Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG OLED 55EC930V

476 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 oktober 2014 - 16:30

Unregistered8c495571
  • Unregistered8c495571
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Tror inte det e något fel. LG har fixat många fel med hackande bild i senaste uppdateringen. Hackar inget längre på när jag använder digitalboxen..

Jag upplever med trumotion på att det blir hack i bilden,medans med trumotion av blir det ingen hack i bilden.

Postad 05 oktober 2014 - 17:54

ztrafe
  • ztrafe
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Kör truemotion på max. Fungerar för mig. på PS4 har jag låst vissa spel till 30fps men kanske mer är spelet än tv:en.

Postad 05 oktober 2014 - 19:19

Unregistered8c495571
  • Unregistered8c495571
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Kör truemotion på max. Fungerar för mig. på PS4 har jag låst vissa spel till 30fps men kanske mer är spelet än tv:en.

Att ha de-judder på max blir ju soap opera effect direct.

Postad 06 oktober 2014 - 08:31

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
I normal soffposition är ljuset som EC930V skickar mot dig, alltså det som reflekteras från lampor/fönster, tydligt magenta eller blålila. Det som skickas snett mot tak och sidor är grönt eller gröngult. Så jag gissar att filtret är anpassat för att i första hand hantera takbelysning från lysrör och lågenergilampor.

Vilka modeller är skonade? Kanske kan skaffa den modellen..

Ingen. Alla TV-apparater i kvalitetsklass har den här typen av reflexfilter. Skillnaden är att du märker det på ett annat sätt jämfört med en LCD eftersom det där är svårt att avgöra vad som är filter och och vad som är betraktningsvinkel.

Postad 06 oktober 2014 - 08:47

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Ringblixt>> Menar du att det är det reflekterade ljuset som filtret "färgar" eller även att det är tv:ns egna ljus, på vägen ut så att säga, som även färgas?

Ang vilka som är skonade... Jag har bara sett en enda EC930 men den gav (i butiksbelysning, om det är relevant) väldigt tydligt grönstick i vinkel. Ett sånt tydligt grönstick har jag aldrig noterat på de ca handfull EA880/970/980 jag sett.

Förbaskat litet urval iofs. :)

Postad 06 oktober 2014 - 09:06

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Jag gissar att filtret bryter ljus av olika våglängder på olika sätt. Det mesta av energin från dagsljus samt även kvicksilverspikarna från armatur och lågenergi ligger i grönt och det är det man vill dämpa för att få bort glanseffekter. Någonstans måste även gränsen gå när det egna ljuset påverkas, än så länge är reflexfilter inte på Star Trek-nivå, TANSTAAFL och så vidare.

Går säkert att lista ut ifall man bryter loss framsidan från OLED-skiktet och siktar med olika typer av ljuskällor. :)

Postad 06 oktober 2014 - 09:11

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Försökte göra det sistnämda på ElG men s*tan vilken bitig (och snabb!) vakt de hade...sluta inge bra.

Redigerat av pacman, 06 oktober 2014 - 09:12.

Postad 06 oktober 2014 - 09:20

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Jag lever hellre med en Oled utan reflexfilter. Skulle vara kul om man kunde specialbeställa en teve..

Postad 06 oktober 2014 - 10:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Grön/gult som sagt...

The EC9300's picture quality takes on a yellowish, off white appearance when it is viewed significantly off axis. Viewers sitting along a typical 3 cushion couch will all see great picture quality, but at more extreme horizontal and vertical angles the shift becomes apparent. Though I don't think it's sensitive enough to be a major concern, I would attempt to arrange a layout where seating positions are not too far to the side or below the screen. The attached report shows how the EC9300's measurements change off axis, with the "Before calibration" column showing the measurements on axis and the "After calibration" column being the same settings measured about 45 degrees to the side.

Bifogad fil  offangle.jpg   55,62K   2 Antal nerladdningar
http://www.avsforum....ml#post27772953

Återstår att se om det är variation mellan olika exemplar som sagt. Vågar inte gissa på vilken dE det ElG exemplar jag såg hade... :)
45 grader är ju extremt dock, hade varit mer intressant med säg kanske 20 grader.

Redigerat av pacman, 06 oktober 2014 - 10:42.

Postad 06 oktober 2014 - 12:19

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Jag var tyvärr inte så noga - tidsbrist. :mellow: Kan förklara varför så många upplever att kortsidorna är lite mer gröngula. Pga av bananformen har kanterna en annan vinkel mot dig och reflexfiltret kanske ger några procents skiftningar, tillräckligt mycket för att det ska bli synbart mot en uniform yta, men inte tillräckligt för att det ska störa vid "normal" bild.

Postad 06 oktober 2014 - 12:53

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Jag var tyvärr inte så noga - tidsbrist. :mellow: Kan förklara varför så många upplever att kortsidorna är lite mer gröngula. Pga av bananformen har kanterna en annan vinkel mot dig och reflexfiltret kanske ger några procents skiftningar, tillräckligt mycket för att det ska bli synbart mot en uniform yta, men inte tillräckligt för att det ska störa vid "normal" bild.

Kanske hade funkat bättre med en "inverterad bananform" ur ett färgmässigt perspektiv? ;)

Postad 06 oktober 2014 - 13:20

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Ha-ha! Konvex form torde ge samma effekt, tyvärr. Samt plocka upp fler källor till reflexer. :)

Postad 06 oktober 2014 - 13:43

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Tror inte det e något fel. LG har fixat många fel med hackande bild i senaste uppdateringen. Hackar inget längre på när jag använder digitalboxen..

Ingen förbättring med senaste FW-uppdateringen hos mig tyvärr :(

Postad 08 oktober 2014 - 07:51

CD-r2
  • CD-r2
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tycker att ryckningarna i bilden kommer och går. Slår jag på LG oled demo via usb så kan det flyta på genom hela klippet utan en enda ryckning, slår jag på det nästa gång kan det rycka i bilden hela tiden.

Postad 08 oktober 2014 - 08:49

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0

Tycker att ryckningarna i bilden kommer och går. Slår jag på LG oled demo via usb så kan det flyta på genom hela klippet utan en enda ryckning, slår jag på det nästa gång kan det rycka i bilden hela tiden.

Japp, det är typiskt tecken på att bildinterpoleringen är lite godtycklig i sitt arbete. Det flyter för att rycka och hoppa till lite då och då - oftast i kombination med snabba rörelser i själva bildmaterialet. Där har vi kännetecknet på misslyckad interpolering.

Det är ingen tillfällighet att tillverkarnas demomaterial ofta ser ut som de gör med panoreringar över landskap och stilleben. Skulle demoslingorna vara filmade som en "riktig" sekvens med snabba kamerarörelser, hårt redigerade klipp och med skådespelare i rörelse skulle det avslöja hur svårt interpoleringen verkligen har.

Kännetecknet för ryck pga av fel frekvens och ojämn repetition av bildrutor är ett konstant icke-flyt. Mer som en ständig nervös karaktär i rörelser. Inte att det hoppar till då och då.

Postad 08 oktober 2014 - 09:15

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Problemet med 930 är att det rycker även utan Trumotion fast betydligt mindre , interpoleringen förstärker det. Enligt min erfarenhet står det också i direkt relation till källmaterialet, ju bättre kvalitet desto mindre ryck.
Bluray, nästan ryckfritt. CD via satellit lite ryck. Marksänd SD betydligt mer.

Postad 08 oktober 2014 - 17:48

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

• 802 inlägg
  • 0
930v testad av Ytterberg i nya nr av Hemmabio oktober 2014. Och den klarade sig bra.

Postad 08 oktober 2014 - 21:30

Np10
  • Np10
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

930v testad av Ytterberg i nya nr av Hemmabio oktober 2014. Och den klarade sig bra.

Lägg upp testet.

Postad 08 oktober 2014 - 21:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Köp tidningen istället.
Kvalitativa tester på svenska är sällsynt så snålåk nån annanstans. ;)

Postad 09 oktober 2014 - 08:52

skrot
  • skrot
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
http://www.ljudochbi...-tv-lg-55ec930v

Postad 09 oktober 2014 - 09:08

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Ringblixt>> Du noterade alltså inga uppenbara felaktigheter i TruMotion:Off? Dvs den tycks hantera resp frekvens tämligen rätt? (Med externa källor iaf)

Eller säg så här, märkte du några uppenbara skillnader ijmf med EA modellerna i det här avseendet?

Redigerat av pacman, 09 oktober 2014 - 09:10.

Postad 09 oktober 2014 - 12:03

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 1
Nej, inga felaktigheter. Har dock inte sett en hel film så ifall det är ett frameskip var 1001:a eller mer spontana ryck med flera minuters mellanrum vet jag inte. Noterade också att man faktiskt kan använda *lite* trumotion utan att det blir Predator-effekt på allt som rör sig. Det är ju en förbättring. :)

Postad 09 oktober 2014 - 18:45

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Tack för svar.

Postad 09 oktober 2014 - 19:27

Np10
  • Np10
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Fanns inte på konsums tidningshylla :P

Redigerat av Np10, 09 oktober 2014 - 19:56.

Postad 10 oktober 2014 - 07:19

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Haha sant. Du får springa iväg till Konsum nästa vecka. ;)

Ringblixt igen: Mata ni med nån 1080i50 källa?
Tycker du EC har värre "gröntint-i-vinkel-problem" än EA? Baserat på de exemplar du sett.

Redigerat av pacman, 10 oktober 2014 - 07:22.

Postad 10 oktober 2014 - 08:41

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

• 802 inlägg
  • 0

Lägg upp testet.

Förmodligen brott mot upphovsrätten. Försöker supporta en del stackars gammal fackpress som ligger i riskzonen att bli utkonkurrerad av webmedia och ofta usla youtube recensioner. Vore synd om vi inte hade några hifi/hemmabio tidningar kvar.

Postad 10 oktober 2014 - 12:43

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 1

Ringblixt igen: Mata ni med nån 1080i50 källa?
Tycker du EC har värre "gröntint-i-vinkel-problem" än EA? Baserat på de exemplar du sett.

Kommer inte ihåg skillnad. För lång tid emellan jämförelser. Vill minnas att det är mer gulbrunt än gulgrönt åt sidorna på de äldre modellerna, men det är bara minnet av ett intryck, inget konstaterande. Min känsla av det hela är att det är mer ett "butiksproblem" när man står upp framför TV:n som sitter på en låg höjd. Sitter man ned i höjd i en soffa är det inte ett stort problem eller åtminstone inte värre än något annat med modernt reflexfilter. Med en VA-panel kan det till exempel vara väldigt svårt att veta vad som orsakas av panelen och vad som kommer från reflexfiltret. Det är helt enkelt sämre oavsett.

Inga 1080i/50-källor, men undra om inte något av de senare Doctor Who-släppen är 1080i och bör åka ned i den permanenta testsamlingen? De har ju en hel del vllda kameraåkningar. :)

Postad 14 oktober 2014 - 18:30

Np10
  • Np10
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Kommer ni in på Lg Store appen?

Postad 20 oktober 2014 - 11:50

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0
LG's 55EC9300 OLED produces amazing contrast quality, so why aren't we completely in love with it?
http://www.hdtvtest....01410203929.htm

Postad 20 oktober 2014 - 13:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Kommer inte ihåg skillnad. För lång tid emellan jämförelser. Vill minnas att det är mer gulbrunt än gulgrönt åt sidorna på de äldre modellerna, men det är bara minnet av ett intryck, inget konstaterande.

Kan konstatera att du har ett gott minne.
Det går faktiskt att observera på EA880 med, men mera åt gult som du säger, samt imo inte lika tydligt som hos EC930.

Postad 20 oktober 2014 - 18:05

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Ha! Härligt att övervåningen fortfarande funkar! :D

Postad 25 oktober 2014 - 07:07

ztrafe
  • ztrafe
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Någon som vet vart man kan få tag på väggfästet OSW100?

Postad 26 oktober 2014 - 19:38

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Bifogar en bild. Svårt se bra är värre "irl"

LG Netflix app

Win 8.1 Netflix app

Sitter just nu hos en bekant som har inhandlat sig en 55EC930V och får ungefär följande fenomen som hulkenstrong får på en helt svart bild och man går över ljusstyrka (ej oled-ljus) över 55... ju mer ljus man drar på desto mer sprider sig detta över panelen. Däremot verkar det försvinna om det dyker upp något på mitten av skärmen. Någon som sett något liknande?

Sedan har tyvärr hans panel två st pixlar där r+b lyser konstant. Är det nolltolerans mot detta. Såg något om det tidigare i tråden.

Redigerat av hugeman, 26 oktober 2014 - 20:04.

Postad 26 oktober 2014 - 21:29

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0
Så varför gå över 55 i ljusstyrka då? När jag ställde in min så la jag ljusstyrkan på 51.

Postad 26 oktober 2014 - 22:27

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Så varför gå över 55 i ljusstyrka då? När jag ställde in min så la jag ljusstyrkan på 51.

Behovet kanske inte finns. Mest nyfiken på om det är ett generellt problem eller det är specifikt för exemplaret! I min värld bör inte detta ske, speciellt när det inte händer om det visas något mitt i bilden.

Redigerat av hugeman, 26 oktober 2014 - 22:29.

Postad 27 oktober 2014 - 06:02

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Ljusstyrke-reglaget är - som en del av oss tjötar om då och då - en usel benämning på ett reglage som reglerar gränsen för svart i förhållande till signalnivån, det vill säga det som Blu-rayspelaren eller vad det nu är skickar ut. Drar du det för högt blir bilden till slut bara grådassig och TV:ns svärta blir allt annat än OLED-lik.

Vad du ser på bilder kan alltså vara i källan och finnas lagrad på filmen och syns enbart därför att du dragit reglaget för högt. Det är därför man ställer in bilden med hjälp av testskivor. :)

Postad 27 oktober 2014 - 06:17

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Ljusstyrke-reglaget är - som en del av oss tjötar om då och då - en usel benämning på ett reglage som reglerar gränsen för svart i förhållande till signalnivån, det vill säga det som Blu-rayspelaren eller vad det nu är skickar ut. Drar du det för högt blir bilden till slut bara grådassig och TV:ns svärta blir allt annat än OLED-lik.

Vad du ser på bilder kan alltså vara i källan och finnas lagrad på filmen och syns enbart därför att du dragit reglaget för högt. Det är därför man ställer in bilden med hjälp av testskivor. :)

I det här fallet noterade vi det på två olika källor. Dock genom samma förstärkare så jag bad honom att koppla direkt till tv:n. Får se om samma sak händer då. Handlade egentligen inte om att ställa in något utan vi testade bara reglagen :)

Postad 27 oktober 2014 - 06:44

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Ifall det är exakt samma fläck eller liknande som dyker upp på samma plats med olika källor, olika filmer etc. kan man misstänka att det är något med panelen.

Postad 27 oktober 2014 - 19:31

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Ifall det är exakt samma fläck eller liknande som dyker upp på samma plats med olika källor, olika filmer etc. kan man misstänka att det är något med panelen.

I det här fallet så ligger problemet i så fall i panelen. Blir likadant när man kör inbyggda Netflix-appen. Får väl ta och chatta lite med LG:s support i morgon om ingen annan 930-ägare upplever samma sak.

Litet förtydligande på problemet är att det blir ett timglas-liknande ljusfenomen (grått) på helt svart bild om man går högre än 54 på ljusreglaget. Det dyker upp på 55 och redan på 58 ser det rent för*ligt ut =) Problemet verkar försvinna om man det finns något i mitten på skärmen då verkar det stanna kolsvart runt om. En OLED med clouding ser det ut som :)

Hade inte sagt om hela panelen hade blivit grå men när resten är kolsvart så känns det inte helt rätt... Så vidare man inte dra på rejält med ljusreglaget då blir ju resten gråare också fast detta timglaset är alltid rejält mycket ljusare.

Redigerat av hugeman, 27 oktober 2014 - 19:35.

Postad 27 oktober 2014 - 20:37

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Håll ljusreglaget omkring 50 där det bör vara så är problemet löst;-)

Postad 28 oktober 2014 - 12:03

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Håll ljusreglaget omkring 50 där det bör vara så är problemet löst;-)

Naturligtvis skulle man ju kunna se det så. Men iom att det känns fel och beroende på vad man väljer för gamma så kanske man behöver gå över 54. I min värld är något riktigt fel om man bara kan använda 54 av 100 på ett reglage innan det går helt bananas på mycket märkligt sett med tanke på att LG levererar en standarsinställning på 50 och det därför ställer jag frågan om övriga ägare upplever samma sak.

Postad 28 oktober 2014 - 12:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Så vad händer om du har Brightness på 50 och ökar RGB low? :)

Postad 28 oktober 2014 - 12:57

G M R
  • G M R
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Fick mitt ex av denna TV igår och är riktigt imponerad så här långt.

Tyvärr är även mitt ex drabbat av coilwhine på vissa ingångar.
Tänkte mest se ifall någon annan råkat ut för samma symptom då jag sett att problemet varit uppe tidigare i tråden.

Bioläge på HDMI2, 3 och 4 uppstår detta höga pitchljud oavsett vad jag matar den med för källa. Oljudet försvinner dock om jag väljer 1080i som upplösning istället.
Även TV tunern på Standard är drabbad men där är det något mer dämpat.

Undantaget är alltså HDMI1 som körs på PC / spelläge där hörs inget av detta fenomen och även här oavsett källa.

Jag är riktigt nöjd med TV:n i övrigt och vet inte om detta ses som ett garantiärende och om man isf ska byta ut den. Man vet ju vad man har men vet aldrig vad man får.
Men samtidigt har jag svårt att tänka mig att jag skulle vänja mig vid detta ljud.

Jag har iaf varit i kontakt med LG supporten som tyckte jag skulle uppdatera och fabriksåterställa TV:n för att se om det hjälper. Uppdatering är gjord och jag vet allvarligt talat inte vad en fabriksåterställning skulle hjälpa mer än att sopa mina inställningar jag kämpade fram igår. Men jag får väl göra så ändå.

Hjälper inte detta så ville de ha lite kompliterande information samt en videosnutt på ljudet. Är dock osäker på om det kommer snappas upp av kameran, men jag ska ge det ett försök senare.

Postad 28 oktober 2014 - 18:26

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 1

Naturligtvis skulle man ju kunna se det så. Men iom att det känns fel och beroende på vad man väljer för gamma så kanske man behöver gå över 54. I min värld är något riktigt fel om man bara kan använda 54 av 100 på ett reglage innan det går helt bananas på mycket märkligt sett med tanke på att LG levererar en standarsinställning på 50 och det därför ställer jag frågan om övriga ägare upplever samma sak.

Det är väl många inställningar man inte kan sätta på max! Kontrast, ljusstyrka, färg på 100 %. Vem vill se på en TV då? Det intressanta är väl om det stör dig vid vanligt TV tittande med normal bild.

Postad 28 oktober 2014 - 21:10

G M R
  • G M R
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Fick mitt ex av denna TV igår och är riktigt imponerad så här långt.

Tyvärr är även mitt ex drabbat av coilwhine på vissa ingångar.
.
.
.

Har felsökt lite till nu ikväll och kommit fram till att det inte har något med HDMI portarna i sig att göra utan de olika inställningarna för HDMI kanalerna.
Så väljer jag något annat än PC för en port så uppstår detta spoltjut.
För TV-tunern uppstår det mindre tjutet när saker rör sig på skärmen (och det händer ju rätt ofta).
Har iaf kommit fram till att jag inte kommer kunna vänja mig vid detta då det tröttar ut mina stackars öron, så jag hoppas det kan lösa sig på garanti.

Redigerat av G M R, 28 oktober 2014 - 21:12.

Postad 28 oktober 2014 - 21:15

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Det är väl många inställningar man inte kan sätta på max! Kontrast, ljusstyrka, färg på 100 %. Vem vill se på en TV då? Det intressanta är väl om det stör dig vid vanligt TV tittande med normal bild.

Självklart att man inte kan sätta alla reglage på 100 % men här handlar det om att du kan sätta det på max 54 %! Oj ja lite för mycket detaljer i det mörka försvinner. Ska lägga upp en bild sedan så ska ni får se hur det blir.

Redigerat av hugeman, 28 oktober 2014 - 22:57.

Postad 28 oktober 2014 - 22:56

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0
Så här blir det om vi går över 54 i ljusstyrka på TV:n oavsett källa:

Bifogad fil  Timglas.jpg   248,23K   24 Antal nerladdningar

Postad 29 oktober 2014 - 07:38

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

• 3 314 inlägg
  • 0
Fast liknande fenomen blir det på många apparater, inte minst LCD:er, ifall du kliver för högt på det reglaget och det sker eftersom du har ställt nivån för svart ljusare än panelens egen nivå för svart. Du har helt enkelt ställt att svart i signalen ska återges mörkgrått. Då märker man av den här typen av fysiska och/eller elektriska ojämnheter i panelen - för övrigt en av LG:s största svagheter med sina OLED-paneler.

Postad 29 oktober 2014 - 16:49

Unregistered769bb3eb
  • Unregistered769bb3eb
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Ny mjukvara släppt idag version: 04.32.20

Postad 30 oktober 2014 - 15:50

Unregistered8c495571
  • Unregistered8c495571
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Det känns som hacket har försvunnit med den nya mjukvaran ��

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.