Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
4226 svar till detta ämne
Postad 18 December 2009 - 17:20
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
trilla också in i en massa 18 pest matcher igår och alla på mini banan rust...en bana jag inte ens visste fanns.
Heh, det där känner jag igen från inatt. Valde Team Deathmatch och ploppade in mitt i en spelrunda som var Domination på Rust...med 18 pers...  Totalt kaos. Det var AC130:s, Harriers, Helikoptrar, Sentry Turrets över hela banan. Spawna...död, spawna...död, spawna...död, etc. Lämnade matchen efter någon minut. Men min K/D Ratio hann få sig en rejäl knäck dock.
Postad 18 December 2009 - 17:28
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Hur påverkas ens KD-ratio om man hoppar ur en match? ev intjänade Xp blir man väl av med eller?
Postad 18 December 2009 - 18:13
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Kills får man ju med sig när man hoppar ur i alla fall!!
Postad 18 December 2009 - 18:21
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
Kills, XP, etc följer väl med. Tror det bara är matchbonusen man går miste om.
Postad 18 December 2009 - 18:32
TerMinAteD
-
TerMinAteD
-
Lärjunge
-
-
411 inlägg
Valde Team Deathmatch och ploppade in mitt i en spelrunda som var Domination på Rust...med 18 pers...
Om man kommer in på en sån match på rust så har det iaf för mig i typ 8 av 10 fall varit en private match där man kan ställa in sina egna regler. Men för mig igår var alla matcher på alla banor med 18 pers i alla spelformer. Allt va som vanligt kan man säga, inga private matcher heller o_O Men man märkte dock att vissa spelformer va anpassade efter 12 spelare. Blev typ kaos ibland
Postad 18 December 2009 - 18:32
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Börjar bli lite småkär i UMP. 
UMP:en är riiktigt jäkla go  Helt underbar både i core och hardcore. Satte personbästa med den igår. 48-4 i en HCTDM
Postad 18 December 2009 - 19:23
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
UMP:en är riiktigt jäkla go Helt underbar både i core och hardcore. Satte personbästa med den igår. 48-4 i en HCTDM 
Antar att du kör scavenger på den då annars förstår jag inte hur du lyckas ha skott kvar.
Postad 19 December 2009 - 00:36
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Du har ju ganska mycket ammo med dig även utan scavenger. Ett skott räcker om du siktar ordentligt
Postad 19 December 2009 - 11:05
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Du har ju ganska mycket ammo med dig även utan scavenger. Ett skott räcker om du siktar ordentligt 
Haha, jag är väl inte den som sparar på ammo direkt. LMG FTW!
Postad 19 December 2009 - 11:21
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Spelade HC Ricochet: HQ Pro igår och hamnade på...Rust. Fy fan vilken ###### ****s förbannad bana. Jag tror jag slutade på 18/52 i k/d eller nåt. Men jag skyller på att det var min första gång...
Postad 19 December 2009 - 11:47
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Först igår fick jag äntligen AK-47. Det råder ingen tvekan om att det mest överlägsna allround-vapnet i MW2. Den känns precis lika kraftfull som i MW1 men utan reykl.
Men nu blir det prestige, annars kommer jag att tröttna. Men fy fasen va kul det är att köra med sniper!
Postad 19 December 2009 - 12:15
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Hatar sniper. Inte undra på att man avskyr de öppna banorna som Derail och den där med skyttegravarna...
Afghan är lite bättre, för där har man iallafall en chans till skydd... .)
Postad 19 December 2009 - 13:29
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Hatar sniper. Inte undra på att man avskyr de öppna banorna som Derail och den där med skyttegravarna...
Campa i skyttegravarna med LMG är ju king!
Postad 19 December 2009 - 13:34
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Äntligen lyckades jag låsa upp Cold-blooded Pro
Jag hatar också sniper, speciellt när man lirar sent på kvällarna/nätterna i vissa öppna banorna som Wasteland, Derail och Afghan. Man somnar nästan med kontrollen i handen.
Edit: igår kallades vi för "f*cking germen hackers & f*cking germen campers" när vi ett gäng härifrån vann stort mot amerikaner i HC TDM
Fast det va de som kampade matchen genom över och under bron på banan Karachi. hehe
Redigerat av Lias08, 19 December 2009 - 13:48.
Postad 19 December 2009 - 16:34
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Dom största banorna är rätt värdelösa för sniper, det är för lite rörelse på dom, man måste vara mer offensiv om man ska vinna på dom banorna. Jag gillar Quarry, Subbase och Underpass tex. Dessutom kräver sniping att man rör på sig ordentligt, lättare att kampa med AR. En bana som Derail kör jag alltid AR på.
Postad 19 December 2009 - 21:41
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
På Derail är UMPen riktigt skön  M1014 är också ganska najs att ha med på ryggen
Postad 20 December 2009 - 00:15
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
På Derail är UMPen riktigt skön M1014 är också ganska najs att ha med på ryggen 
Ja, jag har noterat att en del kör närstrids-bössor på den banan, det är nog rätt tänkt.
Postad 20 December 2009 - 11:21
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Det är riktigt najs. Thermal däremot är ingen hit.
that's so true mr banana
Postad 20 December 2009 - 12:47
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
that's so true mr banana
Mmmhmmmm.
Postad 21 December 2009 - 07:35
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Fan va svårt det är ibland att hitta matcher. Spelade igår med ett gäng svenska (vi var fullt lag dvs 6 pers) och så fort man sökte på match så tappade vi någon och fick börja om från början. Var nog första gången det hänt mig, men man har ju läst det här några gånger. Detta pågick nog i ca 15-20 minuter...
Och som tillägg - HardCore Ricochet: HQ Pro på Rust är ju fantastiskt skoj!
Redigerat av MrSpokk, 21 December 2009 - 07:35.
Postad 21 December 2009 - 10:07
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Igår gick jag in i Prestige, tråkigt att bli av med Ak-47. Det hände en märklig grej, jag hann levla upp till 8 och i några matcher registrerades inte min kills på vapnen. Skitskumt, jag fick XP och levlade, men när jag kollade challenges för vapnen jag använt stod dom på 0. Skumt.
Redigerat av ljud, 21 December 2009 - 10:08.
Postad 21 December 2009 - 10:15
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Igår gick jag in i Prestige, tråkigt att bli av med Ak-47. Det hände en märklig grej, jag hann levla upp till 8 och i några matcher registrerades inte min kills på vapnen. Skitskumt, jag fick XP och levlade, men när jag kollade challenges för vapnen jag använt stod dom på 0. Skumt.
Hört talas om detta också, min svåger fick inga kills i vår sista match igår (HC HQ Pro på Rust med 55 kills)...
Postad 21 December 2009 - 10:34
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
hur är det med Copycat, får du poäng för vapnet när du tar andras gear? Eller det måste vara upplåst?
Postad 21 December 2009 - 11:00
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag tror du måste ha låst upp vapnet själv för att kunna räkna kills till det. Samma som i fyran, plockade du upp en G3:a men inte själv hade låst upp den så var ju fortfarande challenges låsta för den.
Postad 21 December 2009 - 11:00
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Och som tillägg - HardCore Ricochet: HQ Pro på Rust är ju fantastiskt skoj! 
Mmmm... Lyckas man hålla central platformen så man kan sitta där uppe och skjuta folk så är det enkelt. Annars blir det svårt.  Tycker också Rust är skön, ungefär som Shipyard eller vad den hette i Cod4. Kommer inte så ofta i map-rotation tyvärr. Men det är kanske det som gör att den blir uppskattad när den väl kommer... hur är det med Copycat, får du poäng för vapnet när du tar andras gear? Eller det måste vara upplåst?
Nix, vapnen måste vara upplåsta. Vissa andra challenges därimot verkar man kunna låsa upp utan att ha låst upp själva Challengen. Vet att på en sida så hade jag en massa 'DONE' precis när jag låste upp den.
Postad 21 December 2009 - 11:24
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Patchen är på väg förresten. Det här skrev FourTwoZero för typ 3 dagar sen: #MW2 PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon
The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs
Postad 21 December 2009 - 11:36
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det är ju bra med en patch, men jag tycker inte 1887 är det största problemet. Det känns lite som den som har minst lag vinner oavsett andra förutsättningar. Jag vet inte om jag blivit mer alert på lag och om samma problem fanns i CoD4, men jag tyckte det kändes mindre påtagligt där. Nu tycker jag att man ofta kan känna att man gör allt rätt, skjuter först, perfekt sikte och ett starkare vapen och ändå åker man på spö.
Postad 21 December 2009 - 12:49
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Haha, balansen är rätt extremt usel ibland. Akimbovapen överhuvud taget är fan hemska! Speciellt eftersom det är SECONDARY vapen som plöjer genom hela ens lag. Usch. Jag blev extremt trött på en snubbe som sprang med lightweight och marathon och två rangers. Måttligt roligt i längden... Samma skit med 1887orna.
Postad 21 December 2009 - 13:47
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
Japp, verkligen hatar akimbo 1887 (kul att köra med den själv iofs  ). För mig räcker det om de fimpar akimbo helt.
Bara ett exepel av många. Står och skjuter mot en gubbe, använder LMG/RPD förvisso med silencer, han fortsätter bara att springa rakt på och dödar mig med sina ###### 1887 i akimbo style. Nej, han hade inte painpiller heller.
Ibland vill man bara slita ut skivan och smula sönder den.
Postad 21 December 2009 - 13:51
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Japp, verkligen hatar akimbo 1887 (kul att köra med den själv iofs ). För mig räcker det om de fimpar akimbo helt. Bara ett exepel av många. Står och skjuter mot en gubbe, använder LMG/RPD förvisso med silencer, han fortsätter bara att springa rakt på och dödar mig med sina ###### 1887 i akimbo style. Nej, han hade inte painpiller heller. Ibland vill man bara slita ut skivan och smula sönder den.
Jo men precis! Jag använder nästan enbart L86an med holographic och sånt dära grip och stopping power. Det är inte ofta jag vinner över en akimbobög alltså. Men jag håller med, avskaffa akimbo i MP!
Postad 21 December 2009 - 14:10
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Och commando!
Rysts exempel fast att bli knivad är fan ännu värre. Kommer nån galning en bit bort i full fart, jag skjuter ett halvt mag och ser flertalet tydliga träffar men ändå hinner idioten fram och knivar mig. Det är så ###### pinsamt, och jag blir förbannad på den där skitperken ärligt talat. Lightweight och marathon är ok, men ta bort commando, snäääällllaaa!
Redigerat av SejLax, 21 December 2009 - 14:13.
Postad 21 December 2009 - 14:20
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Eller ett ännu bättre exempel! En snubbe som har marathon, lightweight och commando och springer runt med en RIOT SHIELD. Herregud alltså, man blir så våldtagen att det finns inte för man hinner inte reagera tillräckligt snabbt de första gångerna så man missar att sikta på fötterna. Och sen ska de klart springa runt som ******** när man själv smyger fram för att inte hamna i skiten och så får man en sköld i ryggen.
Redigerat av Flamso, 21 December 2009 - 14:23.
Postad 21 December 2009 - 15:22
PrOoF
-
PrOoF
-
Användare
-
-
181 inlägg
Det värsta är förutom akimbo folk som inte fattar att man bör ha fler kills än deaths, man blir fortfarande belönad BARA för kills även om man dött 1000ggr...arrrgghhh blir urförbannad för några bara springer tillbaka där dom dött för att "hämnas" och sedan loosar laget för de klantskallarna...Neeej fram för minus för deaths!!
Postad 21 December 2009 - 15:41
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Det värsta är förutom akimbo folk som inte fattar att man bör ha fler kills än deaths, man blir fortfarande belönad BARA för kills även om man dött 1000ggr...arrrgghhh blir urförbannad för några bara springer tillbaka där dom dött för att "hämnas" och sedan loosar laget för de klantskallarna...Neeej fram för minus för deaths!! 
+1
Postad 21 December 2009 - 15:57
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Jag jag mår illa när jag har dött fler ggr än jag dödat. Usch fy faen. Ang pinsamt, det är ju så mycket värre, (än knivar, akimbo) att bli dödad när det är lag, när man uppför sig som en daggmask i Killcamen vid ett möte i tex en gränd, motståndaren ser en, siktar och skjuter, medan på man på killcammen ser ut att stå och funderar på livets mening. Han/hon måste ju tro att man är bakom flötet.
Postad 21 December 2009 - 16:01
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
jäklar va folk är sura nu då  har inget imot akimbo och kör själv med det så fort möjlighet finns, dubbla rangers och FMJ är kung tycker jag, bättre än 1887:orna enligt min mening. Men minus för death hade varit något faktiskt, folk hade varit lite mer skygga. Dock så skulle det bli en förbannat massa snipers och det är tycker jag är ett större problem än akimbo.
Postad 21 December 2009 - 16:17
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Dock så skulle det bli en förbannat massa snipers och det är tycker jag är ett större problem än akimbo.
+1 Hatar att dö av akimbos, hatar att dö av knivar, hatar att dö av snipers, hatar att dö när nån drar iväg en spawn-tub, hatar att dö när nån hoppat upp på nån avsats som man inte kollar på, hatar att dö.... Lag har jag egentligen bara problem med i två tillfällen; när jag har kör torrents på datorn och när jag spelar själv. Kör jag i ett party är sannolikheten mycket större att nån svensk får host. Om inte så kan man ju alltid dra vidare...
Postad 21 December 2009 - 16:49
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Hatar och dö med!!!
Tycker faktiskt att dom ska ta bort akimbo från spelet helt och hållet då jag inte tycker det är modern warfare överhuvudtaget. Förstår inte hur dom tänkt där riktigt...
Postad 21 December 2009 - 16:52
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Eller ett ännu bättre exempel! En snubbe som har marathon, lightweight och commando och springer runt med en RIOT SHIELD. Herregud alltså, man blir så våldtagen att det finns inte för man hinner inte reagera tillräckligt snabbt de första gångerna så man missar att sikta på fötterna. Och sen ska de klart springa runt som ******** när man själv smyger fram för att inte hamna i skiten och så får man en sköld i ryggen.
"Riot Shield" är skitenkel att döda, ta några steg åt sidan och kniva eller skjut i sidan. Lättaste är att använda sprängmedel, Semtex fastnar och dödar om han inte har sprängskyddet. När man bär på skölden är man jättelångsam även om man tar Lightweight, så i värsta fall kan man helt enkelt springa ifrån en sköldbärare. Brukar springa omkring med en sköld (spelar mest domination) och det märks vilka som är erfarna mot/med skölden, de som spelat mycket mot den tar några steg mot sidan och knivar en, medans andra får panik och springer runt som höns
Postad 21 December 2009 - 16:55
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
"Riot Shield" är skitenkel att döda, ta några steg åt sidan och kniva eller skjut i sidan. Lättaste är att använda sprängmedel, Semtex fastnar och dödar om han inte har sprängskyddet. När man bär på skölden är man jättelångsam även om man tar Lightweight, så i värsta fall kan man helt enkelt springa ifrån en sköldbärare.
Brukar springa omkring med en sköld (spelar mest domination) och det märks vilka som är erfarna mot/med skölden, de som spelat mycket mot den tar några steg mot sidan och knivar en, medans andra får panik och springer runt som höns 
Jo men jag brukar fastna med dem i väldigt trånga utrymmen. Inte roligt.
Postad 21 December 2009 - 17:05
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Folk som spelar med Riot shield har jag respekt för, brukar vara väldigt duktiga. Kan tycka det är lite små kul att spränga dom med semtex eller bara springa runt dem och kniva dem, månag av dom glömmer oftast att cruncha.
Postad 21 December 2009 - 17:35
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Nu har jag googlat runt lite men inte lyckats hitta något svar.
Häromkvällen när vi lirade så kom det in någon snubbe som hade en vanlig title. Men över den titlen så hade han A, X, B, Y och nått mer. Alltså, jag pratar om själva xbox kontrollen de var även i rätt färger. Jag har kollat och det finns ingen title som ser ut så.
Någon som vet vad det är?
Sen att han hette i stil med xX Cheater Xx kanske inte hör till saken
Postad 22 December 2009 - 00:09
Upp_o_ner
-
Upp_o_ner
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Nu har jag googlat runt lite men inte lyckats hitta något svar. Häromkvällen när vi lirade så kom det in någon snubbe som hade en vanlig title. Men över den titlen så hade han A, X, B, Y och nått mer. (...)
Man kan "hacka" spel-profilen så att ett annat namn syns, de profilerna blir permanent bannade av MS för eller senare. De jag har sett hittills har varit skräp-konton (lite eller ingen Gamerscore) som kan ge "tips" om hur man hackar, gissar på att det går ut på att man ger dom sitt lösenord
Postad 22 December 2009 - 08:31
Unregistered0d5d0cd6
-
Unregistered0d5d0cd6
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Mmmm... Lyckas man hålla central platformen så man kan sitta där uppe och skjuta folk så är det enkelt. Annars blir det svårt. 
Satt på just den positionen igår och fick min första 5+ killstreak Ledde också till att jag fick min första online-utskällning av två motståndare som tyckte jag var en dj%&a campare
Postad 22 December 2009 - 08:47
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Och commando!
Rysts exempel fast att bli knivad är fan ännu värre. Kommer nån galning en bit bort i full fart, jag skjuter ett halvt mag och ser flertalet tydliga träffar men ändå hinner idioten fram och knivar mig. Det är så ###### pinsamt, och jag blir förbannad på den där skitperken ärligt talat. Lightweight och marathon är ok, men ta bort commando, snäääällllaaa!
Jag tror det mesta beror på lagg vilket är det största problemet i detta spelet. Händer ju i varje match att man säger "Men vafan jag sköt ju" sen i motståndarens killcam sköt man inte, man hade inte ens vänt sig om. Det värsta är förutom akimbo folk som inte fattar att man bör ha fler kills än deaths, man blir fortfarande belönad BARA för kills även om man dött 1000ggr...arrrgghhh blir urförbannad för några bara springer tillbaka där dom dött för att "hämnas" och sedan loosar laget för de klantskallarna...Neeej fram för minus för deaths!! 
Detta pushade jag för i Cod4-tråden dock var det blandade åsikter. 1 kill 0 death är fortfarande bättre för laget än 20 kills 20 death i team deathmatch. Kanske inte lika kul match men bara ett exempel. Mitt förslag var att om man tex får 100 xp per kill så borde man få 50 xp för varje kill man har mer än death 15-5 hade då gett 1500 xp i kills och 500 xp för death / kill ration. Nu får man mer poäng för 12-26 än tex 10-0 vilket är löjligt. En sån score gynnar bara varje spelare personligen men missgynnar laget och det är ju trots allt TEAM deathmatch.
Postad 22 December 2009 - 09:27
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Jag tror det mesta beror på lagg vilket är det största problemet i detta spelet. Händer ju i varje match att man säger "Men vafan jag sköt ju" sen i motståndarens killcam sköt man inte, man hade inte ens vänt sig om.
Detta pushade jag för i Cod4-tråden dock var det blandade åsikter. 1 kill 0 death är fortfarande bättre för laget än 20 kills 20 death i team deathmatch. Kanske inte lika kul match men bara ett exempel. Mitt förslag var att om man tex får 100 xp per kill så borde man få 50 xp för varje kill man har mer än death 15-5 hade då gett 1500 xp i kills och 500 xp för death / kill ration.
Nu får man mer poäng för 12-26 än tex 10-0 vilket är löjligt. En sån score gynnar bara varje spelare personligen men missgynnar laget och det är ju trots allt TEAM deathmatch.
Är det verkligen så?? Jag har fått för mig att man får mer xp efter match om man dör färre gånger? Har jag 20-20 så får jag t.ex 2000 xp har jag 20-5 så får jag typ 2800 i xp.....nu kan jag definitivt vara ute å cykla utan dubbdäck men har man fått för sig något så har man.
Postad 22 December 2009 - 09:58
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Är det verkligen så?? Jag har fått för mig att man får mer xp efter match om man dör färre gånger? Har jag 20-20 så får jag t.ex 2000 xp har jag 20-5 så får jag typ 2800 i xp.....nu kan jag definitivt vara ute å cykla utan dubbdäck men har man fått för sig något så har man.
Det är möjligt.... Jag minns bara jag störde mig på det i Cod4, kanske det har fixat det nu då, bra isf!
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 22 December 2009 - 09:58.
Postad 22 December 2009 - 10:28
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Kom ihåg att de flesta kills man får är ju såna som springer runt som yra höns och blir dödade.
Hur skoj skulle det vara om ALLA campade; livrädda för att få en death? Visst, bra för ditt lag men samtidigt så hade alla matcher varat tills time-out.
Postad 22 December 2009 - 11:17
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Kom ihåg att de flesta kills man får är ju såna som springer runt som yra höns och blir dödade.
Hur skoj skulle det vara om ALLA campade; livrädda för att få en death? Visst, bra för ditt lag men samtidigt så hade alla matcher varat tills time-out.
Inte skrivit nånting om camping men man kan vara lite försiktigare och tänka till lite... har man 1-7 kanske det är läge och chilla lite och inte springa som en galning. Försöka att tänka på att hålla sig levande och inte bara på hur många man dödar. Det gynnar ju en själv också och få en killstreak.
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 22 December 2009 - 11:18.
Postad 22 December 2009 - 11:21
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|