VIAPLAY Box
901 svar till detta ämne
Postad 05 november 2012 - 15:01
Unregistered80ed05a0
-
Unregistered80ed05a0
-
Amatör
-
-
71 inlägg
"Vi har några glada nyheter till dig som är Box-kund hos oss på Viaplay! Fr.o.m idag har vi bytt ut våra kanaler Viasat Sport och Viasat Hockey till HD-kanaler. I samband med detta kommer vi även att ta bort kanalen Viasat Fotboll, då Viasat Fotboll HD redan erbjuder samma innehåll men i bättre kvalitet.
Du kan nu även se TV4 genom streamad sändning. Detta innebär att du som inte har möjlighet att få in TV4 genom marksänd digital-TV nu enkelt kan få tillgång till kanalen"
Tjenare McMike! har du någon källa på detta är nämligen sugen på att skaffa en box nu när hockeyn kommer i HD ringde till kundtjänst men dom hade inte en aning. MVH Palle
Postad 05 november 2012 - 17:24
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Tjenare McMike! har du någon källa på detta är nämligen sugen på att skaffa en box nu när hockeyn kommer i HD ringde till kundtjänst men dom hade inte en aning. MVH Palle
http://community.via...the_viaplay_box
Postad 05 november 2012 - 17:44
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Kan bara informera om att det fungerar kanon med de nya HD kanalerna, tv4 ok  Bara och hoppas på golf i HD åxo..!
Postad 05 november 2012 - 17:56
Unregistered80ed05a0
-
Unregistered80ed05a0
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Kan bara informera om att det fungerar kanon med de nya HD kanalerna, tv4 ok Bara och hoppas på golf i HD åxo..!
Tack grabbar ja ska beställa en så fort dom kommer in igen, kanske i slutet på november om man har tur. MVH Palle
Postad 06 november 2012 - 10:59
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
En undran
Blir skillnaden på box och köra via dator internet och tv så stor?
Är mest intresserad av sportpaketet
Postad 06 november 2012 - 11:56
gape
-
gape
-
Amatör
-
-
55 inlägg
En undran
Det är stor skillnad, med datorn så flyter inte bilden på lika bra. Och HD kanalerna har oftast en väldigt bra bild via boxen. Ett tag hade jag både Comhems (HD) och Viaplay boxen och tyckte t.ex. att Viasat Golf var bättre med Viaplay boxen.
Postad 06 november 2012 - 14:39
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Det är stor skillnad, med datorn så flyter inte bilden på lika bra. Och HD kanalerna har oftast en väldigt bra bild via boxen. Ett tag hade jag både Comhems (HD) och Viaplay boxen och tyckte t.ex. att Viasat Golf var bättre med Viaplay boxen.
Ok tack för svar - måste hitta lösning på box för tv och projektor Funderar på telia boxen på tv och viaplay för projektorn får ju inte med alla kanaler oavsett Såg Panasonic smart tv har appen viaplay nån som har den?
Redigerat av Ironse, 06 november 2012 - 14:48.
Postad 06 november 2012 - 14:43
gape
-
gape
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Ok tack för svar - måste hitta lösning på box för tv och projektor
En stor förstärkare med dubbla Hdmi ut.........
Postad 06 november 2012 - 16:28
Unregistered2208
-
Unregistered2208
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Eftersom jag vägrar att installera Silverligt så streamar jag från min iPad eller iPhone till min ATV. Det fungerar kanon men utbudet är ju tyvärr inte lika stort på enheter som via datorn p.g.a. rättighetsskäl, och det märks när man ibland bara kan streama ljudet.
Funderar därför på att skaffa Viaplay-boxen då man enligt supporten får tillgång till fullt innehåll, alltså samma innehåll som via datorn. Gillar dock inte att man blir påtvingad extrakanaler för 99 kr/mån och inte heller att man har en bindningstid på 12 mån. Man har ju också läst en hel del klagomål angående bildkvalitet och någon recensent skrev något om att boxen är buggig.
Funderar, som sagt...
Redigerat av Unregistered2208, 06 november 2012 - 16:44.
Postad 06 november 2012 - 16:46
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
En undran
Körde fotbollen igår via Iphone/ATV inte gjort det på ett tag, det var riktigt bra bild utan några som helst problem. Verkar som även det har blitt bättre  Men inte HD, box behövs för det..Överlag så verkar det fungera bäst med iOS..
Postad 06 november 2012 - 16:53
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Eftersom jag vägrar att installera Silverligt så streamar jag från min iPad eller iPhone till min ATV. Det fungerar kanon men utbudet är ju tyvärr inte lika stort på enheter som via datorn p.g.a. rättighetsskäl, och det märks när man ibland bara kan streama ljudet.
Funderar därför på att skaffa Viaplay-boxen då man enligt supporten får tillgång till fullt innehåll, alltså samma innehåll som via datorn. Gillar dock inte att man blir påtvingad extrakanaler för 99 kr/mån och inte heller att man har en bindningstid på 12 mån. Man har ju också läst en hel del klagomål angående bildkvalitet och någon recensent skrev något om att boxen är buggig.
Funderar, som sagt...
Visst kan man diskutera bindningen. Fast å andra sidan gäller det ju alla operatörer. Haft boxen sedan dag ett den kom ut. Visst har det varit problem med den utan tvekan, men nu verkar det som den fungerar som den ska iaf. För egen del har jag den endast för sport/HD kanalerna vilket den levererar åxo. Gör ju inte saken sämre att det nu finns motor/hockey/fotboll/viasat sport i HD, bara golfen kvar
Postad 06 november 2012 - 18:28
Unregistered2208
-
Unregistered2208
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Visst kan man diskutera bindningen. Fast å andra sidan gäller det ju alla operatörer.
Går att skaffa merparten av alla TV-kanaler utan bindningstid och streamingtjänster så som Netflix och vanliga Viaplay har heller ingen bindningstid. Haft boxen sedan dag ett den kom ut. Visst har det varit problem med den utan tvekan, men nu verkar det som den fungerar som den ska iaf.
Bra att problemen verkar lösta. För egen del har jag den endast för sport/HD kanalerna vilket den levererar åxo. Gör ju inte saken sämre att det nu finns motor/hockey/fotboll/viasat sport i HD, bara golfen kvar 
Att det finns två sportkanaler som sänder i HD vet jag men vad är dessa HD-kanaler du syftar på, eller tolkar jag dig fel?
Postad 06 november 2012 - 18:49
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Motor, fotboll, viasat sport och hockey alla dessa finns nu i HD..
Postad 07 november 2012 - 18:15
Unregistered2208
-
Unregistered2208
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Skulle beställa men boxen är ju slutsåld. Kommer nya i slutet av månaden enligt beställningssidan.
Postad 08 november 2012 - 14:52
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Om man beställer boxen, får man då tillgång till materialet även på webbsidan?
Postad 08 november 2012 - 15:55
gape
-
gape
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Om man beställer boxen, får man då tillgång till materialet även på webbsidan?
Ja det får du, du kan ha 4 olika enheter kopplade till ditt konto. Jag har en Ipad, min tv, laptop och stationär dator som jag kan använda plus boxen. Men det är bara streamat material från dom andra enhetrna.
Redigerat av gape, 08 november 2012 - 15:57.
Postad 20 november 2012 - 11:36
MartinÅ
-
MartinÅ
-
Rookie
-
9 inlägg
Hej,
Boxen finns nu åter i lager för er som väntat. Ni hittar den här:
http://kampanj.box.v...ge=supply_price
Postad 22 november 2012 - 14:01
Notwinnik
-
Notwinnik
-
Rookie
-
9 inlägg
Hej
Finns det någon som kör Viaplay Box med routern ASUS RT N56U trådlöst?
Några problem i så fall?
Funderar på att skaffa mig boxen.
/Notwinnik
Postad 25 november 2012 - 19:35
cykelpedal_
-
cykelpedal_
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Hej Finns det någon som kör Viaplay Box med routern ASUS RT N56U trådlöst? Några problem i så fall? Funderar på att skaffa mig boxen. /Notwinnik
Det gör jag faktiskt! Funkar klockrent.
Postad 28 november 2012 - 09:20
Unregistered80ed05a0
-
Unregistered80ed05a0
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Hej,
Boxen finns nu åter i lager för er som väntat. Ni hittar den här:
http://kampanj.box.v...ge=supply_price
Hejsan Martin! Finns verkligen boxen på lager? Fick ett mejl av dig för 14 dagar sen, beställde direkt men ingen box har dykt upp. Har mejlat supporten men har inte fått något svar, kundtjänst hade ingen aningen om den fanns i lager eller inte när jag ringde. Hoppas att du kan hjälpa mej. Vänligen Palle
Postad 28 november 2012 - 12:56
MartinÅ
-
MartinÅ
-
Rookie
-
9 inlägg
Palle,
Den finns! Skicka privat meddelande till mig med din e-mail och adress så ska jag kolla upp om den fastnat någon stans.
Postad 28 november 2012 - 14:50
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Jag har en VIAPLAY box liggande hemma som väntar på retur sedan i juni, efter tre samtal där jag varje gång blev lovad att få en returfraktsedel skickad till mig så gav jag upp... MartinÅ, skicka bara en returfraktsedel så har ni en till box på lager.
EK
Redigerat av Unregisteredcec18524, 28 november 2012 - 14:51.
Postad 02 december 2012 - 20:18
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Har anslutit min Viaplay-box till mitt Wifi, de gick bra men kommer inte ut på internet så bara de marksända kanalerna fungerar. Har Bahnhof via fiber och gissar att det är just aktiveringen på dhcp.bahnhof.se som spökar men eftersom boxen inte har en webbläsare, hur aktiverar man den då?
Aktiveringen hos Viaplay.se/aktivering är gjord!
Postad 02 december 2012 - 20:25
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Har anslutit min Viaplay-box till mitt Wifi, de gick bra men kommer inte ut på internet så bara de marksända kanalerna fungerar. Har Bahnhof via fiber och gissar att det är just aktiveringen på dhcp.bahnhof.se som spökar men eftersom boxen inte har en webbläsare, hur aktiverar man den då?
Aktiveringen hos Viaplay.se/aktivering är gjord!
Har du provat med trådat? Aktiveringen kan spöka första gången åxo..
Postad 02 december 2012 - 20:30
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Har du provat med trådat? Aktiveringen kan spöka första gången åxo..
Nej, men viaplay säger själv att den är aktiverad. Felmeddelandet är att "Tjänsten är Inge tillgänglig just nu, vi ber om ursäkt för detta".
Postad 02 december 2012 - 20:38
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Nej, men viaplay säger själv att den är aktiverad. Felmeddelandet är att "Tjänsten är Inge tillgänglig just nu, vi ber om ursäkt för detta".
Jag tror i alla fall på aktiveringen när du får detta meddelande "vi". Var lika för mig! Ta kontakt med dem igen..Prova annars och starta om den med 5 tryck på enheten on/off skadar inte och prova..
Postad 02 december 2012 - 20:46
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Jag tror i alla fall på aktiveringen när du får detta meddelande "vi". Var lika för mig! Ta kontakt med dem igen..Prova annars och starta om den med 5 tryck på enheten on/off skadar inte och prova..
Får ta nätverkskabeln från IPTV-boxen jag har från Canal digital och testa imorgon om något annat händer då men under diagnostik så står det att jag är ansluten till wifi. Får testa de andra imorgon med, får njuta av c More ikväll istället för Viasat film då.
Postad 03 december 2012 - 09:54
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Får ta nätverkskabeln från IPTV-boxen jag har från Canal digital och testa imorgon om något annat händer då men under diagnostik så står det att jag är ansluten till wifi.
Får testa de andra imorgon med, får njuta av c More ikväll istället för Viasat film då.
Har testat men fortfarande händer då ingenting!
Postad 05 december 2012 - 11:06
oladencoola
-
oladencoola
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hej!
Ni som har boxen, hur är bildkvaliten? Jag har idag ett abbonemang på Viasat sport och Viasat Golf via telia digitaltv. Där betalar jag betydligt mer än 299 kr i månaden. Jag vill dock inte ha mycket sämre bildkvailte. Jag har provat Viaplay-appen på min Samsung smarttv, men där är bildkvaliten usel. Jag har inga extrema krav,
Hur är bilden på de kanaler som tas in via det marksända nätet. Jag antar att den inte har en DVB-T2 mottagare och inte klarar SVT1 och 2 HD?
/Ola
Postad 05 december 2012 - 19:07
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Hej!
Ni som har boxen, hur är bildkvaliten? Jag har idag ett abbonemang på Viasat sport och Viasat Golf via telia digitaltv. Där betalar jag betydligt mer än 299 kr i månaden. Jag vill dock inte ha mycket sämre bildkvailte. Jag har provat Viaplay-appen på min Samsung smarttv, men där är bildkvaliten usel. Jag har inga extrema krav,
Hur är bilden på de kanaler som tas in via det marksända nätet. Jag antar att den inte har en DVB-T2 mottagare och inte klarar SVT1 och 2 HD?
/Ola
Bildkvaliten är riktigt bra, hd är hd. Att jämföra med dessa kassa tv apps går inte, förstår att folk klagar. Hur den fungerar med marknätet vet jag ej, eftersom jag använder inte det. Billigare blir det absolut än ett "vanligt" abb
Postad 06 december 2012 - 12:15
ludwigm
-
ludwigm
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Har testat men fortfarande händer då ingenting!
Tjena! Fått ordning på det ännu? Sitter nämligen själv på Bahnhof fiber och tänkte beställa viaplay-boxen. //L
Postad 06 december 2012 - 12:17
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Tjena! Fått ordning på det ännu? Sitter nämligen själv på Bahnhof fiber och tänkte beställa viaplay-boxen.
//L
Jo, har fått igång allt och det fungerar, så de är bara å beställa!
Redigerat av RoggaBoy, 06 december 2012 - 12:17.
Postad 17 december 2012 - 09:27
Bagewitz
-
Bagewitz
-
Användare
-
-
188 inlägg
Läser på Netgems hemsida att Viaplay-boxen stöder DVB-T2, men Viasat har tidigare i tråden svarat att man inte kan få in marknätets HD-kanaler med boxen. Vad stämmer? Har Viasat "strypt" DVB-T2 i deras version?
http://www.netgem.co...s-platforms.php
Postad 17 december 2012 - 16:44
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Läser på Netgems hemsida att Viaplay-boxen stöder DVB-T2, men Viasat har tidigare i tråden svarat att man inte kan få in marknätets HD-kanaler med boxen. Vad stämmer? Har Viasat "strypt" DVB-T2 i deras version?
http://www.netgem.co...s-platforms.php
Viasat har valt box varianten med bara DVB-T
Postad 18 december 2012 - 08:50
MartinÅ
-
MartinÅ
-
Rookie
-
9 inlägg
Hej,
Vi har lagt ut några previews på box-forumet för de som är intresserade:
http://gsfn.us/t/3coja
MVH
Martin
Postad 19 december 2012 - 06:29
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Viasat har valt box varianten med bara DVB-T
Självmål... Som med så mycket annat.
Postad 19 december 2012 - 20:50
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
När kommer det fler HD-kanaler till boxen?
Postad 20 december 2012 - 12:19
MartinÅ
-
MartinÅ
-
Rookie
-
9 inlägg
När kommer det fler HD-kanaler till boxen?
Kan tyvärr inte säga mer än att vi håller på att kolla på det, och meddelar när det sker någon förändring.
Postad 29 december 2012 - 20:01
Jannne
-
Jannne
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Mycket intressant tråd..! 
Har nu pluggat igenom alla insändare och det verkar som Viaplay fixat till de flesta buggar i systemet. Jag kör idag allt genom dator --> tv trådlöst, 10/1 lina trådlöst. Inga problem med överföring eller hackande. Kommer inom en månad få fiber in i huset och då blir det kanske en Viaplay-box, för just enkelhetens skull, då man har allt inkopplat direkt.
Frågor:
1. Är det lätt att uppdatera FW? Man söker helt enkelt av genom boxen, tankar ner den genom boxen och installerar därigenom med?
2. Hur blev det med nätverkandet mot HDD på annan dator, dvs fungerar mediaspelandet av filmer etc mot annan enhet i nätverket bra?
Mycket intressant som sagt.
((Jannne))
Postad 29 december 2012 - 20:04
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Mycket intressant tråd..!  Har nu pluggat igenom alla insändare och det verkar som Viaplay fixat till de flesta buggar i systemet. Jag kör idag allt genom dator --> tv trådlöst, 10/1 lina trådlöst. Inga problem med överföring eller hackande. Kommer inom en månad få fiber in i huset och då blir det kanske en Viaplay-box, för just enkelhetens skull, då man har allt inkopplat direkt.
Frågor: 1. Är det lätt att uppdatera FW? Man söker helt enkelt av genom boxen, tankar ner den genom boxen och installerar därigenom med?
2. Hur blev det med nätverkandet mot HDD på annan dator, dvs fungerar mediaspelandet av filmer etc mot annan enhet i nätverket bra?
Mycket intressant som sagt.
((Jannne))
Den söker efter uppdateringar själv och jag märker inte av någon belastning varken på den eller annan utrustning. Dock så strular den lite nu...
Postad 29 december 2012 - 20:10
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1 954 inlägg
Den söker efter uppdateringar själv och jag märker inte av någon belastning varken på den eller annan utrustning. Dock så strular den lite nu...
Kör du via Viaplay boxen? Skrev du inte ovan att du kör airplay via apple tv? Edit: I andra tråden om Viaplay skriver du att du kör airplay. Varför hoppa mellan liksom? Är ju ett bevis på att du inte är nöjd med varken det ena eller det andra. Eller så fungerar båda lika bra och du har svårt att bestämma vilket som är bäst. /Fredrik
Redigerat av porch123, 29 december 2012 - 20:13.
Postad 29 december 2012 - 20:20
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Kör du via Viaplay boxen? Skrev du inte ovan att du kör airplay via apple tv?
Edit: I andra tråden om Viaplay skriver du att du kör airplay. Varför hoppa mellan liksom? Är ju ett bevis på att du inte är nöjd med varken det ena eller det andra. Eller så fungerar båda lika bra och du har svårt att bestämma vilket som är bäst.
/Fredrik
Vad tillför du tråden nu?.. Kör både box och AirPlay på min 106" STORA duk samtidigt eftersom jag kan skärmdela, kolla på 2 matcher samtidigt. I sovrummet kör jag bara AirPlay. Är herrn nöjd. Jag lämnar det iaf...
Postad 29 december 2012 - 20:30
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1 954 inlägg
Vad tillför du tråden nu?.. Kör både box och AirPlay på min 106" STORA duk samtidigt eftersom jag kan skärmdela, kolla på 2 matcher samtidigt. I sovrummet kör jag bara AirPlay. Är herrn nöjd. Jag lämnar det iaf...
Ha ha, tagga ner lite. Vill bara veta vilket som fungerar bäst, kör själv Viaplay via airplay ipad/ATV3. Vilket är bäst då? Det borde du ju kunna svara på. Är det värt att skaffa boxen när man köra airplay ipad/Atv? Som sagt tagga ner lite. Såvida du inte svamlar i trådarna och tar åt dig av mina frågor. /Fredrik
Postad 29 december 2012 - 20:41
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Ha ha, tagga ner lite. Vill bara veta vilket som fungerar bäst, kör själv Viaplay via airplay ipad/ATV3.
Vilket är bäst då? Det borde du ju kunna svara på. Är det värt att skaffa boxen när man köra airplay ipad/Atv?
Som sagt tagga ner lite. Såvida du inte svamlar i trådarna och tar åt dig av mina frågor.
/Fredrik
Som jag har skrivit tidigare att viaplay boxen lämnar knivskarp bild, skärmdelninga iMac till atv inte riktigt lika bra. iPad till atv är väl det som lämnar "sämst" bild, dock tycker jag det är bättre än T.ex tv 4 sport genom Comhem..
Postad 29 december 2012 - 20:45
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1 954 inlägg
Ok, får testa skärmdelning iMac-Atv och jämföra med ipad till atv. Det är det jag kan jämföra med. Men av det du skriver ovan så lockar det onekligen att testa Viaplay boxen. Tack för svar  /Fredrik
Postad 29 december 2012 - 20:50
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Ok, får testa skärmdelning iMac-Atv och jämföra med ipad till atv. Det är det jag kan jämföra med.
Men av det du skriver ovan så lockar det onekligen att testa Viaplay boxen.
Tack för svar 
/Fredrik
Varsågod, jag är lugn:) Knivskarp menade jag HD kanalerna ..
Postad 29 december 2012 - 20:54
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1 954 inlägg
Varsågod, jag är lugn:) Knivskarp menade jag HD kanalerna ..
Jo det förstår jag. Men har Canal Digital via parabol och så bra som LA Liga är i HD räknar jag förstås inte med. Tycker det är bra även nu med ipad-atv, bara i snabba uppspel och så det blir lite sämre. Men jag är lite kräsen  /Fredrik
Postad 29 december 2012 - 20:59
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Jag är också kräsen. Men jag har provat alla dessa sändningar på duken och där ser man tydligt "bristerna" och fotboll i hd med boxen är riktigt bra. Svårt att se att det skulle kunna bli bättre faktiskt:)
Men det är lite problem med den just nu, hoppas de löser det..men man får bra kompensation
Redigerat av mcmike, 29 december 2012 - 21:01.
Postad 31 december 2012 - 09:24
Jannne
-
Jannne
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Ok tack för svaret mcmike.
Vad är det som buggar med den nu? Är det så att man måste ha en "heta linjen"- länk till supporten för att det händer grejer med den titt som tätt?
Viaplay verkar inte ha fått rätt på stabiliteten ännu med andra ord...
Var inne på Viaplays supportforumsida. Tyckte det var en av de jobbigaste hemsidor att navigera på. Svårt att hitta och allt verkar mixat huller om buller i trådarna.
Redigerat av Jannne, 31 december 2012 - 09:31.
Postad 31 december 2012 - 09:52
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Problemet är att man får hålla på och återställa den, man kommer inte "in" i alla kanaler utan man ska då köpa paketet igen. Visst nån bugg som de jobbar med, en del kommer inte in alls. Min fungerar nu dock, för tillfället??. När det gäller sidan som du var in på kan jag hålla med, men ju fler som skriver på svenska desto fler svar får vi även på vårar underbara modersmål  Annars så är jag jättenöjd. Tycker att 99kr till utöver det vanliga abonnemanget är det värt. Man får ju 4 Hd kanaler och fler på g. Dock så är det ju prishöjningar på gång efter 7/8 Januari för nya kunder. Om det gäller boxen vet jag inte, kanske någon annan kan svar på...Kundtjänst/viaplay kanske????
Redigerat av mcmike, 31 december 2012 - 09:52.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|