Finns det några MMA-fans här?
4348 svar till detta ämne
Postad 31 January 2011 - 08:18
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
"Don't be scared, homie!"
Diaz kommer alltid att vara en favorit. Han fick äta några fina skenben men han såg ut att klara dem ok. Diaz är hänsynslös, det gäller för domarna att vara med när han hänger på en sub, för han kör tills något pajjar, den där armen såg jävligt hyperextended ut.

Han får nog förbättra sitt försvar mot bensparkar för det här lär ju bli den nya taktiken mot Nick! Boxningsmässig är han ju för jäkla bra (även om det ser avigt ut), Strikeforce har verkligen en formkurva som pekar spikrakt uppåt! Det finns många fighter för Cyborg som vore roliga, killen ger verkligen allt. Nu väntar vi bara på ett samarbete mellan SF och Bellator. Edit: Förresten, om någon mer reagerade på detta från Nick:  Inget ovanligt egentligen, men anledningen verkar ha varit dessa herrar:  Jag trodde det var den kvinnliga cyborgen han riktade sig till först men det var det inte.
Redigerat av Kamui, 31 January 2011 - 08:40.
Postad 31 January 2011 - 11:11
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Reagerade oxå på det... "eff you, bit*h" tror jag han sa. Alltid kontroverser med bröderna diaz
Postad 01 February 2011 - 09:11
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Riktigt bra gala, såg den igår eftersom jag var bortrest.
Direkt efter Diaz var färdig med matchen vände han sig mot några utanför buren och sa några väl valda ord, dom svarade med att slänga vatten eller något annat på honom. Sedan kom han tillbaka dit efter en stund och sa F U bitch. Man skulle ju kunnat tänka sig att det var Mayhems plats, men jag tror knappast det. Diaz blev ju bortsläpad av sin corner och det var ju ovanligt förståndigt av deras camp.
Jacare hade inga problem att ta ner Lawler, väldigt oväntat eftersom Lawler är rätt bra på att förhindra det. Jacare var ju lite bättre på nedtagningar än dom flesta i BJJ också, men han är ju inte en elit-brottare.
Gracie och Jacare är dom sista man skall hamna på marken med.
Nu är det snart dags för Fedor igen, blir skoj att se hur han har tagit förlusten.
Pacman mot Mosley blir också en grym match senare i vår.
Postad 01 February 2011 - 09:19
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Riktigt bra gala, såg den igår eftersom jag var bortrest.
Direkt efter Diaz var färdig med matchen vände han sig mot några utanför buren och sa några väl valda ord, dom svarade med att slänga vatten eller något annat på honom. Sedan kom han tillbaka dit efter en stund och sa F U bitch. Man skulle ju kunnat tänka sig att det var Mayhems plats, men jag tror knappast det. Diaz blev ju bortsläpad av sin corner och det var ju ovanligt förståndigt av deras camp.
Jacare hade inga problem att ta ner Lawler, väldigt oväntat eftersom Lawler är rätt bra på att förhindra det. Jacare var ju lite bättre på nedtagningar än dom flesta i BJJ också, men han är ju inte en elit-brottare.
Gracie och Jacare är dom sista man skall hamna på marken med.
Nu är det snart dags för Fedor igen, blir skoj att se hur han har tagit förlusten.
Pacman mot Mosley blir också en grym match senare i vår.
Pac-Mosley blir rolig ja, men undrar hur Floyd-hatarna som förklarade Floyds kross med att Shane var slut reagerar nu när Pacman återigen möter en av PBF:s "leftovers"?  Pacman vinner givetvis, men jag gillar verkligen Mosley och hoppas att han kommer prestera bra den här gången. Fighten mot Mora var ju horribelt dålig. Träffar han med kanonen så vet man aldrig, Floyd blev ju lite skakad. Hade det varit prime Mosley vete fasen om Manny hade velat ha fighten. Jag hade mycket hellre velat se Pacman-Martinez, men det hade inte varit så smart av Arum att få se sin guldkalv förlora.
Redigerat av Kamui, 01 February 2011 - 09:20.
Postad 01 February 2011 - 19:11
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Brukar oftast inte gilla Nick Diaz, men idag när jag såg detta cardet så älskar jag honom. Riktigt underhållande fight.
Blev jäkligt impad över Souza - Lawler matchen med. Transition efter transition i oändlighet
Postad 02 February 2011 - 22:51
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
OOOHHHH!!!! Kollade precis på presskonferensen för UFC 126, och fy tusan vilken intensiv staredown mellan Vitor och Anderson der blev.
TAGGA TILL GUBBAR!!!!
Postad 02 February 2011 - 23:02
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Underbar gala, 5/5 i betyg!
Fan, jag måste ha missat något för jag tyckte inte galan var så där superbra direkt...
Postad 02 February 2011 - 23:07
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
OOOHHHH!!!! Kollade precis på presskonferensen för UFC 126, och fy tusan vilken intensiv staredown mellan Vitor och Anderson der blev.
TAGGA TILL GUBBAR!!!!
Vart såg du den om man får fråga????
Postad 02 February 2011 - 23:14
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Vart såg du den om man får fråga????
Livestream på MMAnytt.se
Postad 02 February 2011 - 23:20
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Postad 03 February 2011 - 08:11
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
På grund av Birkanoff klickade jag mig in på MMAnytt (gillar inte den sidan annars), men i det här fallet var det värt det. Vitor-Andersons staredown var så ###### hård att jag nästan ramlade av stolen, två stenhårda brassar som stirrar ilsket - kan det bli bättre? Anderson är givetvis lite coolare, det verkar som att han fått modetips av PBF? Synd att Vitor möter just Silva, annars är Belfort en favorit. Från Dana Whites twitter (ja jag läser den  ):  Och så en bild från MMAnytt, KAN MAN BLI COOLARE?!  Det behövs något i den här stilen för att slå det:
Redigerat av Kamui, 03 February 2011 - 08:13.
Postad 03 February 2011 - 09:04
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
På grund av Birkanoff klickade jag mig in på MMAnytt (gillar inte den sidan annars), men i det här fallet var det värt det. Vitor-Andersons staredown var så ###### hård att jag nästan ramlade av stolen, två stenhårda brassar som stirrar ilsket - kan det bli bättre? Anderson är givetvis lite coolare, det verkar som att han fått modetips av PBF? Synd att Vitor möter just Silva, annars är Belfort en favorit.
Hoppas nu bara att Anderson åker på stryk. Andersons klädstil är inte direkt imponerande. PBF har mer klass, även om han är överdrivet hallick-stylad. Ska bli spännande att se Kid Yamamoto. Buren borde passa honom bra och hoppas han kommer tillbaka till sina gamla takter då han var ett riktigt monster. Senaste åren har han blivit mer försiktig och även förlorat en del matcher. Tror också att Rich Franklin spöar cry-babyn Forrest.
Postad 03 February 2011 - 09:12
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Hoppas nu bara att Anderson åker på stryk. Andersons klädstil är inte direkt imponerande. PBF har mer klass, även om han är överdrivet hallick-stylad.
Ska bli spännande att se Kid Yamamoto. Buren borde passa honom bra och hoppas han kommer tillbaka till sina gamla takter då han var ett riktigt monster. Senaste åren har han blivit mer försiktig och även förlorat en del matcher.
Tror också att Rich Franklin spöar cry-babyn Forrest.
Men Fred...  Det är just gangstastilen som funkar på två så ödmjuka (  ) herrar som Floyd och Anderson, hade en vit kille som Brock Lesnar varit klädd så hade man skrattat halvt ihjäl sig. Ser på Wiki att Kid-fighten ska gå på FACEBOOK?! Är det enda sättet att se den? Vad tänker de med? Hoppas den rippas omgående och läggs ut på Trackern.
Redigerat av Kamui, 03 February 2011 - 09:13.
Postad 03 February 2011 - 09:14
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Hoppas nu bara att Anderson åker på stryk. Andersons klädstil är inte direkt imponerande. PBF har mer klass, även om han är överdrivet hallick-stylad.
Ska bli spännande att se Kid Yamamoto. Buren borde passa honom bra och hoppas han kommer tillbaka till sina gamla takter då han var ett riktigt monster. Senaste åren har han blivit mer försiktig och även förlorat en del matcher.
Tror också att Rich Franklin spöar cry-babyn Forrest.
Kan inte annat än att hålla med. Hoppas att Anderson får så mycket stryk att inte vågar visa sig i oktagonen igen. Tyvärr är han ju äckligt duktig och vinner förmodligen över Vitor. Franklin vs. Forrest tror jag tveklöst att Franklin vinner utan större ansträngning. Skulle så inte bli fallet blir jag inte speciellt ledsen heller. Gillar dem båda. Kollade på Fight for the troops 2 igår och måste säga att det var en helt ok gala med mestadels bra matcher. Hoppas på att få se mer av Matt Mitrione snart.
Postad 03 February 2011 - 10:11
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Men Fred...  Det är just gangstastilen som funkar på två så ödmjuka ( ) herrar som Floyd och Anderson, hade en vit kille som Brock Lesnar varit klädd så hade man skrattat halvt ihjäl sig.
Ser på Wiki att Kid-fighten ska gå på FACEBOOK?! Är det enda sättet att se den? Vad tänker de med? Hoppas den rippas omgående och läggs ut på Trackern.
Vad jag menar är att Floyd ser ut som en modern rappare/hallick, men Anderson ser ut som en från 80-talet. Tycker staredownen mellan Vitor och Anderson inte var så imponerande när man har Cyborg-Diaz färskt i minnet, gangsta vs seriemördare funkar alltid bra. Kid-fighten går på facebook live i hela världen, förutom Japan där den sänds på TV. Den kommer säkert komma ut på ett behändigare format. Hmm är det 135 pounds eller? Lite osäker på om det är 135 eller 145, Kid har ju oftast gått matcher i 155, men några matcher i 145 och brottning i 130 eller något liknande.
Postad 03 February 2011 - 11:18
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Silva...Bader..Forrest är med i mitt chansbett ..
Borde inte vara helt omöjligt..
Fast de tar emot att satsa ens en krona på Silva..
Finns ingen i UFC jag hellre skulle vilja se toknockad out cold.
Ingen fighter i världen....
Garanterat att väckaren ställs på 0345.
På me en panna kaffe å sen njuta...
Sen direkt till jobbet...Börjar 0700..F*n att jag har jobbarhelg
Postad 03 February 2011 - 11:31
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Silva...Bader..Forrest är med i mitt chansbett .. Borde inte vara helt omöjligt..
Fast de tar emot att satsa ens en krona på Silva..
Finns ingen i UFC jag hellre skulle vilja se toknockad out cold. Ingen fighter i världen....
Garanterat att väckaren ställs på 0345. På me en panna kaffe å sen njuta... Sen direkt till jobbet...Börjar 0700..F*n att jag har jobbarhelg
Haters gonna hate!  Bader och Forrest, får du bra odds på dessa herrar? Baders chanser ser jag inte som stora direkt, särskilt inte efter hans "vinst" mot Lil Nog.
Postad 03 February 2011 - 12:02
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Jones - Bader staredownen var ju faktiskt lite underhållande den med.  Mina bets då: 185 lbs.: Anderson Silva vs. Vitor Belfort - Dagen har kommit  205 lbs.: Forrest Griffin vs. Rich Franklin - Franklin är helt enkelt bättre. 170 lbs.: Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha - Känns som att det enda hotet mot Jake i denna fighten är groundgamet. Så länge som han håller det stående så borde det gå vägen. 205 lbs.: Ryan Bader vs. Jon Jones - Se bild ovan. 135 lbs.: Antonio Banuelos vs. Miguel Torres - Om Angel inte har tappat allt helt så borde denna vara tämligen lätt. 155 lbs.: Paul Kelly vs. Donald Cerrone - För att han är en kobåjjsare!
Postad 03 February 2011 - 15:05
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
En satsad 100 ger drygt 1000 spänn på den trippeln..
Tror dock inte Bader fixar det..
Möjigen om han är kontrollera Jones mot buren och köra nedtagningar..
Men jag tror inte att de blir så lätt mot Jones
Postad 03 February 2011 - 15:37
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
En satsad 100 ger drygt 1000 spänn på den trippeln.. Tror dock inte Bader fixar det.. Möjigen om han är kontrollera Jones mot buren och köra nedtagningar.. Men jag tror inte att de blir så lätt mot Jones
Fina pengar om det går in ändå, får han tag på fågelbenen och lägger Jones på rygg vet man ju aldrig. Men tveksamt om han har soppa till att kontrollera Jones i tre ronder även om han får ner honom.
Postad 03 February 2011 - 16:20
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Fina pengar om det går in ändå, får han tag på fågelbenen och lägger Jones på rygg vet man ju aldrig. Men tveksamt om han har soppa till att kontrollera Jones i tre ronder även om han får ner honom.
Känns spontant som att Jones är den mest explosiva av de två och då kan slänga runt Bader i clinchen hyffsat. Bader är väl mer lay 'n pray-wrestler.
Postad 03 February 2011 - 19:01
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
"Don't be scared, homie!"

*hahaha* Ser inte den bilden ut att kunna vara som hämtad från nån "Bumfight"-rulle....
Postad 03 February 2011 - 21:55
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
http://www.youtube.c...h?v=ed_hAfjSGfQDana White: "I can't tell you when, but the UFC are coming to sweden this year".
Postad 03 February 2011 - 23:43
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Postad 03 February 2011 - 23:48
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
Franklin och Silva vinner.
Postad 04 February 2011 - 08:21
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
http://www.youtube.c...h?v=ed_hAfjSGfQ
Dana White: "I can't tell you when, but the UFC are coming to sweden this year".

Hur ska detta gå med de svenska reglerna? Lustigt att det tillåts mma, men inte riktig proffsboxning?! Löjligt...
Postad 04 February 2011 - 09:19
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
http://www.youtube.c...h?v=ed_hAfjSGfQ
Dana White: "I can't tell you when, but the UFC are coming to sweden this year". Fan vad hääääääärligt!!
Redigerat av Unregistered4a9b099f, 04 February 2011 - 09:20.
Postad 04 February 2011 - 09:39
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Dana White: "I can't tell you when, but the UFC are coming to sweden this year". Jizz in my pants!!!
Postad 04 February 2011 - 13:19
Unregistered4a9b099f
-
Unregistered4a9b099f
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Ok, så fort någon får nys om biljettsläpp och så hoppas jag att det meddelas i denna tråd eller via PM!
Missar jag detta blir jag förbannad.
Postad 04 February 2011 - 14:03
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Ok, så fort någon får nys om biljettsläpp och så hoppas jag att det meddelas i denna tråd eller via PM! Missar jag detta blir jag förbannad.
Word!
Postad 05 February 2011 - 10:26
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Är ni laddade för inatt?...
Nån mer som kommer att se Silva bli tokknockad inatt ?
Postad 05 February 2011 - 11:40
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Är ni laddade för inatt?...
Nån mer som kommer att se Silva bli tokknockad inatt ?
Laddad som fan. Kommer dock inte se detta förrän imorron eftermiddag. WAR VITOR!!!
Postad 05 February 2011 - 11:45
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
http://www.youtube.c...player_embeddedNu blev jag helt plötsligt übertaggad!!
Postad 05 February 2011 - 12:31
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Holy F*ck..
Gode gud låt mig än en gång få känna den totala lycka,extas som jag kände när Machida förlorade sist..
Tror jag skulle svimma om Vitor vinner....Och börja gråta glädjetårar heh
Postad 05 February 2011 - 13:11
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Hehe den här tråden är jäkligt skön! Fortsätt i samma stil grabbar!
För övrigt tror jag att Silva tar det, men håller i smyg på Vitor... Jag har egentligen inget emot någon av dem men skulle tycka att en växling av bältet vore på tiden...
Postad 05 February 2011 - 14:34
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Holy F*ck..
Gode gud låt mig än en gång få känna den totala lycka,extas som jag kände när Machida förlorade sist..
Tror jag skulle svimma om Vitor vinner....Och börja gråta glädjetårar heh
Det här ska jag komma ihåg imorgon när Vitor ligger och krampar efter ett skenben från hell!
Postad 05 February 2011 - 14:51
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Du ska inte se inatt?
Isåfall hade du kunnat adda mig på Msn så kunde du få läsa mina glädjetjut precis samma sekund som Silva blir knockad efter att ha blivit dominerad i 4,5 rond
Postad 05 February 2011 - 14:56
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Du ska inte se inatt?
Isåfall hade du kunnat adda mig på Msn så kunde du få läsa mina glädjetjut precis samma sekund som Silva blir knockad efter att ha blivit dominerad i 4,5 rond 
För första gången på flera år kan det vara aktuellt att se det direktsänt, men det är inte helt hundra än. Jag skickar PM till dig om det blir av, vill gärna håna halvt ihjäl dig!
Postad 05 February 2011 - 15:35
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ah...
Gör så
Tror hela galan kan bli riktigt riktigt bra...
Är på tiden tycker jag ..
Postad 05 February 2011 - 18:39
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Ja en riktigt bra gala tror jag att det blir, borde inte kunna misslyckas med det cardet.
Kid såg bra ut på invägningen. Faber pratade om hur glad han vara att Kid hade kommit till UFC, kan nog bli en match mellan dessa om Kid vinner sin match mot Mighty mouse.
Jon Jones verkar ju vara en enorm favorit. Jag tror att delvis beror det på Baders senaste match, där han bara körde på nedtagningar. I denna matchen behöver han inte vara rädd för Lil Nog subs, så han kommer vara betydligt aktivare om han får ner Jones. Jag tror att om Bader får ner Jones tidigt, så kan han grinda ner Jones lite grann. Problemet är ju att Jones är ganska bra på brottning. Jag har Jones som favorit, men väldigt knappt.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 05 February 2011 - 18:56.
Postad 05 February 2011 - 21:45
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Deus quer; o Homem sonha; a obra nasce! Inatt smäller det! Anderson Silvaaaaa! Brasiliens stolthet!
Redigerat av Unregistered8147b14e, 05 February 2011 - 21:46.
Postad 05 February 2011 - 21:57
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Ja fight cardet ser bättre ut än på länge...
Det jävliga är att jag inte kommer kunna titta live i morgon bitti
Kommer hålla benhårt på Vitor men tror han får det svårt...
Ska bli jäkligt intressant se Franklin vs Griffin också, två gamla favoriter.. Ser helst att Rich tar hem det 
Jones vs Bader, tycker den är svårtippad men jag hoppas Jones hittar på något oväntat o mosar Bader (som jag för övrigt tycker är grymt trist i sina matcher).
Det finns fler intressanta matcher som ex. Yamamoto vs Johnson o sen jag tycker alltid att det är kul se Cerrone fightas..
Redigerat av nickeskbg, 05 February 2011 - 21:58.
Postad 06 February 2011 - 04:03
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Såja...
We are liiiive
HOLY fu*k vilken nyhet de släppte efter Jones vs Bader
Grym fight..sjukt stark Jones är..De väntade jag mig inte ..
Redigerat av moparman, 06 February 2011 - 05:32.
Postad 06 February 2011 - 06:05
Noah06
-
Noah06
-
Veteran
-
-
1592 inlägg
Såja...
We are liiiive
HOLY fu*k vilken nyhet de släppte efter Jones vs Bader 
En härlig nyhet!!! Edit: Wow,wow! Det kommer att bli en sjukt fight.
Redigerat av Noah06, 06 February 2011 - 06:13.
Postad 06 February 2011 - 06:12
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Waaar Vitor ...
Höll nästan på att nicka till...Dags å tvätta ansiktet så man inte missar nå
Redigerat av moparman, 06 February 2011 - 06:12.
Postad 06 February 2011 - 06:16
Noah06
-
Noah06
-
Veteran
-
-
1592 inlägg
War BJ Penn !
Postad 06 February 2011 - 06:23
Noah06
-
Noah06
-
Veteran
-
-
1592 inlägg
Vad säger man?
Herrejösses!!!
Postad 06 February 2011 - 10:47
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! FÖr att citera Brock Lesnar: "Can you see me now?"
Alla barnen ville leka med bilar förutom Vitor, för han ville bara sova!
Anderson Silva är tillsammans med Fedor den bäste mma-fightern genom alla tider, det har var ju bara ett kvitto på det. Jag stod upp och bara vrålade framför tv:n när han sänkte Belfort, vilken jäkla striker han är! Vitor, till skillnad från Leites, Cote och Maia, var ju där för att fightas iaf - det ska han bannemej ha en stor eloge för. Men mot Anderson måste man ha 1000ggr högre testo-värden OCH klipp i nävarna (sorry Sonnen, där har du bara 1/2 rätt!) för att ha en chans.
Många sura miner här inne nu va?
Jon Jones... Fy fasen alltså! Han är fortfarande en oslipad diamant, men med den oerhörda fysiska förmågan han har så är han helt omöjlig att slå verkar det som. Så smal och ändå så brutalt jäkla stark och snabb, Bader var rena barnet i jämförelse. Ingen har såna fysiska förutsättningar i UFC. Han har samma förmåga som Roy Jones Jr att få folk att se ut som att de är fastgjutna i golvet. Och räckvidden gör ju att folk måste dyka från 1 km avstånd... Shogun lär ju skita knäck över detta!
Två killar med nästan identiska kroppar dominerar UFC 126. Hail to the kings!
Redigerat av Kamui, 06 February 2011 - 10:48.
Postad 06 February 2011 - 12:50
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Silva.. Vilken striker! Snabbaste frontlinjen jag sett... Och när har man sett en frontkick använd för att knocka istället för att skapa avstånd? Sjukt säkert!
Postad 06 February 2011 - 13:23
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Skandal
Dommaren bröt ju för tidigt ...
Vitor var ju aldrig borta..
Rånad på sin seger.
Jones...Vilken kille..
Han hanterade ju Bader som han vore en pojke.
Det trode jag inte.
Kul att han får chansen mot Shogun :-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|