Apparater genom vägg..
385 svar till detta ämne
Postad 06 januari 2005 - 23:03
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
GrodanB, MoggeW. Bra ideér, funderade på två skärmar åxå just för att kunna tillfredställa även damerna, men herrarnas problem kommer ju att kvarstå ändå. I stående position "bör" ju blicken vara riktad nedåt för att man skall kunna genomföra proceduren på säkrast möjliga sätt.
Cyberdennis, uälk!  Tror iofs det finns att importera från grekland. Vill minnas att Filip (eller var det Fredrik? kommer aldrig ihåg vem som är vem) drack ur en dylik toastol när de var nere å träffade nånn "Internet-B-kändis" där. (High Chaparall).
// Lyckman
Postad 07 januari 2005 - 02:06
Unregistered39773f2d
-
Unregistered39773f2d
-
Beroende
-
-
1 210 inlägg
Postad 07 januari 2005 - 13:46
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
GrodanB, MoggeW. Bra ideér, funderade på två skärmar åxå just för att kunna tillfredställa även damerna, men herrarnas problem kommer ju att kvarstå ändå. I stående position "bör" ju blicken vara riktad nedåt för att man skall kunna genomföra proceduren på säkrast möjliga sätt.  En idé , om du fixar nån form av övervakningskamera riktad ner mot regionerna när herrarna står så kanske du kan få in en picture in picture på den ena av skärmarna där man kan sikta in sig samtidigt som man ser filmen , det grejjar du lätt!
*LOL* Nu börjar vi snacka!  // Lyckman
Postad 08 januari 2005 - 15:54
Laxen
-
Laxen
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hittils har jag trorr att det var Cinemax som var hemmabiokungen nr. 1, men nu har jag insett vem det egentligen är, jag är djupt imponerad. När man ser dina byggnader så blir man nästan rädd för vad jag kommer att försöka med, och vilka stötar man kommer att få...
Du har rätt i att det var Filip i High Chaparall som drack ur toalettstolen.
Postad 11 januari 2005 - 15:20
Pajje
-
Pajje
-
Användare
-
-
210 inlägg
Ser ju riktigt bra ut, gillar framförallt din hemmabyggda mikrobrytare, mer sånt!
/Pajje
Postad 11 januari 2005 - 15:28
RipCurl
-
RipCurl
-
Användare
-
-
194 inlägg
Skoj att se folk som är så uppfinningsrika och vågar omvandla sina tankar i praktiken, väldigt kul tråd detta.
Sen ska du ha beröm för den snygga målningen du gjort, tufft som attan.
Mvh.
Postad 11 januari 2005 - 18:47
Unregistered8e461241
-
Unregistered8e461241
-
Forumräv
-
-
946 inlägg
Du har precis rätt kunskaper för att tillfredsställa en hembio-/datornerd
Mycket imponerande.
Postad 12 januari 2005 - 16:22
Unregisterede13144d8
-
Unregisterede13144d8
-
Användare
-
-
136 inlägg
GrodanB, MoggeW. Bra ideér, funderade på två skärmar åxå just för att kunna tillfredställa även damerna, men herrarnas problem kommer ju att kvarstå ändå. I stående position "bör" ju blicken vara riktad nedåt för att man skall kunna genomföra proceduren på säkrast möjliga sätt.  En idé , om du fixar nån form av övervakningskamera riktad ner mot regionerna när herrarna står så kanske du kan få in en picture in picture på den ena av skärmarna där man kan sikta in sig samtidigt som man ser filmen , det grejjar du lätt! 
Eller så har man en skärm mitt för toastolen i sitthöjd sedan är det bara att välja om man vill vara manlig och stå, men missa lite av filmen eller vara fjollig och sitta ner men inte missa ngt. Man kan ju också alltid hävda att man satt o sket vilket även män gör sittandes!
Postad 14 januari 2005 - 01:41
nize
-
nize
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
ok, nu är det officiellt för dålig fart i denna tråden. vi vill se mer!!!
Postad 17 januari 2005 - 12:53
Unregistered99322caa
-
Unregistered99322caa
-
Lärjunge
-
-
470 inlägg
Lyckman, mkt inspirerande innovationer !
Har du tips på var man bäst köper in prylar till att bygga
den dator med trähölje du fixade ihop ?
Redigerat av Unregistered99322caa, 20 januari 2005 - 00:22.
Postad 20 januari 2005 - 01:08
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Tackar och bockar för alla nya ovationer
Håller med. Dålig fart i tråden. Dålig fart här hemma åxå  . Mest varit massa småpill som jag inte tyckt varit värt att dokumentera. Har dock fått några nya ideér som bara MÅSTE realiseras. Jag har för detta ändamål iordningställt en elektronikhörna i maskinrummet, så nu är det allvar!
Vet inte vilket projekt jag ger mig på först. Det blir antingen X10/Draperi/Belysnings-relaterat, eller ljudrelaterat. Vi får se
// Lyckman
Ps.
Gunnar. Du har PM.
Ds.
Postad 20 januari 2005 - 03:11
Unregistered39773f2d
-
Unregistered39773f2d
-
Beroende
-
-
1 210 inlägg
Vad hände med skärmarna och kamerorna på toan??
Postad 20 januari 2005 - 10:49
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Vad hände med skärmarna och kamerorna på toan?? 
*flin* Det projektet ligger tveklöst SIST i pajpen  Jag har intressantare I-Landsproblem att lösa först  // Lyckman
Postad 23 januari 2005 - 18:43
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2 473 inlägg
Liten gratisbump för Lyckman... Hur går det med idéerna? trådar som denna inspirerar mig massor och jag vill läsa om ditt nästa påhitt. Fram med lödpennan nu och sätt fart!
Postad 23 januari 2005 - 19:16
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
hehe, tack för knuffen
Jo... Det går sådär.. Jag har 3 st projekt i huvvet som jag vill genomföra. Håller framförallt och skissar på ett av dem. Jag kan avslöja att det handlar om seriös moddning av mina Behringer DCX2496 samt en receiver.  Total slakt kan man säga
// Lyckman
Postad 23 januari 2005 - 22:21
Unregistered9c8f60e6
-
Unregistered9c8f60e6
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Nu blev jag riktigt sugen på en liten TFT/LCD-display för OSD-ändamål. Kruxet är bara att de är svindyra. Har ni tips på någon butik som säljer sådana för rimliga pengar? Gärna import om det nu skulle vara lönsamt. Det bästa jag har hittat hittils är http://www.mp3playerstore.com/ men det kanske finns ännu bättre alternativ?
Postad 24 januari 2005 - 08:48
ecscsjo
-
ecscsjo
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Nu blev jag riktigt sugen på en liten TFT/LCD-display för OSD-ändamål. Kruxet är bara att de är svindyra. Har ni tips på någon butik som säljer sådana för rimliga pengar? Gärna import om det nu skulle vara lönsamt. Det bästa jag har hittat hittils är http://www.mp3playerstore.com/ men det kanske finns ännu bättre alternativ?
Läs hela tråden så ser du att Lyckman har svaret på dina funderingar ( länk).
Postad 24 januari 2005 - 10:27
Unregistered9c8f60e6
-
Unregistered9c8f60e6
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Jag har läst hela, men över 2000 spänn är verkligen inte aktuellt för en sådan sak. Allra högst en tusenlapp, men det svider redan långt tidigare. Den ska ju trots allt bara visa lite inställningar på receivern... touch är inte alls nödvändigt.
Redigerat av Unregistered9c8f60e6, 24 januari 2005 - 10:29.
Postad 24 januari 2005 - 13:15
Unregisteredbcf42efe
-
Unregisteredbcf42efe
-
Forumräv
-
-
878 inlägg
Komplett har börjat sälja Lilliput-skärmarna. Billigaste är en 7" för 1495:- (ej touch-screen) Sök på lilliput så hittar du dem.
Redigerat av Unregisteredbcf42efe, 24 januari 2005 - 13:16.
Postad 24 januari 2005 - 13:34
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Komplett har börjat sälja Lilliput-skärmarna. Billigaste är en 7" för 1495:- (ej touch-screen)
Sök på lilliput så hittar du dem.
Den har inte VGA ingång heller. // Lyckman
Postad 24 januari 2005 - 16:56
Matsen
-
Matsen
-
Mästare
-
-
2 792 inlägg
Har dock fått några nya ideér som bara MÅSTE realiseras. Jag har för detta ändamål iordningställt en elektronikhörna i maskinrummet, så nu är det allvar! 
Så det blir ett maskin/kontrol/data-rum då alltså....
Postad 24 januari 2005 - 20:10
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Skall du bara ha för OSD har jag en 5,6" 4:3 över som funkar till detta ändamål. 1200:- ligger den på.  // Lyckman
Postad 26 januari 2005 - 00:42
Unregistered99322caa
-
Unregistered99322caa
-
Lärjunge
-
-
470 inlägg
Nu har jag varit och fixat en borrmaskin på COOP  till det facila priset av 129:- komplett med laddare och 9.6V-ack. Ja man undrar vad de får i lön som producerar de här. https://www.prisjakt...=30611&pic=.jpgLyckman jag såg först senare att det var ETC-maskinen du hade satt sågen i (12V). Den var några tior dyrare  där på COOP men kändes lite klumpigare i alla fall som borrmaskin. Tror du det är nackdelar med 9.6V-motor ? Får väl se om jag har hjärta att konvertera nyförvärvet till luck-motor, bra att ha i beredskap i alla fall. /gunnar
Redigerat av Unregistered99322caa, 26 januari 2005 - 00:58.
Postad 26 januari 2005 - 07:48
Cyberdennis
-
Cyberdennis
-
Användare
-
-
194 inlägg
Vi får hoppas att storvaruhusen inte läser denna tråd och börjar smyghöja priserna på de billiga skruvdragarna/borrmaskinerna, för nu verkar det ju bli fart på försäljningen
Kanske lika bra att börja bunkra innan alla tar slut
Postad 26 januari 2005 - 14:55
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Gunnar123
Känner mig plötsligt inte lika ensam i min galenskap längre! 9.6v kommer att fungera alldeles utomordentligt. Eventuellt bättre t.o.m. Jag fick ju sänka min drivspänning ordentligt för att luckan inte skulle "gå genom taket"!
// Lyckman
Postad 26 januari 2005 - 15:28
Unregistered99322caa
-
Unregistered99322caa
-
Lärjunge
-
-
470 inlägg
Jag såg en detalj som följer med priset ;
en del dyrare maskiner har egenskapen att när man släpper reglaget så tvärstannar motorn abrupt. På den här 129:- -modellen så fortsätter motorn en bit till av "svänghjulseffekten" tills den stannar. Det kanske kan ha viss betydelse både vid användning som skruvdragare och luckmotor. Jag har en annan 9.6V-maskin som jag köpte på Överskottsbolaget för ett par år sedan (när det ansågs billigt med ungefär 350kr för en sådan) och den stannar tvärt när man släpper knappen (=som man vill ha det). Så det kanske är den jag skall ha som motor i stället).
Postad 26 januari 2005 - 15:35
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Jo. Tvärstopp är snyggast, men det tär nog en hel del på transmissionen vid "nedfirningsstopp". Jag har sett till att placera ändlägesbrytarna där de samverkar snyggast med gravitationen.
// Lyckman
Postad 27 januari 2005 - 08:18
Unregisteredeee306cc
-
Unregisteredeee306cc
-
Lärjunge
-
-
449 inlägg
Komplett har börjat sälja Lilliput-skärmarna. Billigaste är en 7" för 1495:- (ej touch-screen)
Sök på lilliput så hittar du dem.
<{POST_SNAPBACK}>
Grymt! Betydligt billigare än http://www.sdlsystem.seKlart sugen på en Lilliput 8" touch att ha i sovrummet... Bäställde just ett SMS Aero takstativ för att montera min 15" touch i taket i mitt vardagsrum så jag slipper ha den på soffbordet.
Postad 27 januari 2005 - 08:34
Unregistered0917eae3
-
Unregistered0917eae3
-
Forumräv
-
-
570 inlägg
Gladgubben nu får du skärpa dig.
Nu vill jag se bilder och läsa om mer galna upptåg.
Eftersom jag inte klarar av så komplicerade operationer,
så vill jag ju se dig hålla på.
Postad 31 januari 2005 - 15:30
teh_Sean
-
teh_Sean
-
Rookie
-
3 inlägg
Haha ja det är helt underbart att se
Förresten abropå ingenting, är det din porsche på bilden?
Postad 31 januari 2005 - 15:38
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Haha ja det är helt underbart att se Förresten abropå ingenting, är det din porsche på bilden?
<{POST_SNAPBACK}>
Jo.....Hon står tappert å väntar....i garaget..... på våren.... // Lyckman
Postad 31 januari 2005 - 15:41
teh_Sean
-
teh_Sean
-
Rookie
-
3 inlägg
Så fruktansvärt fin bil =)
*vill ha*
Postad 31 januari 2005 - 15:50
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Så fruktansvärt fin bil =) *vill ha*
<{POST_SNAPBACK}>
Japp. Kan inte annat än å hålla med. Kärlek! OT och ett rent sammanträffande, men jag hittade denna annonsen på blocket idag: http://www.blocket.s...&l=0&c=1&city=0Om milen stämmer är det ett riktigt klipp!  // Lyckman
Postad 31 januari 2005 - 16:06
teh_Sean
-
teh_Sean
-
Rookie
-
3 inlägg
Så fruktansvärt fin bil =) *vill ha*
<{POST_SNAPBACK}> Japp. Kan inte annat än å hålla med. Kärlek! OT och ett rent sammanträffande, men jag hittade denna annonsen på blocket idag: http://www.blocket.s...&l=0&c=1&city=0
Om milen stämmer är det ett riktigt klipp! 
// Lyckman
<{POST_SNAPBACK}>
Ja verkligen bra pris! Jag går dock sista året på gymnasiet samt tog körkort i torsdags. Pengarna finns men man ska ju ha råd att försäkra samt köra oxå
Postad 31 januari 2005 - 16:12
Unregistered40127
-
Unregistered40127
-
Mästare
-
-
2 592 inlägg
Håller med, väldigt fin bil. Själv har jag inte fåt loss tummen att skaffa mig en själv utan inköpet skjuts hela tiden upp till nästa år.....
Jag är ju uppvuxen i baksätet på pappas gamla 912 så Porsche har alltid legat mig varmt runt hjärtat.
Men men, det blir kanske nått i år......C4:an var ju tokbillig, måste vara nått lurt med den.
case
Postad 31 januari 2005 - 16:12
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Sista OT, Vill vi diskutera mer porsche så kör vi det på PM 
Den är "billigare" att försäkra än man tror. Jag bor i GBG och betalar 12å6 helförsäkring/helår. Är iofs över 30, men jag tror inte att det skiljer SÅ mycket om man är under "vad-nu-gränsen-är". Den har ju rätt blygsam effekt, ingen turbo, etc. Tas igen med den låga vikten
// Lyckman
Redigerat av lyckman, 31 januari 2005 - 16:14.
Postad 02 februari 2005 - 13:12
Unregistered7234a376
-
Unregistered7234a376
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Tjenare lyckman och alla andra. Hittade till den här topicen via en annan tråd. Och jag blev sittandes i en timma och bara läsa. Jag är grymt imponerad och har fått extremt med inpiration till framtida projekt.
Ska förhoppningsvis inom en snar framtid att bli husägare. Då lär det bli massa projekt med hembion, jag har ju hårdvaran nu så det är bara att börja bygga en bekväm hemmabio när man flyttar in. Vad det gäller fjärrstyrning av maskiner (dvd, projje, satbox mm) så borde man väl kunna använda en vanlig PC med nåt IR kort till att styra allt med? Vart hittar man såna prylar?..
Till nästa gång: Keep up the GOOOOOOD! work och fortsätt gärna att informera oss om dina projekt! En sak är säker iaf, prenumeration beställd på den här tråden!
Postad 02 februari 2005 - 15:45
tsort
-
tsort
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Bästa tråden jag läst på länge!!!!!!
Tror inte jag har fått så mycket idéer vid ett och samma tillfälle förut.
Men jag kan inte sluta att tänka på din stackars hyresvärd när han lite snabbt bara ska in och fixa nått i din lägenhet...... ha ha ha!!! Snacka om chock!
//Daniel
Postad 03 februari 2005 - 09:53
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Tjenare lyckman och alla andra. Hittade till den här topicen via en annan tråd. Och jag blev sittandes i en timma och bara läsa. Jag är grymt imponerad och har fått extremt med inpiration till framtida projekt.
Ska förhoppningsvis inom en snar framtid att bli husägare. Då lär det bli massa projekt med hembion, jag har ju hårdvaran nu så det är bara att börja bygga en bekväm hemmabio när man flyttar in. Vad det gäller fjärrstyrning av maskiner (dvd, projje, satbox mm) så borde man väl kunna använda en vanlig PC med nåt IR kort till att styra allt med? Vart hittar man såna prylar?..
Till nästa gång: Keep up the GOOOOOOD! work och fortsätt gärna att informera oss om dina projekt! En sak är säker iaf, prenumeration beställd på den här tråden!
<{POST_SNAPBACK}>
Kul att kunna inspirera lite  Jag har själv letat efter detta med IR-utgång från pesen men inte hittat något riktigt bra. Kolla med "prylbögen" här på forumet. Han styr ju precis allt med sin pekskärm, så han borde ha IR åxå. Mer projekt-information kommer. Håller på med lite intressanta prylar just nu som kommer att publiceras vid tillfälle  Bästa tråden jag läst på länge!!!!!! Tror inte jag har fått så mycket idéer vid ett och samma tillfälle förut. Men jag kan inte sluta att tänka på din stackars hyresvärd när han lite snabbt bara ska in och fixa nått i din lägenhet...... ha ha ha!!! Snacka om chock!
//Daniel
<{POST_SNAPBACK}>
Hehe. Han har redan varit här. Han blev helt stum... av avund (allvarligt)  Han hade inga negativa åsikter om ingreppen. Vi håller på å ombildar till BRF.  // Lyckman
Postad 03 februari 2005 - 11:01
tsort
-
tsort
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Hehe. Han har redan varit här. Han blev helt stum... av avund (allvarligt)  Han hade inga negativa åsikter om ingreppen. Vi håller på å ombildar till BRF. 
// Lyckman
<{POST_SNAPBACK}>
He he he låter ju som du kommer få ännu mera spelutrymme  Kanske till och med projekt som involverar flera lägenheter? //Daniel
Postad 08 februari 2005 - 23:19
Unregistered99322caa
-
Unregistered99322caa
-
Lärjunge
-
-
470 inlägg
De här Lilliput-skärmarna, kolla in klausulen om pixelfel, betyder det att de sorterat ut sådana med pixelfel och rear ut ? http://www.komplett....=306514&cks=WYO
Redigerat av Unregistered99322caa, 08 februari 2005 - 23:20.
Postad 08 februari 2005 - 23:30
GrodanB
-
GrodanB
-
Mästare
-
-
2 661 inlägg
Alla tillverkare jag har sett har dessa klasuler. Även på LCD projektorer står det vad kunden får acceptera när det kommer till pixelfel.
Postad 09 februari 2005 - 09:28
Unregisteredeee306cc
-
Unregisteredeee306cc
-
Lärjunge
-
-
449 inlägg
Kul att kunna inspirera lite Jag har själv letat efter detta med IR-utgång från pesen men inte hittat något riktigt bra. Kolla med "prylbögen" här på forumet. Han styr ju precis allt med sin pekskärm, så han borde ha IR åxå.
Jag använder min Slink-e från Nirvis. Tyvärr tillverkas den inte längre. Kanske kan denna funka: http://www.usbuirt.com/Ett tips om man vill styra saker seriöst via ir från datorn... Kör trådbundet ända fram till respektive apparat som skall styras och klistra på en liten ir emitter. På så sätt funkar alla makron ALLTID, utan risk att nån står ivägen för signalen.
Postad 28 februari 2005 - 14:00
Matsen
-
Matsen
-
Mästare
-
-
2 792 inlägg
Länge sedan det hände ngt här....
Postad 28 februari 2005 - 14:04
Lyckman
-
Lyckman
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
.... yes.. I KNOW!
Gruppköpet tar upp mycket tid och det senaste projektet är knöligare än jag trodde det skulle vara (tar längre tid). Vet inte vad mer jag skall skylla på  .
Säger som Svenska spel; "-Plötligt händer det!"
// Lyckman
Ps.
Fast mina odds är bättre.
Ds.
Postad 02 mars 2005 - 18:49
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2 473 inlägg
go go Lyckman, gratisbump för lyckman, lyckman - våran egen uppfinnar-jocke (eller var det gargamel?)
Postad 03 mars 2005 - 00:25
FrankBlack
-
FrankBlack
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Jepp, ser också fram emot nästa projekt! Det är inte utan att man blir inspirerad att bygga ut hemmabion själv. Dock lite svårt när man bor i hyresrätt tillsammans med en sambo som inte delar ens intresse fullt ut (hon har iaf gått med på filmduk och surround-möblering).
Postad 03 mars 2005 - 08:23
Unregistered7234a376
-
Unregistered7234a376
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Jepp, ser också fram emot nästa projekt! Det är inte utan att man blir inspirerad att bygga ut hemmabion själv. Dock lite svårt när man bor i hyresrätt tillsammans med en sambo som inte delar ens intresse fullt ut (hon har iaf gått med på filmduk och surround-möblering). 
<{POST_SNAPBACK}>
OT: Men det är säkert så att flickvännen uppskattar att titta på hemmabion, och när man frågar så säger dom att det egentligen räcker med en 14"-tv för dom. I själva verket så gillar dom det nästan lika skarpt, men det skulle dom aldrig erkänna.
Postad 08 mars 2005 - 12:57
Ree
-
Ree
-
Lärjunge
-
-
356 inlägg
room: Det var lite det intrycket jag fick också, när jag väl fick hem lite saker.. Kvinnor är konstiga.
Hursomhelst. Lyckman! Gör något galet!
Postad 08 mars 2005 - 15:44
FrankBlack
-
FrankBlack
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
OT: Men det är säkert så att flickvännen uppskattar att titta på hemmabion, och när man frågar så säger dom att det egentligen räcker med en 14"-tv för dom. I själva verket så gillar dom det nästan lika skarpt, men det skulle dom aldrig erkänna.
<{POST_SNAPBACK}>
Japp, nu gillar hon den skarpt (hon tittar mer än gärna på O.C. på 90"). Jag får visserligen fortfarande nöja mig med en Tupplur som duk, men när ekonomin tllåter så blir det till att försöka smila mig till en ramspänd greyline.
Redigerat av FrankBlack, 08 mars 2005 - 15:46.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Gör det själv
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|