Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Series X|S - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

2574 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 november 2020 - 22:42

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0
Fann ingen tråd för spelet, så jag frågar här.
Håller på och spelar öppningsuppdraget på Gears Tactics. Spelet vill att jag ska kasta en granat i en hög med fiender, jag väljer granaten, men vilken knapp jag än trycker på, så hänger inget?
Är det nån bugg?

Edit: Never mind, fann hur man skulle göra, typ sekunden efter inlägget :D

Redigerat av Svante Skoog, 12 november 2020 - 22:44.

Postad 12 november 2020 - 22:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0
Nu är väl inte Gears Tactics det mest krävande spelet kanske. Men jag är verkligen tvungen att nära på sätta örat mot konsollen för att höra fläkten. Helt sjukt vad tyst den är :)

Postad 12 november 2020 - 23:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Hmm, Forza Horizon 4 downgraded på XSX. Borde klarat PC Ultra settings men slapp konvertering/omogna drivare/eller gud vet vad gör att de kör med reducerade settings

MS har gjort mkt rätt men spel som faktiskt imponerar vid launch missade de helt...

Redigerat av pacman, 13 november 2020 - 06:08.

Postad 13 november 2020 - 00:00

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0
Digital Foundry har gjort en video ang detta, och dom har varit i kontakt med utvecklarna, så det rättas nog till i framtida patch.

Postad 13 november 2020 - 02:30

henkess
  • henkess
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Sämsta lanseringen kanske i historien, vem tusan köper en Xbox series X/S. Finns ju inte ens några lanseringstitlar knappt, det dog med Halo som blev kraftigt försenat.

Postad 13 november 2020 - 06:28

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Sämsta lanseringen kanske i historien, vem tusan köper en Xbox series X/S. Finns ju inte ens några lanseringstitlar knappt, det dog med Halo som blev kraftigt försenat.

Snarare: Vem bryr sig, egentligen, om lanseringen? Konsol äger man i flera år och MS kommer trimma in på sin sida och titlarna kommer komma.

Dessutom så är Series redan bättre än One så om man Xbox-spelar idag så är Series en no brainer redan dag 1.

Så för "ska jag köpa" är den svaga lanseringen ingen faktor. Konsollaunch är att köpa på ett löfte. Men det är ändå anmärkningsvärt att MS är så klena/ofärdiga på mjukvarusidan.

edit: glömde, du är ju fläktpojken som saknar sin jycke.

Redigerat av pacman, 13 november 2020 - 10:41.

Postad 13 november 2020 - 11:37

Johnnyboy
  • Johnnyboy
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Har ingen Series X än, men har ett litet dilemma den dagen jag skaffar en: hur skulle ni kopplat om ni hade en HDMI 2.1-kompatibel TV men en receiver som varken har HDMI 2.1 eller eARC?

Kopplar jag den genom Onkyon (som jag såklart gör med övriga enheter; den har 7 HDMI-ingångar av en anledning) så får jag inte med VRR eller 4k/120hz som jag förstått det. Kopplar jag istället direkt till tv:n så får jag inte bästa möjliga ljud eftersom förstärkaren bara har ARC, inte eARC (så inget Dolby Atmos, TrueHD osv från varken spel eller blu-rays). Så jag behöver välja mellan "bra bild" eller "bra ljud", eller köpa ny receiver? Har också läst att nuvarande HDMI 2.1-kompatibla receivers inte heller löser passthrough problemfritt. Eller ska man ge sig på att försöka splitta HDMI 2.1-signalen från Xboxen i två, en för ljud till Onkyon och en för bild till tv:n? Känns inte heller klockrent; oklart om det ens finns sådana splitters.

Hur skulle ni gjort?

Postad 13 november 2020 - 11:42

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Snarare: Vem bryr sig, egentligen, om lanseringen? Konsol äger man i flera år och MS kommer trimma in på sin sida och titlarna kommer komma.

Dessutom så är Series redan bättre än One så om man Xbox-spelar idag så är Series en no brainer redan dag 1.

Så för "ska jag köpa" är den svaga lanseringen ingen faktor. Konsollaunch är att köpa på ett löfte. Men det är ändå anmärkningsvärt att MS är så klena/ofärdiga på mjukvarusidan.

edit: glömde, du är ju fläktpojken som saknar sin jycke.

Exakt. Han borde stängas av från Xbox-delen av forumet. PS-fan som man bara är i pre-pubertal ålder.

Postad 13 november 2020 - 13:43

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0

Exakt. Han borde stängas av från Xbox-delen av forumet. PS-fan som man bara är i pre-pubertal ålder.

Ja, har han inte fått nog med varningar nu?

Postad 13 november 2020 - 13:48

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 1
Tycker ändå han är rätt underhållande.

Postad 13 november 2020 - 15:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 4

Exakt. Han borde stängas av från Xbox-delen av forumet.

Det hade faktiskt varit en riktigt bra funktion, men dessvärre går det inte.

Gav honom lite semester nu, fortsätter det så blir det permanent. Poänglöst och självskadligt beteende dock då han är normal i andra trådar.

Postad 13 november 2020 - 16:51

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Fick ju hem min Series X igår. Nu när jag sätta igång den är den stendöd. Går inte att få igång.

Postad 13 november 2020 - 17:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Fick ju hem min Series X igår. Nu när jag sätta igång den är den stendöd. Går inte att få igång.

Fan va surt :(

Postad 13 november 2020 - 17:18

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Testat med olika strömuttag, olika strömkablar (det är ju en vanlig apparatkabel). Dra ur sladden några minuter. Nu får den stå en bra stund med sladden ur. Hyser ingen stor förhoppning om att det löser sig, får bli en till Webhallen imorgon.

Postad 13 november 2020 - 17:27

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Testat med olika strömuttag, olika strömkablar (det är ju en vanlig apparatkabel). Dra ur sladden några minuter. Nu får den stå en bra stund med sladden ur. Hyser ingen stor förhoppning om att det löser sig, får bli en till Webhallen imorgon.

Är det första gången du bootade eller har du kunnat spela något alls?
Annars skulle väl en hard reset kunna fungera ?
https://www.ign.com/...t_Xbox_Series_X

Postad 13 november 2020 - 17:36

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 299 inlägg
  • 0

Får man öppna den utan att garantin ryker. Ifall någon kabel hoppat löst under transport

Postad 13 november 2020 - 17:44

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 1
Startade den igår, laddade med Destiny 2 och testade lite bara. Satte sedan Gears 5 och Gears Tactics på nedladdning. Kontrollerade att det var nedladdat innan jag gick o lade mig. Men den stod nog på snabbstartsläget, tror jag, så den kan ha dragit hem någon uppdatering jag inte är medveten om.

Postad 13 november 2020 - 19:52

oneee
  • oneee
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Min xbox dog efter efter några timmar spelande, har spel skiva i som jag vill ha tillbaks Now what?

https://www.youtube....h?v=XRlzT0wFZLw

Redigerat av oneee, 13 november 2020 - 19:57.

Postad 13 november 2020 - 20:36

Samplehead
  • Samplehead
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0

Jag hade fått för mig att alla spel som är optimerade för XSX, måste köras från den interna hårddisken, men så verkar inte vara fallet för alla spel. Har två spel som fått XSX patchen (Ori och State of decay 2) som är installerade på min externa USB disk och bägge dessa går att spela utan problem. Någon som vet hur det ligger till? 

Postad 13 november 2020 - 21:16

Samplehead
  • Samplehead
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0

Min xbox dog efter efter några timmar spelande, har spel skiva i som jag vill ha tillbaks Now what?

https://www.youtube....h?v=XRlzT0wFZLw

Trist. Verkar som fler är drabbade 

https://answers.micr...ee-3fd1de6d7346

Redigerat av Samplehead, 13 november 2020 - 21:20.

Postad 13 november 2020 - 21:24

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Ja man får se om MS kommer på något om detta, ska man behöva ha den ståendes ?
Jag har typ min förstärkare 15 cm ifrån.

Skulle i såna fall få möblera om lite en del.

Kommer en hel del värme från Xboxen med spel igång.

Postad 14 november 2020 - 00:32

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Jag hade fått för mig att alla spel som är optimerade för XSX, måste köras från den interna hårddisken, men så verkar inte vara fallet för alla spel. Har två spel som fått XSX patchen (Ori och State of decay 2) som är installerade på min externa USB disk och bägge dessa går att spela utan problem. Någon som vet hur det ligger till?

Enda är väl att du kanske får längre laddtider på en extern?

Postad 14 november 2020 - 20:44

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0
Lol! Och där verkar min konsol lagt av. Verkar inte vilja starta längre.

Ni vars konsoler har strulat, vad har ni gjort? Skapat ett garantiärende hos Microsoft eller hört av er till butiken?
Känner lite att det är menlöst att kolla med webhallen, dom lär ju inte ha några nya konsoler ändå att byta mot??

Redigerat av La Cucaracha, 14 november 2020 - 21:11.

Postad 14 november 2020 - 21:17

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
När min one x dog så fick jag skicka konsolen själv till Microsoft i Tyskland trots garanti kvar från cdon. Löste sig väldigt fort och smidigt då trots att jag var väldigt skeptiskt till det.

Postad 14 november 2020 - 21:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

När min one x dog så fick jag skicka konsolen själv till Microsoft i Tyskland trots garanti kvar från cdon. Löste sig väldigt fort och smidigt då trots att jag var väldigt skeptiskt till det.

Senast jag skickade var väl en 360 vill jag minnas och det var också rätt smidigt. Skulle vara lite intressant och veta vad det beror på bara. Jag spelade ju senast igår natt på den utan några problem. Jaja, tur att man har kvar sin One X så det går väl ingen större nöd.

Postad 14 november 2020 - 21:40

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Kanske är det rent av en bugg att konsolerna dör ??
Tänker att den går in i något strömsparläge och så kan den inte väckas igen.

Kan det även vara så att ni har spelat med discbaserade spel ?

Låter ju helt klart som något inte stämmer, konsoler ska inte kunna dö så fort.

Har ni tillräckligt med luftflöde ??

SX ska inte ställa in i en hylla med dörrar då lär det bli för varm!

Postad 14 november 2020 - 22:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Ingen aning. Jag hade min i energisparsläget nu tror jag när den dog. Har inte använt läsaren till något än, bara digitala spel än så länge.

Min står dessutom helt öppet uppe på ett skrivbord med luft överallt så den kan omöjligt blivit kvävd. Det verkar ju mer vara en bugg än att något faktiskt har gått sönder men vad vet jag.

Postad 15 november 2020 - 00:11

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Lol! Och där verkar min konsol lagt av. Verkar inte vilja starta längre.

Ni vars konsoler har strulat, vad har ni gjort? Skapat ett garantiärende hos Microsoft eller hört av er till butiken?
Känner lite att det är menlöst att kolla med webhallen, dom lär ju inte ha några nya konsoler ändå att byta mot??

Jag hade tagit det direkt med MS. Går snabbare än att ha Webhallen som mellanhand.

Postad 15 november 2020 - 00:15

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Min Xbox One X dog efter tre veckor. Gick inte att starta.
Min MacBook Pro dog efter ett år. Stängde av den och skulle starta om den någon sekund efter. Helt död.
Elektronik går sönder på alla möjliga konstiga sätt dessvärre. Tur att det fanns garanti på sakerna iaf.

Postad 15 november 2020 - 00:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Finns alltid dåliga batchar, även Nividia hade ju problem med 2080 serien i början där grafikkort dog eller inte ens fungerade.

Kan ju alltid vara dåliga kretsar och minnen som spökar, finns mycket som kan gå fel med elektronik, man är ju också lite av en försökskanin med att vara först.

Postad 15 november 2020 - 01:06

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Jag svarar nej på allt. Den står på golvet, inga hinder alls för luftflöde. Men helt död. Har testat olika strömuttag och kablar, ingen effekt alls.

Postad 15 november 2020 - 08:47

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Ingen aning. Jag hade min i energisparsläget nu tror jag när den dog. Har inte använt läsaren till något än, bara digitala spel än så länge.

Min står dessutom helt öppet uppe på ett skrivbord med luft överallt så den kan omöjligt blivit kvävd. Det verkar ju mer vara en bugg än att något faktiskt har gått sönder men vad vet jag.

bara ringa MS, jag fick ju skicka min X till Tyskland 2x då den dog efter 4 veckor,sen igen 3 veckor senare, sen fick jag tillbaka en annan konsol(utan att dom sa något) och den har funkat felfritt (sålde i torsdags)

pröva att koppla handkontrollen med sladd om du ej redan har så, vibrerar den till så har du kontakt och kanske kan starta den så, långsökt, men kanske.

Postad 15 november 2020 - 08:50

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0
Är det någon som lyckats göra en reparations-order på Microsofts sida? Varje gång jag ska hoppa till sista steget efter att ha valt att skriva ut en egen adresslapp så hinner jag se att texten ”review and place order” dyker upp sen blir jag utslängd och ombedd att logga in på nytt. Alltså göra om alla stegen igen tills jag återigen blir utslängd...

Edit: Nu gick det efter att ha försökt i nån timme typ. Ringa kan man ju inte heller tydligen. Nu får jag väl se om mailet med adresslappen dyker upp också.

Redigerat av La Cucaracha, 15 november 2020 - 09:13.

Postad 15 november 2020 - 09:12

little_mac
  • little_mac
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

Min SX har också dött. Fick grön skärm ett par ggr. Gjorde en fabriksåterställning men felet fortsatte. Hann spela ca. 30 min. sedan dog den helt. Nu startar den för att stänga av sig själv efter ca. 5 sek.

Redigerat av little_mac, 15 november 2020 - 09:13.

Postad 15 november 2020 - 09:18

little_mac
  • little_mac
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

Är det någon som lyckats göra en reparations-order på Microsofts sida? Varje gång jag ska hoppa till sista steget efter att ha valt att skriva ut en egen adresslapp så hinner jag se att texten ”review and place order” dyker upp sen blir jag utslängd och ombedd att logga in på nytt. Alltså göra om alla stegen igen tills jag återigen blir utslängd...

Edit: Nu gick det efter att ha försökt i nån timme typ. Ringa kan man ju inte heller tydligen. Nu får jag väl se om mailet med adresslappen dyker upp också.

Jag hade samma problem i Safari, fungerade i Chrome. Nu står det: Kom tillbaka senare för mer information om din senaste serviceorder". Betalade för expressfrakt.

Postad 15 november 2020 - 09:34

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Jag hade samma problem i Safari, fungerade i Chrome. Nu står det: Kom tillbaka senare för mer information om din senaste serviceorder". Betalade för expressfrakt.

Varken Safari eller Chrome funkade för mig, det började bara funka helt plötsligt.
Tolkade det som att du kommer få en adresslapp hemskickad med det alternativet? Tänkte att skriva ut en egen så sparar man ändå ett par dagar. Har dock inte fått nån adresslapp än...sen ska man hitta en låda också.

Postad 15 november 2020 - 09:47

little_mac
  • little_mac
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

Varken Safari eller Chrome funkade för mig, det började bara funka helt plötsligt.
Tolkade det som att du kommer få en adresslapp hemskickad med det alternativet? Tänkte att skriva ut en egen så sparar man ändå ett par dagar. Har dock inte fått nån adresslapp än...sen ska man hitta en låda också.

Precis, gissar att de skickar en lapp. Ofta brukar MS skicka även en särskild låda om jag inte missminner mig. Hoppas bara MS har utbytesenheter redo.

Postad 15 november 2020 - 10:00

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Precis, gissar att de skickar en lapp. Ofta brukar MS skicka även en särskild låda om jag inte missminner mig. Hoppas bara MS har utbytesenheter redo.

Låda hade varit bra men det stod något om att packa i egen låda oavsett alternativ så jag ville inte chansa.
Utbytesenheter eller om dom kan laga den. Är mest nöjd att jag fortfarande har min One X och att den fungerar utmärkt.

Postad 15 november 2020 - 10:15

little_mac
  • little_mac
  • Forumräv

• 525 inlägg
  • 0

Samma här, kopplar in One X igen. Hade tänkt ge den till lillgrabben men han får vänta =)

Du kan inte skicka i originalförpackningen då?

Redigerat av little_mac, 15 november 2020 - 10:16.

Postad 15 november 2020 - 10:59

Mininema
  • Mininema
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 4
Hade tänkt att köpa series x på release men var tvungen att prioritera annat i nuläget, kanske var det rätt val? Det låter ju helt sjukt att så stor andel av er på detta lilla forum har fått samma fel. Antingen så är det extrem otur och att det rör sig om ett fåtal batcher, eller så kommer detta snart att blossa upp internationellt och bli ett seriöst pr-problem för microsoft. Trodde att dom hade lärt sig vikten av kvalitetssäkring vid det här laget.

Hoppas det löser sig smidigt och snabbt för er!

Postad 15 november 2020 - 11:25

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0
Ja man blir ju lite nojjig varje gång man startar maskinen, efter att ha läst i tråden :(

Postad 15 november 2020 - 11:31

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Ja, vore verkligen trist om någon av de nya konsollerna har för höga failure rates.

Enda problemet jag haft hittills var att Hemma Xbox inställningen inte bet första gången. Men efter att ha tagit bort och lagt tillbaka den som Hemma Xbox verkar allt funka som det ska.

Redigerat av appel_, 15 november 2020 - 11:37.

Postad 15 november 2020 - 11:32

stock
  • stock
  • Användare

• 124 inlägg
  • 1
Min har stängt av sig 1 gång när jag spelade Borderlands 3, kanske 15 minuter in i en spelsession. Blev nervös, lät den vila ett par minuter, men den startade upp igen på första försöket.

Igår kväll så sa det PANG och bilden blev svart, det tog ett par sekunder innan jag förstod att det var projektorlampan som sprängdes. Konsolen fungerar fortfarande, men det är lampsallad inne i projektorn nu...

Postad 15 november 2020 - 13:04

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0

men det är lampsallad inne i projektorn nu...

Usch, ett betydligt värre problem, än en pajjad Series X :(

Har du garanti kvar på projektorn?

Postad 15 november 2020 - 20:31

stock
  • stock
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Usch, ett betydligt värre problem, än en pajjad Series X :(

Har du garanti kvar på projektorn?

Nej, det är en gammal rackare, inköpt 2008 och var inne på 3e lampan. Hade dock bara gått ca 1500 timmar på denna lampan.

Var ju dags att uppgradera bildvisare oavsett, men en äkta 4K-prolle kostar en slant... Funderar stark på att gå tillbaks till TV igen nu när de finns i större storlekar, även om det tar emot att gå ner från 113"

Postad 15 november 2020 - 20:34

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Ja, 113" oled lär bli rätt dyrt 😄

Postad 15 november 2020 - 21:00

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 752 inlägg
  • 0

Funderar stark på att gå tillbaks till TV igen nu när de finns i större storlekar, även om det tar emot att gå ner från 113"

Ja det blir ju inte lika stort och mäktigt, men det är ju grymt mycket bättre bild på t.ex. en Oled, tack vare svärtan och kontrasten.

Har själv haft projektor, men rätt gött att slippa oroa sig över lampan, damm på panelerna, slippa mörklägga, osv.

Och med HDR blir det snuskigt snyggt i spelen :)

En smaksak iofs, men jag tyckte det va värt att offra storleken.

Postad 15 november 2020 - 21:58

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 299 inlägg
  • 0

Ja man blir ju lite nojjig varje gång man startar maskinen, efter att ha läst i tråden :(

Behöver inte va orolig. Det är ms mest lyckade launch någonsin!

https://www.sweclock...n-bast-nagonsin

Postad 15 november 2020 - 22:07

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Behöver inte va orolig. Det är ms mest lyckade launch någonsin!

https://www.sweclock...n-bast-nagonsin

Stämmer säkert. Dock har man väl varit bortskämd över att de senare 360-maskinerna och One verkar ändå haft relativt lite problem. Men det är väldigt tråkigt att såpass många redan verkar strula. Tyckte jag såg att min var tillverkad i augusti.

Tillägg: Kan någon förklara vad jag har petat på eftersom forumet inte längre är mobilanpassat för mig? Ser alltså ut som när jag använder datorn.

Redigerat av La Cucaracha, 15 november 2020 - 22:09.

Postad 15 november 2020 - 22:41

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0

Stämmer säkert. Dock har man väl varit bortskämd över att de senare 360-maskinerna och One verkar ändå haft relativt lite problem. Men det är väldigt tråkigt att såpass många redan verkar strula. Tyckte jag såg att min var tillverkad i augusti.

Tillägg: Kan någon förklara vad jag har petat på eftersom forumet inte längre är mobilanpassat för mig? Ser alltså ut som när jag använder datorn.

Längst ner i vänsta hörnet när du skrollar ner så har du en flik som heter mobilversion. Kan hända att du får stänga webläsaren i app menyn. Det får jag göra när jag växlar. Annars ser mobilversionen utdragen ut. Iaf på samsung internet appen

Redigerat av Turbo-Danne, 15 november 2020 - 22:41.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.