Rykten/spekulationer finns det alltid, vi får nog vänta till Torsdag på en lista från Sony dock.Inga rykten än om vilka nästa månads gratisspel kan vara?
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 24 February 2015 - 05:08
Postad 24 February 2015 - 10:07
Inga rykten än om vilka nästa månads gratisspel kan vara?
Helldivers kommer nog vara ett av spelen.
Postad 01 March 2015 - 08:04
Postad 01 March 2015 - 13:17
Kommer inte ihåg när de brukar annonsera ut spelen, men det brukar ju vara 1 vecka innan.Är det vanligt att Sony är så här sena med att utannonsera kommande spel? Spelar ju ingen större roll så länge de släpper spelet i tid men man är ju nyfiken på vad som skall komma.
På Onsdag kommer dock spelen va?
Postad 01 March 2015 - 19:02
Kommer inte ihåg när de brukar annonsera ut spelen, men det brukar ju vara 1 vecka innan.
På Onsdag kommer dock spelen va?
Spelen brukar utannonseras torsdagen innan de blir tillgängliga (alltså i torsdags) men av någon anledning blev det inte så denna månad.
Postad 02 March 2015 - 15:39
Fortfarande ingen reveal? Släpps väl nu på torsdag?
Ne, undrar om de har någon grym överraskning eller om de bara har problem att välja spel...
EDIT: Förtydligande, de ska släppas nu på Torsdag ja...
Redigerat av MartinAberg, 02 March 2015 - 15:39.
Postad 02 March 2015 - 15:54
Ne, undrar om de har någon grym överraskning eller om de bara har problem att välja spel...
Eller så är det några av de spelen de har på rea just nu. Vita rean slutar imorgon...
Postad 02 March 2015 - 15:57
Faen... missade när duck tales remastered fanns på psn+ på ps3... tänkte ladda ner det och spela det senare med ungarna, men glömde av det! ![]()
Kanske kan va värt 139:- ändå..?
Postad 02 March 2015 - 18:30
Det var ingen höjdare...Faen... missade när duck tales remastered fanns på psn+ på ps3... tänkte ladda ner det och spela det senare med ungarna, men glömde av det!
Kanske kan va värt 139:- ändå..?
Postad 02 March 2015 - 20:01
Bara att hålla tummarna
Ja, verkligen... grabben har det på PC, men kan va kul och lira om det på TVn med kanske
Postad 02 March 2015 - 21:00
Postad 02 March 2015 - 21:06
hoppas i så fall på octodad, det känns som ett spel som inte bara Zoiler velat testa. legospelen har jag ingen erfarenhet av, men det kanske är dags? =)
Postad 02 March 2015 - 21:37
Postad 03 March 2015 - 07:53
Själv sitter jag och väntar på Driveclub. Ännu en gång. Kanske dom överväger att ge oss hela spelet? Jepp, önskedröm
Postad 03 March 2015 - 09:01
Såg att Olliolli 2 kommer ut nu till Ps4 och Vita, hoppas de släpper som ps+ spel.
Första var riktigt sköj och beroendeframkallande = bara ett försök till, sen någon timme senare satt man där fortfarande och spelade.
Postad 03 March 2015 - 10:01
Det går det rykte om att Sony inte avslöjat spelen för att ms skulle ge ut rayman legends. Orsaken skulle vara att Sony vill bräcka det med en stor titel till ps4, men att det behövde dras i några fler trådar för att det skulle ske.
Själv sitter jag och väntar på Driveclub. Ännu en gång. Kanske dom överväger att ge oss hela spelet? Jepp, önskedröm
Gärna för mig. Det är bara bra för oss spelare om bolagen anstränger sig mer. Driveclub lär väl aldrig komma. Men om det gör detta hoppas jag att det blir fullversionen och inte den där nedbantade versionen för PSN+ som man först pratade om, känns inte rätt av Sony att göra så efter allt strul.
Postad 03 March 2015 - 18:02
http://blog.eu.plays...s4-ps3-ps-vita/
inget Helldivers till Ps+ iallafall, bara en rabatt på spelet!
Postad 03 March 2015 - 18:11
Being hit by objects, such as Hellpods, launched at supersonic speeds from orbit may cause bodily harm.
Ja det vet jag.... grrrr.
Redigerat av Zoiler, 03 March 2015 - 18:11.
Postad 03 March 2015 - 20:23
Postad 03 March 2015 - 22:22
Sherlock glömde jag plocka upp när det kom, gillade förra spelet i serien. Skall bli kul att spela.
Postad 03 March 2015 - 22:30
Sherlock glömde jag plocka upp när det kom, gillade förra spelet i serien. Skall bli kul att spela.
Synd att det inte var PS4 versionen
Redigerat av DragonPuffer, 03 March 2015 - 22:31.
Postad 03 March 2015 - 22:54
Counterspy och Oddworld är riktiga höjdare. Har köpt Valiant Hearts men inte hunnit spela mer än en timme eller så.
En riktigt bra månad enligt mig, lite synd att jag redan hade hälften av spelen bara.
Postad 03 March 2015 - 22:56
Counterspy och Oddworld är riktiga höjdare. Har köpt Valiant Hearts men inte hunnit spela mer än en timme eller så.
En riktigt bra månad enligt mig, lite synd att jag redan hade hälften av spelen bara.
Egentligen behöver man aldrig köpa PSN-spelen ens, de kommer ju ändå förr eller senare på PS+
. Sex spel på en månad, ja det räcker ju till nästa månad och så fortsätter det. Särskilt som det släpps vanliga spel samtidigt.
Postad 03 March 2015 - 23:36
Synd att det inte var PS4 versionen
Så sant men man får vara glad för det lilla.
Postad 04 March 2015 - 08:53
Valiant hearts är ett spel som jag velat lira, så det tackar jag för
Köpte spelet. Sjukt mysigt och väldigt utbildande om ett krig man knappt läste om i skolan.
Postad 04 March 2015 - 09:50
Du har rätt. Vi läste nästan inget om första världskriget. Jag vet inte ens vad ledarna hette. 1914 - 1918, och tyskarna hade sin märkliga tank med i kriget, det är allt jag vet. Fokus var för oss på andra världskriget. Inte quwait, Korea eller något annat krig alls när jag tänker efter...Köpte spelet. Sjukt mysigt och väldigt utbildande om ett krig man knappt läste om i skolan.
Postad 04 March 2015 - 10:03
Inget som slog mig av stolen vid en första anblick, men Olliolli och Valiant hearts känns som perfekta Söndags-spel ![]()
Postad 04 March 2015 - 11:20
det var ju tur att jag inte började väva upp förhoppningarna om vad det spekulerats i att sony skulle bräcka ms med, för det har varit rätt så jädrans intressanta spekulationer. vi får nöja oss med betydligt mindre, men å andra sidan kan vi se det såhär (och med vi menar jag att vi ser det från mina ögon) =)
jag har planerat att köpa valiant hearts, och hoppas att det inte är för sorgligt med hunden.
det är drygt 100 spänn som bjuds på gratis. ps+ kostar... vadå, 600? 700? bara det spelet betalade ps+ för två månader för mig. värdet är, som så ofta sägs, fenomenalt. dessutom får vi ju spela online! =)
Postad 04 March 2015 - 11:29
Infamous First Light fick vi ju ett tag sen
Bra spel!
Skulle man av nån anledning vilja spela på PS3 OCH PS4 samtidigt så får man ju enormt mycket för pengarna.
Postad 04 March 2015 - 12:48
Så sant men man får vara glad för det lilla.
Själv hade jag hellre haft Abe på vita. Men som sagt.
Postad 04 March 2015 - 12:52
det var ju tur att jag inte började väva upp förhoppningarna om vad det spekulerats i att sony skulle bräcka ms med, för det har varit rätt så jädrans intressanta spekulationer. vi får nöja oss med betydligt mindre, men å andra sidan kan vi se det såhär (och med vi menar jag att vi ser det från mina ögon) =)
jag har planerat att köpa valiant hearts, och hoppas att det inte är för sorgligt med hunden.
det är drygt 100 spänn som bjuds på gratis. ps+ kostar... vadå, 600? 700? bara det spelet betalade ps+ för två månader för mig. värdet är, som så ofta sägs, fenomenalt. dessutom får vi ju spela online! =)
Tycker det är grymt med alla gratis spel men onlinespela tycker jag man kunde få gratis. Speciellt som typ alla spel hittills har en tendens att strula med uppkopplingen. Hoppas Battlefield hardline visar var skåpet ska stå.
Postad 05 March 2015 - 21:18
Redigerat av Limitz, 05 March 2015 - 21:18.
Postad 05 March 2015 - 23:12
Postad 09 March 2015 - 12:52
Dishonored bekräftat för april
Dishonored, the award-winning stealth FPS game first released in October 2012, will be one of the next free games on offer for PlayStation Plus subscribers in April.
PlayStation Europe confirmed the plan on Twitter after it had accidentally announced the information early, leading some to believe Dishonored would be included in the PS Plus free games collection for March.
"Dishonored is coming to PlayStation Plus (PS3) in April," the company wrote.
"Sorry for the confusion this month - we pulled the trigger too early!"
http://www.gamespot....l/1100-6425791/
Postad 26 March 2015 - 10:50
Vi har tillsvidare haft en PS3:a som främst grabben spelat på. Således inga problem med game saves som alla hamnat på den maskinen.
Nu ska jag och sambon separera, och vi kommer då att ha en PS3:a i vardera hem. Då uppstår ju problemet med framstegen gjorda i spelen.
Löser PSN+ detta problem, så att grabbens framsteg synas mellan maskinerna?
/GC
Postad 26 March 2015 - 10:54
Hoppas det är ok med en "basic" fråga här. Tycker Sonys playstationsidor på nätet sugen gällande relevant information.
Vi har tillsvidare haft en PS3:a som främst grabben spelat på. Således inga problem med game saves som alla hamnat på den maskinen.
Nu ska jag och sambon separera, och vi kommer då att ha en PS3:a i vardera hem. Då uppstår ju problemet med framstegen gjorda i spelen.
Löser PSN+ detta problem, så att grabbens framsteg synas mellan maskinerna?
/GC
Det är väl bara att ladda upp save-filerna i molnet och sedan ladda ner till den andra PS3:an som körs med samma psn-användare
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?