Buzz! Quiz TV
388 svar till detta ämne
Postad 15 July 2008 - 22:31
Unregistered35eb196e
-
Unregistered35eb196e
-
Användare
-
-
113 inlägg
Det kommer säkerligen frågor för barn i framtiden. Det ska också komma ett spel för barn som hette nått med jungle adventure som ska vara nått typ av partyspel för 4 spelare med olika spelmoment som nog mest handlar om att slå på de färgade knapparna och inte så mycket att svara på frågor.
Det är helt ok - bara det är nåt som dom kan spela. Ser fram mot det...(ingen som kan göra en "barn-Quiz" så länge...??) OT: Minsta tjejjen är med och spelar redan nu. Hon trycker på måfå.....å hon har faktiskt varit dj:ligt nära å vinna nåra gånger....:-)) Säger kanske en del om hur allmänbildade vi är i familjen...;-) mvh/ Lasse
Postad 16 July 2008 - 07:27
Antfly
-
Antfly
-
Användare
-
-
164 inlägg
Har precis postat mitt första quiz. Det är ju lika roligt att skriva ett quiz som att spela själv. 80-talsrock heter quizet för den som är sugen att testa...
Jag gjorde det igår  Bra nivå och halvluriga frågor. Kul!
Postad 17 July 2008 - 11:18
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
Någon som vet hur man skall gå tillväga få ett få en så kallad "Trophy" till Buzz Quiz TV ?
//Pryzze
Postad 17 July 2008 - 11:21
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Någon som vet hur man skall gå tillväga få ett få en så kallad "Trophy" till Buzz Quiz TV ?
//Pryzze
Buzz har inte stöd för det ännu, kommer en patch.
Postad 20 July 2008 - 21:31
PBateman
-
PBateman
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Hur får man till att spela det med bomben och pajkastningen?? min son vill spela det men jag får bara till det vanliga på tid hela tiden.
Och ******** va segt det är att komma in på Buzz servers....
Postad 22 July 2008 - 13:51
Bobby_Digital
-
Bobby_Digital
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Någon som vet varför man ser vad övriga medspelare svarar där man tex skall satsa 50,100,250 eller 500 poäng? Känns lite trist att folk kan kopiera ens svar. Någon som lagt märke till detta i "soffa mot soffa" läget?
//Bobby_D, som skapat sitt första myBuzzquiz idag (kan du din hiphop?)
Postad 22 July 2008 - 16:46
whiskas
-
whiskas
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Någon som vet varför man ser vad övriga medspelare svarar där man tex skall satsa 50,100,250 eller 500 poäng? Känns lite trist att folk kan kopiera ens svar. Någon som lagt märke till detta i "soffa mot soffa" läget?
Har också funderat på det... Så som det är nu måste man ju vänta till sista sekunden med att svara.
Postad 22 July 2008 - 20:57
flizzy
-
flizzy
-
Användare
-
-
198 inlägg
Har också funderat på det... Så som det är nu måste man ju vänta till sista sekunden med att svara.
Värst är det ju när det är frågor där flera alternativ är rätt. Då gäller det att vänta till sista sekunden med att svara. Hoppas att detta fixas snart.
Postad 23 July 2008 - 11:25
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Vart kan man beställa detta, och få det garanterat innan helgen? Slut på discshop, där får man annars prdukten dagen efter redan...
EDIT: Beställde från Gameshop, kommer i morrn eller på fredag! Kul med lite sällskapsspel med, inte bara pang pangspel! hehe
Redigerat av Garrett, 23 July 2008 - 11:46.
Postad 24 July 2008 - 08:50
Bobby_Digital
-
Bobby_Digital
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Vart kan man beställa detta, och få det garanterat innan helgen? Slut på discshop, där får man annars prdukten dagen efter redan...
EDIT: Beställde från Gameshop, kommer i morrn eller på fredag! Kul med lite sällskapsspel med, inte bara pang pangspel! hehe 
Själv köpte jag spelet på Mediamarkt. 599kr inkl buzzers.
Postad 24 July 2008 - 09:39
whiskas
-
whiskas
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Värst är det ju när det är frågor där flera alternativ är rätt. Då gäller det att vänta till sista sekunden med att svara. Hoppas att detta fixas snart.
Just det! Väldigt märkligt är det iaf...
Postad 24 July 2008 - 09:49
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Det lär nog inte fixas, de har ju gjort så med mening. Finns ju möjliheter med det.. Man kan ju lura sina medspelare och sen i sista stund ändra till det man egentligen ville ha.
Postad 24 July 2008 - 11:28
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
Just det! Väldigt märkligt är det iaf...
Vad finns det för frågor där "flera alternativ är rätt"? Jag kan inte minnas att jag sett några sådana?
Postad 24 July 2008 - 12:16
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Vad finns det för frågor där "flera alternativ är rätt"? Jag kan inte minnas att jag sett några sådana?
Jag har bara sett det när man kör online "Soffa mot Soffa"
Postad 24 July 2008 - 14:11
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
Aha. Jag har inte vågat gå online ännu. Måste testas
Postad 24 July 2008 - 15:06
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
trött ja blir på att de aldrig uppdateras med frågor till buzzz.....Börjar se samma frågor nu och de är inget vidare,jaja hoppas det kommer snart iaf
Postad 24 July 2008 - 15:45
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
trött ja blir på att de aldrig uppdateras med frågor till buzzz.....Börjar se samma frågor nu och de är inget vidare,jaja hoppas det kommer snart iaf
Finns det inte att köpa frågor på PSN?
Postad 24 July 2008 - 16:08
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
Det finns två nya kategorier att köpa. Enligt beskrivande texten på PSN ska det vara 500+ nya frågor till respektive kategori.
Alltså:
- Sci-fi (+500 frågor)
- Rock legends (+500 frågor)
Kostnad: 45 kr per kategori
Postad 25 July 2008 - 06:26
Anti Turmoil
-
Anti Turmoil
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
fan vad nice detta var, diggade såklart buzz till PS2an men detta är nog lite roligare, när man sitter några stycken och går online blir det riktigt skoj, man sitter och analyserar motspelaren, är det en 15 årig liten kille eller sitter det kanske som det gör hos oss ett gäng 35-åriga killar som inte tycker om att förlora mot småbarn
sen att man ser vilka svar som ges av motspelaren bidrar ju bara till att man kan ge svar fel och ändra i sitsta sekunden, kanska kan lura 15-åringen men inte 35-åringarna
Postad 25 July 2008 - 09:39
Bobby_Digital
-
Bobby_Digital
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Det finns två nya kategorier att köpa. Enligt beskrivande texten på PSN ska det vara 500+ nya frågor till respektive kategori.
Alltså:
- Sci-fi (+500 frågor) - Rock legends (+500 frågor)
Kostnad: 45 kr per kategori
Dessa är enbart för en viss skiva vill jag minnas. Min buzz-skiva heter något annat än vad som står på PSN och därför kan jag inte tanka ner de nya kategorierna. Kanske gäller detta alla Buzz inköpta i Sverige? Någon som har mer info om detta? Känns ju isåfall lite surt att enbart britterna får ta del av nya "add ons". Mvh Bobby
Postad 25 July 2008 - 13:10
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
Dessa är enbart för en viss skiva vill jag minnas. Min buzz-skiva heter något annat än vad som står på PSN och därför kan jag inte tanka ner de nya kategorierna. Kanske gäller detta alla Buzz inköpta i Sverige? Någon som har mer info om detta? Känns ju isåfall lite surt att enbart britterna får ta del av nya "add ons".
Mvh Bobby
I PSN står det vilket disc-ID man ska kolla efter. Min skivas ID stämmer med det som står i PSN. Jag köpte min i Sverige. En svensk variant, i paket med trådlösa buzzrar.
Redigerat av Kimpost, 25 July 2008 - 13:11.
Postad 25 July 2008 - 15:40
Bobby_Digital
-
Bobby_Digital
-
Amatör
-
-
87 inlägg
I PSN står det vilket disc-ID man ska kolla efter. Min skivas ID stämmer med det som står i PSN.
Jag köpte min i Sverige. En svensk variant, i paket med trådlösa buzzrar.
Typiskt att min skiva inte stämmer  För visst är det det numret som är på undersidan skivan? Eller tittar jag på fel nummer? Mitt börjar på AE019.... har jag för mig. //Bobby
Postad 25 July 2008 - 16:31
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
Typiskt att min skiva inte stämmer För visst är det det numret som är på undersidan skivan? Eller tittar jag på fel nummer? Mitt börjar på AE019.... har jag för mig.
//Bobby
Du tittar på fel nummer, så du kanske har tur ändå. Kolla på ryggen av fodralet, längst ner. Mitt nummer är; BCES00099 Samma nummer finns också på framsidan av skivan, under playstationloggan.
Postad 26 July 2008 - 12:15
vigrin31
-
vigrin31
-
Rookie
-
5 inlägg
Tips för Er som är från trakterna kring Skövde (Västra Götaland). På SIBA i Maxihuset säljer de Buzz TV Quiz inkl buzzers till PS3 för 649kr -20% "sommarrabatt" = 519kr.
Trevligt sällskapsspel!
Postad 26 July 2008 - 22:32
Bobby_Digital
-
Bobby_Digital
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Du tittar på fel nummer, så du kanske har tur ändå. Kolla på ryggen av fodralet, längst ner. Mitt nummer är; BCES00099
Samma nummer finns också på framsidan av skivan, under playstationloggan.
Yes! Jag tittade på fel nummer  Tack för hjälpen och det lär nog bli ett köp på "Sci Fi" delen. Mvh Bobby
Postad 28 July 2008 - 09:41
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Köpte Buzz! förra veckan och har spelat som en tok i helgen. Väldigt kul när man är 4 personer!
En fråga. Man kan spela upp till 8 personer, är det om man har 8 buzzrar eller 4 vs 4 online? Vi testade att lira soffa mot soffa men då var det bara en som höll i buzzern. Finns det fler spelsätt online?
Postad 28 July 2008 - 18:17
Boxerboy
-
Boxerboy
-
Rookie
-
6 inlägg
Man måste ha 2 uppsättningar buzzers för att köra 8 spelare. Online kan man bara köra med 1 karaktär per "soffa". Det ska komma en uppdatering snart som göra att man kan använda vilken buzzer som helst för att svara i online-läget (så att alla i soffan kan hjälpas åt att svara, idag kan man ju bara använda 1 av buzzrarna). Men man kommer fortfarande bara kunna köra med 1 karaktär.
Postad 28 July 2008 - 22:20
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Ingen som vet när uppdateringen kommer??
Postad 28 July 2008 - 23:26
novumus
-
novumus
-
Forumräv
-
-
637 inlägg
Har man köp spelet, kul som fan! Men några förbättringar skulle uppskattas: Skulle vara roligt om tjejen och jag kunde spela online mot varandra och mot två andra personer. Känner ju redan efter en kvälls spelande att det kommer bli tjatigt med alla intron och Herr Buzz pratet. En utveckling av onlinedelen där man kan prata och kanske se det andra laget. Saknar frågor där man får använda BUZZ knappen, flera såna (få in lite mer jeopardy stuk på det hela). Varför ser man vad de andra bettar? samt ser vilket alternativ folk chansar på i ena delspelet.
Att man kan trycka på pause har jag lärt mig genom att läsa här i tråden... det var skönt, höll på bli tokig på det.
Postad 29 July 2008 - 00:05
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Har man köp spelet, kul som fan! Men några förbättringar skulle uppskattas: Skulle vara roligt om tjejen och jag kunde spela online mot varandra och mot två andra personer. Känner ju redan efter en kvälls spelande att det kommer bli tjatigt med alla intron och Herr Buzz pratet. En utveckling av onlinedelen där man kan prata och kanske se det andra laget. Saknar frågor där man får använda BUZZ knappen, flera såna (få in lite mer jeopardy stuk på det hela). Varför ser man vad de andra bettar? samt ser vilket alternativ folk chansar på i ena delspelet.
Att man kan trycka på pause har jag lärt mig genom att läsa här i tråden... det var skönt, höll på bli tokig på det. 
Kan inte hålla med mer... känns som om att dom har "slafsat" ihop spelet lite... Det är iofs ganska kul att slänga på det ibland och köra mot 3-8 polare samt lite online men det fattas ganska mycket. Tycker fortfarande att första Buzz till PS2'an var roligare.
Postad 29 July 2008 - 07:17
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Bruce, jag håller med dig! Fler frågor med Buzz-knappen skulle uppskattas. Jag tror det endast är en rond som man använder den i. Att man ser vad andra bettar har jag inget emot men något jag tycker är märkligt är när man spelar soffa mot soffa, då ser man vad den andra soffan har svarat innan tiden har gått ut Nu vet jag också hur man pausar  Man måste ha 2 uppsättningar buzzers för att köra 8 spelare. Online kan man bara köra med 1 karaktär per "soffa". Det ska komma en uppdatering snart som göra att man kan använda vilken buzzer som helst för att svara i online-läget (så att alla i soffan kan hjälpas åt att svara, idag kan man ju bara använda 1 av buzzrarna). Men man kommer fortfarande bara kunna köra med 1 karaktär.
Oh, den uppdateringen ser jag då fram emot!
Postad 05 August 2008 - 07:14
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
I går 4/8 var Buzz-servern ner kvällen, irriterande när man hade tänkt
att spela online. Dte har hänt lite för många gånger.
En annan irriterande sak är att det händer då och då att man blir utkastad
från spelet av olika orsaker. Då får man att man har spelat ett spel i statistiken
och en förlust, vilket inte är bra för rankingen.
//Pryzze
Postad 07 August 2008 - 14:22
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Tänkte köra lite Buzz och det fanns en uppdatering! Tydligen har dom infört Trophies för jag fick visst 2 st när jag körde 1spelarläge
Postad 07 August 2008 - 16:10
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Vet någon vad man skall göra för att låsa upp de dolda trophies??
Postad 07 August 2008 - 16:49
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
http://www.ps3blogge...-i-buzz-quiz-tvFinns visst några "hemliga" trophies oxå....
Postad 08 August 2008 - 07:46
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Igår gjorde jag mitt först myquiz. Riktigt skoj och enkelt. Såg att det inte fanns några quiz om skräckfilmer så jag gjorde ett om zombies
Bubukalas, gjorde även ditt myquiz  Bra frågor... jag vann över de jag spelade med
Postad 10 August 2008 - 23:43
flizzy
-
flizzy
-
Användare
-
-
198 inlägg
Vad trött jag blir! Gjorde ett riktigt bta resultat i 1-spelsläget (4500+) och så kommer det inte med i statistiken?! Inga andra problem med servrerna i övrigt, lyckades se statistiken & spela online mm. Är det så att det är slumpartat om ens resultat kommer med?
Postad 11 August 2008 - 03:32
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Vad trött jag blir! Gjorde ett riktigt bta resultat i 1-spelsläget (4500+) och så kommer det inte med i statistiken?! Inga andra problem med servrerna i övrigt, lyckades se statistiken & spela online mm. Är det så att det är slumpartat om ens resultat kommer med?
Tjena har bara en undring om de var dej ja spelade mot i lördags? Hade för mej att ja lirade mot dej och ja har nog aldrig blivit så förbannad.. Ja ledde hela vägen men sen näst sista frågan tog ja 250 poäng bara för att ja ville välja kategori nästa gång men icke sa nicke de kom ingen nästa gång.. De blev en hel del ölspill på soffan när sista frågan var slut... ///Voldoo
Postad 11 August 2008 - 06:01
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Bubukalas, gjorde även ditt myquiz Bra frågor... jag vann över de jag spelade med 
hehe.... jo jag testade att göra ett quiz... ganska roligt det dära med myquiz Tror att det kommer ta ett tag att låsa upp alla trophies i spelet för övrigt.... 50 spelomgångar av varje osv........
Postad 11 August 2008 - 09:22
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Tror att det kommer ta ett tag att låsa upp alla trophies i spelet för övrigt.... 50 spelomgångar av varje osv........
Ah, det kommer det garanterat att göra. Har låst upp 25 % hittills...
Postad 11 August 2008 - 10:20
flizzy
-
flizzy
-
Användare
-
-
198 inlägg
Tjena har bara en undring om de var dej ja spelade mot i lördags? Hade för mej att ja lirade mot dej och ja har nog aldrig blivit så förbannad.. Ja ledde hela vägen men sen näst sista frågan tog ja 250 poäng bara för att ja ville välja kategori nästa gång men icke sa nicke de kom ingen nästa gång.. De blev en hel del ölspill på soffan när sista frågan var slut...
///Voldoo
Jag önskade att det var mig du mötte, jag spelade dock inte i lördags. Vi möts kanske en annan gång så du får spilla lite mer öl i soffan...
Postad 14 August 2008 - 09:41
Unregistered14ba2107
-
Unregistered14ba2107
-
Användare
-
-
125 inlägg
Hur kan det vara möjligt att någon har klarat över 5300 poäng på singelläget?
Måste ha blivit något fel.
Det måste vara tråkigt för han som är tvåa att någon slags bugg har petat ner honom på andra plats.
Lite tråkigt är det för mig med eftersom jag ligger trea på ca 5140 poäng. 5140 ger ett snitt på över 287 så jag är lite skeptisk till förstaplatsens poäng.
Postad 14 August 2008 - 11:34
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Hur kan det vara möjligt att någon har klarat över 5300 poäng på singelläget? Måste ha blivit något fel.
Det måste vara tråkigt för han som är tvåa att någon slags bugg har petat ner honom på andra plats. Lite tråkigt är det för mig med eftersom jag ligger trea på ca 5140 poäng. 5140 ger ett snitt på över 287 så jag är lite skeptisk till förstaplatsens poäng.
Jag har också funderat på detta.... Nåt måste ju ha blivit fel eller också har han haft en enorm tur!
Postad 14 August 2008 - 14:59
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
298,3 i snitt !!!!
Något skumt är det.
Skall man chansa så är cansen 1 / 68.719.476.736
En chans på 68 miljarder .
Ett snitt på 287 är otroligt bra !! Grattis !!
Själv ligger ja sist bland de som har klarat 5.000 poäng så jag är nöjd
i alla fall över trophyn.
//Pryzze
Postad 15 August 2008 - 10:24
glericus
-
glericus
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Tänkte bara kolla om någon vill boosta upp sina soffa vs soffa vinster, så man kan få guld trofén nån gång =)
Då tänkte jag på att jag vinner en match så vinner den jag möter en o.s.v
Namnet på PSN är Glericus
Sen har jag några funderingar.
Quizpacken man kan köpa, är frågorna på svenska och är det någon som läser upp dom, eller är det som 500myquiz frågor?
Och hur får man till så att man kan spela 8 spelare? Jag har kopplat in 8buzzrar men kan ändå bara spela 4. Det står att man kan vara 8st på baksidan.
Postad 15 August 2008 - 11:53
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Frågorna är på svenska och det blir nya kategorier i det vanliga spelet, dvs dom läser upp mm
Postad 15 August 2008 - 12:13
glericus
-
glericus
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Frågorna är på svenska och det blir nya kategorier i det vanliga spelet, dvs dom läser upp mm
De låter skitbra, då anske det är värt att köpa nått packet nångång, men dom är lite dyr ändå så man få välja med omsorg. TV-spels frågor är en given nerladdning när den kommer.
Postad 15 August 2008 - 16:36
Unregistered14ba2107
-
Unregistered14ba2107
-
Användare
-
-
125 inlägg
298,3 i snitt !!!!
Något skumt är det.
Skall man chansa så är cansen 1 / 68.719.476.736 En chans på 68 miljarder .
Ett snitt på 287 är otroligt bra !! Grattis !!
Själv ligger ja sist bland de som har klarat 5.000 poäng så jag är nöjd i alla fall över trophyn.
//Pryzze
Det slår högre att ligga etta i Soffa mot Soffa så det är nog jag som ska säga grattis. Har inte spelat så länge online men har kommit upp på topp tio listan. På singelläget kör jag bara blockbusters vilket jag tycker är lättast. När jag fick 5156 hade jag otroligt flyt med frågorna. Hoppas vi syns i soffa mot soffa någon gång.
Postad 17 August 2008 - 09:39
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Hur kan det vara möjligt att någon har klarat över 5300 poäng på singelläget? Måste ha blivit något fel.
Det måste vara tråkigt för han som är tvåa att någon slags bugg har petat ner honom på andra plats. Lite tråkigt är det för mig med eftersom jag ligger trea på ca 5140 poäng. 5140 ger ett snitt på över 287 så jag är lite skeptisk till förstaplatsens poäng.
Det ar jag som ligger tva  Tror aven jag att det ar nagot fuffens med forstaplatsens resultat. Men som du sager ar det soffa mot soffa som raknas mer. Har inte hunnit spela det sa mycket, sen maste man ofta vanta valdigt lange innan nagon ansluter. Hoppas vi mots nagon gang. Mitt PSN ar kajoh om nagon vill lagga till mig. (Ar utomlands, darfor a, o)
Postad 17 August 2008 - 22:35
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
Hittade detta i ett engelsk forum där de diskuterade hur man skall svara rätt på tre frågor inom 0,5 s. Det funkar ju också om man vill komma högst upp på poänglistan ... I had to get over 295 3 times in a row to get this one.
my tip is too cheat. repeatedily press the ps button as the answers are revealed. it'll constantly pause and unpause the game allowing you more time to press the correct answer.
Hur har ni lyckats med tre rätt på 0,5 sekunder ? Själv så chansade jag på tre frågor och hade en trofe efter andra försöket !!! //Pryzze
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|