Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 28 December 2009 - 12:40

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

hur är det möjligt att vissa får högre poäng när dom har fler deaths än mig??? Igår hade jag flera gånger 25-5 t ex och någon annan hade kanske 22-17 eller liknande i TDM, men lik förbannat så får snubben kanske 100 poäng mer än mig trotts han död fler gånger och fått mindre kills. Hur i hela friden är det möjligt?? Går inte TDM ut på att ta död på motståndarna? Kan förstå om det hade varit Demolition eller dylikt men inte i TDM. Retar mig som f-n.

Det är ju inte så konstigt. Du kan få allt från 50p till 300p för en kill i TDM, kanske mer. Om man skjuter nån på riktigt långt håll med ett headshot samt väldigt snabbt, så får man minst 300 poäng.

Genstruktur: 27-0 :lol:

Postad 28 December 2009 - 12:51

Dariush
  • Dariush
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hur hög är den teoretiska max-poängen man kan få från en kill egentligen? Om man räknar ihop den högsta möjliga kombinationen med longshot+headshot+payback+rescue osv..

Postad 28 December 2009 - 12:56

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Hur hög är den teoretiska max-poängen man kan få från en kill egentligen? Om man räknar ihop den högsta möjliga kombinationen med longshot+headshot+payback+rescue osv..

Beror ju på vilken match-typ det är. Men jag skulle gissa på 400 i TDM, med dubbel-kill, kan man ju få mer.

Postad 28 December 2009 - 13:11

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Det är ju inte så konstigt. Du kan få allt från 50p till 300p för en kill i TDM, kanske mer. Om man skjuter nån på riktigt långt håll med ett headshot samt väldigt snabbt, så får man minst 300 poäng.

Genstruktur: 27-0 :lol:

Men den bonuspoängen man får räknas ju inte på listan efteråt, där ser man ju bara kills (100p) och assists (50p)!! Sedan får man poängen i personlig bonus!!

Antar att det var den listan som visas efter matchen på alla deltagare som ganesha menade??

Postad 28 December 2009 - 13:15

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Men den bonuspoängen man får räknas ju inte på listan efteråt, där ser man ju bara kills (100p) och assists (50p)!! Sedan får man poängen i personlig bonus!!

Antar att det var den listan som visas efter matchen på alla deltagare som ganesha menade??

Det trodde jag... :lol:

Postad 28 December 2009 - 13:35

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Lustigt att ni säger att det gick så bra för er i dagarna. Igår spelade jag några timmar domination och varje match hade jag 30-4, 40-5, 25-6 och dylikt. Inte för att det brukar gå så jättedålig men igår gick det extremt bra och jag kände nästan som att jag hade blivit inlottad i matcher med folk som hade en helt annan skill än mig själv då jag var rejält överlägset etta i stort sett i varenda match. Brukar nästan alltid hamna i matcher med folk som har prestigeat minst en gång, men nu var vi alla (inklusive mig själv) runt level 40-60. Vet inte om jag hade "tur" med matchmakingen flera timmar i rad eller om jag bara var i ett sånt där skönt flyt som man kan ha ibland. Kul var det iaf.

Postad 28 December 2009 - 18:32

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

hur är det möjligt att vissa får högre poäng när dom har fler deaths än mig??? Igår hade jag flera gånger 25-5 t ex och någon annan hade kanske 22-17 eller liknande i TDM, men lik förbannat så får snubben kanske 100 poäng mer än mig trotts han död fler gånger och fått mindre kills. Hur i hela friden är det möjligt?? Går inte TDM ut på att ta död på motståndarna? Kan förstå om det hade varit Demolition eller dylikt men inte i TDM. Retar mig som f-n.

Du teamkillade inte någon då av misstag?
Teamkill = minuspoäng.

Postad 29 December 2009 - 06:24

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Får man inte poäng uträknat från challenges och sånt också? Och badges och shit. Vad heter det nu igen... De där ikonerna man får när man gjort något mest av alla!

Postad 29 December 2009 - 08:21

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Spelade HQ igår och det slog mig hur mycket XP man får i det spelsättet. Säkert det dubbla mot vad jag brukar ligga på i Ground War.

Redigerat av Nerd, 29 December 2009 - 08:21.

Postad 29 December 2009 - 10:47

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Kan ha varit att han hade en assist mer. Men är det inte lite väl lustigt att jag som har bra mycket mindre deaths OCH ett par kills mer får något mindre poäng. har du 20 kills så får du 2000 poäng, har du 30 deaths så får du 3000 poäng ÄVEN om du har dött 17 gånger, det är kasst, riktigt uselt då man har kanske säg 29 kills men bara dött 6 gånger så skal han som dött så mycket mer ändå få behålla poängen och vinna slutliga poäng scoren. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Postad 29 December 2009 - 11:28

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Kan ha varit att han hade en assist mer. Men är det inte lite väl lustigt att jag som har bra mycket mindre deaths OCH ett par kills mer får något mindre poäng. har du 20 kills så får du 2000 poäng, har du 30 deaths så får du 3000 poäng ÄVEN om du har dött 17 gånger, det är kasst, riktigt uselt då man har kanske säg 29 kills men bara dött 6 gånger så skal han som dött så mycket mer ändå få behålla poängen och vinna slutliga poäng scoren. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Ja jag tror att alla förstår exakt vad du menar.
Det har varit uppe ett antal gånger och du är inte ensam om att tycka så.

Postad 29 December 2009 - 11:32

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Du teamkillade inte någon då av misstag?
Teamkill = minuspoäng.

Teamkill får du väl bara i Hardcore?

Postad 29 December 2009 - 11:41

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Teamkill får du väl bara i Hardcore?

Trodde alla här spelar hardcore :)

Redigerat av MrSpokk, 29 December 2009 - 11:41.

Postad 29 December 2009 - 11:49

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Trodde alla här spelar hardcore :)

Inte alla är lika hårda som du vettu <_<
När jag kör med polarna blir det gärna softcore, då det är vad dom föredrar och det är lite tråkigt att köra själv på hardcore... :)

Jag föredrar HC då folk tenderar att spela lite seriösare där.

Postad 29 December 2009 - 12:50

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Ingen som vill spela lite Spec Ops nån kväll. har några kvar jag måste plöja

Postad 29 December 2009 - 13:11

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Ingen som vill spela lite Spec Ops nån kväll. har några kvar jag måste plöja

Mjo är sugen, men måste se om jag har tid ikväll, har en massa skit som måste göras.

Postad 29 December 2009 - 14:08

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Nu har jag fått bevis på att man kan få Nuke i care packages. Precis som jag trodde.

Lirade precis en match när en snubbe klämde en tactical nuke med 25/4 i kille. Ja 25-4 = 21. det är ju en omöjlighet att få nuke även om man kör hardline vid tillfället.

Eller har jag gjort matematiken fel?

Postad 29 December 2009 - 14:12

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Nu har jag fått bevis på att man kan få Nuke i care packages. Precis som jag trodde.

Lirade precis en match när en snubbe klämde en tactical nuke med 25/4 i kille. Ja 25-4 = 21. det är ju en omöjlighet att få nuke även om man kör hardline vid tillfället.

Du kan ju dö 4 gånger på raken och sen ha ett streak på 25 kills, eller kanske han tog någon annans paket? (Får man Nuken i Carepackage?)

Postad 29 December 2009 - 14:26

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Du kan ju dö 4 gånger på raken och sen ha ett streak på 25 kills, eller kanske han tog någon annans paket? (Får man Nuken i Carepackage?)

Ja det haru rätt i. Min matematik var ju jävligt off. usel kille som dör 4gånger för att sen klämma 25 kills. :)

Men tror fortfarande det finns chans till nuke i care packages ;D

Postad 29 December 2009 - 14:58

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Jag tror mig har läst olika procentsatser för olika saker i CP och Nuken var inte med.

Postad 29 December 2009 - 17:13

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Har ni märkt att Claymores försvinner av nån outgrundlig anledning ibland? Är det nåt jag glömmer bort. Sen tycker jag att Scavanger-perken verkar buggig, ibland när man har granade luncher på ett AR så plockar den inte upp, förens man aktiverar GL-siktet. Jag gillar Scaveger främst för claymores och ammo när man kör med silencer.

Postad 29 December 2009 - 18:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Claymores försvinner när du sätter ut den tredje. Då försvinner den första.

Eller så försvinner dem när han som satt ut den respawnar. Alltså inte när han dör, utan när han kommer tillbaks. Märks speciellt på varianter som S&D och HQ.

Edit: Har också märkt konstigheter när man kombinerar scavenger och t00ben. Trodde det var att man inte fick nån blå väska av att döda nån med tuben...

Redigerat av Unregistered6810b893, 29 December 2009 - 18:17.

Postad 29 December 2009 - 20:12

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Gjorde en synd för några dagar sen då ja va inne oo läste i ps3 delen :D men jag blev väldigt inspirerad av en tråd som dom hade där de gjorde olika mp expriment. Är det någon som ee på oo gå ihop ett gäng och kö lite sådana expriment nån dag? Är de någon som har något bra förslag som vi skulle kunna göra? :) :)

Postad 29 December 2009 - 20:59

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Gjorde en synd för några dagar sen då ja va inne oo läste i ps3 delen :D men jag blev väldigt inspirerad av en tråd som dom hade där de gjorde olika mp expriment. Är det någon som ee på oo gå ihop ett gäng och kö lite sådana expriment nån dag? Är de någon som har något bra förslag som vi skulle kunna göra? :) :)

Du menar väl inget snusk när du säger "experiment"?

Postad 29 December 2009 - 21:05

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Du menar väl inget snusk när du säger "experiment"?

hahaha :D

Edit: han menar MP Expriment, som många gör när de testar ett spel. :)
Som denna video t ex: http://www.youtube.c...h?v=xzUY4OqnCBQ

Redigerat av Lias08, 29 December 2009 - 21:19.

Postad 29 December 2009 - 21:22

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Förstår inte vad för experiment det är. låter jävligt dirty. runkmassage?

Jag är väl den enda som är intresserad av glitches men som egentligen inte använder dem. brukar sitta och gucka själv i private match :)

Postad 29 December 2009 - 23:36

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Fan...antingen har jag en dålig dag eller så har jag tröttnat på MW2 redan.
Spelade lite HC: HQ Pro nyss, inge skoj.
Kör lite SP på veteran, inge skoj.

What´s happening to me!? :)

Citerar mig själv.
Provade ikväll igen, men det blev samma fenomen. Känns som jag förlorat känslorna för MW2 totalt.
Ska iväg på minisemester fr o m fredag (utan Xbox) så då får vi se hur det känns efteråt när man provspelar igen...
Ingen mer än jag som känner liknande? Det jag menar är att jag till och med tröttnat snabbare på detta än Waw(!), är sugen på att testa det igen faktiskt. Så får det nog bli.

Slutgnällt.

Postad 29 December 2009 - 23:39

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Hahaha. Nejnej. något sånt menar jag inte ;) Det jag menar ee typ att man går ihop 12 st och alla väljer emergency air drop. Sen fixar vi så att alla kan kalla in sitt airdrop. Och sen gör alla detta på samma ställe och så får man se vad som händer ;) bara för att ta ett ex från ps3 tråden. Och sen hitta på olika liknande saker. Var det en bättre förklaring? :) och är någon på att göra något liknande?

Postad 29 December 2009 - 23:46

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Citerar mig själv.
Provade ikväll igen, men det blev samma fenomen. Känns som jag förlorat känslorna för MW2 totalt.
Ska iväg på minisemester fr o m fredag (utan Xbox) så då får vi se hur det känns efteråt när man provspelar igen...
Ingen mer än jag som känner liknande? Det jag menar är att jag till och med tröttnat snabbare på detta än Waw(!), är sugen på att testa det igen faktiskt. Så får det nog bli.

Slutgnällt.

Jag kände samma sak för några dagar sen, startade spelet och paff kom en tanke "Fan va trist, springa runt och skjuta folk!!" hehe
Jag byte spel till Fifa 10 (ännu tråkigare spel tänkte jag), stängde av boxen och kollade på en film istället. Jag är kär i spelet igen. :)

Kanske man ska längta lite istället för att spela hela tiden, jag tycker att du ska sluta spela helt i några dagar så gjorde jag och det funkade.

Hur kul är det att äta samma mat varje dag? ;)

Postad 30 December 2009 - 08:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Hur kul är det att äta samma mat varje dag? :)

;)

Postad 30 December 2009 - 08:51

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
För mig så har MW2 dött litegrann, men det va rätt väntat.

Visst, det är kul ibland men jag tycker att det här, precis som det förra spelet, är roligt i början. När alla är lite nya till banorna och ingen riktigt vet vad det finns för prylar att låsa upp. Sen, efter några veckor, så självdör spelet iom att folk helt enkelt blir för bra. Folk kan banorna för bra och har maximerat vilka vapen som passar ihop med vilka perks och det känns som att ingen spelar för att det är roligt utan bara för att vinna (det roliga är att vinna dvs) medans jag själv sitter och harvar de vapen som jag tycker är häftiga, inte nödvändigtvis bäst.

Däremot så är det ju inte direkt som att jag slänger spelet utan jag tittar in då och då och spelar litegrann fram tills ovanstående känsla infinner sig igen, då slutar jag. Och så håller det på :)

Postad 30 December 2009 - 10:02

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

För mig så har MW2 dött litegrann, men det va rätt väntat.

Visst, det är kul ibland men jag tycker att det här, precis som det förra spelet, är roligt i början. När alla är lite nya till banorna och ingen riktigt vet vad det finns för prylar att låsa upp. Sen, efter några veckor, så självdör spelet iom att folk helt enkelt blir för bra. Folk kan banorna för bra och har maximerat vilka vapen som passar ihop med vilka perks och det känns som att ingen spelar för att det är roligt utan bara för att vinna (det roliga är att vinna dvs) medans jag själv sitter och harvar de vapen som jag tycker är häftiga, inte nödvändigtvis bäst.

Däremot så är det ju inte direkt som att jag slänger spelet utan jag tittar in då och då och spelar litegrann fram tills ovanstående känsla infinner sig igen, då slutar jag. Och så håller det på :)

Känner igen mig i det där.
Kan ju också tillägga att jag inte spelat så mycket, har inte ens prestigeat än - är på runt level 40 så jag har inte spelat för mycket om man säger så. Känns som att alla man möter / spelar med har gått prestige (förutom Genstruktur då ;))

Postad 30 December 2009 - 10:53

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Känner igen mig i det där.
Kan ju också tillägga att jag inte spelat så mycket, har inte ens prestigeat än - är på runt level 40 så jag har inte spelat för mycket om man säger så. Känns som att alla man möter / spelar med har gått prestige (förutom Genstruktur då ;))

jag brukar lira TDM där kommer jag för det mesta med i matcher där folk inte har gått prestige och jag gör det för att bättra på min kill/death ratio. Lirar jag demolition så är det bara folk som gått 3-4 prestige. Skulle vilja ha ännu fler klasser då det krävs olika klasser för olika banor och olika spel lägen, kanske en 10-15 klasser :)

Något jag retar mig på nåt så oerhört är när man kör en care drop(<--heter den så) där man får 4:a care package och en massa i laget springer och tar dom, dom är ju MINA!!! jajaja, jag vet att det är TEAM death match men kom igen ingen skal springa och ta mitt kill streak ;) blir hardcore nu så kan jag åtminstone skjuta dom som snor mina saker.

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 30 December 2009 - 10:57.

Postad 30 December 2009 - 11:04

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

http://callofduty.wi...ki/Care_Package här står det att man INTE kan få Nuken i care package, inte heller emargency airdrop eller ett nytt care package.

Postad 30 December 2009 - 11:05

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Prestige och poäng är inte direkt någon morot längre. Dock tycker jag det är kul att customizea vad jag lirar med och helt enkelt lära sig bästa tekniken.

För att slå slag i saken lirar jag gärna private match utan xp-hets, vi gjorde ju det nån kväll i början och det var sjukt roligt.
I goda vänners lag, men de vapen man tycker är bäst.

Postad 30 December 2009 - 11:06

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

jag brukar lira TDM där kommer jag för det mesta med i matcher där folk inte har gått prestige och jag gör det för att bättra på min kill/death ratio. Lirar jag demolition så är det bara folk som gått 3-4 prestige. Skulle vilja ha ännu fler klasser då det krävs olika klasser för olika banor och olika spel lägen, kanske en 10-15 klasser :)

Något jag retar mig på nåt så oerhört är när man kör en care drop(<--heter den så) där man får 4:a care package och en massa i laget springer och tar dom, dom är ju MINA!!! jajaja, jag vet att det är TEAM death match men kom igen ingen skal springa och ta mitt kill streak ;) blir hardcore nu så kan jag åtminstone skjuta dom som snor mina saker.

Du får försöka lägga den på ett taktiskt "avlägset" ställe och bevaka den ;)

Postad 30 December 2009 - 11:10

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0

Du får försöka lägga den på ett taktiskt "avlägset" ställe och bevaka den :)

Heh, jag körde "underpass" häromdagen och "råkade" lägga min drop uppe på den trasiga motorvägen som finns mitt i banan ;)
Det var väl ett säkert ställe? ;)

Postad 30 December 2009 - 11:10

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Global Thermonuclear War på 360? WTF

http://www.youtube.c...h?v=ghAYXRHLUWg

Detta vill jag lira. Fyfan vilken hets. De säger skiten redan finns på skivan men inte aktiverat.
Luv em hackers.

"to airship head, but also to everyone who thinks that this is a "modded PC hax0r gametype that was somehow brought to the 360 by jesus". it is already in the disc and you will/would pay for it as DLC. it's DLC that is already in the disc. that's what it is."

Att gömma DLC redan från början på skivan är ju så fult alltså. Lite Resident Evil 2 multiplayer dlc eller vad det var som redan var klar men man fick köpa det :)

Redigerat av asbra, 30 December 2009 - 11:16.

Postad 30 December 2009 - 11:12

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Brukar skjuta folk som kallar in air drop och sedan ta det själv. Rätt skoj, de brukar bli ganska upprörda.

Redigerat av bananplanta, 30 December 2009 - 11:21.

Postad 30 December 2009 - 11:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Känns som jag förlorat känslorna för MW2 totalt.

Jag kände samma sak för några dagar sen, startade spelet och paff kom en tanke "Fan va trist, springa runt och skjuta folk!!" hehe

Lack of Moral Fibre....

Postad 30 December 2009 - 11:42

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Brukar skjuta folk som kallar in air drop och sedan ta det själv. Rätt skoj, de brukar bli ganska upprörda.

jodå, jag också om det är i motståndar laget. Brukar också springa runt och leta upp personen som gör care drop och och ge han ett headshot för att sen ta hans AC130..

Har förövrigt extremt svårt för AC130, får inte in några kills knappt. Schopper gunner är klart mycket bättre i så fall.

Postad 30 December 2009 - 11:47

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Tycker det beror mycket på banan. AC130 på Afghan är pretty sweet jämfört med Skidrow där folk i princip bara springer runt i husen. Just my 5 cents :)

Postad 30 December 2009 - 11:47

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Chopper Gunner är kul :)
Har motståndar laget Cold-Blodded så ser man varken med AC130 eller CG.

Postad 30 December 2009 - 11:49

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Något jag retar mig på nåt så oerhört är när man kör en care drop(<--heter den så) där man får 4:a care package och en massa i laget springer och tar dom, dom är ju MINA!!! jajaja, jag vet att det är TEAM death match men kom igen ingen skal springa och ta mitt kill streak :) blir hardcore nu så kan jag åtminstone skjuta dom som snor mina saker.

Jag la ner det där med 4-pack-care-pagages ganska snabbt, det är ju helt värdelöst, antingen snor nån dom eller /och så dör man när man ska ta dom. Dom drar tills sig folk från alla håll, dom där godislådorna.

Postad 30 December 2009 - 12:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Dom drar tills sig folk från alla håll, dom där godislådorna.

Bait? :)

Postad 30 December 2009 - 12:08

PrOoF
  • PrOoF
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Blir iallafall supertrött på alla shotgun akimbos, skulle dom inte åtgärdas i uppdateringen? tycker man fortfarande kan skjuta från halva banan och träffa :)

Redigerat av PrOoF, 30 December 2009 - 12:08.

Postad 30 December 2009 - 12:08

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Det gjorde jag igår. Väntade på care package. och lät det ligga och väntade runt det enda hörnet de kunde komma från.
Som flugar på bajs. Magiskt!

Postad 30 December 2009 - 12:18

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Det gjorde jag igår. Väntade på care package. och lät det ligga och väntade runt det enda hörnet de kunde komma från.
Som flugar på bajs. Magiskt!

Visst, jag brukar springa runt naken, på Derail, med en ärtpistol. Det är också rätt magiskt, men kallt.

Postad 30 December 2009 - 12:29

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
När det börjar bli tråkigt så tycker jag att TDM är det bästa och att man koncentrerar sig på olika vapen/perks. Jag har stor respekt för folk som dödar mig med sin FAL, jag blir mindre impad när nån, som är på Lvl 70 tömmer sin ACR på mina smalben. Så när man börjar känna sig uttråkad tar jag tex FAL, för den är fan svår att bemästra, ingen ska säga att den är lika effektiv som tex SCAR. Igår körde jag med Thermal på UMP 45, den går faktiskt att använda på långt håll, hade den på Underpass. Dom andra matchtyperna är för hektiska, jag tycker TDM är bra att leka runt på.

Postad 30 December 2009 - 12:43

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag brukar dela med mig mina care package när jag kör med folk jag känner, heller att nån från mitt lag tar dom än motståndar laget.
Fan va sugen jag blev att lira några matcher, synd att man sitter fast på jobbet till kl 19 och även imorn till 19! Kul.. :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.