Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fallout 3

541 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 (PC) (PC-spel) 9 9.117646 (16) Inga priser
Fallout 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 9.249998 (19) 299:-
Fallout 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 9.181818 (10) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 11 November 2008 - 07:11

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Och där hängde sig mitt Fallout 3, direkt efter en strid. :)

Mitt har också gjort det, vid 2 tillfällen nu , känns lite tråkigt.

Postad 11 November 2008 - 08:04

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Har en fråga till er som spelar.

Jag har nu spelat kanske 8 timmar men ännu inte klurat ut var "mitt" utrymme finns. Jag skall kunna lägga ifrån mig saker jag hittat i något skåp någonstans och vad jag förstår ska jag ha kanske ett hus någonstans? I Megaton?

Tacksam för hjälp, det är inte kul att behöva kasta/sälja saker så fort jag hittar nytt.

Postad 11 November 2008 - 08:47

perma
  • perma
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Du kan få ett hus....
Spoiler

Postad 11 November 2008 - 15:14

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 11 November 2008 - 16:58

Gilde
  • Gilde
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Har en fråga till er som spelar.

Jag har nu spelat kanske 8 timmar men ännu inte klurat ut var "mitt" utrymme finns. Jag skall kunna lägga ifrån mig saker jag hittat i något skåp någonstans och vad jag förstår ska jag ha kanske ett hus någonstans? I Megaton?

Tacksam för hjälp, det är inte kul att behöva kasta/sälja saker så fort jag hittar nytt.

Du får lösa ett tidigt uppdrag, Ta ett snack med sheriffen.

Postad 11 November 2008 - 19:10

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0
Ingen som sett spelet till ok pris nånstans? Bra sugen, men att betala 579 + frakt som billigaste i lager kostar just nu för ett singelplayerspel svider lite...

Redigerat av jaQoB, 11 November 2008 - 19:11.

Postad 11 November 2008 - 19:28

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Spoiler

Spoiler

Postad 11 November 2008 - 21:52

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Ingen som sett spelet till ok pris nånstans? Bra sugen, men att betala 579 + frakt som billigaste i lager kostar just nu för ett singelplayerspel svider lite...

Jag köpte Fallout 3 + 6 nummer av Level för 599. Helt ok tycker jag. Fanns ett erbjudande i senaste nummret av Level.

Postad 11 November 2008 - 23:07

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Jag köpte Fallout 3 + 6 nummer av Level för 599. Helt ok tycker jag. Fanns ett erbjudande i senaste nummret av Level.

Hittade erbjudandet på nätet.
Men "premien" kommer efter 2-4 veckor, och vi förbhåller oss rätten att byta ut den mot annan "likvärdig"....
Känns lite ostabilt ;)

Bra deal annars B)

Postad 12 November 2008 - 07:06

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Med tanke på att jag spelat över 45 timmar just nu, så skulle jag vilja säga att det lätt är värt det!

Postad 12 November 2008 - 07:08

Gilde
  • Gilde
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Hur lär man sig att göra egna vapen?. Ska man bara höja repair eller måste man gå och lära sig det någonstans?.

Postad 12 November 2008 - 10:47

perma
  • perma
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hur lär man sig att göra egna vapen?. Ska man bara höja repair eller måste man gå och lära sig det någonstans?.

Du behöver en eller flera ritningar (schematics) samt diverse råvaror + en arbetsbänk. Ritningar finns lite överallt bland annat hos Craterside Supply i Megaton. Hur mycket du har i repair styr vilket skick vapnet blir i när det är färdigt.

Postad 12 November 2008 - 11:44

Chriz
  • Chriz
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

Med tanke på att jag spelat över 45 timmar just nu, så skulle jag vilja säga att det lätt är värt det!

45 timmar redan? Shit, hur har du tid att lira så pass mkt? Struntar i all annan form av tv/aktiviteter efter jobbet eller? :) Har svårt med mer än 1 timme per dag ;)

Postad 12 November 2008 - 14:48

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Hittade erbjudandet på nätet.
Men "premien" kommer efter 2-4 veckor, och vi förbhåller oss rätten att byta ut den mot annan "likvärdig"....
Känns lite ostabilt :)

Bra deal annars ;)

Eftersom jag ännu inte fått spelet så kanske det blir något "likvärdigt". Då blir jag bitter och inåtvänd...
Jag hoppas att rätten de använder sig av enbart är en juridisk flyktväg och ingenting de planerar att använda sig av.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 12 November 2008 - 14:51.

Postad 12 November 2008 - 15:21

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

45 timmar redan? Shit, hur har du tid att lira så pass mkt? Struntar i all annan form av tv/aktiviteter efter jobbet eller? ;) Har svårt med mer än 1 timme per dag ;)

En sambo som jobbar mycket kvällar och helger ;) Men jag har ändå tid att träna flera gånger i veckan. Har också hunnit spela klart Gears of War 2 på Hardcore, ha ha.... Men ska köpa ett nytt makro-objektiv när lönen kommer, så då kommer jag nog ägna mig mer åt det...

Edit: Hm, spelet släpptes väl den 30:e? Idag är det den 11:e, det blir 12 dagar. 45/12=3,75. Jag ska alltså ha spelat i genomsnitt 3h och 45 min per dag sedan det släpptes... Låter faktiskt rätt mycket... :)

Redigerat av Sir Anselm, 12 November 2008 - 15:26.

Postad 12 November 2008 - 16:51

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0

Edit: Hm, spelet släpptes väl den 30:e? Idag är det den 11:e, det blir 12 dagar. 45/12=3,75. Jag ska alltså ha spelat i genomsnitt 3h och 45 min per dag sedan det släpptes... Låter faktiskt rätt mycket... :)

Det är faktiskt den 12:e idag t.o.m. ;) Men ja de låter rätt mycket

Postad 12 November 2008 - 17:10

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Hej!

Till er som det hängt sig för. Fryser det och bild och ljud blir konstigt eller hur yttrar det sig för er? Är på vippen att skicka min box på lagning då spelet hängt sig 12-15ggr redan.

Blir lite trött...........

Mvh D

Postad 13 November 2008 - 07:28

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Hej!

Till er som det hängt sig för. Fryser det och bild och ljud blir konstigt eller hur yttrar det sig för er? Är på vippen att skicka min box på lagning då spelet hängt sig 12-15ggr redan.

Blir lite trött...........

Mvh D

Dom gånger mitt har hängt sig har varit att bilden bara fryser till, aldrig tänkt på om ljudet är kvar, bara tycka på knappen på boxen o starta om.
Hänt runt 2 gånger just när jag spelat fallout 3, 1 gång när jag spelat bf bad company (efter nyaste patchen)
Hoppas själv att det inte händer så frekvent.

Postad 13 November 2008 - 08:49

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Det är faktiskt den 12:e idag t.o.m. :D Men ja de låter rätt mycket

Well, what can I say? I just loooove Fallout 3 :unsure:

Ha ha... Jaja, igår körde jag till slut klart main quest, så nu lär väl spelsuget sjunka. Fast jag tänkte köra en gång till som "ond", men jag får se om jag orkar... Borde egentligen gå tillbaka till Saints Row 2 och köra klart det först...

Postad 13 November 2008 - 13:12

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Dom gånger mitt har hängt sig har varit att bilden bara fryser till, aldrig tänkt på om ljudet är kvar, bara tycka på knappen på boxen o starta om.
Hänt runt 2 gånger just när jag spelat fallout 3, 1 gång när jag spelat bf bad company (efter nyaste patchen)
Hoppas själv att det inte händer så frekvent.

Mitt har aldrig hängt sig i den mening att jag varit tvungen att åtgärda på något sätt.
Däremot får jag kortare låsningar, ofta när mycket händer i spelet, till exempel i strid, vi talar om bråkdels sekunder där jag ibland tror att det skall låsa sig.

Har aldrig haft ett enda problem på nuvarande box så jag börjar tro att det är något spelspecifikt problem....

Postad 14 November 2008 - 09:23

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
På bethesdas eget Fallout 3 forum finns det ett gäng trådar om frysningarna som verkar drabba i princip alla. Finns även ett par trådar om folk som hävdar att Fallout 3 fått deras Xboxar att gå sönder/ få RROD. Detta kan det väl ändå inte ligga någon sanning i??? Måste väl bero på andra saker.

Mvh D

Postad 14 November 2008 - 11:05

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

På bethesdas eget Fallout 3 forum finns det ett gäng trådar om frysningarna som verkar drabba i princip alla. Finns även ett par trådar om folk som hävdar att Fallout 3 fått deras Xboxar att gå sönder/ få RROD. Detta kan det väl ändå inte ligga någon sanning i??? Måste väl bero på andra saker.

Mvh D

Tja, det KAN bero på att vissa snittar 3-4h spelandes per dag. Inga namn nämnda... :)

Jag har inte ens haft en liten glitch fast då ligger jag nog mer på 1-2h per dag.

Postad 14 November 2008 - 11:10

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Jag spelar 1-3 timmar per dag och det är inte särskilt lång tid för mig. Boxen har aldrig glitchat tidigare i andra spel så jag undrar ändå...

Om det nu skulle vara så som någon föreslagit om att spelet i sig skulle orsaka haverier låter lite osannolikt. Men om det nu skulle vara så, så blir det nog dyrt för speltillverkaren

Postad 14 November 2008 - 11:19

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Min Xbox 360 Elite som är 1år gammal har inte haft en enda frysning/låsning innan jag köpte Fallout 3. Men Fallout fryser minst en gång varje gång jag spelar, ibland kan jag spela 1 timme eller mer och ibland fryser det efter 2min. Är dock övertygad om att det är en bugg i spelet och inget fel på hårdvaran. Att ett spel skulle kunna orsaka en hårdvarukrash låter långsökt tycker jag.

Bethesda tiger dock på deras forum och vägrar erkänna någon bugg i spelet :)

Mvh D

Postad 14 November 2008 - 11:31

Unregisteredae72d5ca
  • Unregisteredae72d5ca
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Såg att axelmusic säljer för 472 kr, tror det tillkommer ca 20kr för frakt.
http://www.axelmusic...ls/093155126800
Axelmusic är väl canadensiskt har jag för mig, har tidigare beställt regionsfria titlar därifrån utan problem. På denna står det dock "Only compatible with PAL and US/NTSC Xbox 360 consoles!" innan det som vanligt står "This is a Region Free North American Xbox 360 title." vilket jag inte får ihop riktigt och har inte brytt mig om att kontakta dem.

Ngn som har en aning iaf det kommer att funka?

Postad 14 November 2008 - 11:36

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

ca 480, frakt inräknad, på blahdvd.

axelmusic är danska väl?

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 14 November 2008 - 11:38.

Postad 14 November 2008 - 15:20

simonsimonsson
  • simonsimonsson
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Är PC-nisse... men är HELT såld! och då ska ni betänka att jag dessutom spelar på en bärbar, med mousepad! :blink:

Men har nu plockat fram en gammal mus i byrån (datormus) :) . Har spelat igenom både 1an och 2an. 2an typ... 5 ggr kanske. Spelat igenom det som brud/prostituerad ... det var en intressant upplevelse! Saknar lite dekadens i detta spelet än så länge dock!

Någon som vet något om något sådant? Har spelat typ 10-15h, men har inte ens nått Megatown än! :) Har explorat gärnet, så det börjar väll bli dags snart antar jag! :(

FO3 det bästa spelet på mycket mycket länge. Och då är jag inbiten falloutare! Och äntligen att man kan få lite nytta av sina skills. Typ hur mycket använde man skillen repair i gamla spelen... eller science heller för den delen.
jag verkligen älskar att man GÖR saker detta. Man HACKAR datorn, man LOCKPICKAR... man gör allt det där man önskade att man fick göra på "riktigt" i de förra falloutspelen.

TACK BETHESDA!

Redigerat av simonsimonsson, 14 November 2008 - 15:22.

Postad 14 November 2008 - 15:25

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Är PC-nisse... men är HELT såld! och då ska ni betänka att jag dessutom spelar på en bärbar, med mousepad! :D

Men har nu plockat fram en gammal mus i byrån (datormus) :( . Har spelat igenom både 1an och 2an. 2an typ... 5 ggr kanske. Spelat igenom det som brud/prostituerad ... det var en intressant upplevelse! Saknar lite dekadens i detta spelet än så länge dock!

Någon som vet något om något sådant? Har spelat typ 10-15h, men har inte ens nått Megatown än! :) Har explorat gärnet, så det börjar väll bli dags snart antar jag! :blink:

FO3 det bästa spelet på mycket mycket länge. Och då är jag inbiten falloutare! Och äntligen att man kan få lite nytta av sina skills. Typ hur mycket använde man skillen repair i gamla spelen... eller science heller för den delen.
jag verkligen älskar att man GÖR saker detta. Man HACKAR datorn, man LOCKPICKAR... man gör allt det där man önskade att man fick göra på "riktigt" i de förra falloutspelen.

TACK BETHESDA!

Du ska också ha ett tack, jag ser fram emot spelet ännu mer nu :)

Postad 14 November 2008 - 15:30

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Ja tack Bethesda för ni gjort ett spel som fryser en gång i timmen :)

Nej jag är inte bitter jag inte haha :)

Nej skämt åsido, när det fungerar är det topp 3 någonsin enligt mig.

Mvh D

Postad 14 November 2008 - 17:17

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Kanske är problem med din box för 20 timmar in har jag inte fått några hängningar...

Postad 14 November 2008 - 21:34

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Well, what can I say? I just loooove Fallout 3 ;)

Ha ha... Jaja, igår körde jag till slut klart main quest, så nu lär väl spelsuget sjunka. Fast jag tänkte köra en gång till som "ond", men jag får se om jag orkar... Borde egentligen gå tillbaka till Saints Row 2 och köra klart det först...

HUr många timmar blev det sammanlagt och körde du mycket sidequests?

Postad 14 November 2008 - 23:51

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Hur ser man hur länge man spelat?

Postad 15 November 2008 - 01:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Sätt klockan när du börjar spela.

Postad 15 November 2008 - 04:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Gammal moraklocka fungerar bäst va Zoiler?

Postad 15 November 2008 - 09:34

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

HUr många timmar blev det sammanlagt och körde du mycket sidequests?

Det var inte så mycket mer tid än det jag skrev senast, kanske 46 timmar max. Jo, jag körde rätt många Sidequests, men det finns ju massor med ställen på kartan som jag inte besökt...

Postad 15 November 2008 - 14:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Gammal moraklocka fungerar bäst va Zoiler?

Har man ett timglas så är det optimalt.

Postad 15 November 2008 - 15:04

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Det var inte så mycket mer tid än det jag skrev senast, kanske 46 timmar max. Jo, jag körde rätt många Sidequests, men det finns ju massor med ställen på kartan som jag inte besökt...

Oh fan, själv har jag väl spelat en 25tim och inte gjort med än 2 av de questsen man får achievements för. Jag har nog ett bra tag kvar att spel då :blush: .

Har man ett timglas så är det optimalt.

Jo den grekisk-cypriotiska varianten kan vara användbar här, tänkte inte på det.

Postad 16 November 2008 - 00:52

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
På vissa platser i spelet får jag "flimmer" om jag står still och snurrar på kameran 360grader. Var liknande i senaste splinter cell har jag för mig. Det som kallas screentearing? Upplever ni samma sak?

Armoryn in Megatown är aldrig öppen eller, spelat 25tim och den är alltid stängd :blush: .

Hittade ett nytt favvovapen just, Magnum med scope :D .

/Genis

Redigerat av genstruktur, 16 November 2008 - 05:56.

Postad 17 November 2008 - 10:49

simonsimonsson
  • simonsimonsson
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

På vissa platser i spelet får jag "flimmer" om jag står still och snurrar på kameran 360grader. Var liknande i senaste splinter cell har jag för mig. Det som kallas screentearing? Upplever ni samma sak?

Armoryn in Megatown är aldrig öppen eller, spelat 25tim och den är alltid stängd :( .

Hittade ett nytt favvovapen just, Magnum med scope :) .

/Genis

Har heller aldrig sätt armoryn öppen.. är iofs bara lvl7 än... men ändå! Ska prova att disabla bomben, så kanske de öppnar den, vem vet?

Men gällande dekadesen.. är det någon som sätt något sånt än, typ som i gamla spelet. Det närmaste jag kommit är
Spoiler
. Men det var ju inget! ;) Det tillhör stämningen i Fallout, tycker jag iaf.

Sen kan jag inte annat än hålla med om att Magnum med scope är fantalastisk!... men top 3 är ändå Sniper Rifle, med Sneak shot på. (one-shot-one-kill). Magnum med Scope och flamern. :D Även om den väger mer än vad den är värd! :blush: Mitt i särklass största problem i detta spel, pryttlarna... vart ska man ha allt skit som man vill ha, men som man inte har plats till... jag har tex. typ 25 lådor cigg. Som är värda en hel del, men som väger 2. :D

Postad 17 November 2008 - 11:50

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Nu har jag lirat i ca 20 timmar, nått level 14 och kan bara säga en sak: GOTY!!

Jag var lite skeptisk när jag köpte spelet, rpg:s har nämligen aldrig varit min absoluta favorit. Min skepsis baserades till stor del på att jag testat Oblivion och aldrig förstått dess storhet. Jag har heller inte spelat vare sig Fallot 1 eller Fallout 2. Tur att jag vågade chansa på ett köp.

Fallout 3 är nämligen Kung. Älskar man som jag stämningen i post-nukleära/dystopiska filmer som Mad Max, Children of Men, 28 Weeks Later eller till och med The Postman och Doomsday, så är det stor risk att man direkt och med välbehag sugs in i Fallouts värld. Och när man väl är inne är det skitkul helt enkelt. Jag menar, jag får bokstavligt talat rysningar av stämningen när jag är nere i någon kloak eller i någon öde fabrik.

Det verkar ärligt talat finnas hur mycket som helt att göra i spelet. Jag har som sagt spelat i ca 20 timmar och då har jag bara skrapat på ytan genom att mest köra några side-quests och knatat runt och plockat skrot. Jag kollade upp en guide till att hitta alla Bobbleheadsplatser och då såg jag att jag kanske utforskar max 20 procent av spelvärlden. Massivt.

Det här spelet har helt enkelt gjort intryck på mig, och det är inte helt vanligt att spel har den egenskapen.

10/10. Top 5 all-time.

Postad 17 November 2008 - 11:58

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0

Mitt i särklass största problem i detta spel, pryttlarna... vart ska man ha allt skit som man vill ha, men som man inte har plats till... jag har tex. typ 25 lådor cigg. Som är värda en hel del, men som väger 2. ;)

Spoiler

Var hittar man Magnum-revolvern? Jag har en hel del ammo till den, men har aldrig hittat den.

Postad 17 November 2008 - 14:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Magnumrevolvern
Spoiler

Hade nog spelat en 30tim när jag sprang på den första gången. Är upp i 36 speltimmar och den känns som hur myket som helst kvar!

/Genis

Postad 17 November 2008 - 14:37

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Det enda jag inte förstår är varför man skulle vilja spela genom det med en neutral karaktär? Lika dum som tråkig achievement eller missar jag något?

Har snart tagit de som går med god karaktär men oj vad jag ser fram mot att bli en riktig ondska som det dessutom pratas om på radion. ;)

Postad 17 November 2008 - 14:42

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Jo lite kul detalj att de pratar om en på radion ;) .

Postad 17 November 2008 - 14:55

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Okej, då får sukta ett tag till då.

Annars har inte fått någon klarhet i vad vissa vapen är bra till. Ta lasergevärat, är värt massor av pengar men gör bara 12 i damage. Som en glorifierad ärtbössa. Jag använder nästan uteslutande Chinese assaultrifle och combat shotgun, dessa är det lite tryck i. Attans vad då lyckats bra med vapenljuden i spelet förresten, just combat shotgun låter verkligen grymt när man har lite kräm i volymen.

Oj, jag kan verkligen inte sluta hylla det här spelet. För första gången vet jag hur det känns att vara en sån där omtalad (och tydligen, enligt förhandsgranskning, censurerad) f a n b o y.

Postad 17 November 2008 - 15:22

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Okej, då får sukta ett tag till då.

Annars har inte fått någon klarhet i vad vissa vapen är bra till. Ta lasergevärat, är värt massor av pengar men gör bara 12 i damage. Som en glorifierad ärtbössa. Jag använder nästan uteslutande Chinese assaultrifle och combat shotgun, dessa är det lite tryck i. Attans vad då lyckats bra med vapenljuden i spelet förresten, just combat shotgun låter verkligen grymt när man har lite kräm i volymen.

Oj, jag kan verkligen inte sluta hylla det här spelet. För första gången vet jag hur det känns att vara en sån där omtalad (och tydligen, enligt förhandsgranskning, censurerad) f a n b o y.

Tror det handlar om hur mycket man har i energi weapons men är inte säker, crittar ofta med lasergeväret och dödar raiders och liknande på 1 skott .

Redigerat av stoffe69, 17 November 2008 - 15:22.

Postad 17 November 2008 - 15:53

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Såg en video med nått tåg-gevär. Visslade som en tåg-vissla varje gång man sköt med det. Såg häftigt ut som fasen.

Var det ett exempel på ett 'hemma-bygge' som man själv monterat?

Postad 17 November 2008 - 16:13

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0

Såg en video med nått tåg-gevär. Visslade som en tåg-vissla varje gång man sköt med det. Såg häftigt ut som fasen.

Var det ett exempel på ett 'hemma-bygge' som man själv monterat?

Skulle gissa på att det var en Railway Rifle

Spoiler

Ska snickra ihop en sån idag, har ritningen och allt utom en krycka.

Postad 17 November 2008 - 16:20

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Sen kan jag inte annat än hålla med om att Magnum med scope är fantalastisk!... men top 3 är ändå Sniper Rifle, med Sneak shot på. (one-shot-one-kill). Magnum med Scope och flamern. :( Även om den väger mer än vad den är värd! ;)

Nej nej, spelets bästa vapen är ju lätt Lincolns repeater, grymt tryck i den bössan... :blush:

Postad 17 November 2008 - 16:38

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Nej nej, spelets bästa vapen är ju lätt Lincolns repeater, grymt tryck i den bössan... :)

Instämmer, en stor favorit faktiskt

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.