Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC Wildfire *

234 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Wildfire (Mobiltelefoner) 9 7.827272 (109) Inga priser

Postad 31 August 2010 - 08:02

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Min Legend är iaf dubbelt så bra som Wildfires företrädare tattoo, enbart den högre upplösningen gör underverk, och det finns fler appz tillgängliga på market bla.

Fast det är ju en tidsaspekt oxå, när kom tatto å när kom legend? bara det gör ju att du upplever att det finns fler apps på market.

Desire, legend och wildfire kom ju 2010 (visserligen typ början å mitten) medans tatto kom 2009.

Det är ju 16M färger på WF, legend å desire medans tatto har 65t.

Anledingen till att jag valde WF var dels priset men oxå att Desire är lite större vilket jag inte gillar.

Postad 31 August 2010 - 11:00

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Fast det är ju en tidsaspekt oxå, när kom tatto å när kom legend? bara det gör ju att du upplever att det finns fler apps på market.

Desire, legend och wildfire kom ju 2010 (visserligen typ början å mitten) medans tatto kom 2009.

Det är ju 16M färger på WF, legend å desire medans tatto har 65t.

Anledingen till att jag valde WF var dels priset men oxå att Desire är lite större vilket jag inte gillar.

Jag har fortfarande tattoon kvar och använder den, många appz visas inte på för att skärmen är för lågupplöst, vissa visas inte för att den har android 1.6 där är wildfiren bättre. men fortfarande lågupplöst. dessutom flyter allt betydligt bättre på legenden, har testat wildfire och tycker den känns väldigt seg jämfört med min legend, min legend känns segare än desire. Skulle jag bara vara ute efter prestanda så skulle jag välja desire alla dagar i veckan, enda anledning till att det inte blev desire är design.

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 31 August 2010 - 11:03.

Postad 31 August 2010 - 22:09

Unregistered6c9bcd9b
  • Unregistered6c9bcd9b
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Faller in med en liten fråga.. Jag som har wifi hemma (oskyddat) brukade streama musik från min medieserver till min föregående SN elm, Hur/var hittar jag den funktionen i Wildfire? Snokat som en tok i menyerna, googlat, konsulterat manualen etc.. hittar inte.. :blush: På min Elm hade jag en meny som hette "server" där jag gick in och vips så låg alla mina utdelade mappar där..

Lämnar tillbaka Wildfiren om jag inte får detta att funka :(

Är väl annars "relativt" nöjd med den, dålig batteritid (knappt 2 dygn med snålinställningar) Jag upplever den som snabb och laggfri. Kameran är inge vidare. Bra mycket bättre i gamla N73 och K810i. T.o.m Elm är vassare med kameran.

Men åter till mitt wifi problem.. Hur kommer jag åt min mediaserver/pc med utdelade mappar för främst musik?

Tack för svar

Postad 01 September 2010 - 21:05

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

• 832 inlägg
  • 0
Var kan man köpa den svarta?

Postad 01 September 2010 - 23:34

pko
  • pko
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0

Faller in med en liten fråga.. Jag som har wifi hemma (oskyddat) brukade streama musik från min medieserver till min föregående SN elm, Hur/var hittar jag den funktionen i Wildfire? Snokat som en tok i menyerna, googlat, konsulterat manualen etc.. hittar inte.. :) På min Elm hade jag en meny som hette "server" där jag gick in och vips så låg alla mina utdelade mappar där..

Lämnar tillbaka Wildfiren om jag inte får detta att funka :)

Är väl annars "relativt" nöjd med den, dålig batteritid (knappt 2 dygn med snålinställningar) Jag upplever den som snabb och laggfri. Kameran är inge vidare. Bra mycket bättre i gamla N73 och K810i. T.o.m Elm är vassare med kameran.

Men åter till mitt wifi problem.. Hur kommer jag åt min mediaserver/pc med utdelade mappar för främst musik?

Tack för svar

Finns inget dlna-stöd, så det är bara o hitta nån annan telefon om det är viktigt. Nu har jag inte undersökt alla andriodtelefoner som finns, men den enda jag vet som kommer stödja dlna är X10, men inte förrän i den uppdatering som de sagt ska komma till jul (alltså inte 2.1-uppdateringen som ska komma nu "snart", utan nästa)

Postad 02 September 2010 - 22:50

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Min tjej har lite problem med sin wildfire, när hon sitter i bilen och vill lyssna på musik kopplat till bilstereon så spolar och byter den låt.. Lyssnar man vanligt utan sladd inkopplad så är det inga problem utan det är bara när hon använder 3.5 jacket.

Har provat att ladda hem en annan musikspelare men tydligen samma resultat, först trodde jag att det var för att mobilen rörde sig när hon körde och fick den att byta låt men tydligen så finns det ingen "skaka för att byta låt" funktion på den.

Postad 03 September 2010 - 00:32

Belsebubnoone
  • Belsebubnoone
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Hur gör man för att få vCal eller iCal att importeras till kalendern i telefonen? Jag har lyckats skicka över till telefonen så alternativet till vilken kalender jag vill ha filen importerad till, utfört det men inget nytt finns i kalendern när jag sedan kollar.

Detta gick smidigt att göra på min förra symbian-telefon. Skickade bara filen vCal eller iCal över blåtand och den lades till och uppdaterade kalendern. Men hur gör jag det med Wildfirern då?

Redigerat av Belsebubnoone, 03 September 2010 - 00:33.

Postad 03 September 2010 - 21:08

Unregistered4f69794e
  • Unregistered4f69794e
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Vivaz såld.. WF skall köpas snart. :)

Redigerat av Unregistered4f69794e, 05 October 2010 - 14:04.

Postad 03 September 2010 - 22:20

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Om jag förstått det rätt är det 2.1 i denna och nu är 2.2 på gång
Är det någon HTC mobil som blivit uppgraderad till senare version än vad det låg i från början ?

Postad 03 September 2010 - 22:43

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Om jag förstått det rätt är det 2.1 i denna och nu är 2.2 på gång
Är det någon HTC mobil som blivit uppgraderad till senare version än vad det låg i från början ?

Japp 2.2 är på g även till denna lur.

Lurar som tidigare blivit uppdaterade som jag vet. Det finns en del tidigare lurar som blivit uppdaterade, den senaste är Desire som blev uppgraderad från 2.1 till 2.2

Postad 04 September 2010 - 00:12

vinylen
  • vinylen
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Jag skulle gärna ha en desire men den verkar ha tagit slut och en del säger ett den inte kommer tillbaka
pga att det kommer en ersättare. Vet inte hur sant det är.

Men denna kanske är ett bra alternativ ?

Postad 04 September 2010 - 00:55

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Jag skulle gärna ha en desire men den verkar ha tagit slut och en del säger ett den inte kommer tillbaka
pga att det kommer en ersättare. Vet inte hur sant det är.

Men denna kanske är ett bra alternativ ?

Tror det är lite svårt att jämföra desire är nuvarande top of the line och wildfire är en instegsmodell med lågt pris och låg upplösning, legenden ligger nånstans mitt emellan, både i pris och prestanda.

Postad 09 September 2010 - 18:47

krillnecks
  • krillnecks
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
hej allså jag får inte lamet att funka på min wildfire nån mer som haft samma problem? det funkar om jag ställer det tex på 2 min men när man ska ställa in det över natten funkar det inte? nån som har nårtt tipas hur jag får igång det? kanske finns att ladda ner android market?

Postad 09 September 2010 - 19:50

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Japp 2.2 är på g även till denna lur.

Lurar som tidigare blivit uppdaterade som jag vet. Det finns en del tidigare lurar som blivit uppdaterade, den senaste är Desire som blev uppgraderad från 2.1 till 2.2

Vad är det 2.2 kommer innehålla/uppgradera?

Postad 09 September 2010 - 21:08

Bixol
  • Bixol
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

hej allså jag får inte lamet att funka på min wildfire nån mer som haft samma problem? det funkar om jag ställer det tex på 2 min men när man ska ställa in det över natten funkar det inte? nån som har nårtt tipas hur jag får igång det? kanske finns att ladda ner android market?

Jag kör med Alarm klock på min Desire och den fungerar utmärkt, den finns på market.
Sen varför original larmet inte fungerar kan bero på om du kör med någon taskkiller T.ex, i så fall kan det ju vara så att den "dödar"ditt larm.

Postad 09 September 2010 - 23:27

pokerman
  • pokerman
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Jag vet inte om det är samma problem som jag hade. Men min vibration när jag fick sms försvann efter att jag laddade ner ett spel. Det tog ju ett tag innan jag hittade vilket spel som ställde till det, men efter att jag tog bort det fungerar allt. Kolla om det kan vara nån app som spökar...

Postad 09 September 2010 - 23:48

algorithm
  • algorithm
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

fan också,,mediamarkt och elgiganten har tagit bort erbjudandet på 2200:-...någon som vet var man kan hitta den billigt?

sen undrar jag om det är så mkt värt o lägga ett par tusen extra o köpa en desire?

Jag skulle säga att det är värt. Utan tvekan.

Postad 10 September 2010 - 07:34

Belsebubnoone
  • Belsebubnoone
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Du har ingen app-killer installerad på telefonen? Jag hade det det och då måste man ställa in undantag för att inte döda alarmet också i app-killer-programmet.

Postad 10 September 2010 - 22:23

krillnecks
  • krillnecks
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Du har ingen app-killer installerad på telefonen? Jag hade det det och då måste man ställa in undantag för att inte döda alarmet också i app-killer-programmet.

har laddat ner alarm clock då funkar det och ja jag använder task killer också men alarm clock funkar med task killer så tackar för alla svar

Postad 11 September 2010 - 08:39

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Vad är det 2.2 kommer innehålla/uppgradera?

Det är en del nyheter bla möjlighet att installera appar på sdkortet, bättre optimerad så bateriförbrukningen ska minska och möjlighet att via wifi dela din internetuppkoppling till en eller flera datorer mm.

Postad 19 September 2010 - 19:36

Unregistered43b47bb3
  • Unregistered43b47bb3
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Var och köpte en wildfire förra veckan och kan bara säga att den duger mycket väl. Har i stort sätt bara ett frågetecken. Jag köpte den vita och tycker att den är super halkig. Känns som att jag kommer att tappa den när som hellst. Finns det någon typ av gummitejp man skulle kunna klistra på eller är den svarta mer som gummi =ohalkig... Kände på en kompis telefon som hade satt "raptor" displayskydd vilket kändes som att sådant skulle bakstycket vara.

Postad 20 September 2010 - 06:28

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Du kan ju köpa invisible sheild "full body protection".

Postad 20 September 2010 - 07:49

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Faller in med en liten fråga.. Jag som har wifi hemma (oskyddat) brukade streama musik från min medieserver till min föregående SN elm, Hur/var hittar jag den funktionen i Wildfire? Snokat som en tok i menyerna, googlat, konsulterat manualen etc.. hittar inte.. :) På min Elm hade jag en meny som hette "server" där jag gick in och vips så låg alla mina utdelade mappar där..

Lämnar tillbaka Wildfiren om jag inte får detta att funka :)

Tack för svar

JAg använder ES File Explorer, inbyggd smb så den kommer åt och kan spela upp filer direkt från servern i utdelade mappar.

Postad 21 September 2010 - 09:18

marty3d
  • marty3d
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Är det någon som vet vilka sladdhörlurar som är kompatibla med Wildfiren?
Jag kom på att om man vill ha telefonen i fickan, kan det vara bra med en fjärrkontroll på sladden, och det bästa vore om det var en sladd med utbytbara hörlursdel, alltså en tvådelad, ungeför som de här:

På så sätt kan man ju ha vilka hörlurar som helst (särskilt om man har mutantöron som jag) :)

Tack!

Postad 21 September 2010 - 16:35

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Min Nokia 5800 har pajat helt och fungerar bara att sms:a med.

Hade först tänkt en Desire Z, men det känns som om det blir mer pengar än vad jag har just nu på rak arm att betala.

Så nu blev tanken en Wildfire, kostar ju bara 2500 riksdaler hos elgiganten.
Tänkte gå iväg och hämta en innan kl 19 idag.

Men frågan är, är det ett bra val att gå från 5800 till WF?
Är det en nedgradering eller uppgradering?

Kommer kolla någon serie avsnitt då och då.
Surfa med den när man har rast eller på resande fot.

Bolla gärna kommentarer, vill ju inte skjuta mig i foten pga jag är "små" akut efter en ny mobil.

Postad 21 September 2010 - 20:19

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

• 832 inlägg
  • 0
Någon som vet om den kommer i svart? Och när?

Postad 21 September 2010 - 21:09

drkrupp
  • drkrupp
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Hade först tänkt en Desire Z, men det känns som om det blir mer pengar än vad jag har just nu på rak arm att betala.

Bolla gärna kommentarer, vill ju inte skjuta mig i foten pga jag är "små" akut efter en ny mobil.

Jag ställde samma fråga i denna tråden för en tid sedan. Jag gick från 5800 till Wildfire och var också orolig, men sålde min 5800 två dagar senare för en billig peng och känner mig riktigt nöjd med uppgraderingen! (Dock så kan man ju inte förneka att film ser klart bättre ut på nokias skärm)

Postad 21 September 2010 - 21:32

fanimej
  • fanimej
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Har läst en del recensioner om Wildfire och det som verkar mest problematiskt är ju det här med skärmupplösningen. Var och klämde på en idag och tyckte inte att det var så hemskt, men det jag dock är lite fundersam över är hur många program som inte går att använda pga den låga upplösningen?

Är det någon som vet om det är många program på android market som inte går att använda med Wildfire eller om det mest bara är ex. väldigt processorkrävande grafiska spel?

Postad 22 September 2010 - 16:35

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Har läst en del recensioner om Wildfire och det som verkar mest problematiskt är ju det här med skärmupplösningen. Var och klämde på en idag och tyckte inte att det var så hemskt, men det jag dock är lite fundersam över är hur många program som inte går att använda pga den låga upplösningen?

Är det någon som vet om det är många program på android market som inte går att använda med Wildfire eller om det mest bara är ex. väldigt processorkrävande grafiska spel?

Det mesta som inte finns där är processorkrävande grafiska spel, ja. Pga av upplösningen så vet jag inte riktigt. Finns fortfarande grymt många apps. Och sen så syns ju inte de apps som inte är kapabla till telefonen i market, så du kommer inte stöta på en massa som inte fungerar.

Postad 22 September 2010 - 19:01

Unregistered67331205
  • Unregistered67331205
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Hade en 5800 inann WF och jag tycker att WF är bätrre än 5800 på allt utom musik och ett minus är att WF skärmen har sämre upplösning. Annars tycker jag att WF är bättre på allt.

Postad 01 October 2010 - 08:35

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Riktigt gött nu när Wildpuzzle Custom ROM har fått Android 2.2 på denna lur. =) Titanium Backup fixar ju tillbaka alla appar etc. också.

Postad 01 October 2010 - 09:10

Unregistered35dd75d7
  • Unregistered35dd75d7
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Hej,

någon som vet när Wildfire Black släpps i Sverige?

Postad 02 October 2010 - 18:57

Blackmane
  • Blackmane
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hej!

Jag funderar på att köpa en HTC Wildfire. Har dock inte kunna läsa mig till ifall den har en funktion som jag behöver och det är att kunna spela in telefonsamtalen.

Är det någon som vet om Wildfiren kan göra detta?

Postad 02 October 2010 - 22:05

frogeyes
  • frogeyes
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Riktigt gött nu när Wildpuzzle Custom ROM har fått Android 2.2 på denna lur. =) Titanium Backup fixar ju tillbaka alla appar etc. också.

Tråkigt dock att bränna garantin =/

Postad 06 October 2010 - 23:07

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Köpte en Wildfire förra fredagen och måste säga att jag är väldigt nöjd! Hoppas bara på android 2.2 nu :)

Postad 10 October 2010 - 12:22

Unregisteredd34f8594
  • Unregisteredd34f8594
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
Går det att göra backup på den in på datan? Eller SD kortet?
Är det nån spec app som behövs?

Postad 10 October 2010 - 13:28

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Frugan o jag köpte varsin i går och vi är jäkligt nöjda båda två.
Fantastisk lättjobbad när man väl lär sig att hitta i den. Viss skillnad från våra gamla lurar SE W715 och W595.
Snabb och trevlig skärm, jag tycker den är helt kanon trots alla som säger att den inte är bra pga låg upplösning, men det är inget jag märker av, inte ens när jag sett på film i den.

Man kan knappt slita sig från den hehe.
Nu är det bara att köpa mer minneskort, tror man fyller den ganska snart.

Postad 15 October 2010 - 10:51

qew
  • qew
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej!
Är det någon som vet om Wildfiren kommer sjunka i pris? Har läst om dom som köpt den för 2200:- och nu kostar den 2500:-.

Postad 16 October 2010 - 14:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Hur gör man för att få vCal eller iCal att importeras till kalendern i telefonen? Jag har lyckats skicka över till telefonen så alternativet till vilken kalender jag vill ha filen importerad till, utfört det men inget nytt finns i kalendern när jag sedan kollar.

Detta gick smidigt att göra på min förra symbian-telefon. Skickade bara filen vCal eller iCal över blåtand och den lades till och uppdaterade kalendern. Men hur gör jag det med Wildfirern då?

Jag laddade ner filen på datorn, importerade filen till mitt gmailkonto och kalendern där, sen synkade/uppdaterade jag telefonen mot gmailkalendern. Funkade bra men kanske inte så du vill göra?

Tror du måste uppdatera manuellt i wildfiren hur som helst.

Redigerat av genstruktur, 16 October 2010 - 14:53.

Postad 18 October 2010 - 08:59

fanimej
  • fanimej
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Är det någon som har testat diktafonen / ljudinspelaren på Wildfire? Skulle vara kul att veta i vilken kvalitet inspelningarna blir. Förstår att de knappast blir jättebra men undrar mest om den går att använda för att spela in typ intervjuer eller om ljudet är för dåligt för det?

Postad 18 October 2010 - 17:19

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Kollar det just nu....

Håller man skapligt nära så blir det rätt bra.

Edit: Testade lite bättre än i går när ungarna skulle lägga sig, den låg på bordet och jag pratade i normal ton och det vart riktigt bra faktiskt.

Redigerat av Falukorv, 19 October 2010 - 15:07.

Postad 19 October 2010 - 11:44

Jungleboss
  • Jungleboss
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Hur mycekt spel finns det att ladda ner till Wildfire egentligen. Jag läste ovan att spel som kräve rhög upplösning självklart inte finns. Men finns det en hel del spel ändå att tillgå?

Postad 19 October 2010 - 15:05

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Jadå det finns en massa spel att ladda hem.!!

Postad 19 October 2010 - 20:11

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
openFire (ett custom ROM) till Wildfire har lyckats få upp telefonens hastighet nästan dubbla. Använder själv just nu, flyter på rätt bra. :D

Postad 19 October 2010 - 21:08

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Förklara mer....

Postad 19 October 2010 - 21:20

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Förklara mer....

Här har du tråden för openFire!

Kan skriva ner lite saker om det!

*Android 2.2
*ROM'et heter ju just OPENfire för att det är byggt på originella Vanilla Android, alltså med vit status-bar och alla standarn Android-appar.
*Det har JIT på (står för Just In Time och är kortfattat ett annat sätt att köra koden, ger stor "speedboost")
*Överklockad till 760MHz, det är väl testat och överhettar inte mobilen.
*Har apps2sd, så att du kan ha alla dina spel/apps på ditt minneskort.
*Ja, det stödjer 100% svenska.
*Patchat market.

Minus:
*Video-inspelning fungerar man kan få FC's (force close) och blir extremt dålig kvalitet. De håller på med att fixa detta just nu.

Postad 20 October 2010 - 07:49

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Tackar..

Postad 20 October 2010 - 17:33

hejj_san
  • hejj_san
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej! Tänkte bara höra hur videokameran funkar. Håller jag inne fingret på skärmen händer det ingenting. trycker jag bara på skärmen en gång så kommer slutar ljudet. Ser att där en röd prick ovanför med 000000 efter. ska inte den börja räkna när man tryckt? för på min mobil händer det inte ett skit. Är det sönder eller gör jag inte rätt?

Postad 20 October 2010 - 18:06

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Du måste väl trycka på den optiska styrmusen va?
Så gör du ju för att snäppa av ett foto, borde va lika dant med video.

Kollade precis och så är det...

Lycka till

Postad 03 November 2010 - 16:21

Peligroso
  • Peligroso
  • Användare

• 229 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa en sådan här lur till tjejen men har lite frågor. Har själv en iPhone och noll erfarenhet av Androidmobiler.

Finns det något sätt att kringgå dessa spel/program som inte är gjorda för Wildfires upplösning och använda dem ändå? Läste något om AppBrain och FastWebInstaller, men hur funkar det? Är det att jämföra med typ "jailbreak" eller är det helt tillåtet? Går det att använda samtliga appar och spel då?

Undrar även vad som gäller med svenskt tangentbord, finns det möjlighet att använda svenskt tangentbord direkt eller måste man göra något speciellt för att få stöd för det? Och är det enkelt att växla mellan typ svensk och engelsk layout och ordbok?

Mycket tacksam för svar ;)

Redigerat av Peligroso, 03 November 2010 - 16:24.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.