Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 21 August 2009 - 23:52

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Telefonbolagen kör givetvis inte med Ultrasn0w utan med koder direkt från Apple. Tycker det hela låter otroligt märkligt.

Hopp då får jag avbeställa min iphone med, beställde en från Tre förra lördagen och frågade om det gick att låsaupp direkt och det skulle inte vara några problem alls ,pratade med två försäljare och ingen av dom sa att garantin ryker när man låser upp dom, tycker det är väldigt märkligt när man ändå betalar tre för att göra det! Då tar man ju förgivet att garantin är kvar...eller iaf jag hade gjort det!

Får väll vänta tills tele2 börjar sälja den, om det nu någonsin händer...

Tycker också att detta låter oerhört märkligt... Som om Tre inte kan garantera att Apple vet hur man låser upp sina telefoner på rätt sätt liksom...

Jag har precis lusläst 3's villkor och tycker att det verkar rätt solklart. Så länge man inte behöver skriva på ett papper som i princip säger att "härmed avsäger jag min rätt till garanti i samband med upplåsningen av min iPhone 3GS..." när man ska låsa upp sin telefon så har de inget stöd i sina villkor att neka dig service om det skulle hända något.

Det enda som nämns i deras Allmänna Villkor angående operatörslås och upplåsning är följande under punkt 5.2 under rubrik 5.VAD DU FÅR AV OSS:

"5.2 Produkten är, om inget annat anges,
operatörslåst till 3. På din begäran och mot
avgift, ger vi dig koden för att ”låsa upp”
den. Detta förutsätter att det är du som
äger Produkten och att det inte finns några
utestående skulder eller Bindningstider
kopplade till Produkten samt att du i övrigt
har följt Avtalet. "

Postad 22 August 2009 - 10:07

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Jag är också sugen på detta fästet men visst var det så att man behövde ett fäste från ProClip till den för att man ska kunna fästa den på instrumentpanelen utan att tvingas borra hål i panelen?

Som detta fästet : http://www.brodit.se...t...&anr=851993

Sedan är jag lite tveksam på VILKET Brodit-fäste som jag vill ha, funderar på detta också : http://www.dustin.se...5010186407.aspx

Där är dock problemet att den verkar vara gjord för en laddkabel som är längre i fästet som ska in i telefonen samt att den verkar ha en otroligt ful loggo på framsidan...eller?

Har ett Brodit fäste till min GPS. Inget borrande i panelen. Man får med ett litet verktyg som man använder när man bänder för att kila in fästet i instrumentbrädan. Minimal åverkan/ingen alls. Brodit märket kan du nog pilla bort med lite våld...det är inte vackert på nåt sätt... :lol:

Postad 22 August 2009 - 10:55

xaxpop
  • xaxpop
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Har två frågor =)

Funkar Push med jailbreakde telefoner? Det är bara när du hackar bort upplåsningen det blir problem?=)

Och vet någon något MSN app som använder push? Hittat Beejive men ganska dyra xD

Postad 22 August 2009 - 10:58

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Har två frågor =)

Funkar Push med jailbreakde telefoner? Det är bara när du hackar bort upplåsningen det blir problem?=)

Och vet någon något MSN app som använder push? Hittat Beejive men ganska dyra xD

Push fungerar på min jailbreakde Iphone iaf. Im+ använder push tror jag.. kommer inte riktigt ihåg.. har själv stängt av push.. :lol:

Mvh
Mathzon

Postad 22 August 2009 - 11:13

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Har två frågor =)

Både gratis och betalvarianten av IM+ skall fungera med push nu. Fring pushar och är gratis. Finns några fler, men det är mest dessa jag använt.

Postad 22 August 2009 - 12:55

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Har detta fäste och monterat det i bilen. Ja du kan vrida på det, men det justeras med en stjärnmejsel (dras fast) så man måste skruva varje gång man ändrar läge.

Plyschklädsel svart är den, så lite fin tycker jag den är. Sitter jäkligt bra i hållaren enligt mig.

Måste man alltså dra fast hållaren varje gång du ändrat från stående till liggande läge? Eller är det bara vinklingen av kulleden man måste dra fast? :lol:

Postad 22 August 2009 - 13:19

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
finns det nån bilhållare som man kan få både laddning och ljud ut till stereon på samtidigt?

Postad 22 August 2009 - 14:37

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Hur är batteritiden på 3gs?, räcker en dag med tung användning?

Postad 22 August 2009 - 15:16

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Hur är batteritiden på 3gs?, räcker en dag med tung användning?

nej, testade igår med riktig tung användning, ca 8 timmar

Postad 22 August 2009 - 15:28

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

nej, testade igår med riktig tung användning, ca 8 timmar

Ok, ingen affärsmobil med andra ord...

Postad 22 August 2009 - 15:43

lunarwolf
  • lunarwolf
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Hej
Jag har en Omnia med windows mobile. Det tog ett halvår att sluta gråta över windows mobile.. sedan dess gillar jag den verkligen. Abonemanget/dealen med Tre var grym.. i princip gratis lur, ringa för 400 i månaden och gratis internet 7.2mbit utan bgränsning.
Nu skaffar min tjej en 3GS som jag tänkte prova. Om jag gillar den kan jag köpa en från Tre för 6.000:- med kontant kort och sedan köra vidare på mitt gamla "favo"-abonemang.
Finns det någon "catch" som jag inte ser?
//Fabian

Postad 22 August 2009 - 15:54

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Tar det inte ett tag innan batteriet har full kapacitet? På min gamla Ericsson k750 sög batteritiden i början, för att sedan bli bättre och bättre.

Postad 22 August 2009 - 16:02

V1p3r
  • V1p3r
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Iphone har väl aldrig varit en affärsmobil?

Postad 22 August 2009 - 16:03

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Nej, inte utan bra batteri

Postad 22 August 2009 - 16:12

V1p3r
  • V1p3r
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Batteritiden kan jag inte kommentera, men Iphonen är väl inte riktigt tänkt som en affärsmobil.
Då passar en HTC eller Nokia mycket bättre. ;)

Postad 22 August 2009 - 16:13

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0

finns det någon lite roligare telefon som håller en arbetsdag om man använder den hela tiden

Postad 22 August 2009 - 16:45

Peckham
  • Peckham
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Hej
Jag har en Omnia med windows mobile. Det tog ett halvår att sluta gråta över windows mobile.. sedan dess gillar jag den verkligen. Abonemanget/dealen med Tre var grym.. i princip gratis lur, ringa för 400 i månaden och gratis internet 7.2mbit utan bgränsning.
Nu skaffar min tjej en 3GS som jag tänkte prova. Om jag gillar den kan jag köpa en från Tre för 6.000:- med kontant kort och sedan köra vidare på mitt gamla "favo"-abonemang.
Finns det någon "catch" som jag inte ser?
//Fabian

Ett litet tips, jag gjorde så iaf ;)
Man kan få trogen kund rabatt, jag fick 20% på mitt Fast Pris å betalar alltså 480kr+150 surf=630, haken var att jag fick binda mig 9mån. Jag cashade min Iphone. Alltså, tröttnar du/tjejen om 9mån kan du ju köpa/få en ny tele och förlänga 18/24, hängde du med ? :P

Postad 22 August 2009 - 16:47

lunarwolf
  • lunarwolf
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Ett litet tips, jag gjorde så iaf ;)
Man kan få trogen kund rabatt, jag fick 20% på mitt Fast Pris å betalar alltså 480kr+150 surf=630, haken var att jag fick binda mig 9mån. Jag cashade min Iphone. Alltså, tröttnar du/tjejen om 9mån kan du ju köpa/få en ny tele och förlänga 18/24, hängde du med ? :P

Trogen Kund? Är man "trogen" om man förlänger?

//Fabian

Postad 22 August 2009 - 17:19

Peckham
  • Peckham
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Hmm, ja förstod inte din frågeställning riktigt Fabian, PMa mig så slipper vi ta upp en hel tråd =)

Postad 22 August 2009 - 17:22

lunarwolf
  • lunarwolf
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Lugnt.. Jag tror jag hajar. ;)
/Fabian

Postad 22 August 2009 - 18:01

aspire
  • aspire
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

En docka på skrivbordet och en billaddare kanske skulle vara något?

// aspire

Postad 22 August 2009 - 20:08

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

En docka på skrivbordet och en billaddare kanske skulle vara något?

// aspire

Touche :P

Precis vad jag har, det funkar kanoners ;)

Postad 22 August 2009 - 23:30

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Har två frågor =)

eBuddy (gratis) funkar också med Push, dock endast i 1 timme efter man stängt av programmet (av någon outgrundlig anledning, iofs kanske för att de inte vill köra sönder sina servrar...)

Nu vet jag inte riktigt vad definitionen av en affärsmobil är men om jag vore en "affärsman" (vad nu det egentligen är) skulle jag nog utan tvekan välja en iPhone ändå ;) Känns som att man som "affärsman" måste vara effektiv och med en iPhone är man nog effektivast :P

Postad 23 August 2009 - 06:18

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Jag är affärsman eller hur man nu ska definera det. Jag definerar det som en person som har behov av att dagligen följa sin verksamhet via webbben och via mail. Jag ställer även höga krav på en väl fungerande adressbok där mina tusentals adresser ska finnas snyggt och prydligt. Jag reser minst 3000 mil per år i tjänsten för att utveckla den egna verksamheten samt att följa upp den. GPS i mobil är en bonus som jag använt mer och mer.
Har som jag sagt tidigare använt WM i olika versioner och även uiq och symbian. Jag sitter nu och skriver från telefonen från ett hotellrum och det hade inte gått med de nämda telefonerna. Eller jo det hade gott, men de telefonerna är slöa och opraktiska. Ergonomin är med andra ord också viktigt.
Med det sagt vill jag utnämna denna lur till den bästa affärstelefonen hittills.......Trevlig söndag

Redigerat av ekke201, 23 August 2009 - 06:21.

Postad 23 August 2009 - 09:11

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Fast då körde jag navigon i typ 1 timme och spelade spel rätt mycket

Postad 23 August 2009 - 11:07

stroy
  • stroy
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Hur är det med radio?

Finns det på den här mackapären?

Postad 23 August 2009 - 11:23

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Hur är det med radio?

Nej

Postad 23 August 2009 - 12:44

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0

Hur är det med radio?

installera Radio box så har du tillgång till drygt 30000 radiokanaler från hela världen

Postad 23 August 2009 - 14:08

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Jag har nu testat både tomtom och navigon till min 3Gs och jag tycker tomtoms program känns klart buggigare än så länge med vägar som plötsligt försvinner etc. Å andra sidan är navigon redan uppdaterad till1.1 så förhoppningsvis blir tomtoms bättre efter en uppdatering. Hittills kör jag iallafall hellre navigon för min del.

Redigerat av greveriff, 23 August 2009 - 14:10.

Postad 23 August 2009 - 16:48

xaxpop
  • xaxpop
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Ett litet tips, jag gjorde så iaf :D
Man kan få trogen kund rabatt, jag fick 20% på mitt Fast Pris å betalar alltså 480kr+150 surf=630, haken var att jag fick binda mig 9mån. Jag cashade min Iphone. Alltså, tröttnar du/tjejen om 9mån kan du ju köpa/få en ny tele och förlänga 18/24, hängde du med ? :D

Om jag förutsätter att du har TRE som jag har så funkar det inte riktigt som du säger. När du går med på att få trogen kund rabatten och "binder" dig i 9 månader binder du dig endast som KUND! Alltså varken till telefonen eller abonnemanget, det betyder att skulle du vilja byta till Tre Vänner 69:- så kan du göra det, skulle du vilja binda upp dig på en ny telefon kan du göra det också. Det ända du inte kan göra är at säga upp ditt abonnemang helt, skulle du vilja det så måste du vänta 9 månader. Sen vet jag inte om det är så att det funkar olika.. jag hade nämligen den rabatten länge (20% på Flatrate) och så som jag berättade funkade det för mig. Sen behövde jag bara förlänga 6 månader som kund.

Postad 23 August 2009 - 18:11

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

Har som jag sagt tidigare använt WM i olika versioner och även uiq och symbian. Jag sitter nu och skriver från telefonen från ett hotellrum och det hade inte gått med de nämda telefonerna. Eller jo det hade gott, men de telefonerna är slöa och opraktiska. Ergonomin är med andra ord också viktigt.
Med det sagt vill jag utnämna denna lur till den bästa affärstelefonen hittills.......Trevlig söndag

Kan inte låta bli att undra vilka Windows Mobiler du testat med? Delar absolut dina erfarenheter kring WM....fram till för 1-2 år sedan. Idag däremot har det hänt en del, och jag har lite svårt att se hur en iPhone 3GS skulle kunna vara så mkt bättre på detta än t.ex. en TP2 med lika stor skärm, hyfsat snabb processor och tangentbord. Sen finns det säkert andra saker som respektive lur är bättre/sämre på, men det är ju en annan femma....

Postad 23 August 2009 - 18:41

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Kan inte låta bli att undra vilka Windows Mobiler du testat med? Delar absolut dina erfarenheter kring WM....fram till för 1-2 år sedan. Idag däremot har det hänt en del, och jag har lite svårt att se hur en iPhone 3GS skulle kunna vara så mkt bättre på detta än t.ex. en TP2 med lika stor skärm, hyfsat snabb processor och tangentbord. Sen finns det säkert andra saker som respektive lur är bättre/sämre på, men det är ju en annan femma....

Har också gjort resan från HTC och WM träsket till iPhone. Efter år med Qtek och HTC så blev Touch Pro, Touch HD och SE X1 mina sista WM lurar innan jag provade en iPhone och nu skulle jag aldrig kunna gå tillbaka till en WM lur. Provade en kompis Diamond 2 och den kändes lika kass som alltid. Den enda jag inte gillar på min 3 GS är batteritiden - men med tanke på hur mycket mer man "leker" med en iPhone så är den egentligen inte så dålig. Skulle aldrig kunna avstå från alla härliga program som finns till den. Hade bara tänkt att ha den som nöjes lur och fortsätta ha min E71 som jobblur. Men nä, nu ligger E71:an i hyllan och 3 GS fungerar både som nöjeslur och utmärkt jobbmobil med mail och en uppsjö nyttiga program

Redigerat av easycure1974, 23 August 2009 - 18:44.

Postad 23 August 2009 - 20:29

tobias.flood
  • tobias.flood
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

finns det nån bilhållare som man kan få både laddning och ljud ut till stereon på samtidigt?

Ja det gör det, fast den har inte släppts än. Kommer från Tomtom. Kolla här Den ska komma "någon gång i slutet på sommaren". Pris vet jag inte, finns inget officiellt ännu.
Dock har den lite mer lullull, som du kanske inte behöver...

Postad 23 August 2009 - 21:29

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

Har ägt en tytn 2 som jag var nöjd med när den kom. Har haft TP, första gen, och fingrat på Touch HD i minst ett par veckor.
Tyvärr är min uppfattning WM inte är bra än. Jag hoppas WM 7 kan bli bättre. Men jag är tveksam. Frun har en öh arena och den är hyfsad men ingen iPhone.

Postad 23 August 2009 - 22:39

Morphond
  • Morphond
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Går det att på något sätt snabbscrolla sig ned till botten på en websida i Safari? Vet att man kan ta sig direkt till toppen av en sida, men om jag vill läsa de senaste inläggen i en lång tråd här på forumet tex skulle det vara smidigt att kunna ta sig direkt till botten utan att behöva scrolla som en dåre.

Postad 23 August 2009 - 22:48

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Går det att på något sätt snabbscrolla sig ned till botten på en websida i Safari? Vet att man kan ta sig direkt till toppen av en sida, men om jag vill läsa de senaste inläggen i en lång tråd här på forumet tex skulle det vara smidigt att kunna ta sig direkt till botten utan att behöva scrolla som en dåre.

Nej det gör det tyvärr inte, jag saknar också den möjligheten. När kommer förresten minhembio i iPhone-anpassad version? Eller kanske t.o.m en app? :D

Postad 23 August 2009 - 22:56

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Nej det gör det tyvärr inte, jag saknar också den möjligheten. När kommer förresten minhembio i iPhone-anpassad version? Eller kanske t.o.m en app? :D

Hade varit fantastiskt med en sådan app!

Postad 23 August 2009 - 23:09

aspire
  • aspire
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Jag har funderat lite på Iphonens batteri och dess livslängd. Det är ju en viktig del då det är väldigt dyrt att få det utbytt.

Detta går att läsa på Apples officiella hemsida:

"Ett iPhone-batteri som sköts på rätt sätt kan laddas till 80 % av den ursprungliga kapaciteten efter 400 fullständiga laddningscykler. Du kan välja att byta ut batteriet när det inte längre motsvarar dina krav på laddningskapacitet."

Vad menar dom exakt med detta? Menar dom att batteriet endast håller i 400 uppladdningar. Eftersom man måste ladda den varje dag så blir det isånafall drygt ett år.

"För att ett litiumbaserat batteri ska hålla sig, är det viktigt att elektronerna i det får röra sig ibland. Se till att gå igenom minst en laddningscykel per månad (ladda batteriet till 100 % och använd det sedan tills laddningen tar slut)"

Även detta står på samma sida. Där nämner dom laddningscykel igen. Vad menar dom exakt med denna information?

Och så undrar jag vad som egentligen är bäst för batteriets livslängd? Att ladda Iphonen varje kväll trots att det kanske är 50% kvar. Eller ska man stäva efter att ladda ur det helt varje gång och ladda det tomt hela tiden? Vad är bäst?

Sen undrar jag hur ni andra gör på natten. Stänger ni av eran Iphone helt eller släcker ni bara ner den? Vad är egentligen bäst här?

Man vill ju att den ska hålla slå länge som möjligt då man har hittat sin favoritpryl nr 1(!)

// aspire

Postad 23 August 2009 - 23:30

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Jag har funderat lite på Iphonens batteri och dess livslängd. Det är ju en viktig del då det är väldigt dyrt att få det utbytt.

Detta går att läsa på Apples officiella hemsida:

"Ett iPhone-batteri som sköts på rätt sätt kan laddas till 80 % av den ursprungliga kapaciteten efter 400 fullständiga laddningscykler. Du kan välja att byta ut batteriet när det inte längre motsvarar dina krav på laddningskapacitet."

Vad menar dom exakt med detta? Menar dom att batteriet endast håller i 400 uppladdningar. Eftersom man måste ladda den varje dag så blir det isånafall drygt ett år.

En laddningscykel är alltså en HEL cykel, att du laddar den från att den har i princip 0% till 100%. Om du gör 400 sådana laddningar kommer batteriet försämras till att kunna laddas upp till 80% av ursprungskapaciteten. Så, efter drygt ett år kommer du ha tappat ca 20% av ditt batteris kapacitet om du gått igenom 400 cyklar.

Postad 23 August 2009 - 23:49

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

...som då borde det innebära att om man i snitt har ca 50% kvar vid varje ny uppladdning borde batteriet ha 80% kvar av sin ursprungliga kapacitet efter cirka 800 laddningar? Någon som vet? Eller laddas det ur snabbare om det inte laddas ur ordentligt? Vanligtvis inväntar man ju inte att telefonen ska slockna innan man börjar ladda upp den. :D

Postad 24 August 2009 - 06:09

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0
Hej

Kan man eller hur gör man för att efter ett samtal få telafonen att blit "tangent" låst (skärmlåst?

Eftersom jag har telefonen i ett fodral så vill jag inte vänta 1 minut innan jag kan stoppa ner den efter jag använt den. Annars trycker man till något på skärmen och den inte är släckt.
Finns det inget som text SE och Nokia har typ tryck * och lås?

Någon?

Postad 24 August 2009 - 06:20

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Hej

Kan man eller hur gör man för att efter ett samtal få telafonen att blit "tangent" låst (skärmlåst?

Eftersom jag har telefonen i ett fodral så vill jag inte vänta 1 minut innan jag kan stoppa ner den efter jag använt den. Annars trycker man till något på skärmen och den inte är släckt.

Någon?

Kollat den lilla instruktionsfolder som följer med? =) Av/PÅ knappen på toppen sköter även det mewd en liten kanpptryckning

Postad 24 August 2009 - 06:20

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Tryck på knappen högst upp? Om någon Ringer dig så låser den sig automatiskt om den var låst tidigare, iaf för mig.

Postad 24 August 2009 - 06:23

os72
  • os72
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Hej

Någon?

Du trycker på sleep-knappen längst upp på telefonen. Om du har telefonen i ett fodral och trycker på skärmen utanpå detta händer inget då du måste trycka med fingrarna för att något ska hända.

Postad 24 August 2009 - 07:40

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Vet inte om det här är intressant för dig.
Du måste ha JB oxå.

http://www.appleipho...lable-in-cydia/

Postad 24 August 2009 - 09:47

donpa
  • donpa
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Ni som tycker att batteritiden är ett problem borde spana in Mophies fin fina "batteri skal" till iPhone som fördubblar din battertid. Jouice Pack finns i två utföranden en med 1200mAh och en med 1800mAh. Går att köpa via Apple store.
http://store.apple.c...;mco=NzAxMTkwNQ
http://www.mophie.co...pa-ip3g-blk.htm

EDIT: råkade skriva fel mAh styrka...

Redigerat av donpa, 24 August 2009 - 10:06.

Postad 24 August 2009 - 09:51

Zlim
  • Zlim
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
1200mAh och 1800mAh ska det vara

Postad 24 August 2009 - 09:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Det hade varit fantastisk med en app eller iphone anpassad minhembio som alla nämnde :D

Finns det flera alternativ än Brodit bilhållare som kan monteras på luftutblåsen? Jag Googlade, kollade Ebay, Blocket och Tradera men hittade nada!
Brodit är inte vackert nånstans, min polare köpte en Brodit och när jag såg den då bestämde jag mig att avbeställde min från Dustin.

Postad 24 August 2009 - 10:05

donpa
  • donpa
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

1200mAh och 1800mAh ska det vara

Så sant så. Tack för noteringen!

Postad 24 August 2009 - 10:37

dezoe
  • dezoe
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Finns det flera alternativ än Brodit bilhållare som kan monteras på luftutblåsen? Jag Googlade, kollade Ebay, Blocket och Tradera men hittade nada!

Finns ju mängder på ebay, t.ex. ->
http://cgi.ebay.com/...em=330354346948
http://cgi.ebay.com/...em=120378198388

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.