Denon AVR-3808 Gruppköp
525 svar till detta ämne
Postad 29 November 2007 - 09:51
rotsa
-
rotsa
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag kan inte annat än instämma.
Upplägget och urvalet verkar bra. Till syvende och sist är det ju inte ett par hundralappar hit eller dit som skall avgöra utan att man känner att man kan lita på leverantören etc. Referenser och vitsord väger tungt tycker jag.
En sak att tänka på bara inför slutgiltigt beslut om leverantör är att se till att leverantören är införstådd i att det blir leveranser till skilda adresser. Risk annars att det tillkommer kostnader etc för leverans.
Likaså att se till att det är 2 års garanti, men det tror jag de flesta har.
/rotsa
Postad 29 November 2007 - 12:33
groove
-
groove
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Hej På er alla,
Jag tycker att vi snart får bestämma oss! Pratade med en kollega på jobb och han sa också att "Vorkasse" är det vanliga betalningsmedlet i Tyskland. Han har handlat så där och det har funkat fint.
Lösa förbindelser: Var i kontakt med Media Mart Göteborg, de tar inte in den. Väntar svar från Hifiregler, hoppas de svarar under dagen idag. groove är ett stort mysterium för mig, känns inte som en seriös person, svarar ju inte på frågor mm. Håller med Kettricken samt Prism. Hifishop24, inte seriösa de hade först 1299Euro som grundpris, mailade dem fick inget svar, såg sedan att de höjt priset till 1499Euro, mailade igen, fick då till svar att det gick bra att beställa på webben, men inget lägre pris för 25st enheter.
Klara förbindelser: Hifiversand24, 1230Euro, verkar pålitlig. Hifisound, 1255Euro, jag har själv inte varit i kontakt med dem utan det är jdahlin som frontat dem, har fått mail konversationen av honom.
Tycker vi väntar dagen ut(absolut senast på fredag) på Hifiregler, därefter bestämmer vi oss för någon av följande. 1) Hifiversand24 2) Hifisound 3) Hifiregler, om vi får svar senast på fredag.
Fundera på detta. Under helgen kommer jag att skicka ett PM till alla som varit intresserade, be er om namn, adress, färg osv. Skicka detta tebax till mig, så vi kan göra en beställning, vilken kommer att vara bindande.
Alla här som ÄR seriöst intresserade av en Denon3808 (silver eller svart) Ge mig era kompletta namn-uppgifter& adresser så ska ni se att jag e seriös. Produkten Skickas direkt till er adress. Och ja i Tyskland är Vorkasse det som gäller, är ett bevis på att ni själva är seriösa med ett köp Vad mer behövs ? Om ni skyndar på så kan via alla få varan innan jul.
Postad 29 November 2007 - 12:53
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Alla här som ÄR seriöst intresserade av en Denon3808 (silver eller svart) Ge mig era kompletta namn-uppgifter& adresser så ska ni se att jag e seriös. Produkten Skickas direkt till er adress.
Och ja i Tyskland är Vorkasse det som gäller, är ett bevis på att ni själva är seriösa med ett köp
Vad mer behövs ?
Om ni skyndar på så kan via alla få varan innan jul.
Men frågan är vem är du? Och vilken är affären. Det hela känns väldigt suspekt eftersom du aldrig svarar på några frågor. Vid såna här köp är det öppna kort som gäller.
Postad 29 November 2007 - 17:18
Unregistered28144
-
Unregistered28144
-
Användare
-
-
175 inlägg
Håller med... Jag hoppas på Hifiregler, annars duger Hifiversands pris för mig...
Postad 29 November 2007 - 19:23
Kettricken
-
Kettricken
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Vet inte om det har så stor betydelse, kanske för garantifrågor. www.denon.de har en interaktiv karta som man kan leta auktoriserade Denon-handlare med. http://www.denon.de/...m...MID=6&ver=0Jag har hittat både hifisound och hifiregler( Control Budget), men inte hifiversand24.
Postad 29 November 2007 - 21:04
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Vet inte om det har så stor betydelse, kanske för garantifrågor.
www.denon.de har en interaktiv karta som man kan leta auktoriserade Denon-handlare med.
http://www.denon.de/...m...MID=6&ver=0
Jag har hittat både hifisound och hifiregler( Control Budget), men inte hifiversand24.
Hejs, kollade lite ... På denons sida heter firman HiFi-Keller Kolla denna sida: http://www.hifiversa...5626802914281a3Tittar man på denna sida så står det: HiFi-Keller hifiversand24 Gottlieb-Daimler-Str.37 71711 Murr Adress stämmer med dem, butiken heter nog HiFi-Keller och på webben hifiversand24 !??
Postad 29 November 2007 - 21:31
Kettricken
-
Kettricken
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Stämmer nog.
www.hifikeller.de har en länk för web-shop till hifiversand24
Då bör ju alla 3 vara auktoriserade Denon affärer
Postad 29 November 2007 - 22:08
coolbud
-
coolbud
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Torim, har du fått något svar på leveranssätt med tanke på att vi är 29 intresserade spritt över Sverige? Det blir ju en ganska stor skillnad att skicka en pall till en adress i Sverige än 29 paket till olika destinationer och det är ju inte gratis direkt.
Postad 29 November 2007 - 22:11
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Torim, har du fått något svar på leveranssätt med tanke på att vi är 29 intresserade spritt över Sverige? Det blir ju en ganska stor skillnad att skicka en pall till en adress i Sverige än 29 paket till olika destinationer och det är ju inte gratis direkt.
Mailade just hifiversan om ett förslag på hur det skall gå till, får se hur han svarar: Hello Sladjan, Hopefully we soon can send you an order. Can be more than 15 pcs of Denon, at my list I have 29 people that has interest in buying, but lets see after the weekend ... A few new questions: -How long delivery time does you have on 20 pcs? -Warranty, how long is it 2 years? Do we send broken units back to you? Or can we return it to any Denon dealer if it breaks down.(I have an old Denon , and has never been broken) -Hifiversand24 is it same company as HiFi-Keller, because Hifiversnad is not listed as dealer at Denon. *How should we do to order, payment and shipment? 1) I send you an order with all names Model number, color and delivery addresses to all 15-29 people that wants to buy. 2) You send us 15-29 proforma invoices, with bank account, IBAN, BIC, invoice number. 3) We pay separately so we need one invoice each, so you know who has paid. 4) You deliver to them that have paid first and so on. 5) Hope I get mine before Christmas ….. Best Regards Patrik Torim
Postad 29 November 2007 - 22:21
coolbud
-
coolbud
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Jag kollade upp deras momsnummer som de anger på hemsidan (väldigt ovanligt för en tysk firma att vara så öppen med det) och det är ett giltigt så det tyder ju på seriositet. Det går nog att ordna med en uc oxå om behov finnes men det är ju något man bör göra först när man valt leverantör innan man beställer, är en kostnad på det.
Postad 29 November 2007 - 22:33
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Jag kollade upp deras momsnummer som de anger på hemsidan (väldigt ovanligt för en tysk firma att vara så öppen med det) och det är ett giltigt så det tyder ju på seriositet. Det går nog att ordna med en uc oxå om behov finnes men det är ju något man bör göra först när man valt leverantör innan man beställer, är en kostnad på det.
Hej på dig .... Var det Hifiversand du kollade? hur gör man det ??? /Torim... Jag eller Kettricken ringer till hifiregler i morgon lunch och frågar om de vill vara med eller ej. Har inte fått svar av dem idag heller !!! Sega människor ... de där tyskarna.. /Torim
Redigerat av Torim, 29 November 2007 - 22:42.
Postad 30 November 2007 - 07:45
coolbud
-
coolbud
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Hej på dig .... Var det Hifiversand du kollade? hur gör man det ??? /Torim...
Jag eller Kettricken ringer till hifiregler i morgon lunch och frågar om de vill vara med eller ej. Har inte fått svar av dem idag heller !!! Sega människor ... de där tyskarna..
/Torim
EU har en hemsida som man kan söka på momsnummer för att se om de är giltiga, svenska företag listas med namn medan utländska bara verifieras, inte lika öppna som vi... http://ec.europa.eu/...ctedLanguage=SV
Postad 30 November 2007 - 12:08
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Hej Alla,
Ringde just Hifi-regler, de hade inte fått mitt mail, skickade på nytt, nu har de bekräftat att de fått det och de kommer att svara på måndag. Så skall hifiregler vara med måste vi nog vänta tills på måndag.....
Hälsningar/Torim
Postad 30 November 2007 - 16:04
Unregistered28144
-
Unregistered28144
-
Användare
-
-
175 inlägg
Nu när vi väntat så här länge så kan vi vänta ett par dagar till. Jag tycker dock att det är dags att sätta stopp för anmälningar, och skicka ut de där PM:en, så att vi vet hur många seriösa personer vi är på listan.... Så kanske vi kan beställa nästa vecka?
Postad 30 November 2007 - 17:10
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Nu när vi väntat så här länge så kan vi vänta ett par dagar till. Jag tycker dock att det är dags att sätta stopp för anmälningar, och skicka ut de där PM:en, så att vi vet hur många seriösa personer vi är på listan.... Så kanske vi kan beställa nästa vecka?
Hejs..... Kommer att göra ett utskick i helgen .... Och ni som avser att beställa en svarar på mitt PM, annars är ni inte med!! /Torim
Postad 30 November 2007 - 20:09
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Hej på er alla,
Har nu skickat ett PM till alla på min lista -er som i detta forum hoppat av.
Är det någon som inte fått PMet, så hör av er till mig.
Hälsningar Torim
Puh, blev 35 st PM, förlåt om jag inte kopierat in era alias rätt, kan ha missat ....
Och är det fler nytillkomlingar nu så är det deadline för er på Måndag den 3/12.
Ni som har fått PM Deadline Tisdag den 3/12.
ANTAL TILL BESTÄLLNINGEN: 13 st (än så länge) 22 kvar som skall svara.
Redigerat av Torim, 01 December 2007 - 17:24.
Postad 01 December 2007 - 18:46
groove
-
groove
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Vad blir priset då Torim? Det tror jag alla här som är intresserade av Denon 3808 vill veta?
Ni snackar om mellanhänder etc.. Jag är ingen mellanhand alls och försöker inte tjäna pengar på det här som många andra på forumet gör;)
Hur många vill ha Denon för 11.000 Skr maila mig då på [email protected]
Postad 01 December 2007 - 18:55
Unregisterede8ab1a27
-
Unregisterede8ab1a27
-
Rookie
-
9 inlägg
Hej,
har en liten fråga till alla som tänker köpa 3808'an. Vad skall man köpa för dvd spelare till? Jag funderar på en Denon 1940, alternativt köra via en PS3. Vad rekommenderar ni eller ngr synpunkter på detta?
/Nils
Postad 01 December 2007 - 20:05
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Vad blir priset då Torim? Det tror jag alla här som är intresserade av Denon 3808 vill veta? Ni snackar om mellanhänder etc.. Jag är ingen mellanhand alls och försöker inte tjäna pengar på det här som många andra på forumet gör;)
GROOVE !! Vi har försökt med dig tidigare men du svarar ju inte på några frågor. Hur funkar Garanti? Skickas till Leverantör? I Sverige eller vart?, antal år? Kan du berätta vad Leverantören heter? Vem är säljaren? Så vi vet vem vi betalar till? Hur funkar betalning? Kort vid leverans? Hur funkar Leverans? Direkt till var och en? Svara på dessa frågor så kanske vi kan tänka oss en för 11.000SEKBästa pris vi har för stunden är 1230Euro ... /TORIM
Redigerat av Torim, 01 December 2007 - 20:06.
Postad 01 December 2007 - 20:08
Kettricken
-
Kettricken
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Vad blir priset då Torim? Det tror jag alla här som är intresserade av Denon 3808 vill veta? Ni snackar om mellanhänder etc.. Jag är ingen mellanhand alls och försöker inte tjäna pengar på det här som många andra på forumet gör;)
Du är alldeles för anonym Groove. Du kan säkert ha ärliga avsikter och vill hjälpa till. Men det räcker inte med att säga att du kan fixa en Denon för det och det priset. Om man skall handla för så mycket vill man veta vad man köper och var man köper, vilka villlkoren är för t ex garanti och att det inte är stöldgods. De vi valt ut är t ex auktoriserade Denon-handlare, är momsregistrerade och etablerade aktörer.
Postad 01 December 2007 - 21:31
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
groove, här så kör vi som sagt med öppna kort, du får en sista chans att förklara vem du är och hur det skulle gå till med ett köp.
Alla gruppköp som tidigare gått av stapeln har körts med öppna kort, och så kommer även detta att göras.
Om någon nu får för sig att maila groove och ge honom 11.000:- så sker det på eget ansvar.
Postad 01 December 2007 - 23:56
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Hej på er alla, Har just mailat groove och får jag inte svar av honom så glömmer jag honom. Hej Groove, Jag vill ha en DENON AVR-3808 för 11.000SEk inkl. moms, garanti 2år i Sverige. Kan du nu tala om följande för mig: Hur funkar Garanti? Skickas till Leverantör? I Sverige eller vart?, antal år? Kan du berätta vad Leverantören heter? Vem är säljaren? Så vi vet vem vi betalar till? Hur funkar betalning? Kort vid leverans? kontant betalning, Förskottsbetalning? Hur funkar Leverans? Med Vänliga Hälsningar Patrik Torim Hej, har en liten fråga till alla som tänker köpa 3808'an. Vad skall man köpa för dvd spelare till? Jag funderar på en Denon 1940, alternativt köra via en PS3. Vad rekommenderar ni eller ngr synpunkter på detta?
/Nils
Hej på dig nif, Tror roger.n hade lite bra ideer ... bla. kommer Denon med en ny nästa år .... Prata lite med honom... /Torim
Redigerat av Torim, 01 December 2007 - 23:54.
Postad 02 December 2007 - 11:31
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Och är det fler nytillkomlingar nu så är det deadline för er på Måndag den 3/12.
Ni som har fått PM Deadline Tisdag den 3/12.
Och ni som tidigare anmält ert intresse tidigare men inte fått något PM av mig, hör av er till mig så skickar jag det igen till er!
ANTAL TILL BESTÄLLNINGEN: 15 st (än så länge) 20 kvar som skall svara.
Hälsningar Patrik Torim
Redigerat av Torim, 02 December 2007 - 14:09.
Postad 02 December 2007 - 15:40
Lothar
-
Lothar
-
Veteran
-
-
1776 inlägg
Och är det fler nytillkomlingar nu så är det deadline för er på Måndag den 3/12. Ni som har fått PM Deadline Tisdag den 3/12.
Och ni som tidigare anmält ert intresse tidigare men inte fått något PM av mig, hör av er till mig så skickar jag det igen till er!
Hälsningar Patrik Torim
Bara för att få detta alldeles glasklart så menar du väl Tisdagen den 4/12? Ett tips till dvd spelare kan ju vara Denons nya som kommer. De ska släppa en Blu-Ray spelare första kvartalet 2008 enligt hifiklubben men pris osv finns inga uppgifter på än så länge. Men uppgraderar man till en sån bra förstärkare som 3808 så lär man väl fixa Blu-Ray spelaren med
Postad 02 December 2007 - 16:17
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Och är det fler nytillkomlingar nu så är det deadline för er på Måndag den 3/12. Ni som har fått PM Deadline Tisdag den 3/12.
Hälsningar Patrik Torim
Bara för att få detta alldeles glasklart så menar du väl Tisdagen den 4/12? Ett tips till dvd spelare kan ju vara Denons nya som kommer. De ska släppa en Blu-Ray spelare första kvartalet 2008 enligt hifiklubben men pris osv finns inga uppgifter på än så länge. Men uppgraderar man till en sån bra förstärkare som 3808 så lär man väl fixa Blu-Ray spelaren med 
Helt riktigt !! Tisdagen den 4/12 skall det vara ...... Kan kanske spara den till ett nytt gruppköp feb-mars ....
Redigerat av Torim, 02 December 2007 - 16:18.
Postad 02 December 2007 - 16:42
Buck Rogers
-
Buck Rogers
-
Användare
-
-
177 inlägg
Hälsningar Patrik Torim
Jag känner doften av ett nytt gruppköp, Denon Bluray :-) Eller vad säger Torim?
Postad 02 December 2007 - 17:12
Lothar
-
Lothar
-
Veteran
-
-
1776 inlägg
Den är jag på  Jag återkommer med svar Torim imorgon. Står i ett lägenhetsköp så de är mycket utgifter men är väldigt intresserad. Denon 3808 ska ju införskaffas nån gång så varför inte nu när den blir billigare.
Postad 02 December 2007 - 18:39
Toom
-
Toom
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hej
Lite sista minuten men har nu bestämmt mig och anmäler mitt intresse för köp av 3808 silver.
/Tom
Postad 02 December 2007 - 21:20
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Toom, skickade dig ett PM, svara på det är du snäll, behöver lite mer uppgifter av dig.
Lothar, det låter bra, du står med på listan sedan tidigare, så du har tills på tisdag kväll på dig. Du har väl fått mitt PM?
Buck Rogers, jo ett gruppköp på Denon bluray skulle kanske sitta gött det med, men för min del måste det vänta ett tag, har inte så mycket pengar .... först 3808 sedan ... mer.. kan kanske bli lagom slutet första kvartalet 2008.
Hälsningar Torim
Ni som har fått PM Deadline Tisdag den 4/12.
ANTAL TILL BESTÄLLNINGEN: 16 st (än så länge) 20 kvar som skall svara. Räknade med dig Toom.
Hälsningar Patrik Torim
Redigerat av Torim, 02 December 2007 - 21:36.
Postad 02 December 2007 - 23:01
Lothar
-
Lothar
-
Veteran
-
-
1776 inlägg
Jo jag fick ditt PM Torim. Ville bara meddela hur de såg ut.
Jag håller med, är väldigt sugen på Denon's Blu-Ray spelare men pengarna rinner inte direkt ur flingpaketet på morgonen så nån gång efter första kvartalet kanske de kan bli aktuellt.
Är det någon som har erfarenhet av Denon AVR-3808? Som testat den? Hur är den i jämförelse med Denon AVR-43006?
Postad 03 December 2007 - 16:52
Lothar
-
Lothar
-
Veteran
-
-
1776 inlägg
Har vi fått något svar ifrån den tredje affären ni pratade med?
Postad 03 December 2007 - 17:20
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Har vi fått något svar ifrån den tredje affären ni pratade med?
Hej på er, nej inte än. Mailade lite med dem i em. men de har inte fått svar från Denon ännu, hon lovade mig att svara så fort hon bara fick in det. /Torim
Postad 03 December 2007 - 18:03
evil_nike
-
evil_nike
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Hej. Jag är intresserad om det inte är för sent.
/Niklas
Postad 03 December 2007 - 19:17
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
ANTAL TILL BESTÄLLNINGEN: 18 st (än så länge) 20 kvar som skall svara.
Hälsningar Patrik Torim
Redigerat av Torim, 03 December 2007 - 19:18.
Postad 03 December 2007 - 22:02
Lothar
-
Lothar
-
Veteran
-
-
1776 inlägg
Hur är de med frakt osv? Är det nått som tillkommer eller är de fritt? Om de tillkommer, hur mycket ligger de på?
Postad 03 December 2007 - 22:07
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Hur är de med frakt osv? Är det nått som tillkommer eller är de fritt? Om de tillkommer, hur mycket ligger de på?
Hejs på er, har begärt priser inkl. frakt till SE inkl. försäkring av frakten. /Torim
Redigerat av Torim, 03 December 2007 - 22:07.
Postad 03 December 2007 - 22:32
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
ANTAL TILL BESTÄLLNINGEN: 20 st (än så länge) 16 kvar som inte har svarat som var uppskrivna på intresselistan.
Hälsningar Patrik Torim
Redigerat av Torim, 03 December 2007 - 22:33.
Postad 03 December 2007 - 22:56
Zusgazah
-
Zusgazah
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Fick vi något riktigt svar på vad som gäller med garanti? Är det att skicka ner den till Tyskland ifall något skulle hända? Får man i så fall betala frakten i bägge riktningarna?
Postad 03 December 2007 - 23:32
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Fick vi något riktigt svar på vad som gäller med garanti? Är det att skicka ner den till Tyskland ifall något skulle hända? Får man i så fall betala frakten i bägge riktningarna?
Inte än, får jag bara priset i morgon, så vi kan välja ut vem vi vill handla av, så skall jag attakera dem med frågor. Läste lite på hifireglers hemsida hittade 2års garanti, men tror att vi får stå för frakten. Förhoppningsvis kommer det aldrig att behövas, min gamla Denon e nog 10 år ... utan ett enda fel. Hälsningar Torim
Redigerat av Torim, 04 December 2007 - 08:24.
Postad 04 December 2007 - 09:03
Tjorgensborg
-
Tjorgensborg
-
Rookie
-
3 inlägg
Och är det fler nytillkomlingar nu så är det deadline för er på Måndag den 3/12. Ni som har fått PM Deadline Tisdag den 4/12.
ANTAL TILL BESTÄLLNINGEN: 20 st (än så länge) 16 kvar som inte har svarat som var uppskrivna på intresselistan.
Hälsningar Patrik Torim
Jag har skickat ett PM till dig.
Postad 04 December 2007 - 16:44
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Hej på er alla,
Nu har jag fått svar från Hifi-regler...
Price per Pice 1149,80€ (incl. 19% VAT)
Payment only in advance by Banktransfer
Deliverytime: Items are in Stock
Deliverycosts: 29,98 p.pice incl Insurance
Låter som en vinnare tycker jag ....
Eller vad säger ni ?
Hälsningar Patrik Torim
Postad 04 December 2007 - 17:00
Unregistered28144
-
Unregistered28144
-
Användare
-
-
175 inlägg
Hej på er alla,
Nu har jag fått svar från Hifi-regler...
Price per Pice 1149,80€ (incl. 19% VAT) Payment only in advance by Banktransfer Deliverytime: Items are in Stock Deliverycosts: 29,98 p.pice incl Insurance
Låter som en vinnare tycker jag ....
Eller vad säger ni ?
Hälsningar Patrik Torim
Låter helt klart bra. Bäst pris, samma betalningssätt som de andra, stärkare hemma...... Nu kör vi!
Postad 04 December 2007 - 17:47
-
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Jepp det verkar som ett bra alternativ.
Postad 04 December 2007 - 18:06
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
hej på er igen,
Talade just med hifi-regler ang. garanti.
Går enheten sönder under garantitiden får personen som har den trasiga enheten skicka ner den till Tyskland, de reparerar eller byter ut den -beroende på vilket fel det är, de returnerar enhten till dig(står för frakten), sedan ersätter de dig för frakten som du har lagt ut för frakten ner till tyskland.
Hon skulle undersöka med Denon Tyskland om enheten kan lämnas in i Sverige hos någon auktoriserad ÅF(hifiklubben).
Hon återkommer under fm. i morgon med detta ärende.
Hälsningar Patrik Torim
Redigerat av Torim, 04 December 2007 - 23:04.
Postad 04 December 2007 - 22:23
Shrimpii
-
Shrimpii
-
Lärjunge
-
-
290 inlägg
Låter seriöst det där med garantin. Känns som dom vill ha kvar sina kunder.
Hinner man få denna innan jul då månne?
Postad 04 December 2007 - 22:40
coolbud
-
coolbud
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Det är viktigt att alla som är intresserade nu har lämnat sina uppgifter till Torim så att det finns en chans att få apparaterna innan jul, deadline är ju idag men det är flera som inte svarat ännu.
Det är dock tillräckligt många som svarat för att priset ska gälla så de som inte ger Torim uppgifterna nu får faktiskt skylla sig själva om de missar detta tillfälle.
Än en gång, Torim, tack för ett bra jobb.
Postad 04 December 2007 - 22:49
Kettricken
-
Kettricken
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Borde vi hinna. Beställningen kommer in till hifiregel innan den 7/12. Vi får faktura mån-tisdag den 11-12/12 Receivern finns i lager. Om allt går som på räls bör vi ha leverans kring 15/12 i bästa fall. Realistiskt med leverans kring 18-20 dec. Men fraktföretagen har nog mycket att göra så här innan jul.
Redigerat av Kettricken, 04 December 2007 - 22:51.
Postad 04 December 2007 - 22:49
Unregistered28144
-
Unregistered28144
-
Användare
-
-
175 inlägg
Jag tror att alla inblandade vill ha stärkaren så fort som möjligt. Själv skall jag hämta nya projjen och duken till helgen, så jag är rätt angelägen om att få hem mina stärkare så fort som möjligt.....
Postad 04 December 2007 - 22:56
Torim
-
Torim
-
Användare
-
-
162 inlägg
Hej På Er Alla,
Sitter nu och sammanställer för att göra en beställning i morgon hos Hifiregler.
Kommer att gå till så här.
1) Sammmanställer listan samt en beställning, mailas till hifiregler.
2) Hifiregler skickar en proforma faktura till var och en av er, därför har jag behövt era mail adr.
3) Jag/vi kollar upp momsnr, IBAN, BIC så att det stämmer med hifireglers. Återkommer här på forumet.
4) Alla betalar tar ca 3 dagar för en banktransfer inom EU samt detta skall vara gratis inom EU(åtminstonde hos Handelsbanken).
5) Enheterna levereras till var och en av er, som ni såg så skickas dessa försäkrade, skall kolla med vem samt om de kan skicka trackingnummer till var och en av oss. De behövde 2 dagar att packa mm. efter det att betalningen kommit in.
6) Meddela gärna här på forumet att ni fått era enheter.
7) Återkommer med mer info om garanti i morgon .....
Följande är med på beställningen:
Torim 1st Svart
Kettricken 1st Svart
Buck Rogers 1st silver
Coca 1st silver
roger.n 1st silver
rotsa 1st silver
mattisan 2st svarta
Macramatic 1st svart
Kemi 1st silver
Stormh 1st svart
Top 1st svart
coolbud 1st silver
Funker242 1st silver
Toom 1st silver
Shrimpii 1st svart
evil_nike 1st svart
Zusgazah 1st svart
burner75 1st silver
Eulenspiegel 1st silver 1st svart
Mikber 1st silver
krp 1st silver
Achmed86 1st svart
petterost 1st svart
Eclipze_tobbe 1st svart
Sedan har vi en kille som jag inte har alias på, men övriga uppgifter 1st svart, har mailat dig om ditt alias.
Totalt 27 enheter ....
Sedan har vi Tjorgensborg -Hör du inte av dig till mig innan kl. 12.00 den 5/12 så kan du tyvärr inte vara med, fast du sagt att du skall ha en, men jag har inte fått dina uppgifter.
Nu KÖR VI .....
Hälsningar Patrik Torim
Redigerat av Torim, 04 December 2007 - 23:53.
Postad 04 December 2007 - 23:38
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Jag har handlat en hel del från tyskland. Min erfarenhet är att dom är mycket bättre och seriösare än de flesta svenska butiker, bätter service, snabbare leveranser, billigare leveranser, snabbare svar på mail. .. osv osv. Tror inte man behöver oroa sig speciellt mycket inte... Har tv från bryssel, kamera från tokyo, objektiv från hong kong och frankfurt .. osv osv
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Gruppköp
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|