Viasat tar över Premier League 2010-2011
433 svar till detta ämne
Postad 03 maj 2010 - 23:03
sinnes
-
sinnes
-
Veteran
-
-
2 237 inlägg
Nog 17 är C+ bättre än TV4.
Jo, jag med.
Samma här, vore riktigt grymt om de även släppte ett "säsongskort" för de som vill kolla på webben så man slipper köpa massa lösa matcher.
Postad 09 maj 2010 - 19:19
stickan08
-
stickan08
-
Användare
-
-
186 inlägg
Såg just sista PL sändningen från C+ och de slutar med att håna och snacka skit om PL.
Ja Ja, de kommer att tappa massvis med kunder och efter det här hånet är det rätt åt dem.
Postad 09 maj 2010 - 19:27
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Såg just sista PL sändningen från C+ och de slutar med att håna och snacka skit om PL. Ja Ja, de kommer att tappa massvis med kunder och efter det här hånet är det rätt åt dem.
Hört talas om Ironi?
Postad 09 maj 2010 - 19:48
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
De lär komma tillbaka med PL
Postad 10 maj 2010 - 14:48
NiklasK
-
NiklasK
-
Lärjunge
-
-
452 inlägg
Svesat/Sappa har just nu erbjudande på olika kanalpaket och däribland Viasat Sport paketet för 139kr. jag ringde och frågade vad som h'änder till hösten när det tillkommer kanaler och det gissningsvis blir en prishöjning. Svaret var att så längde du tecknar avtalet innan 15/6 så gäller priset 139kr/mån för antingen 12 eller 24 månader. Du får även 3 mån gratis om du tecknar på 24 mån.
Postad 10 maj 2010 - 16:58
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Undra om comhem kan komma med nåt attraktivt erbjudande då
Postad 12 maj 2010 - 18:13
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Det här har C+ från hösten: Från och med i höst sänds Allsvenskan och La Liga exklusivt på CANAL+ och dessutom utökas antalet matcher från Elitserien. Det blir alltså fler matcher än tidigare från Allsvenskan och Elitserien och massor av La Liga på CANAL+ Sport 1. Dessutom har CANAL+ förvärvat rättigheterna till årets Wimbledon-, ATP- och WTA-turnering i tennis, NBA-basket, italienska Serie A i HD, Ultimate Fighting Championship (UFC), Major League Soccer och Copa America 2011.
Postad 12 maj 2010 - 18:50
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Veteran
-
-
2 489 inlägg
Det här har C+ från hösten:
Från och med i höst sänds Allsvenskan och La Liga exklusivt på CANAL+ och dessutom utökas antalet matcher från Elitserien. Det blir alltså fler matcher än tidigare från Allsvenskan och Elitserien och massor av La Liga på CANAL+ Sport 1. Dessutom har CANAL+ förvärvat rättigheterna till årets Wimbledon-, ATP- och WTA-turnering i tennis, NBA-basket, italienska Serie A i HD, Ultimate Fighting Championship (UFC), Major League Soccer och Copa America 2011.
Gääääääääääääsp. När man är uppfödd med engelsk fotboll känns ishockey, basket, slagsmål i ring och tennis så där. Sedan vet man inte hur mycket italiensk fotboll man får se då lagen verkar sälja ut sina matcher själva. Att få La Liga är ju ingen hit då man bara tömmer TV4 Sport på matcher och flyttar de till Canal+ Sport, vilket inte är något mervärde för mig som Canal+ kund med familjepaketet. Att kunna följa PL via Viasat är ju ingen hit då de är sämre på det mesta och visar reklam mitt i ishockeymatcher, så det kommer väl snart i fotbollen också. Nu har man några månader på sig och bestämma sig vad man nu vill ha, det känns ju som pest och kolera och inget man som kund egentligen vill ha med essa skyhöga priser man måste betala.
Postad 12 maj 2010 - 18:57
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Jo håller med!
Det är en enda lång gäspning, jag älsar PL, har hängt med sedan Tipsextras tider -från 70-talet.
Och det här är en katastof.
Postad 12 maj 2010 - 19:33
Loveless
-
Loveless
-
Lärjunge
-
-
449 inlägg
Gääääääääääääsp. När man är uppfödd med engelsk fotboll känns ishockey, basket, slagsmål i ring och tennis så där. Sedan vet man inte hur mycket italiensk fotboll man får se då lagen verkar sälja ut sina matcher själva. Att få La Liga är ju ingen hit då man bara tömmer TV4 Sport på matcher och flyttar de till Canal+ Sport, vilket inte är något mervärde för mig som Canal+ kund med familjepaketet.
Att kunna följa PL via Viasat är ju ingen hit då de är sämre på det mesta och visar reklam mitt i ishockeymatcher, så det kommer väl snart i fotbollen också. Nu har man några månader på sig och bestämma sig vad man nu vill ha, det känns ju som pest och kolera och inget man som kund egentligen vill ha med essa skyhöga priser man måste betala.
Kan inte påminna mig att jag sett reklam på Viasats sportkanaler. Det har jag däremot sett det på Canal+ i halvtid före och efter deras studioprogram.
Postad 12 maj 2010 - 20:26
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Kan inte påminna mig att jag sett reklam på Viasats sportkanaler. Det har jag däremot sett det på Canal+ i halvtid före och efter deras studioprogram.
Men det är ju ingen katasrof eller vad menar du?
Postad 12 maj 2010 - 20:54
altair4
-
altair4
-
Veteran
-
-
1 621 inlägg
Spiken i kistan för dem blir ju om Zlatan säljs från Barcelona till Premier League.
Postad 12 maj 2010 - 23:34
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Sedan vet man inte hur mycket italiensk fotboll man får se då lagen verkar sälja ut sina matcher själva.
Serie A har brutit sig ur Lega Calcio och ska nu vara en egen organisation precis som PL så alla TV-rättigheter har sålts på ett bräde vad jag har förstått iaf.
Postad 12 maj 2010 - 23:40
cedergren
-
cedergren
-
Beroende
-
-
1 356 inlägg
Har varit så besviken på viasats sändningar av allsvenskan i hockey och NHL är ju rena katastrofen.
De har ju inte ens svenska kommentatorer, så man kan lika bra se matcherna på ESPN HD från CD
Hur skall de nu kastrera den engelska fotbollen som man är uppväxt med sedan den sändes i SVT
på gamla goda tiden.
Postad 12 maj 2010 - 23:45
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Hur skall de nu kastrera den engelska fotbollen som man är uppväxt med sedan den sändes i SVT på gamla goda tiden.
Eller hur! Jag såg den allra sista Tipsextra sändningen med Oldsberg och hans trevlige bisittare Stefan -vad han nu hette. Svenska kommantatorer är A och O inom tv sändningarna oavsett typ.
Postad 12 maj 2010 - 23:47
cedergren
-
cedergren
-
Beroende
-
-
1 356 inlägg
En dröm vore att alla sade upp sina abonnemang hos viasat så att de gick i konkurs
så att sportsändningarna kunde gå tillbaka till först och främst SVT ( utan reklam )
och i andra hand TV4 och Canal+
Postad 13 maj 2010 - 14:48
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Drömmen vore att vilka ligor och sporter man ska kunna se inte är begränsat till vilket märke ens satellitmottagare har. Tycker att Sverige är alldeles för litet för att ha två olika företag som vägrar samarbeta. Vore bättre om alla rättigheter hölls av en tredje part som erbjöd samma kanaler och tjänster oavsett om man har Viasat, CD, Satellit, kabel eller marksänt. Skulle nog göra att ännu fler valde att abonnera för hur många kör egentligen med dubbla abonnemang?
Postad 13 maj 2010 - 14:54
sinnes
-
sinnes
-
Veteran
-
-
2 237 inlägg
Hoppas verkligen att de kommer att köra med Engelska kommentatorer när de visa EPL i höst, är totalt världelöst med Svenskan ditton.
Postad 13 maj 2010 - 14:54
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Dubbla abbonnemang är inget alternativ, kostar alltför mycket åtminstone för mig.
Postad 13 maj 2010 - 21:34
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4 002 inlägg
Hoppas verkligen att de kommer att köra med Engelska kommentatorer när de visa EPL i höst, är totalt världelöst med Svenskan ditton.
Jag i digitala erans ungdom kontaktade CD då och frågade: Kan ni inte sända engelska spåret på Eurosport parallellt med svenska? det går ju att välja i boxen? Nä, det gick inte och det klarar nog inte Viasat av heller. Tekniken finns, det kan jag avslöja för alla som inte visste det.
Postad 14 maj 2010 - 11:23
BkBoll
-
BkBoll
-
Rookie
-
2 inlägg
Pratade med Boxers kundtjänst idag med anledning av att jag vill säga upp mitt abonnemang om de inte lyckas visa PL i höst, fick då till svar att de är i förhandlingar med Viasat om att få visa deras sportkanaler och att de ser positivt på det hela...
ngn som hört eller vet mer om detta? VORE JU VÄLDIGT BRA!
Postad 14 maj 2010 - 19:51
AiR
-
AiR
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Viasat har ansökt för en hel drös kanaler (vilket de alltid gör) i den senaste rundan hos RTVV så visst finns det möjligheter...
Postad 15 maj 2010 - 12:35
Loveless
-
Loveless
-
Lärjunge
-
-
449 inlägg
Viasat sitter väl redan nu på några rättigheter som de valt att inte använda då de vill starta en konkurrerande tjänst till Boxer?
Postad 15 maj 2010 - 15:33
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3 147 inlägg
Jag i digitala erans ungdom kontaktade CD då och frågade: Kan ni inte sända engelska spåret på Eurosport parallellt med svenska? det går ju att välja i boxen?
Nä, det gick inte och det klarar nog inte Viasat av heller. Tekniken finns, det kan jag avslöja för alla som inte visste det.
Det finns teknik för att göra det, men de flesta mottagare kan inte ta emot annat än 4 ljudspår, och eftersom många kanaler samsänder kanalerna för olika regioner så är de extra 2 ljudspåren upptagna av ett annat språk, men det beror lite på hur det är upplagt, det är iaf upp till operatören att skicka ut alla 4 ljudspåren till tittarna, om nu programkontrollen skickar fler än 2. Har man otur kan det bli så att man hör norsk eller dansk kommentator när man byter ljudspår under sändning. Jäkla massa beskyllning på de företag som sänder för misstag/fel som det är din operatör som står för och INTE Viasat/Canal Digital
Redigerat av simulacra, 15 maj 2010 - 15:34.
Postad 19 maj 2010 - 21:42
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
jag har canal + via telias bredband, men ringde och ändrade så jag får viasat istället så fort jag fick höra att PL kommer sändas där, lite dyrare blev det men det är det nog värt.
har aldrig haft viasat förut, varför har så många emot de?
vart kommer champions league sändas i fortsättningen förresten?
Postad 19 maj 2010 - 21:46
rilleax
-
rilleax
-
Rookie
-
4 inlägg
Min åsikt (som jag tror många delar) är väl att Viasats studio inte är alls lika bra som den på canal+. Sen har jag även hört lite rykten om att det kommer visas mycket mer reklam, men det vågar jag inte säga om det stämmer eller ej.
Champions league kommer viasat att ha även nästa säsong. Men hur långt deras kontrakt sträcker sig vet jag inte.
Postad 19 maj 2010 - 22:06
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Min åsikt (som jag tror många delar) är väl att Viasats studio inte är alls lika bra som den på canal+. Sen har jag även hört lite rykten om att det kommer visas mycket mer reklam, men det vågar jag inte säga om det stämmer eller ej.
Champions league kommer viasat att ha även nästa säsong. Men hur långt deras kontrakt sträcker sig vet jag inte.
ok , canal + studio är verkligen jättebra, hoppas inte att viasats studio förstör allt men det tror jag inte, det är ju trots allt fotbollen man ska kolla på  det var ju bra att CL fortsätter att sändas på viasat då. tackar för snabbt svar!
Postad 19 maj 2010 - 23:45
alienrebel
-
alienrebel
-
Veteran
-
-
1 552 inlägg
Champions league studion är ju ingen höjdare direkt på Viasat.
Men jag tittar nästan aldrig på studiosnack längre på nån kanal.
Erik Niva ska väl va med på Viasat och PL och det borde ju bli bra iaf.
När det gäller reklam så har jag inte tänkt på om det är mycke på just Viasat fotboll.
När dom sänder Formel 1 tex så ligger dom kvar i sändning och snackar på Viasat Motor när TV6 tar reklam så det är ju riktigt bra.
Men sålänge TV4 inte sänder sport så är man ju ganska nöjd.
Deras sändningar i VM lär ju bli skit i vanlig ordning.
Postad 20 maj 2010 - 10:26
BadCam70
-
BadCam70
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Det som stör mig i dessa rockader är att TV4a flyttar La liga till C+ kanalerna och sen försöker få det att framstå som att det skulle vara något posisivt my ass,dom kan dra åt h-te för jag tänker inte köpa på mig ett C+ paket det här liknar skit rent ut sagt.
Jag får nöja mig med Serie A i Tv4 sport nästa säsong och nån CL match på 6an thats it.
Sitter idag med C+ baspaket bara och så får det bli tycker det är bedrövligt hur dom här bolagen behandlar sina "kunder" för det är väl det vi är ????
Edit: Ja just det Bundesliga för tusan på Eurosport 2 går ju oxå klart underskattad liga med mycket publik och bra fotboll
mvh Mats
Redigerat av BadCam70, 20 maj 2010 - 10:31.
Postad 20 maj 2010 - 10:29
cedergren
-
cedergren
-
Beroende
-
-
1 356 inlägg
Postad 20 maj 2010 - 10:53
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
...jag tänker inte köpa på mig ett C+ paket det här liknar skit rent ut sagt. ...Sitter idag med C+ baspaket bara och så får det bli tycker det är bedrövligt hur dom här bolagen behandlar sina "kunder" för det är väl det vi är ????
Om du har C+ Baspaket borde du väl iaf ha någon av sportkanalerna?
Postad 20 maj 2010 - 11:08
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
En del gillar film, en del gillar sport och en del gillar både och.
Ifall man skulle bli viasat kund så bävar jag inför deras studio snack och reportage hit och dit
Postad 20 maj 2010 - 13:30
Gioacchino
-
Gioacchino
-
Forumräv
-
-
837 inlägg
Ifall man skulle bli viasat kund så bävar jag inför deras studio snack och reportage hit och dit 
Samma här. Kommer sakna Jens, Dahlquist och gänget. Hoppas verkligen de hittar en bra stab som kan ta över. Niva vet vi redan, men det är inte min favorit om man säger så. Oavsett vilket så har jag redan skaffat VS för fotbollen vill ja se oavsett.
Postad 20 maj 2010 - 14:05
kapiim
-
kapiim
-
Användare
-
-
223 inlägg
Vem vet, Viasat kanske "värvar" någon annan duktig till studion också, borde inte vara helt omöjligt! Erik Niva tycker jag är mycket duktig och kunnig! Egentligen passar han inte in i TV, men på något sätt så tycker jag det blir intressant ändå. Brukar kika på Laul Calling och han är alltid bra i det programmet i alla fall.
Sen tycker jag 139kr/månad för att se PL och F1 är ett bra pris, om man nu tecknar det innan 15/6 som någon här påpekade.
Postad 20 maj 2010 - 15:59
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Alltså, gänget på C+ är av referens klass, hela vägen från öppnings vinjetten av programmet tills sändningen tar slut och jag kommer att ha en sky hög förväntan på motprestationer av viasat, för C+ har typ 15 års kunnande och expertis av att hantera PL ända från fish and chips på puben ute på landet till läktarna och fansen omkring lagen och spelarna själva, de kan statistik utan motstycke och kan leverera högsta möjliga referat på rätt matcher. Är det nån som ev kommer att såga viasat så lär det bli jag för att C+ förlorade rättigheterna till Viasat är värre än då när HD DVD förlorade mot Blu-ray känner jag, det här betyder oehört mycket, jag lever för PL jag sover för PL och de heliga timmarna på lördagarna och vissa söndagar! -Viasat, ni har chansen se till att göra er värdiga och Leverera Kvalitet Härefter!!
Postad 20 maj 2010 - 19:32
Noah06
-
Noah06
-
Veteran
-
-
1 592 inlägg
Det är precis så som du säger''Audio Code 3'' .
Jämför bara en PL helg på canal+ med CL på viasat,med Ola, Sladjan, Bosse och Elin = panikattacker.
Postad 20 maj 2010 - 19:39
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2 965 inlägg
Är det nån som ev kommer att såga viasat så lär det bli jag för att C+ förlorade rättigheterna till Viasat är värre än då när HD DVD förlorade mot Blu-ray känner jag
Det var ju inget negativt att bluray vann. Jag sa upp C+ eftersom de nu inte har mycket sport jag är intresserad av. Årets B-allsvenska, Sverige är inte med i fotbolls VM. Elitserien i hockey suger för tillfället. Valde för första gången Viasat pga F1, Premier league, Champions league. NHL. mm.
Redigerat av thetias, 20 maj 2010 - 19:40.
Postad 20 maj 2010 - 19:54
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7 299 inlägg
Det finns teknik för att göra det, men de flesta mottagare kan inte ta emot annat än 4 ljudspår, och eftersom många kanaler samsänder kanalerna för olika regioner så är de extra 2 ljudspåren upptagna av ett annat språk, men det beror lite på hur det är upplagt, det är iaf upp till operatören att skicka ut alla 4 ljudspåren till tittarna, om nu programkontrollen skickar fler än 2.
Har man otur kan det bli så att man hör norsk eller dansk kommentator när man byter ljudspår under sändning.
Jäkla massa beskyllning på de företag som sänder för misstag/fel som det är din operatör som står för och INTE Viasat/Canal Digital
Eurosport sänder bara 2 ljudspår med dualmono ljud för att få 4 olika språk.
Postad 20 maj 2010 - 20:00
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7 299 inlägg
Pratade med Boxers kundtjänst idag med anledning av att jag vill säga upp mitt abonnemang om de inte lyckas visa PL i höst, fick då till svar att de är i förhandlingar med Viasat om att få visa deras sportkanaler och att de ser positivt på det hela...
Finns ingen plats för det i marknätet. MPEG4 kanalerna i Mux 6 flyttas till Mux 5 den 1 juni och då är alla muxar proppfulla. Dagens Mux 6 och nya Mux 7 kommer användas till dom 7-8 HD kanaler som ska startas i marknätet. Det som skulle kunna frigöra plats är om fler kanaler väljer och gå över till MPEG4.
Redigerat av Leatherface, 20 maj 2010 - 20:01.
Postad 20 maj 2010 - 20:26
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3 147 inlägg
Eurosport sänder bara 2 ljudspår med dualmono ljud för att få 4 olika språk.
Jo, men det är fortf en tjänst de köper av teracom/annan broadcast agent, det är där den konfigen gör, PK kan lägga spåren hur de vill i utsändningen sålänge det konfas rätt till kund i slutändan. Men jag är osäker på hur det ser ut mer exakt, det skadar ju inte för er att prova att försöka ställa om ljudet till ett annat språk och se vad som händer.
Postad 20 maj 2010 - 20:40
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7 299 inlägg
Ja men fortfarande är det dualmono spår med 2 språk på varje spår så alltså är 8 språk isf möjliga om 4 är gränsen.
Postad 20 maj 2010 - 21:45
kapiim
-
kapiim
-
Användare
-
-
223 inlägg
Jag har inte kollat på PL via Canal+ så jag ska icke uttala mig, kanske lika bra att jag missat det. Då vet jag ju inte vad jag går miste om när dom byter studio.
Men smidigt att det jag är intresserad av hamnar på ett ställe i alla fall, PL, F1 och CL bland annat!
Postad 21 maj 2010 - 05:07
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3 147 inlägg
Ja men fortfarande är det dualmono spår med 2 språk på varje spår så alltså är 8 språk isf möjliga om 4 är gränsen.
Ja, självklart får du fler språk om man kör mono, men det börjar bli mindre och mindre vanligt att man kör mono numera, jag kan tänka mig att eurosport gör det av kostnadsskäl, dessutom blir det 4 möjliga språk eftersom de flesta mottagare kan ta emot 4 separata ljudspår, 2 stereopar eller 4 monospår. I sändningsutrustningen är gränsen betydligt högre, 8 eller 16 spår är inte ovanligt...
Postad 25 maj 2010 - 17:22
qrist
-
qrist
-
Användare
-
-
111 inlägg
Har du bindningstid kvar på ditt abonnemang? Måste ju vara fler än jag som sitter på bundet Boxer enbart för PL.
Postad 27 maj 2010 - 13:27
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Liga BBVA/Primera División/La Liga flyttas ju som bekant till Canal + för att hålla/kvar locka fotbollskunder, om det nu blir så att Zlatan lämnar Barcelona, har då Liga BBVA samma dragningskraft som utan Zlatan för fotbollskunder, det kan ju inte vara så att intresset för ligan hänger på Zlatan, iofs till en viss del men bara marginellt? EK
Postad 27 maj 2010 - 13:42
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Lite svenska intressen bland lagen vore bra, trist då ifall Zlatan lämnar den spanska ligan för C+ kunder.
Postad 27 maj 2010 - 13:46
altair4
-
altair4
-
Veteran
-
-
1 621 inlägg
Zlatan står säkert gissningsvis för 90% av intresset av La Liga. Drar han till Premier League kan man ju inte annat än skratta åt Canal+ som totalt gjort bort sig med sporträttigheter.
Postad 29 maj 2010 - 02:06
nautiqu3
-
nautiqu3
-
Användare
-
-
192 inlägg
Ska bli intressant med PL och Viasat! Kan säga att branschen ser oerhört ljus ut. Vi jobbar på och försäljningen har ökat markant i och med PL rättigheterna.
Intresset för Viasats förvärv av Premier League är enormt. Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren om världens bästa fotbollsliga inför säsongen 2010/11.
Vi kommer att direktsända samtliga 380 matcher på våra betal-TV-kanaler, främst Viasat Fotboll och Viasat Sport men också Viasat Sport HD. Vi kommer dessutom att utveckla bevakningen av Premier league genom en helt ny kanal i HD-kvalité som enbart fokuserar på Premier League – Viasat Premier League HD. Denna kanal kommer att innehålla direktsända Premier League matcher, dagliga nyhetssändningar, dokumentärer och klassiska stormatcher från förr.
Men det här har ni väl redan koll på?
Ni som har Fiber indraget via ett stadsnät kan få en grym kampanj på begränsad tid. 1 Augusti kommer en prishöjning inom hela TV-branschen. Jag kan ordna så att ni har prisgaranti under bindningtiden...
Skicka över ett PM vid intresse så ringer jag upp eller besvarar så fort jag kan!
Hälsningar!
Postad 29 maj 2010 - 09:07
magi
-
magi
-
Forumräv
-
-
681 inlägg
Zlatan står säkert gissningsvis för 90% av intresset av La Liga. Drar han till Premier League kan man ju inte annat än skratta åt Canal+ som totalt gjort bort sig med sporträttigheter. 
Att Zlatan skulle stå för 90% av intresset är knapast troligt, de finns säkert dom som vill följa zlatan, han har väll släkt och vänner här och några till men 90% nej knappast. Men canal + kommer att tappa mycket på grund av Premier League. Skulle vara intressant att veta hur mycket.
Postad 29 maj 2010 - 09:53
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Men canal + kommer att tappa mycket på grund av Premier League. Skulle vara intressant att veta hur mycket.
Precis.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|