![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
Postad 27 augusti 2008 - 10:06

Postad 28 augusti 2008 - 09:51
Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge...:/
Ja på tok för länge....... Vill ha NU !!!

Mailar Komplett.se hela tiden.....

HTC Forever
Postad 28 augusti 2008 - 13:28
Kan inte vara kul, supporten på komplett är ju ett skämt.
Jag ringde Komplett igår och fick tag på en tjej som tvärbestämt hävdade att dom skulle få in 20 telefoner som inte var bokade den 30:e (som ju är en lördag....). Jag lade en beställning på deras hemsida. Har nu order liggande på Netonnet, Katshing och Komplett. En på varje. Får se vilken jag skall avboka först... Några rekommendationer på vem som brukar vara mest pålitlig?
Postad 28 augusti 2008 - 17:50
På min order så står det att den förväntas inkomma igår, så jag mailade och frågade,
Fick detta svar:
Bäste kund!
telefonen förväntas inkomma 2008-08-30 och ni får efter det ett slutleverans besked som bekräftar att den är framme i butiken.
Beklagar om vi är otydliga på er order status.
- Min gissning är att de själva vet om att de kommer komma 5 september, men att de får fler ordrar ifall folk tror att de kanske får in dem tidigare..
Men vem vet, de kanske får in dem på lördag =)
// Ludvig Fjell
Postad 28 augusti 2008 - 18:00
Det verkar vara så desperat att ni inte kan leva utan denna?
Jag är desperat av tre anledningar:
- Jag har väntat i flera år på en VGA telefon som är tillräkligt liten för att man ska kunna ha med sig den (min HTC universal släpade jag med mig i två år tills jag gav upp)
- Jag har redan sålt min TyTN II till min kolega, som i själv tappade sin i sjön. Så tills han får min telefon så går han helt utan.
- Jag är stört-kär i Touch Pro. Nästan på ett obehagligt sätt - ni vet så där så att folk kommer att kolla på mig och min blivande kärlek i tunnelbanan och tänka " va fan är det där för freek!?".. .. Min sambo är redan sur på att jag spänderar så mycket tid vid xda-developers.com =)
typ så..

Redigerat av Unregisteredb48044b3, 28 augusti 2008 - 18:00.
Postad 28 augusti 2008 - 20:54
Jag har själv beställt en Touch Pro som ny jobbmobil.
Jag börjar den 1/9 på nya jobbet så det blir väldigt tight, tur att man har lite gamla lurar som man kan ta om det krisar.
haha samma som mig men börjar 2/9. Hoppas TPH får in några nu.
Postad 28 augusti 2008 - 20:55
Jag är desperat av tre anledningar:
- Jag har väntat i flera år på en VGA telefon som är tillräkligt liten för att man ska kunna ha med sig den (min HTC universal släpade jag med mig i två år tills jag gav upp)
- Jag har redan sålt min TyTN II till min kolega, som i själv tappade sin i sjön. Så tills han får min telefon så går han helt utan.
- Jag är stört-kär i Touch Pro. Nästan på ett obehagligt sätt - ni vet så där så att folk kommer att kolla på mig och min blivande kärlek i tunnelbanan och tänka " va fan är det där för freek!?".. .. Min sambo är redan sur på att jag spänderar så mycket tid vid xda-developers.com =)
typ så..
Känner också till den där stört-kära känslan när man väntar på ny härlig teknik att lägga vantarna på och
min sambo ser lite snett på mig med ett "hmmmm...." här hon passerar min dator där jag ivrigt slukar i mig av touch pro på olika siter. Hoppas du inte behöver vara olyckligt kär så länge till utan till slut får DIN "Touch Pro"

Postad 29 augusti 2008 - 20:33
Postad 29 augusti 2008 - 22:11
Det jag hörde för några veckorsedan när jag snackade med TRE om de skulle få in denna eller ej så sa han att de är mycket möjligt, enligt dem så skulle den komma i mitten av september. å så har jag mailat komplett å de sa att den skulle komma imorgon men de tvivlar jag mer på.
Nja...att den skulle komma in på lager på en lördag verkar en aning långsökt väl..?
Postad 30 augusti 2008 - 12:22

Kan väl enklast säga att den är superläcker. Är nu inne på min tredje HTC och här har det blivit ett lyft, framför allt när det gäller responstid vid växling at program, dock har jag inte hunnit få till rätt feeling i touch flo, men det kommer väl.
Härda ut den är värd väntan

Postad 30 augusti 2008 - 12:46
Bara lugn alla, den landade i sverige igår
och jag fick min igår
![]()
![]()
.
Kan väl enklast säga att den är superläcker. Är nu inne på min tredje HTC och här har det blivit ett lyft, framför allt när det gäller responstid vid växling at program, dock har jag inte hunnit få till rätt feeling i touch flo, men det kommer väl.
Hur känns det att ha den i fickan då? Som att ha en brandsläckare ungefär va?
Postad 30 augusti 2008 - 13:36
Bara lugn alla, den landade i sverige igår
och jag fick min igår
![]()
![]()
.
Var köpte du din ifrån? Du fuskade säkert och jobbar hos antingen Katshing eller Komplett eller nån sån affär?

Postad 31 augusti 2008 - 07:58
Mitt jobb har fördelen att köpa direkt från distrubutör därför fick jag den tidigt.
Nackdelen med HTC lurarna är batteritiden och Pro är inget undantag.

Postad 31 augusti 2008 - 11:51
Postad 31 augusti 2008 - 13:47
Min Tytn II har tex WM 6.1, CE-OS 5.2.19212 (Build 19212.1.0.3)
Tack
Redigerat av bgmate, 31 augusti 2008 - 16:11.
Postad 31 augusti 2008 - 16:12
grattis =) ahh vill också ha =P hur ser tangent bordet ut?? har den åäö, asså på A och O? hur fungerar det att skriva tycker du?Bara lugn alla, den landade i sverige igår
och jag fick min igår
![]()
![]()
.
// Zack
Postad 31 augusti 2008 - 17:10
grattis =) ahh vill också ha =P hur ser tangent bordet ut?? har den åäö, asså på A och O? hur fungerar det att skriva tycker du?
// Zack
Yes den har nordiskt tangetbord med å,ä,ö = fn och sedan väljer man.
Funkar bra, har som sagt haft en 730 tidigare så man väjer sig rätt snabbt att skriva med bordet, fördelen är nu att det är ett 5 radigt. Nackdelen får väl bli storleken då

//
P
Postad 31 augusti 2008 - 17:11
Yes den har nordiskt tangetbord med å,ä,ö = fn och sedan väljer man.
Funkar bra, har som sagt haft en 730 tidigare så man väjer sig rätt snabbt att skriva med bordet, fördelen är nu att det är ett 5 radigt. Nackdelen får väl bli storleken då![]()
//
P
Skulle du inte kunna spela in ett klipp och lägga upp det så man får se kvalitén?
Postad 31 augusti 2008 - 17:15
Förresten, vart hittar man hur videoklippen ser ut som spelas in med den här? Har försökt att leta lite men lyckades inte hitta..
I min lilla goding läggs dom under foto/video, inte på minneskortet.
//
P
Skulle du inte kunna spela in ett klipp och lägga upp det så man får se kvalitén?
Have you seen one 3,2 filer har du sett dom alla, ingen skillnad.
//
P
Postad 31 augusti 2008 - 17:23
I min lilla goding läggs dom under foto/video, inte på minneskortet.
//
P
Have you seen one 3,2 filer har du sett dom alla, ingen skillnad.
//
P
Okej, har bara sett från en 3,2 mp och det var från E71an, och den var ganska risig.
Postad 31 augusti 2008 - 17:29
Fick svar från Hasslingegatan (via PM). Tack för det!Hasslingegatan kan du kolla vilket OS det är så vore jag tacksam.
Min Tytn II har tex WM 6.1, CE-OS 5.2.19212 (Build 19212.1.0.3)
Tack
Om ngn annan är intresserad så var svaret:
WM 6.1, CE-OS 5.2 19965 (build 1.2.3)
Postad 31 augusti 2008 - 20:15
{Yes den har nordiskt tangetbord med å,ä,ö = fn och sedan väljer man.
Funkar bra, har som sagt haft en 730 tidigare så man väjer sig rätt snabbt att skriva med bordet, fördelen är nu att det är ett 5 radigt. Nackdelen får väl bli storleken då![]()
//
P
Hej lyllost!
Jag är väldigt intresserad av vilka symboler som har offrats för att ge plats
åt åäö, har du möjlighet att ta ett kort och posta?
Jag är nämligen väldigt frusterad av avsaknaden av citationstecknet på min TyTNII (vilket jag också just nu skriver med).
\\Ludvig Fjell
Postad 31 augusti 2008 - 20:45
//Zack
Postad 01 september 2008 - 08:05
Postad 01 september 2008 - 09:26
nu verkar alla fått in den i lager så nu lär alla här le som solen imorgon när de hämtar ut den på posten
Jag kan inte se att " alla " ska ha fått in den........
Jag hoppas att få besked ifrån Komplett.se så snart dom kan bekräfta leverans.....
Vill ha nu !!!

Postad 01 september 2008 - 09:52
Jag kan inte se att " alla " ska ha fått in den........
Jag hoppas att få besked ifrån Komplett.se så snart dom kan bekräfta leverans.....
Vill ha nu !!!
Jag kan inte ens se att någon har fått in den (prisjakt.se kl 10.49). inWarehouse/Komplett envisas fortfarande med 2008-08-30 (i lördags), har mejlat deras företagskundtjänst nu och frågat, likaså Katshing. Xen1, vem ser du har den i lager? Tell us so we can spend all ours, our companys, our parents and our ancestors money!

Postad 01 september 2008 - 10:04
än 09/05 som det stått på sidan ett bra tag nu...
Komplett har ju fortfarande i lördags som preliminärt, någon som beställt ifrån komplett
och fått någon bekräftelse? Om de fått in telefoner i Lördags (konstig veckodag att få leveranser på?!?)
så borde det väl skeppas ut lurar idag?
SUGEN!!!

Postad 01 september 2008 - 10:43

Postad 01 september 2008 - 10:45
Det hade inte Dustin för en timma sen...
TJOHO!!!
Pratade precis med order på Dustin och dom har den hemma i lager !!
Avbeställde från alla andra o han skickar mig luren idag !!!
Han lovade att jag har den imorgon el på onsdag !!!!!
Jippi !!!

Om de skulle sälja den med abonnemang skulle de ha 111st i lager nu
Jag beställde utan abb..... inga problem !!!
Postad 01 september 2008 - 11:22
Jag beställde utan abb..... inga problem !!!
Problemet är att jag vill köpa den med abonnemang

mvh, R
Postad 01 september 2008 - 11:28
Beställd på Dustin, med hemkörning i kväll!

Postad 01 september 2008 - 11:55
Ouch, jag får inte min förräns imorgon, *BRÖL*
Postad 01 september 2008 - 15:22
Fy fan va vi e prylb*gar här på forumet. 24 timmar till och världen går under

Jag VANN!!! HE HE!

Postad 01 september 2008 - 16:00
Så jag får väl min i övermorgon..
Postad 01 september 2008 - 16:22
undrar vad som finns i boxen..... minneskort mm.
Postad 01 september 2008 - 17:17
{
Hej lyllost!
Jag är väldigt intresserad av vilka symboler som har offrats för att ge plats
åt åäö, har du möjlighet att ta ett kort och posta?
Jag är nämligen väldigt frusterad av avsaknaden av citationstecknet på min TyTNII (vilket jag också just nu skriver med).
\\Ludvig Fjell
Äger tyvärr ingen kamera som kan ta en sådan bild.
//
Peter
Postad 01 september 2008 - 17:21
Hej Får min imorgon.
undrar vad som finns i boxen..... minneskort mm.
Sorry inga sdkort är med bara det gamla "vanliga" laddare, usb kabel och headset.
//
P
Postad 01 september 2008 - 18:28
Är det med skärmskydd (sån där plastfilm som följer med till Diamond)?
Postad 01 september 2008 - 19:23
antar att dom tagit slut:/ eller så har det buggat härJag kan inte se att " alla " ska ha fått in den........
Vill ha nu !!!
för när jag tittade tidigt imorse så var det många butiker som hade den i lager enligt prisjakt:(
blev själv väldigt sugen på en nu
Redigerat av Xen1, 01 september 2008 - 19:23.
Postad 01 september 2008 - 19:55

Postad 01 september 2008 - 20:59
Finns i lager hos Dustin (http://www.dustin.se...5010150081.aspx), beställde innan idag och har fått kolli-id, den ligger på posten i Stockholm och väntar på att få ta flyget till mina sydligare breddgrader
Jag beställde idag oxå men jag kan inte hitta något kolli-nr.....

Men den bör väl dyka upp imorgon el i alla fall denna vecka.......

Redigerat av xr650, 01 september 2008 - 20:59.
Postad 02 september 2008 - 07:42
@Hasslingegatan
Är det med skärmskydd (sån där plastfilm som följer med till Diamond)?
Jepp, det följer med 1.
//
P
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar