Transformers: Dark of the Moon -2011 (3D)
Transformers: Dark of the Moon (DVD)
(Filmer)
|
2
|
(3)
|
146:- | |
Transformers: Dark of the Moon (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(50)
|
98:- | |
Transformers: Dark of the Moon (3D) (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(15)
|
Inga priser | |
Transformers: Dark of the Moon - Collector's Edition (3D) (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(10)
|
Inga priser |
Blu-ray 3D filmer (305 inlägg)
|
13 år sedan |
Postad 30 April 2011 - 17:33
Postad 30 April 2011 - 22:58
De var kalkoner.Hm, den ser ju faktiskt inte så dålig ut.
Men, jag är en av de få som faktiskt tyckt om de andra två, trodde de skulle vara kalkoner innan jag såg dem dock.
(Vilken film som helst innehåller tillräckligt med bra klipp för att räcka till en trailer med en kompetent trailerklippare.)
Postad 02 May 2011 - 21:58
sorry killar -utan Fox
Snarare:
sorry allihopa - med Shia Labeouf
http://www.youtube.c...h?v=8IXCK1EyP4s
Postad 03 May 2011 - 00:07
Såg tom några actionscener utan klipp, klipp, klipp och kameraskak.
Det är ovanligt med Bay. Dock lär det väl vara sålänge ingen människa ska prestera, då lär han överge koreografi för blurr.
Postad 05 May 2011 - 03:10
Kan inte sluta kolla på trailern
Kan vi snälla snabbspola fram till den 1 juli
precis sparat 2 dagar till dig:)
http://www.transform...ease-dates.html
Redigerat av Metalmartin, 05 May 2011 - 03:11.
Postad 12 May 2011 - 05:52
Postad 13 May 2011 - 01:59
Det blir väl så när man utgår från absoluta botten.Detta blir ju bara bättre och bättre!!!
Postad 17 May 2011 - 20:55
Detsamma gäller den här speciella videon där ILM pratar och visar en banbrtytande specialeffekt.Aaaarrrrggghhhh!
O M G kolla in den här T R A I L E R N ! ! !
Ni kommer vilja se den igen och igen och sedan vill ni se filmen typ igår redan!
Postad 21 May 2011 - 19:25
Postad 25 May 2011 - 09:45
Edit: Kan inte säga att jag ser någon skillnad mot tidigare postade trailers, så det kanske bara är Apple som är sena med denna?
Redigerat av gaffakungen, 25 May 2011 - 09:55.
Postad 25 May 2011 - 11:06
O så synd att de tagit en med fem gånger större läppar än Angelina Jolie... Man kommer ju itne att se något annat när hon är med i bild. FIlmen i övrigt ser ju ut att kunna bli rätt nice, men precis som i tvåan, rätt rörig.
Fatta dom fläskläpparna i 3-D
Postad 25 May 2011 - 13:32
Fläksläpparna brukar i o f s vara några helt andra läppar.
( EDIT: Kanske var det du menade?! )
Denna ska helt klart ses på bio!
Redigerat av BrittBastard, 25 May 2011 - 13:33.
Postad 05 June 2011 - 00:01
Postad 05 June 2011 - 07:43
Denna ska helt klart ses på bio!
Skulle vilja säga att denna ska helt klart ses på IMAX!
Redigerat av ekon, 05 June 2011 - 07:43.
Postad 05 June 2011 - 19:40
Skulle vilja säga att denna ska helt klart ses på IMAX!
Hade det bara funnits ngn i Malmö så
Redigerat av Unregistereddc471864, 05 June 2011 - 19:42.
Postad 05 June 2011 - 20:28
Postad 06 June 2011 - 08:34
Nästa Transformersbrutta:
big_lips_1_.jpg 31.81K
0 Antal nerladdningar
Postad 19 June 2011 - 11:38
Filmen tjuvstartar redan på en tisdag!
Just det, Juni 28 för den som är i staterna och har kraft att armbåga sig fram till kassorna för en biljett!
Med tanke på att 'fourth of july' är på en måndag så finns det potential här.
Postad 20 June 2011 - 06:28
Postad 20 June 2011 - 14:46
Postad 21 June 2011 - 09:56
Postad 21 June 2011 - 17:25
Megan Fox kunde bara sluta på 2 sätt i och med den här filmen.
1. Hon dör i filmen
2. Hon får sparken
I det här fallet var det självaste Spielberg som gav order att sparka henne, så nu vet vi
Postad 25 June 2011 - 04:13
Det fixar nog Bay själv - eller menade du andra halvan?Är lite orolig att fläskläpps-giraffen (aka "världens sexigaste brud") kommer att förstöra halva filmen.
Du ser inte det vackra i att matcha nivån av löjlighet med resten av manus?Verkar ju dessutom som att Sams karaktär ska ha någon kärleksrelation till henne, löjligt. Synd att de inte valde en vanlig mer Ellen Page-liknande tjej.
Postad 25 June 2011 - 12:11
Han visade i ettan att han inte behöver förstöra någonting i sina filmer...Det fixar nog Bay själv - eller menade du andra halvan?
Du har läst manuset redan alltså?Du ser inte det vackra i att matcha nivån av löjlighet med resten av manus?
Synd att de inte valde Emma Watson! (Jag ser på din avatar att du har smak...)
Postad 25 June 2011 - 12:35
Han visade i ettan att han inte behöver förstöra någonting i sina filmer...
Ettan är inte speciellt bra.. Och tvåan är brutal
Postad 25 June 2011 - 12:37
Eller snarare tvärtom...Ettan är inte speciellt bra.. Och tvåan är brutal
Postad 25 June 2011 - 12:57
Postad 25 June 2011 - 13:03
Han visade i ettan att han inte behöver förstöra någonting i sina filmer...
Fast det var ju knappast Bay som visade det utan det var Spielberg...
Redigerat av Kalekulan, 25 June 2011 - 13:03.
Postad 25 June 2011 - 15:02
...som visade att Bay kunde göra en bra film? Bay visade det nog lika mycket själv, haha.Fast det var ju knappast Bay som visade det utan det var Spielberg...
Postad 25 June 2011 - 17:30
...som visade att Bay kunde göra en bra film? Bay visade det nog lika mycket själv, haha.
Spielberg är han som får det att framstå att Bay har gjort en bra film, ja. Fniss, fniss.
Postad 26 June 2011 - 09:58
Okej...? Är det han som får det att framstå som att Bay har gjort en kass uppföljare också?Spielberg är han som får det att framstå att Bay har gjort en bra film, ja. Fniss, fniss.
Postad 26 June 2011 - 18:10
Okej...? Är det han som får det att framstå som att Bay har gjort en kass uppföljare också?
Nej, då Spielberg inte hjälpte Bay på samma sätt på den andra filmen. Han lät honom göra den helt själv - och han misslyckades, precis som med alla andra av hans filmer.
Postad 26 June 2011 - 20:03
Källa?Nej, då Spielberg inte hjälpte Bay på samma sätt på den andra filmen. Han lät honom göra den helt själv - och han misslyckades, precis som med alla andra av hans filmer.
Postad 27 June 2011 - 11:09
Och var exakt står det att Spielberg gjort filmen? För det är väl det du har fått för dig? Han är endast exekutiv producent, sådana brukar inte ha mycket att säga till om på filminspelningar. Där är det Bay som styrt i spakarna.
Jag vet att uppföljaren är ganska risig, det behöver jag ingen källa på.På att Bay gjort en usel uppföljare? Varsågod
Postad 27 June 2011 - 11:50
Och var exakt står det att Spielberg gjort filmen? För det är väl det du har fått för dig? Han är endast exekutiv producent, sådana brukar inte ha mycket att säga till om på filminspelningar. Där är det Bay som styrt i spakarna.
Och vart har du läst det? Jag har bara sagt att Spielberg har hjälpt till och ändrat saker som en regissör vanligtvis bestämmer. Läs under production så ser du. Bara att klicka på alla referat för vidare läsning. Sedan var det en medlem i någon av Transformers-trådarna som hade någon bra länk. Bara att söka.
Postad 27 June 2011 - 14:03
Jag syftade på din kommentar: Fast det var ju knappast Bay som visade det utan det var Spielberg...Och vart har du läst det? Jag har bara sagt att Spielberg har hjälpt till och ändrat saker som en regissör vanligtvis bestämmer. Läs under production så ser du. Bara att klicka på alla referat för vidare läsning. Sedan var det en medlem i någon av Transformers-trådarna som hade någon bra länk. Bara att söka.
Har svårt att förstå hur du tänker du säger att Bay knappast visat att han gjort en bra film och att det var Spielberg som visade det... man kan tro att du syftar på en världspremiär där Spielberg presenterat filmen och därmed "visat" Bays bra-iga film.
Postad 27 June 2011 - 14:35
Jag syftade på din kommentar: Fast det var ju knappast Bay som visade det utan det var Spielberg...
Har svårt att förstå hur du tänker du säger att Bay knappast visat att han gjort en bra film och att det var Spielberg som visade det... man kan tro att du syftar på en världspremiär där Spielberg presenterat filmen och därmed "visat" Bays bra-iga film.
Jo, det kan man tro men så är inte fallet. Jag menade att Bay aldrig hade lyckats med den filmen utan Spielbergs hjälp.
Postad 27 June 2011 - 15:26
Påminner mig om 9:nde klassare
Undertiden kan man överväga att se filmen i 3D på bästa tänkbara platsen.
“‘Dark of the Moon’ has some of the most technically challenging sequences ever shot. And shot in 3D. I must urge you to find the very best theatre and see this movie in that format. 3D was a forethought, not an afterthought in this movie. I’m glad Jim Cameron and Steven Spielberg really convinced me to shoot in this new technology.”
Postad 27 June 2011 - 15:39
nejdu michael, jag har inte betalat en spänn för att se dina tidigare misshandlar (heter det så?), och jag tänker inte betala för denna heller. du borde ge MIG pengar!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Blu-ray 3D filmer
130 filmer
61 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?