Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vinnare i Prisjakts stora Jultävling

337 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 26 november 2005 - 13:44

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
perfe troligt att man skulle polisanmäla nån så här då är man ju puckad :/ men på dig låter det som att du inte tänker fylla i deklaration om att du vunnit :) men bara för jag inte vet nåt om det hur man ska kunna komma undan med det tänker jag inte tävla eftersom ingen vågar säga :D

#152

Postad 26 november 2005 - 13:50

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

  • 3 403 inlägg
  • 0
Det känns som vi kan sluta fylla denna tråd med allt snack om den gamla tävlingen nu och inrikta oss på den här aktuella, ok?

Bra :)

#153

Postad 26 november 2005 - 13:50

Adis
  • Adis
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Det var synd med skatten! Jag uppskattar mina poäng mellan 2500-3000. Tror ja ska lägga ner, har ingen lust att lägga ner så mkt pengar för att få produkten.

Redigerat av Adis, 26 november 2005 - 13:57.


#154

Postad 26 november 2005 - 14:39

Unregistered8e461241
  • Unregistered8e461241
  • Forumräv

  • 946 inlägg
  • 0
Det var väldigt vilket liv det blev. Aldrig hört talas om vinstskatt gubbar? Vilken sten har ni legat under?

#155

Postad 26 november 2005 - 15:16

Adis
  • Adis
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Det var väldigt vilket liv det blev. Aldrig hört talas om vinstskatt gubbar? Vilken sten har ni legat under?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har aldrig deltagit i liknande saker. Visst jag läste det men tänkte aldrig på hur mkt 30% skulle bli av produktens värde... :)

#156

Postad 26 november 2005 - 16:27

Unregistered0ac7936c
  • Unregistered0ac7936c
  • Forumräv

  • 753 inlägg
  • 0

Det finns ju helt klart lite oklarheter om vad man ska fylla i under vissa egenskaper. Vem är det man ska PM:a ifall man behöver ett snabbt svar?


Du kan kontakta både mig och Joakim.


Ett exempel är när det följer med en adapter från en kontakttyp till en annan. Märkte precis att man inte skulle kryssa i VGA på grafikkorten om det bara var en VGA-adapter med. Som konsument skulle jag dock tycka att det vore intressant att veta om jag kunde koppla in min CRT-skärm utan att behöva köpa adapter.


Här valde jag att inte inkludera adapter eftersom bildkvalitén påverkas så pass negativt att jag inte ville blanda ihop dom med dom ”fasta” utgångarna.
Däremot håller jag med om att det är bra med en egenskap som anger ifall det medföljer VGA->DVI alternativt DVI->VGA adapter. Ska fixa det!


Sen angående moderkort så är det ju vanligt att det är interna S/PDIF, Firewire, USB, Seriella och Parallella portar som kopplas via en bracket eller till eventuell frontpanel på datorn. Hur vida bracket följer med till alla är ju väldigt varierande. Så även här känns det lite luddigt vad man ska fylla i. Ska man ange bara de som är på bakplanet på moderkortet, ska man ange totalt antal externa portar som är möjligt med medföljande utrustning eller ska man ange totalt antal portar som är möjligt för moderkortet? Jag har iaf kört på det sista och i många fall angett i kommentar att vissa av portarna är interna.


Här ska man ange max antal portar dvs så som du gjort. Exempelvis denna moderkort har bara fyra USB 2.0 portar baktill men klarar totalt upp till tio USB 2.0 portar.

http://www.asus.com/...=3&l2=15&l3=148


När det gäller FSB och minneshastigheter på processorer/grafikkort/moderkort så finns det ju också lite oklarheter. Det är ju oftast att FSBn går i tex 1000MHz men den specas ibland som det dubbla för den "effektiva frekvensen" är 2000MHz (enbart för att den skickar data både vid både 1 och 0). Det första är det korrekta "rent tekniskt" men jag har valt att inte felanmäla något av alternativen eftersom båda används av tillverkarna.


Här är vi ute efter den effektiva frekvensen. Lite dumt av mig att inte förtydliga det men dom som nu inte skrivit ut den effektiva frekvensen kommer inte få minuspoäng vid eventuell felanmälning.

Under grafikkort finns det egenskapen TV-ut. Borde inte den ändras till något annat? Tex ett Ja. Det är ju redan för mig underförstått att om man har S-video så har man också TV-ut. Men en lekman kanske inte förstår detta och väljer bort kortet för TV-ut ej är angett som egenskap. Eller ska man kryssa i både TV-ut och S-video? Tillverkare anger ju oftast att kortet både har TV-ut och S-video.


Håller med dig. Ifall ett grafikkort har S-video utgång har den även TV-ut, däremot är S-video inte den enda formen av TV-ut.
Ska ändra det till en Ja/Nej fråga.

Ungefär samma fundering hade jag angående switchar. Där kan man ange de olika hastigheterna 10GB/1000/100/10Mbps på portarna. Hur är det om en switch har 1000/100/10? ska man då ange bara 1000Mbps eller alla tre? Det är ju egentligen tre olika standarder även om utrustningen i de flesta fall är helt bakåtkompatibel. Jag har iaf angett alla tre, totalt antal portar syns ju ändå längre ned. Men vad anser ni är korrekt?


Det räcker med att bara ange antal portar för 1000Mbps.

Exempel…
En switch har totalt 10-portar varav tre av dom klarar 1000/100/10Mbps och resterande portar klarar 100/10Mbps. Då ska du ange tre portar vid ”Antal 1Gbit/s-portar” och sju portar vid ”Antal 100Mbit/s-portar.”

Sen finns det på flera håll alternativ som fattas. Tex under grafikkort finns inte alternativet 8 att välja under pixel pipelines och under moderkort saknas en del chipsets.


När ett alternativ saknas går det bra att ange det som är ”närmast” rätt och sedan skriva det rätta alternativet som en kommentar. När vi sedan går igenom felanmälningarna lägger vi till det nya alternativet samt anger det rätta svaret.

Sen har jag mycket idéer och förslag på förbättringar till datordelen av prisjakt. Men det kan jag ta efter tävlingen är slut.

Hoppas det inte blev för mycket nu :)

/Andreas

<{POST_SNAPBACK}>


Du ska ha ett stort tack för att du tar dig tid och säger till vad som är fel/kan förbättras. Tack!

Redigerat av Unregistered0ac7936c, 26 november 2005 - 16:35.


#157

Postad 26 november 2005 - 17:06

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

  • 2 138 inlägg
  • 0
hallo alla tävlande

var och tittade lite i TV-forumet och hittade en intressant produkt en fujitsu 50 plasma som var billig, sedan när jag skulle kolla priserna märkte jag att produktinfon var helt galen.

så jag postar länken här så får ni tävlande fixa till det och få lite extra poäng

enjoy :)

gratis poäng

Redigerat av ZoomAir, 26 november 2005 - 17:20.


#158

Postad 27 november 2005 - 00:09

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
.. en fråga angående tävlingen: får man en poäng för varje knapp på de frågorna man kan välja bland flera knappar?

#159

Postad 27 november 2005 - 07:22

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0

.. en fråga angående tävlingen: får man en poäng för varje knapp på de frågorna man kan välja bland flera knappar?

<{POST_SNAPBACK}>


Det stämmer :)

//Jonas

#160

Postad 27 november 2005 - 13:40

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
ni var inge vidare snabba med poängställningen eller!

#161

Postad 27 november 2005 - 17:48

tox
  • tox
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Hmm, upptäckte mailet om tävlingen 4 dagar för sent, och med erfarenhet från förra tävlingen så vet jag att man inte har vidare mycket till chans på de atraktiva priserna om man ligger 4 dagar efter. Mitt motstånd slipper ni, grattis! ;P

#162

Postad 27 november 2005 - 18:05

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Hmm, upptäckte mailet om tävlingen 4 dagar för sent, och med erfarenhet från förra tävlingen så vet jag att man inte har vidare mycket till chans på de atraktiva priserna om man ligger 4 dagar efter. Mitt motstånd slipper ni, grattis! ;P

<{POST_SNAPBACK}>


Alltid kul med motstånd men jag håller med om att det inte finns särskilt mkt att fylla i längre :) men jag fortsätter iallafall tills det nästan inte finns ngt info att fylla i =)

det eju skoj att bidra till att göra prisjakt mer komplett..

Redigerat av yaadayaada, 27 november 2005 - 18:21.


#163

Postad 27 november 2005 - 18:26

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

Hmm, upptäckte mailet om tävlingen 4 dagar för sent, och med erfarenhet från förra tävlingen så vet jag att man inte har vidare mycket till chans på de atraktiva priserna om man ligger 4 dagar efter. Mitt motstånd slipper ni, grattis! ;P

<{POST_SNAPBACK}>


Alltid kul med motstånd men jag håller med om att det inte finns särskilt mkt att fylla i längre :) men jag fortsätter iallafall tills det nästan inte finns ngt info att fylla i =)

det eju skoj att bidra till att göra prisjakt mer komplett..

<{POST_SNAPBACK}>


Jag håller med dig om det du säger men det gäller även att fylla i RÄTT saker :)

#164

Postad 27 november 2005 - 18:38

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Hmm, upptäckte mailet om tävlingen 4 dagar för sent, och med erfarenhet från förra tävlingen så vet jag att man inte har vidare mycket till chans på de atraktiva priserna om man ligger 4 dagar efter. Mitt motstånd slipper ni, grattis! ;P

<{POST_SNAPBACK}>


Alltid kul med motstånd men jag håller med om att det inte finns särskilt mkt att fylla i längre :) men jag fortsätter iallafall tills det nästan inte finns ngt info att fylla i =)

det eju skoj att bidra till att göra prisjakt mer komplett..

<{POST_SNAPBACK}>


Jag håller med dig om det du säger men det gäller även att fylla i RÄTT saker :)

<{POST_SNAPBACK}>


Jo.. givetvis är det så =)

#165

Postad 28 november 2005 - 09:54

Unregisteredf39ca3d2
  • Unregisteredf39ca3d2
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Har sett att endel verkar enbart skriver produktinformationen utifrån bilden på produkten, men ibland så stämmer inte produktens namn och bild överens. Ska man utgå ifrån produktens namn eller bild i första hand? Jag har gått efter produktens namn men har inte vågat att rätta de andra än ifall det är jag som har fel.

#166

Postad 28 november 2005 - 10:06

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0

Har sett att endel verkar enbart skriver produktinformationen utifrån bilden på produkten, men ibland så stämmer inte produktens namn och bild överens. Ska man utgå ifrån produktens namn eller bild i första hand? Jag har gått efter produktens namn men har inte vågat att rätta de andra än ifall det är jag som har fel.

<{POST_SNAPBACK}>



Lägg alltid in egenskaper baserat på produktnamn och hittar ni felaktigheter använd "Rapportera fel " på produkten så fixar vi det. Felrapporter tas emot tacksamt :)

//Jonas

#167

Postad 28 november 2005 - 10:44

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

Har sett att endel verkar enbart skriver produktinformationen utifrån bilden på produkten, men ibland så stämmer inte produktens namn och bild överens. Ska man utgå ifrån produktens namn eller bild i första hand? Jag har gått efter produktens namn men har inte vågat att rätta de andra än ifall det är jag som har fel.

<{POST_SNAPBACK}>



Lägg alltid in egenskaper baserat på produktnamn och hittar ni felaktigheter använd "Rapportera fel " på produkten så fixar vi det. Felrapporter tas emot tacksamt :)

//Jonas

<{POST_SNAPBACK}>


Jag hittar hela tiden mycket saker som troligen är fel men det tar ibland en hel del tid att ta reda på vad som är rätt och det krockar ju väldigt mycket med tävlingen. Hade det inte varit för den så hade jag troligen kunnat rapportera fler fel.

#168

Postad 28 november 2005 - 13:40

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
fortfarande ingen preliminär ställning redovisad....
jag körde 8 timmar första dan och sedan tänkte jag vänta på ställningen för att se om man skulle fortsätta i samma takt eller öka.
jag väntar fortfarande....

#169

Postad 28 november 2005 - 14:09

Unregisterede68eb861
  • Unregisterede68eb861
  • Guru

  • 5 548 inlägg
  • 0

fortfarande ingen preliminär ställning redovisad....
jag körde 8 timmar första dan och sedan tänkte jag vänta på ställningen för att se om man skulle fortsätta i samma takt eller öka.
jag väntar fortfarande....

<{POST_SNAPBACK}>

JonasBonde - tyvärr tror jag att ni denna gång biter er själva i svansen...kan dock bara tala för mig själv som blev MYCKET mer aktiv då listan äntligen kom förra gången...och jag var inte ensam om detta.

Så please...håll inte inne placeringslistan på grund av samma orsak som sist... :)

Hur många poäng man har är mindre väsentligt...tycker i alla fall jag. Det ger bara mer spänning... :)

Dessutom är de mesta ifyllt redan, om ni nu inte överraskar oss igen...!

ps...Rambo...synd man inte får chans till revansch denna gång...var ju bara med på allvar på slutet sist...:)

Mvh JB

Redigerat av Unregisterede68eb861, 28 november 2005 - 14:15.


#170

Postad 28 november 2005 - 14:33

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0
Det kommer en placeringslista idag + en spänningshöjare som kan användas av taktikern :)

//Jonas

#171

Postad 28 november 2005 - 15:18

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

Det kommer en placeringslista idag + en spänningshöjare som kan användas av taktikern :)

//Jonas

<{POST_SNAPBACK}>


Det låter fint :)

Så slipper man bita naglarna av sig en dag till.

#172

Postad 28 november 2005 - 15:20

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3 254 inlägg
  • 0
Kan man spela på vem som leder? Jag spelar en bra slant på JB isf. Han skriver ju knappt ens i Xtz-trådarna nu! :)

#173

Postad 28 november 2005 - 15:46

Unregisterede68eb861
  • Unregisterede68eb861
  • Guru

  • 5 548 inlägg
  • 0

Kan man spela på vem som leder? Jag spelar en bra slant på JB isf. Han skriver ju knappt ens i Xtz-trådarna nu! :)

<{POST_SNAPBACK}>


Ha, ha...har faktiskt skrivit något inlägg...men tänk om man hade haft lika mkt tid denna gång då man var "mellan" jobb.

Nu har man både utbildning hela dagarna + jobb på helger +++++ girlfriend...så jag borde i så fall vara en högoddsare... :)

Och tack JonasBonde...det var på tiden...:)

Mvh JB

Redigerat av Unregisterede68eb861, 28 november 2005 - 15:47.


#174

Postad 28 november 2005 - 19:32

Unregistereda1ce06f9
  • Unregistereda1ce06f9
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
jaja man ligger iafmed på listan... 10:e plats.. frågan är om det rvärt att fortsätta.. har ingen aning omnhur mpnga poäng man ligger efter liksom.. skulle vara kul o se lite poäng också

#175

Postad 28 november 2005 - 19:36

Unregistered0c979212
  • Unregistered0c979212
  • Lärjunge

  • 376 inlägg
  • 0
vadå?? e här någon lista uppe?:)

#176

Postad 28 november 2005 - 19:37

Unregistereda1ce06f9
  • Unregistereda1ce06f9
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
jappp.. tyvärr ligger du inte med pålistan bara jaysan

#177

Postad 28 november 2005 - 19:38

Unregistered0c979212
  • Unregistered0c979212
  • Lärjunge

  • 376 inlägg
  • 0
nä vill bara kolla kan inte allla se den?

#178

Postad 28 november 2005 - 19:49

Unregistereda1ce06f9
  • Unregistereda1ce06f9
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
det tror jag nog..på infosidan till tävlingen är den

#179

Postad 28 november 2005 - 20:03

Unregistered8e461241
  • Unregistered8e461241
  • Forumräv

  • 946 inlägg
  • 0
oj, jag ligger 12:a, trodde inte jag skulle vara med alls :)

#180

Postad 28 november 2005 - 20:30

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
snälla lägg in antal poäng i listan också.. vore extremt bra..

iallafall top 10 eller ngt i den stilen..

Redigerat av yaadayaada, 28 november 2005 - 20:38.


#181

Postad 28 november 2005 - 20:34

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
padda om du ligger tolva har du nog gjort rätt mycket poäng? jag gjorde mycket i 2dagar sen har jag inte gjort ett piss och ligger 24 :/ men vill inte betala den där ###### skatten kan ingen säga hur man kan klarar sig från att deklarera haah :)

rambo betalade du skatt, du som vann. så känsligtä r det väl ändå inte att erkänna..

#182

Postad 28 november 2005 - 21:56

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0

rambo betalade du skatt, du som vann. så känsligtä r det väl ändå inte att erkänna..

<{POST_SNAPBACK}>


Jag kan säga med 100% säkerhet att Rambo inte har deklarerat för sin vinst eftersom deklarationen för 2005 inte kommer förren 2006 :)

Att medvetet inte fylla i sin deklaration korrekt är ett lagbrott. Vi tillåter inte diskussioner om lagbrott eller uppmaning till lagbrott. Hur skatterna är utformade är politiska beslut och det diskuterar man lämpligtvis på någon annan sida än minhembio ;)

//Jonas

#183

Postad 28 november 2005 - 22:18

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3 254 inlägg
  • 0
Gud vad segt det har blivit nu på kvällen. Alla vinstk**a som drar ner servrarna?

JB: Lite besviken på att du inte var i topp. Hade inte kalkylerat med "girlfriend" dock. Förklarar ju saken... :)

Redigerat av Unregistered1013, 28 november 2005 - 22:21.


#184

Postad 28 november 2005 - 22:39

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0
Tävlingssidan är uppdaterad ( https://www.prisjakt...tavling0512.php ) med följande:
* Topplistan
* Senaste inlagda egenskap per tävlande
* Lista med produkter som har få egenskaper ( https://www.prisjakt...512.php?act=low )

Lycka till!

//Jonas

Redigerat av jonasbonde, 28 november 2005 - 22:41.


#185

Postad 28 november 2005 - 23:26

Unregisterede68eb861
  • Unregisterede68eb861
  • Guru

  • 5 548 inlägg
  • 0

Gud vad segt det har blivit nu på kvällen. Alla vinstk**a som drar ner servrarna?

JB: Lite besviken på att du inte var i topp. Hade inte kalkylerat med "girlfriend" dock. Förklarar ju saken... ;)

<{POST_SNAPBACK}>


Mmmm...då blire lite mer komplicerat om man vill ha henne kvar... :)

JonasBonde - ha, ha vad ni lyckats hitta på för att stressa sönder våra små liv. Tidpunkten för senaste inlagda egenskapen :D ...ja, vem ger sig först varje kväll eller rättare sagt NATT ...? :P

Sov sött allihop....du oxå infonerd... :huh:

Mvh JB

#186

Postad 28 november 2005 - 23:44

Unregistereda1ce06f9
  • Unregistereda1ce06f9
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
.. jadu,, denna tövling blir bara meroch mer spännandene..synd att jaginte setat mycke alls sen i fredags.... man hade npg haft en chans dp.. nu verkar det intemycke kvar att fylla i.-. bara att leta runt o rätta alla andra

#187

Postad 29 november 2005 - 03:56

Slater
  • Slater
  • Lärjunge

  • 439 inlägg
  • 0
Gahhh plats åtta bara. Jag kämpar ju på som bara den. Jag vill verkligen vinna, min enda chans att få en projekter, fattiglapp som man är. Undrar över en sak, uppdateras recensionspoängen direkt man lägger in en recension. Uppdateras alla poäng direkt? När jag lägger till recensioner, så hamnar dom där, men om man tittar i menynamnet "Recensioner" så ser man ingen förändring. Stod det (1) innan så står det samma efter man har lagt till recesioner.

Hoppas ni fattar vad jag säger :)

Kommer ni publicera poängställning om ett tag?

#188

Postad 29 november 2005 - 05:52

damst
  • damst
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Men vad i "17-tomtar" va segt det går :) sidorna gör timeout 50% av tiden just nu

Redigerat av damst, 29 november 2005 - 06:03.


#189

Postad 29 november 2005 - 09:37

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0
Jag börjar känna mig lite sliten, tror jag kört runt 32 timmar i sträck nu... mitt tangentbord på min laptop och min MX510 börjar få vissa defekter...

#190

Postad 29 november 2005 - 10:17

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Jag börjar känna mig lite sliten, tror jag kört runt 32 timmar i sträck nu... mitt tangentbord på min laptop och min MX510 börjar få vissa defekter...

<{POST_SNAPBACK}>


Kanske läge på att ta sig lite sömn och värdera sin hälsa före tävlingen.. :)

#191

Postad 29 november 2005 - 10:28

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

Jag börjar känna mig lite sliten, tror jag kört runt 32 timmar i sträck nu... mitt tangentbord på min laptop och min MX510 börjar få vissa defekter...

<{POST_SNAPBACK}>


Kanske läge på att ta sig lite sömn och värdera sin hälsa före tävlingen.. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag brukar vara vaken två dygn i rad ibland så jag är ganska van. Går och lägger mig när jag är trött... Men det är ju säkert inte så bra för hälsan som du säger.

#192

Postad 29 november 2005 - 10:30

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Jag börjar känna mig lite sliten, tror jag kört runt 32 timmar i sträck nu... mitt tangentbord på min laptop och min MX510 börjar få vissa defekter...

<{POST_SNAPBACK}>


Kanske läge på att ta sig lite sömn och värdera sin hälsa före tävlingen.. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag brukar vara vaken två dygn i rad ibland så jag är ganska van. Går och lägger mig när jag är trött... Men det är ju säkert inte så bra för hälsan som du säger.

<{POST_SNAPBACK}>


hmm okey.. ;)

#193

Postad 29 november 2005 - 10:41

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

Jag börjar känna mig lite sliten, tror jag kört runt 32 timmar i sträck nu... mitt tangentbord på min laptop och min MX510 börjar få vissa defekter...

<{POST_SNAPBACK}>


Kanske läge på att ta sig lite sömn och värdera sin hälsa före tävlingen.. :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag brukar vara vaken två dygn i rad ibland så jag är ganska van. Går och lägger mig när jag är trött... Men det är ju säkert inte så bra för hälsan som du säger.

<{POST_SNAPBACK}>


hmm okey.. :P

<{POST_SNAPBACK}>


Nu lät det som jag var vaken jätteofta, men det kanske är någon natt varannan månad som jag inte sover alls. Lider av vissa sömnproblem ibland.... Men nu ska vi inte förstöra tråden med detta :)

När får man se poängen tro? ;)

#194

Postad 29 november 2005 - 11:31

Unregistereda1ce06f9
  • Unregistereda1ce06f9
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
oj då.. verka rsom en delav er kört miljontals timmar.... sj körde jag kasnek 4-5 timmar första dagen.. sen dess har detkanske max bliviten timme om dagen... skulle kanskek kört mer.... GRRR

#195

Postad 29 november 2005 - 11:36

yaadayaada
  • yaadayaada
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

oj då.. verka rsom en delav er kört miljontals timmar.... sj körde jag kasnek 4-5 timmar första dagen.. sen dess har detkanske max bliviten timme om dagen... skulle kanskek kört mer.... GRRR

<{POST_SNAPBACK}>


hmm det stämmer nog, jag har hållt på nästan konstant sen den 23e även fast jag har sovit och tagit det hyffsat lugnt osv..

#196

Postad 29 november 2005 - 11:59

Unregisteredf39ca3d2
  • Unregisteredf39ca3d2
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Verkar som om det inte längre går att ångra en ändring som man själv gjort eller är det bara för mig det inte fungerar?
Får upp den här texten efter det att jag gjort en ändring:
"Denna egenskap är ändrad av dig och inväntar inspektion av en moderator. Ifall du vill ta bort ändringen klickar du här. "
När jag sedan klickar på "här" händer det inte längre någonting. Sidan laddas om men ändringen är fortfarande kvar.

#197

Postad 29 november 2005 - 12:09

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

Verkar som om det inte längre går att ångra en ändring som man själv gjort eller är det bara för mig det inte fungerar?
Får upp den här texten efter det att jag gjort en ändring:
"Denna egenskap är ändrad av dig och inväntar inspektion av en moderator. Ifall du vill ta bort ändringen klickar du här. "
När jag sedan klickar på "här" händer det inte längre någonting. Sidan laddas om men ändringen är fortfarande kvar.

<{POST_SNAPBACK}>

Precis, det går inte att ångra. Du får helt enkelt vänta på att en moderator ändrar åt dig.

#198

Postad 29 november 2005 - 12:23

Unregisteredf39ca3d2
  • Unregisteredf39ca3d2
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0

Verkar som om det inte längre går att ångra en ändring som man själv gjort eller är det bara för mig det inte fungerar?
Får upp den här texten efter det att jag gjort en ändring:
"Denna egenskap är ändrad av dig och inväntar inspektion av en moderator. Ifall du vill ta bort ändringen klickar du här. "
När jag sedan klickar på "här" händer det inte längre någonting. Sidan laddas om men ändringen är fortfarande kvar.

<{POST_SNAPBACK}>

Precis, det går inte att ångra. Du får helt enkelt vänta på att en moderator ändrar åt dig.

<{POST_SNAPBACK}>


Men får jag inte minuspoäng då? om jag alltså har råkat att felaktigt rätta någon annans svar som jag vill ångra. Tidigare har det ju gått att bara klicka på "här" så har den försvunnit

#199

Postad 29 november 2005 - 14:27

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
slater fattiglapp? du vill ju ge 7000kr för första priset :) hah okej ska ge mig nu är bara så ***** BULL på att jag han slita ut mig 2dagar innan jag kom på det :/

#200

Postad 29 november 2005 - 14:31

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0
Är inte med i denna tävling men om jag vore det och vann så skulle jag betala exakt 0:- i skatt....



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.