Tar nog en liten After Work hemma med en bira, eller två, och lite tv-spel istället.
Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 21 January 2011 - 13:15
Tar nog en liten After Work hemma med en bira, eller två, och lite tv-spel istället.
Postad 21 January 2011 - 13:24
Nån som ska lira nåt ikväll? Tjejen ska på AW och undrade om jag skulle hänga med men det blev ju fan alldeles för mycket på förra AW. Som vanligt.
Funderar på en gammal hederlig helkväll med bira och CoD faktiskt.
Vilken tid sätter vi igång? =)
Postad 21 January 2011 - 13:30
Postad 21 January 2011 - 13:38
Jag skall lira, skall se om jag kan få ordning på mitt blåtands HS.
Ha! Ja, det får vi väl se.
@merger: Nej, det vore nog inte så lämpligt. Men hoppas hon somnar ändå så att du kan komma in en sväng. I spelet alltså. Hahaha!
Postad 21 January 2011 - 13:59
Spelsugen som fan.......men alla hormoner är inte på riktigt rätt plats just nu o då funkar det inte riktigt med nehe älskling.....vad ska du göra nu när jag går o spelar då.....
Men skiter det sig med kvällarna så kommer jag lira en del lördag o söndag förmiddag iallafall.......brukar ju kunna joina Patgu då om inte annat......
Redigerat av Unregistered32f0b602, 21 January 2011 - 14:01.
Postad 21 January 2011 - 14:30
Båda kanske kan funka.....bara man väljer rätt ordningsföljd......
![]()
Spelsugen som fan.......men alla hormoner är inte på riktigt rätt plats just nu o då funkar det inte riktigt med nehe älskling.....vad ska du göra nu när jag går o spelar då.....
Men skiter det sig med kvällarna så kommer jag lira en del lördag o söndag förmiddag iallafall.......brukar ju kunna joina Patgu då om inte annat......
Hormoner hit o hormoner dit. Vafan e det jämfört med hederligt ###### spelmissbruk?
Postad 21 January 2011 - 16:18
Nån som ska lira nåt ikväll? Tjejen ska på AW och undrade om jag skulle hänga med men det blev ju fan alldeles för mycket på förra AW. Som vanligt.
Skulle gärna spela ikväll men hinner inte eftersom jag ska på disputationsfest... Det är nämligen så att Dr. [MHB]trajkan har disputerat idag!
Postad 21 January 2011 - 16:20
Grattis då Trajkan!Skulle gärna spela ikväll men hinner inte eftersom jag ska på disputationsfest... Det är nämligen så att Dr. [MHB]trajkan har disputerat idag!
Postad 21 January 2011 - 16:31
edit. kommer spela ikväll, dock så orkar jag ibland inte sätta igång spelet direkt efter att det hänger sig i "waiting for players" så det kan bli några pauser här och där
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 21 January 2011 - 16:32.
Postad 21 January 2011 - 17:31
Postad 21 January 2011 - 17:44
Eller så går det ännu sämre.Äee, fy*n vad dåligt det gick. Nä, får ta något att äta och dricka så blir det säkert bättre ikväll.
Jag får se om det blir BO eller BF ikväll. Beror på hur många som är inne och vad som är mest populärast.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 21 January 2011 - 17:45.
Postad 21 January 2011 - 17:52
Äee, fy*n vad dåligt det gick. Nä, får ta något att äta och dricka så blir det säkert bättre ikväll.
Håller med. Fan vad jag sög.
Brukar i o f s ta 2-3 matcher innan jag kommer igång men nu gick det ju fan 5-6 utan att det blev nån bättring.
Nytt försök lite senare.
Nu bira och käk.
@Trajkan: Grattis!
Postad 21 January 2011 - 17:52
Tror inte det kan gå sämre. Britt" Amen förfaaan Polly!!"Eller så går det ännu sämre.
![]()
Jag får se om det blir BO eller BF ikväll. Beror på hur många som är inne och vad som är mest populärast.
Tror det kommer vara några st på BO ikväll. Nu när jag spelade så var vi fullt lag
Postad 21 January 2011 - 17:59
Tror inte det kan gå sämre. Britt" Amen förfaaan Polly!!"
Tror det kommer vara några st på BO ikväll. Nu när jag spelade så var vi fullt lag
Haha, ja när du skulle slicka den där snubben i nacken ( eller vad du nu tänkte göra för dirty med honom ) och han vänder sig om och skjuter dig.
Postad 21 January 2011 - 18:06
Mmm, äee jag fattade inte vad jag gjorde. Var på den banan innan också. Helt ensam vid bombplatsen och ni var vid den andra och alla FI var vid mig. Och så plantar jag..Haha, ja när du skulle slicka den där snubben i nacken ( eller vad du nu tänkte göra för dirty med honom ) och han vänder sig om och skjuter dig.
Aja, någon öl och god mat i magen så skall det nog gå bättre!
Redigerat av Hampuz, 21 January 2011 - 18:07.
Postad 21 January 2011 - 19:00
Postad 21 January 2011 - 22:13
Haha, ja när du skulle slicka den där snubben i nacken ( eller vad du nu tänkte göra för dirty med honom ) och han vänder sig om och skjuter dig.
Hahaha det var så ###### snyggt!
Postad 21 January 2011 - 22:59
Av mig då va?Hahaha det var så ###### snyggt!
Men bara jag som hade mic:en på där ett tag, sen tröttnade jag (på mig själv) och raqequitade. Ungefär. Får se om jag kommer in senare.
-------------
Om ni vill vara med på gängslagsmål så är det bara att komma in(Ett upplägg av Döden)
Postad 22 January 2011 - 00:01
EDIT: Döden och hans spelidér var ju förresten underbart att få uppleva igen.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 22 January 2011 - 00:04.
Postad 22 January 2011 - 02:36
Kul att det var en så pass stor uppslutning med MHB:are under kvällen.
Mindre kul dock att det inte kändes som "the old times" när vi spelade COD4/MW2. Förlåt, jag ska inte gnälla, men hade det inte varit för alla sköna människor här så hade det där BO varit historia för länge sedan.
EDIT: Döden och hans spelidér var ju förresten underbart att få uppleva igen.Döden for president!
Kan vi inte spela S&D med bomber?
Postad 22 January 2011 - 10:48
Hur får man igång det där jag såg på trailer, det där gamemodet som liknar Gungame i CS?
Redigerat av Garrett, 22 January 2011 - 10:51.
Postad 22 January 2011 - 10:48
Kan vi inte spela S&D med bomber?
Hahaha!!!
Ingen som kan lägga upp video från när vi körde svandyk på Firing Range?
( jag kommer nog inte ha PS3:an igång på hela dagen )
Det var grymt kul igår, gick som vanligt totalt värdelöst när vi senare lira public.
KAN ha berott på alla öl och whiskys. Thank you för kul lir gott folk.
Postad 22 January 2011 - 11:42
Visst fan, C4.
Postad 22 January 2011 - 12:19
Tänk vad bra det hade varit om det fanns claymores med fjärrkontroll!
Visst fan, C4.
Hahahaha Döden you are my hero.
Postad 22 January 2011 - 12:30
Tänk vad bra det hade varit om det fanns claymores med fjärrkontroll!
Visst fan, C4.
Jo, fast dom ska både vara Claymores och C4 samtidigt.
Postad 22 January 2011 - 17:07
----------------
Hittat mitt favorit vapen nu, MPL
Redigerat av Hampuz, 22 January 2011 - 17:08.
Postad 22 January 2011 - 17:50
Ha det så kul Polly och ta det lugnt i backen! Och tänk på att du inte kan skylla på lagg om du tar en sväng fel.
Postad 22 January 2011 - 17:56
Klart man kan skylla på sina lagg om skidåkandet går dåligtJag spelar nog ikväll, men inte BO.
Ha det så kul Polly och ta det lugnt i backen! Och tänk på att du inte kan skylla på lagg om du tar en sväng fel.
Postad 22 January 2011 - 19:04
Haha, tack så mycketJag spelar nog ikväll, men inte BO.
+1 =)Klart man kan skylla på sina lagg om skidåkandet går dåligt
Redigerat av Hampuz, 22 January 2011 - 19:04.
Postad 22 January 2011 - 19:08
Haha, för det skall det ju verkligen inte göra"Det känns som det laggar i puckelpisten. Det bara hoppar fram"
Postad 22 January 2011 - 19:17
Får se om jag hinner lira ikväll, måste packa då man beger sig till Val thorens imorgon
Ahhh, ValThorens, kommer osökt att tänka på min ungdom när jag käkade för mycket ostfondue och blev lite risig i kistan, så efter det så fanns det inte bara gröna och svarta pister utan även en brun pist.....
Redigerat av what17ever, 22 January 2011 - 19:19.
Postad 22 January 2011 - 19:20
Grattis då Trajkan!
Kul, Trajkan! Grattis
edit. kommer spela ikväll, dock så orkar jag ibland inte sätta igång spelet direkt efter att det hänger sig i "waiting for players" så det kan bli några pauser här och där
Håller med. Fan vad jag sög.
Brukar i o f s ta 2-3 matcher innan jag kommer igång men nu gick det ju fan 5-6 utan att det blev nån bättring.
Nytt försök lite senare.
Nu bira och käk.
@Trajkan: Grattis!
Tack grabbar! Nu när jag har klarat den skiten är det bara att bli proffs i BO kvar
Redigerat av Unregistered6651b852, 22 January 2011 - 19:21.
Postad 22 January 2011 - 19:28
Och det vet vi ju att det kommer att ta en tidTack grabbar! Nu när jag har klarat den skiten är det bara att bli proffs i BO kvar
Ska bli kul o äntligen ha tid att lira med er grabbar...
HAHA! Skall se om det finns någon brunbacke dåAhhh, ValThorens, kommer osökt att tänka på min ungdom när jag käkade för mycket ostfondue och blev lite risig i kistan, så efter det så fanns det inte bara gröna och svarta pister utan även en brun pist.....
Postad 22 January 2011 - 23:19
Han bekräftade stereotypen som finns om fransmän för mig.
Postad 22 January 2011 - 23:45
Haha, det skall jag göraHälsa surgubben i affären vid sjukhuset..
Han bekräftade stereotypen som finns om fransmän för mig.
Postad 23 January 2011 - 00:53
Haha, det skall jag göra
. Något speciellt jag skall säga?
"Faan vad du laggar!"
Postad 23 January 2011 - 11:39
Haha, det skall jag göra
. Något speciellt jag skall säga?
Gärna något oförståeligt. Och om han inte fattar så bara fortsätt konstatera detta oförståeliga
Bryt nu inte tummarna i pisten.
Postad 23 January 2011 - 13:33
Jag brukar rät ofta vara inne och läsa på denna tråden. Är sj en gammal hederlig COD-spelare sen den goa tiden.
Har länge varit sugen på att joina lite svenskar i en "clan" eller mer lira med lite svenskar då å då när man e inne. Alltid roligare då!
Därför tog jag mig modet och skriva i forumet istället och undra om d finns några man kan bli vänner med
Postad 23 January 2011 - 13:47
Tja!
Jag brukar rät ofta vara inne och läsa på denna tråden. Är sj en gammal hederlig COD-spelare sen den goa tiden.
Har länge varit sugen på att joina lite svenskar i en "clan" eller mer lira med lite svenskar då å då när man e inne. Alltid roligare då!
Därför tog jag mig modet och skriva i forumet istället och undra om d finns några man kan bli vänner medHade varit skoj att ta del av!
Mötte inte jag o bloodshy dej igår kväll i nån TT match?
Postad 23 January 2011 - 17:22
Postad 23 January 2011 - 18:04
Postad 23 January 2011 - 22:16
D e inte helt omöjligt. Satt hemma och lirade hos en polare.. vi tog med min ps3:a och kopplade upp och på varsin tv. Haha.. grymt skoj, dock blev d några öl och whiskey för mkt
Vi körde bra länge och flertall TT matcher, polare heter engis. Han e ju sj med i mhb, så du har nog rätt i d.
Men då vi började köra tt matcher så hade whiskeyn satt sina spår, gick inge bra haha.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
1 film
16 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?