Uncharted: Drake's fortune
Uncharted: Drake's Fortune (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(68)
|
99:- |
Postad 09 November 2007 - 15:13
Postad 09 November 2007 - 16:12
Postad 09 November 2007 - 17:38
Redigerat av andrei68, 09 November 2007 - 17:39.
Postad 09 November 2007 - 17:53
ps 3 spel ska vara regionsfria säger Sony själva. Därför är det lite märkligt att de regionsskyddar en demo tycker jag.
är det verkligen sony som regionsskyddar detta demo? vad jag har läst mig till så är det en bugg
Postad 09 November 2007 - 17:59
Postad 09 November 2007 - 18:02
haha... håller med dig fullt och fast, men man vill trots allt bara testa detDet är egentligen bra att jag nu slipper spela detta demo då det är ett givet köp vilket som. Slipper man bli förbannad för att demot är slut.
Postad 09 November 2007 - 18:36
———————– ———– -
Hei alle sammen,
Vi beklager på det sterkeste at det ikke var nok informasjon om regions-låsing på demoen vår - vi hadde ikke regnet med at Europeere ville laste ned US versjonen via SCEA’s server. (Faktisk, så visste vi ikke at det var mulig..) Men jeg kan love dere at vi jobber med saken, og at vi kommer ut med en fikset versjon så snart som mulig. Så, vær på utkikk!
Postad 10 November 2007 - 07:15
http://blog.us.plays...-the-world-map/
Äntligen
Postad 10 November 2007 - 08:17
Det är egentligen bra att jag nu slipper spela detta demo då det är ett givet köp vilket som. Slipper man bli förbannad för att demot är slut.
Håller faktiskt med dig! Först tyckte jag att det var lite trist att höra att det inte fungerade men det här är ett sånt spel som man garanterat inte behöver testa innan man köper....En riktig no-brainer då det inte finns någonting som pekar på att det inte skulle vara riktigt riktigt bra.
Visst är det kul att lira, och med tanke på speltorkan tidigare hade jag nog blivit betydligt surare för någon månad sedan men nu finns ju både Ratchet och CoD4 att förlusta sig med så länge.
Postad 10 November 2007 - 09:43
New demo of Uncharted has been posted to the US PLAYSTATION Network Store so the entire world can enjoy it.
http://blog.us.plays...-the-world-map/
Äntligen
Nu funkar det
Postad 10 November 2007 - 10:23
Postad 10 November 2007 - 10:39
Postad 10 November 2007 - 11:18
We’re really sorry about what happened and didn’t anticipate this at all. We just didn’t know people from other territories could connect to the US PLAYSTATION Network Store and download demos … now we do! We’ve been too busy working on the game to wrap our head’s around the infrastructure of the PSN.
We absolutely did not plan the demo to be region locked. As soon as we figured out the problem existed, Sam Thompson called me and I jumped into my car, drove to the office and fixed it right away. It’s an honest mistake and we didn’t try to prevent anybody from enjoying the Uncharted demo. I feel even more sorry because most of the people who experienced the problem are in Europe and I’m European myself.
So again, we’re really sorry about what happened and it wasn’t done on purpose. The good news is it’s now fixed and a new demo of Uncharted has been posted to the US PLAYSTATION Network Store so the entire world can enjoy it.
Thanks to Sam for taking the heat yesterday and for letting us know about the issue.
Postad 10 November 2007 - 12:04
Postad 10 November 2007 - 13:45
Jag tror jag är kär
Postad 10 November 2007 - 15:29
Postad 10 November 2007 - 16:37
Det går att köra demot i 1080p om man har en sådan tv (förmodligen uppskalat) Då måste man ta bort markeringen för 720p i inställningarna dock. Såg ingen större skillnad på min 1080p 46 tummare, men vad tror ni är bästa inställningen på en 1080p tv?
1080P, kanske?
Hos polaren såg det dock bättre ut i 720p enligt honom, Full-HD sharp.
Postad 10 November 2007 - 16:41
Postad 10 November 2007 - 18:10
WOW! Lätt GOTY!
Vilken grafik, vilket ljus, vilka skuggor, vilket vatten, vilken kontroll, vilka animationer, vilket ljud etc etc.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 November 2007 - 18:11.
Postad 10 November 2007 - 18:14
Har nu provat demot.
WOW! Lätt GOTY!
Vilken grafik, vilket ljus, vilka skuggor, vilket vatten, vilken kontroll, vilka animationer, vilket ljud etc etc.
Håller med.. men jag håller även med kommentaren länger upp där du sa att det var bra att det inte fungerade för att man blir så frustrerad när det tar slut, och det stämmer.. Har suttit och åmmat mig skit länge för att jag inte har hela spelet
Postad 10 November 2007 - 18:19
Och sen att de e roliga oxå gör ju inget...
Redigerat av stifflerman, 10 November 2007 - 18:20.
Postad 10 November 2007 - 18:50
Postad 10 November 2007 - 19:07
Vilken månad det här blir.....förra veckan fick jag Ratchet i brevlådan,igår Call Of Duty 4, på torsdag eller fredag dimper Assassins Creed ner från VG+ och fredagen efter kommer Uncharted D.F i lådan.
Jag har haft min PS3:a sedan november förra året och först nu kommer det bra spel och då alla samma månad...
Synd bara att man aldrig har tid och spela
November 07 kan bli en historisk spelmånad, det kommer en del pc-spel också.
Postad 10 November 2007 - 19:30
Tycker heavenly sword hackar vid vissa moment, tex vid väldigt vyer, sånt man märker av?
Postad 10 November 2007 - 19:40
Flytter spelet på bra?
Tycker heavenly sword hackar vid vissa moment, tex vid väldigt vyer, sånt man märker av?
Tyckte att demot flöt på bra. Jag märkte iaf inga hack.
Postad 10 November 2007 - 20:36
Lite tearing upplevde jag ibland.Flytter spelet på bra?
Tyckte att demot flöt på bra. Jag märkte iaf inga hack.
Postad 10 November 2007 - 20:47
Redigerat av Unregistered28641812, 11 November 2007 - 21:02.
Postad 11 November 2007 - 11:30
Nu börjar PS3 leverera på riktigt! (Warhawk var ju bäst tidigare)
Postad 12 November 2007 - 08:58
Postad 12 November 2007 - 09:14
I got a picture that perfectly describes what Uncharted is going to do to the competition this season

Redigerat av pacman, 12 November 2007 - 09:14.
Postad 12 November 2007 - 21:25
Fast jag har alltid haft problem med att sikta på konsolspel.
Har ni några tips (förutom öva, öva, öva)?
Postad 12 November 2007 - 21:37
Tyvärr inte...Alla verkar gilla kontrollen... utom jag. Det är ju jättesvårt att sikta, jag dog några gånger i ruinerna. Sen klarade jag det, men det var ganska mycket tur involverat.
Övning ger färdighet som man säger om allt
Postad 12 November 2007 - 21:37
Postad 12 November 2007 - 21:51
Tyvärr inte...Alla verkar gilla kontrollen... utom jag. Det är ju jättesvårt att sikta, jag dog några gånger i ruinerna. Sen klarade jag det, men det var ganska mycket tur involverat.
Har ni några tips (förutom öva, öva, öva)?när jag var yngre så var jag skitkass på sådant, men nu för tiden är jag ganska hyfsad
![]()
Övning ger färdighet som man säger om allt
Jo det är väl så. Får öva med RFOM
Tips, hmm. Jag gömmer mig bakom stenblock osv och står där och siktar in mig.
Det gör jag också, men sen måste man ju sikta när man tittar ut och ska skjuta skurkarna, det är då det blir svårt.
Väldigt roligt demo i alla fall, jag får spela igenom det några gånger och se hur kontrollerna känns då. Om det blir bättre så får det bli ett inköp!
Postad 13 November 2007 - 07:18
Ladda ner demot igår och körde en kortis och nä, du är inte ensam, även jag suger på att sikta. Men eftersom man knappast kan kalla sig gamer längre (spelar inte så mkt) plus att jag inte tar i FPS-spel ens med tång så insåg jag att felet var mitt och inte spelets.Alla verkar gilla kontrollen... utom jag. Det är ju jättesvårt att sikta, jag dog några gånger i ruinerna. Sen klarade jag det, men det var ganska mycket tur involverat.
Men nä, man lär sig väl efterhand, lär väl för en annan ta 50 timmar att gå igenom det eller nått.
Näe, blir nog GOTY till slut ändå.
Redigerat av pacman, 13 November 2007 - 07:19.
Postad 13 November 2007 - 07:32
Fast det är inte spelets fel. Det är vi som suger på spel där det krävs att man siktar
FPS på konsoll klarar jag inte alls av.
Warhawk "funkar" enbart pga autoaim
Postad 13 November 2007 - 13:21
Edit: Första recensionen med betyg.. från EGM
Uncharted: 3x 8.5s
Helt ok.
Redigerat av Zoiler, 13 November 2007 - 21:49.
Postad 14 November 2007 - 10:47
När man står skyddad bakom en vägg vill man gärna sikta in sig på motståndaren och sedan bara peeka fram och skjuta. Men i det här spelet, läste jag, så ändras siktet när man peekar fram så att man måste ställa in det igen (fast utan skydd)? Det kan ju vara en av förklarningarna.
Helt ok.
när man står gömd så tyckte iaf jag att man kunde sikta in sig genom att ha motståndarens huvud i mitten på skärmen, trycka fram siktet och skjuta direkt.. man kan alltså placera in siktet innan man trycker på sikta knappen.. funderar på att hänga ett "fejk" sikte från taket ner framför min duk hihi
Postad 14 November 2007 - 11:59
Postad 14 November 2007 - 14:41
Aldrig. De ger bara ut .0 eller .5Nice, riktigt fina betyg! Undrar när Gamespot's 7.3-review kommer ut dådå...
Postad 15 November 2007 - 12:25
Eller som man gjorde i CS när de tog bort siktet för AWP: klistrade fast en tejpbit på skärmen och på den ritade man en prick.När man står skyddad bakom en vägg vill man gärna sikta in sig på motståndaren och sedan bara peeka fram och skjuta. Men i det här spelet, läste jag, så ändras siktet när man peekar fram så att man måste ställa in det igen (fast utan skydd)? Det kan ju vara en av förklarningarna.
Helt ok.
när man står gömd så tyckte iaf jag att man kunde sikta in sig genom att ha motståndarens huvud i mitten på skärmen, trycka fram siktet och skjuta direkt.. man kan alltså placera in siktet innan man trycker på sikta knappen.. funderar på att hänga ett "fejk" sikte från taket ner framför min duk hihi
Postad 16 November 2007 - 16:15
Postad 16 November 2007 - 18:35
Spelat ut demot, vet inte om det är så mycket att ha. Snygga miljöer visst, men lite enformigt. Traska/klättra, traska/klättra, kommer 20 killer, skjuta, skjuta, skjuta, traska/klättra, traska/klättra osv. Någon annan som spelat demot?
Har du spelat några pangpangspel de senaste 10 åren? De är alla såddär.
Postad 16 November 2007 - 19:23
KlättraHar du spelat några pangpangspel de senaste 10 åren? De är alla såddär.
Redigerat av Zoiler, 16 November 2007 - 19:24.
Postad 16 November 2007 - 22:29
Postad 16 November 2007 - 23:56
Hoppas VG+ skickat mitt i dag också, sitter på jobbet och hotmail och VG+ är spärrat så jag ser inte min status.VG+ har skickat ut spelet idag så det blir en trevlig helg nästa helg
Hur man nu ska hinna med CoD4,Assassins Creed och Uncharted D.F och heltidsjobb och familj/småbarn samtidigt.
Börjar ångra mig att jag beställde alla samtidigt, det hade räckt med CoD4 detta år med tanke på tiden som blir över för spel. Vilka problem man har
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
207 filmer
4 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?