Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 May 2008 - 09:51

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Jag har lyckats få till 39-9 i TDM på Creek, körde med MP5:an med ljuddämpare, 3granater, extrem kondition och stoppingpower, så sniper är inget måste... :lol:

Grymt spelat! MP5:an är störtskön att lira med! Jobbigt bara om man inte kör med bandoiler... skotten har en tendens att ta slut :)

Postad 05 May 2008 - 11:22

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
En annan fördel är att den är väldigt populär så man hittar ofta ammo alt. extrabössa hos sina offer! :)

Det som jag kan tycka är lite knepigt med MP5:an är att jag spelar bättre med ljuddämpare än utan, borde ju vara tvärt om då ljuddämparen tar bort en del av kraften i vapnet, annars borde det ju vara skitsamma! B) :lol:

Ang. Creek så är det oerhört tillfredställande att "gå runt" FI och sen skära halsen av alla snipersarna en efter en, hehe.. B)

Folk som inte behärskar sniperbössan är lätta offer som man kan skörda en hel del av, dock värre när de är duktiga typ akerren och Jenslu, gäller ju att även klara av närstrider! :P
Personligen är jag värdelös med sniperbössan.. :blush:

Postad 05 May 2008 - 11:36

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

På tal om ingenting och med risk att upprepa nåt som säkerligen tagits upp på nån av de andra 65 sidorna...

När man lirar online... finns det NÅGON möjlighet att stänga av ljudet så man slipper höra 14 pers som sitter och skriker, pratar hebreiska eller bara försöker fördärva spelupplevelsen med div ljud/musik och annan skit...???

Nu har jag ganska blundat hela tiden, men Hylle spelar du COD? :) Måste adda dig. :lol:

Redigerat av Unregistered28641812, 05 May 2008 - 11:36.

Postad 05 May 2008 - 11:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
På Creek spelar jag oftast med overkill MP5 + Sniper, men enbart när det gäller S&D.

Eller iofs, spelar bara med LMG just nu. :)
Spoiler

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 May 2008 - 13:30.

Postad 05 May 2008 - 11:55

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

En annan fördel är att den är väldigt populär så man hittar ofta ammo alt. extrabössa hos sina offer! :)

Det som jag kan tycka är lite knepigt med MP5:an är att jag spelar bättre med ljuddämpare än utan, borde ju vara tvärt om då ljuddämparen tar bort en del av kraften i vapnet, annars borde det ju vara skitsamma! B) :lol:

Ang. Creek så är det oerhört tillfredställande att "gå runt" FI och sen skära halsen av alla snipersarna en efter en, hehe.. :blush:

Folk som inte behärskar sniperbössan är lätta offer som man kan skörda en hel del av, dock värre när de är duktiga typ akerren och Jenslu, gäller ju att även klara av närstrider! :P
Personligen är jag värdelös med sniperbössan.. :blush:

Håller med om att mp5an är mycket bättre med ljuddämpare än utan B)
På creek kör jag med mp5 å extreme condition och håller mig borta från de två höjderna där alla snipers bygger bo, då är det lätt å springa fram till dem å samla lätta head shots.

Angående snipers så provade jag snipra igår nu när jag har skaffat en riktig tv att spela på och till min förvåning så gick det klart över förväntan lyckades få 7-1 i en s/d match på "raketbas banan" å vart bäst i laget. Men kommer nog aldrig överge min mp5a.

Postad 05 May 2008 - 12:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
igår va ja nöjd,, spelade en S&D match på crach och kom först av alla,, hade 12-2 när matchen var slut.. det är mitt rekord på S&D
är nog inte mycket och komma med om man jämför med många av er som är med i MHB klanen men jag är helnöjd i alla fall :)

de roliga va att i motståndarlaget va de 4st som va i samma klan och dom sa att de va deras favoritbana och att dom va oslagbara på den banan.. tror vi vann med 4-1 :lol:

Postad 05 May 2008 - 13:40

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Tror det handlar om att den är en av de svåraste banorna, och man känner att man har dålig kontroll över sin situation.

Många flervåningshus osv. som gör att man måste nästan ha ögon i nacken känns det som, men för en bra spelare med koll på banan så är den nog en drömbana..

Jag gillar chinatown!! :)
Kul med alla små gömställen och möjligheter att minera...:lol:
Creek får jag ju bara springa, och springa för att bli dödad och så får jag börja om från början med att springa och springa.... osv

Postad 05 May 2008 - 14:03

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag gillar chinatown!! :)
Kul med alla små gömställen och möjligheter att minera...:lol:
Creek får jag ju bara springa, och springa för att bli dödad och så får jag börja om från början med att springa och springa.... osv

"Jag står vid B, om jag slutar att prata är jag död"

Redigerat av h_z, 05 May 2008 - 14:03.

Postad 05 May 2008 - 15:07

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Jag har en fråga om en challange, Flawless (inte dö under en hel match) gäller inte den vid s/d matcher? Spelade en match igår vårt lag vann med 4-0 och jag dog inte på hela matchen men endå fick jag inte done på den. Måste man spela tdm el hq eller liknande? Om det är så så måste man ju bunkra in sig i ett avlägset hörn minerat med claymores å hoppas på att ingen ser en.

Postad 05 May 2008 - 15:24

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag har en fråga om en challange, Flawless (inte dö under en hel match) gäller inte den vid s/d matcher? Spelade en match igår vårt lag vann med 4-0 och jag dog inte på hela matchen men endå fick jag inte done på den. Måste man spela tdm el hq eller liknande? Om det är så så måste man ju bunkra in sig i ett avlägset hörn minerat med claymores å hoppas på att ingen ser en.

Nej man får den inte på S&D. Cage Match är nog den enklaste spelformen att fixa den på, men man får inte vinna för snabbt för då gills den inte. Tror matchen måste vara i minst 5 minuter eller liknande.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 May 2008 - 15:25.

Postad 05 May 2008 - 17:00

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

igår va ja nöjd,, spelade en S&D match på crach och kom först av alla,, hade 12-2 när matchen var slut.. det är mitt rekord på S&D
är nog inte mycket och komma med om man jämför med många av er som är med i MHB klanen men jag är helnöjd i alla fall :)

de roliga va att i motståndarlaget va de 4st som va i samma klan och dom sa att de va deras favoritbana och att dom va oslagbara på den banan.. tror vi vann med 4-1 :lol:

Det är därvid mitt rekord ligger oxå, Jenslu:s ligger på 24-?, så man ligger lite efter... hehe

B) B) :blush:

Postad 05 May 2008 - 22:41

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Nej man får den inte på S&D. Cage Match är nog den enklaste spelformen att fixa den på, men man får inte vinna för snabbt för då gills den inte. Tror matchen måste vara i minst 5 minuter eller liknande.

Jag brukar fixa den på team deathmatch.. brukar alltid finnas lite gräs eller dylikt att lägga sig i :P
under tiden kan man diska eller något ;)

Postad 05 May 2008 - 23:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag brukar fixa den på team deathmatch.. brukar alltid finnas lite gräs eller dylikt att lägga sig i :P
under tiden kan man diska eller något ;)

Fast det är väl ingen sport med det. Roligare att förnedra någon i Cage. :lol:

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 May 2008 - 23:08.

Postad 06 May 2008 - 01:31

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Fast det är väl ingen sport med det. Roligare att förnedra någon i Cage. :lol:

Jah! det ør mkt roligare :P (jag ør fortfarande færnedrad av matchen mot dig morlock) :D

PRIMARE2: Jag har inte spelat så mkt den sista perioden(har roat mig på annat hål(l) ;) )

Tycker iaf att vi får kæra den dør "bronsmatchen", såg att jag fick en invite av dig igår kvøll, men satt redan å lirade å var påvøg till jobbet....

Instømmer med er andra, att mp5:an ør min ølskling ;)

Postad 06 May 2008 - 01:47

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
MORLOCK:

Vet inte om du har tid/ork eller lust :P , men jag berøttade fær en arbetskamrat om en spelare vid namn "morlock" som jag tycker e jøvligt bra i CoD4 :lol: , och hans polare nappade direkt på detta nør han fick hæra om det, och vill mæta dig i en cagematch-jag vet ØRLIGT TALAT inget om denna killen, mer øn att min arbetskamrat søger att han ør "vøldigt bra"..

Om du VILL spela en match mot honom så søg till. ;)

Postad 06 May 2008 - 02:25

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
dallan1981: Förstår att du inte sitter med svenskt tangentbord, men det blir riktigt svårläst när du sätter in ø där det ska vara ä, istället för att sätta in det där det ska vara ö. Och samtidigt sätter du in æ där det ska vara ö.

Vore lättare/mer riktigt om du gjorde tvärtom. Dvs: ø = ö. æ = ä. Inte tvärtom.

Postad 06 May 2008 - 03:34

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

dallan1981: Förstår att du inte sitter med svenskt tangentbord, men det blir riktigt svårläst när du sätter in ø där det ska vara ä, istället för att sätta in det där det ska vara ö. Och samtidigt sätter du in æ där det ska vara ö.

Vore lättare/mer riktigt om du gjorde tvärtom. Dvs: ø = ö. æ = ä. Inte tvärtom.

Jag skriver som detta (jobbets) tangentbord ør konfigurerat, går inte in på detaljer kring det.

Om du har stora problem med det så kan du ringa BRIS jour telefon.

Redigerat av dallan1981, 06 May 2008 - 03:37.

Postad 06 May 2008 - 07:37

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Tack igår, för en av de roligaste omgångarna jag varit med om :D

Först när vi var 6 MHBare och en engelsman kommer in och konstaterar att det är ett lag som vill äta upp honom levande och kläcker ur sig..."What the heck?!!" och lämnar lobbyn illa kvickt.

Sedan så blir lobbyn full och en massa kaxiga jänkare kör sitt vanliga tugg..."We gonna kill you MHB Co**sucking mother****ers" med mera.
Efter en 4-0 runda i S&D är de helt knäpptysta i lobbyn och efter kross i rundan efter som blev 4-1 (el. var det 4-0?)
Så var det en av jänkarna som erkände att vi piskade dem rejält och han frågade
vad MHB betyder och Primare förklarar vänligt "My Home Cinema in swedish" :P
Då blev de ödmjuka helt plötsligt! Vissa måste lära sig den hårda vägen som frugan så klockrent uttryckte det ;)
Oj vad jag skrattade.....

Kul spel och bra samarbete!
Tack killar, jag kommer att minnas den rundan!

ja, jag dog nog där har jag för mig :lol:
...men taktiken funkade, ni viste ju att de var vid B då ;)

För engångs skull började en match riktigt bra (på Creek fö), jag hade faktiskt 12-1, (lyckades få en helikopter direkt) och så skulle jag byta vapen (via choose option) och har fått typ 4 invites och måste stå och välja "no" på alla fyra och hinner bli dödad 2 ggr innan jag kan byta vapen och fortsätta :D
Det var lite snopet...har lärt mig läxan, Borde börja köra Overkill istället!!

Redigerat av Numero1, 06 May 2008 - 07:43.

Postad 06 May 2008 - 08:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag skriver som detta (jobbets) tangentbord ør konfigurerat, går inte in på detaljer kring det.

Om du har stora problem med det så kan du ringa BRIS jour telefon.

Måste vara en inkompetent snubbe som konfigurerat det, halvanalfabet? :P ;)

Postad 06 May 2008 - 08:08

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Tack igår, för en av de roligaste omgångarna jag varit med om :lol:

Först när vi var 6 MHBare och en engelsman kommer in och konstaterar att det är ett lag som vill äta upp honom levande och kläcker ur sig..."What the heck?!!" och lämnar lobbyn illa kvickt.

Sedan så blir lobbyn full och en massa kaxiga jänkare kör sitt vanliga tugg..."We gonna kill you MHB Co**sucking mother****ers" med mera.
Efter en 4-0 runda i S&D är de helt knäpptysta i lobbyn och efter kross i rundan efter som blev 4-1 (el. var det 4-0?)
Då blev de ödmjuka helt plötsligt! Vissa måste lära sig den hårda vägen som frugan så klockrent uttryckte det ;)

Var det dom som vi ägde på strike? och crash? Tyckte dem skrek en massa innan matchen började men hade ändrat ton efter matchen. Hade inte kopplat i headsetet så hörde inte så bra vad som sas. Detta kanske också märktes när jag fick springa och skjuta mot vissa av er för att få eran uppmärksamhet att det är lugnt att följa efter mig å planta bomben.
Men det var skoj och spela igår även om mitt personliga resultat varierade kraftigt, men vårat lag vann väl de flesta matcherna vi spelade.
Varje gång broadcast kommer så blir jag så glad det är verkligen min favvo bana i s/d.

Postad 06 May 2008 - 08:40

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Tack igår, för en av de roligaste omgångarna jag varit med om :lol:

Låter riktigt trevligt! har inte kunnat spela så mycket dom senaste dagarna.. har gjort om kaklet i köket osv men nu är jag klar så nu blir det spela av.. ;)

Postad 06 May 2008 - 09:00

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Var det dom som vi ägde på strike? och crash? Tyckte dem skrek en massa innan matchen började men hade ändrat ton efter matchen. Hade inte kopplat i headsetet så hörde inte så bra vad som sas. Detta kanske också märktes när jag fick springa och skjuta mot vissa av er för att få eran uppmärksamhet att det är lugnt att följa efter mig å planta bomben.
Men det var skoj och spela igår även om mitt personliga resultat varierade kraftigt, men vårat lag vann väl de flesta matcherna vi spelade.
Varje gång broadcast kommer så blir jag så glad det är verkligen min favvo bana i s/d.

Ja det var det...
Aha, var det därför du sköt på mig ibland :P

Låter riktigt trevligt! har inte kunnat spela så mycket dom senaste dagarna.. har gjort om kaklet i köket osv men nu är jag klar så nu blir det spela av.. :lol:

Du är MER än välkommen ;)
Vi har saknat dig i laget brorsan....

Redigerat av Numero1, 06 May 2008 - 12:07.

Postad 06 May 2008 - 12:47

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Då vi är ett gäng som bor i Stockholm och hörs rätt ofta online och spelar, skulle jag tycka att det vore trevligt att ses någon eftermisddag i solen och ta en öl...(eller annat)
Förslagsvis antingen i gräset på Djurgården eller på t. ex Stures uteservering (om ni vill vara på ett ställe)...

Vad säger ni?

Postad 06 May 2008 - 12:52

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Då vi är ett gäng som bor i Stockholm och hörs rätt ofta online och spelar, skulle jag tycka att det vore trevligt att ses någon eftermisddag i solen och ta en öl...(eller annat)
Förslagsvis antingen i gräset på Djurgården eller på t. ex Stures uteservering (om ni vill vara på ett ställe)...

Vad säger ni?

Synd att jag inte bor i stockholm, då hade jag hakat på :P

Postad 06 May 2008 - 13:03

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Vad säger ni?

Jag har försökt få till det där men det har varit lite svalt intresse innan åtminstone.........jag är alltid på.....och jag tror nog att Kajoh också hänger på om han får för Karro.... :P ......Noseone bor ju också i stan så honom kanske vi kan lyckas få med.......InZane tror jag huserar i närområdet också så vi kanske kan bli en del.....

Postad 06 May 2008 - 13:10

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Jag har försökt få till det där men det har varit lite svalt intresse innan åtminstone.........jag är alltid på.....och jag tror nog att Kajoh också hänger på om han får för Karro.... ;) ......Noseone bor ju också i stan så honom kanske vi kan lyckas få med.......InZane tror jag huserar i närområdet också så vi kanske kan bli en del.....

Ny taktik! Jag tar med Karro :P
Skämtåsido! Jag hänger såklart med.

Postad 06 May 2008 - 13:39

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Då är vi tre!
Vilka mer hänger med??

Ni som inte bor i Stockholm, har ni vägarna fröbi snart, i så fall vilket datum, så kan vi försöka se till att så många som möjligt har möjlighet att ses?!!

Synd att jag inte bor i stockholm, då hade jag hakat på :P

Kommer du hit på besök kanske snart??

Postad 06 May 2008 - 14:06

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Är det en vardag är jag på. Helgerna tillbringar jag numer i båten med fiskespö i handen. Eller fritidshusrenoverandes.....

ännu mer OT:
Merger kan du inte lägga upp en bild på din nya duk. Jag försöker få ihop hur jag skulle göra, tvingas nog takmontera min duk om det blir köp av projektor. Annars hamnar nog bilden för högt om jag kör ovan TVn.

Postad 06 May 2008 - 14:31

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Är det en vardag är jag på. Helgerna tillbringar jag numer i båten med fiskespö i handen. Eller fritidshusrenoverandes.....

ännu mer OT:
Merger kan du inte lägga upp en bild på din nya duk. Jag försöker få ihop hur jag skulle göra, tvingas nog takmontera min duk om det blir köp av projektor. Annars hamnar nog bilden för högt om jag kör ovan TVn.

Ja gör det så kan jag me ge några tips :P
Merger hur kan du inte ha fått upp projjen med duk än?
Jag hade inte klarat av att ha nya prylar utan att installera det på direkten!!!

Vardagar funkar bra för mig. Då föreslår jag stures uteservering!!

Nu är vi 4!
Några fler?

Postad 06 May 2008 - 14:40

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Ja gör det så kan jag me ge några tips :P
Merger hur kan du inte ha fått upp projjen med duk än?
Jag hade inte klarat av att ha nya prylar utan att installera det på direkten!!!

Vardagar funkar bra för mig. Då föreslår jag stures uteservering!!

Nu är vi 4!
Några fler?

Jag jobbar i Sthlm och är här varje vardag så någon eftermiddag/tidig kväll kan jag nog.

Postad 06 May 2008 - 14:53

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Jag jobbar i Sthlm och är här varje vardag så någon eftermiddag/tidig kväll kan jag nog.

Grymt!

Antar att du är Fraztheman?
Adda mig om du vill...det vore kul!

Nu är vi 5 :P

Postad 06 May 2008 - 15:01

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Grymt!

Antar att du är Fraztheman?
Adda mig om du vill...det vore kul!

Nu är vi 5 :P

Ja på grund av vissa upptagna psn id fick jag knåpa ihop något.
Tror jag skickade "lägg till en vän" igår.

Postad 06 May 2008 - 15:17

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Då är vi tre!
Vilka mer hänger med??

Ni som inte bor i Stockholm, har ni vägarna fröbi snart, i så fall vilket datum, så kan vi försöka se till att så många som möjligt har möjlighet att ses?!!

Kommer du hit på besök kanske snart??

nja 5-6 juli är jag i stockholm
men jag var i stockholm 24-27 april så de var synd att det inte kom upp tidigare :P

Postad 06 May 2008 - 20:06

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Måste vara en inkompetent snubbe som konfigurerat det, halvanalfabet? :D :D

Du!, jag tror han är HELanalfabet? = ej svensk :P

Eller blir danska(norska?) tangentbord så?

Jaja, ho cares!? inget att tänka för mkt på, enligt mig :)

Postad 07 May 2008 - 06:13

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
.

Redigerat av andreassofus, 07 May 2008 - 13:12.

Postad 07 May 2008 - 09:18

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

nja 5-6 juli är jag i stockholm
men jag var i stockholm 24-27 april så de var synd att det inte kom upp tidigare :)

6:e kommer jag hem från Luxemburg (jobb) och då är det nationaldag så jag undrar hur mycket som är öppet i stan då??

(Tack för inbjudningar i går, vi var ett gäng MHB:are som spelade som jag inte ville svika...dock fick jag ju bara 25 poäng på två rundor så jag hade nog gjort dem en större tjänst om jag hade lämant dem :P )

Postad 07 May 2008 - 09:19

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Nja.....nationaldagen är i juni men Jensa kommer i juli........ :) ......jag röstar för att vi kör två gånger.....vi kanske t om kan dricka en pilsner denna veckan.....så tar vi ett nytt tillfälle när jensa kommer ner.

Postad 07 May 2008 - 09:27

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Jag har iaf fullt upp denna vecka och nästa. Min dotter fyller år nästa vecka så denna helg kommer släkt å vänner å nästa helg kommer det 15 andra vilda ungar. Å det skall städas, bakas, blåsa ballonger etc.... :P Blir glad om jag kommer kunna spela på kvällarna. :)

Postad 07 May 2008 - 12:58

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Nja.....nationaldagen är i juni men Jensa kommer i juli........ :P ......jag röstar för att vi kör två gånger.....vi kanske t om kan dricka en pilsner denna veckan.....så tar vi ett nytt tillfälle när jensa kommer ner.

jaja, Juli, då är det lugnt....ja varför inte 2 träffar?
jag är på om det är i stan...(dvs i stan :)

Postad 07 May 2008 - 13:07

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Evil_rodge och jag spelade mot en fransk klan i går "RFOM" eller något sådant tror jag att de hette.
På 45-60 sekunder var S&D matcherna över. De slog ut 6 pers direkt!

SÅ nu till kärnan...på Broadcast gick de mot varsin ingång, dvs två tog stora fönstret, två tog utgången vid ståltrappan och antagligen två gick upp på taket via ståltrappan innifrån vilket resulterade i ett granat regn och skott när vi försökte komma in i byggnaden oavsett vilken ingång vi försökte ta.....

En bra taktik som vi skulle kunna använda oss av om vi delar upp oss två och två. jag antar att de hade frag/special granades X3 som perk och de hivade på rejält med granater och kom sedan efter och pepprade!!

Jag var chockad och mäkta imponerad...vad säger du Evil_rodge?

Postad 07 May 2008 - 14:28

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Evil_rodge och jag spelade mot en fransk klan i går "RFOM" eller något sådant tror jag att de hette.
På 45-60 sekunder var S&D matcherna över. De slog ut 6 pers direkt!

SÅ nu till kärnan...på Broadcast gick de mot varsin ingång, dvs två tog stora fönstret, två tog utgången vid ståltrappan och antagligen två gick upp på taket via ståltrappan innifrån vilket resulterade i ett granat regn och skott när vi försökte komma in i byggnaden oavsett vilken ingång vi försökte ta.....

En bra taktik som vi skulle kunna använda oss av om vi delar upp oss två och två. jag antar att de hade frag/special granades X3 som perk och de hivade på rejält med granater och kom sedan efter och pepprade!!

Jag var chockad och mäkta imponerad...vad säger du Evil_rodge?

Om man använder extrme condition och mp5 brukar man kunna springa förbi "granatregnet" :)

Men visst låter det som en bra taktik att dela upp sig 2 och 2.

Redigerat av Lobello, 07 May 2008 - 14:30.

Postad 07 May 2008 - 21:25

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Varenda #%¤&(% spel blir connection interrupted. :unsure:

Händer mig väldigt sällan annars.

Nån mer med trubbel ikväll?

Postad 08 May 2008 - 07:08

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Om man använder extrme condition och mp5 brukar man kunna springa förbi "granatregnet" :unsure:

Men visst låter det som en bra taktik att dela upp sig 2 och 2.

Vi får testa någon dag....

I går var jag så trött att jag bara ville sova från att jag kom hem och resten av kvällen.
Jag spelade dessutom kass så jag gav upp rätt tidigt...

Redigerat av Numero1, 08 May 2008 - 07:09.

Postad 09 May 2008 - 07:36

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Killar, det var riktigt kul att spela S&D i går.
Skoj att vara 9 MHBare och lira tillsammans!

Bra jobbat!
jag vill ha en repis i kväll :)

Postad 09 May 2008 - 10:27

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Någon som vet vad detta beror på: Jag lirar 5-10 minuter så får jag meddelandet, "You have been disconnected from PSN". Beror på CoD4 eller mitt bredbandsbolag mån tro?

Postad 09 May 2008 - 10:29

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
I'm on it! Prepare to eat dirt.... :)

Har jag rätt i att folk verkat slutat upp med det värsta campandet? Förutom på creek men där är det ok att bosätta sig bakom nån sten.

Postad 09 May 2008 - 11:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har haft stora problem med att spela i ett par dagar nu.. antigen kommer det ett felmeddelande där det står att jag blir utloggad från psn men oftast står det connection interrupted hela tiden.. har inte lyckats spela en hel match utan att något av dom här två sakerna händer...

är det hos mig eller dom som felet liger?

Postad 09 May 2008 - 12:34

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Någon som vet vad detta beror på: Jag lirar 5-10 minuter så får jag meddelandet, "You have been disconnected from PSN". Beror på CoD4 eller mitt bredbandsbolag mån tro?

Lite väl generellt felmeddelande för att jag ska kunna säga vad det beror på...
Skulle kunna vara din ISP eller router kanske.
Tror inte det har med din PS3 att göra....men som sagt jag vet inte...

Postad 27 May 2008 - 12:11

big ben
  • big ben
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Ni som är hardcore gamers. Har ni någon speciell taktik för att snabbt levla upp? T.ex. Challanges som ni tar i en speciell ordning eller spelar ni uteslutande något speciellt "game" ex. domination osv?

Angående disconnected, sker oftare när vi delar på polarens uppkoppling. Men han upplever även det ibland när han spelar själv. Jag har inte upplevt något problem än så länge. Vet inte om det har med att man använder sig av trådlös överföring eller om det är pga att många som spelar samtidigt.

Postad 27 May 2008 - 12:29

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Ni som är hardcore gamers. Har ni någon speciell taktik för att snabbt levla upp? T.ex. Challanges som ni tar i en speciell ordning eller spelar ni uteslutande något speciellt "game" ex. domination osv?

Är man duktig skall man köra S&D, då kan man väl snitta mellan 500-800p per match. Annars är HQ något som genererar bra med poäng förutsatt att ditt lag cappar hq:t.
Ang. challanges så levlar jag m16,m4,ak47,g3,g36c,mp5,ak74u,p90 samt något sniper gevär under en prestige. Att få 150 kills med dessa vapen ger 13300 xp. Men man skall upp i ca 125000 xp innan man har nått lvl 55.

Sammanfattningsvis spela mycket å döda många är en bra kombination för att levla fort.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.