Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Blu-ray Filmer

9284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 januari 2008 - 18:10

Andrfolk
  • Andrfolk
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Nytt från HDMS idag, Aviator +freebe ;)

Släng upp bilderna i tråden "Visa upp er Blu-ray samling" så att vi kan sprida lite inspiration till alla andra :P :)

Postad 15 januari 2008 - 19:13

Johan1978
  • Johan1978
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
2 frågor.
I, Robot, någon som vet när den dyker upp?
Och hur är bildkvalitén på Bram Stoker's Dracula?

Postad 15 januari 2008 - 20:40

Motin
  • Motin
  • Beroende

• 1 021 inlägg
  • 0

Beställde som sagt från HDMS och fick en leveransbekräftelse 25 min senare att filmen var skickad.... SNACKA om snabba ryck...!! Mycket positivt....

Det slår inte min order, skickad på 6 minuter! HDMS är tametusan bäst :)

Fick faktiskt "koderna" via en uppdaterad orderstatus !! Filmerna nu skickade..Kanonservice av HDMS !!!!

Postad 15 januari 2008 - 21:40

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

2 frågor.
I, Robot, någon som vet när den dyker upp?
Och hur är bildkvalitén på Bram Stoker's Dracula?

I,Robot släpps den 11 mars i USA
Release lista

Här har du ett gäng recensioner på Dracula, så du kan bilda dig en uppfattning.

Postad 15 januari 2008 - 21:59

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0
Fick äntligen ett bekräftelsemail på att de skulle skicka ut en utbytesdisc av POTC Black Pearl.

Dear Viktor, Thank you for the email. We have received your contact information and will be sending a replacement to you. If you have any other questions please reply with history to this email. Thank you for your patience. Walt Disney Home Entertainment Technical Support5

Postad 15 januari 2008 - 22:04

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
Såg Daddy Day Camp ikväll, oh my god vilken film. Den är lika dålig som Shawshank Redemption är bra fast gånger 1000. Bra bildkvalla dock :)

Postad 15 januari 2008 - 22:06

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0

Fick äntligen ett bekräftelsemail på att de skulle skicka ut en utbytesdisc av POTC Black Pearl.

Dear Viktor, Thank you for the email. We have received your contact information and will be sending a replacement to you. If you have any other questions please reply with history to this email. Thank you for your patience. Walt Disney Home Entertainment Technical Support5

Själv fick jag detta mail idag :)

Dear Henrik,

Thank you for the e-mail regarding your Pirates of the Caribbean: Curse
of the Black Pearl blu-ray with the framing issue.

We are aware of the issue and are able to resolve it with a different
copy of the disc. Please reply to this e-mail with your full contact
information. Once we receive your full mailing address, we will send out
a postage paid return mail label. Please send us the disc only and
keep all original packaging. Upon receiving your disc we will send out a
replacement to you.

Thank you for your patience.

Walt Disney Studios Home Entertainment Technical Support

Postad 15 januari 2008 - 22:07

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0
På tal om Shawshank Redemption... nån som vet om den finns på BD eller isåfall när den kan tänkas dyka upp....?

Postad 15 januari 2008 - 22:08

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Beställde som sagt från HDMS och fick en leveransbekräftelse 25 min senare att filmen var skickad.... SNACKA om snabba ryck...!! Mycket positivt....

Det slår inte min order, skickad på 6 minuter! HDMS är tametusan bäst :)

Det tog 10 dagar för mina filmer att komma fram fr.o.m att de blivit skickade men en del här har fått sina efter 3-4 dagar så det verkar variera mycket.

De är verkligen snabba och priset är inte dåligt det heller:) efter att jag räknat på priset av 2filmer jag beställde av axelmusic var HDMS ändå billigare trots frakten ;) och filmerna jag fick hem från HDMS senast tog 3arbetsdagar.

Postad 15 januari 2008 - 22:10

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0

På tal om Shawshank Redemption... nån som vet om den finns på BD eller isåfall när den kan tänkas dyka upp....?

Den skulle släppts som HD DVD exklusive för över ett år sen, hoppas WB snabbar på med BD:n nu inga datum är
utannonserade!!

dock kommer den finnas här snart!! :)

http://dvdworld.com....s? BDC2675 acha

Redigerat av henke007, 15 januari 2008 - 22:11.

Postad 15 januari 2008 - 22:16

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0

Själv fick jag detta mail idag

Dear Henrik,

Thank you for the e-mail regarding your Pirates of the Caribbean: Curse
of the Black Pearl blu-ray with the framing issue.

We are aware of the issue and are able to resolve it with a different
copy of the disc. Please reply to this e-mail with your full contact
information. Once we receive your full mailing address, we will send out
a postage paid return mail label. Please send us the disc only and
keep all original packaging. Upon receiving your disc we will send out a
replacement to you.

Thank you for your patience.

Walt Disney Studios Home Entertainment Technical Support

Hmm... till mig nämnde de inget om att jag skulle skicka in mitt ex, bara att de kommer att skicka ut en ny.

Postad 15 januari 2008 - 22:19

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0
Samma här.

Postad 15 januari 2008 - 22:54

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
De försöker blåsa mig :) , på en trasig skiva..

Postad 15 januari 2008 - 23:06

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0

De försöker blåsa mig :) , på en trasig skiva..

Yapp, you got screwed.

De litar inte på dig. ;)

Postad 16 januari 2008 - 01:40

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1 902 inlägg
  • 0

Bifogad fil  displayimage.jpg   33,81K   0 Antal nerladdningar

I Am Legend on DVD, HD DVD and Blu-ray

The 2 disc DVD and Blu-ray release will arrive on March 18th. The HD DVD will follow on April 8th.
Extras include a "Alternative Theatrical Version with a Controversial Ending" as the studio puts.
More when we have it!

Synopsis:
Robert Neville (Will Smith) is a brilliant scientist, but even he could not contain the terrible virus that was unstoppable, incurable, and man-made. Somehow immune, Neville is now the last human survivor in what is left of New York City and maybe the world. For three years, Neville has faithfully sent out daily radio messages, desperate to find any other survivors who might be out there. But he is not alone. Mutant victims of the plague—The Infected—lurk in the shadows…watching Neville´s every move…waiting for him to make a fatal mistake. Perhaps mankind´s last, best hope, Neville is driven by only one remaining mission: to find a way to reverse the effects of the virus using his own immune blood. But he knows he is outnumbered…and quickly running out of time.

Källa: Dvdtown.com

Redigerat av Addex, 16 januari 2008 - 01:41.

Postad 16 januari 2008 - 05:50

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1 902 inlägg
  • 0

Bifogad fil  4168.jpg   73,65K   0 Antal nerladdningar

Postad 16 januari 2008 - 09:02

HiDef
  • HiDef
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Ser fram emot I am Legend!!!

Riktigt bra film!

Postad 16 januari 2008 - 12:28

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
tycker det är otroligt dåligt att Superman Returns har DD 5.1 på BD
medans HD DVD versionen åtnjuter Dolby true HD. Sålde min Combo
version då jag ändå inte kan få ut dolby true HD i dagsläget förutom via
1400:an via analoga 5.1.

Finns ju en version med PCM i U.S som bundlades med
Pionner BD spelare den hade inte vart fel. Hoppas WB
släpper den snart och skärper sig när det gäller ljuddelen,
vill inte ha gammalt DVD ljud även om det är 640 kbps!!

Postad 16 januari 2008 - 12:31

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0

Handlade det om EU vs. US-versionen? I fallet Inside Man är det så att amerikanska har Dolby TrueHD medans europeiska har Dolby Digital Plus, tror det beror på utrymmesbrist och att tyskarna ska få sina ljudspår. Synd men sant.

Postad 16 januari 2008 - 12:35

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Vad har det med superman returns att göra??, den har vanligt DD på BD både på U.S och EU versionen!!

Jag snackar BD här inte HD DVD??!!

Redigerat av henke007, 16 januari 2008 - 12:40.

Postad 16 januari 2008 - 12:41

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0

Yapp, det suger stenhårt. Enda anledningen till att jag har Warner titlarna med bara DD är att de varit med i BOGOs.

Postad 16 januari 2008 - 15:55

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0
Elgiganten har fått ett "hyggligt" utbud av bd filmer och ligger rätt bra i pris. Fantastic 4 för 219:-, Con Air för 229:-, Die Hard för 229:- och även Talladega Nights för 99:- (sunkig pq men ändå....)

Elgiganten

Postad 16 januari 2008 - 15:57

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0
Är inte bilden bra på Talladega Nights....? Trots att det är en såpass ny film....?? Har faktiskt inte sett den än och hade väl tänkt inhandla den framöver på BD....

Postad 16 januari 2008 - 16:44

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0
Fick 2 av 5 i pq på HiDefDigest.

Courtesy of Sony, 'Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby' comes to Blu-ray as a BD-50 dual-layer disc, which means it has plenty of room for a great transfer and soundtrack, plus tons of extras. And while it delivers on those last two (see the sections below), unfortunately, the video here left me really disappointed. It is certainly no fault of the technology, but rather an aesthetic decision made somewhere along the line that makes 'Talladega Nights' just about the flattest transfer I've yet seen on either next-gen format.

It doesn't seem like there is anything wrong with the source material, which looks as clean as a whistle. Grain is almost absent from the transfer, with solid blacks and consistent color saturation. I also noticed no chroma noise, compression artifacts or posterization. The film's color palette is quite bright and lively, with sun-drenched exteriors and a fine use of primary colors, in particular blues, reds and yellows. Fleshtones appear accurate, if a bit waxy.

Unfortunately, what 'Talladega Nights' suffers from is really awful contrast. I have no idea why it looks this way (and I didn't see it theatrically), but it is as if the entire image has been completely flattened out and darkened. There is zero "pop" to the presentation -- it's like watching the video through a pair of polarized sunglasses. As a result, depth and detail appear surreal and washed out, and colors are nowhere near as vibrant as they could have been. There is certainly none of the three-dimensionality I'm accustomed to with great high-def. It's hard to describe until you see it, but it is telling that the deleted scenes on this disc, which are also presented in full 1080p and 2.35:1 widescreen, look much better. It is doubly a shame, as Sony is bundling 'Talladega Nights' with the launch of its PlayStation 3 next-gen game console -- I can only hope there is just something wrong with my eyes and I'm the only one who finds 'Talladega Nights' this unwatchable.

http://bluray.highde...deganights.html

Postad 16 januari 2008 - 17:06

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Japp läste de ja med för några dagar sedan.
Men för 99kr spelar de inte så stor roll.
Fick ju bra betyg på Sound och mkt av extra matrialet är oxå i HD.

Dessutom viktigast av allt. Sjukt bra film :)
Har den på DVD sedan tidigare.

Postad 16 januari 2008 - 17:09

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

• 665 inlägg
  • 0

Bifogad fil  displayimage.jpg   33,81K   0 Antal nerladdningar

I Am Legend on DVD, HD DVD and Blu-ray

The 2 disc DVD and Blu-ray release will arrive on March 18th. The HD DVD will follow on April 8th.
Extras include a "Alternative Theatrical Version with a Controversial Ending" as the studio puts.
More when we have it!

Synopsis:
Robert Neville (Will Smith) is a brilliant scientist, but even he could not contain the terrible virus that was unstoppable, incurable, and man-made. Somehow immune, Neville is now the last human survivor in what is left of New York City and maybe the world. For three years, Neville has faithfully sent out daily radio messages, desperate to find any other survivors who might be out there. But he is not alone. Mutant victims of the plague—The Infected—lurk in the shadows…watching Neville´s every move…waiting for him to make a fatal mistake. Perhaps mankind´s last, best hope, Neville is driven by only one remaining mission: to find a way to reverse the effects of the virus using his own immune blood. But he knows he is outnumbered…and quickly running out of time.

Yes, finally!!!

Har väntat på releasedatumet till denna film ett tag nu :)

Älskar denna film, Will Smith e grymmt bra!

Postad 16 januari 2008 - 19:24

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1 167 inlägg
  • 0

Hmm... till mig nämnde de inget om att jag skulle skicka in mitt ex, bara att de kommer att skicka ut en ny.

Och jag får ingen ny disk alls, utan de vill ha min adress, så att de kan kontakta mig när de har en lösning.

Thank you for the e-mail regarding your BD: Pirates. We are concerned about your inquiry and would like an opportunity to address this issue with greater detail. We are currently researching the issues that you are describing. We ask that you please send us your full mailing address and phone number so that we may contact you as soon as we have a resolution.

Postad 16 januari 2008 - 19:52

select
  • select
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
La precis en beställning på play.coms köp 2 få en på köpet, 43,98 euro. helt okej pris =)

Postad 16 januari 2008 - 21:09

Richard123
  • Richard123
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Vad har hänt med 28 days later? Hittar inte UK utgåvan någonstans.

Postad 17 januari 2008 - 08:09

Motin
  • Motin
  • Beroende

• 1 021 inlägg
  • 0
Ni som köpt UK utgåvor av BR filmer... Är fodralen tjockare än de vi har i Sverige ??! Har nämligen sett UK import filmer på Elgiganten och de fodralen var något tjockare än normalt.. Ja kanske nästan dubbelt så tjocka..

Postad 17 januari 2008 - 08:19

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2 965 inlägg
  • 0

Ni som köpt UK utgåvor av BR filmer... Är fodralen tjockare än de vi har i Sverige ??! Har nämligen sett UK import filmer på Elgiganten och de fodralen var något tjockare än normalt.. Ja kanske nästan dubbelt så tjocka..

Yapp, tjockis fodral.

Postad 17 januari 2008 - 08:20

Motin
  • Motin
  • Beroende

• 1 021 inlägg
  • 0
URK.....

Postad 17 januari 2008 - 08:27

toska
  • toska
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

URK.....

hahaha... :) :) B) bra kommentar.

Postad 17 januari 2008 - 08:31

Motin
  • Motin
  • Beroende

• 1 021 inlägg
  • 0
engelskmän kan aldrig hålla sig till vettig standard :), surt men man får leva till hoppet att BR-spelarna blir fler o fler och regfria/multiregion så man kan hålla sig till sina smala fodral

Postad 17 januari 2008 - 11:33

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0
Började oxå fundera lite på fodralen från UK men efter ett par leveranser från Play så blev man ju varse att dom är liiiiite tjockare...!! :)

Postad 17 januari 2008 - 11:45

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Fick 3:10 to yuma idag från HDMS skickades i måndags B) :)

ganska komiskt att den går upp på bio i mars i Sverige :)

Postad 17 januari 2008 - 12:16

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1 902 inlägg
  • 0

Bifogad fil  HUDC.jpg   79,14K   0 Antal nerladdningar

Special features:

Disc 1: Widescreen Feature
* Forced Trailers - Alien vs. Predator: Requiem, Hitman Teaser Trailer, Hitman Theatrical Trailer
* In the Crosshairs Featurette
* Digital Hits Featurette
* Instruments of Destruction Featurette
* Para-Ordnance P18.9 Featurette
* Blaser R93 LRS2 Featurette
* M16 Featurette
* FN F2000 Featurette
* Micro Uzi Featurette
* M240 Featurette
* Settling the Score Featurette
* Deleted Scenes - Ovie's Pool Scene, Hospital Scene, A Different Train Platform, Udre's Death
* Alternate Ending
* Gag Reel
Disc 2: Digital Copy
* Portable Digital Copy of Hitman

Special Features are not always in HD. Look for details on the back of the cover art.

Hitman on DVD and Blu-ray

Fox will release "Hitman" on DVD and Blu-ray this March 11th.

Extras include a number of featurettes and more. Also note that it will be released in editions containing a "Digital Copy" that you can use on portable devices like the iPod.

Learn all details below under related releases.

Synopsis:
The best-selling videogame, HITMAN, roars to life with both barrels blazing in this hardcore action-thriller starring Timothy Olyphant (Live Free or Die Hard). A genetically engineered assassin with killer style and deadly aim, known only as "Agent 47", eliminates strategic targets for a top-secret organization. But when he's double-crossed on a mission, the hunter becomes the prey as 47 finds himself ensnared in a life-or-death game of international intrigue and violent retribution.

Undrar hur det går med denna film i Sverige då SF eller Fox drog in filmen en vecka innan den skulle ha biopremiär (071214)?

Redigerat av Addex, 17 januari 2008 - 12:20.

Postad 17 januari 2008 - 12:58

Unregisteredc110b254
  • Unregisteredc110b254
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

engelskmän kan aldrig hålla sig till vettig standard :), surt men man får leva till hoppet att BR-spelarna blir fler o fler och regfria/multiregion så man kan hålla sig till sina smala fodral

Är det bara utgåvor från UK som har de tjocka fordralen? Hur är det om man köper från Amazon, HDMS, Axel?
Tyckte ju det var så skönt med de tunna och nätta fordralen till BD och så beställer man från Play och får DVD-tjocka fordral som bara tar en massa plats...

Postad 17 januari 2008 - 13:38

Motin
  • Motin
  • Beroende

• 1 021 inlägg
  • 0
De filmer ja beställt från US typ HDMS o Amazon osv har alla haft samma tunna fodral som här i Sverige.. Med undantag för t.ex Bladerunner 5 disc utgåvan och Close Encounter Spec Ed. (kommer i kartongfodral). Rymms så mycket mer i bokhyllan med de smala o fina fodralen :). Skäms UK !!!

Hitman har fått grymt dåliga betyg av vad jag har läst... Men å andra sidan så finns de säkert recensioner som kanske rent av rosar den ?! Man ska se filmen/er själv för att bilda sin egen uppfattning.

Postad 17 januari 2008 - 13:50

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0
Trevligt att det kommer fler och fler filmer med portabel kopia på skivan. Hoppas de andra bolagen hänger på FOX.

Postad 17 januari 2008 - 15:10

antiloop98
  • antiloop98
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Och jag får ingen ny disk alls, utan de vill ha min adress, så att de kan kontakta mig när de har en lösning.

Thank you for the e-mail regarding your BD: Pirates. We are concerned about your inquiry and would like an opportunity to address this issue with greater detail. We are currently researching the issues that you are describing. We ask that you please send us your full mailing address and phone number so that we may contact you as soon as we have a resolution.

jag fick precis samma svar so oavn....får se vad som händer...

Postad 17 januari 2008 - 15:28

Motin
  • Motin
  • Beroende

• 1 021 inlägg
  • 0
"Pirates of the Caribbean: Curse
of the Black Pearl blu-ray with the framing issue."

Jag har missat detta, vilken scen i filmen ser man tydligast om man har "framing issue" ?

Postad 17 januari 2008 - 16:44

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1 902 inlägg
  • 0

Hitman har fått grymt dåliga betyg av vad jag har läst... Men å andra sidan så finns de säkert recensioner som kanske rent av rosar den ?! Man ska se filmen/er själv för att bilda sin egen uppfattning.

Jo det må den ha fått, men jag tyckte om spelserien väldigt mycket.

Postad 17 januari 2008 - 16:49

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0
Trailern var ju mycket lovande...!! Och hur många filmer har inte fått dålig kritik och sen visar det sig att den är riktigt riktigt bra....?

Postad 17 januari 2008 - 17:52

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1 902 inlägg
  • 0

Trailern var ju mycket lovande...!! Och hur många filmer har inte fått dålig kritik och sen visar det sig att den är riktigt riktigt bra....?

Sant, jag kommer iaf ge den en chans. Tufft att den kommer med Digital Copy.

Bifogad fil  hidalgo.jpg   100,2K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  coyote.jpg   65,55K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  rookie.jpg   77,8K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  devil.jpg   93,42K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Addex, 17 januari 2008 - 17:53.

Postad 17 januari 2008 - 23:10

khalnur
  • khalnur
  • Veteran

• 1 668 inlägg
  • 0
Fick hem Galapagos och Relentless Enemies från Amazon.com idag. Galapagos är tydligen inspelad i 1080i, men vilken fantastisk bildkvalitet.

Relentless Enemies är en naturfilm från National Geographic som handlar om lejon och även här var det hakan i golvet på de scener jag hann med att titta på. :)

Postad 17 januari 2008 - 23:20

B8
  • B8
  • Guru

• 4 536 inlägg
  • 0
Hur funkar det där när det är filmat i 1080i egentligen? De-interlaceas mastern i transfer-processen till en 1080p-kopia då, eller hur går det till egenltligen? :)

Postad 18 januari 2008 - 01:23

khalnur
  • khalnur
  • Veteran

• 1 668 inlägg
  • 0

Hur funkar det där när det är filmat i 1080i egentligen? De-interlaceas mastern i transfer-processen till en 1080p-kopia då, eller hur går det till egenltligen? :)

Ingen aning! Jag kör source direct från min S1E och på Galapagosfilmen angav spelaren att källan var 1080i/60, vilket också var vad TV:n registrerade att den tog mot.

På filmfodralet står dock 1080p vilket gjorde att jag var tvungen att testa med några andra filmer. Samtliga av dessa gav meddelandet: Source 1080p/24 på S1:en.

Hur som helst så var det en fantastisk bildkvalitet.

Postad 18 januari 2008 - 12:55

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0

Fick hem Galapagos och Relentless Enemies från Amazon.com idag. Galapagos är tydligen inspelad i 1080i, men vilken fantastisk bildkvalitet.

Drog oxå iväg en beställning på Galapagos och även på Africa: The Serengeti (IMAX), någon som har sett den?

Postad 18 januari 2008 - 15:01

B8
  • B8
  • Guru

• 4 536 inlägg
  • 0
khalnur: ok, där ser man. Noterade också att det stod 1080p på fodralet (samt i highdefdigests recension).

Lobo: Inte sett, men du får gärna återkomma med ett omdöme när du fått den, då jag också funderar på den. Riktigt billig från axelmusic ju. ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.