* Officiell tråd - Playstation Move - motion cont
Sony PlayStation Move Motion (PS3/PS4)
(Handkontroller)
|
3
|
(17)
|
Inga priser | |
Sports Champions (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(12)
|
243:- | |
Start the Party (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
396:- | |
Sony PlayStation Move Navigation (PS3/PS4)
(Handkontroller)
|
4
|
(2)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation Move Starter Pack (PS3)
(Handkontroller)
|
2
|
(26)
|
Inga priser | |
EyePet - Move Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(2)
|
157:- | |
Sony PlayStation Move Sharp Shooter (PS3)
(Övriga spelkontroller)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Sports Champions (20 inlägg)
|
15 år sedan |
Start The Party! (1 inlägg)
|
15 år sedan |
Sports Champions (2 inlägg)
|
15 år sedan |
EyePet: Move Edition ( inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 17 June 2010 - 06:14
Postad 17 June 2010 - 06:36
Det borde väl vara lite elektronik i den tycker jag, den kanske tex använder anslutningen i botten av dildon till avtryckaren för hur bökigt vore det inte att trycka på x eller R1/R2 knappen (om dom finns på kontrollern med bollen) för att skjuta, avttryckaren borde ju ha någon funktion.
Hur som helst så är det nog inget jag skaffar iaf (pistol grejen)
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om avtryckaren inte har någon funktion alls. Fast det lär nog i sådant fall dyka upp en annan version, med mer plast, som kopplar avtryckaren rent mekaniskt till R1.
Eller är R1 på boll-kontrollens undersida kanske? Så att avtryckaren med lite hävarm kommer åt den?
EDIT:
Jag hittade det här. Det verkar som att triggern kommer att matcha R1 (jag antar att "T" trigger är = R1). Nu blev pistolen plötsligt cool ju!
The trigger of the attachment locks in with the analog "T" trigger button of the slotted-in Move controller for some sweet, shoot-tastic shooting, while the face buttons of the controller remain accessible thanks to a window cutout up top.
http://www.engadget....the-ray-gun-yo/
Redigerat av Kimpost, 17 June 2010 - 06:48.
Postad 17 June 2010 - 07:41
Gissar att den kommer sälja bra också, bättre än konkurrenten.
400kr, kanske ännu lägre, för en move är helt klart överkomligt.
Jag hoppas på ett bra pris för bundle move+navigation. 500-600kr kanske?
Redigerat av JockeJ, 17 June 2010 - 07:44.
Postad 17 June 2010 - 08:18
[*]PlayStation Move Bundle – Includes one PlayStation Move motion controller, a PlayStation Eye camera, Sports Champions Blu-ray game and PlayStation Move game demo disc for $99.99 / €59.99 (MSRP).
...
Additionally, the PlayStation Move navigation controller and PlayStation Eye camera will be available for $29.99 and $39.99, respectively. But wait, there’s more! This fall, we’re also bringing you two additional Move peripherals that will complement your gaming experience.
Den följer inte med i vanliga bundlen? Låter ju helknäppt.. Får väl se då det släpps iofs. Osäker än om det blir köp dock, beror på spelutbudet förstås.
Postad 17 June 2010 - 08:51
Det var mig en märkligt syn på det hela. Du utgår att det det är enbart PS3 ägare som kommer att införskaffa sig Playstation Move. En stor orsak varför Sony överhuvudtaget lanserade Playstation Move är för att få fler att köpa en PS3. Dom vill åt målgruppen som dom en gång hade under PS2 eran som delvis gick över till Wii:n. Så ska det jämföras ur den synpunkten ska man inkluderar ett köp av konsolen också.Vem fan bryr sig om den är dyrare eller billigare än Wiimote egentligen??
Det går inte att jämföra, eftersom Move är ett extra tillbehör och det är inte Wiimote.
Sen så lär de flesta som aldrig testat eller ägt ett Wii köpa Move till sina PS3 för 1000:- istället för att köpa ett Wii för 2000:-
- PS3 Konsol
- Playstation Move
- Playstation Eye
- Navigation Controller
- Wii Konsol
- Motion Plus
- Nunchuk
Behöver inte sätta priser brevid detta för jag tror alla inser ganska snabbt att familjen Svensson kommer betala betydligt mer för PS3 alternativet.
Postad 17 June 2010 - 10:36
Jag skulle gissa på att det är så här: Man trycker på avtryckaren som trycker på en annan knapp på den riktiga kontrollern.Det borde väl vara lite elektronik i den tycker jag, den kanske tex använder anslutningen i botten av dildon till avtryckaren för hur bökigt vore det inte att trycka på x eller R1/R2 knappen (om dom finns på kontrollern med bollen) för att skjuta, avttryckaren borde ju ha någon funktion.
Hur som helst så är det nog inget jag skaffar iaf (pistol grejen)
Man trycker alltså indirekt på en annan knapp. Ingen elektronik. Min gissning.
Edit: Oj såg inte att andra redan hade svarat
Redigerat av Unregistered1497, 17 June 2010 - 10:37.
Postad 17 June 2010 - 14:22
Det var mig en märkligt syn på det hela. Du utgår att det det är enbart PS3 ägare som kommer att införskaffa sig Playstation Move. En stor orsak varför Sony överhuvudtaget lanserade Playstation Move är för att få fler att köpa en PS3. Dom vill åt målgruppen som dom en gång hade under PS2 eran som delvis gick över till Wii:n. Så ska det jämföras ur den synpunkten ska man inkluderar ett köp av konsolen också.
- PS3 Konsol
- Playstation Move
- Playstation Eye
- Navigation Controller
- Wii Konsol
- Motion Plus
- Nunchuk
Behöver inte sätta priser brevid detta för jag tror alla inser ganska snabbt att familjen Svensson kommer betala betydligt mer för PS3 alternativet.
Jag vet att anledingen till Sony släpper Move är att få fler sålda PS3or och för att locka casual gamers.
Det jag skrev var att en som redan har PS3 väljer hellre att lägga ner 1000:- på Move än 2000:- på ett Wii.
Sen om att en vanlig Svensson familj väljer Wii framför PS3+Move eller tvärtom är en helt annan femma.
Postad 17 June 2010 - 17:44
Jag tror att det här blir den mest prisvärda och tekniskt bäst fungerade rörelsekontrollen för konsoll på marknaden.
Vågar du sätta pengar på detta? Hur vill du isf mäta det?
Postad 17 June 2010 - 18:25
Varför skulle jag överhuvudtaget vilja satsa pengar på hur mycket en jäkla leksak säljer??
Det var det dummaste jag läst på länge. Är det så viktigt för dig så du sätter pengar på spel
Inte utan att det märks faktiskt.
Jag har dessutom så jag klarar mig.
Redigerat av JockeJ, 17 June 2010 - 18:33.
Postad 17 June 2010 - 18:36
Med tanke på hur mycket du gissar och spekulerar så tvivlar jag på att du några pengar att sätta emot.
Varför skulle jag överhuvudtaget vilja satsa pengar på hur mycket en jäkla leksak säljer??![]()
Det var det dummaste jag läst på länge. Är det så viktigt för dig så du sätter pengar på spel![]()
+1
Postad 17 June 2010 - 23:32
Så då har jag precis beställt en PS eye kamera med eyepet för 21 pund då i förberedelse (spelet säljs/kastas i soptunnan direkt). :]
Redigerat av Thompa bompa, 17 June 2010 - 23:34.
Postad 18 June 2010 - 21:25
En pryl som kostar $50 förväntas hamna under 400 kr i Sverige? Lycka till med dina drömmar.Jag tror att det här blir den mest prisvärda och tekniskt bäst fungerade rörelsekontrollen för konsoll på marknaden.
$1 brukar mappa mot 10kr när man tagit hänsyn till moms och tullar.
Sedan har vi Nordisk Film som lägger på lite extra.
Move (enbart) kan just nu förhandbokas för 700-900 kr, alltså dubbla priset mot dina förväntningar.
Postad 18 June 2010 - 21:28
Med tanke på hur mycket du gissar och spekulerar så tvivlar jag på att du några pengar att sätta emot.
Varför skulle jag överhuvudtaget vilja satsa pengar på hur mycket en jäkla leksak säljer??![]()
Det var det dummaste jag läst på länge. Är det så viktigt för dig så du sätter pengar på spel![]()
Wimps
Men men som vi vill. Men behöver du slänga ur dig påståenden om mig bara för att du inte vill sätta emot. Du kan säga nej utan att försvara dig.
Inte så viktigt utan bara kul. Jag betar på mycket, har inget med brist på pengar att göra eller att sakerna är viktiga. Tro det eller ej, det kan faktiskt bara vara roligt.
Tråkigt att du ska försöka attackera min ekonomi för att kunna säga nej. Om du nu tycker vad jag säger är så fel, antar det är så med tanke på din kommentar om "tvivlar jag på att du några pengar att sätta emot.", så är det tråkigt att du wimpar ut om du nu är så säker på att jag har fel.
Redigerat av PalmiNio, 18 June 2010 - 21:31.
Postad 18 June 2010 - 21:31
Postad 19 June 2010 - 10:32
Jag tror att det här blir den mest prisvärda och tekniskt bäst fungerade rörelsekontrollen för konsoll på marknaden.
Verkar dessutom som det kommer vara spel som kräver 2 move kontroller:
Så ska man gardera sig för ett helt kit för 1 spelare så är det 2 move + 1 nav + 1 eye vilket landar = 65 + 52 + 39 = 156 euro om man ska ta från play.com. Eller 143 euro om man nu som Pip kan spara in på att redan ha Eye.
* I övrigt ser the Fight riktigt grymt ut, synd bara att hon som spelar slåss som en tjej
Redigerat av PalmiNio, 19 June 2010 - 10:34.
Postad 19 June 2010 - 10:44
Visst är det pengar men det är det jue även på Wii ifall man skall vara många.
Försäljningsmässigt som tillbehör behöver det en stark mjukvara bakom sig.
2 titlar som intresserar mig är Sorcery och Fight. Kommer det släppas flera tunga titlar så kommer Move vara lika lätt sålt som Extra Wii kontroller.
Skall man vara värsting och köpa 4st Move kontrollers + 4 sub-kontrollers och kamera så kommer det kosta.
2950kr i nuläget.
Detta är helt klart för mycket pengar. Då vinner Kinnect med sitt pris på 140$.
Ska bli intressant att se hur det går för både Sony och Microsoft med dessa tillbehör.
Postad 19 June 2010 - 10:48
Försäljningsmässigt som tillbehör behöver det en stark mjukvara bakom sig.
Yepp mjukvara är alltid prime. Finns det någon lista på vilka spel som kommer släppas vid launch?
Redigerat av PalmiNio, 19 June 2010 - 10:49.
Postad 19 June 2010 - 10:58
* Brunswick Pro Bowling Hösten 2010
* Champions of Time (under utveckling)[1]
* Echochrome 2 (under utveckling)[1]
* EyePet TBA
* Flower[1]
* High Velocity Bowling[1]
* Hustle Kings[1]
* LittleBigPlanet TBA
* Motion Fighter Hösten 2010
* Move Party Hösten 2010
* Pain[1]
* Resident Evil 5: Alternative Edition.[4]
* Sing and Draw (under utveckling)[1]
* Slider (under utveckling)[1]
* SOCOM 4 (under utveckling)[2]
* Sports Champions Hösten 2010
* The Lord of the Rings: Aragorn's Quest[5]
* The Shoot Hösten 2010
* Tiger Woods PGA Tour 11[6]
* Tower (working title)[1]
* Toy Story 3: The Video Game[2]
* TV Superstars Hösten 2010
* Under Siege[7]
The Sly collection Hösten 2010
Hittade dessa lite snabbt på Wikipedia.
Dock har inte Wiki uppdaterats på länge och flera nya titlar visades på E3.
Få hoppas på många AA-titlar.
Redigerat av Pip, 19 June 2010 - 11:02.
Postad 19 June 2010 - 11:02
Om det däremot är så att Kinect laggar mycket. Eller om det är väldigt oprecist. Då suger ju hela grejen, och Move kanske vinner. Om nu inte Move laggar mycket, eller är för oprecist.
Oavsett vilket tror jag att det blir svårt för både MS och Sony att få produkterna att bli massiva säljare. Och vad är en försäljningssuccé? Räcker 1 miljon första året för att vi ska anse det vara en succé, eller måste det till 5? Kanske är 200 000 sålda bra nog?
Redigerat av Kimpost, 19 June 2010 - 15:22.
Postad 19 June 2010 - 11:16
* Ape Escape (under utveckling)[1]
* Brunswick Pro Bowling Hösten 2010
* Champions of Time (under utveckling)[1]
* Echochrome 2 (under utveckling)[1]
* EyePet TBA
* Flower[1]
* High Velocity Bowling[1]
* Hustle Kings[1]
* LittleBigPlanet TBA
* Motion Fighter Hösten 2010
* Move Party Hösten 2010
* Pain[1]
* Resident Evil 5: Alternative Edition.[4]
* Sing and Draw (under utveckling)[1]
* Slider (under utveckling)[1]
* SOCOM 4 (under utveckling)[2]
* Sports Champions Hösten 2010
* The Lord of the Rings: Aragorn's Quest[5]
* The Shoot Hösten 2010
* Tiger Woods PGA Tour 11[6]
* Tower (working title)[1]
* Toy Story 3: The Video Game[2]
* TV Superstars Hösten 2010
* Under Siege[7]
The Sly collection Hösten 2010
Hittade dessa lite snabbt på Wikipedia.
Dock har inte Wiki uppdaterats på länge och flera nya titlar visades på E3.
Få hoppas på många AA-titlar.
Jag sa som kommer vid släpp, inte vilka som är undre utveckling.
Postad 19 June 2010 - 11:18
Sports Champions™, September 2010Jag sa som kommer vid släpp, inte vilka som är undre utveckling.
Eye Pet™, September 2010
Kung Fu Rider™, September 2010
Start the Party! ™, September 2010
echochrome™ 2 (PSN), September 2010
Tumble (PSN), September 2010
Tiger Woods PGA TOUR® 11 (Electronic Arts), September 2010
Toy Story 3: The Video Game (Disney Interactive Studios), September 2010
The Lord of the Rings: Aragorn's Quest (WB Games Inc.), September 2010
Brunswick Pro Bowling (Crave), September 2010
Resident Evil®5 Gold Edition (Capcom), September 2010
Time Crisis: Razing Storm (Bandai Namco), September 2010
R.U.S.E. (Ubisoft), September 2010
Postad 19 June 2010 - 11:32
Sports Champions™, September 2010
Eye Pet™, September 2010
Kung Fu Rider™, September 2010
Start the Party! ™, September 2010
echochrome™ 2 (PSN), September 2010
Tumble (PSN), September 2010
Tiger Woods PGA TOUR® 11 (Electronic Arts), September 2010
Toy Story 3: The Video Game (Disney Interactive Studios), September 2010
The Lord of the Rings: Aragorn's Quest (WB Games Inc.), September 2010
Brunswick Pro Bowling (Crave), September 2010
Resident Evil®5 Gold Edition (Capcom), September 2010
Time Crisis: Razing Storm (Bandai Namco), September 2010
R.U.S.E. (Ubisoft), September 2010
Helt ok line up, lite för var och en. Samma kvalité som Kinect med sina 15 titlar då. Dock så verkar Kinect sakna nåon for av"hardcore" spel vid launch. Ps3 har iaf några även om det "hårdaste" är ett gammalt spel med ny controller layout. Undrar hur många sådana vi kommer få se för både Kinect och Move. Demot med Burnout till Kinect var riktigt bra så hoppas sånt blir Retail.
Postad 19 June 2010 - 11:50
http://ps3.ign.com/a.../1096893p1.htmlStill, the fact remains that SOCOM 4 at E3 showed me how cool a "hardcore" game with the Move could be. You can sit on your couch and relax while playing this one and not have to wag your hand to throw a grenade or pump your arms to run. The Move stuff is there -- from what I've seen -- just to aid your aiming and to make you feel like the gun is in your hands. That's how it should be.
Postad 19 June 2010 - 12:43
Lite intryck från SOCOM med MOVE. (finns en video)
http://ps3.ign.com/a.../1096893p1.html
Soft men jag ahde dock gärna sett en Move med att kasta granat, det hade varit feeling det.
Postad 19 June 2010 - 13:43
Quote:
Digital Foundry: When you began your research, did you look into the z-cams, like Project Natal?
Richard Marks: Yeah, actually we did...
Digital Foundry: You - personally - were doing the precursor work to that before with EyeToy, right?
Richard Marks: Right. I'm still a heavy proponent of 3D cameras. I think they're really interesting technology. We had many different 3D camera prototypes and we had our game teams look into that to evaluate what they could do with it. There are some experiences that it can do that are really neat but there just weren't enough experiences that made it make enough sense as a platform-level controller.
Coming back is that sometimes we need buttons to have certain kinds of experiences. Other times we need more precision than we can get out of those cameras. We need to know exactly what you're doing with your hands, especially in the more hardcore experiences.
Digital Foundry: So you're saying that the technology actually limits the kinds of games you can make?
Richard Marks: If it's just that 3D camera, yeah I guess. That's what we ran into with EyeToy. When you have only the camera, it's a magical feeling but sometimes you just wish you could select something. I don't want to wave to click a button.
Gesture control
Quote:
Digital Foundry: There's something annoying about gesture control: the response mechanism. There's 1:1 tracking and that's just brilliant but then there's also gesture recognition. At some point the CPU has to decide that the motion you're performing is a gesture that should be acted upon, and only at that point will it begin the effect, the animation on-screen or whatever.
Richard Marks: I'm not a big fan of gestures myself. There is a place for them in certain types of game but I think the worst thing is that you need to do all this kind of "stuff" and it's the equivalent of one button press. You've replaced that one button with all of that?
I don't want to just be harsh about gestures. My favourite use of them would be something like this: imagine you're casting a spell by drawing in the air and how well you draw it matters to the spell strength. Then it actually starts to have a meaning. I'm not just trying to do a button press. How well my form was is scored...
Digital Foundry: You have gesture control in Move of course...
Richard Marks: Yes, we can do that.
Navigation Controller
Quote:
Digital Foundry: Let's talk for a moment about the Navigation Controller. Is that effectively a redesigned, pared-down DualShock? Does it add any kind of additional motion control to the system?
Richard Marks: No, it is exactly the left "hand" of the DualShock. And it's not necessary. You can always use the DualShock instead of the sub-controller.
Digital Foundry: But that would be a bit of a handful on a game like SOCOM...
Richard Marks: I found that if you're sitting down and it's on your knee, it's not a problem at all, it feels pretty natural. But if you want to stand up and you want a user-friendly game then you use the sub-controller.
CPU time
Quote:
igital Foundry: It seems to be the case with Kinect that it operates on a principle that the more features you use, the more CPU time is consumed. So there's a base-line, a fixed cost, but then there's a bit extra if you want to use the RGB camera, or if you want to use voice control. Is everything integrated in Move? For example, surely for the tracking you're using the camera all the time? Is it a fixed cost?
Richard Marks: It's very nearly a fixed cost. There are two tiers of cost, really. There's two controllers and four controllers. The extra cost is negligible, there's no extra memory required. On the CPU, one of the SPUs does a little more work to track the other controllers.
head tracking
Quote:
Digital Foundry: The head-tracking we're seeing in some of the games is intriguing. How does it work? Can it only track the physical movement of the head, or can it pick up actual changes to the direction you're facing?
Richard Marks: The head-tracking is not part of Move, it's part of PlayStation Eye libraries we provide. There are many ways and flavours we can use it. We have detection, where it just finds a face. We have things like smile detection, things like that. We also have tracking and lots of different flavours of tracking. The London studio created their own, for example, they have a lot of experience with EyeToy. Everyone always thinks that head-tracking would be the ultimate thing but when you're playing a game you rarely look away from the TV.
Digital Foundry: You'd need to constantly changing the direction of your face, sure. You'd need to be consciously doing that as part of the control scheme.
Richard Marks: We found that although at first you might think looking left and right is more natural, actually leaning left and leaning right works better. If you hook up head-tracking to a first-person shooter, you can lean around a corner. You can peek out and peek in. We've been looking into that for games where there's cover you can hide behind. It's a really neat feeling.
Battery life of MOVE
Quote:
Digital Foundry: On a somewhat more mundane level, what's the battery life like on the Move controller?
Richard Marks: Battery life is about 10 hours when it's fully charged and obviously that changes depending on how much rumble is happening, how bright the light is; the light adjusts to the room lighting. It charges from USB and we've just announced the charger. It's pretty cool... Move snaps in, standing up.
stereo 3D and MOVE
Quote:
Digital Foundry: Obviously stereo 3D has been really big at E3 this year and the potential with Move is sensational in terms of the handling of objects within 3D space.
Richard Marks: Our team has been really focused on the Move only so far but some of the game teams have been combining 3D and Move. Just last week we got a 3DTV into our area, just because we were coming to E3 and we wanted to make some new demonstrations. It's really, really crazy how it feels when you combine Move with the 3D television. Most of the games for 3D so far are "flying through" games and that's a really strong 3D feeling but another kind of experience is a diorama experience.
So there's like a virtual diorama or dollhouse. With the Move you can actually reach into that wherever you want and move around, it's such a compelling feeling. It feels like it's right there. Then we tried that same demonstration with a 2D display and it's really hard. Shadows can help you...
Digital Foundry: You can move your light sources about in 3D and still know where your objects are in 3D space. With 2D you really need the shadow directly beneath the object to figure out depth.
Richard Marks: We've done things like attach a light to the Move, so the lighting changes as you move the controller. Not only do you get the shadows, but the light moves with it. There are a lot of tricks that people will come up with in how to give a more 3D feeling with only a 2D display, but 3D really is like a Holy Grail. The ultimate demonstration which I didn't have time to complete last week is to combine the head-tracking and the Move with 3D. It's like a holographic experience. Now you can look around, now you can look behind things, reach in there, grab that.
http://www.eurogamer...-tech-interview
Postad 19 June 2010 - 16:41
Får hoppas att dom kan göra något magiskt av detta.
Postad 19 June 2010 - 17:40
Nu låter teknologin helt ultimat.
Får hoppas att dom kan göra något magiskt av detta.
Vad förväntar du dig av en utvecklare? Att han ska berätta brister? Som att be Lars Lagerbäck ge en opartisk analys av en Sverige-match när han var coach.
Redigerat av PalmiNio, 19 June 2010 - 17:40.
Postad 19 June 2010 - 18:35
Postad 20 June 2010 - 10:33
Nej klart. För isåfall hade man fått reda på att Kinnect är en Ps3 Eye och inget annat.
? Rent tekniskt nej. Eye kan tyvärr inte läsa djup.
Redigerat av PalmiNio, 20 June 2010 - 10:34.
Postad 20 June 2010 - 18:19
Killzone 3!!!
Gran Turismo 5!!!
LittleBigPlanet 2!!!
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs!!!
The Sly Collection!!!
Sorcery!!!
Heavy Rain Move edition!!!
Resident Evil 5 Gold Edition!!!
Tiger Woods PGA TOUR 11!!!
R.U.S.E!!!
Massa intressanta icke casualspel som år move!!
Postad 20 June 2010 - 18:38
Känns väl sådär att spela golf med skaftet och skjuta med ett tvådelat gevär...
wiiclub.jpg 5.82K
0 Antal nerladdningar
wiiblaster2nd.jpg 19.27K
0 Antal nerladdningar
Postad 20 June 2010 - 18:57
Varför tar dom inte steget fullt ut som Wii med riktiga golfklubbor och gevär.
Känns väl sådär att spela golf med skaftet och skjuta med ett tvådelat gevär...
Är inte Nintendo som har stått för den strömmen av saker. Kommer säkerligen till Move också när den är ute.
Postad 23 June 2010 - 08:41
Efter att själv ha varit helt ointresserad av rörelsekontroller så väntar jag nu med spänning.
Konstigt att ha begäret gällande teknik kan vara så starkt!
Postad 14 July 2010 - 18:21
Observera att priset under prisjakt https://www.prisjakt...kt.php?p=565861 för en del butiker går mot enbart kontrollen och för en del mot startpaketet (kontrollen + kameran). Åtgärdat nu
Redigerat av pear, 15 July 2010 - 13:58.
Postad 19 July 2010 - 18:29

The PlayStation 3 Sports Champion Move Bundle comes with: a PS3 system, 1 PlayStation Move motion controller, a PlayStation Eye Camera, the Sports Champions Blu-ray game and a PlayStation Move game demo disc.
PlayStation Move Bundle - $99.99

The PlayStation Move Bundle comes with: 1 PlayStation Move motion controller, a PlayStation Eye camera, the Sports Champions Blu-ray disc game and a PlayStation Move demo disc.
Move Motion Controller - $49.99

http://blog.us.plays...-right-for-you/
No shot of the PlayStation Move Navigation Controller packaging yet.
Postad 19 July 2010 - 19:13
Postad 21 July 2010 - 17:45
Känner att ett jag faktiskt skulle vilja ha en PS move kontroller til Monkey Island som jag lirar nu. Skulle vara klockrent.
RTS-konceptet han visar ser ut att kunna fungera rätt ok då RTS på konsoll inte varit sådär superbra tidigare utan mus...
Postad 23 July 2010 - 12:10
För dyrt för att det ska bli nån supersuccé tror jag.PlayStation 3 Sports Champion Move Bundle - $399.99
Move-funktionalitet borde ge max "49" påslag på PS3 basstationen.
Postad 26 July 2010 - 16:35
Fungerar ps3 move motion även till projektor och duk ?
Yes!
Den använder sig av en kamera (PS Eye) för att lokalisera kontrollen. Så länge du kan placera ut den så är du på det lugna! Det är inte en duckhunter-kontroll
Postad 26 July 2010 - 23:46
Jag har ganska dåligt ljus där jag har min tv nu och har stora problem med Creature Feature. Men det borde väl inte vara några problem med move eftersom det sitter en ljuskälla i controllern.
Hoppas movepatchen till Heavy Rain släpps samtidigt. Kommer bli nice att spela Heavy Rain med Move. Har redan platina, men men.
Postad 30 July 2010 - 08:01
Postad 30 July 2010 - 09:05
Postad 30 July 2010 - 09:10
Verkar vara ganska rimliga priser.. Dock vet jag inte om de är fastställda.
Postad 31 July 2010 - 00:11
Postad 02 August 2010 - 11:33
Och så ska den släppas den 15 September enligt playstation.com
Sk_rmavbild_2010_08_02_kl._12.30.45.png 40.69K
0 Antal nerladdningarKälla: http://se.playstatio...ayStation®Move/
Postad 02 August 2010 - 12:14
Hmm ja det är riktigt idiotiskt. Alltid ska det sparkas bo oss EU-bor...Vi kommer dock inte få med fullversionen av Sports Champions när vi köper starter-pack. Rätt kass tycker jag, demo's lär man ju kunna hämta från PSN iallafall.
Blir ju en bra bit över 1000 papp (Starter Pack, extra Motion och SC) för lite fylle-lekande.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
PS3 3D-kompatibla spel
119 bilder
2 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?