men fan, jag stängde av spelet ganska snabbt. det är något som blivit ännu sämre nu. hit detection, lagg och spawnen verkar ha blivit ännu värre. riktigt synd. vill verkligen älska detta spel men det går inte. igår natt avslutade jag kvällen med BF3 (som ifs är ett sämre spel men det lider inte av dessa problem)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 04 February 2012 - 16:30
men fan, jag stängde av spelet ganska snabbt. det är något som blivit ännu sämre nu. hit detection, lagg och spawnen verkar ha blivit ännu värre. riktigt synd. vill verkligen älska detta spel men det går inte. igår natt avslutade jag kvällen med BF3 (som ifs är ett sämre spel men det lider inte av dessa problem)
Postad 04 February 2012 - 17:12
Postad 04 February 2012 - 17:14
Förhoppningsvis skämtar de bara och ändrar tillbaka imorgon igen. Så illa så jag vet inte vad.Haha är dom seriös med spawnsen på demolition eller? Helt sjukt dåligt...
Postad 04 February 2012 - 17:17
Postad 04 February 2012 - 17:33
Förhoppningsvis skämtar de bara och ändrar tillbaka imorgon igen. Så illa så jag vet inte vad.
Jag tycker det är grymt när man spawnar precis bredvid bomben man ska planta.
Angående FMG9 så känns de precis lika OP som förut. IW är bäst på att balansera vapen.
Redigerat av OWC, 04 February 2012 - 17:34.
Postad 05 February 2012 - 02:24
Redigerat av blooodshy, 05 February 2012 - 02:25.
Postad 05 February 2012 - 02:51
Demolition med skum spawn och 100% akimbo blir snabbt gammalt... Spelar hellre något annat.Ikväll/natt var en del av oss värdelösa ( eller ska vi skylla på lagg??)...jag var en av dom iaf :/ hörs hej gonatt
Postad 05 February 2012 - 10:16
Postad 05 February 2012 - 12:07
Kan detta helt och hållet tillräknas "lag compensation"?
Redigerat av OWC, 05 February 2012 - 12:08.
Postad 05 February 2012 - 12:17
Verkar ju inte va någon knappt som tycker detta är kul längre
Postad 05 February 2012 - 13:13
när det inte laggar är ju MW3 riktigt kul tycker jag. just nu är det väl 1 på 3 matcher som är roliga.
Postad 05 February 2012 - 14:19
Fmg verkar vara samma skit samma med shotgun
Råkade ut för en grej igår när jag spelade : mitt lag torska, men han som kom först i det vinnande laget hade k/d ratio 2-42 ??? Märkligt
En i hans lag fick också en moab , är detta nåt fusk de kommit på ? Resultaten känns jättekonstigt
Måste spela med er så man får lite vinnarkänsla
Tycker också att det är trist om man hamnar i ett bra lag sen tills nästa runda så blandas lagen om och det går åt skogen ... Det är svårt att få in nåt flyt då
Postad 05 February 2012 - 14:32
Det har en del att jobba på tycker jag , jag spelar 3-5 timmar /dag så man stöter på några st varje kväll
Postad 05 February 2012 - 17:02
Jaja, ikväll klipper jag min första prestige men kan inte bestämma mig om man ska ta mp7 eller Acr...hmmm
Postad 05 February 2012 - 17:09
Postad 05 February 2012 - 17:35
Redigerat av threnode81, 05 February 2012 - 22:05.
Postad 06 February 2012 - 00:56
Inte så sugen på att köra om men man vet ju inte
Postad 06 February 2012 - 07:25
Lär vi ju lätt göra om nån kväll!!
Mvh
HKE_
Postad 06 February 2012 - 08:00
Tack själva för roliga matcher.Tack för ett par riktigt roliga matcher igår vilka av er det nu var?
Mvh
HKE_
Vi hade en annan ganska rolig match tidigare på kvällen också mot en klan med AA12-tag som tyckte vi skulle lämna matchen efter att dom tog ledningen med 1-0 i demolition så vi inte skulle känna oss förödmjukade, men det slutade med att dom lämnade lobbyn efter matchen då vi vann på övertid.
Postad 06 February 2012 - 08:17
Postad 06 February 2012 - 08:55
Tackar själv,trevligt med annat än skrikande Britter !Tack för ett par riktigt roliga matcher igår vilka av er det nu var?
Mvh
HKE_
Postad 06 February 2012 - 08:55
Och hur kan man förämra hit detection så jäkligt och kombinera skiten med laggspikes utan dess like...
Dock tänker jag inte klaga allt för mycket då det uppenbarligen inte var till min nackdel igår
*massa obscena ord*
Postad 06 February 2012 - 09:02
.....Dock så blev jag riktigt lack när en match på hardhat helt plötsligt bara avbröts och vi blev utkickade. Hade kollat på scoreboardet precis innan och hade då 21-1 med 1 pred, 1 helikopter och en reaper på fickan....
*massa obscena ord*
Undrar om alla problemen med kickningar igår kom när jag var party-leader ?
Jag har precis fått 60 MBps VDSL uppkoppling, men jag har upptäckt att den inte är helt stabil, men jag kommer inte ihåg om problemen var kvar efter att någon mer "stabil" tog över partypingla rollen ?
Postad 06 February 2012 - 09:09
Undrar om alla problemen med kickningar igår kom när jag var party-leader ?
Jag har precis fått 60 MBps VDSL uppkoppling, men jag har upptäckt att den inte är helt stabil, men jag kommer inte ihåg om problemen var kvar efter att någon mer "stabil" tog över partypingla rollen ?
Konstigt var de i vart fall! Den här patchen får inte många plus av mig i vart fall
Postad 06 February 2012 - 09:26
Postad 06 February 2012 - 09:30
Så e de nog, man vänjer sig nog vid det med! Men när ja spawna med mitt snipergevär mitt i hela deras lag blev de lite löjligt, som tur va fatta de inte va som hände så där fick man en gratis predatorPå något sätt kan jag förstå deras tanke med spawn systemet i den nya patchen. Att minska campning och försöka få folk spela d spelsättet som ska spelas. Dock så måste dom ha stressat fram denna patch då man kan spawna lite tokigt ibland...Problemet är väl att vi är inspelade och vana på d gamla spawn systemet, så man blir lite ställd ibland
Postad 06 February 2012 - 10:06
Fick då starta om konsolen igen och ta bort installationsfilen för MW3. Sedan när jag skickade in skivan igen så det ut att fungera, men icke. Startade om konsolen ytterligare en gång. Fick då felmeddelande om att konsolen inte hade stängts av på ett korrekt sätt och att denna skulle kontrollera hårddisken efter trasiga filer. Det var det tack och lov inga. Startade spelet återigen, och vips så fungerade det igen.
En riktig pulshöjare så här på morgonkvisten!
Postad 06 February 2012 - 10:39
Kul med Infected som game mode måste jag säga!
Spelade infected på Hardhat igår: Kniv VS Striker. Och det roliga var att han med strikern stod uppe på en grill, där ena bombplattsen brukar vara på demolition. Och grejjen var att alla andra med bara kniv, kunde inte komma åt honom, stor säkert 10 st knivviftande zombies runtom/under honom, såg festligt ut...
Hur han kom upp där vettefan....
Postad 06 February 2012 - 10:42
På något sätt kan jag förstå deras tanke med spawn systemet i den nya patchen. Att minska campning och försöka få folk spela d spelsättet som ska spelas. Dock så måste dom ha stressat fram denna patch då man kan spawna lite tokigt ibland...Problemet är väl att vi är inspelade och vana på d gamla spawn systemet, så man blir lite ställd ibland
Just i Demo så kommer detta antagligen bara att frammana mer camping då minsta lilla push gör att spawnen switchas. Man måste som försvarare verkligen gjuta fast sig i spawn för att undvika att anfallarna spawnar i ryggen.
Vi mötte ett lag som körde just denna taktik och föga förvånande så var detta en av de mest frustrerande matcherna då de bara satt vid B-bomben och siktade mot utgångarna.
Vinnande taktik för anfallarna i Demo: Rusha och få till en spawnswitch och sen är saken biff
Kul med Infected som game mode måste jag säga!
Yes! Äntligen
Hoppas bara att statsen inte räknas då.
Postad 06 February 2012 - 10:42
Kul att ingen av de infekterade kom på att man har en kastkniv för såna situationerSpelade infected på Hardhat igår: Kniv VS Striker. Och det roliga var att han med strikern stod uppe på en grill, där ena bombplattsen brukar vara på demolition. Och grejjen var att alla andra med bara kniv, kunde inte komma åt honom, stor säkert 10 st knivviftande zombies runtom/under honom, såg festligt ut...
Hur han kom upp där vettefan....
Redigerat av Rilly89, 06 February 2012 - 10:43.
Postad 06 February 2012 - 10:47
Kul att ingen av de infekterade kom på att man har en kastkniv för såna situationer
Infektionen kanske sätter sig i hjärnan ?
Postad 06 February 2012 - 10:50
Det tror jag inte. I så fall hade jag varit immunInfektionen kanske sätter sig i hjärnan ?
Postad 06 February 2012 - 10:59
Kul att ingen av de infekterade kom på att man har en kastkniv för såna situationer
Jag vet inte om det är olika hela tiden, men jag spelade lite infected på Hardhat igår och då hade jag ingen kastkniv att kasta på folk som hade glitchat sig upp på saker.
Postad 06 February 2012 - 11:03
Tack för ett par riktigt roliga matcher igår vilka av er det nu var?
Mvh
HKE_
Tack själva, nöjet va helt på våran sida.
Riktigt roliga o tighta matcher.
Postad 06 February 2012 - 11:33
Jaha. Jo så kan det ju varaJag vet inte om det är olika hela tiden, men jag spelade lite infected på Hardhat igår och då hade jag ingen kastkniv att kasta på folk som hade glitchat sig upp på saker.
Postad 06 February 2012 - 12:19
Jaha. Jo så kan det ju vara
De inte bara kan, de äää så!
Haha jo de kanske man ska börja med!!!Lite småpassande
Postad 06 February 2012 - 12:21
Vanligast är "Striker vs Knife" men det finns ju även t ex "M431 (eller nåt, LMG iallafall) vs Juggernaut.
Postad 06 February 2012 - 12:33
När man va juggernaut hade man i vart fall ingen kastkniv....Hmm, då blir det ju värdelöst. Trodde att man som Infected alltid hade kastkniv. Däremot finns det ju olika kombinationer.
Vanligast är "Striker vs Knife" men det finns ju även t ex "M431 (eller nåt, LMG iallafall) vs Juggernaut.
Postad 06 February 2012 - 12:49
Nej, då har man nåt annat. Men det kanske finns varianter på kniv-uppsättningen ocksåNär man va juggernaut hade man i vart fall ingen kastkniv....
Postad 06 February 2012 - 13:48
Nej, då har man nåt annat. Men det kanske finns varianter på kniv-uppsättningen också
Du menar..."Morakniv", "Slaktarkniv", "Kastkniv", "Smörkniv"...o s v, eller?!?
Postad 06 February 2012 - 13:54
Även i andra modes givetvis..
/T
Postad 06 February 2012 - 15:24
DEN va förbannat kul... den kommer jag leva på bra länge.Vi hade en annan ganska rolig match tidigare på kvällen också mot en klan med AA12-tag som tyckte vi skulle lämna matchen efter att dom tog ledningen med 1-0 i demolition så vi inte skulle känna oss förödmjukade, men det slutade med att dom lämnade lobbyn efter matchen då vi vann på övertid.
Postad 06 February 2012 - 20:35
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
50 bilder
1 film

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?