Paxar en plats i din squad!
Länge sen sist nu!
Perfa gubben......
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 17 March 2010 - 17:03
Någon som vet när de har tänkt dra igång tävlingen??
Så man kan börja hårdträna Postad 17 March 2010 - 17:07
Yes reggar mig på direkten ! Bullen_Se Postad 17 March 2010 - 17:43 Har reggat mig på L7.nu men ännu inte fått ett bekräftelse mail. Men det kommer väl i sinom tid! Postad 17 March 2010 - 17:45 Gutt, då är vi 8 st precis lagom för att köra intern träning. Konstigt att inte fler lag signat sig förresten, 4 pers borde ju inte vara så svårt att få ihop. Postad 17 March 2010 - 17:48
Är det imorgon det kommer dyka upp nya grejer i Storen?
Jag lirar gärna med alla här på MHB, har ingen favorit Postad 17 March 2010 - 18:40
någon som är sugen på att spela lite private ikväll....behöver träna lite innan man sabbar statsen....
Postad 17 March 2010 - 22:18
Har aldrig hänt mig. Postad 18 March 2010 - 06:01
den dära försvar flag måste det va olika flaggor eller kan man hålla på med en o samma o hur många gånger ska gör det för att få flagg nålen?
Postad 18 March 2010 - 07:12
Ja det var det jag klurade lite på igår men det var inte så många (5 i "vårat" lag) som var online då, vi får försöka styra upp ett par tillfällen när vi kör squadrush/private inom laget. Haha BC2 grenade spam Postad 18 March 2010 - 07:32
Igår kom storen via en uppdatering.
Nya pins och troféer för alla klasser och ett map-pack kunde man utläsa. Postad 18 March 2010 - 08:18
Man kunde även utläsa att de olika klassspecifika pack`sen släpps idag den 18e och map pack 2 släpps den 30e.
Teoretiskt sett 4ggr, praktiskt sett 6-7ggr beroende på bana. Verkar va lite buggigt. Dock så kan du hålla dig till samma flagga. D-J: Aaah de får vi helt enkelt styra upp! Postad 18 March 2010 - 08:31
Jag "förlorade" en jefvla massa poäng igår när jag snabbplantade, slängde ut minor och slängde in en granat när fi kom. Poängen ploppade upp på skärmen ( fick nog närmare 1000poäng ) men den registrerades aldrig på scoreboarden. Så ja, det verkar finnas lite poängbuggar och andra konstigheter.
Det är väl upp till lagen att utmana varandra och det kan man väl göra redan nu som jag fattat det. @eRensson: In och regga dig på level7.nu! Redigerat av BrittBastard, 18 March 2010 - 08:31. Postad 18 March 2010 - 08:32
Det råkade ja utför i förrgår, sprängde totalt 3 tanks med 2 dubbel kills..
Fick nada poäng. Trots de räknade upp en jäkla massa points. När samma sak hände Jonte engång så hoppa vi ur o bytte server sen funka de igen peppar peppar. Postad 18 March 2010 - 08:38
Låter skumt, jag fick mitt direkt. Det har inte hamnat i nåt SPAM-filter då? Postad 18 March 2010 - 08:53
Hmmmm....jag tror inte det här spelet kommer konkurrera ut MW2 inte......vad trist det var igår när vi lirade TDM och motståndarlaget bara flög runt i 2 helikoptrar hela tiden........det går ju inte skjuta ner dem utan målsökande.....och i nästa match sprang man runt som en tok o letade FI för att bli skjuten i ryggen hela tiden.....nästa efter det satt de o kampade i ett hus hela tiden.....
Postad 18 March 2010 - 08:59
Nej de finns väl fortfarande en hel hög med 12åringar som fortfarande kommer spela MW2
De går o skjuta ner helikoptrarna med ett snipergevär. Eller åtminstonde går det att dra ett headshot på piloten vilket generellt genererar till att helikoptern störtar Postad 18 March 2010 - 09:10
Tålamod primören, tålamod! Jo då, det går att skjuta ner den, flera LMG's, välavvägt skott med CG:n (Carl Gustav) eller som Andi säger; sniperskott på piloten. Tycker nästan det är lättare att få träff på helikoptern med CG:n och RPG:n än med den målsökande. Ja, det var riktiga fegisar vi mötte när vi lirade Squad TDM, men det var riktigt kul ändå tycker jag. Gick hyfsat bra också, riktigt kul att springa omkring med SMG (AKS74u är riktigt nice!). Eller vad säger du Benny? Postad 18 March 2010 - 09:19
Haha, jo jag älskar att bli skjuten av dämpade SMGer oavsett om det är CoD eller BF
Postad 18 March 2010 - 09:21
Sitter dom i ett hus, spräng huset Man får ju hela tiden byta spelsätt i detta spel, men än så länge har jag inte stött på några större problem att få saker och ting utförda om man har en squad man kan snacka med. Mycket värre när man lirar utan polare. Postad 18 March 2010 - 09:23
Fick in mig på den här stats-sidan till slut, http://bfbcs.com/stats_pc/skroot
Ursäkta om jag knycker Ps3-tråden fastän jag spelar PC, men det finns ingen tråd för PC så.. Tänkte mest kolla, vet någon hur de räknar ut "skill level". Tycker att wins/losses inte borde påverka så värst mycket utan mer accuracy och kills/deaths, om något. Men det måste nästan räknas in då jag kikat på andra som har liknande K/D och Acc men högre W/L och sitter på kanske dubbla min "skill level". Knasigt. För övrigt kan jag tipsa om Gamm-haglet med slugs+magnumskott som assault. Har haft några riktiga guldögonblick med att plantera c4 på tanks och man kan i princip snipe:a med M870an om man kör slugs, är de skadade så dör de på ett skott oftast, annars kan det ta två. Älskar det iaf Postad 18 March 2010 - 09:23
Tur att vi var i samma lag då. Hahaha! --- Vad säger ni; ska vi utmana nåt lag i laddern på level7.nu till helgen? Tjejen är borta så jag kan nästan hela helgen. - Britt78 - - - Postad 18 March 2010 - 09:30
Britt: Aaah jag håller helt klart med om att den målsökande är grymt svår att träffa helikoptrar med!
Tracerdart och de första 2 är grymt effektiva. Postad 18 March 2010 - 09:35
VA?
Den målsökande är ju mycket enklare att träffa med! iofs inte om det sitter en trace dart på, men i alla andra situationer så är det ju mycket lättare att träffa en helekopter med den målsökande! Postad 18 March 2010 - 09:37
Då är du helt enkelt mycket bättre än mig på att hantera den. Postad 18 March 2010 - 09:48
Skulle vara om Helikoptern står still o hoovrar.
Men i rörelse så tycker ja de är bra mkt enklare o träffa med RPG7 faktiskt. Postad 18 March 2010 - 10:11
Nej det går banne mig inte att träffa en heli med rpg om den rör sig......sköt nog 15 raketer igår utan framgång.....
Postad 18 March 2010 - 10:17
Inte skrivit här på ett tag, såg dock ditt inlägg britt, reggar mig efter jobb ikväll!
Är ganska sugen på att smeka upp lite folk Trevligt igår, MHB-S squaden (S = svärarna). Postad 18 March 2010 - 10:20
Hahaha, word! Britt, eRensson, benny och primören. Det var bara kerren som saknades! Och ekaa då men han har ju inte BF:BC2. Konstigt(eller inte), men det är mest skåningar som svär som faaaen. Celtanic, Döden, kerren, Benny, kerren och eRensson. Och så har vi jag själv, primören och ekaa då. Redigerat av BrittBastard, 18 March 2010 - 10:21. Postad 18 March 2010 - 10:33
Vi sydeuropéer är juh kända för vårt heta temperament så jag skulle nog inte kalla det "konstigt" Postad 18 March 2010 - 10:49
Då antar jag att ni är lika håriga som sydeuropéer också? Postad 18 March 2010 - 11:02
nu har jag tröttnat på att bli utkastad från servrarna hela tiden så jag ringde till telia och pratade lite.. han sa att man kunde vara tvungen att öppna några portar på routern. surfade då in där man skulle ändra dom .
fanns då en lista med massa spel som man kunde välja bland med detta spelet fanns inte med,, hur gör jag då? och vad heter portarna som jag ska skriva in. kan verkligen inte sånt här och vore väldigt tackasam om någon som vet har lust att hjälpa mig. Postad 18 March 2010 - 11:07
Hej Soffan,
Tror att du hittar portarna i boken som följer med spelet om jag inte minns fel. /Fills Postad 18 March 2010 - 11:11
Verkar som om EA server ligger nere nu, blev utkastad och kommer in igen
Postad 18 March 2010 - 11:13
Blev du utkastad och kommer in igen så är de väl bra?
Jag kan tänka mig att de ligger nere en liten stund nu eftersom de kommer nya prylar i shopen idag. Så borde väl inte va nere någon längre stund. Postad 18 March 2010 - 11:14
http://twitter.com/OfficialBFBC2 Dom är som vanligt ute i god tid Postad 18 March 2010 - 11:16
FAAAAAN nu när man är hemma från jobbet och barn/fru fri i 3 timmar så stänger dom ner skiten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Postad 18 March 2010 - 11:19
9:00 and 9:15 GMT)
Dvs mellan kl 10:00-10:15 fram till 11:00-11:15 Så de borde ju hoppa igång nu igen Postad 18 March 2010 - 11:19
tackar för det.. va inne och pillade lite i listan bladn spel och ändrade lite Postad 18 March 2010 - 12:09
Snyft! Det går fortfarande inte att lira... Typiskt, jag som pricksis har införskaffat ett headset så att jag kan prata med mina medspelare :-/
Om det är någon stackare där ute som kan tänka sig lite lekstuga på nätet tillsammans med P30 så är det bara att lägga till mig, PSN-id: Muppmeister Postad 18 March 2010 - 12:27 tror det är 10e gången jag ser mitt nick felstavat! fackers! inte konstigt då vi skåningar alltid spelar som om det vore sista gamet EVER! jag skrev dom i en tidigare post i tråden. Postad 18 March 2010 - 13:22
jepp nu funkar det igen men verkar inte som det finns nåt att ladda ner från storen,, inte hos mig i alla fall
Postad 18 March 2010 - 13:35
Men ******** vad det laggar! Eller är det bara för mig som det laggar utav h-vete?! Poängen när man har dödat någon visas på skärmen 15-20 sekunder efter slakten...
Postad 18 March 2010 - 13:57
Har fixat med portar och sånt här också, men när jag ska tilldela BFBC2 till en nätverksenhet finns inte PS3:an med? Jag har döpt den till PS3 helt enkelt men nån sån finns inte i listan, bara datorerna här plus en massa konstiga tecken?
Postad 18 March 2010 - 14:26
Kolla i ps3an vad den har för IP-adress... Då kan du använda den adressen istället för namnet. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |