Jag kunde inte hålla mig, Gamestop hade deal, när man bytte in spel fick man 25% extra i värde när man bytte mot nytt. Så idag köpte jag Dirt 3 (som jag för övrigt redan har på xbox) och F1 2011. Testar Dirt idag och F1 någon anann dag.
Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2/PS3)
(Gaming ratt och pedaler)
|
2
|
(44)
|
Inga priser | |
Logitech Driving Force GT (PS3)
|
6
|
(27)
|
Inga priser | |
Logitech G27 Racing Wheel (PC/PS2/PS3)
|
5
|
(34)
|
Inga priser | |
Thrustmaster T500 RS (PC/PS3/PS4)
|
5
|
(3)
|
Inga priser |
12 relaterade trådar
Nästa generations Logitech G27 ? (28 inlägg)
|
10 år sedan |
Playseat challenge (21 inlägg)
|
11 år sedan |
Gran Turismo 5 (4030 inlägg)
|
13 år sedan |
Logitech G27 racing wheel (31 inlägg)
|
15 år sedan |
Logitech Driving Force Pro Wheel PS3 eller någon annan? (28 inlägg)
|
16 år sedan |
Rattställ Logitech G25 (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Logitech G25 och PS3 (87 inlägg)
|
16 år sedan |
Driving Force GT (11 inlägg)
|
17 år sedan |
G25 pedaler (5 inlägg)
|
17 år sedan |
Ny g25? (0 inlägg)
|
17 år sedan |
Bra Ratt till PS3 (7 inlägg)
|
17 år sedan |
Problem med Logitech G25 "Racingwheel" (2 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 01 December 2011 - 15:32
Lopez får de 1 timma långa recensionerna att bli väldigt korta 
Jag kunde inte hålla mig, Gamestop hade deal, när man bytte in spel fick man 25% extra i värde när man bytte mot nytt. Så idag köpte jag Dirt 3 (som jag för övrigt redan har på xbox) och F1 2011. Testar Dirt idag och F1 någon anann dag.
Postad 18 December 2011 - 09:38
Finns det någon ratt som inte kräver USB aslutning mot PS3 utan att det räcker med en elsladd?
Postad 18 December 2011 - 10:16
Nej, du måste ju koppla in den i ps3an för att den ska gå att spela med.
Postad 19 December 2011 - 08:05
Det finns väl någon trådlös variant på marknaden, men vad jag hört från en kompis som köpte den så var den inget att ha alls, den åkte ner i kartongen och tillbaka efter ett par dagar, ingen känsla alls i den.. Tror det var en Thrustmaster Ferrari wireless GT cockpit 430 scuderia edition (lagom långt namn iaf...
). Vet inte om det finns fler trådlösa rattar och om alla är i samma kvalitetsklass, men just denna var inte mycket att ha om man är ute efter känsla..
Postad 19 December 2011 - 09:24
På grund av att jag har världens långsammaste uppkoppling just nu så har jag inte hunnit kolla igenom filmen, men här verkar det göras en test på den ratten:
http://www.youtube.c...h?v=BrkWSK2MRdA
Däremot så måste man ju även koppla in denna på något sätt, och den trådlösa mottagaren lär vara via USB då ps3an inte har många fler ingångar...
http://www.youtube.c...h?v=BrkWSK2MRdA
Däremot så måste man ju även koppla in denna på något sätt, och den trådlösa mottagaren lär vara via USB då ps3an inte har många fler ingångar...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Nästa generations Logitech G27 ?
84 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?