Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Popcorn Hour A-400

439 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Popcorn Hour A-400 (Mediaspelare) 5 7.933332 (14) Inga priser
Popcorn Hour A-410 (Mediaspelare) 5 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 13 February 2013 - 11:00

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
youtube finns

Postad 13 February 2013 - 19:16

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Du kan göra genväg också...

Postad 14 February 2013 - 02:24

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Har nu fått igång Plex servern men får det bara att funka å se ifrån mobilen.
Ja knappar in ip i popcornen å sen play, men det händer inget alls. trycker ja på den gula knappen kommer ja till nån sida där det står. vad gör ja för fel. är alpha 2 ja provat på

2_away
1_away
MID_mid
1_away
2_away

Postad 14 February 2013 - 13:50

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0
Ser att A400 får uppdateringar hela tiden men inget om buffringen som är katastrofal ?
Klarar den streama 3D BD.iso utan lagg nu eller är det som för ngn månad sedan när jag ägde den att den buffrade var 10 sek.
Kör Dune Base 3D idag och allt flyter perfekt dock DTS-HD bug som dem jobbar på men denna eviga väntan att bara få en mediaspelare att fungera stör mig, funderar på en A-400 igen men inte om den fortfarande lider av dessa problem då är det ju ingen mening så att säga.

Postad 14 February 2013 - 14:17

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Ser att A400 får uppdateringar hela tiden men inget om buffringen som är katastrofal ?
Klarar den streama 3D BD.iso utan lagg nu eller är det som för ngn månad sedan när jag ägde den att den buffrade var 10 sek.
Kör Dune Base 3D idag och allt flyter perfekt dock DTS-HD bug som dem jobbar på men denna eviga väntan att bara få en mediaspelare att fungera stör mig, funderar på en A-400 igen men inte om den fortfarande lider av dessa problem då är det ju ingen mening så att säga.

kör du NFS eller SMB? läste att dem har problem med att få upp hastigheten med SMB.

Postad 14 February 2013 - 14:26

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Dom väntar på en fix från sigma nytt dev kitt, men verkar bli stöd för mkv mvc så länge den klarar att spela upp dem i 2d nu. Jag hade nog också valt dune om det inte varit att jag har några hundra dvd skivor på servern som popcorn spelaren gör underverk med...

Hastigheten är inte problemet du har samma problem med 2d iso men när du kör samma som mkv och till och med högre bitrate så flyter det på . Och nfs är långsammare på a400 än smb...

Har nu fått igång Plex servern men får det bara att funka å se ifrån mobilen.
Ja knappar in ip i popcornen å sen play, men det händer inget alls. trycker ja på den gula knappen kommer ja till nån sida där det står. vad gör ja för fel. är alpha 2 ja provat på

2_away
1_away
MID_mid
1_away
2_away

tryck in röd knapp för att komma till inställningar du måste ställa in vilken ip adress och port din server är på sen finns det nu en beta ute också....

länk till beta http://www.networked...d.php?tid=65643

Redigerat av jimjans, 14 February 2013 - 14:22.

Postad 14 February 2013 - 14:32

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Dom väntar på en fix från sigma nytt dev kitt, men verkar bli stöd för mkv mvc så länge den klarar att spela upp dem i 2d nu. Jag hade nog också valt dune om det inte varit att jag har några hundra dvd skivor på servern som popcorn spelaren gör underverk med...

Hastigheten är inte problemet du har samma problem med 2d iso men när du kör samma som mkv och till och med högre bitrate så flyter det på . Och nfs är långsammare på a400 än smb...

tryck in röd knapp för att komma till inställningar du måste ställa in vilken ip adress och port din server är på sen finns det nu en beta ute också....

länk till beta http://www.networked...d.php?tid=65643

Har ju skrivit in ipn, vad för port är det då? Hur vet jag det? Vad gör ja efter ja skrivit in ip å port? Händer inget ju å provade med betan igår natt men samma sak där inget händer

Postad 14 February 2013 - 14:45

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

kör du NFS eller SMB? läste att dem har problem med att få upp hastigheten med SMB.

Körde både SMB och NFS har inte kvar den längre utan köpte Dune, men är fortfarande sugen om den fungerar felfritt men så verkar ju inte vara fallet då.
Kör ju 50GB filer som har bitrate 80 utan problem med Dune allt flyter ju perfekt men DTS-HD buggen vet man ju inte när dem fått ordning på. Dock stör det mig mer om den laggar och buffrar som A-400 gjorde när jag testade den under ngn veckas tid.

Postad 14 February 2013 - 14:48

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Din server och din popcorn måste vara på samma nät sen brukar standard porten vara 32400. Du kan testa så att det funkar i din webbläsare också skriv in din ip 0.0.0.0:32400/web så skall du kunna se servern

Körde både SMB och NFS har inte kvar den längre utan köpte Dune, men är fortfarande sugen om den fungerar felfritt men så verkar ju inte vara fallet då.
Kör ju 50GB filer som har bitrate 80 utan problem med Dune allt flyter ju perfekt men DTS-HD buggen vet man ju inte när dem fått ordning på. Dock stör det mig mer om den laggar och buffrar som A-400 gjorde när jag testade den under ngn veckas tid.

inga problem att köra så stora filer problemet är iso kör du det i mkv är det inga problem med en bitrate på 80...

Postad 14 February 2013 - 15:02

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Får prova yttligare en gång ikväll då, men ja fick ju de å funka på mobilen att streama ifrån min server. Å då med samma ip å port. Eller måste ja installera nmt på hårddisken på popcornen? Det man gör på setup - underhåll ?

Postad 14 February 2013 - 15:15

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Nej telefonen och plexnmt hittar varandra på olika sätt telefonen behöver man inte berätta för var servern är ...

Postad 14 February 2013 - 15:22

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Får prova igen men lär inte hända nått. Varför vet jag inte, pluggar in usbn på sidan på phcn iaf fyller i serverns ip men sen händer inget mer ju ...

Postad 14 February 2013 - 15:47

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Men gör som jag sagt testa i din vanliga webbläsare i mitt fall ser det ut så här skriver in 10.0.0.11:32400/web kommer då in på min plex server funkar detta för dig så vet du att det är ok så långt. Och a400:an och servern är inkopplade till samma nät swith router?

Postad 14 February 2013 - 15:55

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Skall provas när ja kommit hem ikväll, yes tråd från phchn till routern. Sen trådlöst från macminin till routern

Postad 14 February 2013 - 23:27

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Kommer in på http://127.0.0.1:32400/web/index.html#!/dashboard på mina datorer.
men när ja knappar in 127.0.0.1 som ip och 32400 som port och sedan trycker på gul knapp kommer ja tillbaka till fylla i ip osv igen bara. inget händer.

Postad 14 February 2013 - 23:33

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Ja men då trycker du return tillbakapilen sen är du inne

Postad 15 February 2013 - 00:02

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Kommer upp som förut :/

2_away
1_away
MID_mid
1_away
2_away

Postad 15 February 2013 - 00:05

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
127.0.0.1 är inte din servers adress du får alltid den ip när du loggar in från samma dator där du har servern kolla i egenskaper på din mac vad du har för adress standard brukar vara 192. m.m

Postad 15 February 2013 - 00:11

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Nu jävlar hände grejer, tack ska du ha! skall man ändra inställningar osv på servern? för att streama så bra som möjligt ?

Postad 15 February 2013 - 00:13

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Nej den kör precis på samma sätt som du kört filerna direkt från hårddisken ...

Postad 15 February 2013 - 00:20

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
även om man kör via trådlöst från mac till router å sen tråd från router till phcn, känns ju inte så men aja :)

Postad 15 February 2013 - 00:28

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Om den inte klarar av det kommer det börja hacka då får du börja köra trådat i stället

Postad 15 February 2013 - 00:56

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
okej kanon! hur är torrent funktionen i phcn?
finns det standby/sleep mode nån stanns på popcornen?

Redigerat av rajjejosefsson, 15 February 2013 - 11:11.

Postad 16 February 2013 - 15:00

Svensson199
  • Svensson199
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Varning!
Köp ej den här nu i början.
För mycket buggar och högt pris.
Ingen WiFi för det här priset är ju ett skämt!
Nä ni på popcorn får allt ta fram en bättre mer genom arbetad produkt i framtiden om ni ska locka mig som köpare.

/ svensson199

Postad 16 February 2013 - 15:18

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Funkar helt ok så länge man inte skall spela upp bd iso filer och när det gäller wifi så är det inte inressant för mig pga att mina filer är för stora för wifi sen har alla spelare sina för och nackdeler en bra jukebox och plex client var viktig för mig plus bra bild när man spelar upp lågupplöst matrial...

Postad 19 February 2013 - 07:43

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Hur gör man vid uppspelning vid serier, går ej å välja avsnitt?

Postad 19 February 2013 - 08:32

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Det går tog en stund att klura ut bara, kommer inte riktigt ihåg hur man skulle trycka bara har för mig att det var någon av de färgade knapparna...

Postad 19 February 2013 - 20:18

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
röd knapp var det....

Redigerat av jimjans, 19 February 2013 - 21:06.

Postad 21 February 2013 - 16:20

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Tack så mycket!

Postad 22 February 2013 - 19:41

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0
Vet att många läser tråden och är besvikna på A400 samtidigt som Dune haft problem med Sigma också kan då uppdatera att dem
nu verkat fixat DTS-HD buggen, så nu är den stabil som den skall vara skönt att slippa buffering på 3D filmer :)
Har själv hunnit testa två filmer som hackade i DTS HD innan men som inte gör det längre Flight DTS-HD, Toy Story 2, 3d DTS-HD MA

Postad 22 February 2013 - 20:22

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Synd bara att inte dunen hade bättre jukebox och bättre chip som klarar vettig uppskalning då hade jag behållit den i stället för a400 ...

Postad 22 February 2013 - 21:37

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Synd bara att inte dunen hade bättre jukebox och bättre chip som klarar vettig uppskalning då hade jag behållit den i stället för a400 ...

Kollar själv inte på SD särskilt mkt utan mestadels högupplöst och då ser man ingen skillnad. Jukebox använder jag inte heller då jag kör spotify från datorn eller iPad till försärkaren med AirPlay :)
Men yaDIS är ju sjukt enkelt och snyggt hade det inte varit för alla buggar som ändå är en hel del med tanke på att A400 funnits ute längre än Dune och uppdaterats hela tiden har dem ändå problem med streama en sketen fil, helt otroligt dåligt!
Så den får vara hur bra som helst på pappret när den inte levererar så är det ganska ointressant tycker jag.

Postad 22 February 2013 - 22:04

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Har en WDTV Live Gen 3 just nu, den fungerar oftast som den ska men har ofta problemet att den förlorar kontakten med min dator, alltså att när jag ibland kollar en film eller serier så fryser bilden en stund för att sen efter några sekunder gå tillbaka till menyerna med ett meddelande som säger att mappen är tom, då måste jag starta om mediaspelaren vilket tar mellan 1-2 min, på deras forum så säger dom att det är ett problem med windows 7. Den stora frågan är bara om A-400 har samma problem? Använder SMB för övrigt.

Postad 22 February 2013 - 22:13

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
A-400 har inte detta problem ..

Kollar själv inte på SD särskilt mkt utan mestadels högupplöst och då ser man ingen skillnad. Jukebox använder jag inte heller då jag kör spotify från datorn eller iPad till försärkaren med AirPlay :)
Men yaDIS är ju sjukt enkelt och snyggt hade det inte varit för alla buggar som ändå är en hel del med tanke på att A400 funnits ute längre än Dune och uppdaterats hela tiden har dem ändå problem med streama en sketen fil, helt otroligt dåligt!
Så den får vara hur bra som helst på pappret när den inte levererar så är det ganska ointressant tycker jag.

det var videojukeboxen jag menade yadis tycker jag inte är någon höjdare så fort du gjort en ändring så måste du ladda över hela jukeboxen till nätverket eller dunen hela tiden. Sen när jag körde spelarna side by side gillade jag bilden från a400 bättre i både hd och sd den är skarpare så är det bara. Får dom bara igång mkv mvc så blir det kanon..

Redigerat av jimjans, 22 February 2013 - 22:18.

Postad 23 February 2013 - 04:45

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

A-400 har inte detta problem ..

Har A-400 inte dessa problem som att inte ens kunna spela upp en fil korrekt utan buffring då verkar du ju vara den enda som har en fungerande A-400 eller så är det väl .avi du kör med vad vet jag men några 3D iso och större MKV filer + BD.iso lirar inte med A400 utan buffring hela tiden, finns ju inte ett positivt inlägg i amerikanska forum etc.
Vad gäller NMJ tycker jag det är alldeles för segt för min smak, att du inte ens kan lägga till flera path utan massa trix är ju riktigt dåligt.
Gillar dock iPad interfacet men de kommer till yaDIS 3 också :)
Enligt flera tester sida vid sida A-400, Realtek Mede8er och Dune 3d så var skillnaden nästintill obefentlig på sigmas chip kanske du har ngn bildjustering i A400 el Dune påslagen ? Det bör inte vara sådan skillnad som du beskriver, då borde jag ju se det också med HW50 och 106" .. kan ta en högupplöst bild på båda i jämförelse och vad jag har jag fullgod syn ;)

Postad 23 February 2013 - 14:29

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Hur det är det med vanliga 1080p rippar på ca 10 gb? Fungerar dom att köra t.ex. trådlöst utan att den ska buffra hela tiden?

Postad 23 February 2013 - 15:52

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Har A-400 inte dessa problem som att inte ens kunna spela upp en fil korrekt utan buffring då verkar du ju vara den enda som har en fungerande A-400 eller så är det väl .avi du kör med vad vet jag men några 3D iso och större MKV filer + BD.iso lirar inte med A400 utan buffring hela tiden, finns ju inte ett positivt inlägg i amerikanska forum etc.
Vad gäller NMJ tycker jag det är alldeles för segt för min smak, att du inte ens kan lägga till flera path utan massa trix är ju riktigt dåligt.
Gillar dock iPad interfacet men de kommer till yaDIS 3 också :)
Enligt flera tester sida vid sida A-400, Realtek Mede8er och Dune 3d så var skillnaden nästintill obefentlig på sigmas chip kanske du har ngn bildjustering i A400 el Dune påslagen ? Det bör inte vara sådan skillnad som du beskriver, då borde jag ju se det också med HW50 och 106" .. kan ta en högupplöst bild på båda i jämförelse och vad jag har jag fullgod syn ;)

svarade på frågan om mappar som var tomma i windows 7... Stora mkv är inga som helst problem (kör blu ray rippar i mkv format) dom enda problemen är 3d iso filer sen gillar jag plex pluginet mer till denna än dunen för den har stöd för subtitles (tvingande( men skit samma lämnat tillbaka dune spelaren nu och behållit a400 tur att alla har olika åsikter :)

Redigerat av jimjans, 23 February 2013 - 16:00.

Postad 23 February 2013 - 15:56

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Hur det är det med vanliga 1080p rippar på ca 10 gb? Fungerar dom att köra t.ex. trådlöst utan att den ska buffra hela tiden?

Jag har inte några problem med rippar i de storleken har rippat hela min blu ray samling i mkv format opackade så det är mkv filer upp till 37GB som den spelar utan problem men jag kör trådat har ingen trådlös adapter..

Postad 25 February 2013 - 16:33

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0
BluRay iso filer fungerar inte streama, ang Plex plugin så har den inte stöd för HD ljud. Ni som streamar MKV fungerar det utan problem med DTS-HD utan buffring hela tiden? Svårt att tro dock

Postad 25 February 2013 - 18:43

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Har rippat hela min blu ray samling i mkv med hd ljud utan komprimering spelar dessa vanligt och via plex pluginet utan problem med hd ljud och subtitles ...

Redigerat av jimjans, 25 February 2013 - 18:44.

Postad 25 February 2013 - 19:23

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Har rippat hela min blu ray samling i mkv med hd ljud utan komprimering spelar dessa vanligt och via plex pluginet utan problem med hd ljud och subtitles ...

Kan du lägga upp en bild hur Plex ser ut med info osv, tänker på om man ser bildformat, ljudformat osv ?
Läser Plex av 3d.bd också ser man på ngt sätt vilka filmer som är HD, 3D osv ? Tycker NMJ har en del att önska vad gäller detta, hade önskat XBMC istället då Plex körs via en server på ett eller annat sätt vilket jag inte gillar! XBMC har ju sjukt många snygga themes men även där har man ju inte stöd för 3D uppspelning osv. Får hoppas på nya Dune Max 2 med XBMC full menyer om den blir verklighet så kommer det bli den kompletta maskinen

Postad 25 February 2013 - 19:33

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Älskat plex beror ju i och för sig pga av att jag har dedikerad server och har man flera klienter är plex bra pga av den kommer ihåg vart man m.m länk till hur det ser ut http://www.youtube.c...d&v=fw2Do5dWq0U killen jobbar med att släppa skins och plugins + iso support strax...

Redigerat av jimjans, 25 February 2013 - 19:37.

Postad 26 February 2013 - 18:17

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Älskat plex beror ju i och för sig pga av att jag har dedikerad server och har man flera klienter är plex bra pga av den kommer ihåg vart man m.m länk till hur det ser ut http://www.youtube.c...d&v=fw2Do5dWq0U killen jobbar med att släppa skins och plugins + iso support strax...

Ok trevligt hade Plex jämnt till min Mac Mini i många år, men känner inte ngt behov av det längre. Har 2 st Qnap 669 Pro som delar filmer via NFS, kommer åt dem via Dune Base 3d spelar upp allt, yaDIS har koll på alla filer kör från Mac och tycker det fungerar superenkelt. I sovrummet kör jag Apple TV med XBMC och får även där tillgång till alla filmer dock ej 3d då :) Kör även JB på Iphone 5 och kommer åt filmer till den och iPad via XBMC alt Plex som också Qnapen har men har avinstallerat det för tillfället, att streama över 3G fungerar inte alls bra, då får man köra datorn som server om man skall konvertera filerna i realtid inte ens min Qnap för x antal pengar orkar med den processen kan jag säga. Att ha datorn på dygnet runt för Plex servern är inget jag känner för i dagsläget. När Plex klarar 3D, iso så kanske jag tänker om.

Såg snyggt ut kul att det förnyas lite! Är det Flashbaserat ? kan den scrappa DTS-HD ? 3D ?

Postad 26 February 2013 - 18:53

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Någon som vet om adaptive contrast enhancement ska vara på eller skall man stänga av det? har en pana vt50

Postad 26 February 2013 - 22:57

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Finns bara ett svar testa vad du tycker är bäst...

Postad 27 February 2013 - 17:17

Fixaraffe
  • Fixaraffe
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Jaha, då har jag fått hem mitt ex och det första som händer är att jag tankar 2 upppdateringar så får vi se hur det funkar.

Första intrycket är att jag får superb kvalitet på ljud och bild - för min del var det ju främsta skälet att uppdatera från min WD tändssticksask - och denna låda presterar klart bättre!!

Men, hur tusan får jag textfilerna att lira ihop med tankade filmer....någon som kan tala om hur jag får fram texten ?????

Jo jag vet filerna ska ha samma namn osv....och sen subt knappen välja...vill sig ändå inte......

Redigerat av Fixaraffe, 27 February 2013 - 17:52.

Postad 27 February 2013 - 19:05

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
sub knapp ner pil till abc tror jag första steget du kommer till är synken

Postad 27 February 2013 - 20:41

Brothan
  • Brothan
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Hej, har efter mycket tålamod med tizzbird skaffat mig en A400, först och främst GRYMT BRA Bild! Har försökt hitta en enkel guide hur man får nmj att funka med flera hdd:s är det någon som kan hjälpa mig med detta? Har sett att diskussionen varit uppe tidigare i tråden, men finns nästan väl många guider om man googlar. Jag vill ha en nmj där alla mina media filer på samtliga diskar visas??

Postad 27 February 2013 - 21:05

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Finns guider hur du gör det här http://www.networked...d.php?tid=65121 du måste gör det på en dator första gången..

Postad 27 February 2013 - 21:30

Fixaraffe
  • Fixaraffe
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Nej, får inte till någon text...

Sedan så noterar jag att det finns ju ingen meny på låtar eller filmer så man ser hur lång tid som är kvar....vid pauser ser
man inget .....sen kan jag bara spela upp hälften av min musik...resten händer inget med..............vad faan är det här ?????

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.