Sharp LCD 2013
326 svar till detta ämne
Postad 08 november 2013 - 20:41
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Jag fick hem min 60le751 i förrgår, och ställde in inställningarna som MR -WR- här uppe. Länkar en bild på resultatet och ber om hjälp åt problemet med clouding. Lägger upp en bild med blixt och en utan, bilden utan blixt såg värre ut än vad det är.
http://forumbilder.se/CG3DU/dsc-0004 utan blixt. http://forumbilder.se/CG3DU/dsc-0002 med blixt.
Tack på förhand.
Men du,, den där första bilden ser helt fruktansvärd ut! Kan det vara så att du har fått ett måndagsex? Jag skulle nog DOA den om jag var du. Börja med att ringa supporten dock. 751an stänger av sig själv efter antal timmar, nån som vet hur man stänger av det?
Stäng av energispararinställningen. Alternativt stänga av eventuell timer du har råkat slå på.
Redigerat av -WR-, 08 november 2013 - 20:41.
Postad 09 november 2013 - 09:45
elzza
-
elzza
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Men du,, den där första bilden ser helt fruktansvärd ut! Kan det vara så att du har fått ett måndagsex? Jag skulle nog DOA den om jag var du. Börja med att ringa supporten dock.
Stäng av energispararinställningen. Alternativt stänga av eventuell timer du har råkat slå på.
Vart hittar man energispararinställningen? Har varit i alla menyer och kollat men inte hittat nått, enda jag har hittat är hemläge lr butikläge i strömförbrukning.
Postad 09 november 2013 - 10:53
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Vart hittar man energispararinställningen? Har varit i alla menyer och kollat men inte hittat nått, enda jag har hittat är hemläge lr butikläge i strömförbrukning.
Det är den gröna Eco-knappen på fjärrkontrollern. Du ska ha strömförbrukning på hemläge, men det kanske du redan hajat. Letade lite snabbt i manualen, men hittade inte timer för automatisk avstängning, men jag tror jag sett den i menyn nånstans. Kan ju var det. Om inte är det kanske något fel på din apparat.
Postad 09 november 2013 - 10:59
elzza
-
elzza
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Det är den gröna Eco-knappen på fjärrkontrollern. Du ska ha strömförbrukning på hemläge, men det kanske du redan hajat.
Letade lite snabbt i manualen, men hittade inte timer för automatisk avstängning, men jag tror jag sett den i menyn nånstans. Kan ju var det. Om inte är det kanske något fel på din apparat.
Ska testa den knappen när jag kommer hem, jo har den på hemläge. Tro inte det är något fel för det kommer upp en text på tvn att om man inte trycker på en valfri knapp kommer tvn att stängas av. Enda timer jag hittade var om man skulle spela in nått.
Postad 09 november 2013 - 12:42
ChristianE
-
ChristianE
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Har inte heller hittat nån inställning så man kan få det att försvinna. Får samma meddelande jag med på min 651:a
Postad 09 november 2013 - 22:36
wackwack
-
wackwack
-
Rookie
-
3 inlägg
Hej därute! Någon mer än jag som upplevt att man tappar bilden och skärmen blir blå för en halv sekund sådär, typ blinkar till bara? Händer då och då och ibland är det minuter och ibland är det timmar mellan gångerna. Känns som den tappar signalen från digitalboxen men det har aldrig varit någon issue med min tidigare LCD och den digitalboxen. Det är en 751:a det gäller.
Postad 10 november 2013 - 06:44
Chichin
-
Chichin
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Hej därute! Någon mer än jag som upplevt att man tappar bilden och skärmen blir blå för en halv sekund sådär, typ blinkar till bara? Händer då och då och ibland är det minuter och ibland är det timmar mellan gångerna. Känns som den tappar signalen från digitalboxen men det har aldrig varit någon issue med min tidigare LCD och den digitalboxen. Det är en 751:a det gäller.
Nope, aldrig hänt, får nog felanmäla..
Postad 10 november 2013 - 09:16
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Jag känner inte heller igen problemet. Har du felsökt och kollat att alla inställningar i boxen är rätt, att alla sladdar sitter i och inte är skadade nånstans. Har du uppdaterad mjukvaran i tv:n? Surt om det vore så att det är apparaten det är fel på.
Postad 10 november 2013 - 17:12
wackwack
-
wackwack
-
Rookie
-
3 inlägg
Hej igen och tack för kommentarerna! Har pillat på digitalboxen och tv:n idag och när jag ställde in på 1920 x1080i verkar det funka. Har tydligen haft det på 1920 x1080p men då knasar det med blåskärmsblinkande. Tydligen begränsningar i boxen som strular men har funkat med min förra tv som är 7 år gammal. Jaja nu funkar det iaf och det känns bra att slippa skicka runt tv apparater som fungerar :-) för övrigt kan ja bara säga positiva saker om burken, härlig bild.
Postad 10 november 2013 - 20:00
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Hej igen och tack för kommentarerna! Har pillat på digitalboxen och tv:n idag och när jag ställde in på 1920 x1080i verkar det funka. Har tydligen haft det på 1920 x1080p men då knasar det med blåskärmsblinkande. Tydligen begränsningar i boxen som strular men har funkat med min förra tv som är 7 år gammal. Jaja nu funkar det iaf och det känns bra att slippa skicka runt tv apparater som fungerar :-) för övrigt kan ja bara säga positiva saker om burken, härlig bild.
Jag skulle testa en ny hdmi-kabel och se om problemet försvinner.
Postad 10 november 2013 - 20:21
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Men det ska väl vara 1080p, inte 1080i. Som Hammeron säger, testa en ny hdmi-kabel.
Postad 10 november 2013 - 22:34
Mortac
-
Mortac
-
Användare
-
-
148 inlägg
Det är den gröna Eco-knappen på fjärrkontrollern. Du ska ha strömförbrukning på hemläge, men det kanske du redan hajat.
Nu har du nog blandat ihop inställningarna. Det är när den är på hemläge som den slår av efter 4 timmar. Butiker vill ju såklart inte att den stänger av sig efter ett tag. Det är mer tänkt för hemanvändaren som somnar i soffan.
Postad 12 november 2013 - 10:55
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Nu har du nog blandat ihop inställningarna. Det är när den är på hemläge som den slår av efter 4 timmar. Butiker vill ju såklart inte att den stänger av sig efter ett tag. Det är mer tänkt för hemanvändaren som somnar i soffan.
Nej, det stämmer inte. Hemläge aktiverar automatisk dimmer som justerar ljusstyrkan efter ljuset i rummet. Det gör apparaten mer strömsnål. Du kan läsa mer om det i manualen.
Postad 12 november 2013 - 12:19
Mortac
-
Mortac
-
Användare
-
-
148 inlägg
Ok, då pratar vi om två helt olika saker. Jag syftade enbart på funktionen att TV:n stänger av sig självt efter 4 timmar, eftersom det var det Elzza frågade om från början.
Postad 12 november 2013 - 14:40
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Ok, då pratar vi om två helt olika saker. Jag syftade enbart på funktionen att TV:n stänger av sig självt efter 4 timmar, eftersom det var det Elzza frågade om från början.
Jo, men vi snackar om samma sak, det är bara det att Hemläget inte gör att tv:n stänger av sig efter fyra timmar. Men jag tror jag hade fel om att ECO-knappen har den funktionen. Jag hittar nämligen ingenstans i manualen där det står något om automatisk avstängning. Vet inte om elzza löst problemet. Skulle vara bra att veta för andra som också upplever samma sak.
Postad 12 november 2013 - 15:46
elzza
-
elzza
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Jo, men vi snackar om samma sak, det är bara det att Hemläget inte gör att tv:n stänger av sig efter fyra timmar. Men jag tror jag hade fel om att ECO-knappen har den funktionen. Jag hittar nämligen ingenstans i manualen där det står något om automatisk avstängning.
Vet inte om elzza löst problemet. Skulle vara bra att veta för andra som också upplever samma sak.
Ne den stänger av sig efter 4h. Men läste att om man kör den i hemläge så gör den det!
Postad 12 november 2013 - 17:26
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Någon som kan säga hur stor (bredd x höjd) kartongen till LC-60LE751E är (eller evt 651)? Behöver ragga tag i en tillräckligt stor bil...
Postad 13 november 2013 - 10:22
Chichin
-
Chichin
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Någon som kan säga hur stor (bredd x höjd) kartongen till LC-60LE751E är (eller evt 651)? Behöver ragga tag i en tillräckligt stor bil...
Använde en V70 som sätena fälldes i, fungerade utmärkt med 751:an
Postad 13 november 2013 - 13:02
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Ne den stänger av sig efter 4h. Men läste att om man kör den i hemläge så gör den det!
Var läste du det?
Postad 13 november 2013 - 13:54
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Använde en V70 som sätena fälldes i, fungerade utmärkt med 751:an
Tack, det blev en V70 jag fick tag i. Min Mazda 3 hade nog blivit lite smal/kort.
Postad 13 november 2013 - 16:11
Mortac
-
Mortac
-
Användare
-
-
148 inlägg
Var läste du det?
Själv läste jag det under installationen när man startade TV:n första gången. Då stod det specifikt att hemläge gör att TV:n stänger av sig självt efter 4 timmar.
Postad 13 november 2013 - 16:23
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Själv läste jag det under installationen när man startade TV:n första gången. Då stod det specifikt att hemläge gör att TV:n stänger av sig självt efter 4 timmar.
Manualen säger att den stänger av sig efter 4 timmar om den inte används. Frågan är vad dem menar med det. Att det inte är någon signal? Eller är det verkligen så att den stänger av sig om man inte pillat på några knappar under 4 timmar? Sidan 9 i manualen: http://www.sharp.se/...60LE751E_sv.pdf
Postad 13 november 2013 - 18:06
elzza
-
elzza
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Manualen säger att den stänger av sig efter 4 timmar om den inte används. Frågan är vad dem menar med det. Att det inte är någon signal? Eller är det verkligen så att den stänger av sig om man inte pillat på några knappar under 4 timmar?
Sidan 9 i manualen: http://www.sharp.se/...60LE751E_sv.pdf

Den stänger av sig efter 4h om man inte har pillat på några knappar
Postad 14 november 2013 - 12:12
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
3D var inget för mig, får bara huvudvärk efter ett tag.
Så jag la upp en annons ifall nån vill köpa dom av mig
https://www.minhembi.../marknad/343398
Redigerat av Svante Skoog, 14 november 2013 - 12:13.
Postad 14 november 2013 - 13:46
ChristianE
-
ChristianE
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
3D var inget för mig, får bara huvudvärk efter ett tag. Så jag la upp en annons ifall nån vill köpa dom av mig 
https://www.minhembio.../marknad/343398
Såg att du tagit bort ditt omdöme av 651:an. Har du lämnat tillbaka den, eller har du den kvar?
Postad 14 november 2013 - 14:31
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 749 inlägg
Jag bytte till en LE636:a.
651:an och 751:an är tråkigt nog så jäkla slaktade när det gäller kalibrerings möjligheter och saknar game och film mode m.m. Så därför bytte jag till 636:an som har allt detta.
24p flyter på bättre på 636 också.
Jag fattar inte varför dom tagit bort den avancerade menyn och inställningarna från årets modeller.
Postad 14 november 2013 - 14:53
-WR-
-
-WR-
-
Användare
-
-
101 inlägg
Manualen säger att den stänger av sig efter 4 timmar om den inte används. Frågan är vad dem menar med det. Att det inte är någon signal? Eller är det verkligen så att den stänger av sig om man inte pillat på några knappar under 4 timmar?
Sidan 9 i manualen: http://www.sharp.se/...60LE751E_sv.pdf

Där ser man. Underligt att det inte står tydligare i manualen vad funktionen gör. Nu var det löst iaf. EDIT: utöver skärmdumpen alltså.
Redigerat av -WR-, 14 november 2013 - 14:54.
Postad 16 november 2013 - 13:39
Unregistereda800b250
-
Unregistereda800b250
-
Rookie
-
1 inlägg
Så där, efter två veckors strul eftersom Elgiganten missade att lägga undan min TV när jag köpte den med Collect@Store (när de hade sin drive) så har jag den nu installerad. Det är en hel del clouding vid helsvarta bilder men ingenting som verkar märkas vid normal användning.
Ett rejält lyft jämfört med vår gamla 40" Swedx som var sju år gammal - jag blev faktiskt förvånad över den stora skillnaden.
Min gamla Harmonyfjärr är numera uppdaterad (tack för tipsen i tråden) men tur att det inte behövs så mycket eftersom allt går via dreambox/apple TV och surroundreceivern. Det enda som behövs är att kunna slå av och på TV:n
Postad 28 november 2013 - 10:44
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Hej! Ni med nya sharp-tv's - Om ni tar in TV4 HD via Boxer vore jag tacksam om ni kunde svara på om ni kan få in 5.1-ljud på TV4 HD. Jag har en Sharp LC-60LE751E.
Det knäpper/knastrar som en gammal grammofonskiva under HD-sändningar, och jag får inte in 5.1-ljud. Det ska enligt Teracom finnas både stereoljud och 5.1-ljud via HEAAC när TV4 HD väljer att sända det. Om jag förstått rätt ska de fredagsfinaler på Idol som går just nu sändas i 5.1, men jag får extremt lågt, knastrigt stereoljud. Jag har testat att byta ljudspår på fjärren, men det finns inget mer. På tex SVT1 HD och 2 HD fungerar det perfekt med flera ljudspår.
Postad 01 december 2013 - 00:07
ChristianE
-
ChristianE
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Igår så testade jag butiksläget istället fär Hemmaläget, då jag vill slippa att tv-n stänger ner efter 4 timmar. Men det dök upp en sorts reklamlist längts ner i bilden. Denna visar de features som tv har. Detta syndes tex när jag startade ett spel från datorn, vilket var irriiterande. Verkar inte som det går att stänga av den där funktionen heller. Synd det.
Postad 06 december 2013 - 12:34
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Jag har lagt upp två klipp på youtube på ett par konstigheter jag har på min LC-60LE751E. EPG:n väljer ibland ett program som ligger längre fram i tiden, ibland nästa program, ibland flera timmar fram. Jag tycker även att EPG:n är extremt laggig. Sen har jag ett mycket kraftigt lagg när jag ändrar volymen på min receiver Onkyo TX-SR608 via TV:ns fjärrkontroll genom HDMI. Någon som sett något liknande? http://www.youtube.c...h?v=IJ0_kDKgGkghttp://www.youtube.c...h?v=iqn0E5A-nCM (se från 1min, lite dålig bild, men när jag lyfter tummen, syns att volymen fortsätter ändras)
Postad 07 december 2013 - 09:38
Unregisteredd9b2934e
-
Unregisteredd9b2934e
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Hej på er!
Även jag hämtade mig en LE751E igår.
Utan Internet just nu så en snabb fråga bara, Blir man av med allt lagg efter firmware uppdateringen ? Märker av det ganska starkt vid släpande, dragande scener eller vad man säger =)
Annars fin bild men fy fasen det är nog den fulaste designen jag skådat!
Postad 09 december 2013 - 10:58
x-dream
-
x-dream
-
Användare
-
-
114 inlägg
Ska man slå till på denna nu när den är nere på 9 990:- igen, eller ska man vänta på en bra deal på Samsung 55-8005?
Edit: 60LE751E
Redigerat av x-dream, 09 december 2013 - 12:10.
Postad 09 december 2013 - 11:18
Hammeron
-
Hammeron
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Ska man slå till på denna nu när den är nere på 9 990:- igen, eller ska man vänta på en bra deal på Samsung 55-8005?
Antar att du menar LC-60LE751E? Det jag verifierat så här långt, är att den inte kan ta emot 5.1-ljudet korrekt på TV4 HD via Boxer, samt att den har problem med läppsynken när man använder reciever. Så om du använder extern receiver och är intresserad av 5.1-ljud kanske du ska fundera en gång till. I går kväll gick Johan Falk - Barninfiltratören på TV4. Med extern box Sagemcom DT90 HD kunde jag få 5.1, men TV:n skickade bara vidare ljud i två av 5.1-kanalerna. Läppsynken fixar sig ofta genom att byta kanal eller ljudspår. Detta är bara några av alla saker jag irriterar mig på. Jag tänker lämna tillbaka min TV, jag är inte alls nöjd.
Postad 10 december 2013 - 12:04
fedgen
-
fedgen
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Jag var också och hämtade upp en 751:a på Elgiganten igår.
Är det någon som har hängt sin TV på väggen? Isf, vilket väggfäste använde ni? Denna TV är ju lite dum då den har en "klump" längst ner som gör att man inte kan sätta den när väggen med ett slim-väggfäste.
Postad 10 december 2013 - 13:52
x-dream
-
x-dream
-
Användare
-
-
114 inlägg
Ingen aning. Men lämna gärna din tankar om tvn här
Postad 10 december 2013 - 14:04
fedgen
-
fedgen
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Ingen aning. Men lämna gärna din tankar om tvn här 
Tv'n är "ok". 60" för 9990:- är det nog den mest prisvärda stora tv'n i denna storleksklass man kan köpa. Kan den mäta sig med andra stora TV's för runt 20 000? Nej. Jag kör den enbart via min HTPC via min receiver (Marantz SR-6003) i 60hz (Windows) och 24hz när jag kollar på film (XBMC). Bilden är helt klart bra men kanske hade önskat bättre skarphet. Man kan ju dra upp sharpness i inställningarna men då blir bilden konstig och "överdriven". Jag kör med all bildbehandling av. Är jag nöjd? Absolut! (speciellt om jag hittar ett bra väggfäste)
Redigerat av fedgen, 10 december 2013 - 14:06.
Postad 10 december 2013 - 14:36
x-dream
-
x-dream
-
Användare
-
-
114 inlägg
Tack. Är inne på denna eller samsung 55-7005/8005. Känns som denna är ett bättre köp då man säkert kommer uppgradera till 4K/OLED om nått år eller två.
Kampanjen håller på till den 15e så har lite tid kvar skall försöka åka och kolla på den i butik.
Postad 11 december 2013 - 19:04
trojlee
-
trojlee
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Vad finns det för väggfäste som passar till denna??Ser det knepigt ut när den hänger 5cm ut från väggen?/M
Postad 12 december 2013 - 10:43
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Tv'n är "ok". 60" för 9990:- är det nog den mest prisvärda stora tv'n i denna storleksklass man kan köpa. Kan den mäta sig med andra stora TV's för runt 20 000? Nej. Jag kör den enbart via min HTPC via min receiver (Marantz SR-6003) i 60hz (Windows) och 24hz när jag kollar på film (XBMC). Bilden är helt klart bra men kanske hade önskat bättre skarphet. Man kan ju dra upp sharpness i inställningarna men då blir bilden konstig och "överdriven". Jag kör med all bildbehandling av.
Är jag nöjd? Absolut! (speciellt om jag hittar ett bra väggfäste)
Precis som fedgen säger är många av Sharps apparater riktigt prisvärda. Sen har de väl en del riktigt bra apparater också, men många av dom finns väl inte i Sverige. T.ex. Sharp Elite kan väl mkt väl vara den bästa LCD:n som gjorts, sägs vara tom ännu bättre än Sonys HX9 serie som sopade banan med alla andra LCD:er jag sett.
Redigerat av improwise, 12 december 2013 - 10:43.
Postad 12 december 2013 - 11:03
fedgen
-
fedgen
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Vad finns det för väggfäste som passar till denna??Ser det knepigt ut när den hänger 5cm ut från väggen?/M
Jag shoppade ett Vivanco Extra Large tiltable väggfäste på MediaMarkt för 399:-. Funkar skitbra. Visst sticker tv'n ut c:a 4,5cm från väggen men tycker helt klart det ser OK ut. Kan kanske posta en bild senare ikväll. Här är länken till Vivanco's hemsida: http://www.vivanco.c...upMGCuVCKnBuumu
Postad 12 december 2013 - 11:10
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Jag shoppade ett Vivanco Extra Large tiltable väggfäste på MediaMarkt för 399:-. Funkar skitbra. Visst sticker tv'n ut c:a 4,5cm från väggen men tycker helt klart det ser OK ut. Kan kanske posta en bild senare ikväll.
Här är länken till Vivanco's hemsida: http://www.vivanco.c...upMGCuVCKnBuumu
Är det nåt problem med interna tittvinklar med så pass stor tv? Dvs att det i praktiken blir liknande effekt som om man sitter i vinkel mot tv:n
Postad 12 december 2013 - 11:16
fedgen
-
fedgen
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Är det nåt problem med interna tittvinklar med så pass stor tv? Dvs att det i praktiken blir liknande effekt som om man sitter i vinkel mot tv:n
Inte vad jag märkt. Tycker tittvinklarna är mkt bra!
Postad 12 december 2013 - 13:39
trojlee
-
trojlee
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Lägg gärna upp en bild...med tvn upphängd..
Postad 12 december 2013 - 18:36
x-dream
-
x-dream
-
Användare
-
-
114 inlägg
Nån som vet var man kan kolla på en 60LE751E i GBG?
Redigerat av x-dream, 12 december 2013 - 18:36.
Postad 14 december 2013 - 18:55
trojlee
-
trojlee
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Postad 14 december 2013 - 19:06
Chichin
-
Chichin
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Är det någon som har koll på hur stark strömen är i USB portarna på 751:e?? Google Cromecast kräver 0,8 mw eller vad det nu heter?
Postad 15 december 2013 - 01:50
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Angående Sharp Aquos LC-60LE751E och sega menyer på tv'n
Kör med telia digital box, på min nuvarande tv så är det ju via boxen in till tv och jag kör med telias fjärr
Således borde det vara telias digitalbox menyer och inte sharpens sega i såna fall då?
Postad 16 december 2013 - 09:12
Maxton
-
Maxton
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Blev en LC-60LE751E som skall hämtas i em på Elgiganten. Mycket bra pris! 9990:-
Hoppas den lever upp till förväntningarna
Var och tittade på polarens Samsung 60" plasma igår (5505) och den imponerade inte. Alldeles för blank yta för mitt vardagsrum. Minsta lilla ljuskälla speglade sig i tvn. Jag har ett stort vardagsrum med många fönster så jag behöver en matt tv som inte ger ifrån sig massa reflektioner.
Har nu en Sony 46" LCD som jag är mycket nöjd med men som har blivit för liten...
Postad 16 december 2013 - 19:48
trojlee
-
trojlee
-
Amatör
-
-
64 inlägg
beställde också en. Riktigt lång leveranstid dock...först 2:a jan skulle den komma..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|