Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 10 February 2009 - 20:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Finns sådana här lite överallt också som man kan reparera.

Postad bild

Postad 10 February 2009 - 21:54

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
okey då är jag med.
Såg bara ett senareo där det var en massa engineers som sprang runt och letade turrets att reparera som ingen kunde plasera ut.. If you chatch my drift.. :)

Postad 10 February 2009 - 23:05

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Jag har ett förslag.
Vi är ju några som har spelat tillsammans ganska länge och (förhoppningsvis) har trivts med det. (Började väl när Warhawk kom???)
Vi som var med och krigade på gamebattles.com har ju redan en gruppering där så jag tänkte
att ni som var med på den tiden och är sugna på att haka på i Killzone 2 är hjärtligt välkommna i den klangrupperingen!
Vi hade ju jäkligt roliga matcher där emellenåt!
Jag har då trivts ypperligt i ert sällskap!
Blir vi ett gäng så tycker jag vi använder oss av den officiella klan-funktionen när spelet anländer.
Är den skit får vi tänka om.

Fattar nada, va är de där :) ska vi inte bara köra de där 64 spelarna vi fått ihop? Kan någon smart förklarar för en seg metallarbetare va de handlar om :wub:. Känns drygt o hålla på o registera massa tjossan =)

Postad 10 February 2009 - 23:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
vad är det för saker ni pratar om,, jag kommer nog spela som "scout" och dyligt,, får man spela en typ av spel och sen får man hålla sig till det eller vadå? tex om man tycker det är kul att springa omkring med typ mp5 rätt fram så får man välja att göra det och då kan man inte spela som sniper nästa gång,, fattar ingenting ja, vad pratar ni om?

Postad 10 February 2009 - 23:35

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

vad är det för saker ni pratar om,, jag kommer nog spela som "scout" och dyligt,, får man spela en typ av spel och sen får man hålla sig till det eller vadå? tex om man tycker det är kul att springa omkring med typ mp5 rätt fram så får man välja att göra det och då kan man inte spela som sniper nästa gång,, fattar ingenting ja, vad pratar ni om?

man brukar oftast ha en speciell klass (badge) man spelar som.. det betyder inte att man måste vara den hela tiden. Men har man spelat FPS-spel ett tag känner man på sig vilken klass man kommer tillhöra, iaf gör det. Jag vet vad jag oftast tycker om att spela, sniper! (kanske är lite feg :) ). Dock så lär man få ändra från bana till bana och från spelläge till spelläge om den specifika klassen inte passar där.

Det är ju oftast inte speciellt smart att spela som sniper (scout) om det är en liten bana, pga att man aldrig får nytta av de egenskaper som snipern innehar.

Postad 10 February 2009 - 23:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
det är PRECIS som cod4 alltså, att man ändrar klass beroende vilken bana man spelar?

Postad 11 February 2009 - 00:04

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Fattar nada, va är de där :) ska vi inte bara köra de där 64 spelarna vi fått ihop? Kan någon smart förklarar för en seg metallarbetare va de handlar om :wub:. Känns drygt o hålla på o registera massa tjossan =)

Jojo självklart ska alla som vill vara kvar i den klan som är full (som den här tråden handlar om, vi kanske bör starta en ny.) Men vi är ett gäng som har spelat riktigt länge ihop där alla inte är med i den klanen. Och jag tror att många av oss vill spela ihop även i Killzone2. Men det som räknas kommer ju att vara inbjudningar till klanen i själva spelet, inte på forumet eller nån gamingsida.

Redigerat av Unregistereda1381774, 11 February 2009 - 00:06.

Postad 11 February 2009 - 00:17

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

man brukar oftast ha en speciell klass (badge) man spelar som.. det betyder inte att man måste vara den hela tiden. Men har man spelat FPS-spel ett tag känner man på sig vilken klass man kommer tillhöra, iaf gör det. Jag vet vad jag oftast tycker om att spela, sniper! (kanske är lite feg :unsure: ). Dock så lär man få ändra från bana till bana och från spelläge till spelläge om den specifika klassen inte passar där.

Det är ju oftast inte speciellt smart att spela som sniper (scout) om det är en liten bana, pga att man aldrig får nytta av de egenskaper som snipern innehar.

Nää men du har väl aldrig spelat sniper heller :).såg dej aldrig fölr du var väl mest gömd bland buskarna ;).
Har vi fått ihop våran squad nu iaf?

Voldoo
Swe-666
Tamland
Bullen_se

Lär adda dej bullen få se va du är för tjomme :wub:

Postad 11 February 2009 - 00:34

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Jojo självklart ska alla som vill vara kvar i den klan som är full (som den här tråden handlar om, vi kanske bör starta en ny.) Men vi är ett gäng som har spelat riktigt länge ihop där alla inte är med i den klanen. Och jag tror att många av oss vill spela ihop även i Killzone2. Men det som räknas kommer ju att vara inbjudningar till klanen i själva spelet, inte på forumet eller nån gamingsida.

Som sagt....du vet vart du har mig broder......

Postad 11 February 2009 - 01:35

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Nää men du har väl aldrig spelat sniper heller :wub:.såg dej aldrig fölr du var väl mest gömd bland buskarna ;).

Voldoo
Swe-666
Tamland
Bullen_se

Lär adda dej bullen få se va du är för tjomme :unsure:

Hahaha! och ändå lyckas jag kniva dig några gånger :) har dock inte spelat spec mycket sniper på senaste tiden...
Tycker den squaden ser bra ut!

Angående MHB-klanen så måste vi ju ha en logga, ritade två av mina ideér lite snabbt i AI. Säg vad ni tycker!

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  MHB.jpg   83.32K   0 Antal nerladdningar

Postad 11 February 2009 - 02:26

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt!
Gillar båda, men den vertikala (längst till höger) är snyggast!

Postad 11 February 2009 - 03:02

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Snyggt! Lekte lite med den vertikala för att se hur det skulle bli.

Bifogad fil  killzoneimage_mhb.jpg   18.96K   0 Antal nerladdningar

Postad 11 February 2009 - 08:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Nu fattar jag inte riktigt heller...vi är fler än 64 eller några av dom här 64 vill hellre spela i en egen klan?!?

Visst, det är ju som du skriver, det är ju inbjudningarna i spelet som räknas oavsett vad man skriver här.
Men det kan ju vara bra att veta för den/dom som kommer först till Sergeant att veta vad man för det första ska döpa klanen till och vilka som ska vara med.
Men det kanske är bättre att redan nu dela upp oss 64s i 2st klaner eftersom det ändå verkar som om vi blir 2 klaner härifrån.
Men hur gör vi uppdelningen, vad tycker ni?
Jag har ju inte varit medlem här speciellt länge men vet ju ändå vilka som jag helst spelar med eftersom jag lirar ganska ofta och oftast med samma lirare.

Redigerat av BrittBastard, 11 February 2009 - 08:11.

Postad 11 February 2009 - 08:24

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Får jag bara spela med morlock så är jag nöjd. :)

Inte varit här så länge men har ju "känt" honom i minst några år.

Postad 11 February 2009 - 12:26

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Riktigt snyggt!
Gillar båda, men den vertikala (längst till höger) är snyggast!

Snyggt! Lekte lite med den vertikala för att se hur det skulle bli.

kul att ni gillade den! :)

Tycker också att den "vertikala" är snyggare! försökte likna guerilla-loggan lite..

Postad 11 February 2009 - 13:57

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Nu fattar jag inte riktigt heller...vi är fler än 64 eller några av dom här 64 vill hellre spela i en egen klan?!?

Visst, det är ju som du skriver, det är ju inbjudningarna i spelet som räknas oavsett vad man skriver här.
Men det kan ju vara bra att veta för den/dom som kommer först till Sergeant att veta vad man för det första ska döpa klanen till och vilka som ska vara med.
Men det kanske är bättre att redan nu dela upp oss 64s i 2st klaner eftersom det ändå verkar som om vi blir 2 klaner härifrån.
Jag har ju inte varit medlem här speciellt länge men vet ju ändå vilka som jag helst spelar med eftersom jag lirar ganska ofta och oftast med samma lirare.

Jag har nog inte spelat med någon här (om det inte har skett i en random match). Men Jag är defenetift sugen på att gjöra det.
Om vi nu delar upp os i två olika klaner så vill jag vara med i den som satsar seriöst.

kul att ni gillade den! :)

Tycker också att den "vertikala" är snyggare! försökte likna guerilla-loggan lite..

haha okey! kanske därför jag tyckte att den passade, var liksom något som sa "killzone" över den =)

Postad 11 February 2009 - 15:46

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

det kommer nog lösa sig ska du se det är iaf bra att ha en lista här med alla som är intresserade förmodar att morlock kommer vara snabbt uppe å startar MHB core eller något och fixar in de gamla rävarna där.

hur är det egentligen kan man vara med i fler än en clan?

Postad 11 February 2009 - 17:29

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

Nu på slutet så har spelat Cod 4 med dig ,nastycrew, dr.death mfl
så jag vill gärna fortsätta att spela med er !!
Kommer att spela från 20:00 i stort sätt varje kväll

Postad 11 February 2009 - 17:34

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Nu på slutet så har spelat Cod 4 med dig ,nastycrew, dr.death mfl
så jag vill gärna fortsätta att spela med er !!
Kommer att spela från 20:00 i stort sätt varje kväll

alla får ju som sagt vara med å spela med alla klanen är ju mer för att spela matcher å turneringar

Postad 11 February 2009 - 18:42

Bulltarn
  • Bulltarn
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Nää men du har väl aldrig spelat sniper heller :).såg dej aldrig fölr du var väl mest gömd bland buskarna ;).

Voldoo
Swe-666
Tamland
Bullen_se

Lär adda dej bullen få se va du är för tjomme ;)

Fan detta kommer bli nice ! De rycker i fingrarna nu . Kommer köra som Engineer eller medic !
I korta drag så är jag bästa polare med Swe-666 . Uppvuxen med att krossa han i allt, som har med spel att göra ;)

Postad 11 February 2009 - 22:56

Yves
  • Yves
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

alla får ju som sagt vara med å spela med alla klanen är ju mer för att spela matcher å turneringar

Jag har inte spelat online så jag förstår inte detta med klaner. Kan man inte ha privata matcher där inga andra än klanmedlemmar får vara med?

Det trodde jag var ett av klanens användnings områden för att kunna spela med enbart vänner och ett annat var att man också kan spela matcher/turneringar mot andra klaner.

Mvh
Yves

Postad 11 February 2009 - 23:30

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Det här med vilka man spelar med kommer ju bero lite på vilken spelstil man gillar också. Jag är tex lagd åt objectives-spelstilar medan jag har sett att många andra här verkar tycka att team deathmatch är det som gäller.

Postad 12 February 2009 - 00:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag har inte spelat online så jag förstår inte detta med klaner. Kan man inte ha privata matcher där inga andra än klanmedlemmar får vara med?

Det trodde jag var ett av klanens användnings områden för att kunna spela med enbart vänner och ett annat var att man också kan spela matcher/turneringar mot andra klaner.

Mvh
Yves

Det fina med KZ2 är att man kan starta en egen server med exakt vilka vilkor man vill, kartor, vapen, klasser etc. Sen lösenordsskydda servern så att bara vänner kan joina och ändå få poäng och ranka.

Efter avslutad match på en karta kan man sedan rösta på en ny karta, eller så väljs en ny från rotationen och man behöver aldrig lämna gänget till någon form av lobby för att söka ny match. :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 February 2009 - 00:43.

Postad 12 February 2009 - 01:05

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Sen lösenordsskydda servern så att bara vänner kan joina och ändå få poäng och ranka.

kan man verkligen ranka på "privata" servrar? känns som om det är lätt att utnyttja det!?!

Postad 12 February 2009 - 01:09

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

kan man verkligen ranka på "privata" servrar? känns som om det är lätt att utnyttja det!?!

Jepp. Finns inga officiella "rankningsservrar" såsom i Warhawk. Det är ändå på klandrabbningarna som det gäller att visa vad man går för...

EDIT: På betan var det en snubbe som nådde General rank med typ 10 kills... han körde ensam i en match hela tiden och fixde objectives för att få poäng. Han hade säkert jättekul med spelet. :) (Eller så var det en glitchletare som for och gned sig mot väggarna hela tiden...)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 February 2009 - 01:14.

Postad 12 February 2009 - 01:18

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Jepp. Finns inga officiella "rankningsservrar" såsom i Warhawk. Det är ändå på klandrabbningarna som det gäller att visa vad man går för...

EDIT: På betan var det en snubbe som nådde General rank med typ 10 kills... han körde ensam i en match hela tiden och fixde objectives för att få poäng. Han hade säkert jättekul med spelet. :) (Eller så var det en glitchletare som for och gned sig mot väggarna hela tiden...)

okej.. joo man blir ju inte bättre för att man har mer poäng, men stats är kul att skryta med (om man har bra sådana!)

Haha, har aldrig förstått mig på dessa personer... Men det är väl deras liv ;)

Postad 12 February 2009 - 08:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hahaha, gned sig mot väggar och juckade mot stolpar som en kåt hund. hahaha! ;)

Jag håller med dig morlock, dom som vill klättra snabbt och ha skittråkigt får väl göra det.
Visserligen kommer dom ha en liiiten fördel då i början när man kör klanmatcher då den personen har fler klass-alternativ. Men det spelar enbart liten roll om man ändå inte har några skills...

Fan vad jag vill ha spelet nu!!

Redigerat av BrittBastard, 12 February 2009 - 08:16.

Postad 12 February 2009 - 08:52

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om servern i detta spel går att ställa in med standard vapen? Alltså servern ställs in så att alla spelar med samma vapen vid tex en PCW.

Postad 12 February 2009 - 10:14

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag vill gärna!
:)

Postad 12 February 2009 - 10:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om servern i detta spel går att ställa in med standard vapen? Alltså servern ställs in så att alla spelar med samma vapen vid tex en PCW.

Ja man kan välja exakt vilka vapen man vill utesluta. Pistols only t.ex...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 February 2009 - 10:58.

Postad 12 February 2009 - 12:59

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Webhallen ordnar KZ2-turnering med 4st 32" Sony-TV till det vinnande laget!

http://www.webhallen...vd=1&group=1261

Postad 12 February 2009 - 13:01

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0

Webhallen ordnar KZ2-turnering med 4st 32" Sony-TV till det vinnande laget!

http://www.webhallen...vd=1&group=1261

:P :) nå?

Edit: * Ordernr/Kvittonr för Killzone 2 (samtliga deltagare) , DAMN!

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 12 February 2009 - 13:02.

Postad 12 February 2009 - 13:02

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Kanon, kom ju som på beställning då jag skulle behöva en tv! :)

Fatta vad smart detta är av webhallen!
Nog MÅNGA som kan tänka sig att handla från dom dels för att det är kul med turneringar men mest för chansen att vinna en tv!

Jag har förbokat från dom sedan länge.

Nån annan som vill ha en tv? :P

Redigerat av Dr. Death, 12 February 2009 - 13:05.

Postad 12 February 2009 - 13:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Kanon, kom ju som på beställning då jag skulle behöva en tv! :)

Fatta vad smart detta är av webhallen!
Nog MÅNGA som kan tänka sig att handla från dom dels för att det är kul med turneringar men mest för chansen att vinna en tv!

Jag har förbokat från dom sedan länge.

Nån annan som vill ha en tv? :P

Jag har ju också förbokat från dom men det är just det där att man måste åka iväg för att lira "slutspel" som inte tilltalar mig.
Jag har redan 2 bra tv-apparater men visst, jag ska fundera på det.
Men det finns säkert andra här som är mer sugna på den här turneringen än vad jag är.

Postad 12 February 2009 - 13:16

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

det kommer nog lösa sig ska du se det är iaf bra att ha en lista här med alla som är intresserade förmodar att morlock kommer vara snabbt uppe å startar MHB core eller något och fixar in de gamla rävarna där.

hur är det egentligen kan man vara med i fler än en clan?

Tror oxå det.

Jag vill oxå vara i samma klan som de gamla rävarna (ni vet vilka ni är), förutom MHBveteranerna så är det Britt78 och nastycrew som jag spontant kan komma på just nu som jag helst vill spela med. :P

Blir hur som haver väldigt konstigt/fel om vissa självskrivna MHB-profiler inte får plats i klanen...

Postad 12 February 2009 - 13:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ska jag vara ärligt tror jag inte det kommer vara någon skillnad på detta spelet och cod4 när det gäller claner och allt vad det heter,, ser man att det är folk inne så kommer man bjuda in så många som det är tillåtet specis som förr

Postad 12 February 2009 - 13:24

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Tror oxå det.

Jag vill oxå vara i samma klan som de gamla rävarna (ni vet vilka ni är), förutom MHBveteranerna så är det Britt78 och nastycrew som jag spontant kan komma på just nu som jag helst vill spela med. :P

Blir hur som haver väldigt konstigt/fel om vissa självskrivna MHB-profiler inte får plats i klanen...

Ja, det känns som om det får bli 2 klaner sen. Men det löser vi där och då.
Och för dom som känner att alla "bra" vill spela med varandra; bara för att man har spelat med varandra länge så betyder det ju inte att man är bättre än dom som är nya här. Jaja, det löser sig när vi har kommit igång med spelandet!
Själv har jag inte funnits här så länge och spelar bra, det gör jag inte! Hahahaha!

ska jag vara ärligt tror jag inte det kommer vara någon skillnad på detta spelet och cod4 när det gäller claner och allt vad det heter,, ser man att det är folk inne så kommer man bjuda in så många som det är tillåtet specis som förr

Så kommer det naturligtvis också vara.
Det är bara det att KZ2's klansystem verkar riktigt bra medans COD's klansystem var/är obefintligt.

Men det finns en intressant fråga som någon ställde tidigare; kan man vara medlem i fler än 1 klan?!?
Någon som vet svaret???

Redigerat av BrittBastard, 12 February 2009 - 13:27.

Postad 12 February 2009 - 13:40

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Men det finns en intressant fråga som någon ställde tidigare; kan man vara medlem i fler än 1 klan?!?
Någon som vet svaret???

Jag vet inte, men i inlägg 137 i denna tråd har någon skrivit följande, dvs bara en klan.

...only one clan. As long as both leaders don’t mind you can switch by each on re- inviting you. I remember Seb saying that once a match is arranged though the clan invite system is disabled until that match has been played.

"Seb" är Seb Downie hos Guerrilla Games.

Postad 12 February 2009 - 13:55

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Ja man kan välja exakt vilka vapen man vill utesluta. Pistols only t.ex...

Det är ju kanon!
Thx

Postad 12 February 2009 - 19:27

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
"Och för dom som känner att alla "bra" vill spela med varandra"

???

Har väl inget med att vara bra att göra, har väl med lojalitet, vana och mänsklighet att göra? Inget kostigt med att man vill lira ihop med folk man lärt känna och lirat med i OTALIGA timmar till och från och som utgör basen i MHB?

Jag lirar med allt och alla och jag skulle inte ha något emot om man kunde var 10000man i klanen, men om det är ett max. antal så tycker jag ju givetvis att gamla MHB-rävar har företräde, MHB är MHB lixom...
Misstolka mig inte nu, jag har INGET emot nya spelkompisar!

Jaja, det löser sig säkert.. :D

Redigerat av Dr. Death, 12 February 2009 - 19:28.

Postad 12 February 2009 - 19:56

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Jag som inte är nån "veteran" eller "räv" ser fram emot att spela med alla, kommer nog inte vara nån höjdare. Så om det blir 2 klaner, spelar jag gärna i den "inte så seriösa" om det blir så. :D

Postad 12 February 2009 - 19:59

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag som inte är nån "veteran" eller "räv" ser fram emot att spela med alla, kommer nog inte vara nån höjdare. Så om det blir 2 klaner, spelar jag gärna i den "inte så seriösa" om det blir så. :D

Förhopningsvis så kommer där att vara seriösa och mindre seriösa i båda klanerna så vi kan nog se fram emot några härliga clandrabningar är ju bättre att ha 2 klaner med 40 i varje än en med 64 å en med 16

Postad 12 February 2009 - 20:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Förhopningsvis så kommer där att vara seriösa och mindre seriösa i båda klanerna så vi kan nog se fram emot några härliga clandrabningar är ju bättre att ha 2 klaner med 40 i varje än en med 64 å en med 16

Återstår ju att se hur många som kommer att spela detta senare. Men om det blir riktigt många som spelar frekvent vore det kul med ett par klaner, typ 4, så kan man köra interna miniturneringar också. :D

Är ju ändå bara 16st (32 om man spelar internt inom klanen iofs) från varje klan som kan spela åt gången, och det är först in som gäller när en match ska igång. Sen kan en match innehålla allt från 2-16 spelare per lag, så det kanske inte är så kul om 64st ska slåss om 8 platser på en klandrabbning. :)

I övrigt kan självklart alla spela med alla som finns på en friendslista närsomhelst sålänge personen ifråga inte spelar på en clan-only server.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 February 2009 - 20:11.

Postad 12 February 2009 - 20:10

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Återstår ju att se hur många som kommer att spela detta senare. Men om det blir riktigt många som spelar frekvent vore det kul med ett par klaner, typ 4, så kan man köra interna miniturneringar också. :D

Ja, det låter som en bra ide. Kommer nog bli kul. :)

Postad 12 February 2009 - 20:19

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Gillade också idéen med mini-turneringar, squad vs squad =)

Postad 12 February 2009 - 23:30

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag har ju också förbokat från dom men det är just det där att man måste åka iväg för att lira "slutspel" som inte tilltalar mig.
Jag har redan 2 bra tv-apparater men visst, jag ska fundera på det.
Men det finns säkert andra här som är mer sugna på den här turneringen än vad jag är.

Missade det, är inte heller särskilt sugen på att ut och resa för en sån sak... hehe :D

Synd att dom sabbade ett annars så pass bra reklamjippo...

Postad 13 February 2009 - 08:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Missade det, är inte heller särskilt sugen på att ut och resa för en sån sak... hehe :D

Synd att dom sabbade ett annars så pass bra reklamjippo...

Ja, det var lite synd annars hade jag lätt signat upp!
Men ska bli intressant att följa turneringen, jag skulle inte bli förvånad om [TDS] vinner.

"Och för dom som känner att alla "bra" vill spela med varandra"

???

Har väl inget med att vara bra att göra, har väl med lojalitet, vana och mänsklighet att göra? Inget kostigt med att man vill lira ihop med folk man lärt känna och lirat med i OTALIGA timmar till och från och som utgör basen i MHB?

Jag tror du missförstod mig (eller det var kanske jag som formulerade mig dåligt), det jag ville säga var precis det du skriver, det är ju självklart att man vill lira med dom man har lirat mycket men för dom som inte har lirat så mycket med folk här kanske känner att vi som har lirat "mycket" ihop (definitionsfråga när det gäller t ex mig) är mycket bättre men så är det ju inte. Killzone 2 kommer ju vara nytt för alla. Det var ju nån som var orolig för att alla "nya" skulle vara mycket sämre än dom andra och att det bara skulle vara nytt folk i den ena klanen. So what?
Det är ju precis som du skriver Döden, man vill ju lira med dom man brukar lira med och då kanske det blir så att dom flesta som inte varit så aktiva i COD4, COD WaW m m nu får lira tillsammans med varandra. Men det behöver ju inte vara en nackdel och nånstans måste man ju börja. Jaja, nog om detta. Nu behöver vi nog inte spekulera mer i det här, det kommer som sagt var lösa sig när vi drar igång!

Redigerat av BrittBastard, 13 February 2009 - 08:13.

Postad 13 February 2009 - 15:05

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Webhallens turnering låter skoj tycker jag! Skulle man gå till slutspel så har inte jag några problem med att åka till Göteborg eller Stockholm!!!

Postad 14 February 2009 - 01:20

bele_75
  • bele_75
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Hej!
Är det så att någon av de gamla rävarna inte fått plats i denna klan så står min plats nu till förfogande. Mitt PSN är bele666. Det verkar som att det kommer att vara lite väl seriöst för en nybliven pappa :P Tror nog att klan nr 2 passar mig bättre, om det blir någon.
Mvh Jocke

Postad 14 February 2009 - 10:21

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Ja om det ska vara olika klaner uppdelade efter hur mycket tid man har till att spela så kommer jag inte platsa i den där det spelas som mest. Jag spelar så gott som dagligen, men inte lika länge och sent som många andra. Däremot skulle det vara roligt om man fick spela med de man känner igen från COD4. Men visst, man skaffar sig väl nya "bekantskaper" också.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.