Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

XTZ 99 W12

152 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 September 2008 - 19:05

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

• 462 inlägg
  • 0

Vad gjorde du får nåt?

high pass on, i med båda pluggar sedan körde jag lite skruvning på rattarna. Sedan kollade jag även hur windows sänder ut och stärkaren och oj vad bra det blev asså.. Till musik är det sjukt go bas men mindre bra till film.. Jobbigt att man måste ha olika till film och musik dock;)

Förut var det enormt grötigt (som jag inte tänkte så jätte mycket på innan jag väl var på och skruva idag)men nu är det väldigt mycket bättre!

Redigerat av Unregistered1272, 29 September 2008 - 19:07.

Postad 29 September 2008 - 19:55

MGW
  • MGW
  • Forumräv

• 621 inlägg
  • 0

high pass on, i med båda pluggar sedan körde jag lite skruvning på rattarna. Sedan kollade jag även hur windows sänder ut och stärkaren och oj vad bra det blev asså.. Till musik är det sjukt go bas men mindre bra till film.. Jobbigt att man måste ha olika till film och musik dock;)

Förut var det enormt grötigt (som jag inte tänkte så jätte mycket på innan jag väl var på och skruva idag)men nu är det väldigt mycket bättre!

Där ser man vad man kan göra. Rummet sätter fortfarande begränsningar så basen har med att ge vilket kan vara bra att veta när ett bättre rum kommer in i bilden.
Markera vad subben är nu och testa att flytta runt den lite om du kan så kan du med stor säkerhet få det ännu bättre.

Postad 30 September 2008 - 06:30

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

• 462 inlägg
  • 0

Där ser man vad man kan göra. Rummet sätter fortfarande begränsningar så basen har med att ge vilket kan vara bra att veta när ett bättre rum kommer in i bilden.
Markera vad subben är nu och testa att flytta runt den lite om du kan så kan du med stor säkerhet få det ännu bättre.

I´ll do it bro, I´ll just have to come home from school first, It´s my first priority after my schedule ...

Over and out
//Garfield

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.