.-*- Min Hembio Clan -*-.
8045 svar till detta ämne
Postad 27 February 2008 - 20:58
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Jag tror jag måste träna på S&D. Jag e så fruktansvärt dålig på att inte dö och detta gör att S&D inte blir min grej.
MHB lirar ju nästan bara S&D nuförtiden och ni är ju grymma på det.
Kommer nästan alltid sist fast det e klart att så länge vi vinner så kvittar la det men det e lite halvtrist.
Är det någon som sett mig spela som kan ge mig tips om hur jag kan förbättra denna spelsort? Hade varit görschyst
Edit: Hmm... ok det där jag skrev såg lite desperat ut. Så illa är det inte...
Redigerat av erlander, 27 February 2008 - 20:59.
Postad 27 February 2008 - 23:12
anteb91
-
anteb91
-
Användare
-
-
133 inlägg
Igår kväll trodde jag att jag äntligen skulle få lira lite med er..fick en del invites av l2ickard (tackar) och till slut kom jag in till lobbyn där många härifrån var, men matchen kom tyvärr inte igång. Vad var det för fel? Nu kan jag inte spela förrän i helgen men får hoppas på att jag kan lira med er då. Är bara lvl 22, har bara lirat Team Deathmatch där jag tycker det går riktigt segt att levla men har nu börjat med S&D och där går det riktig mkt snabbare.
Aja.. hoppas jag stöter på några av er i helgen
Ha det bra
Postad 28 February 2008 - 07:02
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Jag tror jag måste träna på S&D. Jag e så fruktansvärt dålig på att inte dö och detta gör att S&D inte blir min grej. MHB lirar ju nästan bara S&D nuförtiden och ni är ju grymma på det. Kommer nästan alltid sist fast det e klart att så länge vi vinner så kvittar la det men det e lite halvtrist.
Är det någon som sett mig spela som kan ge mig tips om hur jag kan förbättra denna spelsort? Hade varit görschyst
Har lite samma problem...lyckas nästan alltid få på mig en handgranat med en gång, så jäkla störande. Sen verkar jag dö mkt lättare än fienden Så s&d har inte hunnit bli ngn favorit för mig än tyvärr.
Postad 28 February 2008 - 08:40
ekke201
-
ekke201
-
Användare
-
-
172 inlägg
Det går liksom inge bra för mig heller......att fatta vad jag ska göra. Jag är en riktig loser när jag kutar omkring och skjuter hejvilt.
Problem jag har är;
1: Kan jag bjuda in mig själv till någon?
2: Ska jag skapa rum och bjuda in er?
What to do.............men jäkligt kul är det.
Postad 28 February 2008 - 09:02
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Jag tror jag måste träna på S&D. Jag e så fruktansvärt dålig på att inte dö och detta gör att S&D inte blir min grej. MHB lirar ju nästan bara S&D nuförtiden och ni är ju grymma på det. Kommer nästan alltid sist fast det e klart att så länge vi vinner så kvittar la det men det e lite halvtrist.
Har lite samma problem...lyckas nästan alltid få på mig en handgranat med en gång, så jäkla störande. Sen verkar jag dö mkt lättare än fienden Så s&d har inte hunnit bli ngn favorit för mig än tyvärr.
Klassiker, beror på att du springer direkt i en riktning som rutinerade spelare VET att minst en oftast gör, så det är bara att låta granaterna hagla och hoppas på napp. Åtgärd, spring nåt annat konstigt håll, eller/och vänta lite i "starten", är ju inte 100m vi springer så varför denna brådska som alla (ink. mig) för det mesta verkar ha?  Gillade inte heller S&D i början, men det är en sån härlig känsla i att faktiskt avsluta någons medverkan i rundan när man dödar nån, och man vet att han inte kommer sätta kniven i ryggen på dig 5sek. senare.. Bara att nöta, sen älskar man det!
Redigerat av Dr. Death, 28 February 2008 - 09:07.
Postad 28 February 2008 - 09:05
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Det går inte att bjuda in sig själv men man kan "visa" att man är online och vill lira. Jag brukar alltid skicka invites direkt när jag kommer in i spelet. Då förväntar jag mig inte att alla ska komma in i mitt party, för det är en stor chans att de är mitt uppe i en match. När matchen är slut ser dom min invite och förhoppningsvis invitear dom mig eller tackar ja till min invite. Så det gäller att ha lite tålamod och inte tro att man blir dissad
Edit: svar till ekke201
Redigerat av Unregisteredda254153, 28 February 2008 - 09:06.
Postad 28 February 2008 - 09:12
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Klassiker, beror på att du springer direkt i en riktning som rutinerade spelare VET att minst en oftast gör, så det är bara att låta granaterna hagla och hoppas på napp. Åtgärd, spring nåt annat konstigt håll, eller/och vänta lite i "starten", är ju inte 100m vi springer så varför denna brådska som alla (ink. mig) för det mesta verkar ha?
Jag har också börjat avvakta i starten på de kartor som jag vet att det kommer komma femtioelva granat på en direkt. Igår blev jag riktigt pissarg! Spela med MP5:an och hade stopping power. Lägger 1 ½ magasin i en snubbe, gissa om han dog? Svar: NEJ! Den snubben måste ha haft juggernaut x 5!
Redigerat av Unregisteredda254153, 28 February 2008 - 09:13.
Postad 28 February 2008 - 09:52
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Idag blir det hem tidigt från kneget för att spela så jag kommer nog köra från 16.30 till 12 ungefär för att ta igen att jag inte fick spela något igår. Så är folk sugna på lite band of brothers så är det bara att logga på......
Postad 28 February 2008 - 10:52
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Klassiker, beror på att du springer direkt i en riktning som rutinerade spelare VET att minst en oftast gör, så det är bara att låta granaterna hagla och hoppas på napp. Åtgärd, spring nåt annat konstigt håll, eller/och vänta lite i "starten", är ju inte 100m vi springer så varför denna brådska som alla (ink. mig) för det mesta verkar ha?
Gillade inte heller S&D i början, men det är en sån härlig känsla i att faktiskt avsluta någons medverkan i rundan när man dödar nån, och man vet att han inte kommer sätta kniven i ryggen på dig 5sek. senare..
Bara att nöta, sen älskar man det!
Ett tredje alternativ om du vill kuta och kasta granater är att se till att använda Perken "Extreme conditioning" så kommer du snabbare fram än dina motståndare och kan på så vis träffa dem utan att själv bli träffad.... Jag brukar alltid skicka invites direkt när jag kommer in i spelet. Då förväntar jag mig inte att alla ska komma in i mitt party, för det är en stor chans att de är mitt uppe i en match. När matchen är slut ser dom min invite och förhoppningsvis invitear dom mig eller tackar ja till min invite. Så det gäller att ha lite tålamod och inte tro att man blir dissad 
Jo, så gör jag med.... Brukar alltid behöva kolla challenges och perks i början så det brukar vara lagom att göra det när alla spelar klart sina spel och tills invitsen kommer.... Igår blev jag riktigt pissarg! Spela med MP5:an och hade stopping power. Lägger 1 ½ magasin i en snubbe, gissa om han dog? Svar: NEJ! Den snubben måste ha haft juggernaut x 5!
Eller så hade han Perken: Lagg x 10  RÅkade ut för det vid ett tillfälle när jag smög bakom en snubbe och knivade honom 3 ggr(!!!!) i ryggen utan att han dör och han vänder sig om och skjuter mig i magen! Bläh!!! Fy ******** va trist! Nej, antal pungkulor  (Hoppas ingen tar illa upp, jag var bara tvungen :-)
, jag dör av skratt. Roligaste jag hört idag, mer sånt Numero1!
Heheh...kul att höra att min trista humor uppskattas...jag gör mitt bästa för att liva upp stämningen
Redigerat av Numero1, 28 February 2008 - 10:50.
Postad 28 February 2008 - 10:54
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Igår blev jag riktigt pissarg! Spela med MP5:an och hade stopping power. Lägger 1 ½ magasin i en snubbe, gissa om han dog? Svar: NEJ! Den snubben måste ha haft juggernaut x 5! Eller så hade han Perken: Lagg x 10 
Hade skumt lagg härom kvällen på Backlot. Sprang bakom en kille med AK 47 + silencer och tömde ett mag i ryggen på han utan att han ville lägga sig ner på mage och be om nåd. Och i nästa veva kunde jag stå med samma vapen och skjuta fi över halva kartan, trots att de inte stod still. Det borde vara omöjligt. När låser man upp Perken 10x lagg?
Redigerat av h_z, 28 February 2008 - 10:55.
Postad 28 February 2008 - 11:06
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Jag har inte sett dig spela så mycket på s&d eftersom du dör direkt.. haha skämt åsido men jag kan gissa att du spelar lite avvaktande.. och det brukar inte funka så bra i SD du måste veta innan rundan börjar var du ska tex Jag var med om det märkligaste idag! när jag defusade bomben, så sprängdes den i samma millisekund som ja var klar, så bägge lagen fick var sin runda !  såg hel sjukt ut.. btw så använder jag perken "extreme condition" så jag dör nästan aldrig av granater numera eftersom att jag är snabbare än motståndaren räknat med..
Redigerat av Lobello, 28 February 2008 - 11:07.
Postad 28 February 2008 - 11:19
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Det där med att komma fram först är rätt överskattat tycker jag.....åtminstone i HQ....kommer man först fram där så innebär det oftast bara att man blir dödad eftersom man inte har någon backup........för dem som vill springa fort och länge kan dock rekommenderas p90 med extreme condition.....då kan man kuta hur mycket man vill nästan. Det kan finnas en fördel med denna kombination i S & D på vissa banor när man hinner kuta runt och anfalla fienden i ryggen....då brukar man kunna knäppa ett par stycken innan de ens vet vad som hände....  .......desstuom så räcker ju magasinet på p90 för att klippa åtminstone två snubbar utan att ladda om.....
Postad 28 February 2008 - 11:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag upptäckte i förrgårkväll/natt att det var rätt kul med sniper-bössor. Fast jag spelade som jag brukar och lyckades få ihop ~80 kills med den gröna snipern på 5-6 matcher.  Inte illa för en nybörjare tycker jag.
Sitta i ett hörn och lurpassa med sniper är fel teknik!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 February 2008 - 11:57.
Postad 28 February 2008 - 12:05
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Gillade inte heller S&D i början, men det är en sån härlig känsla i att faktiskt avsluta någons medverkan i rundan när man dödar nån, och man vet att han inte kommer sätta kniven i ryggen på dig 5sek. senare..
Bara att nöta, sen älskar man det!
Är garanterat så...ska försöka hålla tillbaka snabbspringandet ikväll. Men ibland så är de inte den logiska delen av hjärnan som styr utan oftast vill ja bara fram å döda. Speciellt om man blir sprängd ett par ggr så minskar ju inte lusten/hastigeten att få tag i den jäkelen som handgranata mig!
Postad 28 February 2008 - 12:26
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Postad 28 February 2008 - 12:28
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Känns igen, ännu roligare är när det är en och samma snubbe som dödar en typ 3ggr irad med sina JÄVLA granater!
Dock så var jag med i en omgång för ett tag sedan där vi mötte ett lag med flera guldkors i på WetWork, där lyckades faktiskt JAG knäppa en och samma snubbe 2ggr irad med granater direkt i början, tredje gången så skadade jag honom bara kraftigt...
Men snacka om den killen hade rutiner (jag med för den delen), samma sak tre gånger irad...
Postad 28 February 2008 - 12:31
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Jag upptäckte i förrgårkväll/natt att det var rätt kul med sniper-bössor. Fast jag spelade som jag brukar och lyckades få ihop ~80 kills med den gröna snipern på 5-6 matcher. Inte illa för en nybörjare tycker jag. 
Sitta i ett hörn och lurpassa med sniper är fel teknik! 
Inte illa Den gröna sniperbössan är den bästa tycker jag.. brukar dock bara använda sniper på bloc i S&D och oftast brukar jag hinna få 150kills innan level 55 beror iofs på hur många gånger man får spela bloc, som har blivit en liten favorit i S&D samanhang.. annars är den bland dom tråkigaste Jag var med om det märkligaste idag! när jag defusade bomben, så sprängdes den i samma millisekund som ja var klar, så bägge lagen fick var sin runda ! såg hel sjukt ut..
Redigerat av Lobello, 28 February 2008 - 12:36.
Postad 28 February 2008 - 12:39
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Känns igen, ännu roligare är när det är en och samma snubbe som dödar en typ 3ggr irad med sina JÄVLA granater!
Dock så var jag med i en omgång för ett tag sedan där vi mötte ett lag med flera guldkors i på WetWork, där lyckades faktiskt JAG knäppa en och samma snubbe 2ggr irad med granater direkt i början, tredje gången så skadade jag honom bara kraftigt...
Men snacka om den killen hade rutiner (jag med för den delen), samma sak tre gånger irad...
Hehe jo oftast har man en favorit väg på alla banor som man nästan alltid springer.. men jag har faktiskt börjat utnyttja spawn positionen nu för att komma första till olika ställen.. ibland om man spawnar "fel" och springer den vanliga vägen så kommer man försent och blir granatad.. speciellt om man blir blockad av dina lagkamrater när man ska iväg
Postad 28 February 2008 - 13:18
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Jag upptäckte i förrgårkväll/natt att det var rätt kul med sniper-bössor. Fast jag spelade som jag brukar och lyckades få ihop ~80 kills med den gröna snipern på 5-6 matcher. Inte illa för en nybörjare tycker jag. 
Sitta i ett hörn och lurpassa med sniper är fel teknik!  Inte illa Den gröna sniperbössan är den bästa tycker jag..
Jag föredrar M21, liten rekyl och snabb att ladda om! Favvo bland sniperrifels! Den sista .50 cal låter najs men har på tok för kraftig rekyl så att det är svårt att träffa... Någon som någonsin anvönder hagelbössorna? Jag tycker att de suger!
Postad 28 February 2008 - 13:24
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Sitta i ett hörn och lurpassa med sniper är fel teknik!  Inte illa Den gröna sniperbössan är den bästa tycker jag.. Jag föredrar M21, liten rekyl och snabb att ladda om! Favvo bland sniperrifels! Den sista .50 cal låter najs men har på tok för kraftig rekyl så att det är svårt att träffa...
Någon som någonsin anvönder hagelbössorna? Jag tycker att de suger!
M40A3 är nog nog min favorit, efter .50 cal Barreten. Förut gillade jag mest M21 + Dragonov pga att de är just snabba på nästa skott. Men nu tycker jag de andra bössorna med mer drag i är trevligare...one shot, one kill. Hagelbrakarna funkar ju på typ shipment, och vacant (när man är inomhus iaf).
Postad 28 February 2008 - 13:33
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Det är väl ingen av sniperbössorna som är dödande på ett skott utan stopping power såvida man inte träffar i huvudet väl
Postad 28 February 2008 - 13:44
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Det är väl ingen av sniperbössorna som är dödande på ett skott utan stopping power såvida man inte träffar i huvudet väl 
De som är sega på nya skott tycker jag man kan sätta en kula i bröstet, hals, huvud och få dödande på ett skott. Med stopping power då iaf. Hade en skönt kill med .50 på crossfire. Jag stod på övervåningen i restauranten och en kille kommer hoppandes över muren vid bussen, riktning mot mig. Sätter en kula lite hastigt någonstans i hans överkropp när han är i luften och det såg ut som om han hoppa rätt in i väggen!  Edit: Headshots är alltid ett säkertkort. Särskilt om den man avser att lägga ner har juggernaut.
Redigerat av h_z, 28 February 2008 - 13:45.
Postad 28 February 2008 - 13:52
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Igår gick det rent ut sagt skit, träffa ingenting. Men såklart dog man.
Idag gick det lite bättre, men inte 100% klockrent än.
Får se vad morgondagen bjuder på!
Redigerat av Unregistered28641812, 28 February 2008 - 21:51.
Postad 28 February 2008 - 14:16
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Blir lite sugen på att börja snipa igen :-)
Får inte så många kills på det sättet dock :-(
Postad 28 February 2008 - 14:30
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Hade en skönt kill med .50 på crossfire. Jag stod på övervåningen i restauranten och en kille kommer hoppandes över muren vid bussen, riktning mot mig. Sätter en kula lite hastigt någonstans i hans överkropp när han är i luften och det såg ut som om han hoppa rätt in i väggen!
Hehe, Vi spelade en TDM för ett tag sen på pipeline, kan ha varit TT iofs, och en motståndare hade satt sig vid MGn uppe i det lilla huset - jag smyger mig upp bakom han i huset och skjuter han i ryggen samtidigt som l2ickard skjuter på han utifrån och killen mer eller mindre flyger ut genom fönstret. Såg skitskumt ut ungefär som han var gjort av ballonger och det blev punka i ena änden.
Postad 28 February 2008 - 15:12
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Hehe,
Vi spelade en TDM för ett tag sen på pipeline, kan ha varit TT iofs, och en motståndare hade satt sig vid MGn uppe i det lilla huset - jag smyger mig upp bakom han i huset och skjuter han i ryggen samtidigt som l2ickard skjuter på han utifrån och killen mer eller mindre flyger ut genom fönstret. Såg skitskumt ut ungefär som han var gjort av ballonger och det blev punka i ena änden. 
Ursäkta min humor nu, men det kanske var lite fel på hit boxen så du träffa han i baken?  Gaser i magen!
Redigerat av h_z, 28 February 2008 - 15:23.
Postad 28 February 2008 - 15:14
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Killar, vi ses snart online.....
Postad 28 February 2008 - 15:31
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Killar, vi ses snart online.....
Tack så mycket för den du! Shit vad sugen jag blev nu... Så vet man ju att man endast kommer kunna lira en liten stund efter 21, typ... ^GRRRRR*
Postad 28 February 2008 - 16:12
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Vi spelade en TDM för ett tag sen på pipeline, kan ha varit TT iofs, och en motståndare hade satt sig vid MGn uppe i det lilla huset - jag smyger mig upp bakom han i huset och skjuter han i ryggen samtidigt som l2ickard skjuter på han utifrån och killen mer eller mindre flyger ut genom fönstret. Såg skitskumt ut ungefär som han var gjort av ballonger och det blev punka i ena änden. 
Hehe, jag stod uppe på taket mitt emot och såg hela scenariot, såg helt galet ut. Han landade ju typ fem meter utanför huset!
Postad 28 February 2008 - 16:38
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Hehe, jag stod uppe på taket mitt emot och såg hela scenariot, såg helt galet ut. Han landade ju typ fem meter utanför huset!
Har varit med om det själv.. om man blir snipad presis när man ska hoppa ut genom ett fönster tex så flyger man som en vante
Postad 28 February 2008 - 16:48
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Hehe dom där gångerna är riktigt roliga o se, om man lyckas träffa någon med .50 cal när denne hoppar/är luftburen så kan man bjuda dom på en ordentlig flygtur
Postad 28 February 2008 - 16:52
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Tidigare när det fanns ett Oldcore-läge där alla vapen gjorde mycket mer skada såg man ofta sådana fenomen, ett klockrent headshot med standarbössan Skoprion kunde få en motståndare att hjula flera varv i 10 meter. En annan fastnade mot en vägg, ungefär som killen i Hot Shots 2.
Postad 29 February 2008 - 09:44
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Killar, vi ses snart online..... Tack så mycket för den du! Shit vad sugen jag blev nu... Så vet man ju att man endast kommer kunna lira en liten stund efter 21, typ... ^GRRRRR*
Så går det när man säger "alla på Högberg" till ett helt MHB lag :-) I går gick det helt värdelöst...jag hoppas att det berodde på lagg. "Connection interupted" 3 ggr i en match i går. :-( Tack för invitsen killar, dessvärre lyckades jag bara komma med vid något enstaka tillfälle men med tanke på hur illa det gick så var det kasnke lika bra. ha en bra dag!
Postad 29 February 2008 - 09:54
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Så går det när man säger "alla på Högberg" till ett helt MHB lag :-)
I går gick det helt värdelöst...jag hoppas att det berodde på lagg. "Connection interupted" 3 ggr i en match i går. :-(
Tack för invitsen killar, dessvärre lyckades jag bara komma med vid något enstaka tillfälle men med tanke på hur illa det gick så var det kasnke lika bra.
ha en bra dag!
Ja, igår blev det min tur att köra mot ett lag med MHB'are i S&D. Men det gick ju rätt bra ändå. Tycker vi fick till en del roliga matcher i går. Främst när vi körde TDM där på slutet. Tack Merger för varningarna på Pipeline efter att vi förstört deras tillhåll i lilla huset. Jag tog tunneln i underifrån, mötte en kille som jag knivade, sen när jag kom upp i huset stod det 2 el. 3 snipers där som jag lyckades plocka. Och efter Mergers varning kom det en sniper ner från taket när jag var utanför, honom lyckades jag skjuta med G3:an när han hoppade. Lyckades även med bragden att kniva en kille genom tegelväggen i hangaren närmast lilla huset. Han dog dock inte utan backade ut och kastade in granater. Då sprang jag runt och ut, och se där. Där stod han med ryggen mot mig och väntade på att jag skulle komma ut från den andra öppningen igen.
Postad 29 February 2008 - 11:00
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Postad 29 February 2008 - 11:06
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
L2ickard och morlock, min dotter vaknade igår så de var därför jag var tvungen att försvinna lite plötsligt
hoppas det gick bra !
Postad 29 February 2008 - 13:35
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
L2ickard och morlock, min dotter vaknade igår så de var därför jag var tvungen att försvinna lite plötsligt hoppas det gick bra ! 
Det är OK. Jag tror att vi vann de mesta vi spelade iaf, trots att allt jag gjorde igår gick åt pipsvängen. Spelade uruselt varenda match och gick ner .01 i K/D också. Tur att l2ickard aldrig har svackor.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 February 2008 - 13:39.
Postad 29 February 2008 - 14:37
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
L2ickard och morlock, min dotter vaknade igår så de var därför jag var tvungen att försvinna lite plötsligt hoppas det gick bra !  Det är OK. Jag tror att vi vann de mesta vi spelade iaf, trots att allt jag gjorde igår gick åt pipsvängen. Spelade uruselt varenda match och gick ner .01 i K/D också. Tur att l2ickard aldrig har svackor. 

Ja, vi måste göra om det att spela TT nån mer gång, tycker vi funkade riktigt bra ihop! var lite trist att förlora den där sabotage matchen när L2ickard hamnade i andra laget.. Jag märkte då inte att det gick dåligt för dig! tyckte de gick ganska bra för alla 3
Postad 29 February 2008 - 14:59
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Ja, vi måste göra om det att spela TT nån mer gång, tycker vi funkade riktigt bra ihop! var lite trist att förlora den där sabotage matchen när L2ickard hamnade i andra laget.. Jag märkte då inte att det gick dåligt för dig! tyckte de gick ganska bra för alla 3 
Abolsut, blir mer spel ikväll, tänkte sätta av hela kvällen.  Igår gick det väl hyffsad till en början men det var mot småtimmarna det gick åt skogen... (Kanske var trött? (konstigt...) slutade spela 0330)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 February 2008 - 14:59.
Postad 29 February 2008 - 15:06
SonySamppa79
-
SonySamppa79
-
Veteran
-
-
1832 inlägg
*snyft* saknar redan TT med morlock och primare2
Postad 29 February 2008 - 16:14
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
*snyft* saknar redan TT med morlock och primare2 
Dags att börja om då!  Numero1 var tvungen dra nu, vi får spela mer sen!
Postad 01 March 2008 - 10:31
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Igår funkade det riktigt bra, nästan inte en enda "host ended game" tror det var för att nån av oss var host!
Postad 01 March 2008 - 11:31
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
sorry att jag drog inatt men var sjukt trött å min reaktionsförmåga vat lika med noll så jag var inte till någon hjälp ändå
Postad 01 March 2008 - 14:14
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jo igår var det inte speciellt mycket problem, vi körde ju mot den där V'S-klanen i hur många matcher som helst.
Tack för TT också l2ickard och Hyvonen, vi vann nog allt tror jag?
Postad 01 March 2008 - 19:27
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Jo igår var det inte speciellt mycket problem, vi körde ju mot den där V'S-klanen i hur många matcher som helst.
Jag tror bara jag var med i 3matcher mot dom.. vann ni resten mot dom med?
Postad 02 March 2008 - 03:08
Unregistered855fa694
-
Unregistered855fa694
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Ja,TT var riktigt kul. Var lite orolig att jag skulle förstöra mer än göra nytta med tanke på att jag var precis hemkommen från puben.  Men vi krossade rätt fint tycker jag.
Postad 03 March 2008 - 07:42
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Kul att lira igår, första gången jag riktigt kunde sitta ner en stund efter jag fått min nya router, men nu är det laggfritt 
I början var det helt ovant efter typ 1v utan att spela, men det kom igen relativt fort, mer spel efter kvällspasset här på sjukan
Postad 03 March 2008 - 08:44
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jaha....nu blir man tvungen att klara sig utan i två dagar.......intressant hur det ska gå....
Postad 03 March 2008 - 09:37
Unregistered4eba3a31
-
Unregistered4eba3a31
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Edit...postade i fel tråd...
En annan sak har fått några invites men lyckas aldrig komma in på dessa, vad göra ?
Om det sedan är ngn som har full på sin lista med oaktiva spelare kan ni inte rensa lite...
Nu när man lärt sig springa så kanske man kan få vara lite kanonmat i ngb MHB match...är online nästa varje kväll.
När tanta somnat runt 21 - 22 så börjar kvällen på riktigt...
Postad 03 March 2008 - 09:41
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Jaha....nu blir man tvungen att klara sig utan i två dagar.......intressant hur det ska gå.... tvungen?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|