Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiellt: Warner/New Line/HBO exklusiva till Blu-ray

351 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 January 2008 - 14:45

TomJones83
  • TomJones83
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Nja, de sålde/säljer iaf HD-DVD

Hur som helst... Funderar på att ringa elgiganten och lämna tillbaka E1:an....

Öppet köp 30dagar?

Annars kan du pusha med konsumentköplagen att den köpta produkten inte uppfyllde dina förväntade krav, en reklamation.

Jag reserverar mig för mindre fel i min text, men det huvudakliga stämmer iaf :).

Tveksamt om man kan åberopa KKL utan att det är fel i varan i lagens mening, men giganten brukar inte vara omöjliga när det gäller goodwill.

Postad 05 January 2008 - 15:05

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Sony glada nu att dom har erövrat en liten bit till med sin Blålaser , kanske känns bra eftersom förra "kriget" förlorade dom med Betamax!

Dags att krossa spargrisen o köpa PS3

Postad 05 January 2008 - 15:07

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
ja, sen ska ju HD-DVD lägret komma med en bomb imorron. undrar vad det kan vara?

Postad 05 January 2008 - 15:09

select
  • select
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

ja, sen ska ju HD-DVD lägret komma med en bomb imorron. undrar vad det kan vara?

Vart har du hittat det?

Postad 05 January 2008 - 15:10

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

Sony glada nu att dom har erövrat en liten bit till med sin Blålaser , kanske känns bra eftersom förra "kriget" förlorade dom med Betamax!

Dags att krossa spargrisen o köpa PS3

Glöm inte MiniDisc och några andra fiaskon som jag säkert har glömt! :)

Källa?

Postad 05 January 2008 - 15:11

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1682 inlägg
  • 0

Vart har du hittat det?

Undrar jag med...

Postad 05 January 2008 - 15:11

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Knappast... Deras CES-presskonferens har nämligen ställts in pga Warners beslut.
http://www.highdefdi...Conference/1331

Känns jäkligt trist detta, för även om jag äger båda formaten. föredrog jag faktiskt HD DVD, mest pga regionsfriheten. Meeen kan väl bara skatta mig lycklig att jag inte hann köpa en ny Toshiba EP-35 för 5000 spänn iaf... Får räcka med X360 addon spelare och min PS3 40 GB. Pengarna lägger jag på nya Blu-ray filmer istället! :)

Postad 05 January 2008 - 15:12

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Vart har du hittat det?

Undrar jag med...

Detta kan bli spännande...

Postad 05 January 2008 - 15:16

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1682 inlägg
  • 0
HD-DVD lägret hade en inplanerad 2-timmars speech på CES, men det är inställt efter Warners beslut. Bluray-lägret skall snacka 1h.
Helt klart är att Sony m.fl. valde tidpunkt rätt. Toshiba hade antagligen tänkt presentera antalet sålda enheter under Q3, Q4 07 och samlat en kraftansträngning. Enligt Toshibas uttalande hade de ju även talat om hd-dvd-exklusivitet med Time Warner. Detta blev så lösryckt att de kvarvarande företagen nog hellre går samman för att lägga någon gemensam strategi istället för att tala utan mål imorrn. Att se representanter stå imorgon och tala utan att kunna presentera något mot Bluraylägret är nog värre än att inte tala alls.

Postad 05 January 2008 - 15:17

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
kan ej säga källan men läste i tråden på avs, fanns källa men kollade ej den. kan ju va ryckt ur luften.

Postad 05 January 2008 - 15:18

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0

Warner sister company New Line confirmed it will shift allegiance to Blu-ray only as well.

Länk

Postad 05 January 2008 - 15:24

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1682 inlägg
  • 0

kan ej säga källan men läste i tråden på avs, fanns källa men kollade ej den. kan ju va ryckt ur luften.

desperat handling...

Postad 05 January 2008 - 15:27

wahlstrom
  • wahlstrom
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Väl bara att säga grattis till BD och att formatkriget troligtvis är över... Lite tråkigt på ngt sätt tycker jag :)
Har både Hd-dvd och BD, men jag kommer nog att i framtiden bara att köpa filmer på BD. Om det inte är en Hd-dvd exklusiv film som jag bara måste ha. Tror att det är fler än mig som kommer att resonera på samma sätt.

Postad 05 January 2008 - 15:28

select
  • select
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

desperat handling...

Känns så... varför skulle dom då ställa in sitt ces framträdande vilket vorde det enda(?) tänkbara stället att släppa sin "bomb".

Postad 05 January 2008 - 15:29

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

desperat handling...

Ja det är nog det mest troliga...!!

Postad 05 January 2008 - 15:30

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1682 inlägg
  • 0

desperat handling...

Känns så... varför skulle dom då ställa in sitt ces framträdande vilket vorde det enda(?) tänkbara stället att släppa sin "bomb".

exakt

Postad 05 January 2008 - 15:30

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Knappast... Deras CES-presskonferens har nämligen ställts in pga Warners beslut.
http://www.highdefdi...Conference/1331

Känns jäkligt trist detta, för även om jag äger båda formaten. föredrog jag faktiskt HD DVD, mest pga regionsfriheten. Meeen kan väl bara skatta mig lycklig att jag inte hann köpa en ny Toshiba EP-35 för 5000 spänn iaf... Får räcka med X360 addon spelare och min PS3 40 GB. Pengarna lägger jag på nya Blu-ray filmer istället! :)

E ju som sagt så att hd-dvd folket redan kollat på att få in regionkodning,
"region coding technology for HD DVD that is stronger than that of DVD"

enligt AVS, som fått infon från nått möte som DVD-forum höll.

Postad 05 January 2008 - 15:31

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
vad jag förstått så ska dem ju fortsätta tillverkningen av HD-DVDfilmer fram till maj? kan det va för att kolla hur försäljningen går? iom att det har sålts en hel del maskiner till ett billigt pris, så kanske filmförsäljningen ökar. dem säger ju att dem inte tagit emot pengar(jo,tjena)

Postad 05 January 2008 - 15:31

krillepille2
  • krillepille2
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Fan ###### dret också... Jag som precis införskaffat en HD-DVD...

http://www.tomsbusin...inans/20080105/

Inte sett att den postats. Det är iallfall en svensk artikel..

Postad 05 January 2008 - 15:34

Lothar
  • Lothar
  • Veteran

• 1776 inlägg
  • 0
:) Skönt att det snart är över då. Då kan man med gott samvete gå å köpa sig en blu ray-spealre :) Hmm..vilken ska de bli... :) :D

Redigerat av Lothar, 05 January 2008 - 15:35.

Postad 05 January 2008 - 15:34

select
  • select
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

vad jag förstått så ska dem ju fortsätta tillverkningen av HD-DVDfilmer fram till maj? kan det va för att kolla hur försäljningen går? iom att det har sålts en hel del maskiner till ett billigt pris, så kanske filmförsäljningen ökar. dem säger ju att dem inte tagit emot pengar(jo,tjena)

Warner har avtal att ge ut hd dvd filmer fram tills maj, därav kommer dom släppa filmer tills dess. Efter det blir det endast bluray filmer.

Postad 05 January 2008 - 15:39

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1682 inlägg
  • 0
Jadu... Det är inget annat att göra än att lämna tillbaka skiten. Palla riskera 2k man kunde investera i bluray istället. Nu är läget verkligen förändrat.

Skall HD-DVD byta färg på flaggen från röd till vit?

Postad 05 January 2008 - 15:43

Unregistered81406615
  • Unregistered81406615
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
Helt klart betyder ju Warners avhopp början på slutet för HD DVD om de inte lyckas få över någon annan studio vilket verkar minst sagt osannolikt.

Som jag tyckt i flera år är/var konkurransen mellan formaten nästa enbart av godo. Visst, hade det bara funnits ett format under 2007 så kanske den totala HD media försäljningen varit 2-3 gånger så stor. Den hade dock fortfarande varit högst 2-4 procent av den total DVD försäljningen. Fortfarande på en nivå som varit marginell för bolagen. Hade format kriget fortsatt i full styrka under 2008 så hade det mycket snart funnits spelare i båda formaten med fulla specifikationer för under 200 dollar/2000 kr.

Detta lär tyvärr innebära att även om vi får några billiga avskalade BD spelare under 2008 så kommer det knappast att komma någon 1.1 (eller för den delen 2.0) spelare med komplett ljudhantering till låga priser under året.

Har själv en Panasonic BD30 spelare stående hos en kompis i USA som väntade på att skickas hit. Jag kommer ganska säkert att låta honom returnera den (pga att den inte klarar alla ljudformat) och invänta en färdig spelare. Lär väl dröja några månader minst och inte bli billig. På något sätt var jag ok med att ett år eller två med en icke komplett BD spelare när man inte visste hur det skulle bli i slutändan. Nu väntar jag hellre till det kommer en sådan.

Ännu värre är att det lär innebära högre filmpriser. Skillnaden kanske inte blir så stor i Sverige (vi har inte haft några filmreor här vad jag vet) men jag har köpt alla 50 eller så BD filmer jag har från USA , samtliga för under 15 dollar. Är rädd att det blir betydligt mindre sponsrade reor den närmsta tiden.

Själv har jag pga alla filmreor kommit så långt efter i tittandet att jag har ett 40 tal HD DVD filmer jag inte ens hunnit se ännu. Förmodligen innebär detta att jag drar ner på inköpen av HD DVD och helt väntar med att köpa BD, på grund av högre filmpriser och uppskjutet spelar inköp, till senare i år.

Nä, synd att inte Warner väntade till säg 1/12 2008 så vi fick se vilket format som verkligen var bäst i långa loppet.

Med risk för att alla hänger upp sig på det så måste jag även säga att även om Warner verkligen har tagit ett eget beslut. Vilket dom kanske har, vem vet? Så vore det direkt korkat av dom att efter att ha tagit beslutet inte ha spelat ut formaten mot varandra och tagit x antal hundra miljoner. Hade jag varit aktieägare hade jag blivit förbannad över att dom i så fall hade missat den lättaste inkomsten någonsin.

Postad 05 January 2008 - 15:44

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Som det har sagts innan i tråden har dom kontrakt på att släppa fram till maj. Samtidigt tycker jag att det är både ett smart drag och konsumentvänligt drag att redan nu säga att dom kommer gå Blu-ray exlusive. folk kan fortfarande köpa WB filmer på HD-DVD i ett par månader framåt, men nu vet dom att efter det så blir det inget mer, och kan därför tänka till lite extra om dom ska köpa massa HD-DVD eller inte.

Vart värre om dom hade slutat släppa HD-DVD med än gång, som när Paramount bytte.

eller ja... det finns nån poäng här nånstans :)

Postad 05 January 2008 - 15:47

SlowCheetah
  • SlowCheetah
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Inte så värst längesen man köpte sig en 360 hddvd addon. Känns lite surt men om kriget lider mot sitt slut är jag enbart glad, oavsett vem som vann. Kanske man äntligen kan börja satsa lite mer på HD-filmer. Avvakter nog ändå ett tag med ett inköp av bluray, vill kolla in lite vad som händer framöver. Priser och utbud på hårdvara och filmer borde ju förändras en hel del. Förhoppningsvis fler spelare och billigare filmer i slutändan. Eller kan det bli så illa att utan konkurrens från HD DVD kommer priser stanna eller gå uppåt??

Postad 05 January 2008 - 15:51

Prism
  • Prism
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Någon som har koll på vilka studios som fortfarande ger ut HDDVDs?

Postad 05 January 2008 - 15:52

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Universal och Paramount blir kvar.

Postad 05 January 2008 - 15:57

BoomBoxV102
  • BoomBoxV102
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

......

Detta lär tyvärr innebära att även om vi får några billiga avskalade BD spelare under 2008 så kommer det knappast att komma någon 1.1 (eller för den delen 2.0) spelare med komplett ljudhantering till låga priser under året.

......

Känns aningen magert att svara med en "one-liner" till ditt mustiga inlägg :).
Men Sony Playstation 3 har blu-ray version 1.1.

Detaljerad källa:
http://se.playstatio...tail/item89593/

Snabb källa:
http://www.blu-rayfo...p;articleid=279

Postad 05 January 2008 - 16:00

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Vill du slå vad? :)

Redigerat av Unregistered992, 05 January 2008 - 16:00.

Postad 05 January 2008 - 16:02

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Har för mig att det var sagt att efter oktober så fick inga BD spelare släppas som inte var 1.1 compliant. kommer inte ihåg vart jag läst det iofs, kan ha fel.

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0

Vill du slå vad? :)

Okej, jag gissar på två månader till :)

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0
Gissar Toshiba och kompani försöker med nått inför/under CES däremot ska blu-ray studiornas dörr va stängd enligt insiders på blu-ray.com ... hörde nått om att banan båtarna gick överbelastade :)

Ingen av BD studiorna kan väll va så ###### dum att gå över/neutral efter warner utanonserade sitt val?.. att warner ger ut titlar fram till juni e bra, däremot talades om 1 månads fördröjning på HD DVD samt slut på katalogtitlarnas påfyllning redan i mars och sen allt i begränsad tillgång...

HD DVD gruppens möte skulle va knappt 1 timme sen brukar dom köra lite cocktail och sånt därför det står 2 timmar :)

Skulle inte va så orolig över priserna än

Postad 05 January 2008 - 16:06

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1377 inlägg
  • 0
F*n jag som nyss köpt en hd-spelare.,Trött man blir på detta.

Vore ju lättare om dom bara haft ett format från början......

Postad 05 January 2008 - 16:08

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Synd att HD-DVD gruppens möte blev inställt.
Hade vart kul att se hur dom försökt rädda situationen :)

"Well.....ehm....we are still better and believe our format is.......DAMMIT!!!!!!!"

Även om jag gillar HD-DVD också så kände jag på mig att det skulle bli ett slut på formatet i år, fast inte SÅ tidigt :)

Redigerat av Svante Skoog, 05 January 2008 - 16:09.

Postad 05 January 2008 - 16:10

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0
Tror inte vi behöver vara rädda för prisökningar, de har ju fortfarande DVD att slåss emot. Det får ju inte vara för stor skillnad mot DVD för då köper inte gemene man blu-ray spelare och filmer.

Postad 05 January 2008 - 16:11

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Ingen fara, Marantz kommer visa sin BD spelare vid CES :)

Postad 05 January 2008 - 16:14

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1419 inlägg
  • 0
HD DVD kommer bli ett niche-format typ DVHS

Postad 05 January 2008 - 16:15

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1377 inlägg
  • 0

Ingen fara, Marantz kommer visa sin BD spelare vid CES :)

Den verkar ju grym men det är ju bara ett fel :) Priset hehe
Tjejen gör väl slut om man kommer hem med en Blu-ray spelar några månader efter el gigant köpet.
Kan väl vara bra att ha Hd-spelaren eller hur länge har man öppet köp?

Redigerat av _FredriK_, 05 January 2008 - 16:18.

Postad 05 January 2008 - 16:18

Unregistered81406615
  • Unregistered81406615
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

......

......

Detaljerad källa:

Snabb källa:

Det var många rader i den one-linern

Som du säkert vet är vi många som inte är intresserade av en spelkonsol. Varken för spel eller film.

Postad 05 January 2008 - 16:19

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0

HD DVD kommer bli ett niche-format typ DVHS

Jepp nått att impa polarna med i stil med Laserdisc om några år :)

Redigerat av Svante Skoog, 05 January 2008 - 16:19.

Postad 05 January 2008 - 16:20

Tat
  • Tat
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
tycker väl lite synd om hd dvd boysen men är man "early adopter" speciellt när det pågår ett krig så får man faktiskt skylla sig själv om ens format inte vinner.

dessutom måste jag säga att warner/blu-ray skötte det här bra mycket bättre än paramount/hd dvd. warner gick ut med detta före ces började så hd dvd inte behövde göra bort sig där. tänker mest på ms som var ryktade att visa upp en xbox 360 ultimate med inbyggd hd dvd. ganska skoj att ms gick ut med ett uttalande att deras "stora grej" under ces inte var detta precis efter att warner hade utannonserat exklusivitet även om dom inte brukar kommentera rykten. :) jag gissar att ms conference kommer bli lite kortare än tidigare plannerat. sen är det ju snällt att warner kommer släppa hd dvd versioner av sånt dom redan utannonserat. något paramount inte gjorde.

Postad 05 January 2008 - 16:24

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Tror inte vi behöver vara rädda för prisökningar, de har ju fortfarande DVD att slåss emot. Det får ju inte vara för stor skillnad mot DVD för då köper inte gemene man blu-ray spelare och filmer.

Håller helt med. För att tillverkarna och filmbolagen verkligen ska tjäna pengar på HD behöver volymerna gå upp rejält. Att enas om ett enda format är en bra början, men sen måste priserna ner för att det verkligen ska ta fart. Det ska bli intressant vad som presenteras under CES nästa vecka. Insidern Kjack har konfimerat att det kommer åtminstånde en kinesisk Blu-ray spelare, och de måste ju sätta priset lite lägre än de stora märkena.

Postad 05 January 2008 - 16:28

BoomBoxV102
  • BoomBoxV102
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

......

......

Detaljerad källa:

Snabb källa:

Det var många rader i den one-linern

Som du säkert vet är vi många som inte är intresserade av en spelkonsol. Varken för spel eller film.

Jo jag har märkt av det, tyvärr...
Känner mig dock inte så manad att gå in på en(off-topic) "ge och ta argumentation" för att bevisa att Playstation 3 är en kompetent blu-ray spelare, för att inte glömma media konsol.

Whatever makes you happy liksom :).

Postad 05 January 2008 - 16:29

Unregistered81406615
  • Unregistered81406615
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Men studiona tjänar ju inte mer pengar om alla omedelbart går över till HD till samma pris som SD. Snarare mindre pga högre tillverkningskostnader. Det de tjänar på HD är ju just att kunna ta högre priser än för SD. De kan skita i vilket format vi köper.

Skillnaden nu är att Sony/BDA lär lägga mindra pengar på att subventionera studionas prissänkingar.

Det är därför jag tror det är kört för HD media nu. Det blir en nisch med 10-20 procent avmarknaden om 3-5 år. Gör iofs inte mig något. Det är stort nog för att alla filmer jag bryr mig om ska komma ut men inte stort nog för att alla filmer ska finnas i alla butiker. Tror det är här Warner har resonerat fel. Man borde ha låtit konkurransen fortsätta pressa priserna så hade marknaden blivit mycket större i det långa loppet.

Postad 05 January 2008 - 16:37

Unregistered81406615
  • Unregistered81406615
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

tycker väl lite synd om hd dvd boysen men är man "early adopter" speciellt när det pågår ett krig så får man faktiskt skylla sig själv om ens format inte vinner.

dessutom måste jag säga att warner/blu-ray skötte det här bra mycket bättre än paramount/hd dvd. warner gick ut med detta före ces började så hd dvd inte behövde göra bort sig där. tänker mest på ms som var ryktade att visa upp en xbox 360 ultimate med inbyggd hd dvd. ganska skoj att ms gick ut med ett uttalande att deras "stora grej" under ces inte var detta precis efter att warner hade utannonserat exklusivitet även om dom inte brukar kommentera rykten. :) jag gissar att ms conference kommer bli lite kortare än tidigare plannerat. sen är det ju snällt att warner kommer släppa hd dvd versioner av sånt dom redan utannonserat. något paramount inte gjorde.

Tja, eller så kan man tycka det är lite syniskt av Warner att invänta julhandeln för att sälja ut sitt lager av HD DVD. Paramount gjorde det vid en tidpunkt när det inte fanns en massa nytillkomna kunder. Nu är det ju ingen som vet när dom egentligen tog beslutet.

Huruvida Microsoft har/hade en HD DVD på gång är det ju ingen som vet. Själv har jag svårt att tro att om de har en så lär man inte kunna stoppa det projektet med så kort varsel ens om man skulle vilja. Vilket inte är säkert.

Att var early adopter innebär i mitt fall att jag kunnat njuta av HD media i snart 1½ år. Och tro det eller ej dom filmerna kommer faktiskt att fortsätta fungera. Precis som mina SACD skivor gör. Ser inget problem med det.

Postad 05 January 2008 - 16:47

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5366 inlägg
  • 0

Att var early adopter innebär i mitt fall att jag kunnat njuta av HD media i snart 1½ år. Och tro det eller ej dom filmerna kommer faktiskt att fortsätta fungera.

Kunde inte sagt det bättre själv, HD DVD Only sen 2006-11,
neutral sen 2007-11 :) , får bara hoppas att HD DVD blir bakåtkompatibelt
på nåt sätt i framtida spelare, men klart den spelaren man har håller väl i 5 år till iaf hehe peppar peppar, man kanske
skulle köpa en xtra E1:A o slänga in i garderoben :)

Man har ju samlat på sig en del filmer som är HD DVD exklusiva
ändock inkl WB titlar, bara att se vad som kommer släppas på BD i framtiden, nu kommer
man ju köpa alla Warners filmer på BD såklart !! :)

Redigerat av henke007, 05 January 2008 - 16:48.

Postad 05 January 2008 - 17:47

olauss0n
  • olauss0n
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Då är hd kriget slut med andra ord.. onkyo har dragit tillbaka sin spelare till förmån för bluray.. fick reda på det i veckan när ja ringde canseda som är generalagent för onkyo. Den finns inte att få tag på så nu vinner bluray=)

Postad 05 January 2008 - 17:48

partajare
  • partajare
  • Mästare

• 3282 inlägg
  • 0
Jag fick just en tokig idé

tänk om vi skulle ta och dissk. ps3:ans vara elle rinte bara som bluray i denna tråd istället.
* Officiell tråd - PS3 som Blu-ray spelare*, och övrig mediauppspelning DVD, MP3 osv.

Så fortsätter vi behandla frågan om Warners val att gå Blu i denna tråden.

Postad 05 January 2008 - 17:51

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0
Warner Bros!!! B)

Redigerat av Scrapanatchi, 05 January 2008 - 17:52.

Postad 05 January 2008 - 17:52

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Jag tror vi får skippa PS3 snacket nu innan vi blir utslängda :huh:

Jepp Warner var det ja B)

Redigerat av Svante Skoog, 05 January 2008 - 17:53.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.