Redigerat av bazookajoe_83, 24 November 2009 - 10:55.
God of War: Collection (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(11)
|
Inga priser |
Postad 24 November 2009 - 10:54
Postad 24 November 2009 - 12:46
Men vänta nu hur får man tillgång till God of War 3 demot från skivan?
Letade som fan igår efter det utan resultat.
Resten är förövrigt skitbra! Jag är grymt nöjd med denna collection. Är "ny" God of War fan.
Demot är inte med på skivan. En kod finns med i fodralet för nedladdning via PSN.
Postad 24 November 2009 - 17:58
Postad 25 November 2009 - 08:14
Demot är inte med på skivan. En kod finns med i fodralet för nedladdning via PSN.
Snopet, jag fick ingen kod
Postad 25 November 2009 - 09:11
Hmmm Mitt ex har inte kommit än o snart börjar man bli lite sur över det. Har ettan o tvåan till ps2an men har inget lust att dra igång det när man vet att det kommer en bättre version snart. Nån som har fått det som har beställt ifrån axelmusic än?
Jag förbeställde, inte fått något än åtminstone. Men då deras sida ganska klart och tydligt säger 4-7 arbetsdagar så kommer jag inte bli sur förrän på Fredag om jag inte fått det. Tålamod.
Postad 25 November 2009 - 10:29
Spring in på webhallen istället (om du bor i en stad som har webbhallen dvs)Jag förbeställde, inte fått något än åtminstone. Men då deras sida ganska klart och tydligt säger 4-7 arbetsdagar så kommer jag inte bli sur förrän på Fredag om jag inte fått det. Tålamod.
Postad 25 November 2009 - 10:40
Jag förbeställde, inte fått något än åtminstone. Men då deras sida ganska klart och tydligt säger 4-7 arbetsdagar så kommer jag inte bli sur förrän på Fredag om jag inte fått det. Tålamod.
Det kan ta upp till 4 veckor om man har otur, jag väntar själv på min beställning från axelmusic. Det beror ju på postgången men i normala fall ska det ta mellan 1-2 veckor från dem.
Redigerat av garremannen, 25 November 2009 - 10:41.
Postad 25 November 2009 - 12:29
Körde aldrig orginalen till ps2 förut, av någon konstig anledning, men efter bara några timmar i ettan så är jag fast. Lite skönt att man får se skillnaden i vissa fmvsekvenser mellan versionerna också.
Postad 25 November 2009 - 13:03
Jag tror nog att de som beställde från axelmusic/vg+ gjorde så för att spara halva priset, inte för att få det snabbt..Spring in på webhallen istället (om du bor i en stad som har webbhallen dvs)
Postad 25 November 2009 - 15:23
Tid är pengar!!!111111Jag tror nog att de som beställde från axelmusic/vg+ gjorde så för att spara halva priset, inte för att få det snabbt..
Postad 25 November 2009 - 20:15
Postad 25 November 2009 - 21:42
Postad 25 November 2009 - 22:00
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
A
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Någon som har klarat challenge of the gods? Fy fan, sitter fast på 10 utmaningen
EDIT: Det är ###### omöjligt.
EDIT2: Aldrig..
Redigerat av bazookajoe_83, 26 November 2009 - 16:44.
Postad 26 November 2009 - 17:39
Postad 26 November 2009 - 18:39
Ingen som fått sitt spel från axel ännu? Då lär jag inte få spelet denna veckan då jag bor i norrland och oftast får vänta en dag extra på allting.
du ska nog vara glad om du får det nästa vecka ens
Postad 26 November 2009 - 22:29
Postad 26 November 2009 - 23:36
Jag förstår inte varför ni beställer från Axel? Det är väl allmänt känt att det går snabbare från vg.
Sista gången jag beställer från axel
Postad 27 November 2009 - 00:09
Postad 27 November 2009 - 07:11
Ingen sa något om flera veckors leveranstid då vad jag kan minnas.
Men men, har annat att spela tills vidare, så det är ingen fara ändå.
Postad 28 November 2009 - 02:54
Förresten, har Sony bytt plastfodral till spelen? Tidigare fanns PS3-loggan upphöjd i plasten på övre delen av framsidan. Fodralet jag fick är av samma typ, men det har bara en blu-raylogga.
Postad 28 November 2009 - 10:53
Fortfarande osäker om jag ska köpa detta, sugen att spela om men är om jag verkligen behöver köpa om spelen i 720p.
Postad 29 November 2009 - 03:11
Det är en väldigt stor skillnad grafik mässigt. Det är inte bara 720p, grafiken är som i början på den här generationens spel, vilket jag tycker är ett stort steg fram jämfört med förra generationen.De nya fodralen till spel med PS3-logo på omslaget har inte den texten kvar, eftersom det är den gamla logotypen.
Fortfarande osäker om jag ska köpa detta, sugen att spela om men är om jag verkligen behöver köpa om spelen i 720p.
Postad 30 November 2009 - 09:24
VI ska komma ihåg att spelen så sinnesjukt bra ut på PS2
Postad 30 November 2009 - 12:05
Jomen det ser ju nå sjukt mycket bättre ut än när man kör ps2 versionen uppskalad på ps3an.De har ju inte ändrat något i grafiken utan enbart upplösning så
VI ska komma ihåg att spelen så sinnesjukt bra ut på PS2
Postad 30 November 2009 - 12:35
Jomen det ser ju nå sjukt mycket bättre ut än när man kör ps2 versionen uppskalad på ps3an.
Håller med ...GOW Collection känns som ett helt nytt spel, Super snyggt !!
Postad 30 November 2009 - 13:44
Postad 30 November 2009 - 15:38
Redigerat av matt766, 01 December 2009 - 08:53.
Postad 30 November 2009 - 15:42
Så har alla som beställt från Axel fått sitt exemplar än då eller? Frågar eftersom jag själv inte fått mitt som skickades natten till onsdag förra veckan.
Mitt exemplar skickades den artonde och har inte kommit fram än.
Postad 30 November 2009 - 16:03
Postad 30 November 2009 - 17:15
Tror den längsta leveransen jag haft från Axel var när de hade problem med att vissa försändelser gick via Nya Zeelands post, det tog drygt två veckor.
Redigerat av Ghorun, 30 November 2009 - 17:15.
Postad 01 December 2009 - 08:18
Mitt exemplar skickades den artonde och har inte kommit fram än.
Mitt med skickades den 18:e från axelmusic... väntar fortfarande.
Postad 01 December 2009 - 08:41
Mitt skickades oxå den 18e. Har inte heller fått det än medans
Fallout 3 goty , Star Wars Force Unleashed Ultimate Sith Edition skickades den 17e.
De kom till mig i torsdags förra veckan.
Postad 01 December 2009 - 12:56
Postad 01 December 2009 - 14:24
Så otåliga ni är
Mitt skickades oxå den 18e. Har inte heller fått det än medans
Fallout 3 goty , Star Wars Force Unleashed Ultimate Sith Edition skickades den 17e.
De kom till mig i torsdags förra veckan.
Som jag nämnde tidigare så tror jag fortfarande att axelmusic ändrade statuset bara till "skickat" för att folk inte ska börja avboka. Iaf, jag som avbokade och bokade hos gamekontroll.. har heller inte fått min ännu, jag la mig beställning där den 18:e.. ficke ett koll-id som säger att den vart inlämnad hos posten (hongkong) den 19:e den har dock fortfarande inte lämnat honkong.. tydligen pga att det är får många brev och för lite flyg.. så man prioriterar express brev först. Får se hur länge man behöver vänta.
Postad 01 December 2009 - 14:33
Då jag bokat och köpt en hel del saker av dem.
De har hänt några gånger att jag fått vänta och sedan mötts av:
Tyvärr får vi inte tag på din beställa produkt.
Annars fått vänta i 2 veckor o sedan har de skickat den när de väl fått in den på lager.
Har väldigt svårt att tro att de skulle "hitta på" på att saken är skickad bara för att jag
inte ska avboka ordern. Det är ju inte ett litet företag vi pratar om här.
De lär ju skicka ut tusentals orders per dag, så har svårt att se att de skulle
gå in o fuska lite i statusen för att några få personer inte ska avboka.
Postad 01 December 2009 - 15:42
Det har ja dock väldigt väldigt svårt att tro.
Då jag bokat och köpt en hel del saker av dem.
De har hänt några gånger att jag fått vänta och sedan mötts av:
Tyvärr får vi inte tag på din beställa produkt.
Annars fått vänta i 2 veckor o sedan har de skickat den när de väl fått in den på lager.
Har väldigt svårt att tro att de skulle "hitta på" på att saken är skickad bara för att jag
inte ska avboka ordern. Det är ju inte ett litet företag vi pratar om här.
De lär ju skicka ut tusentals orders per dag, så har svårt att se att de skulle
gå in o fuska lite i statusen för att några få personer inte ska avboka.
Konstigt.. för om de är så pålitliga som du säger så skickar de inte ut spelen till de som bokade sist medans de som låg ute med pengarna månader innan fick vänta på deras nästa leverans. Och det andra att de ändrar statuset till skickat 1 timme efter att jag plus 1 till (som jag känner till iaf) avbokat ordern efter att ha varit i konakt med dom där de sa att varan kommer att skickas inom 48timmar. Ca 1 timme fter det där meddelandet och att vi abokar så får alla här på forumet som bokade varan för länge sen.. statuset ändrat till skickat. Så du får nog förstå min misstro.
Och jag som avbokade den 18:e har typ fortfarande inte fått tillbaka mina pengar ännu...
EDIT: den är säkert skickad såhär dags, men jag menade bara att den troligtvis inte skickades den 18:e... dvs när statuset ändrades till skickat.
Redigerat av Unregistered1232, 01 December 2009 - 15:52.
Postad 01 December 2009 - 22:13
Angående grafiken har de faktiskt putsat mer på grafiken än bara höjt upplösningen som de flesta tror, står tydligt va de gjort i häftet som medföljer. Bla har båda fått 2x antialising och bättre texturer där det gick.
Postad 02 December 2009 - 08:18
Är det fler som inte fick en GoW3 demo voucher från axel? De har ju tidigare gjort reklam att det ingick i alla spel men nu är texten ändrad och mitt foldral var tomt.
![]()
Angående grafiken har de faktiskt putsat mer på grafiken än bara höjt upplösningen som de flesta tror, står tydligt va de gjort i häftet som medföljer. Bla har båda fått 2x antialising och bättre texturer där det gick.
Tråkigt att vissa inte har fått Voucher till GoW 3 demot.
Vet inte hur era fodral ser ut men på mitt så står det tryckt på själva spel fodralet att det inehåller en voucher till GOW 3.
Postad 02 December 2009 - 09:27
Postad 02 December 2009 - 10:10
Postad 02 December 2009 - 11:44
O du tycker att 2 veckor är lång leveranstid?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
459 filmer
6 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?