Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung N71 - Samlar Info !

171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Bravia KDL-40V2000 (TV) 1 8,81 (15) Inga priser
Samsung LE40M71B (TV) 1 8,52 (28) Inga priser
Samsung LE40N71B (TV) 1 7,92 (11) Inga priser
28 relaterade trådar
TV-apparater med inbyggd digitaltuner (186 inlägg) 14 år sedan
Pixelmappat (81 inlägg) 15 år sedan
Samsung LE-40M71B (674 inlägg) 15 år sedan
Börja ställa in sin Samsung M71:a? (35 inlägg) 16 år sedan
Nya LCD ifrån Sony våren 2006 (872 inlägg) 18 år sedan
hdmi eller vga (8 inlägg) 18 år sedan
Släp i bilden vid HD-sändningar (7 inlägg) 18 år sedan
sony KDL-40V2000 vs KDL-V40A11E (28 inlägg) 18 år sedan
Rösta om lcdtv Sony,Philips eller Lg (34 inlägg) 18 år sedan
DigitalTV Mottagare i Sony (9 inlägg) 18 år sedan
Samsung LE-40R72 vs LE-40N71 (6 inlägg) 18 år sedan
LE-40M71 vs LE-40F71B (31 inlägg) 18 år sedan
Ojämn svärta på 40" Sony LCD (38 inlägg) 18 år sedan
Få tag på denna? (0 inlägg) 18 år sedan
Behöver LCD-tips (14 inlägg) 18 år sedan
SONY KDL-40V2000 + HEMMABIO Hos Dustin (5 inlägg) 18 år sedan
Sony KDL-V2000 eller Samsung LE-40M61 (43 inlägg) 18 år sedan
Sony LCD-TV (nu med bilder).. (559 inlägg) 18 år sedan
HDTV och "LCD LED TV" från Samsung! (53 inlägg) 18 år sedan
Sony kdl-40V2000+hdcp=Sant / falskt? (8 inlägg) 18 år sedan
Bästa Lcd tv'n (20 inlägg) 18 år sedan
Köpa NU?! (17 inlägg) 18 år sedan
Samsung LCD (19 inlägg) 18 år sedan
Sony KDL 40V2000 eller Philips 37PF9830 ? (2 inlägg) 18 år sedan
Sony KDL-40V2000 vs. Samsung LE-40R74BD. (12 inlägg) 18 år sedan
Sony KDL-40V2000 eller LG 37LB1R? (4 inlägg) 18 år sedan
Lite råd om LCD (13 inlägg) 18 år sedan
Hjälp mig välja LCD-TV (9 inlägg) 19 år sedan

Postad 16 december 2006 - 12:05

PeRoY
  • PeRoY
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Jag har under en längre tid funderat på att skaffa en lcd-tv till mitt spel/film-rum.

Har skannat igenom dom flesta märken och har slutligen kommit fram till 2 märken med respektive modell :

Samsung LE-32N71

&

Sony KDL-32V2000

Expert stormarknad har dessa 2 tv's riggade precis brevid varandra så jag har ett antal luncher stått och försökt bli klokare på vad jag ska välja.

Tyvärr har dom endast hdtv-sändning via parabol så bilden blir ju onekligen riktigt bra på båda. Själv kommer min tv har 2 syften :

TV-spel (360, Wii, PS3 samt dom äldre konsolerna) och DVD-film (i dagsläget via scart/rgb men planer finns att skaffa en med hdmi).

Jag kommer ej att se vanlig tv överhuvudtaget på denna tv. Jag har i dagsläget en Philips 32PW9528 som spel/film-tv vilken jag är supernöjd med. Enda orsaken att jag vill byta är för att komma åt den högre upplösningen i spelen...

Jag har fått bra hjälp av detta forum och inte minst i just denna tråd. Det som kollapsade totalt var dock dom röda skuggorna som några av er har fått.

gza123 : Har du hunnit byta till sony-tvn? Är du nöjd med den? Hur fungerar den med 360 (samt om du testat med andra tvspel)?

Det som i mina ögon talade för Samsungen var 2 hdmi, det billigare priset, game mode (som ngn nämde var en gimmick bara dock) samt det faktum att det alltid är samsung som demas med 360 i butiker och där ser det kanonbra ut.

Det som talar för Sonyn är Eisa award, det faktum att det faktiskt är en sony, samt att bilden var knivskarp i Expertbutiken iaf.

Jag har idag en Sony KV-32FQ75 i vardagsrummet och har aldrig ngnsin sett en bättre bild på en 32" förrän jag fick se 1080p via blueray på Sony's egen butik på Regeringsgatan i Sthlm.

Hur som helst, har en del andra funderingar. När man är inne på butiker som Expert så vill dom hävda att ifall man köper en Samsunglcd av dom så är det 'Nordisk skärmkvalitet' och inte den 'dynga' som t.ex Netonnet har som är 'kack-kvalla' som är gjord i ngt fuffens land.

Detta störde mig, så jag ringde o pratade med han som var ansvarig för inköp på Samsung Norden. Han vågade ju inte direkt nertala dom samsungskärmar som inte gick via Samsung Nordic, men samtidigt försökte han påtala att Samsung Nordic kunde minsann kvalitetsstesta sina skärmar.

Jag ringde då till en tysk herre vid namn René som ansvarar för inköp på Netonnet. Han kontrade med att det Samsung nordic säger är förstås ren bullshit. Dom vill ju såklart att man ska handla via dom och deras auktoriserade återförsäljare och då kör dom med det argumentet. René la fram det som att 'skulle t.ex dom som bor i Belgien få sunkig kvalla då dom köper Samsung bara för att dom inte bor i norden'

Naturligtvis är det svårt att veta vad man ska tro. Kanske är det rent av så att Netonnet får tag i ngn form av andrahandssorteringar av lcdtv's eller så är det så enkelt att den direktkanal för paralellimport netonnet sysslar med gör så att priserna blir så pass mycket lägre.

Ska tilläggas att jag köpte min Philipstv via netonnet och det har fungerat felfritt samt kanonbild på tvn.

Jag ringde även till Sony (då jag vet att dom kör paralella lines på panelerna i samma fabrik) och han ville påstå att det var bullshit det Samsung nordic kör med. Han sa att köper jag en sonytv som heter KDL-32V2000 var som helst i världen så är det precis samma kvalla.

Aja, ledsen att jag skriver en sån mastodontpost men jag är rätt petig innan jag väl köper ngt ;)

// Mvh P

Postad 10 januari 2007 - 01:00

samulen
  • samulen
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har inhandlat en N71'a, 32"
Måste säga att jag är riktigt nöjd med bilden!
Jag har dock också upplevt röda "skuggor" (bara i filmläget), lyckades dock ta bort dem med hjälp av färginställningar.

Ett par bilder (720p genom 1x1 VGA):
Postad bild

Postad 12 januari 2007 - 23:54

Unregisteredfcf68a78
  • Unregisteredfcf68a78
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hej

Hur har du kopplat din dator och vad har du för inställningar för att få ut max upplösning. Har nämligen en laptop med ett nvidia quadro fx go700 som ska klara upplösningar upp till 1920x1080. Men varje gång jag kopplar burken till tven så är det bara max 1024x768 som funkar. Går ej att ändra till högre. Har laddat hem power strip och försökt med det utan resultat. Kan Nån hjälpa mig. Sen så undrar jag vad har Ni för nställningar på Era tvn. Kontrast , färg, skärpa etc. Och vad är blue eye och vad till för den ?

Jag har en belkin vga kabel med guldplaterade ändar mellan laptop och tv. Blev lite besviken i början med dvd bilden. Har en panasonic dvd-s99 som jag har kopplat med scart rgb(tillfälligt) ska ut och inhandla hdmi imorgon men bilden blev inte nån direkt wow upplevelse. Käns som att jag har misat nån inställning eller så är det nåt fel på mina ögon.

Tacksam för all hjälp

Postad 14 januari 2007 - 09:55

Unregisteredfcf68a78
  • Unregisteredfcf68a78
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Kan tilllägga att jag får ut 1018x648 eller nåt sånt på min samsung. Jag har en gammal crt skärm som jag har till min laptop och till den kan jag mata ut 1280x1024 max upplösning. Så det känns inte som att kortet är begränsningen för att kunna få ett högre upplösning på tven. Så ska man installera nån drivrutin för att datorn vet att jag har nu kopplat den till en lcd tv och att upplösningen kan ändras ända upp till 1360x764 eller vad ska jag göra. Eller verkligen i behov av expert hjälp.

Svara nån snälllaa !!

Mvh Sebastian

Postad 14 januari 2007 - 11:59

Unregisteredfcf68a78
  • Unregisteredfcf68a78
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Ok grabbar. , jag har fixat det. Med lite pillandet fram och tillbaka så har jag clonat skärmen och får nu utt 1360x768 på min samsung. Och vilken skilnad. Jag är så lycklig just nu.

WOW vilken bild

Postad 17 januari 2007 - 09:51

Unregisteredfcf68a78
  • Unregisteredfcf68a78
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hej

Kan bara nämna att nu har jag kopplat ihop dvden ihop med tven med hjälp av en hdmi kabel. Vilken skillnad det blev i färg och detaljer. Nu är jag fullt övertygad om att detta var ett bra köp. Rekommenderar alla att köpa denna tve. Grymt bra bild från dator med vga (spelar upp HD klipp) och fantastiskt dvdbild via hdmi. Mycket bra bild via rgb scart ifrån digitalboxen och till sist så har jag också kopplat min reciver till s-video för att kunna styra den via OSD. Kan också nämna att jag har köpt lite bättre antenkablar till digitalboxen. Och man såg en klar förbättring av signalen. Det negativa är förstås tvens ljud , men dem flesta kommer nog att koppla om det till sina recivrar och köra ljudet ut till högtalarna. Verkligen prisvärd tve. Har inte testat hur usb och minneskort funktionen fungerar och hur bra den är , men det känns inte som att den kommer till användning allt för ofta. Alla Ni som fortfarande tvekar och har frågor kring tven , skriv så ska jag hjälpa Er så gott jag kan. Kan också nämna att grundinställningarna av bilden är crap. Det finns mycket att hämta ifrån bildinställningarna specielt färgbalansen(med RGB kontrast/ljusstyrka). Ska man sätta ett betyg så blir det :

Bild via VGA (HD Klipp) - 9/10 (upplösning 1360x768) beror lite på bildkvaliten av klipp som körs men överlag en fantastiskt bild.
Bild via HDMI (Dvd-s99)- 9/10
Funktioner Bild - 9/10
Funktioner Övrigt - 9/10
Fjärrkontroll - 7/10
Kopplingar - 10/10
Sammanlagt - 53/60

Mycket tve för pengarna. Rekommenderar starkt. Det som drar ner betyget är uppleget och funktionerna på fjärren. Texttv knappen sitter lite utspridda. Men det är som sagt detaljer. Bildmässigt så är det ett mycket bra köp.

Postad 17 januari 2007 - 12:17

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1 716 inlägg
  • 0
Jahapp, ännu en TV som gör att man bara blir mer förvirrad. Köpa en W2000 eller gå ner några tusenlappar och köpa en N71. Det är frågan. B)

Postad 18 januari 2007 - 11:34

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Jag har en 32" N7 och är jättenöjd!!
Köpte min HDTV för att spela spel, se film och HDPC.

Efter veckor av läsande i trådar hit och dit bestämde jag mig att skippa M7an..
Jag såg den även live på Hifi klubben. Första intrycket var att den hade ett grymt flyt i bilden jämfört med andra tv apparater, ex. Sony v2000. Men vid en närmare granskning resulterade detta "100hz" mode i massa konstiga buggar på bilden när saker rörde sig för fort. Nej om man ska ha en riktig 100hz LCD i vettig prisklass får man nog vänta en lång tid.

Jag hörde att N7 var i princip samma TV fast utan det där 3000 kronors påslaget för den värdelösa 100hz funktionen som alla i forumen skev att de stängde av.. Resten av teven verkade ju dock väldigt imponerande.. Så det blev till slut ett N7 impuls-köp, och efter några veckors testande har jag kommit fram till följande:

# Läcker design (om man gillar pianolack, som mig) Snyggaste teven jag nånsin sett!!

# HDMI genom PS3 och Blu-ray är helt fantastiskt!

# VGA är helt okej, dock var de lite färger som spökade (röd och blå) typ på text
när jag pixelmappade. Märks bara när jag typ surfar o läser text.. Jag vet ej om det beror på min VGA sladd eller om det helt enkelt är så genom VGA.. Jag är i ett dilemma om jag ska lägga ut pengar på en jättedyr VGA sladd eller inte..
Nu använder jag en VGA som jag körde på min gamla 19" LG CRT FLATRON..
Synpunkter?

# Jag kör genom Moviemode, för att stänga av DNIe, och man får då överlägsen kvalite jämfört med andra modes; Man missar inga detaljer även bland mörka områden. Bilden blir dock överlag lite gråare i Movie-mode men man slipper den överdrivna kontrasten man får i Game-mode som känns onaturlig och tappar verkligen alla detaljer vid mörka områden. Jag tror även DNIe är aktiverad i Game-mode. Ser faktiskt ingen direkt fördel med game-mode om det inte är så att den ger bättre responstid. någon som kan svara på det?

# stort minus: Går ej att pixelmappa genom HDMI.. Det blev jag grymt besviken på..
Hoppas att det kommer en firmware fix snart.

# ljudet är dåligt, men jag kopplar genom min stereo så jag störs inte av detta problem. Är glad att jag slapp betala dyra pengar för ett påkostat ljudsystem jag inte skulle använda.

# bra responstid (en quake3 vän klagade inte när han testade). Han sa att det inte var lika bra som en CRT men ändå helt okej!

# väldigt bra färgåtergivning och bra svärta. Kan vara så att färgerna är lite för starka men man får ställa in färger och så, så blir det bra.

# Lite tracer har förekommit men det är inget jag tänker på om jag inte sitter väldigt nära och letar efter de .. De röda skuggorna har jag klarat mig utan som tur är!! Ta i trä..

# Fungerar GRYMT till nästa generations konsollspel (PS3 / xbox360) men även Pixelmappade PCspel. (har testat ex. WoW, Halflife 2, Tomb raider legend). Det är en fröjd för ögat. När man kör dessa i pixelmappat så försvinner 3 pixlar på vardera sida av skärmen, men det är så lite att det inte märks.

HDMI pixelmappningsproblemet är faktiskt den enda riktigt dåliga punkten jag har angående denna hdtv. Annars hade den fått en klockren 10a.

Redigerat av ananda, 18 januari 2007 - 12:01.

Postad 21 januari 2007 - 07:18

mrfredde
  • mrfredde
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Hej
Var grymt sugen på att köpa 46"aren men blir lite tveksam av alla negativa inläggen här. Nån som sett eller har nån erfarenhet av LE-46N71 modellen?

Postad 23 januari 2007 - 21:32

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Hej
Var grymt sugen på att köpa 46"aren men blir lite tveksam av alla negativa inläggen här. Nån som sett eller har nån erfarenhet av LE-46N71 modellen?

<{POST_SNAPBACK}>

Om du ska ha så stort, rekommenderar jag dig att köpa F-serien istället (som är 1080p), annars blir du nog besviken efter nåt år när blu ray / hddvd blir standard. Jag tippar på att 720p kommer att försvinna helt snart bland de större modellerna.

I övrigt är N71 32" väldigt bra. Har jämfört med en Sony w/v2000 och jag tycker överlag att det är mycket behagligare bild på Samsung, Sonys bild ser lite kall och urvattnad ut. Båda lider lite av tracers, men det är väl något man får leva med i LCDvärlden.

Något sony dock vinner på är betraktningsvinkeln.. Blev mäkta imponerad! spelar nästan ingen roll hur snett ifrån man tittar på teven så ser det ändå lika bra ut, medans på N71 så förändras både färger och hela bilden blir jättegrå om man inte sitter rakt framifrån.

Själv har jag lämnat tillbaka min N71 modell i väntan på Sharp 37" XD1E serien med 1080p.
Blev alldeles för störd på att Samsung inte klarade av HDMI via DVI/PC och att 720p är ALLDELES för stort på windows. :) Lider man inte av detta så är det nästan en klockren TV. Så det kändes ändå lite synd när jag lämnade tillbaka den.. Fast jag tyckte ändå tummen kunde varit snäppet större när man hade teven i vardagsrummet. Det fungerar men lägger man ut 11-12 000 så vill man väl ha lite grand upplevelse. Så se till att inte sitta för långt ifrån den, då kan det kännas lite för litet byte i jämförelse med ens gamla CRT teve.

Redigerat av ananda, 23 januari 2007 - 21:38.

Postad 23 januari 2007 - 21:46

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Har haft 2 st 40N71 som pajjat och ville inte ha en samsung till så nu står valet för mej mellan 40v2500 eller 40w2000.. sonyn har bättre svärta å färger tycker jag..
Har ingen använding av full hd så valet blir nog en v2500.

mrfredde : Kolla in sony ist eller kanske sharp XD1E

Postad 23 januari 2007 - 21:49

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2 750 inlägg
  • 0

Har haft 2 st 40N71 som pajjat och ville inte ha en samsung till så nu står valet för mej mellan 40v2500 eller 40w2000.. sonyn har bättre svärta å färger tycker jag..

<{POST_SNAPBACK}>

Har du reklamerat dina samsungs? Fick du tillbaka pengarna? Eller hur löste det sig?

Postad 23 januari 2007 - 21:54

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Har du reklamerat dina samsungs? Fick du tillbaka pengarna? Eller hur löste det sig?

<{POST_SNAPBACK}>

Jajjemen !! skrev om detta i denna tråd https://www.minhembi...howtopic=142838

Båda gick sönder och tillslut fick jag tillbaka pengar, men hela prceduren tog typ 12 veckor.
så letar ny tv nu =) lutar som sagt åt en 40v2500 ! (har som sagt ingen användning av full-hd så onödigt att köpa det, fast ha begäret säger en annan sak :) beställde en hd-box av com hem förut idag oxå =) !!

Postad 23 januari 2007 - 21:59

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2 750 inlägg
  • 0

Båda gick sönder och tillslut fick jag tillbaka pengar, men hela prceduren tog typ 12 veckor.
så letar ny tv nu =) lutar som sagt åt en 40v2500 ! (har som sagt ingen användning av full-hd så onödigt att köpa det, fast ha begäret säger en annan sak :) beställde en hd-box av com hem förut idag oxå =) !!

Var också först inne på N71 men nu lutar det åt S2530(v2500 i princip lika tv) och W2000!
Det är i princip samma pris på dessa två, varför tar du då en V2500? även om du inte har full användning av 1080p!
Tycker du inte W2000 levererar?
Hur tycker du att dom står sig mot N71:an?

Postad 23 januari 2007 - 22:12

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

Var också först inne på N71 men nu lutar det åt S2530(v2500 i princip lika tv) och W2000!
Det är i princip samma pris på dessa två, varför tar du då en V2500? även om du inte har full användning av 1080p!

<{POST_SNAPBACK}>

vette faan !! känns som att jag får bättre bild vid tv tittande på v2500 och har ju fortfarande 3,5 och 6:an analogt, och så kan jag köra pixelmappat via vga på v2500 oxå vilket man inte kan göra på w2000.
var och tittade på dessa på sony center i lördags och tyckte kanske att v2500 var lite vassare (dock så var det 32tum)
Tror nog oxå att 40 tum är för litet att se skillnad på 720p och 1080p, och när faan ska jag använda 1080p :)

Tittar ju mest på tv och film/serier i xvid via dator och kanske lite tv spel ibland !!

Men man vet aldrig, sharpen xd1e finns ju i bakhuvet oxå ! men just nu v2500 va tror du ?

Förövrigt så har sony mycket bättre svärta än samsung n71 hade vad jag kunde se !

Postad 23 januari 2007 - 22:31

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2 750 inlägg
  • 0

vette faan !! känns som att jag får bättre bild vid tv tittande på v2500 och har ju fortfarande 3,5 och 6:an analogt, och så kan jag köra pixelmappat via vga på v2500 oxå vilket man inte kan göra på w2000.
var och tittade på dessa på sony center i lördags och tyckte kanske att v2500 var lite vassare (dock så var det 32tum)

Visade dom tvbild på sonycenter? Sist jag var där körde bara dom den där tråkiga Bravia demon!

Tror nog oxå att 40 tum är för litet att se skillnad på 720p och 1080p, och när faan ska jag använda 1080p :)

:) :) kan känna samma sak!

Tittar ju mest på tv och film/serier i xvid via dator och kanske lite tv spel ibland !!

Men man vet aldrig, sharpen xd1e finns ju i bakhuvet oxå ! men just nu v2500 va tror du ?

Jag kommer också använda den till tv /serier i xvid och 360!
Sharpen lockar väldigt, de gånger jag sett den har vissat en fantastisk bild med grymma färger! Dessutom får man 2" på köpet :)
Nackdelen, det är 46" som har de bästa komponenterna och inte 42". Det är väl 42" som känns som mest lockande.
Ska kolla på V2500 igen i veckan, så kan uttala mig mer. Men nu känns W2000 ändå som de bättre köpet för dom pengarna!

Postad 23 januari 2007 - 23:25

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Dom visade bravia demon men sen satte dom på svt1 på 40w2000 och svt1 på 46v2000. såg ungefär lika bra ut (vet ej hur dom var inställda tyvär) men v2500 ska ju vara lite bättre än gammla v2000.
Dom som har en 40v2500 på detta forum är ju mycket nöjda iaf =) !!

Oxå läst att 46 sharp ska vara bättre än 42, hur kan det va så ?? 42 tummaren e ju oxå det alternativet för mej och inte 46..

Och w2000 e man ju skraj för clouding =/ !! men den e ju prisvärd som sagt !

Du får gärna höra av dej när du tittat in v2500 och seja hur du gör :) kan som sagt inte bestämma mej som många andra !!

Redigerat av Unregistereda8d246d3, 23 januari 2007 - 23:26.

Postad 24 januari 2007 - 10:19

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Förövrigt så har sony mycket bättre svärta än samsung n71 hade vad jag kunde se !

<{POST_SNAPBACK}>

Varför ska du köra pixelmappat via VGA? Det fungerar väl utmärkt genom DVI > HDMI på Sonys apparater... Blir mycket bättre bild.

En vän har en Sony 40" W2000 som han har pixelmappat 1920x1080p i PC / windows / spel, (genom DVI/HDMI då). Det som snarare sätter gränsen då är väl grafikkortet och resten av datorns prestanda när det gäller ex. spel.
Om man inte får sina upplösningar att funka kan man använda Powerstrip, det gjorde jag med min N71a.

Sen håller jag verkligen inte med att 1080p är onödigt ifall man ska koppla den till datorn. Annars får man ju mindre upplösning än vad man har på en 19tums monitor.. kul.. :D .. Men visst duger 720p till konsollspelande och tv-tittande.
Dock tycker jag, om man inte vill missa nåt, att 1080p är nästan ett måste om man ska köpa PS3, spela 1080p spel, och se blu-ray filmer och eventuellt spela PC-spel pixelmappat utan att missa några detaljer :)

Blir nog en Sharp för mig.. :)

Redigerat av ananda, 24 januari 2007 - 10:28.

Postad 26 januari 2007 - 23:51

oddiq2
  • oddiq2
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag har mer eller mindre bestämt mig för den här LCDn, dvs 32an. Min fråga är om någon har måtten på kartongen till 32N71. Hittar bara måtten till själva TVn upppackad. Vill veta om jag kan trycka in den i min bil :D

Postad 29 januari 2007 - 22:40

Mr Smooth Mouth
  • Mr Smooth Mouth
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag har mer eller mindre bestämt mig för den här LCDn, dvs 32an. Min fråga är om någon har måtten på kartongen till 32N71. Hittar bara måtten till själva TVn upppackad. Vill veta om jag kan trycka in den i min bil  :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

Måtten på kartongen finns på Samsungs hemsida.
Klicka dig fram till rätt modell och läs informationsbladet.

Postad 06 februari 2007 - 10:56

Unregisteredd047a960
  • Unregisteredd047a960
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Jag har också denna tv.. mycket nöjd hittils! Snygg och bra bild!

Men jag har ett problem.. tvstödet är vingligt och känns instabilt. Tv står bra när man inte rör den, men om man rör den så är den vinglig liksom, typ när man ska vrida på den.

Nån som upplevt något liknande?

Postad 20 mars 2007 - 19:20

blackbeard
  • blackbeard
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hej!
Jag undrar om någon testat koppla datorn till tv:n, hdmi -> hdmi?
/Mike

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.