Men kan även upplysa om att nyckeln inte gör något än.
Så får vänta tills den 19e som alla andra.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 12 November 2009 - 08:31
Läs mitt förtydligade 2 inlägg efter att ja fick nyckeln
Men kan även upplysa om att nyckeln inte gör något än. Så får vänta tills den 19e som alla andra. Postad 12 November 2009 - 10:02
Lite ny info från Van Dyke himself:
Alltid roligt med nya lägen!
Detta oroar mig.. :/
Källa: incgamers Postad 12 November 2009 - 10:16
Finns en lite rolig tävling till spelet som syftar på achievments man får spelet. Jag slängde in en "Last kill" som jag saknade i BFBC. BFBC2 Achievments challenge
Sedan hittade jag lite intressant info på deras hemsida angående customisation av karaktär:
Och sist men inte minst hittade jag en så lysande mening
Källa: BFBC2 Game info Redigerat av Unregistered7da62804, 12 November 2009 - 10:16. Postad 12 November 2009 - 16:44
Drog in en "BE A MAN" i BFBC2 Achievments challenge.... =)..... Ja men ja bara hoppas o hoppas på klansupport nu annars blir ja grymt besviken.. Hade spelat BC1 fortfarande om de hade funnits. Jaja vi får hoppas att dice har fixat till allting till detta spel då kan ja sälja mina 20 andra spel till ps3
1 vecka kvar nu till betan och ja längtar nå fruktansvärt =) Postad 12 November 2009 - 17:12
Ja utan klansupport blir nog detta en katastrofal miss. Dock oroar jag mig för att det ska bli likt 1943 med squadsystemet. För det var ju nästan obefintligt. De borde säga att det kommer vara som BF2 eller BF2142. Vad ska man uppfylla för krav för att vara en man (BE A MAN) då? Postad 12 November 2009 - 17:33
Annars får du skaffa det till PC... jag skaffar till både ps3 och PC... till PC just för dedikerade servrar, tror vi kommer ha en egen server i våran kompisklan, sedan kan man lättare fixa klan vs klan matcher! Men kommer köpa det till ps3an med, för ett par polare ska bara spela det på ps3an... dyrt, jag vet... men vad gör man inte för att döda polare! hä hä hä Redigerat av Garrett, 12 November 2009 - 17:33. Postad 12 November 2009 - 18:51
Vill ha BETA!!
Signat upp på sidan som länkades tidigare. Men är det någon som vet om gamestop get ut beta keys om man bokar där? Verkar ju finnas något samarbete mellan GS och den där sidan då "US" skickas vidare till gamestop för "beta sign up". Postad 12 November 2009 - 19:56
Tänkte att man skulle vara sniper och snipra 5 plus ta 5 dog tags på samma bana =).... Postad 12 November 2009 - 20:28
Haha inte alls vad jag trodde det skulle vara... Trodde det skulle vara något i stil med att man tog sjävlmord om man sköt sin kompis till döds men men... Ändrade min avatar till något mer passande btw. Postad 12 November 2009 - 20:50
Kolla in detta!!! riktigt fräscht gameplay i 13min från betan där de går igenom väldigt mycket om hur allt kommer fungera! riktigt intressant och giller det nya GUI:et!! HYPE!
http://g4tv.com/vide...ugh/?quality=hd Postad 13 November 2009 - 16:54
här finns fler beta nycklar: http://store.4player...ta-Key_PS3.html
dock en tysk sida så kan vara lite krångligt Postad 13 November 2009 - 17:07
Släpps på min födelsedag. Nice
Hoppas bara att det blir minst lika bra som ettan. Postad 13 November 2009 - 17:25
Intervju med Van Dyke, samma som ett tidigare svar jag har gjort men denna gång är det hela med video.
Video intervju Samma som ovan fast i skriftlig form. (så man vet vad snubben frågar om också Skriven intervju En sak som jag tyckte var speciellt intressant:
Postad 13 November 2009 - 17:53
tar inte det här spelet hem årets fps pokal så ska jag sluta äta jordnötter med ...jordgubbs sylt
Postad 13 November 2009 - 18:04 Efter alla timmar med Killzone har man ju vant sig vid att kompensera för den tid det tar för kulan att nå målen, speciellt när man sniprar - så det känns nästan konstigt att inte göra det i andra spel. Postad 13 November 2009 - 19:53
Jo det är helt riktigt! Man behövde betydligt mer skill för att träffa ett rörande mål med sniper på KZ2, nästan omöjligt om man frågar mig (om de inte springer rakt mot en...) Dock känns det som om det var det på BFBC också.. fast inte lika markant som det var i KZ2, eller så var det bara BFBC's laggiga servrar som inte registrerade allting direkt Fast den intressanta delen enligt mig ligger ju helt klart i att kulorna "faller", dock borde det inte spela någon roll om man sniprar <200m (bara en uppskattning) sträckan borde vara för kort för att påverka bågen på kulan. Men helt klart om man sitter uppe på något berg nånstans och skjuter på något 1km ifrån är det väl ganska självklart att kulan faller avsevärt. Eller? En annan sak som jag tycker borde vara en självklarhet är ju om man blir skjuten i huvudet borde man dö direkt oavsett vapen, möjligvis kan personen överleva två skott om man träffar hjälmen lite halft med ett klent vapen (typ handvapen). Och man borde även dö av första skottet om man blir träffad i överkroppen/huvudet av en sniper eller annat vapen med stor kaliber. Iofs finns det skyddsvästar och dylikt, men hur mycket klarar en sådan egentligen? Grymma förväntningar på betan! Hoppas bara det inte är en massa 14åringar som vill spela "det nya demot". En beta är ju till för utvecklarna och inte spelarna.. Även om det är roligt för oss att få händerna på något nytt och spännande Postad 13 November 2009 - 22:27
Sitter fortfarande här och funderar på att boka det nu just för betan. Men eftersom de har spelet i 1 kronas kampanjen på gamestop och eftersom jag har 2st spel liggandes som jag hade tänkt byta in så känns det lite surt.
Hade mailat gamestop om jag hittade en adress, men icke.. kan inte hitta någon på deras sida!? Men men, hoppas vi kan få svar på detta snarast! Postad 14 November 2009 - 00:21
tack så mycket. verkar funka! Postad 14 November 2009 - 01:16
Japp, 2an kommer att bli ganska så mkt bättre en etten
De har lagt ner kanska så mkt kärlek på det Redigerat av Mihlberg, 14 November 2009 - 01:18. Postad 14 November 2009 - 01:31
Jag vill fortf ha nyheter om SP, van Dyke sa att de satsar mkt på det, men imo så har IW satt en standard med SP-storytelling genom MW1 och 2, manus, timing, eskalering samt musik är alla i hollywoodklass.
Jag fann storylinen bakom BC1 lite konstig, typ ett gäng värdelösa soldater som letar guld, visst det är väl ett roligt koncept, men inte alls lika jawdrapping som internationella politiska konflikter... Postad 14 November 2009 - 01:32
Asså Ussscch så trevligt detta spel kommer att bli. Kommer låsa in mej i lägenheten och nöta nöta nöta för att bli riktigt grym och sen hoppas ja på en webhallen turnering så man kan få med sej nå fina priser hem Hoppas de kommer finnas någon lite mindre bana så man kan mötas squad mot squad eller 8 i varje lag. Vore kul o ha några miniturneringar här på forumet för ja vet att ni är ett grymt gäng på dem flesta spel oc mkt roliga att ha o göra med... Jaja det närmar sej betadags och ja hoppas att detta kommer bli det bästa fps spelet på konsoll,provade MW2 hos en kompis och de är ju riktigt bra det med fast faller inte mej i smaken riktigt med de hetsiga skjutandet hela tiden men rätt snyggt o coolt.. Postad 14 November 2009 - 10:49
Låter ju alldeles för lätt det där Doppande kulor har jag nog inte märkt av i ett spel sen det gamla delta force (tror jag det heter) och är ett välkomnande inslag även för mig slipper det kännas som man har en fast "connection" mellan hårkorset och snubben på andra sidan av det Postad 14 November 2009 - 11:14
Och vad har "be a man" med snipra 5 st att göra? Snipra e la ganska omanligt (även om det e fruktansvärt skoj).
Ser förövrigt väldigt mycket fram till detta då jag gillar battlefieldserien. Hoppas att det blir mycket bättre än 1an som jag tycke var ytterst mediokert Postad 14 November 2009 - 12:12
Fattar inte riktigt.. ska man använda den mellan kl 23:00 och 6:00.. eller vart ska man klicka? Kan någon förklara? Postad 14 November 2009 - 14:14 är lite skumt man får hålla koll på sidan för det går bara att beställa ibland tror inte det är några särskilda tider , du kan få en nedräking som du måste vänta på typ en kvart. men det ska iallafall komma upp en knapp som det står "jetzt vorbestellen".... finns ca 700 kvar EDIT:funkar för mig nu i alla fall Redigerat av vvv, 14 November 2009 - 14:15. Postad 15 November 2009 - 19:43
Såja, då har man förhandsbokat sitt ex av spelet
Och så fick man en beta-nyckel till på köpet! Vad trevligt det kan bli Postad 16 November 2009 - 14:36
Vart bokade du då? Gäller beta erbjudandet alla förbokningar eller bara speciella butiker (typ webhallen)? Skulle vara topen om man kunde få betanyckel när man bokar på Gamestop eftersom spelet finns i deras 1kr kampanj. Postad 16 November 2009 - 14:41
Som jag förstått det så är det vissa butiker som kör med kampanjen.
"Limited edition" heter ju den versionen hos Webhallen och inga andra butiker har nämnt något om betanycklar, så jag tror att det inte ingår då. Jag förbeställde hos webbhallen, nycklarna skickas ut den 19e som jag förstår det. Postad 16 November 2009 - 14:45
okok.
Ska svänga in en snabbis på gamestop nästa gång man har krokarna förbi och höra med dem där. Annars får man väl lägga en beställning på webhallen. Postad 16 November 2009 - 15:58 finns fler koder nu på sidan jag tipsade om innan http://store.4player...ta-Key_PS3.html om man inte ändå ska köpa det på webbhallen Postad 17 November 2009 - 01:50
Har precis skaffat Battlefield 1943 till PS3 (då detta kostar endast 120 spänn).
Är tveksam till fler FPS-köp som t.ex. Battlefield Bad Company 2 ----> kommer ju säkert vara ett otroligt spel, men att spela med handkontroll känns inte alls kul. PC? Nja, osäker. Det är ju så dyrt med speldatorer. Redigerat av Unregistered1659, 17 November 2009 - 04:04. Postad 17 November 2009 - 19:43
ge handkontrollen lite tid så ska du se att du snart får det att funka. lägger mig hällre i soffan med hankontrollen än att sitta som ett mähä framför pc:en. har själv varit en fps-ska-spelas-på-pc kille. snart torsdag!! Postad 17 November 2009 - 21:40
Är det någon som vet när man får beta-koderna från webhallen? Skulle ju suga om man fick den på kvällen eller liknande... :/
Postad 17 November 2009 - 21:59
Det skulle det, men det tror ju inte. De jobbar ju dagtid, dessutom misstänker jag att de redan fått koderna men inte har rätt att distribuera dem ännu. wooooohoooo blir att låsa in sig på söndag. och lite imgorn Postad 18 November 2009 - 10:37
Vill inte göra folk besvikna men folk som fixat betanyckel från tyskland måste ha ett tyskt id för att få det att fungera men detta gäller inte alla tyska sidor men dem som fått ett mail med
Wichtiger Hinweis: Halten Sie Ihren Personalausweis bereit, da Sie zum Abrufen des Codes erneut Ihre Personalausweis-Nummer eingeben müssen! = Viktigt: Håll ditt pass klar, eftersom du en gång för att få koderna måste ange ditt ID-nummer Plus att man var tvungen att ha ett tyskt id. men ja hoppas på det bästa för er. Imorgon ses vi på slagfältet eller ikväll kl 00.00 för min del Postad 18 November 2009 - 10:51
Har du fått din betakod? Hoppas få min från webhallen när det drar igång iaf... Postad 18 November 2009 - 10:56
Har fått en betakod som börjar gälla från inatt sen den från webhallen väntar ja på fortfarande men den kommer väl antagligen imorgon bitti eller nåt... Postad 18 November 2009 - 13:26
Ohh fett! Vart fick du den ifrån? Redigerat av Unregistered7da62804, 18 November 2009 - 13:32. Postad 18 November 2009 - 15:58
Ringde webhallen, de skickar ut nycklarna antingen vid midnatt eller imorgonbitti.
Postad 18 November 2009 - 16:09
We think alike! Ringde också och killen sa till mig att inte senare än klockan 9:00 imorn, så skulle de vara ute! Men antagligen midnatt. Dock vara han osäker på om alla skulle få, han verkade dock väldigt väldigt osäker.. Postad 18 November 2009 - 19:07
FZ.se delar ut 100 stycken betanycklar klockan 21:00, kanske ni har tur och få en där.
Postad 18 November 2009 - 19:37
finns betanycklar på fileplanet igen ---> http://www.fileplane...d-bad-company-2
bara att köra genom proxy och regga ett konto Postad 18 November 2009 - 19:56
Var kan man hämta hem beta versionen? Playstation store eller? Har förhandsbokat limited edition från webhallen men hur kommer jag igång att spela när jag fått koderna?
Postad 18 November 2009 - 20:00 Välj "redeem code" i PS Store sen. Ikonen uppe till höger. Postad 18 November 2009 - 21:05
Jag fick precis en där! Ska bli trevligt att testa imorgon, ser riktigt grymt ut på filmerna man har sett. Postad 18 November 2009 - 21:14
Om det var många som fick en igår å vill vara snälla så kan ni ju skaffa ett nytt psn konto tanka ner det själva å sen dela med sig med inloggningen.. då kan 4 pers till få det med en kod...
Postad 18 November 2009 - 21:25
Dock finns det en chans att det kontot/ps3 blir svartlistat för betan.. Vet att det hände många på LBP-betan när den kom för nåt år sen.. Så jag skulle inte rekomendera det.. Dock borde jag få in minst 2st (om allt går som det ska..) så jag skulle kunna ge ut en om det är någon som saknar en beta-kod imorn. Postad 18 November 2009 - 22:14
Hej! Väldigt generöst av dig att dela med dig (oavsett om det blir jag som får den). Sån stil uppskattas! Jag skickade ett PM för att visa mitt intresse! / Hälsningar Henrik 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |