Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox 360 "Jasper"

734 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 December 2008 - 18:22

HåkanP
  • HåkanP
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Fanns ett helt lass med "Jasper" i Arcade-varianten på Elgiganten i Karlstad idag. Verkar vara dålig tillgång på Pro/Elite, såg inte till en enda därute, kan ju vara tecken på att de också kommer med Jasper snart.

Postad 22 December 2008 - 18:25

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Min falcon blir inte alls varm i skåp med öppen baksida så köp ett istället för att vänta :)

Men kan man ha skåpsdörren stängd när man spelar? Så att man inte ser xboxen?

Postad 22 December 2008 - 18:52

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0

Nu hade/har jag visserligen en 360 från 06 men det var när jag satte in den i ett stängt skåp (fast öppnade dörren vid spel) som min åkte på RRoD. Surt, numera ska jag ha den stående fritt utanför för att minimera riskerna.

Tyvärr kom jag inte iväg till elgiganten idag. Imorgon ska jag dock iväg så ska ta en rejäl titt då. Detta gäller elgiganten Kalmar för er som undrar (:

Postad 23 December 2008 - 08:10

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Självklart :)

Postad 23 December 2008 - 08:58

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Självklart :)

Perfekt, jag trodde att det kanske fanns någon mottagare på boxen för de trådlösa kontrollerna och att den mottagaren måste ha "fri sikt" till kontrollerna.

Postad 23 December 2008 - 09:03

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Haha nej. Jag har stått i köket (två väggar emellan) och spelat Guitar Hero. Det gick ju sådär lagom bra men vilket partytrick! :)

EDIT: Dock finns det ju en mottagare på boxen. Den svarta rutan under DVD:n är IR-mottagaren.

Redigerat av Unregistered4352927d, 23 December 2008 - 09:04.

Postad 23 December 2008 - 09:21

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Japp men den använder man ju inte normalt

Postad 23 December 2008 - 09:32

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0
Jag har haft både Xenon och Falcon öppna under spelande och känt på kylarna - på Xenon blir både gpu och cpu glödheta, på Falcon blir gpu:n glödhet och cpu:n endast fesljummen.

En inte alltför vild gissning säger alltså att både cpu och gpu på Jasper håller temperaturen "fesljummen" - det är givetvis den man ska vänta på.

Postad 23 December 2008 - 10:29

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Yes, fesljummen är det nya svarta. Sedan ska jag nog klä in skåpet med ljuddämpande fluff på insidan av skåpsluckan. Det blir fint de. Om nu bara Jasper kunde komma som Pro 60gb nångång. Eller om man går lös på en Arcade plus disk istället.

Postad 23 December 2008 - 11:51

fenrisulv
  • fenrisulv
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Min Elite från juli '07 med Zephyr RROD'ade häromveckan... Hoppades innerligt att få tillbaks den med Jasper eller åtminstonde Falcon. Igår kom den tillbaka, tyvärr med ett nytt Zephyr! :)

Det verkar m a o finnas kvar en del gamla moderkort på lagerhyllan hos service.

Postad 23 December 2008 - 16:13

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Jag behöver ett snabbt svar - Har köpt mig en ny 360 på Elgiganten i förhoppningen om att det skulle vara en Jasper, blev en Falcon istället. Bör jag lämna tillbaka och ge mig på en ny låda rent chansmässigt eller ska jag köra på den jag har?

Postad 23 December 2008 - 17:14

Unregistered53be3c40
  • Unregistered53be3c40
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag behöver ett snabbt svar - Har köpt mig en ny 360 på Elgiganten i förhoppningen om att det skulle vara en Jasper, blev en Falcon istället. Bör jag lämna tillbaka och ge mig på en ny låda rent chansmässigt eller ska jag köra på den jag har?

Var nöjd med ditt köp och njut av en väldigt bra spelkonsoll. Det tänker jag göra om jag hittar någon med startkablar så jag också kan komma iväg till elgiganten idag.

/Fredrik

Postad 23 December 2008 - 17:34

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0

Var nöjd med ditt köp och njut av en väldigt bra spelkonsoll. Det tänker jag göra om jag hittar någon med startkablar så jag också kan komma iväg till elgiganten idag.

/Fredrik

Ah okej, ja jag tänkte inte riskera att ha xboxen inne i själva skåpet längre så den får stå i det fria. Bör väl inte hända något då.

Falcon ska ju trots allt vara mycket bättre än tidigare versioner, går nog att göra som du säger och köra på.

Postad 27 December 2008 - 00:34

Pennan71
  • Pennan71
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
De har Arcades med Jasper på Elgiganten i Västerås. När jag var där igår fanns det även Arcades utan. Kartongerna med Jasper stod i den bakre raden.

Förutom att man kan se amperetalet (12,1) i titthålet på kartongen så verkar ett säkert tips vara att se om det står 256 MB MEMORY (alltså inte MEMORY UNIT) på kartongen.
Min modell var en Q2A-00019. LOT NO 0839, team ADUE.

Nätadapter var dock på 175W, men det är ju redan känt att de skickar med de gamla tills de tagit slut.

Det sägs ju även att Arcadeboxarna med Lips bundlat ska vara Jasper. Sådana hade de, men det går inte att se något titthål om man inte öppnar den yttre kartongen. Jag har dock för mig att det stod 256 MB MEMORY, så det kan mycket väl vara Jasper i dem.

Premium-modellerna verkar svårare att se amperetalet på. Jag lyckades inte när jag gjorde ett enkelt försök.

Postad 28 December 2008 - 01:29

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Har sett 2 Jasper idag. Skåne då.....

1 handlad i Helsingborg på Games.

1 handlad i Malmö.

Har uppgifter på den andra. ADUE - 0839. Verkar vara en omgång som är 50-50 eftersom jag sett många andra med samma fast Falcon. Acrade Bundle med Sega Tennis.

Kan säga att fläktljudet är exakt samma som Falcon. Tror nog inte för att den behöver samma kylning utan för att fläktarna som MS anväder är så förbannat låg kvalité.

Redigerat av PalmiNio, 28 December 2008 - 01:30.

Postad 29 December 2008 - 18:44

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Var på en runda idag i samtliga av de större butikskedjorna i Barkaby, Stockholm (Mediamarkt, Expert stormarknad, Computer city, Siba, On-Off, PC City och Elgiganten).

Hittade tyvär ingenting nyare än LOT 0839 och ingenting annat än 14.2A.
Generellt verkar det råda brist på dessa konsoler nu efter jul då inta alla butiker hade dem i lager och de som hade dem på hyllan inte hade mer än c:a 1-4st, undantaget var Mediamarkt som hade uppemot 10st av båda bundlingarna.

Det som fanns var value bundles med Arcade och Pro modellerna, enstaka Arcade/LIPS bundlingar och någon enstaka standard icke bundlad Pro konsol, inte en enda Elite någonstans.

På Elgiganten fick jag en säljare att öppna en Arcade/LIPS låda (såg ut som de hade 2st) som man såg varit öppnad sedan tidigare och i den fanns en Arcade med LOT 0832 eller nått i den stilen, trots att den var ompackad och märkt med 0845 på själva LIPS kartongen.

Var även nu i Söndags runt i en hel del butiker i Arninge, Täby (Elgiganten, PC City, Expert och COOP) men där hade inte en enda butik någonting på hyllan tyvär.

The hunt continues... :blink:

Redigerat av T00L, 30 December 2008 - 04:01.

Postad 29 December 2008 - 19:59

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Perfekt med lite rapporter i Jasper-sökandet i sthlm. Tackar

Jag betade av Onoff, Siba och Expert i "Bromma Center" i helgen men ingen hade några 360 i butiken, däremot stora högar med PS3 och Wii. Onoff, Classe och Expert i Kista hade inget heller. Idag kollade jag Onoff och Elgiganten i Kungens Kurva men det var samma sak där. Hann inte med Mediamarkt tyvärr. Elgiganten i bromma har en hög med 360:s av alla sorter men utan Jaspers vad jag har kunnat hitta.

Antingen vet butikerna om att det springer omkring en massa folk och pillar på 360-förpackningarna och det är därför de inte har några ute i butikerna eller så har de helt enkelt slut i lager. Elgiganten verkar iaf ha dåligt med Arcades om man kollar lagerstatus.

Redigerat av Sailfast, 29 December 2008 - 20:01.

Postad 29 December 2008 - 21:12

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Finns det någon som har info angående de boxar som Webhallen har på lager? De har ju konstant mkt hemma, men jag vet inte om det beror på att de hela tiden får in nytt eller om de har laddat upp rejält redan långt innan jul.

Om någon handlat sin box där eller kanske fått en i julklapp som kommer därifrån får ni gärna dela med er av LOT nr etc.

Postad 29 December 2008 - 23:21

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Finns det någon som har info angående de boxar som Webhallen har på lager? De har ju konstant mkt hemma, men jag vet inte om det beror på att de hela tiden får in nytt eller om de har laddat upp rejält redan långt innan jul.

Om någon handlat sin box där eller kanske fått en i julklapp som kommer därifrån får ni gärna dela med er av LOT nr etc.

Är inte det ett ganska osäkert sätt? Eller menar du att man ska be snubben i kassan att leta igenom ett par pallar med xboxar? Tveksamt om de tycker att de har tid med det. Då är det väl större chans att be en försäljare på Onoff t.ex. eftersom de får bonus på hur mycket de säljer. Fast då får man nog vänta till efter mellandagsrusningen.

Postad 29 December 2008 - 23:40

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Är inte det ett ganska osäkert sätt? Eller menar du att man ska be snubben i kassan att leta igenom ett par pallar med xboxar? Tveksamt om de tycker att de har tid med det. Då är det väl större chans att be en försäljare på Onoff t.ex. eftersom de får bonus på hur mycket de säljer. Fast då får man nog vänta till efter mellandagsrusningen.

Var inte riktigt så jag tänkte, var mer av ren nyfikenhet.

Är ju bara bra om någon skulle vilja dela med sig "LOT NO" etc om de nu köpt den via Webhallen, jag tog bara dem som exempel eftersom de är relativt stora och har säkert en hel del kunder i hela landet, men har man köpt en 360 någon annanstans så är det ju bara trevligt om man vill dela med sig av de erfarenheterna också.

Ju fler folk som lämnar lite rapporter skapar en bättre bild för övriga som vill hitta en Jasper bestyckad box.

För övrigt så var jag själv förbi Webhallen i sumpan idag för att prata med nån säljare och titta på deras boxar, men det var för mycket folk och för lång kö för att jag skulle orka vänta, därav rapporten från Barkaby istället :)

Redigerat av T00L, 04 January 2009 - 02:31.

Postad 30 December 2008 - 03:06

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0
har en 360 på g (skickad) från webhallen, håller tummarna :)

Postad 30 December 2008 - 18:21

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Nu har jag även kikat förbi Game i Täby centrum en snabbis, hann dock bara kika på deras Pro bundle med Gears of War 2 (de hade 2st), LOT NO 0842 och 14.2A tyvär :P

De hade 4st Arcade bundles också, men de hann jag som sagt aldrig titta på.

Postad 30 December 2008 - 20:08

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Frågan är var man ska leta nu, jag hade tänkt kolla Elgiganten på Kungsgatan imorrn men de har slut på arcades om man kollar lagerstatus.

Det verkar vara dåligt med boxar på lager lite varstans, Onoff har inte mycket alls enligt deras webbplats. Man kan ju hoppas att de lager som sålts slut nu är de som butikerna tog in till jul och att sprojtans enheter är på väg. Borde vara större Jasper-chans i dessa leveranser i så fall.

Postad 02 January 2009 - 18:32

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Nu har jag kollat Media Markt Kungens Kurva och de hade bara ett par gamla Elites som låg och skräpade i ett hörn.

Elgiganten har nu även plockat bort Arcade från sin sida och säljer nu bara Pro och Elite precis som Siba. Vad kan detta betyda? Är det någon ny bundling på gång eller ska man lägga av med xbox? Den verkar iaf leva en tynande tillvaru på de varuhus jag har besökt...

Postad 02 January 2009 - 22:06

Themaster_82
  • Themaster_82
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Återstår att se vad som skall hända men det är bara att hoppas på det bästa

Postad 03 January 2009 - 17:22

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Man borde kunna utläsa lite info från boxarnas artikelnummer, om man tar denna microsoftsida som referens tex https://emea.microso...aspx/tabid-347/ så ser man att deras artikelnummer börjar på B4J för Pro och Elite modellerna samt XGX för Arcade varianten.

Jag tror att dessa nummer är de senaste batcharna från Microsoft, kollar man då efter artikelnummret hos en del butiker på nätet så hittar man i många fall batchar som börjar med 52T (Arcade och Pro) samt 52V (Elite) och dessa torde då vara de äldre icke Jasper maskinerna om jag föröker tolka detta korrekt.

De butiker på nätet där man man kan se boxens artikelnumer på är bla Dustin home, Elgiganten och PC city.

Kollar man hos Dustin home så ser man att deras Arcade boxar börjar med (de nya?) batchnummren XGX och kollar man på deras Pro bundlingar så har de två olika varav ett paket är 4kr dyrare än det andra och har batchnummer B4J istället för 52T.

Min gissning är att man har störst chans att hitta en Jasper box om man går på B4J och XGX boxarna, detta är dock inte helt hundra utan min egen teori.

Det är också dåligt med rapporter från folk som köpt boxar via nätet tycker jag, ni får jättegärna dela med er av LOT NO, Team, Artikelnummer m.m även om de nu inte råkat bli en Jasper låda =)

Postad 03 January 2009 - 17:33

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1866 inlägg
  • 0
Var någonstans inne på https://emea.microso...aspx/tabid-347/ ser du det där med XGX och B4J?

Postad 03 January 2009 - 17:40

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Var någonstans inne på https://emea.microso...aspx/tabid-347/ ser du det där med XGX och B4J?

Glömde att säga att man ser det i webadressen när man klickar på de olika varianterna

Arcade:
https://emea.microso...ProductDetails/

Pro:

Elite:

Hittade ursprungligen denna info i nån utländsk Jasper tråd om ni undrar, men jag tycker det var intressat nog för att dela med sig av, kanske är ett långskott men vem vet.

Edit: länkarna verkar bli mysko när man gör viss del av texten i FET stil av någon anledning

Redigerat av T00L, 04 January 2009 - 02:53.

Postad 03 January 2009 - 17:44

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1866 inlägg
  • 0
Jag tycker det är högst intressant. Bra att du hittade det. För visst är det ju lite märkligt att tex. Dustin Home har två olika provarianter som dom säljer på sin hemsida, med olika pris och olika artikelnummer. Ska bli kul att följa hur det utvecklar sig.

Redigerat av belzebubb, 03 January 2009 - 17:45.

Postad 04 January 2009 - 13:54

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Nu har jag även kollat på PC city, Computer city och Siba i Infara city, Upplands väsby samt Elgiganten i Häggvik, Sollentuna. Inte en Jasper någonstans.

Redigerat av T00L, 04 January 2009 - 13:55.

Postad 05 January 2009 - 19:44

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Kollade Elgiganten, Onoff och Siba i Södertälje idag. Ingen av dessa hade konsoler ute i butiken.

Grymt smart det där med att man kan kolla batch-nummer förresten T00L. Får se när vi får se en batch som bara innehåller Jaspers.

Postad 06 January 2009 - 00:52

banfield
  • banfield
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
TOOLS du måste skoja? du åker runt hela Sthlm stad för att leta efter Jasper? Om man konstatera att de inte finns på 1-2 Elgiganter så tyder de inte på att de dåå bara fick in en last med äldre maskiner innan jul.

Postad 06 January 2009 - 02:30

T00L
  • T00L
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Om man ändå har övriga ärenden i området så skadar det ju inte att slinka in på nån elektronikbutik för att titta på en kartong, jag kan iaf offra några extra minuter på det.

Postad 07 January 2009 - 12:31

Steeriks
  • Steeriks
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Ingen som har lyckats med att lokalisera en "Jasper" ännu?

Jag ska kolla Eskilstuna med omnejd ikväll

Postad 07 January 2009 - 15:16

arxinho
  • arxinho
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Var på Siba i Uddevalla idag för att spana in en ny platt-tv när jag såg att dom fått in en ny batch med Arcades. Blev lite nyfiken och kikade igenom hålet för att kolla om det var jasper...och mycket riktigt var det 12.1A :). Kollade inte alla men 2st var jasper iaf.

I övrigt var det Q2A-00019 tillverkad 0838-39 tror jag, team ADUE.

Postad 07 January 2009 - 19:52

Steeriks
  • Steeriks
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Kollade OnOff, expert, El-Giganten samt Gameshop i Eskilstuna. Inte en konsoll någonstans! Helt tomma lager. Förhoppningsvis är det nya Jasperbestyckade konsoller på väg in!

Om någon annan i Eskilstuna-Västeråsområdet är ute och snokar, lägg en blänkare i tråden!

Postad 07 January 2009 - 22:45

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Nästan alla Arcades har Jasper. Men inte en enda Elite (som jag ska köpa) i sikte... :)

Postad 07 January 2009 - 23:04

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Nästan alla Arcades har Jasper. Men inte en enda Elite (som jag ska köpa) i sikte... :)

Är inte det enda som skiljer att en Elite har 120gb hårddisk, lurar och HDMI-kabel? Dessa saker kan du ju köpa till om du köper en Arcade. Priset blir i stort sett detsamma.

Redigerat av Sailfast, 07 January 2009 - 23:06.

Postad 07 January 2009 - 23:14

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Är inte det enda som skiljer att en Elite har 120gb hårddisk, lurar och HDMI-kabel? Dessa saker kan du ju köpa till om du köper en Arcade. Priset blir i stort sett detsamma.

Precis. Priset blir detsamma men en massa mer jobb. Och en 120 gb-disk kostar ju massor så skulle nog bli dyrare. Sen vill jag inte ha en ful vit till min svarta tv och svarta möbler. :)

Postad 07 January 2009 - 23:49

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Lurar?

Postad 08 January 2009 - 00:08

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Lurar?

headset

Postad 08 January 2009 - 15:44

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Headset har även Premium. Arcade är jag mer osäker på om headset ingår.

Postad 08 January 2009 - 16:34

banfield
  • banfield
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Anledningen att Arcade kommer in först med Jasper är att det har varit en större omsättning på den produkten under och efter Julen. Barnfamiljer köper det billigaste och vet inte skillnaden på Arcade och Premiun, priset styr.

Redigerat av banfield, 08 January 2009 - 23:06.

Postad 09 January 2009 - 01:04

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
Jag är på gång att köpa en ny 360, och det är ju änna lika bra att försöka få sig en Jasper då tänkte jag. Jag är ute efter en premium. Verkar det som premiumarna också dyka med "jasper"? Verkar som dom flesta ställena har tomma lager nu på både arcade och premium.. Elitesen verkar inte gå åt i samma fart dock men den är rätt ointressant för mig.
Webhallen har inte heller några på postorderlagret såg jag idag.

Kanske kan det va "jasper" dom som kommer in nu? Eller vad tror ni? =)

Postad 11 January 2009 - 05:01

Unregisteredc888894c
  • Unregisteredc888894c
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Jag är på gång att köpa en ny 360, och det är ju änna lika bra att försöka få sig en Jasper då tänkte jag. Jag är ute efter en premium. Verkar det som premiumarna också dyka med "jasper"? Verkar som dom flesta ställena har tomma lager nu på både arcade och premium.. Elitesen verkar inte gå åt i samma fart dock men den är rätt ointressant för mig.
Webhallen har inte heller några på postorderlagret såg jag idag.

Kanske kan det va "jasper" dom som kommer in nu? Eller vad tror ni? =)

Webhallen har ju vad jag uppfattat ganska mycket i lager, snackade med göteborgs butiken, och enligt honom fanns det inga jaspers i deras butik.

Elgiganten är HELT tomma på alla xbox360, intressant och se om jasper elite finns med på deras nästa leverans. =]

Postad 11 January 2009 - 13:26

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
http://www.webhallen...od.php?id=89662

Enligt den har dom inga på postorderlagret.. bara typ 30 i göteborg fast dom skickar väll itne från butiker när man beställer?
Dom borde väll få in nya till lagrena nu snart å då kanske det kommer ett par "jasper"?

Postad 11 January 2009 - 13:35

Unregisteredc888894c
  • Unregisteredc888894c
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

http://www.webhallen...od.php?id=89662

Enligt den har dom inga på postorderlagret.. bara typ 30 i göteborg fast dom skickar väll itne från butiker när man beställer?
Dom borde väll få in nya till lagrena nu snart å då kanske det kommer ett par "jasper"?

Ahaa, jag kollade elite, och den har dom massvis av. Vet inte om dom skickar mellan butiker.
Jo man hoppas så innerligt att dom dyker upp i butikernas nya sändningar.

Postad 11 January 2009 - 13:49

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Ahaa, jag kollade elite, och den har dom massvis av. Vet inte om dom skickar mellan butiker.
Jo man hoppas så innerligt att dom dyker upp i butikernas nya sändningar.

Ja elite säljer inte alls lika bra. Trots att dom förmodligen inte tar inte samma kvantiteter ens.
Jag va runt i trollhättan och kollade el-giganten, Siba, Gamestop och expert.. ingen av dom har ens några kartonger framme. Orkade inte tjata på personalen att kolla lagret och kolla om dom har några "jasper" hemma. Dom vet oftast inte mer än att Xbox 360 är ett tv-spel, knappt det. Eller så är dom kanske slut t.om.

Men webhallen t.ex har väll ganska hög omsättning så de bör va ganska tidiga på att få "jasper"?

Nån som fått en "jasper" från webhallen överhuvudtaget?

Postad 11 January 2009 - 13:55

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Inte för att det säger speciellt mycket men jag fick en Xbox 360 Premium som var ett halvår gammal när jag köpte i våras. Från Webhallen!

Postad 12 January 2009 - 12:58

Vomitsquad
  • Vomitsquad
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Var runt på Kungens Kurva igår där Siba och Elgiganten hade varsin Arcade med 14,2A-märkning framme medan De andra ställena inte hade något inne alls.
Orkade inte kolla Media Markt, men man kan ju gissa att dom inte heller har nåt nytt. När nästa båtlass med Xbox kommer så kan man ju ana vad det blir för godbitar eftersom det är uppenbart att Arcades är slut i landet.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.