Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

madVR PC-varianten

212 svar till detta ämne madVR
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 November 2023 - 17:54

beatelund
  • beatelund
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Bara tonmappningen går att köra på 1070 utan bekymmer. Förutsatt att man håller sig till max 4k 24hz

Hej!
Håller på att uppgradera min HTPC för att kunna köra madvr fullt ut.

Är RTX 4060 tillräckligt om man vill köra bra tonemapping, snygg uppskalning och "black bar detection"?

Eller satsa på ett 4070?

Redigerat av beatelund, 23 November 2023 - 17:57.

Postad 23 November 2023 - 18:25

Flsk
  • Flsk
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Okey..
Har försökt få tag i ett begagnat 2080, men folk vill ju ha mer än vad ett nytt 4060 kostar.
Även 3070, det är ännu värre där.
Får väl prova och återkomma hur maxat jag kan köra!

Planen är att köra 4k24, men även enstaka filmer typ gemini man 4k60.

Postad 23 November 2023 - 18:44

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Det finns inte många HFR-filmer och det går bra att skapa olika profiler för olika typer av upplösning och fps och ändra exempelvis "trade quality for performance" för att på det sättet skapa mer head room.

Som sagt, maxat är inte alltid bättre.

post-21073-0-06990100-1656523162.jpg

Postad 27 November 2023 - 22:49

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Slog jag till på ett 7900 XT under black friday, så nu har mitt gamla 1070ti flyttat in i HTPCn.

Har hunnit installera Windows, Kodi, med MPC-HC+madVR som extern spelare. So far so good.

Men det är inte helt transparent att köra med en extern spelare till kodi. Kodis overlay för inställningar saknas och saker man tagit för givet, som att byta subtitles och ljudspår med fjärrkontrollen fungerar inget vidare. Så det kommer att krävas en del pill med det.

Jag gissar att det även kommer bli en helt del justerande av madVRs inställningar. Just nu har jag det kopplat till en datormonitor så jag har inte hunnit uppleva någon eventuellt förbättring på projektorn än.

Men men, det går framåt.

Postad 28 November 2023 - 21:30

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Då har jag hunnit testa lite i biorummet och det är verkligen rejäl skillnad. Glad att jag tog tag i det.

Det som återstår är väl lite finjusteringar, och att konfigurera MPC-HC så det går att styra via fjärrkontrollen. Allt utom start/stop/paus och spola får göras med tangentbord för tillfället.

Får se om jag orkar/vill ge mig på att bygga om den till en "envy" med capturekort. Eller väntar jag på att Tobbeswim ska testa först :)

Postad 28 November 2023 - 21:44

Tobbeswim
  • Tobbeswim
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Jag väntar fortfarande på capture kortet men sen blir det åka av...

Postad 29 November 2023 - 12:17

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Snabb fråga (som säkert redan besvarats i trådstarten eller någon av dess länkar): Vad ska man ställa för färgrymd i madVR? Just nu är den ställd på bt.709 i både madVR och projektorn. Men eftersom min projektor (xw5000es) klarar bt.2020 så borde jag väl ställa in det istället för att öka på färgomfånget?

Jag väntar fortfarande på capture kortet men sen blir det åka av...

Om du inte orkar vänta så verkar amazon ha det på lager för leverans imorgon: https://www.amazon.s.../dp/B01M126X2N/

Postad 29 November 2023 - 19:58

Tobbeswim
  • Tobbeswim
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Jag valde det större kortet Quad. Jag beställde genom Dustin, blev lättare men får vänta lite längre...

I videon som jag la ut tidigare går The Casual Cinephile igenom sina inställningar både från BR och dator i både videoprocessor och MadVR ca 37 min in i klippet. Jag vet tyvärr inte färgläget än. När jag börjar ställa in på riktigt så ser vi :-)  Jag sitter med en JVC projj så har inte riktigt koll på Sony men räknar med att det ska vara samma.

Postad 02 December 2023 - 14:00

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Du får nog testa och se om de lik färgrymderna ger olika resultat.

Själv fick jag min projektor kalibrerad mot rec.709 så det är det jag ställt in.

Postad 02 December 2023 - 20:54

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0
Väldigt olika resultat, och jag har inte helt rett ut vad som påverkar vad. HTPCn verkar ge ut 709 eller 2020 baserat på vad som spelas upp (enligt projektorn) men det ser ut som om jag måste ha 709 inställt i madvr för att inte tappa färgrymd. Lite konstigt och jag har säkert missat något.

Jäkligt bra ser det hur som helst ut :)

Postad 13 December 2023 - 22:01

Tobbeswim
  • Tobbeswim
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

OK, tester utförda, ska prova mer i morgon. Första intryck. Bilden är sjukt bra, får lite ryckningar i den och det ska jag fixa. Har nog lite för höga inställningar för GPU som sitter i just nu, ett 1080ti. Dock får jag ett problem som jag haft tidigare med datorer kopplade till min Arcam AVR 850. Jag får brum och störningar i mina Atmos högtalare. Jag fattar fan inte varför. Har provat allt. Varför just i Atmos högtalarna. Så fort jag stänger ner filmen på PC:n så blir ljudet normalt igen. Även om jag stänger allt ljud på PC så kommer det. Det gör att jag får kanon bild men fruktansvärt ljud. Ska prova att koppla om i morgon och se om jag kan fixa med annat slutsteg.

Postad 17 December 2023 - 10:45

jn82
  • jn82
  • Veteran

• 1762 inlägg
  • 0
Jordslinga?
Atmos högtalarna har en egen förstärkare?

Postad 26 December 2023 - 15:28

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

När jag justerade lite inställningar för ett par dagar sedan så såg jag att color tweaks for explosions och highlight recovery är gråade och inte går att ställa in. Någon som har en aning om anledningen?

contrast och shadow recovery fungerar.

Postad 26 December 2023 - 16:58

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Hmmm, intressant.

Använder du beta 113?

Så här ser mina inställningar ut:

Bifogad fil(er)

Postad 26 December 2023 - 19:25

Duddits1
  • Duddits1
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

När jag justerade lite inställningar för ett par dagar sedan så såg jag att color tweaks for explosions och highlight recovery är gråade och inte går att ställa in. Någon som har en aning om anledningen?

contrast och shadow recovery fungerar.

Jag är inte hundra, men det kan vara att du kryssat i någon inställning i "trade quality for performance under fliken "rendering""

Postad 26 December 2023 - 20:45

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Jag är inte hundra, men det kan vara att du kryssat i någon inställning i "trade quality for performance under fliken "rendering""

Har inte rört några inställningar där så vitt jag vet, men jag ska se om jag kan ha gjort det av misstag.

Det är v113.

Postad 23 January 2024 - 07:19

JONTRE
  • JONTRE
  • Lärjunge

• 260 inlägg
  • 0

OK, tester utförda, ska prova mer i morgon. Första intryck. Bilden är sjukt bra, får lite ryckningar i den och det ska jag fixa. Har nog lite för höga inställningar för GPU som sitter i just nu, ett 1080ti. Dock får jag ett problem som jag haft tidigare med datorer kopplade till min Arcam AVR 850. Jag får brum och störningar i mina Atmos högtalare. Jag fattar fan inte varför. Har provat allt. Varför just i Atmos högtalarna. Så fort jag stänger ner filmen på PC:n så blir ljudet normalt igen. Även om jag stänger allt ljud på PC så kommer det. Det gör att jag får kanon bild men fruktansvärt ljud. Ska prova att koppla om i morgon och se om jag kan fixa med annat slutsteg.

Hur gick det för dig?

Jag testade själv att modda min gamla stationära gaming-PC tidigare. Jag la inte ner min själ i det, utan följde bara samma video från The Casual Cinephile som nämndes tidigare i tråden. Tyvärr upplevde jag inte att allt fungerade stabilt. Vid övergångar mellan olika upplösningar kunde bilden bli konstig. Om jag till exempel gick från 4K till 1080P i ett menysystem fick jag bara en fjärdedel av bilden

Postad 23 January 2024 - 09:10

Tobbeswim
  • Tobbeswim
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Hej, upplevde inget sånt. Hade små ryckningar pga för svagt grafikkort (misstänker jag). Har plockat ner den i väntan på att mitt rum ska bli klart så jag kan inte återskapa ditt problem.

Så fort jag fixat rum och grafikkort ska den in i systemet. Jag tyckte det fungerade toppen under de tester jag gjorde men jag har inte 2:35 duken på plats, bara 16:9 och den funktionen vill jag testa mer innan jag säger ett definitivt ja, detta är toppen!

Postad 23 January 2024 - 10:57

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Hur gick det för dig?

Jag testade själv att modda min gamla stationära gaming-PC tidigare. Jag la inte ner min själ i det, utan följde bara samma video från The Casual Cinephile som nämndes tidigare i tråden. Tyvärr upplevde jag inte att allt fungerade stabilt. Vid övergångar mellan olika upplösningar kunde bilden bli konstig. Om jag till exempel gick från 4K till 1080P i ett menysystem fick jag bara en fjärdedel av bilden

Precis detta problemet upplever jag. Efter jag spelat en 1080p-video i MPC-HC (som är en extern spelare i Kodi) så växlar projektorn tillbaka till 4k men kodis GUI blir kvar i 1080 och lägger sig längst upp till vänster i bilden.

Jag har inte hunnit kolla så noga på det och när jag sedan startar en ny video så blir allt rätt vilket gör problemet irriterande men inte jättestort.

Postad 26 February 2024 - 23:48

Duddits1
  • Duddits1
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Är det någon som testat JRivers egna tonemapping funktion i senaste versionen?

Postad 27 February 2024 - 06:09

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlägg
  • 0

Är det någon som testat JRivers egna tonemapping funktion i senaste versionen?

Nope… är det krångligt att få till?
Tar den DV med?

Hur ändrar man till deras egna när man efter många om och men fått till madvr i jriver? 😅

Redigerat av Garrett, 27 February 2024 - 06:57.

Postad 27 February 2024 - 07:06

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Hej,

Du ändrar enligt nedan:

Tools - Playback options - välj Video och där ändra Video mode till JRVR.

Notera i vilken zon du ändrar i.

Du kan använda olika zoner för olika video modes, vilket gör det väldigt enkelt att skifta mellan exempelvis Madvr och JRVR.

Bifogad fil(er)

Postad 27 February 2024 - 07:21

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlägg
  • 0
Tack igen arcspin vi,ska testa i eftermiddag/kväll 😁
Det går ändra nits target etc med jrivers egna med eller?

Redigerat av Garrett, 27 February 2024 - 07:24.

Postad 27 February 2024 - 07:28

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0
Här finns bra info om JRVR

https://wiki.jriver...._Video_Renderer

Postad 28 February 2024 - 05:26

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Japp,

https://wiki.jriver....ynamic_Range.29

JRVR_OutputSettings.jpg

Redigerat av arcspin, 28 February 2024 - 05:27.

Postad 29 January 2026 - 17:56

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Madshi har släppt betaversion 209 som fungerar till sista januari 2027!  :)

(Du behöver, ta bort "X" före http, och därefter kopiera http-länken ovan och klippa in den i webbläsaren för att ta hem Beta 209)
("X" är en fullösning, annars visas det som en länk med ofullständig adress...)

Changes:
runs without complaints until the end of January 2027
FSE should work again in Windows 11
maybe, possibly, some minor rendering time improvements (carried over from Envy optimizations)
log builds included

Läs hela inlägget här:

Redigerat av arcspin, 29 January 2026 - 18:05.

Postad 31 January 2026 - 15:51

Duddits1
  • Duddits1
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Uppgraderat till v.35, trevligt att undertexter är tillbaka.

Postad 31 January 2026 - 17:11

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Japp, jag installerade också v.35 idag och prövar nu Beta 209.

Nu för tiden går jäkligt smidigt att installera nya versioner av jRiver.

Många nya alternativ i Beta 209 som inte finns förklarade på ett tydligt sätt.

Någon som vet var man kan hitta info om de nya "TM Curve" alternativen?

Postad 01 February 2026 - 00:00

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0
Testade nya betan, men får flimmer. Går det att fixa eller måste jag gå tillbaka till 113?

Postad 01 February 2026 - 06:53

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Se till att klicka i och sätt "flicker protection" till 1000 milliseconds.

Långt ner till höger i i "madVR settings".

Bifogad fil(er)

Redigerat av arcspin, 01 February 2026 - 07:07.

Postad 01 February 2026 - 07:36

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Jag fick också ställer ner Chroma upscaling ett snäpp för att inte få stutter i filmen.

(oklart varför men det kan vara så att beta 209 kräver lite mer grafikprestanda?)

Ha koll på dina "Average stats - rendering" så att de ligger väl under 41ms för att undvika problem.

Bifogad fil(er)

Redigerat av arcspin, 01 February 2026 - 07:37.

Postad 01 February 2026 - 09:18

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0
Är ganska säker på att jag ligger under 41ms. Även testat flicker protecton. Jag märkte även att brightness har gått upp avsevärt mot 113. Jag är tvungen att öka peak nits till typ 200 för att få samma svartnivå som med 110nits i 113.

Postad 01 February 2026 - 09:22

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Får du fortfarande flicker med 1000ms?
Intressant med att du behövde öka peak nits.
Det har jag inte upplevt, ska kolla noggrannare idag.

- Nix, jag har ingen ökad brightness.

Redigerat av arcspin, 01 February 2026 - 19:38.

Postad 01 February 2026 - 23:28

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0
Ok, ska experimentera lite mer nästa gång jag drar igång MadVR. Kan ha varit någon tillfällig bug kanske.

Postad 04 February 2026 - 08:49

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0

Jag har experimenterat lite till igår och fattar inte varför jag får detta fenomen. Ett bra exempel är scenen i början på Dune 2 när Harkonnen letar efter Paul,  där ska filmen ha en väldigt mörk och röd ton, men med 209 så är denna scen ljusare med en gul ton. Väljer jag "Passthrough HDR to display" så ser bilden ut som den ska.

Jag kör Kodi och nu när jag har gått tillbaka till 113 och så fungerar allt som det ska igen - mycket märkligt! 

Postad 08 February 2026 - 10:48

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Jag kollade igenom scenen, tro jag, är det scenen där de är ute och blir jagade i sanden?

De är ute i stark sol som sedan övergår i en solförmörkelse?

Kan du ge en tidsangivelse där ska filmen ha en väldigt mörk och röd ton.

Ett bra exempel är scenen i början på Dune 2 när Harkonnen letar efter Paul,  där ska filmen ha en väldigt mörk och röd ton.

Postad 08 February 2026 - 19:49

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0
Ja, denna scen: https://youtu.be/fnl...WEIXuJ-6Rxg3BX2 Som sagt, med 209 så är den scenen ljusgul.

Postad 08 February 2026 - 21:46

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Intressant.

När jag kollar på den filmsekvensen (Luftfarkosten landsätter soldater) så ser jag en skiftning i färg från ljusare till mörkare ut mot kanterna.

Jag ser också fina detaljer i luftskeppets mörka delar, det vill säga de delarna är inte helt detaljlösa.

Jag skulle inte säga att jag ser ljusgult men det är inte heller en mörk scen.

(Justerar jag så att scenen blir mörkare tappar jag alla detaljer i andra ännu mörkare scener)

Det är svårt att veta hur sekvensen ska se ut då scene ser något annorlunda ut på min Samsung kontra VA panelen på min datorskärm.

Postad 14 February 2026 - 07:22

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

madVR build 210 released:

https://madshi.net/madVRhdrMeasure210.zip

(kopiera länken ovan och klipp in i webläsaren)

Kommer också att vara funktionsduglig till i början av nästa år.

Changes:
- fixed: 120 fps sources didn't play

Redigerat av arcspin, 14 February 2026 - 07:27.

Postad 14 February 2026 - 10:41

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5052 inlägg
  • 1

Kan man fråga varför man använder madVR idag, är det mest för att tonemappa HDR til SDR på projektor, eller ger det också bättre bild via Kodi även om man kör 4k (jag har för mig att det andra stora argumentet var för att den är bra på att skala upp bilden vilket jag känner inte behövs idag?) ?

Redigerat av Demon Slayer, 14 February 2026 - 10:42.

Postad 14 February 2026 - 10:53

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

För mig är det tonemapping från min HTPC till min JVC projektor som är det viktiga.

Sedan är den också bra på att förbättra och skala upp bilden (som du skrev) samt bra på att välja rätt fps. (2160p23, 2160p24, 2160p50, 2160p59, 2160p60)

Men absolut, tonemapping är nog USP;en för madVR PC-varianten.

Postad 14 February 2026 - 11:36

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5052 inlägg
  • 0

OK tack för svar.  :)

Postad 17 February 2026 - 10:17

smekre
  • smekre
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 1

Kan man fråga varför man använder madVR idag, är det mest för att tonemappa HDR til SDR på projektor, eller ger det också bättre bild via Kodi även om man kör 4k (jag har för mig att det andra stora argumentet var för att den är bra på att skala upp bilden vilket jag känner inte behövs idag?) ?

En annan anledning att använda madVR är om man som jag har en duk som är 2.4:1 aspect. Man kan då ställa in detta vilket medför att uppspelat material alltid kommer att hamna inom dukens ramar, det gäller också undertexter. Spelar man upp en film som är 16:9 slipper man alltså ändra lens memory. Man förlorar såklart istället pixeltäthet och ljusstyrka jämfört att zooma ut med lens memory, men det är inget jag tänker på. Särskilt bra är det ju när filmen har varierande aspect ratio, som flera av Nolans filmer exempelvis.

Redigerat av smekre, 17 February 2026 - 10:18.

Postad 20 February 2026 - 12:56

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0

Verkar som mitt problem med MadVr är Kodi-relaterat vilket är trist då Kodi är otroligt bra vad gäller media-bibloteket.

Jag har testat JRiver igen då jag gärna vill köra MadVr 210, men jag vet inte om det är någon inställning som jag har missat för Jriver+Madvr verkar vara betydligt mer krävande jämfört med Kodi. Jag får extremt mycket frame drops och "glitches". Däremot inbillar jag mig att bilden är betydligt bättre med JRiver.

Kan tillägga att jag kör windows i 60Hz då jag får ont i ögonen annars (JVC PWM-flimmer).

Redigerat av Photek, 20 February 2026 - 12:58.

Postad 20 February 2026 - 19:33

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1995 inlägg
  • 0

Off topic men för Kodi köp en Ugoos am6b+ och installera https://github.com/avdvplus/Builds

spelar upp dv P7 FEL iso/mkv. Finns väl ingen annan spelare på marknaden som gör annars? ( ja finns några mer Amlogic) Tonmappar via  lldv ( fejkar dv edid) eller player led hdr för proj, båda funkar för proj utan dv .

men även funktion för att skicka icke tonmappat för dem som har en Lumagen el dylikt. 
Jag kör min Ugoos med Epson ls12000 och bilden blir magiskt bra med lldv/ player led hdr. 

Postad 21 February 2026 - 03:23

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Verkar som mitt problem med MadVr är Kodi-relaterat vilket är trist då Kodi är otroligt bra vad gäller media-bibloteket.

Jag har testat JRiver igen då jag gärna vill köra MadVr 210, men jag vet inte om det är någon inställning som jag har missat för Jriver+Madvr verkar vara betydligt mer krävande jämfört med Kodi. Jag får extremt mycket frame drops och "glitches". Däremot inbillar jag mig att bilden är betydligt bättre med JRiver.

Kan tillägga att jag kör windows i 60Hz då jag får ont i ögonen annars (JVC PWM-flimmer).

Vad menar du med "Kodirelaterat"? Madvr går så vitt jag vet inte att använda i kodi. Jag använder kodi som GUI men spelar upp video i MPC av just den anledningen.

Postad 21 February 2026 - 12:03

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0

Kodi 17.6 har stöd för MadVR via DS player.

Postad 21 February 2026 - 12:47

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Jaha, den gamla saken. Hade nästan glömt att det fanns en sådan version.

Gör ett test med en nyare Kodi + MPC + MadVR vetja. Då får du Kodis media-bibliotek, och troligtvis kommer det fungera bättre bildmässigt.

Uppdateringsfrekvensen i Windows bör inte påverka, för jag antar att du ställer om till videons framerate vid uppspelning?

Postad 21 February 2026 - 20:37

Photek
  • Photek
  • Anime Junkie

• 486 inlägg
  • 0

Jaha, den gamla saken. Hade nästan glömt att det fanns en sådan version.

Gör ett test med en nyare Kodi + MPC + MadVR vetja. Då får du Kodis media-bibliotek, och troligtvis kommer det fungera bättre bildmässigt.

Uppdateringsfrekvensen i Windows bör inte påverka, för jag antar att du ställer om till videons framerate vid uppspelning?

Jo, Jag har funderat på det. Har du någon bra guide? :)

Postad 21 February 2026 - 21:25

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3408 inlägg
  • 0

Tyvärr inte. Men jag har för mig att någon av de första resultaten vid en sökning på populär sökmotor gjorde det jätteenkelt. Förutom själva inställningarna för MadVR så var det bara lite pyssel med att få fjärrkontrollen att fungera i MPC. Använder man tangentbord så slipper man förstås den biten.

Även taggad med madVR

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Titan Noir Max
    Rian
    2026-09-06 21:47:55
  • Använda filter
    johan b-lund
    2026-09-02 18:54:35
  • LFE reference och Center ch
    johan b-lund
    2026-09-02 18:43:15
  • Resultat
    johan b-lund
    2026-08-29 19:05:31
  • johan b-lund
    2026-08-29 18:55:18
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.