Call Of Duty 7: Black Ops
2799 svar till detta ämne
Postad 17 January 2011 - 19:10
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Preview på första DLC'n: http://www.youtube.c...EB0H90lt_M&hd=1
Första tanken är att Berlin wall kommer suga fet hästballe. Automatiska turrets i mitten som gör att man måste stå på motsatt sida av varandra och skjuta? Tråkigaste mapen ever om detta är fallet.
Postad 17 January 2011 - 19:26
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Varför skall xbox alltid få det först?
Postad 17 January 2011 - 19:50
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Dom får ju gärna fixa till buggarna och all frys problemen innan dom börjar släppa DLC och skryta om hur bra dom gjort den för att tjäna ytterliga pengar.
Postad 17 January 2011 - 20:21
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Dom får ju gärna fixa till buggarna och all frys problemen innan dom börjar släppa DLC och skryta om hur bra dom gjort den för att tjäna ytterliga pengar.
+1 på den! Varför kan dom inte koncentrera sig på att fixa de problemen det här spelet har innan dom börjar släppa en massa DLC..
Postad 17 January 2011 - 20:29
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
+1 på den!
Varför kan dom inte koncentrera sig på att fixa de problemen det här spelet har innan dom börjar släppa en massa DLC..
För att det funkar till Xbox så dem skiter i oss som har PS3...
Postad 17 January 2011 - 20:36
Unregistered2f447144
-
Unregistered2f447144
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
hehe ser ju lovande ut, laggade ju i filmklippet t.o.m. 
Eller är det bara hos mig? = 2 *
Postad 17 January 2011 - 22:33
ozca10
-
ozca10
-
Rookie
-
2 inlägg
COD: Black Ops har redan dragit in en miljard dollar (1). Plus en hel del extra för Activisions samarbete XBOX/Microsoft (2). Plus allt trams runtomkring. Med det fakutmet i bakhuvudet, framstår det inte så konstigt att såvitt som jag förstått det hela, jobbar 75% av Treyarch med att utveckla First Strike och 15% av teamet med buggfixar för PC och konsolerna. De resterande 10% sitter väl och räknar alla pengar. Tyvärr kommer ett antal miljoner dollar extra (dvs nya banor) alltid gå före att fixa något som miljontals människor redan köpt och som inte generar nya intäkter gå i andra hand. Stålar före stolthet. Usch. Visst hopp får man i alla fall om man besöker deras officiella forum där utvecklarna då och då berättar vad de pysslar med, bl.a. ska de göra om 2nd chance till att den som får ned fanskapet på marken får the kill medan den som avslutar honom får the assist plus alla frysningar. Dessvärre vägrar de erkänna att det finns ett FPS problem, vilket är otroligt dåligt (napalm strike på Summit...usch) men såvitt jag förstått det, är det på tok för mycket kod som skulle behöva ändras för att lösa det, så det är antagligen inget som kommer fixas. Någonsin. Tråkigt när man vet hur fint det flyter på ett XBOX. Säkert allmänt kännedom på ett forum som detta men jag är lite efter när det kommer till Internet och Information så ha lite överseende när jag vill känna mig lite duktig. Ps. Skummade igenom en massa sidor i denna tråd och såg att ett antal personer önskade det vore lite mer teamwork och lite mindre run n' gun. En ganska kul sak om man som jag gillar ex. domination är att köra private match (förutsatt att man har så många online som vill vara med, hehe). Låt det ta längre tid att ta en flagga (20 sek istället för 10 sek för en person) vilket i princip tvingar en att vara två, ty 20 sekunder är otroligt lång tid att ligga och ta A när man redan har C. Dessutom kan man ju alltid slänga in en spawn delay på 5, 10 eller till och med 30 sekunder, så folk förstår bättre än att springa omkring som tokar. Plus en del annat som "lugnar" ned spelet lite. (1) http://www.ibtimes.c...xbox-360-pl.htm(2) http://investor.acti...eleaseid=479305
Redigerat av ozca10, 17 January 2011 - 23:06.
Postad 17 January 2011 - 22:36
MattiasEngberg
-
MattiasEngberg
-
Användare
-
-
144 inlägg
Varför skall xbox alltid få det först?
bill gates är en rik man.
Postad 17 January 2011 - 23:14
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
bill gates är en rik man.
Så de betalar för att få det innan PS3?
Postad 17 January 2011 - 23:16
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Så de betalar för att få det innan PS3?
jepp precis som på cod4 och mw2
Postad 18 January 2011 - 21:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
1/3 är det som gäller för PS3 va?
Kul att det verkar vara fler som har börjat spela BO igen.
Ekaa, Eapea och Polly bl a. Bloodshy var inne en sväng också.
Fan vad jag gillar Spas:en och M14!
Postad 18 January 2011 - 22:13
Bulaan
-
Bulaan
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Är det någon som har upplevt mycket fusk osv. ännu?
Jag har bara märkt en del golden camo-vapen samt färgade clantaggar på folk som endast har två timmars speltid.
Postad 19 January 2011 - 10:17
Unregistered855fa694
-
Unregistered855fa694
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Är det någon som har upplevt mycket fusk osv. ännu?
Jag har bara märkt en del golden camo-vapen samt färgade clantaggar på folk som endast har två timmars speltid.
Så länge det inte är fusk som påverkar gameplay så känns det ganska lugnt faktiskt.
Postad 19 January 2011 - 13:21
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Så länge det inte är fusk som påverkar gameplay så känns det ganska lugnt faktiskt.
Exakt, tråkigt att det går att fuska sig till det men stör mig inte. Låt dom tro att dom blir bättre för att dom har guldcammo.
Postad 19 January 2011 - 13:23
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
nu när dom väl har kommit på hur man fuskar i mw2, tror ni inte då att dom klarar det fortare nu i de här spelet? eller funkar det inte så kanske?
Postad 19 January 2011 - 13:29
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Dom säger juh att det finns bättre skydd i det här spelet. Sen finns det en report funktion samt att alla matcher sparas för playback så det är enkelt att kolla upp eventuella fuskare/hackare och banna dom.
Postad 19 January 2011 - 13:42
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Exakt, tråkigt att det går att fuska sig till det men stör mig inte. Låt dom tro att dom blir bättre för att dom har guldcammo. 
Britt: försökte lägga till dig häromdagen men du är tydligen poppis - du kunde inte ha fler vänner ^^ Ni andra som lirar får gärna lägga till Anstalten på PSN - ska in och spela ikväll och det vore kul om vi vore ett gäng!
Postad 19 January 2011 - 13:44
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Det va ju bra då. Då kanske detta kan fungera ett tag,
Synd bara att det inte är speciellt kul
Postad 19 January 2011 - 13:55
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Många som spelar på kvällarna nu.. Dock lyckas jag aldrig logga in innan förkvällsspelarna (du och Ea) har lagt av.. Jag tror inte du och jag har varit online samtidigt på en dryg månad
Redigerat av BennySlyden, 19 January 2011 - 13:56.
Postad 19 January 2011 - 16:37
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Loggar som sagt in om en stund, adda mig så länge (Anstalten om någon missade) så köttar vi ikväll
Postad 19 January 2011 - 17:13
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Många som spelar på kvällarna nu.. Dock lyckas jag aldrig logga in innan förkvällsspelarna (du och Ea) har lagt av..
Jag tror inte du och jag har varit online samtidigt på en dryg månad 
Nej, har mest blivit mellan ca 16-19 för min del. Den här veckan har jag varit sjuk så då har det blivit mycket under dagtid.
Postad 19 January 2011 - 17:17
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Många som spelar på kvällarna nu.. Dock lyckas jag aldrig logga in innan förkvällsspelarna (du och Ea) har lagt av..
Jag tror inte du och jag har varit online samtidigt på en dryg månad 
Nej, har mest blivit mellan ca 16-19 för min del. Den här veckan har jag varit sjuk så då har det blivit mycket under dagtid.
Måste ju sova Benny  ne, men jag har börjat jobba lite skifttider nu, så varannan vecka blir det nog spel till 23-24 i alla fall. /eapea
Postad 19 January 2011 - 17:30
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
1/3 är det som gäller för PS3 va?
Ekaa, Eapea och Polly bl a. Bloodshy var inne en sväng också.
Fan vad jag gillar Spas:en och M14!
har märkt det, ruggigt vad du röjjer med spasen, speciellt på summit som verkar vara den banan man spelar mest hela tiden.
Postad 20 January 2011 - 08:07
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
har märkt det, ruggigt vad du röjjer med spasen, speciellt på summit som verkar vara den banan man spelar mest hela tiden.
Hehe, ja där funkar den bra. Dock en av få banor den funkar bra på. Lite för mycket öppna ytor, borde finnas fler kartor som gamla hederliga shotgun-banan "Vacant". Kul att vi för första gången på riktigt länge var ett fullt MHB-party igår. Kul att få lira med Benny också, det var ju som sagt var ett tag sen. Ikväll blir det nog lite kvällslir, 18-ca 22 då tjejen är borta.
Postad 20 January 2011 - 09:25
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Hehe, ja där funkar den bra. Dock en av få banor den funkar bra på. Lite för mycket öppna ytor, borde finnas fler kartor som gamla hederliga shotgun-banan "Vacant".
Kul att vi för första gången på riktigt länge var ett fullt MHB-party igår. Kul att få lira med Benny också, det var ju som sagt var ett tag sen. Ikväll blir det nog lite kvällslir, 18-ca 22 då tjejen är borta.
Jo, det var skoj att spela med mhb igen. Ni har ju övergett mw2 totalt nu så BO är väl enda chansen till lite cybergemenskap fps-style. BO funkade bättre än vad jag kom ihåg, men upplever fortfarande bilden som ryckig. Antar att det är något problem med framerate. Min ps3:a får verkligen jobba övertid när BO är igång. Låter som alla fläktar, diskdrives etc går för fullt hela tiden. Är det ofta så att hela spelet hänger sig när en match ska startas? Tröttnade igår när spelet hängde sig för andra gången inom en kvart...
Postad 20 January 2011 - 09:37
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jo, det var skoj att spela med mhb igen. Ni har ju övergett mw2 totalt nu så BO är väl enda chansen till lite cybergemenskap fps-style. BO funkade bättre än vad jag kom ihåg, men upplever fortfarande bilden som ryckig. Antar att det är något problem med framerate. Min ps3:a får verkligen jobba övertid när BO är igång. Låter som alla fläktar, diskdrives etc går för fullt hela tiden. Är det ofta så att hela spelet hänger sig när en match ska startas? Tröttnade igår när spelet hängde sig för andra gången inom en kvart...
Hmm...skumt. PS3 fet eller PS3 smal?
Postad 20 January 2011 - 09:53
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Hmm...skumt. PS3 fet eller PS3 smal?
Fet på alla sätt utom storleken på hårddisken (40Gb).
Postad 20 January 2011 - 10:04
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Upplever samma sak med både min tjockis och min slim.......låter som f*n.....
Postad 20 January 2011 - 10:19
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Upplever samma sak med både min tjockis och min slim.......låter som f*n.....
"Jag har problem med att min PS3:a låter" Hahaha!  Skämt åsido, håller med min inget jag stör mig på och så länge jag inte har några frame drops eller lagg p g a det så spelar jag glatt vidare.
Postad 20 January 2011 - 10:27
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
"Jag har problem med att min PS3:a låter" Hahaha! 
Skämt åsido, håller med min inget jag stör mig på och så länge jag inte har några frame drops eller lagg p g a det så spelar jag glatt vidare.
Att det låter har jag inga större problem med när jag spelar. Däremot verkar ju BO lasta ner PS3:an väldigt mycket och en del av problemen (frame drops?) kommer från att PS3:an inte orkar köra BO fullt ut. Detta blir väldigt uppenbart när man ska ut i x-menyn och acceptera en invite t ex. När du skickade två invites till mig igår så började jag navigera till inkorgen och senaste meddelandet direkt när det första togs emot av ps3:an. Under tiden jag höll på med detta hann du skicka den andra. Det säger en del om hur mycket systemet lastas av BO. Jag var ju inte ens inne i en match
Postad 20 January 2011 - 10:36
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
De va riktigt kul att köra igår! Flöt på fint tycker jag.. Kommer in ikväll igen..
Postad 20 January 2011 - 10:42
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
BO fungerade mycket bättre nu än vad det har gjort innan(Då jag sålde det). Glad att jag fixade det igen då det verkligen är ett roligt spel!
Postad 20 January 2011 - 11:12
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
BO fungerade mycket bättre nu än vad det har gjort innan(Då jag sålde det). Glad att jag fixade det igen då det verkligen är ett roligt spel!
Ja de roligaste är wagner matcherna iallafall. Vinner nästan alltid dom. Brukar ligga under med ca 5 kills mot någon liten brittisk unge som vrålar "ohyea" för varje frag han gör. Sen blir jag förbannad, laddar upp lite adrenalin o får dom att gråta i slutet
Postad 20 January 2011 - 12:04
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Ja de roligaste är wagner matcherna iallafall. Vinner nästan alltid dom. Brukar ligga under med ca 5 kills mot någon liten brittisk unge som vrålar "ohyea" för varje frag han gör. Sen blir jag förbannad, laddar upp lite adrenalin o får dom att gråta i slutet 
Frank Wagner?  Wager som i insats.  Håller med om att det är riktigt kul. Det som saknas är ju att få spela med MHB:are. Kan ju i o f s vara ganska kul att spela MOT MHB:are också. Jag provade även lite "Pure" nu i dagarna. Helt utan perks, helt utan killstreaks. Kul, men det går ju alldeles för segt att sikta utan "Sleight of hand Pro".
Postad 20 January 2011 - 12:22
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
går det inte att spela wager matcher i privatematch med massa mhb:are? det hade varit roligt
Postad 20 January 2011 - 12:24
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
går det inte att spela wager matcher i privatematch med massa mhb:are? det hade varit roligt
Vet faktiskt inte. Ekaa kanske vet. Ekaa? Jag spelar nog hellre public TT då jag prestigar och vill ha XP men några wagermatcher mot MHB:are tackar man ju inte nej till. Nu är vi ju ganska många så vi kanske kan få till några private-matcher ikväll.
Postad 20 January 2011 - 13:18
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
oki, får nog börja spela detta lite mer för att förhoppningsvis kommer in i de igen, har testat lite nu på slutet men tröttnar alldeles för fort, dock har jag spelat helt själv och det är ju sällan roligt
Postad 20 January 2011 - 13:23
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
oki, får nog börja spela detta lite mer för att förhoppningsvis kommer in i de igen, har testat lite nu på slutet men tröttnar alldeles för fort, dock har jag spelat helt själv och det är ju sällan roligt
Är jag helt själv gör jag som Ekaa, d v s retar upp några britter på Wager. Riktigt kul.
Postad 20 January 2011 - 13:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jepp det är faktiskt ganska roligt, dock är ja inte så bra på de  men riktigt roligt
Postad 20 January 2011 - 13:55
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Mm, det är inte bara brittiska ungar du retar upp utan en Helsingborgare också. Vet du hur förbannad jag var igår när vi spelade "Gun game"?  PS:Det var tur att jag inte hade en mic!
Redigerat av Hampuz, 20 January 2011 - 14:25.
Postad 20 January 2011 - 14:08
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Jag hade problem för någon vecka sen att PS3an vart för varm, spelet hängde sig mitt i matcherna då och då upp till någon sekund, så jag provade att lyfta upp konsollen lite grann så det vart fritt undertill också och det hjälpte.
Postad 20 January 2011 - 14:31
RompeT
-
RompeT
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hehe, ja där funkar den bra. Dock en av få banor den funkar bra på. Lite för mycket öppna ytor, borde finnas fler kartor som gamla hederliga shotgun-banan "Vacant".
Kul att vi för första gången på riktigt länge var ett fullt MHB-party igår. Kul att få lira med Benny också, det var ju som sagt var ett tag sen. Ikväll blir det nog lite kvällslir, 18-ca 22 då tjejen är borta.
Misstänker att du kan få användning för din shotgun på kommande "Stadium"......
Postad 20 January 2011 - 15:05
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Jag hade problem för någon vecka sen att PS3an vart för varm, spelet hängde sig mitt i matcherna då och då upp till någon sekund, så jag provade att lyfta upp konsollen lite grann så det vart fritt undertill också och det hjälpte.
Jag har konsollen stående på högkant med ps3:ans "botten" ca 5 cm från receivern. Det borde inte vara några ventilationsproblem och det är heller inga problem med mw2 eller bluray.
Postad 20 January 2011 - 16:06
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
min PS3 kämpar också för livet när BLOPS går igång, men något är det ju som segar ner eftersom hela Dashboarden flyter som potatismos när man spelar BLOPS.
(Tjockis 80gig)
Postad 20 January 2011 - 16:23
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
min PS3 kämpar också för livet när BLOPS går igång, men något är det ju som segar ner eftersom hela Dashboarden flyter som potatismos när man spelar BLOPS.
(Tjockis 80gig)
Samma för mig. Också tjockis 80GB.
Postad 20 January 2011 - 16:43
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Jag har konsollen stående på högkant med ps3:ans "botten" ca 5 cm från receivern. Det borde inte vara några ventilationsproblem och det är heller inga problem med mw2 eller bluray.
Ja ok, jag har ju en slim. Men kolla invites osv går segt för mig också Något annat jag funderat på ingame är, om rökgranater funkar som dom ska? Tycker mig ibland bli skjuten genom röken ungefär som om dom såg mig hela tiden. Vet att killcamen är efterbliven, som att röken kan ha försvunnit helt där osv. Borde väl gå igenom några videos och kolla från deras point of view här.
Redigerat av jarre008, 20 January 2011 - 16:49.
Postad 20 January 2011 - 16:53
simesime
-
simesime
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Oj kul att det är massa folk härifrån som spelar, är gärna med och spelar ikväll om det finns plats för nån som inte har spelat fps sen quakeworld var populärt, innan jag köpte black ops  PSN: simesime
Postad 20 January 2011 - 17:55
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Oj kul att det är massa folk härifrån som spelar, är gärna med och spelar ikväll om det finns plats för nån som inte har spelat fps sen quakeworld var populärt, innan jag köpte black ops PSN: simesime
Adda på du, det är ett gäng härifrån som spelar https://www.minhembi...p;#entry3162674
Postad 20 January 2011 - 18:19
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Jag e snart inne igen o lirar, men känner att wager matcher e vad jafg kommer köra framöver:
på + sidan:
endast 6 spelare = mindre lagg
kul att spela om "pengar"
kul att reta folk genom att vinna o vinna igen
på - sidan:
få MHBare
tråkigt att man inte kan spela det privat o då slippa dra pengar från varandra
tråkigt att vissa e så dåliga förlorare o lämnar mitt i matcher så dom bryts o då får tillbaka sina pengar
Postad 21 January 2011 - 11:32
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
tråkigt att man inte kan spela det privat o då slippa dra pengar från varandra tråkigt att vissa e så dåliga förlorare o lämnar mitt i matcher så dom bryts o då får tillbaka sina pengar
Sina 30 codmynt  Spontant tanke: "jaja, köp dig något fint" /G
Redigerat av Unregistered1331, 21 January 2011 - 11:40.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|