* Officiell tråd - Infocus IN72 *
444 svar till detta ämne
Postad 23 januari 2007 - 18:38
mtre
-
mtre
-
Rookie
-
3 inlägg
Hur stor bild kan jag egentligen få , jag har ca: 3m mellan lins-duk ?
Har jag missat någon inställning.........
Postad 24 januari 2007 - 02:28
lolight
-
lolight
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Hur stor bild kan jag egentligen få , jag har ca: 3m mellan lins-duk ? Har jag missat någon inställning......... 
<{POST_SNAPBACK}>
Länk här till en sida där du kan kolla http://www.projector...culator-pro.htm
Postad 24 januari 2007 - 21:39
fredl
-
fredl
-
Forumräv
-
-
762 inlägg
Någon som har hört något från digitalo angå IN72:an? Har inte hört ett pip på snart en vecka.
Postad 24 januari 2007 - 23:22
sparkie
-
sparkie
-
Användare
-
-
146 inlägg
Någon som har hört något från digitalo angå IN72:an? Har inte hört ett pip på snart en vecka.
<{POST_SNAPBACK}>
Har inte hört ett ljud från dem heller. De hade dem i lager när jag beställde men det verkar som jag får vänta på nästa lass jag också.
Postad 25 januari 2007 - 07:16
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Hej,
Mailade Digitalo igår och de svrade på 2 minuter!!!!!!!!!
IN 72 kommer in i slutet på denna vecka (altså idag eller i morgon) sedan skickas de ut!
/Olle
Postad 25 januari 2007 - 10:16
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
Hej,
Mailade Digitalo igår och de svrade på 2 minuter!!!!!!!!!
IN 72 kommer in i slutet på denna vecka (altså idag eller i morgon) sedan skickas de ut!
/Olle
Precis samma svar brorsan fick.. Den som lever får se. =)
Postad 25 januari 2007 - 17:19
fredl
-
fredl
-
Forumräv
-
-
762 inlägg
Och jag får fortfarande inget svar ifrån dem...
Postad 25 januari 2007 - 20:27
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
ring david på digitalo..
Postad 26 januari 2007 - 21:55
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Efter att ha läst denna tråd så har jag också beställt en från tyskland, valde dock alternate.de då dom hade den i lager, funderade först på en beg för rutn 5000 men denna va ju ruskigt billig, får hoppas man blir nöjd nu då
Postad 27 januari 2007 - 08:59
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
Efter att ha läst denna tråd så har jag också beställt en från tyskland, valde dock alternate.de då dom hade den i lager, funderade först på en beg för rutn 5000 men denna va ju ruskigt billig, får hoppas man blir nöjd nu då
Allt beror på hur kräsen man är. Jag är ruskigt nöjd med min iaf. Men smaken är som baken. Var oxå inne lite på en begagnad för 6-7000kr. Men man ser snabbt vilka ockerpriser folk vill ha för lastgamla projjar. Att projjen man köpt kostade 40.000kr när den var ny för många år sedan spelar mindre roll. Det är vad motsvarande kostar idag som är intressant. Hoppas du oxå blir nöjd med projjen. =)
Postad 27 januari 2007 - 11:14
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Ja det är ruskigt va folk vill ha för sina projjar, finns dom som tror att den är ny fast den är några år gammal å bara sänker några tusen, galna.
Jo lär nog bli nöjd, har ingen erfarenhet av det men det får man ju nu  Kommer dock köra med en Tupplur så länge men tror nog jag klarar mig.
Redigerat av jimel, 27 januari 2007 - 11:15.
Postad 27 januari 2007 - 11:17
Unregistered2c5275ea
-
Unregistered2c5275ea
-
Forumräv
-
-
884 inlägg
Nu har jag fått min men efter mkt velande från pixmanias sida så sket jag idom och tog hembioconsult, fast dom inte hade den hemma på lager tog det endast 4 dagar. Tack för d.
Hursomhelst anser jag plus flera av mina kompisar att jag är väldigt kräsen på projjar, jag tycker bla Z2, Z3 och Z4 (Z5 har jag inte sett) suger när det gäller bildkvaliten. Framförallt i svärtan.
Desamma gäller väl även Panasonic även om jag anser att dom många ggr är bättre än Sanyo i ren bildkvalitet.
Men det har fattats så pass mkt i dessa projjar att jag blivit ganska less och sålt som vidare, jag sa till mig själv att vänta tills man fick superkvalite till superpris men när denna IN72 dök upp så här billigt kunde jag inte motstå.  Var lite orolig för upplösningen eftersom jag haft höupplösta varianter innan men....
IN72 är rikigt bra!! Panoreringar är bra med inbyggda pixelworks chippet (bättre än i min pioneer 393), svärtan är så mkt bättre i "svarta" filmer även med vit duk, ljusstyrkan är högre, Färgerna framförallt och man märker ju knappt av att upplösningen e så liten =) jag sitter ca 1,5 ggr dukbredden och ser endast screendooren i text.. Och jag vet inte varför folk gnäller om regnbågar -ser det nästan inte alls på denna.. Så wow, jag e nöjd tillslut. Thats it. Om jag e väldigt kräsen så önskar jag lite mer skärpa och det får jag kanske med en ny dvd samt HDMI.
Och man måste ha en M1 adapter om du ska köra DVI till denna samt att den har ingen VGA vad jag kan se.
Mina inställningar med vit duk, bild 80";
Contrast 52
Färg 50
Ljus 48
Gamma Film-mode
Färgtemp 6500K
hmm vad var det mer för inställningar? =)
Noisereduction på, 10
Skärpa normal (tycker det blir alldeles för överdrivet med nästa läge, "sharper")
Sen kommer inställningarna bli en del annorlunda med lättgrå duk.
Poängteras är att jag kör Proggressivt med komponent från DVD;n då jag inte hade pengar till uippg av dvd denna månad. Nästa månad planerar jag att införskaffa kanske en Denon 1730/1930 och köra HDMI.
Redigerat av Unregistered2c5275ea, 27 januari 2007 - 11:22.
Postad 27 januari 2007 - 13:12
lolight
-
lolight
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Poängteras är att jag kör Proggressivt med komponent från DVD;n
Intressant, jag har Pioneer 380 undrar vad som skiljer mot 393? Är det inte så att om projen har bättre Progressiv kretsar som ska man inte mata den med progressivt från DVD'n (om materialet inte är progressivt från början). Jag tror att man kan köra VGA till projen om man fixat en konverter till M1 kontakten.
Postad 27 januari 2007 - 16:34
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Har en fråga om upphängningen av denna projektor, tänkte sätta upp en hylla på väggen och sen spänna fast foten under den så den hänger upp och ner, skulle det gå tror ni som har den??
Postad 27 januari 2007 - 17:40
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
det kanske skulle gå men jag skulle häldre satsa på ett tagfeste för ca300
Postad 27 januari 2007 - 18:16
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
jo jag med men har tyvär inte möjlighet att borra i taket.
Postad 27 januari 2007 - 19:20
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
jag fårstår int riktigt hur du hadde tänkt spänna fast boten det skulle ju vara om du borrar några hål i foten sen hänger du upp den fast vet int om det håller, annrs har jag sett någon som har en hylla sen ett takfeste.
Postad 27 januari 2007 - 20:15
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Jo om man har små spännband som finns, ett på varje sida sen kanske ett som håller ihop dom, har ju inte sett projjen i verkligheten så vet inte riktigt hur den ser ut. Men ett takfäste under hyllan skulle ju också kunna funka. Du kommer inte ihåg vart du såg det?
Postad 27 januari 2007 - 23:25
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
näää kom int ihåg det men säger till om jag råkar hitta det:P https://www.minhembio.com/hammerDet fins ju projektor festen som man fäster i väggen sen går det ut en arm med det kanske vore något https://www.minhembio.com/peggen
Redigerat av kimpa888, 27 januari 2007 - 23:43.
Postad 28 januari 2007 - 17:00
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
jag har snedvägg där jag vill ha projjen.. funderar på en hylla eller liknande. ngn som har ngt tips till mig? taket funkar tyvärr inte.
förresten. testade lira wii på projjen igår.. så jädra skoj alltså.  det är mycket roligare när det är stort. helt klart.
Redigerat av twebbas, 28 januari 2007 - 17:01.
Postad 28 januari 2007 - 17:12
kimpa888
-
kimpa888
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Det änklast det är ju hyllfunktionen den kanske kan stå upprätt på hyllan? annrs fådu vell ta och köpa en fäste som ser ut som en arm lr göra som dom gjort i det andra inlägget jag skrev.
Kommer bli riktigt snygg i dit biorum:P
Redigerat av kimpa888, 28 januari 2007 - 17:15.
Postad 29 januari 2007 - 18:22
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
På Digitalo säger de att den kommer in "any day"
/olle
Postad 29 januari 2007 - 20:33
laggas
-
laggas
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Har beställt en IN72 från Ljudshopen 7488 kr inklusive infocus egna vita duk. (såg att dom bara har 3 kvar nu, hade 5 när jag beställde) Passade även på att beställa ett vogel takfäste och kabel Hoppas det blir bra, dom sa att den är riktigt grym med dvd (har tyvärr bara sett IN76:an och den blev jag riktigt impad över!) Sen ska det bli intressant, för en annan kompis har precis beställt en Z4, så det kommer bli lite shootout här hemma  fortsättning följer....
Postad 30 januari 2007 - 10:05
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Ringde alternate.de nu, hade inte hört något ifrån dom efter att beställningen lades i fredags (trots att . Den hade tydligen tagit slut precis när jag la min order men dom hade fått nya idag så den skulle skickas idag eller imorgon  kunde ta 5-7 dagar dock  hade hoppats på att ha den till helgen, jaja ska hjälpa en polare att flytta i helgen så har nog inte tid ändå.
Postad 30 januari 2007 - 12:56
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Äntligen! Nu har Digitalo också fått leverans och den är på väg hem!!
Postad 30 januari 2007 - 13:16
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Jag har läst igenom hela tråden om att göra egen projektor duk av målad MDF skiva (puh 14 sidor) men blev inte klok på det här med nyans på färgen när man har DLP, ska man då köra så vit som möjligt för svärtan är ju bra från början?
Postad 30 januari 2007 - 16:09
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Jag plöjde genom den sidan i lördags morse
Jag kommer att testa den grå 1500 och 2500 sida vid sida innan jag bestämmer mig. Jag vill ha mycket svärt och djup i bilden. Eftersom färgerna skall vara bra tror jag de ej försämras märkvärdigt av grå duk.
/Olle
Postad 31 januari 2007 - 10:01
MagnusBernhardsson
-
MagnusBernhardsson
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Livångest
det har varit lite knakigt mellan mig o tjejen jag har funderat på om hon är otrogen eller inte....
hon kommer hem sent ibland och ibland så vill hon inte att jag kommer hem för tidigt osv...
Jag får aldrig kolla i hennes mobil och hon är alltid arg på mig.
ibland känner jag att hon luktar herrparfym men det är olika varje gång
men igår kväll på jobbet satt jag och fick en impulsiv tanke fan nu är det dags att beställa en
projektor.. har kikat lite på den här på internet men eftersom det är så himla låg upplösning har
jag inte vågat att slå till.... men efter att hitta den här tråden bestämde jag mig direkt.. sååå jag
Beställde Infocus från digitalo.de igår på kvällen och slutade tidigare från mitt extra jobb för att
skynda mig hem o berätta och mäta o ha mig..jag brukar alltid ringa innan jag kommer men av all
lycka så glömde jag av det
men när jag kommer hem så står det ett par skor som inte är mina i hallen...
går in i vardagsrummet och upptäcker då detta...
Hela min värld rasar, svettningar o hjärtat slår snabbare...
all framtids planer rasar samman med nästan 100% säkerhet
alla njutningar som man har sett fram emot och alla minnen man skulle få för livet bara försvann
på en sekund
där sitter tjejen o fikar men en tjejkompis och
Jag märker att avståndet kanske är för kort mellan väggarna i vardagsrummet 3.5 meter från
vägg till vägg vilken tum skall man välja då? någon har varit i liknande sits som kan komma med råd?
vet inte vad jag skall göra ni kanske förstår mitt dilemma
Postad 31 januari 2007 - 10:08
Unregistered1041101d
-
Unregistered1041101d
-
Veteran
-
-
2 015 inlägg
...ni kanske förstår mitt dilemma  <{POST_SNAPBACK}>
Jag hade nog satt mig ner och försökt att andas så lugnt som möjlig en stund  Kul skriven text, satt här och riktigt kände hur pulsen steg. Men frågan blir ju om du kollat den tidigare länken till projektorcentralen, där ser du hur måtten på duken ändras med avståndet och vid zoom. Edit: http://www.projector...culator-pro.htm 3,2 m ger 82 tum /Edit Hoppas det känns bättre snart med både flickan och tekniken. Mvh Passerati
Redigerat av Unregistered1041101d, 31 januari 2007 - 10:13.
Postad 31 januari 2007 - 15:23
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Hej,
Hur kopplar ni in er digitalbox? Jag såg i manualen att den kan ta emot RGB med en Scart-4RCA-kabel via komponent ingången plus sync på komposit-ingången.
Jag hittar ingen sådan kabel. Var hittar man en sådan?
/Olle
Postad 31 januari 2007 - 21:27
MagnusBernhardsson
-
MagnusBernhardsson
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
En dum fråga
läste att någon hade köpt ett billigt takfäste på "Kjell"
vad är det? kan man beställa via internet?
Postad 31 januari 2007 - 23:13
Suszer
-
Suszer
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
En dum fråga läste att någon hade köpt ett billigt takfäste på "Kjell" vad är det? kan man beställa via internet?
<{POST_SNAPBACK}> Kjell & Company. De har billiga komponentkablar osv också (av bra kvalité) och det går att beställa på nätet.
Postad 01 februari 2007 - 00:28
mtre
-
mtre
-
Rookie
-
3 inlägg
Kan det bli bättre ??
Jag har en Audioquest komponent kabel (1600:-) mellan DVD'n (Pioneer 696) och Projen.
Skulle det bli skillnad om jag skulle köra Supra Hdmi ??
Bättre eller sämre.........
Postad 01 februari 2007 - 15:53
MagnusBernhardsson
-
MagnusBernhardsson
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
fick precis mitt tredje tyska mail fattar dock inte ett ord men tur någon hade nämt den där översättnings sidan...
Har nu löst fästet
nu kom ju nästa problem att välja kabel till denna skönhet
Min fråga är någon som märknågon skillnad på en guldpläntrad hdmi kabel och en helt vanlig
står i valet o kvalet mellan en 10 meters guldig=) och en 15 meter vanlig samma pris nämligen
tips på bra kabel sites är välkommna också=)
Postad 01 februari 2007 - 19:01
Unregistered42c0fccf
-
Unregistered42c0fccf
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hej!
Som det verkar så är jag en av många som är väldigt intresserad att inhandla en IN72.
Men jag undrar ifall det är någon som användt eller använder sig av s-video mellan dvd och projektorn? Och s-video mellan dator och projektor? Är det någon större skillnad från HDMI samt DVI?
Begränsad ekonomi (dvs fattig för tillfället  ) och ska inte köpa ny dvd-spelare och kablar förrän nästa månad. Därför är man lite fundersam.
MVH
/Tom
Postad 01 februari 2007 - 20:02
joama
-
joama
-
Användare
-
-
128 inlägg
Har bara hunnit testa komponent från digitalboxen och s-video från en äldre dvd recorder jag har, hade tänkt köra htpc'n för att titta på DVD när jag får M1 adaptern. Är faktiskt grymt imponerad hur bra bilden faktiskt blir på denna proj då jag kopplade in en 10 meters gammal sunkig s-video kabel.Inte riktigt samma skärpa som från htpc'n till gammla projen, dock ett bättre flyt i bilden. Rekommenderar dock inte s-video i längden, projen är värd något bättre, men komponent kommer man väldigt långt med. Denna proj har en riktigt hygglig deinterlacer inbyggd så var inte alltför säker att bilden blir bättre matad med progresiv signal från någon billig DVD spelare, så om ni har en hygglig dvd med component ut (ställ den i interlace läge) testa denna innan ni springer iväg och köper en ny med HDMI, inte alls säkert att det blir bättre med den nya. Några frågar jag funderat på: Har sett att den klarar att ta emot 1080p24fps, visar den det då i 48Hz eller 72Hz eller gör den någon form av frame rate conversion (urk)? Någon som fått till pixelmappat över VGA? /joakim Hej!
Som det verkar så är jag en av många som är väldigt intresserad att inhandla en IN72. 
Men jag undrar ifall det är någon som användt eller använder sig av s-video mellan dvd och projektorn? Och s-video mellan dator och projektor? Är det någon större skillnad från HDMI samt DVI?
Begränsad ekonomi (dvs fattig för tillfället ) och ska inte köpa ny dvd-spelare och kablar förrän nästa månad. Därför är man lite fundersam.
MVH /Tom
<{POST_SNAPBACK}>
Postad 01 februari 2007 - 21:47
smilet
-
smilet
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Hur funkar den här i upplysta rum?
Postad 01 februari 2007 - 22:06
laggas
-
laggas
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Så, nu har man sett den i action, iaf bitvis. (då duken av någon anledning inte gick ner så långt som jag ville)
Hittils efter bara sett lite ice age 2, så imponerar den faktiskt för det ringa priset. ska labba lite mer i helgen, hänga upp duken i kedjor, koppla in x-boxen etc, så får vi se vad vi får till :-)
Fortsättning följer..
Postad 02 februari 2007 - 00:33
mtre
-
mtre
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag säger bara interlace interlace , tack för tipset !!!!!!!!
Postad 02 februari 2007 - 07:47
joama
-
joama
-
Användare
-
-
128 inlägg
Ställde du om din Pioneer 696 till att skicka interlace över komponent ? Beskriv gärna isf vad du upplevde för skillnad. Jag säger bara interlace interlace , tack för tipset !!!!!!!! 
<{POST_SNAPBACK}>
Redigerat av joama, 02 februari 2007 - 07:48.
Postad 02 februari 2007 - 11:58
lolight
-
lolight
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Hej!
Begränsad ekonomi (dvs fattig för tillfället ) och ska inte köpa ny dvd-spelare och kablar förrän nästa månad. Därför är man lite fundersam.
MVH /Tom
<{POST_SNAPBACK}>
Jag har kört s-video ett tag nu . Kopplade in min DV-380 via s-video mest för jag inte hade någon annan kabel. Tyckte att jag fick grymt bra bild, men då var s-video kabeln av bra kvalitet och bara 0,5 meter. Provade oxå en 10 meter s-video, blev inget vidare. Har bytt till Komponent kabel nu, och man får bättre bild. Först körde jag 480i, men har bytt till att DVD'n skickar progressivt nu. Tycker det funkar bättre så. Har fått känslan av att även ljud/video sync funkar bättre om man matar projen med progressivt direkt. Svar till dom som undrar om ljus : Japp den har bra ljus, bland dom bättre tydligen.
Postad 02 februari 2007 - 12:35
joama
-
joama
-
Användare
-
-
128 inlägg
Stör man sig på ljudsync problem så kan ju vara ett alternativ att köra progressivt om man nu inte har delay av ljud i reciver eller DVD. Ska man deinterlaca bilden på korrekt sätt så behöver man i vart fall buffra upp åtminstone 4 fält för att kunna detektera filmläge och då blir det såklart en viss delay. Hej!
MVH /Tom
<{POST_SNAPBACK}>
Jag har kört s-video ett tag nu . Kopplade in min DV-380 via s-video mest för jag inte hade någon annan kabel. Tyckte att jag fick grymt bra bild, men då var s-video kabeln av bra kvalitet och bara 0,5 meter. Provade oxå en 10 meter s-video, blev inget vidare. Har bytt till Komponent kabel nu, och man får bättre bild. Först körde jag 480i, men har bytt till att DVD'n skickar progressivt nu. Tycker det funkar bättre så. Har fått känslan av att även ljud/video sync funkar bättre om man matar projen med progressivt direkt.
Svar till dom som undrar om ljus : Japp den har bra ljus, bland dom bättre tydligen. 
<{POST_SNAPBACK}>
Postad 02 februari 2007 - 12:43
MagnusBernhardsson
-
MagnusBernhardsson
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Någon som har testat att köra denna projektor med sitt xbox 360?
Tips på användbara långa kablar gärna också
Postad 02 februari 2007 - 13:17
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
När jag får den nästa vecka så ska jag prova med 360n alternate.de är ruskigt slöa, sa i tisdags att dom skulle skicka den den dan eller dagen efter, den har ännu inte blivit skickad  men dom lovade att skicka den idag när jag ringde och skulle avboka den.
Postad 02 februari 2007 - 21:19
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Äntligen! idag kom den.
Jag är mycket imponerad av bilden för den ringa penningen, helt klart ett bra köp.
Mitt biorum kommer snart vara färdigt för inflyttning och skall då testa vad en kalibrering gör.
Edit : Glömde nämna att jag bara kört komposit!!! från boxern/DVD, så det finns nog mycket kvar att ge.
/Olle
Redigerat av Unregistered7eaa9096, 02 februari 2007 - 21:22.
Postad 02 februari 2007 - 21:20
Nakino
-
Nakino
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Tycker faktiskt att det funkar riktigt bra att köra med 360 på IN72án.
Kör komponent från mitt 360 och det fungerar alla tiders.
Dock så kan man bara köra 480i när man kör 60Hz-spel och komponent så vitt jag kommit fram till i alla fall.
Skulle vara roligt att veta vad det blir för resultat med en HDMI-adapter till projjen från 360´t.
Postad 02 februari 2007 - 23:13
MagnusBernhardsson
-
MagnusBernhardsson
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
"Skulle vara roligt att veta vad det blir för resultat med en HDMI-adapter till projjen från 360´t. "
Finns det är sådan?.. vart o köpa i såfall?
Postad 03 februari 2007 - 12:58
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
ngn som fått en vettig m1 till dvi-kabel?? jag köpte en för 270kr, som jag tänkte koppla till datorn. den var typ 10cm lång.. sjukt dåligt.. måste hålla datorn i lufen för att det ska fungera.. gav den till lillbrorsan. kunde förlängt med en vanligt dvi-förlängare, men jag blev så lack så det var tur kablen var hel...(vilket i-landproblem.. nåväl.  ) ngn som köpt en m1->dvi som räcker en bit för en rimlig peng? vart i så fall?
Redigerat av twebbas, 03 februari 2007 - 12:59.
Postad 05 februari 2007 - 07:48
Unregistered7eaa9096
-
Unregistered7eaa9096
-
Forumräv
-
-
569 inlägg
Hej,
Hur kopplar ni in er digitalbox? Jag såg i manualen att den kan ta emot RGB med en Scart-4RCA-kabel via komponent ingången plus sync på komposit-ingången. Jag hittar ingen sådan kabel. Var hittar man en sådan?
/Olle
<{POST_SNAPBACK}>
Någon som vet var man får tag i ovanstående kabel. Enda jag har hittat är en monster kabel för 700:-. Lite häftigt eftersom jag väntar på att köpa receiver med ny dvd. /Olle
Postad 05 februari 2007 - 10:41
smilet
-
smilet
-
Amatör
-
-
57 inlägg
På BRL finns det en sådan kabel för 498kr för 10 meter.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
Projektorer
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|