Vart kan man läsa om sådana erbjudanden? Kollade lite snabbt på game.se men kan inte hitta nått?
Eller är det kanske bara i butik man kan läsa sig till dem?
om det finns på hemsidan så länka det gärna, även på gamestop.
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser |
Postad 24 August 2009 - 09:12
Postad 24 August 2009 - 20:09
Hur var det nu.. RockBand svenskt går inte att exportera till Rockband 2 US va?
Enligt vad jag hört så NEPP!
Postad 24 August 2009 - 20:24
Var på siba Barkaby igår. Tryckfel ska vara 299:- för RB till ps3Rockband 199:-
Rockband + instrument för 499:- på Siba f.o.m. 25/8 15:00
199:- var till ps2 enligt tjejen i kassan
Redigerat av aikelo, 24 August 2009 - 20:26.
Postad 24 August 2009 - 20:45
Var på siba Barkaby igår. Tryckfel ska vara 299:- för RB till ps3
199:- var till ps2 enligt tjejen i kassan
Det stämmer, men eftersom jag bokat och hävdade det som står i villkoren
" Vid bokning gäller vårt varuhuspris alternativt aktuellt kampanjpris"
Och eftersom kampanjpriset enligt bokningen var 199kr så fick jag det för det priset^^
Sen att ja dessutom hade rabatt inne på Siba kortet gjorde att ja fick rock band för 180kr:D
Postad 25 August 2009 - 09:00
Rock band settet som reas ut för runt 500ingen överallt nu...
Finns det flera uppsättningar? Alltså, till rock band 2, kom det en ny generation instrument till den?
Var det inte mycket strul med första generationens instrument?
Vad är det egentligen man köper?
Hur är kompabiliteten?
Funkar paketet som nu reas ut även med world tour, rock band 2, samt kommande beatles?
Ingen rök utan eld.. Måste ju finnas nått skäl till att det blivit en generell prissäkning och dom vill bli av med sina lager...
Postad 25 August 2009 - 09:06
Redigerat av whopp, 25 August 2009 - 09:07.
Postad 29 August 2009 - 12:41
Rock Band 1, 2, Song Pack 2 och AC/DC 99kr/st vid inbyte av ett spel
GameStop
Postad 29 August 2009 - 15:50
Är ac/dc och song pack 2 skivor, eller digital download koder?Rock Band - Instrumenten 99kr vid inbyte av två spel.
Rock Band 1, 2, Song Pack 2 och AC/DC 99kr/st vid inbyte av ett spel
GameStop
Om det är skivor, så är det ju en helt sjukt bra exploit för inbyte... Jag menar, köp ett spel för 129 på webhallen, slanta upp 99:-.
Få 4 st spel för 228 totalt, använd dessa för att byta in till 2x förbokningar. extremt billigt...
edit, gaah, här får man för att man precis vaknade bakis... står ju inget om "styck" i annonsen men självklart lär det vara så fallet är, my bad haha
SEn måste jag även säga att priset på beatles känns jävligt dyrt... 399 med ett spel i inbyte var ju inte sådär jätteattraktivt precis...
Redigerat av whopp, 29 August 2009 - 15:54.
Postad 29 August 2009 - 23:45
Postad 01 September 2009 - 15:17
Postad 01 September 2009 - 15:36
Varför inte tipsa om vilka sajter du använder dig av i HK och Singapore? Det här är ju ändå rätt tråd för det...
Postad 01 September 2009 - 15:44
Via Ebay skrev han ju...Alltidxx:
Varför inte tipsa om vilka sajter du använder dig av i HK och Singapore? Det här är ju ändå rätt tråd för det...
Postad 01 September 2009 - 16:07
Jaha? Och alla vet att ebay finns i HK och Singapore? Hade ingen aning..Via Ebay skrev han ju...
Postad 01 September 2009 - 17:44
Jaha? Och alla vet att ebay finns i HK och Singapore? Hade ingen aning..
eBay finns lite överallt.
"eBay finns (2007) representerade i en mängd länder, bland annat i USA, Kanada, Storbritannien, Australien, Tyskland, Polen, Österrike, Frankrike, Kina, Japan och Nya Zeeland."
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ebay
Själv köper jag dom flesta på blocket/tradera.
Betalat ca 100-150kr spelet
Postad 01 September 2009 - 19:58
Jag brukar logga på Ebays UK site: http://www.ebay.co.uk/ och välja worldwide auktioner. Många säljer nytt och inplastat. Ibland kollar jag även www.play.com som också är en UK site och bra standardpriser. Men dom riktiga fynden hittar man oftast inte där.Jaha? Och alla vet att ebay finns i HK och Singapore? Hade ingen aning..
Postad 03 September 2009 - 09:08
Postad 03 September 2009 - 11:44
Postad 03 September 2009 - 13:17
Postad 03 September 2009 - 13:19
Jag låtsas att ja inte ser ditt inlägg vvv nu när ja varit inne i en butik under lunchen o tagit kort på månadens PS3 lista åt oss
Hur fungerar det att byta in engelska PS3 spel hos t.ex game eller gamestop. Får man samma värde som om spelet vore köpt i en svensk butik?
Postad 03 September 2009 - 13:41
Hur fungerar det att byta in engelska PS3 spel hos t.ex game eller gamestop. Får man samma värde som om spelet vore köpt i en svensk butik?
Ja man får samma värde ! Köper en del spel från England o det är bara att byta in
Postad 03 September 2009 - 18:22
Jag vill inte ge ett köptips utan jag vill ha ett köptips. Är på jakt efter Fallout 3, och undrar vart jag ska handla?
Har hittat det för 328kr (med frakt) från webhallen. Någon som har koll på vad begagnat priserna ligger på hos game och gamestop?
Hade även en fråga angående extra material till spelet, är det gratis på PSN?
Postad 03 September 2009 - 18:27
Den där ska släppas som en Game of the Year eller liknande oktober/november. Den skivan kommer inkludera alla fem DLC som kommit till 360. Blir förmodligen fullpris på det då.Lånar tråden lite och hoppas att det går bra!?
Jag vill inte ge ett köptips utan jag vill ha ett köptips. Är på jakt efter Fallout 3, och undrar vart jag ska handla?
Har hittat det för 328kr (med frakt) från webhallen. Någon som har koll på vad begagnat priserna ligger på hos game och gamestop?
Hade även en fråga angående extra material till spelet, är det gratis på PSN?
DLC har inte släppts på PSN ännu. Ryktas om att Broken Steel blir första släppet på PSN i slutet på september. Detta för att den höjer levelcapen från 20 till 30.
Priserna, no idea there dude.
Förra årets bästa spel förövrigt! Sjukt jäkla bra!
Postad 03 September 2009 - 18:29
Postad 03 September 2009 - 19:03
http://www.amazon.co...3...8803&sr=8-1 som vanligt billigast över pölen
190kr för spelet, sen med alla extra avgifter (shipment and packing) så hamna det på 290kr!? Vem vet men jag kanske gjorde något fel? Tyckte det blev dyrt till sist, de la till "VAT" också och det är väl en form av moms? Eller VAT betyder väl moms?
Så jag vet inte, tror det blir webhallen i alla fall. Känns säkrare, även om jag vet att amazon fungerar hur bra som helst.
Men tack ändå.
Postad 03 September 2009 - 20:12
Postad 04 September 2009 - 08:07
Det är underligt, normal frakt är £1,88 men detta ligger på £4,98. Jag har sett dom göra så med vissa lockvaror förut. Kollade inte upp det före nu, men billigare är det i alla fall
Hehe, jo lite billigare blev det ju
Ville tipsa om att Elgiganten säljer GH: World Tour för 149kr + frakt.
Dock bara i deras online shop, så vet inte vad butikspriset ligger på.
Elgiganten - World Tour
Det är tydligen slut för tillfället men ska komma in i gen den 9/9-09, så vi får väl se. Kan ju i alla fall vara nått för dem som utnyttjat Gamestops kampanj på rockband instrumenten. Då GH fungerar med dessa instrument också.
Postad 04 September 2009 - 08:14
Den där ska släppas som en Game of the Year eller liknande oktober/november. Den skivan kommer inkludera alla fem DLC som kommit till 360. Blir förmodligen fullpris på det då.
DLC har inte släppts på PSN ännu. Ryktas om att Broken Steel blir första släppet på PSN i slutet på september. Detta för att den höjer levelcapen från 20 till 30.
Priserna, no idea there dude.
Förra årets bästa spel förövrigt! Sjukt jäkla bra!
http://www.simplygam...r-Edition--PS3-
Sjukt billigt fan med 30pund för GOTY med tanke på va man får för pengarna.
Postad 04 September 2009 - 09:17
Postad 05 September 2009 - 12:41
Redigerat av efterfest, 05 September 2009 - 12:42.
Postad 05 September 2009 - 13:36
- Slim
- Två trådlösa shock kontroller (vet inte vad som följer med)
- Fjärrkontroll
Så vad mer behöver man? Visst spel o filmer men utöver det, kommer lira på en 42" platt tv om det är av betydelse. Tangentbord/maus o grejjer finns det och funkar det bra isåfall? Tänkte typ spel som C&C etc då jag blir åksjuk av att spela med handkontroll.
Ös på bara =) Butikerna stänger 17:00.
Postad 05 September 2009 - 13:42
Funkar ju hur smidigt som helst att kontrollera filmer med handkontrollen.
Postad 05 September 2009 - 13:47
Tänka stövla iväg o hämta en Slime, närmast med Onoff men de var lite dyrare i butik på tillbehör så kanske blir rundvandring i spelbutikerna om de har den i lager istället. Hur som helst vad köper man? Längesen jag lirade tv spel, har 360 men den funkar mest som dvd spelare bara, så tipps på bra/kul tillbehör när man ändå handlar:
- Slim
- Två trådlösa shock kontroller (vet inte vad som följer med)
- Fjärrkontroll
Så vad mer behöver man? Visst spel o filmer men utöver det, kommer lira på en 42" platt tv om det är av betydelse. Tangentbord/maus o grejjer finns det och funkar det bra isåfall? Tänkte typ spel som C&C etc då jag blir åksjuk av att spela med handkontroll.
Ös på bara =) Butikerna stänger 17:00.
Det ingår en dualshock så du behöver bara en extra, sen tycker jag att du borde köpa med dig lite mumsiga spel.
Ett fps om du gillar sånt, Killzone 2 eller Cod 4
samt Uncharted och LBP
Då har du lite kvalitetspel
Postad 05 September 2009 - 13:51
Blääää, fjärren är ett självklart köp. Förutom att det står rätt på knapparna så slipper man ladda den "%T#&#&%" dosan hela tidenFjärrkontroll känns som helt onödigt ärligt talat.
Funkar ju hur smidigt som helst att kontrollera filmer med handkontrollen.
Postad 05 September 2009 - 13:54
Postad 05 September 2009 - 14:15
"Alternative names for CEC are Anynet (Samsung); Aquos Link (Sharp); BRAVIA Theatre Sync (Sony); Kuro Link (Pioneer); CE-Link and Regza Link (Toshiba); RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo); Simplink (LG); HDAVI Control, EZ-Sync, and VIERA Link (Panasonic); EasyLink (Philips); and NetCommand for HDMI (Mitsubishi)."
Postad 05 September 2009 - 14:18
Hur är det o spela online med denna där? Är det något extra som måste köpas, något abonnemang o grejjer? Har BBB 10/100 i väggen och en Dir 655.
Nope, det är bara att registrera dig på Playstation network och köra igång. Registreringen sker via din ps3a efter att du fixat det med internet uppkopplingen.
Och det är helt gratis att vara uppkopplad med ps3, till skillnad mot xbox 360 där du får betala för live.
Postad 05 September 2009 - 14:39
Har du en TV som stödjer CEC så ska det ju fungera att använda TVns fjärrkontroll nu, då PS3 Slim har Bravia Sync.
"Alternative names for CEC are Anynet (Samsung); Aquos Link (Sharp); BRAVIA Theatre Sync (Sony); Kuro Link (Pioneer); CE-Link and Regza Link (Toshiba); RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo); Simplink (LG); HDAVI Control, EZ-Sync, and VIERA Link (Panasonic); EasyLink (Philips); and NetCommand for HDMI (Mitsubishi)."
Har iofs en programmerbar, Logitech Harmony 895 så det borde väl kunna lira...¿
O andra sidan brukar det alltid vara några fiffiga funktioner med originalkontroller som inte finns eller är krångligare att finna med en programmerbar. Var ju inte så dyr så det blir nog en originalfjärtr också.
Tangentbord då? Funkar det med vilket trådlöst som helst eller har dom tagit fram något bra spelanpassat?
Postad 05 September 2009 - 14:42
Den fungerar inte då PS3 använder bluetooth, om du inte skaffar logitechs adapterHar iofs en programmerbar, Logitech Harmony 895 så det borde väl kunna lira...¿
O andra sidan brukar det alltid vara några fiffiga funktioner med originalkontroller som inte finns eller är krångligare att finna med en programmerbar. Var ju inte så dyr så det blir nog en originalfjärtr också.
Tangentbord då? Funkar det med vilket trådlöst som helst eller har dom tagit fram något bra spelanpassat?
Postad 05 September 2009 - 14:52
Postad 05 September 2009 - 17:49
- PS3 SLIM
- PS original fjärr
- En extra trådlös shock kontroll
- Headset
- HDMI kablage
- COD4
- Batman Arkham Asylum
- Dead space
- Shaun White Snowboarding
- Ratchet & Clank - Tools of destruction
Lite bilder: https://www.minhembi...s...t&p=2560234
Fjärren hade inte Game inne men tipsa om att det öppnat en Sony butik centrumet så där fick jag tag på den, passa på att fråga lite om tangentbord och maus med dem då. De sa att Logitech hade någon/några modeller som blivit godkända för PS3 som de uttryckte det, men någon exakt modell fick jag inte reda på. Någon som har bra koll på vad som är bra där? Även något strategispel typ C&C som funkar med dessa som kontroller... och bra.
Postad 05 September 2009 - 22:11
Sedan undrar jag när denna tråd övergick från pristips till diskution????
Redigerat av JohnnyMann, 05 September 2009 - 22:13.
Postad 06 September 2009 - 08:05
Sedan undrar jag när denna tråd övergick från pristips till diskution????
Vad faller inte under "Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker., Billiga spel, tillbehör och bra sidor att handla från.?
Postad 06 September 2009 - 12:07
Mini ninjas 18 pund ( ~220:-) + frakt:
http://www.zavvi.co....0051975.product
bionic commando 9,93 pund (~122) + frakt
http://www.thehut.co...9996911.product
Har för mig frakten ligger på 1 pund hos båda..
Postad 06 September 2009 - 12:16
Det är så mycket snack så jag orkar inte spana om det redan tipsats om:
Mini ninjas 18 pund ( ~220:-) + frakt:
http://www.zavvi.co....0051975.product
bionic commando 9,93 pund (~122) + frakt
http://www.thehut.co...9996911.product
Har för mig frakten ligger på 1 pund hos båda..
blev en beställning på mini ninjas där
priset på bionic commando är 17,95 pund nu igen
Edit: ah sorry trodde bionic commando tipset oxå var från zavvi
Redigerat av kerren, 06 September 2009 - 12:17.
Postad 06 September 2009 - 18:50
Redigerat av aguhi, 06 September 2009 - 18:50.
Postad 06 September 2009 - 21:11
Postad 06 September 2009 - 21:32
Vad blir frakten till sverige på en slim ? det är väl bara free delivery inom uk?
Postad 06 September 2009 - 22:04
zavvi verkar bra 250 gbp för slim med hdmi, CoJ samt Basic Instinct
Vad blir frakten till sverige på en slim ? det är väl bara free delivery inom uk?
"Please note that we are unable to ship Books and Electronics outside of the UK." Taget från Zavvi:s hemsida
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Playstation 4
3 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?