Shamefur dispray EA.Så skam åt EA då
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
10 år sedan |
![]() |
11 år sedan |
Postad 02 februari 2012 - 13:48
Vilken bana är enklast att drifta runt på och framförallt någon favvo bil?
Postad 02 februari 2012 - 15:14
Hej och hå!
Vilken bana är enklast att drifta runt på och framförallt någon favvo bil?
Jag tipsar alltid om Maple Valley. Långa breda kurvor att ligga op ställ i
Sen bilar så börja med en N/A bil då du har kraften direkt o en med långre hjulbas.
Jag driftar helst något som ingen annan driftar.. Kan lätt slänga runt en Ferrari FF eller en Morgon massa BMW e28 körs det med
Postad 04 februari 2012 - 01:31

Får nog ta och skaffa mig ett Live Gold och bidra lite...
Körs det några race bland folket på MHB?
Postad 04 februari 2012 - 17:07
Postad 05 februari 2012 - 20:44

En liten teaser...

Redigerat av sinnes, 05 februari 2012 - 20:46.
Postad 06 februari 2012 - 18:44
Vi i NoG kommer snart att släppa en riktig dräpare
En liten teaser...
Inspirerade av Aerosmith eller Barbie?

Postad 08 februari 2012 - 15:59

Synd att de inte har 156:an i spelet också :-/
Senaste lacken påbörjad

Redigerat av Unregistered78af1102, 08 februari 2012 - 16:01.
Postad 09 februari 2012 - 02:38
Grunderna lagda för en Martini Alfa

Underbar driftbil

Ingen Challanger fantast men byggde en endå

Postad 10 februari 2012 - 00:52

Postad 10 februari 2012 - 04:43

Postad 12 februari 2012 - 18:28
GrattisFick mail idag från "United Nations Foundation" om en av mina kommande lackdesigner kommer att bli en "Feature" på deras hemsida när den är klar

Själv så kommer jag börja battla med er efter kommande löning.
Tänkte skaffa lite Live Gold denna veckan men har en saftig verkstadsräkning å¨bilen som jag varit utan i 10 dagar så får nog vänta lite

Postad 12 februari 2012 - 18:32
Ähh då får ju hundratals digitala bilar med det här spelet, vad ska du men en riktig till?Grattis
Själv så kommer jag börja battla med er efter kommande löning.
Tänkte skaffa lite Live Gold denna veckan men har en saftig verkstadsräkning å¨bilen som jag varit utan i 10 dagar så får nog vänta lite

Postad 12 februari 2012 - 18:45
Hehe, inte lika lätt att åka till Maxi och storhandla genom ForzaÄhh då får ju hundratals digitala bilar med det här spelet, vad ska du men en riktig till?

Postad 14 februari 2012 - 02:47

Boss liknande Mussetang

Går åt **** som vanligt

Testar Holden GTS första gången o den går brett på Fujimi Kaido

Postad 14 februari 2012 - 16:14
Postad 14 februari 2012 - 16:35

Borde dyka upp under morgondagen, så så fort TV-spelsrummet är iordningsställt så kommer det nog börja dyka upp lite bilder här

Postad 17 februari 2012 - 21:36
du går in där och loggar in med ditt livekonto och klickar in på "my forza" så ska du se bilderna om du scrollar ner lite.
Postad 17 februari 2012 - 21:49

EDIT: verkar som om mina andra bilder inte ville laddas upp av någon anledning så det blir bara en till en början...
Bifogad fil(er)
Redigerat av MartinAberg, 17 februari 2012 - 22:12.
Postad 21 februari 2012 - 12:12
Den bara laddar och laddar där... får la låta den stå och träna lite axlar så länge, d.v.s. Forza-körning genom Kinect
EDIT: verkar som om mina andra bilder inte ville laddas upp av någon anledning så det blir bara en till en början...
Du har laddat upp en BIGSHOT bild den kan du bara ha en av! Du får ändra till mindre upplösning på bilderna i speletnär du fotar
Postad 21 februari 2012 - 13:29
Great... får se om jag kan ge det lite tid någon förmiddag nu ananrs får det bli till helgen.. tack för tipsetDu har laddat upp en BIGSHOT bild den kan du bara ha en av! Du får ändra till mindre upplösning på bilderna i speletnär du fotar

Postad 03 mars 2012 - 11:58
Varje gång jag tar ett kort så sparas den bara utan att något mer händer, tidigare (innan jag skaffade Guld) så kom det upp meddelande om att bilden inte kan laddas upp p.g.a. offlinehet.
Något som vet vad felet är?
Kan inte heller utföra uppdateringen som nämns vid start trots nedladdning utav den...
Postad 08 mars 2012 - 04:24
Ska försöka sätta mig under veckan och få upp något, måste bara lyckas få till uppladdningen av bilderna som fortfarande strular...
EDIT: Såg vad som skrivits högre upp om att man bara kunde ha en bigshot uppe... men när jag loggar in på FM4-sidan så står det att jag inte har något i mitt galleri... Kan ju bero på att man sitter på jobbet och surfar nu men borde väll synas där tycker jag allt...
EDIT 2: Kan någon kolla om de ser de 2 bilderna jag redan laddat upp? Gamertag = MartinAberg
Redigerat av MartinAberg, 08 mars 2012 - 04:39.
Postad 08 mars 2012 - 09:14
Stiligt!
Ska försöka sätta mig under veckan och få upp något, måste bara lyckas få till uppladdningen av bilderna som fortfarande strular...
EDIT: Såg vad som skrivits högre upp om att man bara kunde ha en bigshot uppe... men när jag loggar in på FM4-sidan så står det att jag inte har något i mitt galleri... Kan ju bero på att man sitter på jobbet och surfar nu men borde väll synas där tycker jag allt...
EDIT 2: Kan någon kolla om de ser de 2 bilderna jag redan laddat upp? Gamertag = MartinAberg
Nope det står att du inte har några bilder i ditt galleria! Dock kollade jag via datorm
http://forzamotorspo...?gt=MartinAberg
Postad 08 mars 2012 - 15:38
Ska se om jag kan hitta någon inställning någonstans eller så...
EDIT: Fan va gött när man hittar felet!
Köpte trådlöst nätverkskort till datorn som står nära X-boxet och tappade signalen ibland...
Visade sig att X-Boxet stod på gränsen och hade därför aldrig laddat ner uppdateringen helt...
Men efter en temporär flyttning av modemet så funkar allt igen

Bjuder på ett före-kort så länge av ren glädje

https://www.minhembi...c_id=410744.jpg
EDIT 2: Ska jag bara komma på hur jag [img]ar bilden med, för det hade jag tydligen inte tillåtelse till att göra...
Redigerat av MartinAberg, 08 mars 2012 - 18:42.
Postad 11 mars 2012 - 15:22

Testade att lägga lite fade eller skuggningar i lacken o det blev väldigt upplyftande resultat

Pistage med Rosa/Lila Träfaner samt Kolfiber tak

Postad 24 mars 2012 - 00:37

Kan man importera egna dekaler elelr finns dessa att köpa via market typ eller?
Postad 24 mars 2012 - 02:06
Ja den är häftigt NFS Mussen! Gillar Kameleont färgen jag lyckats fått iordning på
Postad 24 mars 2012 - 03:54
Köpte X-boxet för FM4 så har inte lirat FM3 (inte på min krysslåda iaf)Gjorde du dekaler i FM3 så kan du importera dom till FM4.. Annars kan du köpa dom på Storefront eller göra egna!
Ja den är häftigt NFS Mussen! Gillar Kameleont färgen jag lyckats fått iordning på
Hur gör man egna dekaler då?

Postad 09 april 2012 - 10:31
AM V12 Vantage i Krigsmålning

ACR Viper i väntan på nästa Viper

Vackra XKR-S

Min nya driftinglack!

Murciélago med uppfällda "öron"

Driftin Nissan

Cameleont TVR

Camaro som sprider lite rök

Postad 28 april 2012 - 14:49
Ett jävla ljud i den V8´n

Postad 29 april 2012 - 09:24

Har du lyckats få till bra grepp i den eller kör du den som driftingbil?
Postad 29 april 2012 - 18:23
Den låter jäkligt gött den V8an
Den låter jäkligt gött den V8an
Har du med tagit bort all överladdning på den?? Den låter bäst då !
Den är inte inställd för något.. Men driftar underbart som den är..
Den äldre versionen av XKR-S (Svarta) Var ju en av mina bästa driftbilar i FM3 så blev sugen på en ny
Postad 29 april 2012 - 23:06
Rätt gött att kunna plocka bort överladd ibland, men jag har fortfarande inte lyckats klämma in en BMW X5 i B-klass, vilket skulle gå enligt en tråd på forzaforums
Postad 30 april 2012 - 11:07
Aha, nä jag testade min polares Jagga och jag vet inte om det var kvar kompressor i den eller inte faktiskt.
Rätt gött att kunna plocka bort överladd ibland, men jag har fortfarande inte lyckats klämma in en BMW X5 i B-klass, vilket skulle gå enligt en tråd på forzaforums
På vissa bilar för att göra en Downgrade så sätter man på Forza Front o Vinge samt tunga fälgar alternativt Dragracingslicks..
Har för mig att man inte kan ändra överladdning på X5M/X6M
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar