Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 12 November 2009 - 08:31

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Läs mitt förtydligade 2 inlägg efter att ja fick nyckeln :P

Men kan även upplysa om att nyckeln inte gör något än.
Så får vänta tills den 19e som alla andra.

Postad 12 November 2009 - 10:02

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Lite ny info från Van Dyke himself:

Alltid roligt med nya lägen!

“[W]e also have two new game modes that we're not disclosing all the details about – but I will say that it's completely based and focused on squad play,” he said.

“That, I think, is going to take it to the next level, and people really need to stay on the lookout for when we release those details.”

Detta oroar mig.. :/

“You're no longer forced into a squad like in Bad Company 1. It's very similar to what we did in 1943.”

Källa: incgamers

Postad 12 November 2009 - 10:16

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Finns en lite rolig tävling till spelet som syftar på achievments man får spelet. Jag slängde in en "Last kill" som jag saknade i BFBC. BFBC2 Achievments challenge

Sedan hittade jag lite intressant info på deras hemsida angående customisation av karaktär:

Variety also extends into the range of customizable kits weapons and vehicles available. With 4 distinct character classes, and weapons, gadgets and specializations players have over 15000 kit variations to discover and master players will be able to fine-tune their preferred fighting style to give them the edge in combat.

Och sist men inte minst hittade jag en så lysande mening :P B)

All of these features combine to deliver spectacular and unpredictable action moments found nowhere else in a modern warfare experience.

Källa: BFBC2 Game info

Redigerat av Unregistered7da62804, 12 November 2009 - 10:16.

Postad 12 November 2009 - 16:44

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Drog in en "BE A MAN" i BFBC2 Achievments challenge.... =)..... Ja men ja bara hoppas o hoppas på klansupport nu annars blir ja grymt besviken.. Hade spelat BC1 fortfarande om de hade funnits. Jaja vi får hoppas att dice har fixat till allting till detta spel då kan ja sälja mina 20 andra spel till ps3 :P.

1 vecka kvar nu till betan och ja längtar nå fruktansvärt =)

Postad 12 November 2009 - 17:12

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Drog in en "BE A MAN" i BFBC2 Achievments challenge.... =)..... Ja men ja bara hoppas o hoppas på klansupport nu annars blir ja grymt besviken.. Hade spelat BC1 fortfarande om de hade funnits. Jaja vi får hoppas att dice har fixat till allting till detta spel då kan ja sälja mina 20 andra spel till ps3 B).

Ja utan klansupport blir nog detta en katastrofal miss. Dock oroar jag mig för att det ska bli likt 1943 med squadsystemet. För det var ju nästan obefintligt. De borde säga att det kommer vara som BF2 eller BF2142.

Vad ska man uppfylla för krav för att vara en man (BE A MAN) då? :P

Postad 12 November 2009 - 17:33

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Drog in en "BE A MAN" i BFBC2 Achievments challenge.... =)..... Ja men ja bara hoppas o hoppas på klansupport nu annars blir ja grymt besviken.. Hade spelat BC1 fortfarande om de hade funnits. Jaja vi får hoppas att dice har fixat till allting till detta spel då kan ja sälja mina 20 andra spel till ps3 B).

Annars får du skaffa det till PC... jag skaffar till både ps3 och PC... till PC just för dedikerade servrar, tror vi kommer ha en egen server i våran kompisklan, sedan kan man lättare fixa klan vs klan matcher! :P
Men kommer köpa det till ps3an med, för ett par polare ska bara spela det på ps3an... dyrt, jag vet... men vad gör man inte för att döda polare! hä hä hä ;)

Redigerat av Garrett, 12 November 2009 - 17:33.

Postad 12 November 2009 - 18:51

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Vill ha BETA!!

Signat upp på sidan som länkades tidigare.

Men är det någon som vet om gamestop get ut beta keys om man bokar där? Verkar ju finnas något samarbete mellan GS och den där sidan då "US" skickas vidare till gamestop för "beta sign up".

Postad 12 November 2009 - 19:56

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Ja utan klansupport blir nog detta en katastrofal miss. Dock oroar jag mig för att det ska bli likt 1943 med squadsystemet. För det var ju nästan obefintligt. De borde säga att det kommer vara som BF2 eller BF2142.

Vad ska man uppfylla för krav för att vara en man (BE A MAN) då? :)

Tänkte att man skulle vara sniper och snipra 5 plus ta 5 dog tags på samma bana =)....

Postad 12 November 2009 - 20:28

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Tänkte att man skulle vara sniper och snipra 5 plus ta 5 dog tags på samma bana =)....

Haha inte alls vad jag trodde det skulle vara... Trodde det skulle vara något i stil med att man tog sjävlmord om man sköt sin kompis till döds :) eller något annat macho som att hoppa från en byggnad och sätta kniven i ryggen på någon... ;)

men men...

Ändrade min avatar till något mer passande btw. :)

Postad 12 November 2009 - 20:50

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Kolla in detta!!! riktigt fräscht gameplay i 13min från betan där de går igenom väldigt mycket om hur allt kommer fungera! riktigt intressant och giller det nya GUI:et!! HYPE!

http://g4tv.com/vide...ugh/?quality=hd

Postad 12 November 2009 - 21:52

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Ojoj vad jag vill få tillgång till betan nu :) Håller tummarna.

Postad 13 November 2009 - 13:16

allstars
  • allstars
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
förhandsbokat och längtar efter betan

Postad 13 November 2009 - 16:54

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
här finns fler beta nycklar: http://store.4player...ta-Key_PS3.html
dock en tysk sida så kan vara lite krångligt

Postad 13 November 2009 - 17:07

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Släpps på min födelsedag. Nice

Hoppas bara att det blir minst lika bra som ettan.

:(

Postad 13 November 2009 - 17:25

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Intervju med Van Dyke, samma som ett tidigare svar jag har gjort men denna gång är det hela med video.
Video intervju

Samma som ovan fast i skriftlig form. (så man vet vad snubben frågar om också :( )
Skriven intervju

En sak som jag tyckte var speciellt intressant:

Overall, our weapons are very unique as far as a lot of games, because we use real-time physics so we use things like bullet drop. So you don't have an insta-kill. In some games it didn't matter what distance you were from someone when you shot and killed them as it registered instantly. We actually have speed for our bullets, so they're travelling like they would in real-life. Snipers are now going to have some bullet drop as well, so we've tweaked around with that. There's going to be a lot of skill required.

Postad 13 November 2009 - 17:53

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
tar inte det här spelet hem årets fps pokal så ska jag sluta äta jordnötter med ...jordgubbs sylt :(

Postad 13 November 2009 - 18:04

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

En sak som jag tyckte var speciellt intressant:

Efter alla timmar med Killzone har man ju vant sig vid att kompensera för den tid det tar för kulan att nå målen, speciellt när man sniprar - så det känns nästan konstigt att inte göra det i andra spel. :( Däremot blir man nog bara less på om kulan även tappar höjd när man sniprar. Det kommer bara kännas inexakt.

Postad 13 November 2009 - 19:53

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Efter alla timmar med Killzone har man ju vant sig vid att kompensera för den tid det tar för kulan att nå målen, speciellt när man sniprar - så det känns nästan konstigt att inte göra det i andra spel. :( Däremot blir man nog bara less på om kulan även tappar höjd när man sniprar. Det kommer bara kännas inexakt.

Jo det är helt riktigt! Man behövde betydligt mer skill för att träffa ett rörande mål med sniper på KZ2, nästan omöjligt om man frågar mig (om de inte springer rakt mot en...) :angry:
Dock känns det som om det var det på BFBC också.. fast inte lika markant som det var i KZ2, eller så var det bara BFBC's laggiga servrar som inte registrerade allting direkt :)

Fast den intressanta delen enligt mig ligger ju helt klart i att kulorna "faller", dock borde det inte spela någon roll om man sniprar <200m (bara en uppskattning) sträckan borde vara för kort för att påverka bågen på kulan. Men helt klart om man sitter uppe på något berg nånstans och skjuter på något 1km ifrån är det väl ganska självklart att kulan faller avsevärt. Eller?

En annan sak som jag tycker borde vara en självklarhet är ju om man blir skjuten i huvudet borde man dö direkt oavsett vapen, möjligvis kan personen överleva två skott om man träffar hjälmen lite halft med ett klent vapen (typ handvapen).
Och man borde även dö av första skottet om man blir träffad i överkroppen/huvudet av en sniper eller annat vapen med stor kaliber. Iofs finns det skyddsvästar och dylikt, men hur mycket klarar en sådan egentligen?

Grymma förväntningar på betan! Hoppas bara det inte är en massa 14åringar som vill spela "det nya demot". En beta är ju till för utvecklarna och inte spelarna.. Även om det är roligt för oss att få händerna på något nytt och spännande :unsure:

Postad 13 November 2009 - 22:27

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Sitter fortfarande här och funderar på att boka det nu just för betan. Men eftersom de har spelet i 1 kronas kampanjen på gamestop och eftersom jag har 2st spel liggandes som jag hade tänkt byta in så känns det lite surt.

Hade mailat gamestop om jag hittade en adress, men icke.. kan inte hitta någon på deras sida!?

Men men, hoppas vi kan få svar på detta snarast! :(

Postad 14 November 2009 - 00:21

plumser
  • plumser
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

här finns fler beta nycklar: http://store.4player...ta-Key_PS3.html
dock en tysk sida så kan vara lite krångligt

tack så mycket. verkar funka!

Postad 14 November 2009 - 01:16

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Japp, 2an kommer att bli ganska så mkt bättre en etten :(
De har lagt ner kanska så mkt kärlek på det :)

Redigerat av Mihlberg, 14 November 2009 - 01:18.

Postad 14 November 2009 - 01:31

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag vill fortf ha nyheter om SP, van Dyke sa att de satsar mkt på det, men imo så har IW satt en standard med SP-storytelling genom MW1 och 2, manus, timing, eskalering samt musik är alla i hollywoodklass.
Jag fann storylinen bakom BC1 lite konstig, typ ett gäng värdelösa soldater som letar guld, visst det är väl ett roligt koncept, men inte alls lika jawdrapping som internationella politiska konflikter...

Postad 14 November 2009 - 01:32

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Japp, 2an kommer att bli ganska så mkt bättre en etten :(
De har lagt ner kanska så mkt kärlek på det :)

Asså Ussscch så trevligt detta spel kommer att bli.
Kommer låsa in mej i lägenheten och nöta nöta nöta för att bli riktigt grym och sen hoppas ja på en webhallen turnering så man kan få med sej nå fina priser hem :angry:. Man ska tro på sej själv och de gör ja i det här spelet =P.
Hoppas de kommer finnas någon lite mindre bana så man kan mötas squad mot squad eller 8 i varje lag. Vore kul o ha några miniturneringar här på forumet för ja vet att ni är ett grymt gäng på dem flesta spel oc mkt roliga att ha o göra med...

Jaja det närmar sej betadags och ja hoppas att detta kommer bli det bästa fps spelet på konsoll,provade MW2 hos en kompis och de är ju riktigt bra det med fast faller inte mej i smaken riktigt med de hetsiga skjutandet hela tiden men rätt snyggt o coolt..

Postad 14 November 2009 - 10:49

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Låter ju alldeles för lätt det där ;) :lol:
Doppande kulor har jag nog inte märkt av i ett spel sen det gamla delta force (tror jag det heter) och är ett välkomnande inslag även för mig slipper det kännas som man har en fast "connection" mellan hårkorset och snubben på andra sidan av det ;)

Postad 14 November 2009 - 11:14

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Och vad har "be a man" med snipra 5 st att göra? Snipra e la ganska omanligt (även om det e fruktansvärt skoj).

Ser förövrigt väldigt mycket fram till detta då jag gillar battlefieldserien. Hoppas att det blir mycket bättre än 1an som jag tycke var ytterst mediokert

Postad 14 November 2009 - 12:12

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

tack så mycket. verkar funka!

Fattar inte riktigt.. ska man använda den mellan kl 23:00 och 6:00.. eller vart ska man klicka?
Kan någon förklara?

Postad 14 November 2009 - 14:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Fattar inte riktigt.. ska man använda den mellan kl 23:00 och 6:00.. eller vart ska man klicka?
Kan någon förklara?

är lite skumt man får hålla koll på sidan för det går bara att beställa ibland tror inte det är några särskilda tider , du kan få en nedräking som du måste vänta på typ en kvart. men det ska iallafall komma upp en knapp som det står "jetzt vorbestellen".... finns ca 700 kvar

EDIT:funkar för mig nu i alla fall

Redigerat av vvv, 14 November 2009 - 14:15.

Postad 15 November 2009 - 19:43

mikaeld
  • mikaeld
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Såja, då har man förhandsbokat sitt ex av spelet :(
Och så fick man en beta-nyckel till på köpet!
Vad trevligt det kan bli :P

Postad 16 November 2009 - 14:36

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Såja, då har man förhandsbokat sitt ex av spelet :)
Och så fick man en beta-nyckel till på köpet!
Vad trevligt det kan bli :)

Vart bokade du då?

Gäller beta erbjudandet alla förbokningar eller bara speciella butiker (typ webhallen)?

Skulle vara topen om man kunde få betanyckel när man bokar på Gamestop eftersom spelet finns i deras 1kr kampanj.

Postad 16 November 2009 - 14:41

allstars
  • allstars
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Som jag förstått det så är det vissa butiker som kör med kampanjen.
"Limited edition" heter ju den versionen hos Webhallen och inga andra butiker har nämnt något om betanycklar, så jag tror att det inte ingår då.

Jag förbeställde hos webbhallen, nycklarna skickas ut den 19e som jag förstår det.

Postad 16 November 2009 - 14:45

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
okok.

Ska svänga in en snabbis på gamestop nästa gång man har krokarna förbi och höra med dem där.

Annars får man väl lägga en beställning på webhallen.

Postad 16 November 2009 - 15:58

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

okok.

Ska svänga in en snabbis på gamestop nästa gång man har krokarna förbi och höra med dem där.

Annars får man väl lägga en beställning på webhallen.

finns fler koder nu på sidan jag tipsade om innan
http://store.4player...ta-Key_PS3.html
om man inte ändå ska köpa det på webbhallen

Postad 17 November 2009 - 01:50

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0
Har precis skaffat Battlefield 1943 till PS3 (då detta kostar endast 120 spänn).
Är tveksam till fler FPS-köp som t.ex. Battlefield Bad Company 2 ----> kommer ju säkert vara ett otroligt spel, men att spela med handkontroll känns inte alls kul.

PC? Nja, osäker. Det är ju så dyrt med speldatorer.

Redigerat av Unregistered1659, 17 November 2009 - 04:04.

Postad 17 November 2009 - 19:43

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Har precis skaffat Battlefield 1943 till PS3 (då detta kostar endast 120 spänn).
Är tveksam till fler FPS-köp som t.ex. Battlefield Bad Company 2 ----> kommer ju säkert vara ett otroligt spel, men att spela med handkontroll känns inte alls kul.

PC? Nja, osäker. Det är ju så dyrt med speldatorer.

ge handkontrollen lite tid så ska du se att du snart får det att funka.
lägger mig hällre i soffan med hankontrollen än att sitta som ett mähä framför pc:en.
har själv varit en fps-ska-spelas-på-pc kille.

snart torsdag!!

Postad 17 November 2009 - 21:40

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Är det någon som vet när man får beta-koderna från webhallen? Skulle ju suga om man fick den på kvällen eller liknande... :/

Postad 17 November 2009 - 21:59

allstars
  • allstars
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

Är det någon som vet när man får beta-koderna från webhallen? Skulle ju suga om man fick den på kvällen eller liknande... :/

Det skulle det, men det tror ju inte. De jobbar ju dagtid, dessutom misstänker jag att de redan fått koderna men inte har rätt att distribuera dem ännu.

wooooohoooo
blir att låsa in sig på söndag. och lite imgorn :)

Postad 18 November 2009 - 10:37

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Vill inte göra folk besvikna men folk som fixat betanyckel från tyskland måste ha ett tyskt id för att få det att fungera men detta gäller inte alla tyska sidor men dem som fått ett mail med
Wichtiger Hinweis:
Halten Sie Ihren Personalausweis bereit, da Sie zum Abrufen des Codes erneut Ihre Personalausweis-Nummer eingeben müssen!

=

Viktigt:
Håll ditt pass klar, eftersom du en gång för att få koderna måste ange ditt ID-nummer
Plus att man var tvungen att ha ett tyskt id.

men ja hoppas på det bästa för er. Imorgon ses vi på slagfältet eller ikväll kl 00.00 för min del :)

Postad 18 November 2009 - 10:51

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Vill inte göra folk besvikna men folk som fixat betanyckel från tyskland måste ha ett tyskt id för att få det att fungera men detta gäller inte alla tyska sidor men dem som fått ett mail med
Wichtiger Hinweis:
Halten Sie Ihren Personalausweis bereit, da Sie zum Abrufen des Codes erneut Ihre Personalausweis-Nummer eingeben müssen!

=

Viktigt:
Håll ditt pass klar, eftersom du en gång för att få koderna måste ange ditt ID-nummer
Plus att man var tvungen att ha ett tyskt id.

men ja hoppas på det bästa för er. Imorgon ses vi på slagfältet eller ikväll kl 00.00 för min del :blush:

Har du fått din betakod?
Hoppas få min från webhallen när det drar igång iaf... :)

Postad 18 November 2009 - 10:56

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Har du fått din betakod?
Hoppas få min från webhallen när det drar igång iaf... :)

Har fått en betakod som börjar gälla från inatt sen den från webhallen väntar ja på fortfarande men den kommer väl antagligen imorgon bitti eller nåt...

Postad 18 November 2009 - 13:26

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Har fått en betakod som börjar gälla från inatt sen den från webhallen väntar ja på fortfarande men den kommer väl antagligen imorgon bitti eller nåt...

Ohh fett!

Vart fick du den ifrån?

Redigerat av Unregistered7da62804, 18 November 2009 - 13:32.

Postad 18 November 2009 - 15:58

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Ringde webhallen, de skickar ut nycklarna antingen vid midnatt eller imorgonbitti.

Postad 18 November 2009 - 16:09

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Ringde webhallen, de skickar ut nycklarna antingen vid midnatt eller imorgonbitti.

We think alike!

Ringde också och killen sa till mig att inte senare än klockan 9:00 imorn, så skulle de vara ute! Men antagligen midnatt.

Dock vara han osäker på om alla skulle få, han verkade dock väldigt väldigt osäker..

Postad 18 November 2009 - 19:07

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
FZ.se delar ut 100 stycken betanycklar klockan 21:00, kanske ni har tur och få en där.

Postad 18 November 2009 - 19:37

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
finns betanycklar på fileplanet igen ---> http://www.fileplane...d-bad-company-2
bara att köra genom proxy och regga ett konto

Postad 18 November 2009 - 19:56

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Var kan man hämta hem beta versionen? Playstation store eller? Har förhandsbokat limited edition från webhallen men hur kommer jag igång att spela när jag fått koderna?

Postad 18 November 2009 - 20:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Var kan man hämta hem beta versionen? Playstation store eller? Har förhandsbokat limited edition från webhallen men hur kommer jag igång att spela när jag fått koderna?

Välj "redeem code" i PS Store sen. Ikonen uppe till höger.

Postad 18 November 2009 - 21:05

rson39
  • rson39
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

FZ.se delar ut 100 stycken betanycklar klockan 21:00, kanske ni har tur och få en där.

Jag fick precis en där! :D

Ska bli trevligt att testa imorgon, ser riktigt grymt ut på filmerna man har sett. ;)

Postad 18 November 2009 - 21:14

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Om det var många som fick en igår å vill vara snälla så kan ni ju skaffa ett nytt psn konto tanka ner det själva å sen dela med sig med inloggningen.. då kan 4 pers till få det med en kod...

Postad 18 November 2009 - 21:25

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Om det var många som fick en igår å vill vara snälla så kan ni ju skaffa ett nytt psn konto tanka ner det själva å sen dela med sig med inloggningen.. då kan 4 pers till få det med en kod...

Dock finns det en chans att det kontot/ps3 blir svartlistat för betan.. Vet att det hände många på LBP-betan när den kom för nåt år sen..

Så jag skulle inte rekomendera det..

Dock borde jag få in minst 2st (om allt går som det ska..) så jag skulle kunna ge ut en om det är någon som saknar en beta-kod imorn.

Postad 18 November 2009 - 22:14

liath
  • liath
  • Lärjunge

• 400 inlägg
  • 0

Dock finns det en chans att det kontot/ps3 blir svartlistat för betan.. Vet att det hände många på LBP-betan när den kom för nåt år sen..

Så jag skulle inte rekomendera det..

Dock borde jag få in minst 2st (om allt går som det ska..) så jag skulle kunna ge ut en om det är någon som saknar en beta-kod imorn.

Hej! Väldigt generöst av dig att dela med dig (oavsett om det blir jag som får den). Sån stil uppskattas! Jag skickade ett PM för att visa mitt intresse!
/ Hälsningar Henrik

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.