Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

MHB's interna MW2-turnering!

1327 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 januari 2010 - 13:14

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Då tycker jag du slår ihop Uppsala o Stockholm igen o så lottar du fram 4 lag X 4 spelare för den regionen.

Postad 26 januari 2010 - 13:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Om ni liks ska sätta upp regler för vad som är tillåtet och inte, inga care package t.ex så kan ju sätta upp barebone-regler.

Dvs.

Primär - vad som helst men enbart RDS som attachment.
Sekundär - Enbart pistoler, ej akimbo eller tactical.

Eq - Frag
Spec - Flashbang
Perk 1 - Sleight of hand
Perk 2 - Stopping power
Perk 3 - Steady Aim

Deathstreak - Copy cat.
Killstreak - Endast UAV och Counter UAV

Alla har då samma från den level man kan göra en class.

Postad 26 januari 2010 - 13:29

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Jag ställer upp på ovanstående. Gör ju att man kan gå prestige utan att ens lag blir handikappat av det. Dessutom tillför det en extra dimension där det gäller att placera fienden med hjälp av hörseln.

Redigerat av BennySlyden, 26 januari 2010 - 13:31.

Postad 26 januari 2010 - 13:30

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Om ni liks ska sätta upp regler för vad som är tillåtet och inte, inga care package t.ex så kan ju sätta upp barebone-regler.

Dvs.

Eq - Frag
Spec - Flashbang
Perk 1 - Sleight of hand
Perk 2 - Stopping power
Perk 3 - Steady Aim

Deathstreak - Copy cat.

Låter genomtänkt och väldigt bra i vanlig ordning.
För ärligt talat så är ju Tactical Kife minst lika irry som Nuke eller en LMG på S&D...

Postad 26 januari 2010 - 13:38

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Dvs.

Eq - Frag
Spec - Flashbang
Perk 1 - Sleight of hand
Perk 2 - Stopping power
Perk 3 - Steady Aim

Deathstreak - Copy cat.

Inga problem med ovanstående förutom att desto fler undantag från "public regler" desto större chans för att folk inte följer reglerna. Omedvetet eller medvetet låter jag vara osagt.
Därför tyckte jag att 2 undantag, d v s inget CP ( :) ) eller EAD, var överkomligt att komma ihåg och hålla sig till.
Vet ju hur det var när vi lirade på consolegaming.eu...dessutom är det som upplagt för tjafs om nåt av lagen inte följer reglerna. ( vilket det i o f s är oavsett antal undantag från public )

Redigerat av BrittBastard, 26 januari 2010 - 13:40.

Postad 26 januari 2010 - 13:40

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2 805 inlägg
  • 0
Alltså ska vi inte ta och köra en COD4 turnering istället så vi slipper allt folk tycker är fel eller jobbigt i MW2?!?

Ska vara roligt o spela också och då ska folk få köra med vad dom vill, sen om dom tycker det är kul att samla care packages eller campa till en nuke med LMG spelar ingen roll. Finns sätt att bemöta det mesta, gäller att anpassa spelstilen och vapen/perks etc bara.

Tycker det är en nackdel för oss alla att sätta upp speciella regler för vår egna interna turnering när vi sedan (om) ska spela i några andra turneringar då kommer vissa få en chock :).

Postad 26 januari 2010 - 13:45

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Alltså ska vi inte ta och köra en COD4 turnering istället så vi slipper allt folk tycker är fel eller jobbigt i MW2?!?

Ska vara roligt o spela också och då ska folk få köra med vad dom vill, sen om dom tycker det är kul att samla care packages eller campa till en nuke med LMG spelar ingen roll. Finns sätt att bemöta det mesta, gäller att anpassa spelstilen och vapen/perks etc bara.

Tycker det är en nackdel för oss alla att sätta upp speciella regler för vår egna interna turnering när vi sedan (om) ska spela i några andra turneringar då kommer vissa få en chock :).

Håller med dig, jag tar hellre bort regeln att man inte får använda CP eller EAD än att lägga till fler regler.

Postad 26 januari 2010 - 13:45

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Tur för er att jag inte har PS3 :)

Postad 26 januari 2010 - 13:50

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Tur för er att jag inte har PS3 :)

För att?

EDIT: Första inlägget uppdaterat.
Folk får använda vilken killstreak reward dom vill.

Redigerat av BrittBastard, 26 januari 2010 - 13:50.

Postad 26 januari 2010 - 14:02

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Britt flytta över Boråsfolket från lag väst? (erlander, rangwald och eapea) till team Trollhättan/Borås då blir vi 7 i båda dom lagen och tror inte 3 reserver är nån nackdel då säkert inte alla kommer kunna spela ändå.
Om ingen protesterar mot det så.

Postad 26 januari 2010 - 14:04

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Vet ju hur det var när vi lirade på consolegaming.eu...dessutom är det som upplagt för tjafs om nåt av lagen inte följer reglerna. ( vilket det i o f s är oavsett antal undantag från public )

Chocken kan ju lika gärna vara åt andra hållet. Som på consolegaming.eu där det var vapen o perk-restriktioner... Visst blir det tjafs om lagen inte följer reglerna men som jag minns det så var det lätt att följa reglerna om man bara såg till att ha gjort iordning sina klasser o dubbelkollat dem. Jag kan tänka mig att spela med allt.. gillar ju Ninja o tuben o massa andra goa grejer men Morlocks förslag är väldigt bra för det hindrar inte prestige:andet...

Postad 26 januari 2010 - 14:10

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0

Dvs.

Eq - Frag
Spec - Flashbang
Perk 1 - Sleight of hand
Perk 2 - Stopping power
Perk 3 - Steady Aim

Deathstreak - Copy cat.

Men alla vapnen är ju inte upplåsta vid lvl 10 exempelvis. Nån kommer säkert sakna AKn etc.

Postad 26 januari 2010 - 14:19

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Visst finns inte alla vapen tillgängliga, men det finns bra vapen inom varje undergrupp. Med tanke på hur många umpar man stöter på så är det kanske inte att betrakta som ett prestigehinder i samma utsträckning tycker jag :)

Postad 26 januari 2010 - 14:57

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Dvs.

Eq - Frag
Spec - Flashbang
Perk 1 - Sleight of hand
Perk 2 - Stopping power
Perk 3 - Steady Aim

Deathstreak - Copy cat.

det där låter väldigt bra och väldigt rättvist eftersom alla håller på att levla som bäst just nu. har själv precis tryckt på prestigeknappen igen och har varken ninja eller cold blooded som jag brukar ha.

angående lottdragningen är ok men hur funkar det då, ska bägge lagen i väst tex. köra mot varann också eller?

Redigerat av andreassofus, 26 januari 2010 - 15:00.

Postad 26 januari 2010 - 15:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Chocken kan ju lika gärna vara åt andra hållet. Som på consolegaming.eu där det var vapen o perk-restriktioner... Visst blir det tjafs om lagen inte följer reglerna men som jag minns det så var det lätt att följa reglerna om man bara såg till att ha gjort iordning sina klasser o dubbelkollat dem. Jag kan tänka mig att spela med allt.. gillar ju Ninja o tuben o massa andra goa grejer men Morlocks förslag är väldigt bra för det hindrar inte prestige:andet...

Återigen, desto fler regler att följa, desto större risk för att dom inte följs.
Vi får nog vara glada om alla som har anmält sig verkligen kommer spela. Det återstår att se.

Vi kör med public regler så folk inte behöver tänka nåt.
Angående att folk är på olika level o s v; upp till var och en att göra som dom vill.
Antingen stannar man nu ( om man ligger någorlunda högt ) eller så skyndar man sig att levla upp ( om man ligger lågt ).
Låter lite som en materialsport det här. :) Jag kan lova er att det lag som vinner inte kommer vinna på att dom hade dom "bästa" perksen eller dom "bästa" vapnena utan på att dom hade bäst teamwork och skillz.
Dom som tror att perksen och vapnena kommer avgöra den här turneringen är välkomna att se till att skaffa dom och sen behålla dom. Som l2ickard skrev, ta det inte så seriöst, vi ska spela den här turneringen för att det är kul.
Själv kommer jag köra på i mitt "prestigande" precis som vanligt, skiter ärligt talat i om jag inte kommer ha tillgång till vissa saker.
Nu kommer jag väl få en utskällning av fraz'....:)

Primören; nej, vi slänger inte in lag Uppsala i Sthlm. Uppsala är ändå Uppsala och Sthlm är ändå Sthlm.

angående lottdragningen är ok men hur funkar det då, ska bägge lagen i väst tex. köra mot varann också eller?

Ja Soffan, "alla möter alla" betyder också alla möter alla.
Oavsett om lag väst och lag Sthlm kommer ha 2 lag.

Redigerat av BrittBastard, 26 januari 2010 - 15:07.

Postad 26 januari 2010 - 15:11

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

(förutom nån som skulle bestämma sig på fredag=toffel? ).

Haha, vilken diss! Anledningen till att jag behövde tänketid beror på att jag får nytt jobbschema på fredag.

Postad 26 januari 2010 - 15:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Haha, vilken diss! Anledningen till att jag behövde tänketid beror på att jag får nytt jobbschema på fredag.

Skämtade bara, bestäm dig på fredag du. Lugnt.

Postad 26 januari 2010 - 15:51

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
Innan man startar en privatmatch kan man avaktivera killstreaks... :)

Postad 26 januari 2010 - 15:59

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Innan man startar en privatmatch kan man avaktivera killstreaks... :)

Nehe?!? :) :lol: ;)

Jo Nasty, jag vet. Men nu har vi bestämt att alla killstreak rewards ska vara tillåtna.

Postad 26 januari 2010 - 16:06

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Jo Nasty, jag vet. Men nu har vi bestämt att alla killstreak rewards ska vara tillåtna.

VI? DU!! :) jag hade gärna sett alla ok utom CP och EAD.

Postad 26 januari 2010 - 16:08

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Läs dubbelmeningen... :)

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 26 januari 2010 - 16:49.

Postad 26 januari 2010 - 16:09

barkis69
  • barkis69
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Skulle kunna tänka mej att slå ihop Kalmar och Östergötland och bilda Team Öst eller nåt i den stilen.
Vi är ju bara fyra i varje team som det är nu.

Så om vi och ni i dom nuvarande team´en inte har några invändningar på det så tycker jag vi låter Brittan slå ihop oss.
Hör av er här i tråden så snart som möjligt isåfall.

barkis69

Postad 26 januari 2010 - 16:48

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

Skulle kunna tänka mej att slå ihop Kalmar och Östergötland och bilda Team Öst eller nåt i den stilen.

Så om vi och ni i dom nuvarande team´en inte har några invändningar på det så tycker jag vi låter Brittan slå ihop oss.

barkis69

Det är ok för mig :)

/patgu995

Postad 26 januari 2010 - 16:54

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Uppsala är Uppsala och Sthlm är Sthlm på precis samma sätt som Gävle är Norrland eller Västmanland är Uppsala eller?

Ärligt talat så är det lite för mycket kludd för min del så jag tror jag hoppar av och bara spelar precis som vanligt.

Postad 26 januari 2010 - 17:08

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0
även jag kommer backa ur denna turnering då jag inte känner att spelet kommer ha någon prioritet hos mig och så är team Skåne stort nog utan mig

Postad 26 januari 2010 - 17:38

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Hallå ja! Fick man va me eller?

Henkebenke bästkusten

Postad 26 januari 2010 - 18:43

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Helt klart för en sammanslagning av Småland och Östergötland. E ju ursprungligen Småläning men flydde vid 2 månaders ålder. För att detta ska bli genomförbart måste vi ju ha mer än 4 spelare i varje lag så man har någon reserv.

Bara småläningarna lär sig svenska med så vi lite högre upp förstår :)

Postad 26 januari 2010 - 19:15

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Har uppdaterat första inlägget med:

- Care Package och Emergency Airdrop är INTE tillåtna ( oavsett spelsätt )
- På S&D skall lagen byta sida efter varje runda
- Lagt till dom sista namnen i lagen

EDIT: Vad gäller Nuke så tycker jag inte att den ska förbjudas, jag skulle bli mkt förvånad om nån lyckas få en...motståndet består ju trots allt av MHB:are...:)
Som jag skrev förut, märker man att nån försöker campa till sig nån killstreak så är det faktiskt upp till det andra laget att se till så det inte sker.

Likaså är det väl upp andra laget att se till att man inte får sina lådor? :)

Postad 26 januari 2010 - 19:21

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Helt klart för en sammanslagning av Småland och Östergötland. E ju ursprungligen Småläning men flydde vid 2 månaders ålder. För att detta ska bli genomförbart måste vi ju ha mer än 4 spelare i varje lag så man har någon reserv.

vilket påhopp :) de heter ju vamkååv

Postad 26 januari 2010 - 19:22

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

även jag kommer backa ur denna turnering då jag inte känner att spelet kommer ha någon prioritet hos mig och så är team Skåne stort nog utan mig

Tråkmåns! :)

Postad 26 januari 2010 - 19:32

T_Tiger
  • T_Tiger
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

barkis69

Funderade också på det, en sammanslagning blir toppen. Go Team Öst!!!

Postad 26 januari 2010 - 19:38

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Funderade också på det, en sammanslagning blir toppen. Go Team Öst!!!

känns som om team kalmar och team östergötland e med på noterna så om inte några andra lag har några invändningar så kan brittan slå ihop oss...

Postad 26 januari 2010 - 19:42

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0

känns som om team kalmar och team östergötland e med på noterna så om inte några andra lag har några invändningar så kan brittan slå ihop oss...

Låter bra för min del me. :)

Synd bara att det inte finns några från blekinge :)

Postad 26 januari 2010 - 22:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Uppsala är Uppsala och Sthlm är Sthlm på precis samma sätt som Gävle är Norrland eller Västmanland är Uppsala eller?

Ärligt talat så är det lite för mycket kludd för min del så jag tror jag hoppar av och bara spelar precis som vanligt.

Förstår inte riktigt ditt resonemang, om du tittar på antalet så klarar sig Sthlm gott och väl utan att behöva folket från Uppsala/Uppland medans både Västmanland och Uppland var för sig var för få men tillsammans blev ett lag.
Att Nasty hamnade i Norrland kan man diskutera ja, men herregud, nu släpper vi det va?

---

För mycket kludd? Vet inte riktigt vad du menar med det men om du menar att det är för mycket åsikter hit och dit så kan jag hålla med dig. Men det får väl jag ta på mig då jag bad om folks åsikter.
Nästa gång JAG startar en turnering så kommer reglerna vara förutbestämda.
Dom som inte gillar det behöver ju inte vara med, så får vi se om det blir någon kvar. :)

Postad 26 januari 2010 - 23:14

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Låter bra för min del me. :)

Synd bara att det inte finns några från blekinge :)

jag har ju gjort lumpen i blekinge :D duger kanske hehe

Postad 26 januari 2010 - 23:39

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Men hallå, får man inte ens komma med åsikter så blir det rätt fjantigt... :)

Men jag tycker helt klart att det är Brittan (i detta fall) som slutligen (efter att tagit del av folks åsikter, i rimlig mängd och under rimlig tidsperiod) bestämmer hur det ska vara. :)

Annars kan man hålla på i evigheter.

Postad 27 januari 2010 - 00:01

barkis69
  • barkis69
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Varför tror du vi kör utan headset fast man har ett fulladdat liggandes!!?? :)
Vi får jobba lite på svenskan då men risken är stor att de kommer ett "de gaaur inte" i lurarna på er...
Gutt att alla va positiva till sammanslagningen, väl mött östgötar...

Postad 27 januari 2010 - 00:03

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Kul med turnering. Är gärna med nästa gång, alternativt reserv ifall det saknas någon spelare i något lag.
Är från Göteborg och spelar några timmar om dagen (om det spelar någon roll:p)

Postad 27 januari 2010 - 12:58

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Hur blir det nu då, 4 vs. 4?

Dvs. att tex vi 8-9 i lag skåne ska slåss om vem som får spela??

Vet inte riktigt men jag tror att jag oxå börjar tappa intresset lite grann, blir lite väl konstigt.

Får se hur det utvecklas...

Postad 27 januari 2010 - 13:40

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Nästa gång JAG startar en turnering så kommer reglerna vara förutbestämda.
Dom som inte gillar det behöver ju inte vara med, så får vi se om det blir någon kvar. :)

Tycker ja me.
Synd att du inte gjorde så direkt,hade sparat en hel del dividerande om regler å allt annat.

Postad 27 januari 2010 - 13:46

Jokk125
  • Jokk125
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag är också intresserad av att vara med (Team west) Psn id Cricke

Postad 27 januari 2010 - 14:32

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
Börjar också tappa intresset, får se hur det blir...

Postad 27 januari 2010 - 14:36

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Fan snart finns det inget lag Skåne längre ... Jag får bli Mercenary istället :)

Postad 27 januari 2010 - 14:42

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Sammanfatta allting nu Britt innan folk tappar intresset... inget ont mot dig men du sitter med spiran i handen! USE IT! :)

Jag tycker det vore roligt med en turnering, vilken typ spelar mindre roll för mig :)

Säg en tid och vilka regler som gäller så kommer jag att rätta mig efter dem!

/ChristianSVERIGE

Postad 27 januari 2010 - 14:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0
Det är ju skitbra att man är så många i teamen för då blir det ju lättare att samla ett lag vilken dag som helst. Bättre att vara ett flexibelt lag som inte bara kör med samma snubbar konstant. Så istället för att dra sig ur så kan man ju ta det som det kommer. Allt för den skånska fanan helt enkelt.

Det är trots allt bara en kul grej.

Postad 27 januari 2010 - 15:45

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0
birka om det nu ska vara en kul grej så är ju förutsättningarna att spelet är kul vilket det inte är i dagsläget det lilla jag spelar nuförtiden är enbart för att snacka med grabbarna i mhb

Postad 27 januari 2010 - 15:49

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
Britt, jag funderade lite på laguppdelningen och drog snabbt ihop ett förslag du kan titta över (och alla ni andra). Detta är bara en förslag och Britt måste fortfarande lotta Team Skåne, Team Sthlm och Team Väst.

Team Skåne: Totalt 9 spelare (10 om akerren är med igen) = 2 lag
- Benny
- Kerren (hoppat av?)
- Döden
- Celtan
- Polly_Hbg
- Härjarn
- eRensson
- Dregg
- birkanoff
- turbotomi (flyttade över dig hit för att Team Skåne behöver folk, dessutom är Blekinge nära Skåne. Går det bra?)

Team Öst (Östergötland+Kalmar): 7 spelare=1 lag
- patgu995
- ekaa
- shaman958
- Tony_N
- MrBandit76
- barkis69
- Evelon

Team Sthlm: 9 spelare (10 om primören är med igen) = 2 lag
- högberg
- Zdaarlight
- primare (hoppat av?)
- noseone ( reserv )
- what17ever
- sorken003
- bure719
- Hado67
- InZane
- kajoh

Team Uppland/Västmanland: 6 spelare=1 lag
- Britt78
- fraztheman
- aber715
- viro99
- aguhi
- suschinski (anmälde sig lite sent men det borde går bra ändå?)

Team Väst: 13 spelare=2 lag
- andreassofus
- Hippo6
- Tiva73
- jockeJ
- Axxident
- Johnsson1975
- ChristianSVERIGE
- Petecrow77
- Anex81
- Tigglypuff
- Henkebenke
- Kocho (anmälde sig lite sent men det borde går bra ändå?)
- Cricke (anmälde sig lite sent men det borde går bra ändå?)

Team Trollhättan/Borås: 7 spelare=1 lag
- Jockesan
- Smellymarq
- Cederboy
- Kamparkungen (brottarkungen?)
- Erlander
- eapea
- Rangwald

Team Norrland: 6 spelare=1 lag
- morlock
- l2ickard
- doro
- Nasty
- bloodshy
- robotlord ( reserv )

Övriga:
Threnode (vilket landskap tillhör du?)

Allt som allt blir det 10 lag, en jämn och bra siffra!

Postad 27 januari 2010 - 15:50

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

birka om det nu ska vara en kul grej så är ju förutsättningarna att spelet är kul vilket det inte är i dagsläget det lilla jag spelar nuförtiden är enbart för att snacka med grabbarna i mhb

I MISS U! min skånska "skånevinkladröst* påg! :)

Redigerat av Unregistered70c626f4, 27 januari 2010 - 15:52.

Postad 27 januari 2010 - 15:54

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
Jag hoppar över den här gången. Tror inte jag kommer ha tid.

Postad 27 januari 2010 - 16:05

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
fungerar för mig, om det är ok för mina kalmar kollegor.
bor ju trotts allt närmre skåne. :)

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.