Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Microsoft @ E3

156 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 07 juni 2009 - 13:06

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

Spelet körs på easy så att han inte ska dö hela tiden för annars blir det inte så roligt och bara se på någon som dör hela tiden, du kanske borde testa halo spel på legendary så får du se vad jag menar.


Jag menade att de målat upp en bild av att spelet ska vara mörkare och annorlunda mot när man styr master chief. Fick nästan en känsla av att det skulle vara lite "stealth" och smygande över det hela. Men nu verkar det vara samma i princip samma sak. Skjut, hoppa, skjut, kasta granat, hoppa osv...

Jag har varvat trean på legendary, så det är inte så att jag "gissar" att spelet ser lätt ut om du tror det. Däremot så spyr jag inte heller galla över spelet. Tycker om Halo serien hittils, mycket. Men när dom ändå säger att spelet ska vara annorlunda så förväntade jag mig ett lite annorlunda gameplay än det som visades :S

#152

Postad 07 juni 2009 - 13:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Tja, de vågar nog inte gå allt för långt ifrån Halo konceptet...

Om ett till annorlunda Halo spel hade kommit ut så tror de kanske att fansen hade övergett serien. Kanske efter Reach så kommer det ett smygar-spel när de som köpte Halo Wars glömt bort just det spelet. :P

#153

Postad 08 juni 2009 - 10:38

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0
Själv får jag lite vibbar att Reach är ett Halo spel som bryter från mönstret. Ordet Reach ger mig associationer till Project Natal. Liksom att man "reach":ar med handen mot skärmen. Ett Endwar spel med Minority Report-filmen UI (ni vet när Tompa kastar runt med miniskärmar med händerna).

Det är min gissning men så har jag säkert missat 99% av all info kring Reach och det har säkert utannonserats redan som ett FPS ?

#154

Postad 08 juni 2009 - 10:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Det är min gissning men så har jag säkert missat 99% av all info kring Reach och det har säkert utannonserats redan som ett FPS ?


Japp...

#155

Postad 08 juni 2009 - 11:14

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0
Ni får själva välja vem ni skall tro; er forumväns profetior eller någon obskyr anställd på Microsoft.

#156

Postad 08 juni 2009 - 11:28

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0

Själv får jag lite vibbar att Reach är ett Halo spel som bryter från mönstret. Ordet Reach ger mig associationer till Project Natal. Liksom att man "reach":ar med handen mot skärmen. Ett Endwar spel med Minority Report-filmen UI (ni vet när Tompa kastar runt med miniskärmar med händerna).

Det är min gissning men så har jag säkert missat 99% av all info kring Reach och det har säkert utannonserats redan som ett FPS ?


Tror nog att Reach mer är något som hänvisar till "Fall of Reach" för den som är påläst inom Halo-världen.
För er andra: http://en.wikipedia....i/Fall_of_reach

#157

Postad 08 juni 2009 - 13:08

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Själv får jag lite vibbar att Reach är ett Halo spel som bryter från mönstret. Ordet Reach ger mig associationer till Project Natal. Liksom att man "reach":ar med handen mot skärmen. Ett Endwar spel med Minority Report-filmen UI (ni vet när Tompa kastar runt med miniskärmar med händerna).

Det är min gissning men så har jag säkert missat 99% av all info kring Reach och det har säkert utannonserats redan som ett FPS ?



Reach är planeten som UNSC har som högkvarter under det tidiga kriget mot the covenant.

Halo världen har jävligt bra story, tyvärr känns det som Halo3 och ODST inte håller upp den klassen. Hade nog behövts lite japansk storytelling i spelen.

Hoppas att man i Reach gör om spelmotorn för den svagt uppdaterade Halo3 motorn i ODST är inte mycket att kolla på idag.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.