I single player får man en trofé om man mördar massor av hönor...duvor??
ser endast hönor i bur....får man svårt med fienden kan man alltids ta kål på några hönor :-) konstigt att man inte får poeng för det med...
![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 13 november 2009 - 15:01
Postad 13 november 2009 - 15:06
Inte alls, stödet för klaner i MW2 är att du kan ha en klantag. Andra kan ha samma som dig, thats it.
De flesta av de här frågorna får du svar på i manualen eller genom att spendera 2 minuter i menyerna.
Då måste det ju gå att spela klanmatcher på nått sätt iallafall... får klura ut det senare när spelet börjar funka som det ska..
Och manualen.. det är ju typ en 10-sidors manual med goddag yxskaft instruktioner.. jag har spenderat mer än 2 minuter i menyerna också.. ville väl inte inse att den enda formen av klan är en klantag.. tänkte mest att spelet kan ju inte vara så ###### dåligt att det enda du har är en klantag som vem som helst kan ha om dom känner för det. dom verkar ju inte ha som avsikt att du ska lira med dina kompisar, utan snarare med olika random nötter från alla världens hörn..
Det här är inte riktat till dig relg utan jag vill bara spotta lite skit i största allmänhet och visa att jag är missnöjd:)
Postad 13 november 2009 - 15:28
Har spelat grymt innan idag och så när jag spelar med er så funkar fasen ingenting. Sköt frasse bakifrån med ett helt mag utan att han dog och så får jag en hagelsvärm 2 sekunder senare mellan ögonen...
Spelade en tdm direkt efteråt och körde sniper o fick ihop 22-1 så nu kan jag vila ifrån spelet ett tag o känna mig nöjd iaf
Redigerat av erlander, 13 november 2009 - 15:29.
Postad 13 november 2009 - 15:58
Kul att vi fick in 12 MHBare i samma rankade SD server... dock vart det lite rullians på folk då det inte dög att spela med oss... var 3-4 st som kom in å spelade 1min å sen lämnade. "skall du köpa mw2- skriv upp där här så vi kan spela" tråden gör ju stor nytta om inga vill spela med varandra...
erlander, hagelsprakaren skall man inte springa in framför

Postad 13 november 2009 - 16:12
Jag har en fråga. Jag vet inte hur det funkar med servrar och så vidare, men finns det möjlighet för en som inte är jättebra och lite äldre att spela med jämlika. Har spelat lite tidigare men lessnar ganska snabbt på att bli sönderskjuten av råbra tonåringar :-)
//D
Postad 13 november 2009 - 16:33
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 13 november 2009 - 16:33.
Postad 13 november 2009 - 16:59
Postad 13 november 2009 - 17:24
gillar mer HQ pro än vanliga HQ i cod4.
nu hjälper det ju inte för motståndarlaget att stå och campa i var sitt hus för att få den med en gång.. blir mycket mer spel nu tycker jag
Postad 13 november 2009 - 17:25
det här har jag missat! nån som har testat?? (jobbar nu så jag kan inte kolla för i morgon)
http://www.youtube.c...feature=popular
Postad 13 november 2009 - 17:28
Sorry att jag lämnade mitt i matchen när mhb mötte mhb i S&D men jag var så helvettes förbannad.
Har spelat grymt innan idag och så när jag spelar med er så funkar fasen ingenting. Sköt frasse bakifrån med ett helt mag utan att han dog och så får jag en hagelsvärm 2 sekunder senare mellan ögonen...
Spelade en tdm direkt efteråt och körde sniper o fick ihop 22-1 så nu kan jag vila ifrån spelet ett tag o känna mig nöjd iaf
+1
Jag ber också om ursäkt att jag lämnade

Men ni hade bra koll på ubåtsbanan som det verkade och det såg ut som alla i ena laget (inte mitt) hade headset så jag kan tänka mig att det var mycket taktiksnack där

Men efter idag så känns det som om jag skulle klara mig bättre o springa baklänges för det är f*n alltid nån j*vel som kommer bakifrån o skjuter mig hur f*n jag än gör och duellerna är det f*n inte ofta jag går segrande ur, tycker jag är först med att sikta/skjuta men nog dör jag först ändå och på killcam´en så verkar det som om jag inte ens skjuter överhuvudtaget vet inte om det är lagg eller om jag bara är kass...
Men det blir nya tag så småningom, känner bara ett hat för tillfället och då går det inte att sitta och nöta, bättre att skriva av sig här

Postad 13 november 2009 - 17:45
Ah okej, på veteran så kommer det vågor med Juggernauts bakifrån men vi lyckades lösa det. Rätt tuff bana hur som helst.Hmm, vi har iofs inte kört den på veteran.
Härjer hoppade iaf ner och jag stannade i flygplanet och sniprade allt jag såg, bland annat en juggernaut. Sen var det fritt till avlämningen har jag för mig.
Skönt att MP verkar funka nu. Så snart jag plattat spelet ska jag ta tag i den biten.
Postad 13 november 2009 - 18:04
Vet inte om det är någon mer än jag som kollar in de videos som TheSandyRavage lägger ut på YouTube, men den snubben är ju helt överj*vlig, jag fattar inte hur han lyckas ha sån otrolig precision!
Kolla in hans statistik på slutet av matcherna!
74 kills 3 assists 8 deaths, 65 kills 4 assists 2 deaths, 30 kills 0 assists 1 deaths, osv...
SICK!!!!

Postad 13 november 2009 - 19:02
Bäst är nog att skaffa en psn umgängeskrets av gamlingar skulle jag tippa. Jag är också "gammal" men jag kommer inte köpa MW2. Jag håller mig till Killzone 2.Hej!
Jag har en fråga. Jag vet inte hur det funkar med servrar och så vidare, men finns det möjlighet för en som inte är jättebra och lite äldre att spela med jämlika. Har spelat lite tidigare men lessnar ganska snabbt på att bli sönderskjuten av råbra tonåringar :-)
//D
Postad 13 november 2009 - 19:04
Säg till när du/ni klarat näst sista uppdraget där man ska ha ihjäl 10 juggernauts med granater (veteran), så kan du komma med tips på bra strategi där.Ah okej, på veteran så kommer det vågor med Juggernauts bakifrån men vi lyckades lösa det. Rätt tuff bana hur som helst.
Skönt att MP verkar funka nu. Så snart jag plattat spelet ska jag ta tag i den biten.

Postad 13 november 2009 - 19:13
Hej!
//D
Är också en gammal man , men jag har hur kul som helst gäller bara att inse att man är kanon mat men du kan gärna adda mej Tiva73...det gäller bara att inte ge sig ....får bara se till att de ggr man "mosar" tonåringar, de enstaka gångerna ...njuta alldeles förfärligt mycket (tur att du har ps3 medelåldern är högr här än på Xbox sidan....
Postad 13 november 2009 - 19:13

http://www.youtube.c...h?v=cudCajMNRM0
edit - se HELA!
Redigerat av FocusST, 13 november 2009 - 19:32.
Postad 13 november 2009 - 19:15
Ang. klanmatcher gör man väl som i cod4... startar en private match å bjuder in motståndarna å sen väljer man olika lag... fixat å klart...
Kul att vi fick in 12 MHBare i samma rankade SD server... dock vart det lite rullians på folk då det inte dög att spela med oss... var 3-4 st som kom in å spelade 1min å sen lämnade. "skall du köpa mw2- skriv upp där här så vi kan spela" tråden gör ju stor nytta om inga vill spela med varandra...
erlander, hagelsprakaren skall man inte springa in framför
Problemet är nog att de flesta tycker att S&D är ett segt spelformat att lära sig nya banor på.
Jag tycker iaf. det , TDM är betydligt mer effektivt att spela in banor på.
Postad 13 november 2009 - 19:20
Bäst är nog att skaffa en psn umgängeskrets av gamlingar skulle jag tippa. Jag är också "gammal" men jag kommer inte köpa MW2. Jag håller mig till Killzone 2.
Hur gamla är ni gamlingar igentligen, själv är jag snart 34år och jag är inte äldst av oss CoD-veteraner som lirar ihop.
De flesta jag lirar med är mellan 25-35år (med vissa undantag) och det är hur bra som helst.

Postad 13 november 2009 - 20:25
Nån som har skjutit ner Harriern i MP? Borde funka med raketgevär!
Jodå, två skott så rasar den i backen. 300 xp till dig

Postad 13 november 2009 - 20:31
Säg till när du/ni klarat näst sista uppdraget där man ska ha ihjäl 10 juggernauts med granater (veteran), så kan du komma med tips på bra strategi där.
hehe ja jag misstänker att 69 stjärnor kanske kommer stoppas av just det spec-ops uppdraget
Postad 13 november 2009 - 20:33
Will do. Man fick väl använda kniven medSäg till när du/ni klarat näst sista uppdraget där man ska ha ihjäl 10 juggernauts med granater (veteran), så kan du komma med tips på bra strategi där.

Om nu bara Idol-skiten kunde ta slut...
Postad 13 november 2009 - 21:09
Postad 13 november 2009 - 21:10

Postad 13 november 2009 - 21:11

Postad 13 november 2009 - 21:18

Postad 13 november 2009 - 21:42
Postad 13 november 2009 - 21:44
Vi är alla en toffel innerst inne...

Postad 13 november 2009 - 22:07

Postad 13 november 2009 - 22:28
När låses killsteaken upp har bara upp till harrier sen är det låst?
vid olika lvlar får du unlock points som du använder till att låsa upp killatreaks. Du väljer själv den du vill låsa upp
Postad 13 november 2009 - 22:47
Postad 13 november 2009 - 22:58
Varför? Varför? Finns " Idol".............Puffar frågan som jag inte fattat än: Kan man välja bana själv, eller e de random????
På Fråga 1 svarar jag : vet inte
På fråga 2 : Som jag fattat det så går det inte att välja bana förutom om man kör private match, ganska dåligt att man inte kan få ha en preferens om åtminstånde första banan när man söker efter servrar.
Redigerat av D-J, 13 november 2009 - 23:00.
Postad 14 november 2009 - 00:46
OMFG!vet inte om denna har blivit postad, men de måste vara "kill of the year"
http://www.youtube.c...h?v=cudCajMNRM0
edit - se HELA!
btw spelat mp första gången idag, ball men svårt att aima när jag hade en pc mus i handen vid min födsel.....

hur joinar jag MHB matcherna ?
Postad 14 november 2009 - 01:00
Men ljuddämpare på 50 .cal sniper, njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Postad 14 november 2009 - 03:01
http://www.fourzerotwo.com/?p=749
New Modern Warfare 2 multiplayer playlists added on all platforms. Mosh Pit, 3rd Person Team Tactical, and Team Deathmatch Express! #MW2 via @fourzerotwo on Twitter
Playlist Descriptions:
Mosh Pit
Mixed bag of many game modes in one playlist.
Players: 8-12
—
3rd Person Team Tactical
Third person perspective with Team Deathmatch, Domination, Capture the Flag, and Demolition.
Players: 6-8
—
Team Deathmatch Express
Team Deathmatch with shorter time between matches. Jump in with your TDM class prepared.
Players: 8-12
-----
Känns som att TT lär komma tillbaks.
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 14 november 2009 - 03:01.
Postad 14 november 2009 - 04:13
EDIT: Nu är även jag och härjer med i klubben!

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 november 2009 - 04:40.
Postad 14 november 2009 - 04:43
Hehe, det verkar nästan som de inte brytt sig om att göra vapnen, perksen och rewardsen balanserade i det här spelet. De har bara fläskat på med allt så att allt blir overkill och därmed balanserat på såsätt i slutändan.Men ljuddämpare på 50 .cal sniper, njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Postad 14 november 2009 - 05:01
Postad 14 november 2009 - 07:01
Blev några svordomar under några av uppdragen dock...
Som grädde på moset så betade jag av dom sista trophiesarna och inkasserade ett stycke platinium. Inte illa pinkat efter fyra dagar

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar