Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 18 March 2010 - 14:47

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Jag har inte brandväggen aktiverad i routern och det är lika illa ändå.
Jag tror det mesta ligger hos EA faktiskt.

Postad 18 March 2010 - 15:01

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Kolla i ps3an vad den har för IP-adress... Då kan du använda den adressen istället för namnet.

Tackar, den valde en av de där lustiga unknown-namnen när jag slog in PS3:an IP-adress. Skumt att det blir så dock.

Postad 18 March 2010 - 15:43

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Jag har problem med mitt BT headset. Även med mic nivå satt till 1 så slår mycket ljud igenom. Micen är aktiv nästan hela tiden. Optimalt hade ju micen bara varit aktiv när jag pratar. Finns det något trick att ta till eller krävs det ett annat headset för att få ordning på problemen?

Kör nu med ett Sony ericsson headset (minns inte modellbeteckning)

Postad 18 March 2010 - 16:22

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Nu vill jag inte vara otrevlig, men är detta rätt tråd? :)

Längtar tills jag drar hem, lånar hem en demo-proj så det blir att lira på 110" ikväll. Dock utan duk.. Får köra lakan :D

Postad 18 March 2010 - 16:53

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Hahaha, word! Britt, eRensson, benny och primören. Det var bara kerren som saknades! :)
Och ekaa då men han har ju inte BF:BC2.

Konstigt(eller inte), men det är mest skåningar som svär som faaaen.
Celtanic, Döden, kerren, Benny, kerren och eRensson.

Och så har vi jag själv, primören och ekaa då.

tur att man svär så mycket så man får vara med 2 ggr :D

Postad 18 March 2010 - 17:21

Unregistered8618239d
  • Unregistered8618239d
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Fick spelet idag, lirat lite Sp och MP och gisses vilket ljud det är, helt sinnes! Hör varenda lite hylsa som faller mot marken, spelet i övrig kan man inte heller klaga på, sjukt grymt! :)

Postad 18 March 2010 - 18:36

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Ska vi försöka dra ihop lite intern träning ikväll i vårat lag (de där lite finare och bättre) :) . Var länge sedan man körde squad rush nu så kan behöva nöta lite känner jag innan man drar några riktiga matcher.
Drar till ps3an nu så ni får skrika där om det är något, hoppas de nya kläderna kommit, hoppas dom är riktigt dyra också :D

//MadAbility

Postad 18 March 2010 - 19:27

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Är det bara mitt skit spel som låser sig hela tiden eller är min PS3:a som är allergisk mot det spelet? :)

Låser sig när jag söker efter spel och ibland mitt i spelet. :D

Postad 18 March 2010 - 21:09

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Mitt har låst sig rejält en gång,fick dra ur sladden till ps3`an..
Det var ju nån uppdatering igår trodde att dom fixat nått med att man blir utkastad ur servern men icke....
Kommer ju fan inte högre i ranken när man tappar poängen hela tiden :)

Postad 18 March 2010 - 22:24

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Halloj!

Har spelat BC2 nu i ca 2 veckor och kan direkt säga att jag föredrar BFBC2. Inget lagg, inga n00btube idioter och en massa boosters som är ute efter killstreaks.
Alltså, som ett krigsspel ska vara. KRIG! Tycker dock det är trist att man bara kan vara 4 pers i en squad. Men det kanske är en fördel också. OCh att det endast är 8 banor. Jag hade velat sett flera samt ha FFA. Men det kanske är något som kommer längre fram.

Vore roligt att spela lite mer er också grabbar. Spelar mycket med soffan, OWC och kimvas. Sjukt roligt!!! Men alltid roligare ju fler man är. :-)

Trevlig helg

Postad 19 March 2010 - 00:05

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Mitt spel fryser min ps3:a ungefär 2-3 gånger per kväll. Det är ju helt oacceptabelt faktiskt.
Tråkigt att ett svensktillverkat spel är så dåligt testat. Men när det funkar är det ju väldigt roligt : )

Ingen som har tips på min föregående fråga? Om man kan fixa sp att headset:et inte släpper igenom mic ljudet hela tiden.

Postad 19 March 2010 - 01:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Halloj!

Har spelat BC2 nu i ca 2 veckor och kan direkt säga att jag föredrar BFBC2. Inget lagg, inga n00btube idioter och en massa boosters som är ute efter killstreaks.
Alltså, som ett krigsspel ska vara. KRIG! Tycker dock det är trist att man bara kan vara 4 pers i en squad. Men det kanske är en fördel också. OCh att det endast är 8 banor. Jag hade velat sett flera samt ha FFA. Men det kanske är något som kommer längre fram.

Vore roligt att spela lite mer er också grabbar. Spelar mycket med soffan, OWC och kimvas. Sjukt roligt!!! Men alltid roligare ju fler man är. :-)

Trevlig helg

håller med dig,, cod känns inte som krig om man jämför med detta. som du säger hade inte lite fler banor skadat.
men vi brukar allt ha väldigt roligt ändå när vi spelar :)

Postad 19 March 2010 - 10:26

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Nu har jag visserligen bara kanske runt 4-5 timmars speltid, men har aldrig blivit utkastad eller att det har hängt sig på något sett.
Kan det vara så att det hänger sig för samma personer som blir utkastade?
Isf ett isp problem snarare än mjukvaru fel.

Postad 19 March 2010 - 10:35

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Jag har svårt att tro att ett ISP-problem kan få min PS3:a att låsa sig så att jag är tvungen att köra en "hard reset". Dice/EA har ju själva gått ut med att det är/har varit ett problem.

Postad 19 March 2010 - 10:37

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag har svårt att tro att ett ISP-problem kan få min PS3:a att låsa sig så att jag är tvungen att köra en "hard reset". Dice/EA har ju själva gått ut med att det är/har varit ett problem.

Konsitga saker kan hända när en uppkoppling saggar ur.
Men DICE att det är ett problem så är det säkerligen så.
Men då är det konstigt att bara vissa upplever problemen kan man tycka.

Postad 19 March 2010 - 10:44

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Jag har problem med mitt BT headset. Även med mic nivå satt till 1 så slår mycket ljud igenom. Micen är aktiv nästan hela tiden. Optimalt hade ju micen bara varit aktiv när jag pratar. Finns det något trick att ta till eller krävs det ett annat headset för att få ordning på problemen?

Kör nu med ett Sony ericsson headset (minns inte modellbeteckning)

Mm jag vet. Har Sonys Officiella BT headset och den är extremt känslig. Känns lite olustig att låta alla höra på när jag sitter och flåsar i spelet. Jag har försökt det mesta, du får aktivt muta miccen om du vill köra ett par snabba hårda andetag eller så kan du göra som jag försöka andas mjukt och tyst även fast det är sjukt svårt..

Irriterande iallafall men överkomligt..

Postad 19 March 2010 - 10:48

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Det hade ju varit finemang om man hade kunnat muta Sonys BT-headset med en knappkombo på handkontrollen...

Postad 19 March 2010 - 10:52

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Jag har inte brandväggen aktiverad i routern och det är lika illa ändå.
Jag tror det mesta ligger hos EA faktiskt.

Tydligen. Blev utslängd igår även efter att ha lagt in portarna.

Postad 19 March 2010 - 10:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Tydligen. Blev utslängd igår även efter att ha lagt in portarna.

tråkigt :) tycker det är konstigt att det bara är vissa som blir utkastad. kan det vara vissa modem/router som gör att man blir utkastad?

både jag och tiva73 blir utkastad gång på gång och vi sitter på samma bredband och samma router. vi har tellia och telias gateway

Postad 19 March 2010 - 11:03

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

tråkigt :) tycker det är konstigt att det bara är vissa som blir utkastad. kan det vara vissa modem/router som gör att man blir utkastad?

både jag och tiva73 blir utkastad gång på gång och vi sitter på samma bredband och samma router. vi har tellia och telias gateway

Samma här , Telia 24 Mbit och Smart (Thomson TG787).

Postad 19 March 2010 - 11:15

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Om det är ett ISP-problem så har ISP:s i hela världen samma problem... Pratade med en kille i england igår som hade samma problem med att det låser sig och att han blir utkastad. Det står lite på battlefieldbloggen och det har skrivits om det på twitter.

We have had a lot of questions about Battlefield: Bad Company 2 on all platforms about the issues some have had...
This Q&A isn't a definitive list by any means and we are aware of and are working on more than these issues:

Connection issues to EA servers

EA Online has been adding more capacity to handle the high number of player connections to EA servers. This is an ongoing process but we currently have enough capacity to handle all BFBC2 connections...

http://blogs.battlefield.ea.com/
http://twitter.com/OfficialBFBC2

Postad 19 March 2010 - 12:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

exakt samma uppsättning som mig då och tiva73 också. kanske skulle kassta bort gatewayen och testa med något nytt?

Postad 19 March 2010 - 12:11

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

exakt samma uppsättning som mig då och tiva73 också. kanske skulle kassta bort gatewayen och testa med något nytt?

Tror inte alla som har problem har Telia Smart dock. :)
Har Zyxel-modem och router liggandes men orkar inte byta enbart för detta.

Postad 19 March 2010 - 12:13

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ja man kan ju fundera på vad det är egentligen, jag tycker om det är så att det är nätkopplingen som hänger sig så borde spelet frysa till en stund innan men det klipps tvärt. Igår när jag och apsmiskaren spelade så åkte vi bägge samtidigt gemensamt för oss är att båda kör bahnhof 100/100 och vi bor ca 1.3mil ifrån varandra i övrigt så har vi helt olika utrustningar för att hantera nät.

Postad 19 March 2010 - 12:16

notimetochill
  • notimetochill
  • Veteran

• 1978 inlägg
  • 0
Om man diggar MWF2 kommer man då att gilla BC2 ? funderar på att köpa :)

Postad 19 March 2010 - 12:28

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Och jag sitter med Comhem och en netgear-router...

Postad 19 March 2010 - 12:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok då kanske trots allt problemet inte ligger hos oss då som en del tror. vi får väl vänta och se vad som händer, men även om man blir utkastad behåller man ju sina poäng har jag märkt.. skrev upp hur mycket poäng jag hade på sniperklassen, och efter att jag blev utkastad så hade jag mer poäng än förut så det är ju bra i alla fall :)

Om man diggar MWF2 kommer man då att gilla BC2 ? funderar på att köpa :lol:

det är väldigt svårt att svara på.. jag gillar hamburgare, kommer jag att gilla pizza då? :lol: typ lika lätt att svara på.
men bf är ett grymt spel och inte lika arcadigt som mw2

Postad 19 March 2010 - 13:25

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

ok då kanske trots allt problemet inte ligger hos oss då som en del tror. vi får väl vänta och se vad som händer, men även om man blir utkastad behåller man ju sina poäng har jag märkt.. skrev upp hur mycket poäng jag hade på sniperklassen, och efter att jag blev utkastad så hade jag mer poäng än förut så det är ju bra i alla fall :)

Det fixade dom med 1.01 patchen, så var det inte innan. Jag har också lagt märke till det.

Postad 19 March 2010 - 13:27

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Det fixade dom med 1.01 patchen, så var det inte innan. Jag har också lagt märke till det.

Också märkt det, så det är inte lika illa som förut. Inte koll på om även pins behålls?

Postad 19 March 2010 - 13:33

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Också märkt det, så det är inte lika illa som förut. Inte koll på om även pins behålls?

Jag vet att Goldstars för vapen stannar kvar, jag hade tagit alla pins innan patchen så jag kan inte svara på det.

Postad 19 March 2010 - 17:56

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
5:e gången idag som spelet fryser...

:)

Postad 19 March 2010 - 18:08

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Mitt spel fryser min ps3:a ungefär 2-3 gånger per kväll. Det är ju helt oacceptabelt faktiskt.
Tråkigt att ett svensktillverkat spel är så dåligt testat.

Jag har inga problem, andra har heller inga problem, vissa har problem...
Då kan man börja titta på olika faktorer som t.ex om maskinen står för varmt el. dylikt? Jag säger inte att det är så. Men att skylla dem här riktiga låsningarna på EA/Dice är nog fel. Disconnects är en annan sak...

Verkligen trist när maskinen låser sig och den gör det oftast som en "skyddsåtgärd" mot komponenterna i maskinen.
Och låser sig din maskin 2-3 gånger per kväll så är något fel, värmerelaterat mest troligt.

Postad 19 March 2010 - 18:44

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag har inga problem, andra har heller inga problem, vissa har problem...
Då kan man börja titta på olika faktorer som t.ex om maskinen står för varmt el. dylikt? Jag säger inte att det är så. Men att skylla dem här riktiga låsningarna på EA/Dice är nog fel. Disconnects är en annan sak...

Verkligen trist när maskinen låser sig och den gör det oftast som en "skyddsåtgärd" mot komponenterna i maskinen.
Och låser sig din maskin 2-3 gånger per kväll så är något fel, värmerelaterat mest troligt.

Har häller inte några större problem med att det fryser, har väll hänt 2-3 ggr på mina +65h. Och det är inte ovanligt mycket om man jämför med andra spel. Däremot tycker jag det har börjat bli lite lagg de senaste dagarna lite skumt då jag inte upplevt något av det tidigare.

Nu blir det lir fram tills jag stupar :)

Postad 19 March 2010 - 18:56

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Har ju som bekant problem med att jag blir utkickad då och då. Har dock aldrig varit med om några frysningar överhuvudtaget. Och (ta i trä) har inte blivit utkickad idag ännu.

Postad 19 March 2010 - 19:03

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Har häller inte några större problem med att det fryser, har väll hänt 2-3 ggr på mina +65h. Och det är inte ovanligt mycket om man jämför med andra spel. Däremot tycker jag det har börjat bli lite lagg de senaste dagarna lite skumt då jag inte upplevt något av det tidigare.

Nu blir det lir fram tills jag stupar :)

Känner mig lite avis! Kommer in vid 20:00 skulle jag tro, såg att du träffar miljonen poäng inom ett par matcher! Grattis!

Postad 19 March 2010 - 20:04

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
min konsol är det då inga fel på. Den står öppet och går tyst och svalt.
Alla andra spel fungerar perfekt men detta är det svarta fåret.

Att Dice inte lyckats med ett spel på Ps3 utan problem har allafall inte undkommit mig.

Först var det bad companies server bekymmer, sedan 1943:s överbelastning och nu detta server/bugg mardrömmen.

Hade det inte varit på grund av kollektivet hade jag fortsatt spelat MAG. :)

Postad 20 March 2010 - 01:55

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Tänk om det kom typ, tjugo nya banor varje månad? Med nya vapenmöjligheter och trophies och nya kläder, framförallt för Medic-killen. Är så sjukt irriterad på honom i och med att alla diggar den klassen stenhårt. Engineering-killen blir jag inte like lack på för han har faktiskt en strumpa på huvudet! Men Medic-snubben ändrar aldrig minen när han alltid springer omkring med kulsprutan eller debfibrilatorn.. Ful musikkåren basker, eller kanske är det jägarfärgen, minns ej? Både och tror jag!

Det vore något att satsa på EA/Dice, det skulle bli "julklappen som alltid fortsätter att ge" :)

Trist för er som fortsatt ha problem med servrarna och med frysningar. Håller med någon ovan att jag inte tror bekymret med frysningarna beror på EA/Dice utan snarare värme eller möjligen läsaren som håller på och kajkar. Lagg och någon utkastning har jag denna vecka råkat ut för, mer på sistone när jag tänker efter. Har blivit utkastad kanske fem gånger, men alltid de gånger det ändå gått dåligt :)

Redigerat av phnoll, 20 March 2010 - 01:58.

Postad 20 March 2010 - 02:27

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Trist för er som fortsatt ha problem med servrarna och med frysningar. Håller med någon ovan att jag inte tror bekymret med frysningarna beror på EA/Dice utan snarare värme eller möjligen läsaren som håller på och kajkar.

Inte en chans att det beror på PS3:an. Min är så gott som ny, köptes i slutet på förra året. Att det skulle vara problem med den ser jag som helt uteslutet, inga tecken tyder på det.
Klarade hela dagen utan att bli utslängd idag, från åttatiden och mer eller mindre ända tills nu, rekord.

Postad 20 March 2010 - 10:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Inte en chans att det beror på PS3:an. Min är så gott som ny, köptes i slutet på förra året. Att det skulle vara problem med den ser jag som helt uteslutet, inga tecken tyder på det.
Klarade hela dagen utan att bli utslängd idag, från åttatiden och mer eller mindre ända tills nu, rekord.

och minps3 är 2 veckor gammal :) samma här spelade hela kvällen och hela natten utan att bli utkastad en enda gång.
jag undrar vad det beror på , ibland kan jag bli utkastad varje match och som igår då inte en enda gån.

anyway, kul spel igår och inatt, privatematcherna va ju kul även om vårat lag åkte på stry hela tiden :)

Postad 20 March 2010 - 11:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
någon som har tagit platina i spelet än? är precis färdig med sp och tänkte plocka alla trofeer där till att börja med.
ena troffen är "finish airborne on hard" menar dom att det räcker att klara sista banan på hard eller hela spelet på hard?

sen finns det en troffe "destroy 22 satellite uplinks" vad är det för nåt? det är inte det som är M-com stations eller? för det finns ju 24 st av dom

Postad 20 March 2010 - 12:24

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Jag och akerren vet jag har tagit platina, kanske nån mer också?
Det räcker med att klara bara sista banan på hard, sen är det som du säger dom m-com stations dom menar för den trophyn, man kan "missa" 2 st

Postad 20 March 2010 - 12:27

benji-boy
  • benji-boy
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

någon som har tagit platina i spelet än? är precis färdig med sp och tänkte plocka alla trofeer där till att börja med.
ena troffen är "finish airborne on hard" menar dom att det räcker att klara sista banan på hard eller hela spelet på hard?

sen finns det en troffe "destroy 22 satellite uplinks" vad är det för nåt? det är inte det som är M-com stations eller? för det finns ju 24 st av dom

jo det är m-com stations. o ja det räcker med att bara köra sista banan på hard. har klarat alla online nu så nu e det m-com som gäller har ca 7 kvar eller nåt . då har jag 100%

har inte tagit platina än men jag jobbar på alla vapen samtidigt.

Redigerat av benji-boy, 20 March 2010 - 12:29.

Postad 20 March 2010 - 12:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag och akerren vet jag har tagit platina, kanske nån mer också?
Det räcker med att klara bara sista banan på hard, sen är det som du säger dom m-com stations dom menar för den trophyn, man kan "missa" 2 st

ok googlade precis och förstod att det var M-com grejerna som va de.

det ska ju vara lätt fixat, och sista banan på hard verkar inte så svårt då det var väldigt lätt på medium i alla fall,, men det kanske är JÄTTEstor skillnad, får testa :)

sen har jag bara lite vapen att hitta men det är väl bara att plocka upp verenda vapen man hittar så ska väl det lösa sig.

sen onlinetroffeerna då som kanske är det som är svårast :)

Postad 20 March 2010 - 12:31

benji-boy
  • benji-boy
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
känner mig nöjd över att jag har tagit alla online trophys :)

Postad 20 March 2010 - 12:35

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
En online trophy som kan vara besvärlig är ju Demolition Man (Online: get 20 demolish kills. Men det kommer väl så småningom som allt annat när man minst anar det.

Postad 20 March 2010 - 13:32

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Har haft spelet sen dagen efter premiären men inte öppnat den, haft full sjå med att lära mig kontrollen på PS3 genom COD MW2.

Började lira i förr igår och spelet är jäkligt roligt men den kräver mer planering än COD:en. Man måste ha en annan taktik och det krävs att man snackar med varandra, vilket inte går om man bara hoppar in i en match deär man inte känner folk. Alla springer bara omkring som yra hönor.

Så, jag lirar gärna online med er, adda och invita.

Postad 20 March 2010 - 14:50

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
För rättvisans skull skall jag dra ner mina 2-3 frysningar per kväll till i snitt 1.
Igår frös den inte på hela kvällen till exempel.

Men utslängd från servern händer några gånger per kväll.

Håller med om att spelet blir lite tråkigt när man inte har ett fungerande samarbete inom sin squad.
Vissa förstår inte rollen dom borde spela och använder banans resurser på helt fel sätt.

Men dom få gånger man spelar med "teamplayers" istället för yra solospelare är det jäkligt roligt.

Postad 20 March 2010 - 14:57

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Håller med om att spelet blir lite tråkigt när man inte har ett fungerande samarbete inom sin squad.
Vissa förstår inte rollen dom borde spela och använder banans resurser på helt fel sätt.

Men dom få gånger man spelar med "teamplayers" istället för yra solospelare är det jäkligt roligt.

Fast detta är ju väldigt enkelt att komma till rätta med, bara att adda lite manskap härifrån. Jag har aldrig kört online själv och de få gånger ingen på min lista är inne försöker jag beta av kampanjen.

Postad 20 March 2010 - 15:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
när jag kör ensam brukar jag bara koncentrera mig på att låsa upp mina vapen,, skiter i att planta eller defusa :)
det som är drygast för mig är helt klart snipern eftersom jag inte är bra på de, men jag vill ha M95 eftersom alla säger att den är så bra,, ingen av dom andra som jag har låst upp tycker jag är bra så jag kör med den första fortfarande

Postad 20 March 2010 - 16:30

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

när jag kör ensam brukar jag bara koncentrera mig på att låsa upp mina vapen,, skiter i att planta eller defusa :)
det som är drygast för mig är helt klart snipern eftersom jag inte är bra på de, men jag vill ha M95 eftersom alla säger att den är så bra,, ingen av dom andra som jag har låst upp tycker jag är bra så jag kör med den första fortfarande

M95an är bra, men M24, SV98 och GOL är också bra. Jag älskar ljudet i M95an dock, men M24an är het alltså. Provsköt en liten runda med den idag slutade med 22/4 och då utan magnum kulor och med orginal siktet. Hjälpte en polare komma igång med sin ps3a och drog en snabb tutorial. Folk lär ha blitt rätt snea kan jag tänka mig när en rank 0 vinner rundan med 5400 poäng :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.