Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell, GTA V Online

371 svar till detta ämne GTA online GTA V online
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 October 2013 - 17:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Vi startar eget! Acceptera mig på psn nu!

Kommer :)

Postad 08 October 2013 - 17:15

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Kan man bli överkörd och dö i passive mode då?

Jajjemen du får allt passa dej om det är nån som kommer mot dej i 200 knyck :D

Postad 08 October 2013 - 17:15

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Buhu.. Vill också spela men sitter fast på jobb :(

Postad 08 October 2013 - 17:20

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Buhu.. Vill också spela men sitter fast på jobb :(

Du tjänar ju irl pengar du sen kan omvandla till GTA V pengar? ;) Haha

Postad 08 October 2013 - 18:08

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Har en Fredag utan planer... Någon som vill spela då?

PSN-nick = MartinAberg

Postad 08 October 2013 - 20:37

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Har en Fredag utan planer... Någon som vill spela då?

PSN-nick = MartinAberg

Ps3?

Postad 08 October 2013 - 20:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 1

Ps3?

PSN-nick torde avslöja det :D

Postad 08 October 2013 - 21:05

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Ps3?

Jepp.
Har även headset någonstans om någon tänkte tjöta...

PSN-nick torde avslöja det :D

Inte uppenbart för alla :D

Postad 08 October 2013 - 21:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Faaan vad kul vi haft idag med ett skitsvårt mission. Jag ea och l2ickard lyckades med alla möjliga fails innan vi slutligen grejjade uppdraget. Helikoptrar, fallskärmar och missförstpnd :D

Postad 09 October 2013 - 00:45

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Jadu Token, kan du inte berätta lite mer om just din epic fail! ;)

På tal om uppdrag så spelade jag, Henke & Falcen ett där man skulle in på armebasen och sno en helikopter... och för det blev vi $25000 rikare :) Körde det 2 gånger men man skulle definitivt kunnat mjölka några fler gånger på det!

Redigerat av l2ickard, 09 October 2013 - 01:00.

Postad 09 October 2013 - 07:08

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Jag känner ju att man måste ha mick för att det ska bli något smartare samspel :P

P.S Vem fan körde ihjäl mig i början när vi skulle sno dom där ATV som var spridda över hela kartan? :P

Postad 09 October 2013 - 10:01

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Jag känner ju att man måste ha mick för att det ska bli något smartare samspel :P

P.S Vem fan körde ihjäl mig i början när vi skulle sno dom där ATV som var spridda över hela kartan? :P

Vilket jäkla uppdrag det var, gav inte särskilt mycket heller. Jag satte av rakt över höga berget med cross för att ta den där sista men "l2ickard" hann före genom att ta vanliga vägar =)

Minns inte att jag körde över någon iaf, men jäklar vilka fullfarts-krascher man gjorde med motorcykel i vissa uppdrag. Folk bara byter filer huxflux utan att titta dödavinkeln ;)

Jadu Token, kan du inte berätta lite mer om just din epic fail! ;)

På tal om uppdrag så spelade jag, Henke & Falcen ett där man skulle in på armebasen och sno en helikopter... och för det blev vi $25000 rikare :) Körde det 2 gånger men man skulle definitivt kunnat mjölka några fler gånger på det!

Nu har man levlat till 21 iaf så nu har man snipern, vilken tid det tar att få några vettiga vapen. Är ju några levels kvar innan AK-47.
Var rätt roligt uppdrag det där, kanske var tur att ni tog över spakarna när jag hoppade fallskärm ena gången, förstod inte då att planet man åkte med var tvungen att vara helt.

Du invitade till ett rätt roligt uppdrag förr där man skulle sno fraktplanet på stora flygplatsen, det var rätt skoj med och gav mycket cash. Något också att mjölka?
Lester sa till mig i ett telesamtal att jag borde skaffa en "high end-apartment" (vilka gillar inte High-end på detta forum ;) ) för att det var stora jobb på ingående. Är ju bara cashen som fattas.

Det jag undrar, kan det menas att man måste ha en lägenhet där det är plats för en planeringstavla snart? =P

Köpte den där för runt 130-140k som ligger nordöst på stan, så fort man fick råd. Men det räcker visst inte.

Appropå att levla, vad ger mycket poäng? Har märkt att det ger över ca.2500xp om man går en golfrunda (hela 9-banan) och det går ju att köra på 1pers om man är själv. Är svårt ibland att veta vad man skall göra när inte folk verkar vara sugna på att gå med i uppdrag som man är inne med.

Redigerat av HenkeEdge, 09 October 2013 - 10:18.

Postad 09 October 2013 - 10:18

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Det börjar bli roligare och roligare tycker jag, det mesta klickar ändå rätt bra just nu :)

Får se om jag kommer in efter träningen ikväll!

Postad 09 October 2013 - 10:24

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Det börjar bli roligare och roligare tycker jag, det mesta klickar ändå rätt bra just nu :)

Får se om jag kommer in efter träningen ikväll!

Kommer nog att köra jag med, inget liv + att man är ledig denna vecka är en farlig kombo, haha

Börjar att bli roligt med de större jobben =)

Jag och Falcy hade ett smått episkt snutjag igår i ett uppdrag. Han körde och jag satt "shotgun". Sprayen fungerade bra och jag plockade blåbär på blåbär och tog även helikopterpiloter med uzin. Vet inte hur länge det höll på men fick slut på ammon iaf och tillsist så kom vi därifrån helskinnade.

Redigerat av HenkeEdge, 09 October 2013 - 10:31.

Postad 09 October 2013 - 10:29

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0
Dubbelpost

Redigerat av HenkeEdge, 09 October 2013 - 10:30.

Postad 09 October 2013 - 10:30

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Börjar att bli roligt med de större jobben =)

Jag och Falcy hade ett smått episkt snutjag igår i ett uppdrag. Han körde och jag satt "shotgun". Sprayen fungerade bra och jag plockade blåbär på blåbär och tog även helikopterpiloter med uzin. Vet inte hur länge det höll på men fick slut på ammon iaf och tillsist så kom vi därifrån helskinnade.

Snyggt! Haha ja det är skoj när det blir riktiga copchases!

Jäkligt bra funktion att man kan dela pengar med varandra också! Hjälpte till som flyktbil och fick hjälp själv också vid några små butiksrån :)

Postad 09 October 2013 - 10:31

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Själv så körde jag en deathmatch.
Var rätt så skoj.

Saknar dock möjligheten att spela uppdrag då alla i lobbyn är paranoida och skjuter på allt och alla som närmar sig.

Och ingen på 360n spelar det här.

Postad 09 October 2013 - 10:38

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Snyggt! Haha ja det är skoj när det blir riktiga copchases!

Jäkligt bra funktion att man kan dela pengar med varandra också! Hjälpte till som flyktbil och fick hjälp själv också vid några små butiksrån :)

Sånt är skönt, fick inte några cash visserligen men såg en kille som gick in i en butik, förstod att han skulle råna och inte bara handla Pisswasser, så parkerade helikoptern utanför som man hade, han hoppade in iaf och jag flög honom iväg från snutarna.

Sånt är något roligare när folk gör istället för att bara döda varandra i freeroam, som verkar vara det folk tror att det går ut på.

Postad 09 October 2013 - 10:41

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
En sak jag dock tänkt på, jag vill ju ogärna döda folk i MHBA, men det är ju som halvsvårt att veta vem som är vem alla gånger.

Har jag missat någon inställning eller något? Autoaim på mina egna under eldstrid mot snutar är ju mindre bra...

Postad 09 October 2013 - 11:00

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Var rätt roligt uppdrag det där, kanske var tur att ni tog över spakarna när jag hoppade fallskärm ena gången, förstod inte då att planet man åkte med var tvungen att vara helt.

Haha fick lite smått panik när du hoppade ur, tur gubben är smart och tar över planet själv :)

Du invitade till ett rätt roligt uppdrag förr där man skulle sno fraktplanet på stora flygplatsen, det var rätt skoj med och gav mycket cash. Något också att mjölka?
Lester sa till mig i ett telesamtal att jag borde skaffa en "high end-apartment" (vilka gillar inte High-end på detta forum ;) ) för att det var stora jobb på ingående. Är ju bara cashen som fattas.

Det jag undrar, kan det menas att man måste ha en lägenhet där det är plats för en planeringstavla snart? =P

Köpte den där för runt 130-140k som ligger nordöst på stan, så fort man fick råd. Men det räcker visst inte.

Appropå att levla, vad ger mycket poäng? Har märkt att det ger över ca.2500xp om man går en golfrunda (hela 9-banan) och det går ju att köra på 1pers om man är själv. Är svårt ibland att veta vad man skall göra när inte folk verkar vara sugna på att gå med i uppdrag som man är inne med.

Hur mycket gav uppdraget med fraktplanet? Var det inte "bara" $10k?

Har inte köpt någon dyr lägenhet så kan inte svara på det men är tveksam till man skulle behöva en för att få uppdrag.

Är nog att köra uppdrag som ger mest poäng, samt att jaga lådorna som dimper ner här och där. Fick 5000RP, $5000, skyddsväst samt en minigun två gånger igår :D Men ibland är det typ bara 250RP och en shotgun i dom.

Postad 09 October 2013 - 11:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Hur hittar man dessa lådor?

Postad 09 October 2013 - 11:20

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Det är som ett radiomeddelande, säger att det kommer dimpa ner en låda snart. Sen när den landat är det en grön låda på kartan.

Vet inte om du måste vara över en viss level för att kunna se dom dock?

Postad 09 October 2013 - 11:21

billpayer
  • billpayer
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Lådor? Det har jag missat. Behöver man nått någon level eller något annat villkor för det?

Ok, lite sen i responsen där;) Tack för svaret iaf.

Redigerat av billpayer, 09 October 2013 - 11:22.

Postad 09 October 2013 - 11:24

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Och ingen på 360n spelar det här.

Jodå men jag har avvaktat då det inte verkar vara stabilt.

Postad 09 October 2013 - 11:31

Yoshi2000
  • Yoshi2000
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man låser upp Survival mode? Vilken level eller måste man göra något annat?

Jag och några kompisar tänkte att vi skulle göra några jobb igår. Men det enda som vi får välja på är att köra Race, Last Team Standing och Mission. Ska det inte finnas uppdrag där man arbetar tillsammans utan att köra mot ett annat lag?

Postad 09 October 2013 - 11:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man låser upp Survival mode? Vilken level eller måste man göra något annat?

Jag och några kompisar tänkte att vi skulle göra några jobb igår. Men det enda som vi får välja på är att köra Race, Last Team Standing och Mission. Ska det inte finnas uppdrag där man arbetar tillsammans utan att köra mot ett annat lag?

Sånna uppdrag får du på telefonen. Survival dyker upp vid lvl 15 eller så.

Postad 09 October 2013 - 11:54

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Lådorna innehåller ofta pengar och något annat, det blir ju som en fight om vem som tar sig till lådan först. Man får markerat på kartan vart det landar och det är markerat med röd rök :)

Postad 09 October 2013 - 12:03

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Sånna uppdrag får du på telefonen. Survival dyker upp vid lvl 15 eller så.

Sen kan man starta sånna om man trycker Start>Online>Jobs sen kan man välja upplåsta missions etc att hosta eller joina. Men fan vad svåra dom kan vara lirade med några igår med då var vi bara 3st behövs nog vara så många som möjligt då det blev jäkligt svårt i "5:e vågen".

Haha fick lite smått panik när du hoppade ur, tur gubben är smart och tar över planet själv :) Hur mycket gav uppdraget med fraktplanet? Var det inte "bara" $10k?

Minns inte men just då tyckte jag att det var jäkligt mycket vi fick ..och blev förvånad att ni inte tänkte köra det direkt igen.

Kanske önsketänkande och positiv förträngning, men trodde det var i slängar runt 40k vi fick från det.

Redigerat av HenkeEdge, 09 October 2013 - 12:14.

Postad 09 October 2013 - 12:04

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Ny uppdatering idag på PS3, nån som vet vad som åtgärdats i den? Hittar inge info om det :wacko:

Postad 09 October 2013 - 12:08

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Ny uppdatering idag på PS3, nån som vet vad som åtgärdats i den? Hittar inge info om det :wacko:

Det har ju varit en tipsskylt (varningsskylt) när det varit laddtid angående problemet om att Karaktärerna försvann ibland. Kan ju vara en fix på något med det.

Redigerat av HenkeEdge, 09 October 2013 - 12:15.

Postad 09 October 2013 - 12:20

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Kanske önsketänkande och positiv förträngning, men trodde det var i slängar runt 40k vi fick från det.

Nä det hade jag kommit ihåg :) Tänkte när vi fick 25k nu att det var överlägset mest jag fått nångång för ett jobb.

Postad 09 October 2013 - 12:51

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Nä det hade jag kommit ihåg :) Tänkte när vi fick 25k nu att det var överlägset mest jag fått nångång för ett jobb.

Du har så du når det där uppdraget väl om du går in i pausmenyn och jobs osv?
Vi får varva mellan dom där två och mjölka pengar om det var lika mycket från bägge ;)

Postad 09 October 2013 - 13:32

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Du har så du når det där uppdraget väl om du går in i pausmenyn och jobs osv?
Vi får varva mellan dom där två och mjölka pengar om det var lika mycket från bägge ;)

Har aldrig startat något jobb via den menyn så vet inte, ska kolla sen! :)

Postad 10 October 2013 - 00:10

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
Så blev man plötsligt av med bilarna i garaget, kul.
Varför spelar man detta spel egentligen?!

Roligast av allt är att rockstar tycker att man ska betala för bilar med riktiga pengar också, men visst, blir nog billigare än tiden dom tvingar folk att lägga på det. Bara för att *poff* borta!

Postad 10 October 2013 - 07:53

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Kör på 360....heter panicmango.
Bara level 5.
Gjort några uppdrag via telefonen och quickjobs.
Kommit in på några där det står att minsta level är typ 10 men jag har fått köra ändå fast jag är lägre. Är det bara en rekommendation?

Var ett komiskt uppdrag igår som krävde level 14 eller så. Skulle hämta knark av ett motorcykelgäng. Vi har 4 random så ble ven himla hetsjakt och jag missade lite i början. Klantade mig när jag skulle sno en bil. Så kom fram sist men alla höglevelspelare verkade döda om jag nu inte dödade en av de. Satt lugnt i bilen o sköt alla med min pistol. Gick o tog knarket och körde sen fort som fan o lämnade det. Kul att level 4 klarade uppdraget men de på level 10 och uppåt dog :-)

Hur snor man pengar när man dödat någon? Igår när jag dödade en så låg en sedel kvar på marken där liket hade legat. Fick 100USD.
Måste man hinna fram innan han respawnar någon annanstans?

Postad 10 October 2013 - 07:54

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Haha igår var så jävla skoj, synd att jag inte har min mick än :P

Gillar när vi var typ 4 pers i någons lägenhet och den med tjejkaraktär kommer ut i vardagsrummet iförd endast underkläder :D Hahaha

Postad 10 October 2013 - 08:23

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Gillar när vi var typ 4 pers i någons lägenhet och den med tjejkaraktär kommer ut i vardagsrummet iförd endast underkläder :D Hahaha

Haha ja det var väl HenkeEdge som bestämde sig för att "få oss att känna oss som hemma".

Postad 10 October 2013 - 08:27

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Haha ja det var väl HenkeEdge som bestämde sig för att "få oss att känna oss som hemma".

Mycket mysigt!

Postad 10 October 2013 - 08:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Kommit in på några där det står att minsta level är typ 10 men jag har fått köra ändå fast jag är lägre. Är det bara en rekommendation?

Körde Lvl 22 uppdrag med min lvl 5 igår. Kan inte rekommenderas direkt. Pistolen räcker inte långt när man möter en drös automatkarbiner. Speciellt inte med free-aim.

Postad 10 October 2013 - 09:08

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Körde Lvl 22 uppdrag med min lvl 5 igår. Kan inte rekommenderas direkt. Pistolen räcker inte långt när man möter en drös automatkarbiner. Speciellt inte med free-aim.

Ja det är lite synd att man inte ser vilken lvl det är på jobbet man joinar.
Sen blir jag så in i **** trött på att jobbet startar direkt när man kommit in i lobbyn så man inte hinner köpa väst och ammo. Vet inte om det sker automatiskt eller om hosten startat. Annoying anyway...

Postad 10 October 2013 - 10:05

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Hehe var min lägenhet ja. Någon gång så måste väl hon (Beatrix, som man namgav henne) använda bikinin med? ;)

Redigerat av HenkeEdge, 10 October 2013 - 10:21.

Postad 10 October 2013 - 10:10

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Min Veronica är en cheerleader som efter ett par dåliga val i gymnasiet varit tvungen att åka till Los Santos och ge sig in på brottets bana för att finansiera sitt crack-missbruk.

Postad 10 October 2013 - 10:14

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Det går ju att "droppa" vapen till andra vänner/crew så kanske gäller att tigga en UZI eller SMG först i freespawn först kanske. Lånade ut mitt snipergevär igår när jag och DragonPuffer hade landat med helikopter på ett tak och stod och sköt bilar och folk på gatan.

Ibland får man ju vapen man inte har "level" för då man dödat fiender eller gjort uppdrag men dom försvinner och inte något som blir kvar när det sparas.
Det skrevs ju även tidigare i tråden om dom hemliga lådorna som kan släppas som det kommer röd rök ifrån, är man först på en sådan så kan man få saker/vapen och pengar med.

Postad 10 October 2013 - 10:19

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Min Veronica är en cheerleader som efter ett par dåliga val i gymnasiet varit tvungen att åka till Los Santos och ge sig in på brottets bana för att finansiera sitt crack-missbruk.

Min blev visst dotter till John Marston och gillar lyxiga prylar så en brottskarriär både för att stärka ekonomin och egot verkar oundvikligt.

Ja det är lite synd att man inte ser vilken lvl det är på jobbet man joinar.
Sen blir jag så in i **** trött på att jobbet startar direkt när man kommit in i lobbyn så man inte hinner köpa väst och ammo. Vet inte om det sker automatiskt eller om hosten startat. Annoying anyway...

Beror på om tiden går ut precis, hosten kan starta. Men det är ju inte så snällt som host att trycka igång precis när "gröna Join" tänts på spelarna så det blir som du skrev om.

Postad 10 October 2013 - 10:21

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Tja, hade känslan av att de inte ville ge mig några vapen efter att ha blivit kallad idiot för att jag inte gick på flygplanet som redan var fullt.

Snodde dock en automatkarbin från en fiende men det hade man ju inte ens ett fulllt magasin till.

Postad 10 October 2013 - 10:32

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Har aldrig haft mick när jag spelat online på ps3, hur är ljudkvaliten? Man hör ju era röster i spelet, men det låter ju inte alltid jättebra om man ser till kvaliteten

Postad 10 October 2013 - 10:34

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Har aldrig haft mick när jag spelat online på ps3, hur är ljudkvaliten? Man hör ju era röster i spelet, men det låter ju inte alltid jättebra om man ser till kvaliteten

Det är inte skype kvalite, men det är inte heller dåligt tycker jag. Man hör och förstår varandra iallafall :)

Postad 10 October 2013 - 10:42

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Har hunnit testa onlinedelen lite snabbt nu men har dock några frågor, som säkert redan ställts.
Om jag dör, har jag kvar mina vapen när jag spawnar igen då?
Måste jag sätta in pengarna på banken eller blir jag av med allt jag har på mig vid ett eventuellt dödsfall?

Postad 10 October 2013 - 10:46

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Har hunnit testa onlinedelen lite snabbt nu men har dock några frågor, som säkert redan ställts.
Måste jag sätta in pengarna på banken eller blir jag av med allt jag har på mig vid ett eventuellt dödsfall?

Redigerat av hifimarcus, 10 October 2013 - 10:46.

Postad 10 October 2013 - 10:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Sätt in pengar hela tiden för säkerhets skull. Vapen man köpt kan man inte bli av med.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.