Blev uppringd och plockade upp min idag - Good times!Inte hört något jag heller - bokade i gallerian 21 sept...spännande dagarGallerian har inte hört av sig. Måste betyda att jag är nr 49
Byta Premium + 5 spel + 100kr till Elite?
Postad 13 December 2007 - 19:33
Postad 13 December 2007 - 19:39
Hur var det med att föra över information från den gamla till den nya? Fanns det kablar att låna från de på EB games? Har diverse spelsparningar jag vill behålla. Alt. att köpa ett minneskort, får jag över alla sparningar via det?
Hur får jag annars tag i en sladd som behövs?
Postad 13 December 2007 - 19:46
Postad 13 December 2007 - 21:39
Såg det för övrigt som en nackdel att den var svart före jag fick hem den - ser bra ut där den står nu. Är väl även värt att nämna att det är 65nm.
Postad 13 December 2007 - 22:40
Postad 14 December 2007 - 14:39
Köpte minneskort på 512 mb oxå, skiljde ju bara en hundring mellan det och 64mb...
Postad 14 December 2007 - 16:00
Ok...vad kul! Nu när jag glad i hågen packat upp för att migrera, så finns ingen kabel i Elite-lådan. Jag ringde Gamestop i Tyresö och det visade sig att flera av deras anställda missinformerat mig och sagt att det var med migrationskabel med eliten. De var ganska ångerfulla, men hänvisade bara till MS-supporten. Så nu ska jag ligga ute med 4,5 papp i tre veckor, och kan inte ens börja använda eliten jag har köpt. Värdelöst. Borde ha dubbelkollat...
Idag ringde faktiskt butikschefen från gamestop i Tyresö, och sade att de fixar fram en transferkabel till på tisdag som jag kan låna. Kanske förlåter dem.
Postad 15 December 2007 - 13:03
Har game något liknande erbjudande ? (Inte EB Games)
Postad 15 December 2007 - 14:29
Är detta erbjudande fortfarande aktuellt ?
Har game något liknande erbjudande ? (Inte EB Games)
Nej det tror jag tyvär inte... Om du inte bokade det när det var aktuellt.
//EasterN
Postad 15 December 2007 - 15:00
Redigerat av genstruktur, 15 December 2007 - 15:01.
Postad 15 December 2007 - 18:22
Låter mkt mindre än min förra premium, men mer än min PS3 40GB (vilket dock var väntat).
HDMI funkar klockrent och det ska bli superskönt att kunna tanka ner film + Xbox originals utan att behöva oroa sig för dåligt med "space" på hårddisken.
Redigerat av ajzman, 15 December 2007 - 20:44.
Postad 18 December 2007 - 06:40
Körde lite COD4 igår och jag upplever bilden bättre på Eliten, eller om det är HDMIkabeln som gör det. Klarare och mer detaljer i bilden. TVinställningarna är samma som innan så det är inte det
. Känner mig nöjd i alla fall!
Du kan ju inte jämföra bilden på tv:n om du har samma TV-inställningarna MEN OLIKA sladdar. Du måste ju kalibrera om tv:n om du använder en annan typ av sladd. (VGA och HDMI är ljusare än Component)
Postad 18 December 2007 - 14:18
Kopplade in min elite nyss (med hdmi) och gissa vad?
RING OF DEATH.
Japp, ni hörde rätt. Jag blev skitskraj. Så jag kopplade ut hdmi'n och körde in komponent kabeln istället. Samma sak, ring of death.
Ringde EB Games (där jag köpt den) och de sa jag skulle komma in med den direkt.
Slug som jag är, tänkte jag att jag skulle testa en siiista gång innan jag skickade iväg skönheten..
Och gissa vad nu då?
DEN FUNKADE!!!
Ringde EB Games och de sa jag skulle ta kontakt med Microsoft Kundeservice, så det gjorde jag.
Och damen jag pratade med där sa att i början kunde nät / eladaptern strula. Men aldrig hade hon hört om Ring of Death x2..
Så hon gav mig rådet att vänta och se om det var nybörjar otur, eller om den kom igen.
Kommer den igen ska jag in så fort som möjligt till EB Games och byta den.
Så om några veckor vet jag väl om det va en engångsföreteelse eller om den kommer dö.. Den låter dock konstigt när man startar den
Postad 18 December 2007 - 14:24
Körde lite COD4 igår och jag upplever bilden bättre på Eliten, eller om det är HDMIkabeln som gör det. Klarare och mer detaljer i bilden. TVinställningarna är samma som innan så det är inte det
. Känner mig nöjd i alla fall!
Du kan ju inte jämföra bilden på tv:n om du har samma TV-inställningarna MEN OLIKA sladdar. Du måste ju kalibrera om tv:n om du använder en annan typ av sladd. (VGA och HDMI är ljusare än Component)
Körde den som grundinställning men tyckte att det var den bästa till slut ändå. Bättre vart det i alla fall!
Postad 20 February 2008 - 17:31
Om någon i stockholm sitter på kabeln och kan tänka sig läna ut den så skicka PM (bor själv på kungsholmen)
Postad 25 February 2008 - 14:26
Jag fick aldrig min heller. Tröttnade och har spelat om spelen från början...Någon mer än jag som fortfarande inte fått kabeln från MS och således inte kunnat lämna in den gamla 360:n ännu?
Om någon i stockholm sitter på kabeln och kan tänka sig läna ut den så skicka PM (bor själv på kungsholmen)
Postad 25 February 2008 - 14:29
Postad 03 March 2008 - 20:12
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?