Hmmm - intressant, tack för info!Detta påverkar inte inspelningar utan de spelas in med bägge spåren. Även på inspelat material kan man då byta ljudspår till stereo.
Humax HDPVR-1000C 320GB
(Digitalboxar)
|
3
|
(94)
|
Inga priser |
Postad 22 January 2009 - 09:02
Postad 22 January 2009 - 19:58
http://www.humaxdigi...00C_leaflet.pdf
Postad 22 January 2009 - 20:32
Såg att det diskuterades om byte av HDD i boxen tidigare i forumet. Har hittat info där det står att max storlek på HDD i boxen är 500GB. Se länk
http://www.humaxdigi...00C_leaflet.pdf
vilket talar för att det är en 2.5 disk som har max storlek för tillfället på 500gb om man lyckas sätta i en 3.5 disk så kanske man kan få upp de i 1tb möjligt
Postad 23 January 2009 - 08:54
Om jag väljer Comhems small abonemang och sedan kompleterar med dom tillvalskanaler som finns att välja mellan så verkar det som jag kan välja HD kanaler. Det verkar då som jag slipper den nya kortavgiften eller får jag den så fort man väljer tillvalskanaler?
Thomas
Jo, vad jag kan läsa ut av den lilla broschyr från Comhem jag fick i veckan, och min egen faktura från Comhem f januari, så gäller inte kortavgiften för Small o inte heller om man har tillvalda HD-kanaler. Jag har själv också Small abonnemang o har valt till NationalGeographicHD samt Canal+ Film-paketet.
Man kan välja mellan DiscoveryHD, VoomHD, TV4HD, NationalGeographicHD samt EurosportHD som tillval där varje kanal för sig kostar 29 kr eller alla dessa för 99 kr. Inte någon av dessa kanaler verkar ha så mycket att bjuda på tycker jag, funderar nu på att välja bort NationalGeographic.
Postad 23 January 2009 - 09:04
Funderar nu på att lämna in boxen till Allradio (Uppsala) där jag köpte den. Allradio's personal är åtminstone kompetenta o borde kunna fixa boxen även om man kanske inte behöver vara så drastisk som att ta bort fläkten helt...
Postad 23 January 2009 - 16:14
Jag stör mig mer o mer på det surrande ljud som kommer från min box då den varit på en liten stund. Tror att det är den lilla fläkten som åstadkommer ljudet. Hade faktiskt samma problem med min Toshiba HDDVD-spelare då den var ny, lämnade in den på service o de tog då helt sonika bort fläkten
Har fungerat utan fläkt också.
Funderar nu på att lämna in boxen till Allradio (Uppsala) där jag köpte den. Allradio's personal är åtminstone kompetenta o borde kunna fixa boxen även om man kanske inte behöver vara så drastisk som att ta bort fläkten helt...
tror inte de e så smart att ta bort fläkten den sitter där för att kyla ner den o i den här boxen e det både hdd och cpu och nätagg som alstrar värme
Postad 23 January 2009 - 18:22
Min har varit inlämnad i en vecka nu för samma fel.Jag stör mig mer o mer på det surrande ljud som kommer från min box då den varit på en liten stund. Tror att det är den lilla fläkten som åstadkommer ljudet. Hade faktiskt samma problem med min Toshiba HDDVD-spelare då den var ny, lämnade in den på service o de tog då helt sonika bort fläkten
Har fungerat utan fläkt också.
Dom sa att jag skulle få tillbaka den inom 14 dagar så nästa vecka kan du få besked på vad surret beror på.
Jag håller med dig om att man till slut blir galen på ljudet
Pratade med en jobbarkompis som är duktig på elektronik, han sa att det kan bero på nätdelen
Felet kom inte på min box direkt utan när den varit påslagen en stund, började surra lite svagt för att öka ju varmare boxen blev.
Jag tror inte ljudet kommer från fläkten verkade inte så på min box iaf, jag kollade lite innan jag lämnade in den
Redigerat av Figgis, 23 January 2009 - 18:33.
Postad 24 January 2009 - 10:38
Postad 24 January 2009 - 10:43
Min har varit inlämnad i en vecka nu för samma fel.
Dom sa att jag skulle få tillbaka den inom 14 dagar så nästa vecka kan du få besked på vad surret beror på.
Jag håller med dig om att man till slut blir galen på ljudet
Pratade med en jobbarkompis som är duktig på elektronik, han sa att det kan bero på nätdelen
Felet kom inte på min box direkt utan när den varit påslagen en stund, började surra lite svagt för att öka ju varmare boxen blev.
Jag tror inte ljudet kommer från fläkten verkade inte så på min box iaf, jag kollade lite innan jag lämnade in den
Är det nätdelen så kanske den är lätt o byta i så fall. Samma symptom här som hos din att ljudet börjar svagt efter en stund för att sedan öka. Allradios vekstad lär nog hitta felet, skall försöka hinna lämna in den nu i veckan. Sedan håller jag med Duckface om att det nog inte är smart att ta bort fläkten; den sitter ju där för ett syfte.
Postad 25 January 2009 - 14:53
och hur gör man detta om det nu går
tacksam för svar
///
samuel
Postad 25 January 2009 - 17:21
Så fort jag byter kanal så "tappas" HDMI signalen för ett par sekunder och sen hittas den igen.
Detta gör att det är omöjligt att zappa igenom kanalerna snabbt eftersom inforutan om vilket program som visas har försvunnit innan bilden "hittas" igen, ljudet kommer dock fortare.
Samma problem uppstår även om jag trycker på mute på fjärren, signalen tappas ett par sekunder.
Jag kör igenom en Yamaha rx-v861 och där börjar hdmi-texten blinka på displayen när problemet uppstår.
Jag har dock provat med olika hdmi kablar samt att köra direkt till TVn men med samma resultat.
Via SCART funkar det normalt.
Vad kan detta bero på, är det TVn (Fujitsu Siemens Myrica) eller är det något fel på boxen tro?
Receivern tappar ju också signalen...
MVH
Mikael
Postad 25 January 2009 - 18:29
Postad 25 January 2009 - 21:11
Postad 25 January 2009 - 22:09
Jaja, där ser man… jag var så nöjd med HD och PVR och nu händer detta… Tur att jag kan köra in programkortet i Sony X3000 inbyggda slot, men ingen HD där inte...
/ må väl, Micke i Luleå
Postad 25 January 2009 - 22:21
Om du tar mobiltelefonens kamera eller en vanlig kamera, rikta linsen mot fjärrens framsida där dioden sitter och kolla genom kameran tryck sedan på lite olika knappar. Du ser via kameran om dioden tänder och släcker.Ahhh… fjärrkontrollen fungerar inte…helt plötsligt totalt stopp, provade slå av och starta om, byta batterier men inte… men boxen ser ut att fungera, det går att använda knapparna i boxen...
Jaja, där ser man… jag var så nöjd med HD och PVR och nu händer detta… Tur att jag kan köra in programkortet i Sony X3000 inbyggda slot, men ingen HD där inte...
/ må väl, Micke i Luleå
Ett annat tips är att du kollar över alla knappar på fjärren så att ingen knapp fastnat i nertryckt läge då blockerar den andra knappar
Lycka till
Postad 25 January 2009 - 22:25
Det som hände var att jag råkade lägga trådlösa tngb på fjärren… det var bara att ställa om till Mode – PWR i fjärren… hahaha…
/
Postad 25 January 2009 - 23:46
om detta nu är möjligt??
tacksam för svar
Postad 26 January 2009 - 16:39
Har du läst igenom tråden, det finns många inlägg om detingen som kan hjälpa mig med så jag kan tordas prova utan att förstöra boxen hur överför jag musik bilder osv till den in i boxens egen hårdisk?
om detta nu är möjligt??
tacksam för svar
Du kan kolla mitt Inlägg #1210 där finns en bild från manualen till Icorden där står hur man gör.
Denna bilden finns av någon anledning inte med i manualen till vår box.
Du måste trycka media sen välja musik.
Postad 26 January 2009 - 21:08
Detta är mitt första inlägg på detta forum, men jag hoppas ändå att ni tar till er vad jag har att berätta.
Har öppnat min HDPVR-1000C och kan meddela följande vad gäller HDD:n...
Modell nr: ST3320820SCE
Model name: DB35 Series™ 7200.3 SATA 3Gb/s 320-GB Hard Drive
Interface: SATA 3.0 Gb/s
Capacity: 320 GB
RPM: 7200
Seagate DB35.3 Product information
Det sitter en klisterlapp på HDD:n med följande text: SFORMAT0WANY (osäker på om det är siffran '0' eller bokstaven 'O')
Tänker beställa en 1TB Seagate och prova. Skulle det inte gå så har jag extra lagringsutrymme till någon av datorerna...
/Mattisborgen
Postad 26 January 2009 - 23:11
Hej alla HD-fantaster!
Detta är mitt första inlägg på detta forum, men jag hoppas ändå att ni tar till er vad jag har att berätta.
Capacity: 320 GB![]()
Det sitter en klisterlapp på HDD:n med följande text: SFORMAT0WANY (osäker på om det är siffran '0' eller bokstaven 'O')
Tänker beställa en 1TB Seagate och prova. Skulle det inte gå så har jag extra lagringsutrymme till någon av datorerna...![]()
/Mattisborgen
Ok intressant! Då verkar det vara samma disk som i flera andra snarlika Humax boxar. På annat ställe har jag läst att följande HDD funkar fint som ersättare : Western Digital WD10 EVCS serial ATA (1 TB)
Hmm, undrar om man skulle dra ut SATA kabeln och köra med extern disk
Lite info : http://foxsatdisk.wikispaces.com/
/Peter
Redigerat av Unregisteredf39e8f95, 27 January 2009 - 18:06.
Postad 27 January 2009 - 15:48
1. Va det gäller 29 min buggen har detta inte inträffat för mig ännu........
2. Smartwi har det pratats om en del tidigare i denna tråd hurvida det fungerar eller icke....
Jag kan konfirmera att det fungerar alldeles utmärkt med smartwi ver 8, om man använder SmartWi2.43Beta9T0
firmware:n.... Kanalbyten funkar perfekt och inget släp på ljudet som inträffar om man använder tidigare
firmware... Skall tilläggas att jag har som andra box en Samsung SD box.....
3. Mycket dåligt av Comhem att smyga in kortavgiften igen !
Postad 27 January 2009 - 17:32
Varmt välkommen till tråden, och tack så jättemycket för infon! Jag hittade den på Dustin för 596 kr + moms. Jag hittade en HD i samma serier med 750GB hos Dustin för 1860 kr + moms: http://www.dustin.se...5010133181.aspxModell nr: ST3320820SCE
Postad 27 January 2009 - 18:12
Låter intressant med Smartwi, funkar HD kanalerna oxå?Har nyligen också investerat denna HDPVR eftersom jag avsaknat HDTV alldeles för mycket !
1. Va det gäller 29 min buggen har detta inte inträffat för mig ännu........
2. Smartwi har det pratats om en del tidigare i denna tråd hurvida det fungerar eller icke....
Jag kan konfirmera att det fungerar alldeles utmärkt med smartwi ver 8, om man använder SmartWi2.43Beta9T0
firmware:n.... Kanalbyten funkar perfekt och inget släp på ljudet som inträffar om man använder tidigare
firmware... Skall tilläggas att jag har som andra box en Samsung SD box.....
3. Mycket dåligt av Comhem att smyga in kortavgiften igen !
Postad 27 January 2009 - 19:00
Låter intressant med Smartwi, funkar HD kanalerna oxå?
Japp de funkar perfekt !
Postad 27 January 2009 - 19:07
Kör du på båda HD boxarna?Ja
Jag har både Humax CXHD 1000C och Humax HDPVR 1000C och undrar om det funkar?
har även en gammal PVR box Humax CXC-2000 PVR som jag skulle kunna damma av.
Vet du om denna kombination skulle funka?
Har ingen som helst erfarenhet av Smartvi, har dock kollat trådarna här och på Smartwi´s forumsida, tycker det är lite svårt på smartwi´s forum dock att få kläm på vad som funkar och inte.
Kan tillägga att kortet är pairat med bägge HD-boxarna
Redigerat av Figgis, 27 January 2009 - 19:22.
Postad 27 January 2009 - 19:57
Kör du på båda HD boxarna?
Har ingen som helst erfarenhet av Smartvi, har dock kollat trådarna här och på Smartwi´s forumsida, tycker det är lite svårt på smartwi´s forum dock att få kläm på vad som funkar och inte.
Jag har bara HDPVR:n som är HD box, den andra är en vanlig Samsung SD box....
Inga problem med dessa i alla fall....
Men när jag kikade i smartwi forumet så såg jag även att det fungerade med din andra HD box...
Dock vet jag inte hur kombinationen mellan dessa två HD boxar fungerar...
Redigerat av Unregisteredd1140893, 27 January 2009 - 20:00.
Postad 27 January 2009 - 20:02
Intressant det där med hårddisken. Kan tänka mig att det funkar, om ersättnigsdisken håller samma specar i övrigt som den som redan finns i boxen.
För min del skulle det vara intressant först efter det att det (äntligen) kommer en ny firmware som fixar denna eländes 29min-bugg.
Postad 27 January 2009 - 20:32
Har både Humax CXHD 1000C och Humax HDPVR 1000C och får HD-kanaler på bägge med Smartwii.Kör du på båda HD boxarna?
Postad 27 January 2009 - 21:27
Hej alla HD-fantaster!
Capacity: 320 GB![]()
Tänker beställa en 1TB Seagate och prova. Skulle det inte gå så har jag extra lagringsutrymme till någon av datorerna...![]()
/Mattisborgen
Tänkte väl att det var en 3,5 tummare, den låter som sagt en del tyvärr.
Du har inga bilder på insidan som du kan posta ? det vore intressant.
Postad 27 January 2009 - 22:00
Någon på tråden som har testat att samköra comhems nya hdbox med en inspelningsbar dvdspelare och som kan bekräfta att det går att bränna en dvdskiva via den inspelningsbara dvdspelaren från ett program som kommer från hdboxen? Enklast vore ju om hdboxen också varit utrustad med en dvdbrännare. Sådana apparater ska ha börjat säljas i Australien har jag hört.
Hälsningar,
Jan
Postad 27 January 2009 - 23:03
Varmt välkommen till tråden, och tack så jättemycket för infon! Jag hittade den på Dustin för 596 kr + moms. Jag hittade en HD i samma serier med 750GB hos Dustin för 1860 kr + moms: http://www.dustin.se...5010133181.aspx
Tack!
Den HD du angivit är en Barracuda ES.2 med SAS-interface och är inte i samma serie. Det finns hårddiskar i samma serie, DB35.3, med kapacitet upp till 750GB men jag har endast hittat den på 500GB. Har istället tänkt prova en hårddisk från SV35.3-serien på 1TB. Seagate SV35.3 1TB
Mattisborgen,
Intressant det där med hårddisken. Kan tänka mig att det funkar, om ersättnigsdisken håller samma specar i övrigt som den som redan finns i boxen.
För min del skulle det vara intressant först efter det att det (äntligen) kommer en ny firmware som fixar denna eländes 29min-bugg.
Har inte råkat ut för denna bugg ännu...har faktiskt inte ens startat boxen ännu...
Tänkte väl att det var en 3,5 tummare, den låter som sagt en del tyvärr.
Du har inga bilder på insidan som du kan posta ? det vore intressant.
Jo, jag har en bild. Tyvärr är den väl inte så jättebra men jag kan ta fler bilder i samband med att jag monterar HD:n. Skicka ett PM om det är något specifikt ni vill att jag ska fota. Montaget kommer dock att dröja ett par veckor p.g.a. av en tjänsteresa.
/Mattisborgen
Bifogad fil(er)
Postad 27 January 2009 - 23:42
Tack!
![]()
Den HD du angivit är en Barracuda ES.2 med SAS-interface och är inte i samma serie. Det finns hårddiskar i samma serie, DB35.3, med kapacitet upp till 750GB men jag har endast hittat den på 500GB. Har istället tänkt prova en hårddisk från SV35.3-serien på 1TB. Seagate SV35.3 1TB
Har inte råkat ut för denna bugg ännu...har faktiskt inte ens startat boxen ännu...![]()
Jo, jag har en bild. Tyvärr är den väl inte så jättebra men jag kan ta fler bilder i samband med att jag monterar HD:n. Skicka ett PM om det är något specifikt ni vill att jag ska fota. Montaget kommer dock att dröja ett par veckor p.g.a. av en tjänsteresa.
/Mattisborgen
bra info med bild
Postad 28 January 2009 - 09:01
Hmmm - vad konstigt, jag måste har blandat ihop på Seagates webbsida. Nu hittade jag DB35.3 750GB modellen här i Sverige för 1030kr + moms: http://www.webbshopp...spx?q=p:1821889. Självklart skulle 1TB vara ännu bättre - säg till hur det går!Tack!
![]()
Just det - en sak till, "SFORMATOWANY" är polska för "FORMATERAD".
Postad 28 January 2009 - 09:29
Tonrarna = ?...tonrarna ligger på ett löst kort...
Postad 28 January 2009 - 09:34
En frågan - om man stannar fläkten, hur mycket låter boxen? Jag undrar hur mycket av snurrandet kommer från fläkten, hur mycket kommer från hårddisken, och hur mycket (om något) kommer från PSU:n.
Tonrarna = ?
Skall förmodligen vara Kodensatorerna....
Postad 28 January 2009 - 12:29
Hejsan!
Någon på tråden som har testat att samköra comhems nya hdbox med en inspelningsbar dvdspelare och som kan bekräfta att det går att bränna en dvdskiva via den inspelningsbara dvdspelaren från ett program som kommer från hdboxen? Enklast vore ju om hdboxen också varit utrustad med en dvdbrännare. Sådana apparater ska ha börjat säljas i Australien har jag hört.
Hälsningar,
Jan
ja det funkar..
såklart endast i SD kvalite då..
Postad 28 January 2009 - 15:13
En frågan - om man stannar fläkten, hur mycket låter boxen? Jag undrar hur mycket av snurrandet kommer från fläkten, hur mycket kommer från hårddisken, och hur mycket (om något) kommer från PSU:n.
Tonrarna = ?
hehe en liten snabbskrivelse för tuners
Postad 28 January 2009 - 16:49
Jag har bara HDPVR:n som är HD box, den andra är en vanlig Samsung SD box....
Inga problem med dessa i alla fall....
Men när jag kikade i smartwi forumet så såg jag även att det fungerade med din andra HD box...
Dock vet jag inte hur kombinationen mellan dessa två HD boxar fungerar...
Har både Humax CXHD 1000C och Humax HDPVR 1000C och får HD-kanaler på bägge med Smartwii.
Tack för infon
Postad 28 January 2009 - 17:23
Aha! Är det kortet längst till höger (i bilden), eller?hehe en liten snabbskrivelse för tuners
Postad 28 January 2009 - 19:16
Aha! Är det kortet längst till höger (i bilden), eller?
det är där antenn går in en vit flatkabel går från tuner kortet till moderkortet
Postad 28 January 2009 - 22:19
Jag har nyligen skaffat Humax HDPVR:n och känner mig riktigt nöjd med denna...
Har också en vanlig Samsung DCB-B270Z box...
Jag har kört smartwi ett tag mellan dessa och det har fungerat ok...
MEN SEN...
Nu klipper Samsung boxen och bilden tvärstannar tvärt efter några minuter...
Ahh då tänker man ju genast att det är något som är fel med smartwi så jag har lagt ned en massa tid på att försöka hitta en vettig firmware för att den inte skulle klippa som den gör...
Efter ett tag testade jag att köra orginalkortet i Samsung boxen och till min förvåning blir det samma sak här med orginalkortet ???
Så vad är fel då ?
Är Samsung boxen trasig eller beror det på att mitt kort är pairat till endast HDPVR:en ??
Uteslutas kan att jag skulle ha dålig signal till samsung boxen, för den är jättebra har även gjort en fabriksåterställning... Men samma sak ändå ?
Är det bara att skicka in boxen till Comhem eller vad ?
Postad 28 January 2009 - 22:49
Om jag har fattat rätt så påverkar inte pairingen av kortet till HD boxen, användandet av kortet i en annan box som inte har HD.Har stött på lite patrull och tänkte höra med er andra vad ni tror ??
Jag har nyligen skaffat Humax HDPVR:n och känner mig riktigt nöjd med denna...
Har också en vanlig Samsung DCB-B270Z box...
Jag har kört smartwi ett tag mellan dessa och det har fungerat ok...
MEN SEN...
Nu klipper Samsung boxen och bilden tvärstannar tvärt efter några minuter...
Ahh då tänker man ju genast att det är något som är fel med smartwi så jag har lagt ned en massa tid på att försöka hitta en vettig firmware för att den inte skulle klippa som den gör...
Efter ett tag testade jag att köra orginalkortet i Samsung boxen och till min förvåning blir det samma sak här med orginalkortet ???
Så vad är fel då ?
Är Samsung boxen trasig eller beror det på att mitt kort är pairat till endast HDPVR:en ??
Uteslutas kan att jag skulle ha dålig signal till samsung boxen, för den är jättebra har även gjort en fabriksåterställning... Men samma sak ändå ?
Är det bara att skicka in boxen till Comhem eller vad ?
Det är bara när du försöker sätta kortet i en annan HD box som det inte funkar.
<Mitt kort är pairat med både PVR´en och den "gamla" HD boxen men funkar utan problem i Humax cxc-2000 oxå (gamla pvr boxen utan HD)
Redigerat av Figgis, 28 January 2009 - 22:55.
Postad 28 January 2009 - 22:53
Om jag har fattat rätt så påverkar inte pairingen av kortet till HD boxen, användandet av kortet i en annan box som inte har HD.
Det är bara när du försöker sätta kortet i en annan HD box som det inte funkar.
Tackar för snabbt svar !
Då är det alltså läge att skicka in samsung boxen till comhem då....Den är boxen är också relativt ny med garanti kvar som tur är....
Redigerat av Unregisteredd1140893, 28 January 2009 - 22:54.
Postad 28 January 2009 - 22:57
Har du ingen polare lr nån som har comhem oxå så du kan testa ett annat kort innan du lämnar på reparation?Tackar för snabbt svar !
Då är det alltså läge att skicka in samsung boxen till comhem då....Den är boxen är också relativt ny med garanti kvar som tur är....
Postad 28 January 2009 - 23:12
Har du ingen polare lr nån som har comhem oxå så du kan testa ett annat kort innan du lämnar på reparation?
Finns säkert någon, fast de flesta kör Canal Digital......Men å andra sidan fungerar ju orginalkortet helt utan problem i Humax HDPVR:n ,så de lutar väl ändå mot att det är boxen de är fel på ?
Postad 28 January 2009 - 23:28
Det är med all säkerhet boxen det är fel på. Kör med CD jag med, men har en nästan ny 270 Sammy som jag kör via tv-kortet i datorn. Fick den för 99:- när Elgiganten hade ett jippo för ett tag sen. Tycker du ska lämna in din för översyn/utbyte.Finns säkert någon, fast de flesta kör Canal Digital......Men å andra sidan fungerar ju orginalkortet helt utan problem i Humax HDPVR:n ,så de lutar väl ändå mot att det är boxen de är fel på ?
Wasgo
Postad 28 January 2009 - 23:31
/Mattisborgen
Tack för bilden, alltid lite intressant att se hur de byggt prylarna när man själv jobbar med elektronik, posta gärna flera om du har tillfälle.
Jag funderade lite på hur hårddisken var upphängd, det brukar ju kunna ha en hel del inverkan på hur mycket det låter.
Postad 28 January 2009 - 23:33
Det är med all säkerhet boxen det är fel på. Kör med CD jag med, men har en nästan ny 270 Sammy som jag kör via tv-kortet i datorn. Fick den för 99:- när Elgiganten hade ett jippo för ett tag sen. Tycker du ska lämna in din för översyn/utbyte.
Wasgo
Får nog bli så.... Tackar....
Postad 29 January 2009 - 10:14
Det är med all säkerhet boxen det är fel på. Kör med CD jag med, men har en nästan ny 270 Sammy som jag kör via tv-kortet i datorn. Fick den för 99:- när Elgiganten hade ett jippo för ett tag sen. Tycker du ska lämna in din för översyn/utbyte.
Wasgo
Har nu varit i kontakt med Comhem och tänkte dela med mig av informationen....
Har man skaffat den nya HDPVR:en som jag gjort i dagarna och pairat kortet till HDPVR:en så skickas pairing signaler ut intensivt från comhem under 7 dygn... Detta skall enligt comhem göra Samsungboxen knäpp och göra att den låser sig om man har kortet i den, detta skall också vara en känd bugg för Samsung 270 boxen...Lösningen enligt comhem, vänta ut pairing tiden... I mitt fall får jag vänta 2 dagar till eftersom jag nyligen har pairat mitt kort....
Vi får väl se om det stämmer....
4 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
ComHem - Humax HDPVR-1000C eller Samsung BD-E8900N ???
3 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?