Kommentarer till TRIANGLE BIOSYSTEM / SAMT JBL SOVRUMS HIFI av Cerwin vega
Startad av
Cerwin vega Al-1000
, Oct 26 2007 13:10
159 svar till detta ämne
Postad 11 August 2013 - 12:30
En jätte fin Hemmabio och vilka högtalare. Vilken rolig berättelse om grannen.Då jag redan kunde tro att högtalarna kunde spela jätte bra men nu vet jag att de spelar mer än bra
10p för din fina Hemmabio och tack för kommentaren till min.mvh Ylva
Postad 12 February 2014 - 12:51
Haha shit vilket rum. Overkill, precis som det ska vara. Kan tänka mig att det är en redig upplevelse att se film hemma hos dig
Postad 22 August 2016 - 16:08
SKA INTE kolla på sådanna album min 40 års kris kommer bara närmare och saknar faktist hur det va när man drog på. har inte spelat högt sen jag flytta från min lilla 1a
Postad 17 October 2021 - 06:31
Kul att se att du kör seriös multikanal. Kanoninsats och glöm inte att tacka partnern som tillåter det. ;-)
Det finns så otroligt många fördelar med ordnad klangbalans i en flerkanalsuppsättning. Som du beskriver så blir allt, verkligen allt klarare när surrarna bytts ut till seriösa doningar. Hemma hos oss saknas bara att byta ut Atmoshögtalarna till samma som står runt om på golvet. Tvärnit som ord är inte tillräckligt beskrivande för hur frugan tar den tanken...
Det finns så otroligt många fördelar med ordnad klangbalans i en flerkanalsuppsättning. Som du beskriver så blir allt, verkligen allt klarare när surrarna bytts ut till seriösa doningar. Hemma hos oss saknas bara att byta ut Atmoshögtalarna till samma som står runt om på golvet. Tvärnit som ord är inte tillräckligt beskrivande för hur frugan tar den tanken...
Postad 18 October 2021 - 11:56
Det är få rum som får mig att tappa hakan när det kommer till högtalare och subwoofers, skulle gärna vilja höra den här setupen!
.
Många rum ser helt fantastiska ut, men ditt tar nog priset för ovannämnd anledning
Tummen upp, älskar att se sånt här!
Många rum ser helt fantastiska ut, men ditt tar nog priset för ovannämnd anledning
Tummen upp, älskar att se sånt här!
Postad 19 December 2024 - 08:04
Kul med en uppdatering. Ser trevligt ut. Och bra med de subbarna, lär spela väldigt trevligt!
Postad 19 December 2024 - 11:05
Kul med en uppdatering. Ser trevligt ut. Och bra med de subbarna, lär spela väldigt trevligt!
Tack så mycket, hembiobutiken har en tävling visa upp din hemmabio så du inte missar den
Härligt att se. Ja njursten lär du aldrig uppleva. Keep it up!
Skönt att slippa njursten haha
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?