Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 7: Black Ops

2799 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (100 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5. O_O (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

2. 4. =D (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. o_O (34 röster [34.00%])

Procent av omröstning: 34.00%

4. 2. -_- (16 röster [16.00%])

Procent av omröstning: 16.00%

5. 1. <_< (10 röster [10.00%])

Procent av omröstning: 10.00%

Multiplayer (inkl såmbis)

1. 5. :D (29 röster [29.00%])

Procent av omröstning: 29.00%

2. 4. :) (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. :| (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

4. 2. :/ (17 röster [17.00%])

Procent av omröstning: 17.00%

5. 1. ;( (14 röster [14.00%])

Procent av omröstning: 14.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6.411764 (50) 99:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) Inga priser
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.249998 (3) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 24 January 2011 - 06:57

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Riktigt kul att köra med er igår kväll, Rickard Benny, ekaa med flera.
det var längesen sist , känner mig lite ringrostig men blir nog bättre om ett tag. :)

Postad 24 January 2011 - 07:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Några andra som tänkt köra lite nu ikväll?

Mitt PSN: Mellove

Jag såg att min son var inne i samma match som du.
Du får skvallra om han skämde ut sig (man är ju mån om ryktet för solo-x-ray). Han brukar iofs ha bättre humör i motgång än jag trots att han är 10... :)

Postad 24 January 2011 - 09:34

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Riktigt kul att köra med er igår kväll, Rickard Benny, ekaa med flera.
det var längesen sist , känner mig lite ringrostig men blir nog bättre om ett tag. :)

Instämmer, synd bara att det var så svajigt med uppkopplingen. Lyckades t.o.m bli kickad från en match av någon konstig anledning.

Postad 24 January 2011 - 10:11

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Instämmer, synd bara att det var så svajigt med uppkopplingen. Lyckades t.o.m bli kickad från en match av någon konstig anledning.

Jo st är lite tråkigt, dock inget nytt. Samma sak med lagget i vissa matcher, tror det berodde på benny när han hosta :)

Postad 24 January 2011 - 11:28

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Jo st är lite tråkigt, dock inget nytt. Samma sak med lagget i vissa matcher, tror det berodde på benny när han hosta :)

Haha.. ja, jag var världens sämsta host där under några matcher.. Jag tror dock att grundproblemet är att "systemet" inte pallar 750k spelare online, som det var igår.. på vardagkvällar rör det sig kring 500k och då funkar det betydligt bättre...

Postad 24 January 2011 - 11:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Hehe ja tror de :) nej men du har nog rätt, blir kanske lite hög belastning på servrarna när det är så många.
Vi får prova igen senare idag :)

Postad 24 January 2011 - 11:38

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Jag blev oxså kickad ur en annan match, jag tror väl inte att hosten (hogberg ?) tyckte jag var sååå dålig ?

Postad 24 January 2011 - 12:31

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Ikväll blir de lir för hela slanten!! Kärringa vill inte träffa mig bara för ja råkade snubbla över en rakapparat sent i lördagskväll :)

Postad 24 January 2011 - 12:43

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Haha. Hon ogillade det så mycket alltså :)

Postad 24 January 2011 - 12:48

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Kul att det var en så pass stor uppslutning med MHB:are under kvällen. :) Mindre kul dock att det inte kändes som "the old times" när vi spelade COD4/MW2. Förlåt, jag ska inte gnälla, men hade det inte varit för alla sköna människor här så hade det där BO varit historia för länge sedan.

EDIT: Döden och hans spelidér var ju förresten underbart att få uppleva igen. :) Döden for president!

Bara kniva på Nuketown va kul eller va säger du Cloud" Mr Claymore" Rabbit :P

Höll på o garva läppen av mig när man såg killcam, kan ju i o för sig bero på att man va skapligt dragen oxå!!

Haha. Hon ogillade det så mycket alltså :D

Haha kan man nog säga men ho vänjer sig nog!! :)

Postad 25 January 2011 - 11:36

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Får tacka för en riktigt rolig Wager kväll igår kerren, Birka o de lilla du var med Benny. Fan aldrig garvat så mkt över det här spelet som när de e 2sek kvar på "sticks and Stones" o Birka blir humiliated med en tomahawk så jag vinner. De var äkta manliga kännslor som lämnade birkas mun då!!

Sen var ju SD matchen med robortlord o gusum jävligt rolig med. Robot säger en halv mening sen blir de helt ###### tyst, jaha en tomahawk över hela banan. Siterar Gusum: "vafan, va var de för nått, jaha en tomahawk, ja men de e ju snyggt så de får man ju köpa".... Haha

Sen e de ju klart att man springer på en claya för han var ju elektriker den killen.

FyFan gusum, du är en levande sitatmaskin!!!

Postad 25 January 2011 - 11:40

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Får tacka för en riktigt rolig Wager kväll igår kerren, Birka o de lilla du var med Benny. Fan aldrig garvat så mkt över det här spelet som när de e 2sek kvar på "sticks and Stones" o Birka blir humiliated med en tomahawk så jag vinner. De var äkta manliga kännslor som lämnade birkas mun då!!

Sen var ju SD matchen med robortlord o gusum jävligt rolig med. Robot säger en halv mening sen blir de helt ###### tyst, jaha en tomahawk över hela banan. Siterar Gusum: "vafan, va var de för nått, jaha en tomahawk, ja men de e ju snyggt så de får man ju köpa".... Haha

Sen e de ju klart att man springer på en claya för han var ju elektriker den killen.

Hahaha!
Det var en vild elektriker där igår...
Skoj att se dig ekaa, var länge sen.

Postad 25 January 2011 - 13:41

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

De var äkta manliga kännslor som lämnade birkas mun då!!

Kommer ihåg att du beskrev dina manliga känslor i en viss kroppsdel också... Sammanfattningsvis var de mkt manliga känslor igår ;)

Redigerat av BennySlyden, 25 January 2011 - 13:42.

Postad 25 January 2011 - 13:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Kommer ihåg att du beskrev dina manliga känslor i en viss kroppsdel också... Sammanfattningsvis var de mkt manliga känslor igår ;)

Hahaha ja bomben släpptes så att säga.

Postad 25 January 2011 - 13:51

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Haha jorå ibland får man till de!! ;) Så illa som de gick när vi lira ett tag så måste man ju i alla fall få garva lite!!

Postad 25 January 2011 - 15:01

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0

Hey PS3 gamers,

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

Patch 1.06 released at 2AM PST on 1/25/11. Treyarch is dedicated to ensuring the best gaming experience for the fans, and we’ve been actively working with you to continue to improve the game based on your feedback. As always, keep the feedback coming through the community forums.

LIVE FIXES

1/25/11 (Patch 1.06)
New Features:
• New contracts added to the rotation.
• Added optional pre-match timer for LAN / System-Link games.

Issues Addressed:
• Fixed freeze associated with larger games.
• Improved reliability of players connections to one another.
• Improved ability to bring parties to the game lobby. Late party joiners would try to connect to previous lobby host and be denied if new joiners trigger a lobby host migration.
• Addressed an issue where the Host encounters and infinite spinning loading circle after a Host migration.
• Fixed a timing specific, long/infinite loading screen when joining games (sometimes giving you “Error - Read error (0x80010713) on file <map name>").
• Fixed a timing-specific freeze when host powered down during host migration.
• Cleaned up the map search filter in the Community section (deleted unused entries).
• Fixed Combat Training’s "USE FRIENDS" option for bots names.
• Fixed issue with split-screen guest profile names being blank, resulting in matches never launching.
• Instead of showing the generic “Player” for offline profiles in LAN, we now display the PS3 profile name.
• Fixed Friends list appearing after viewing a Friends Playercard from the Leaderboards.
• Fixed filter so players can now view Friends on Zombies leadboards.
• Fix timing specific issue where the game can be put into slow motion.
• Addressed "disconnected path" error when using the doors in Radiation after a host migration.
• Fixed stability issues navigating lobbies after client on Split Screen Zombies quits out of a game.
• Addressed issue/exploit when removing Counter Spy Plane effects with the Jammer.
• Fixed a freeze when quickly loading maps one after another in private match.
• Fixed issue where players get primary weapons in Second Chance.
• Fixed “NEW” stamp not disappearing for Custom Slot 9 when highlighting the slot.
• Removed water vision effect when respawning after dying in the acid pool in Radiation.
• Several contract fixes.

Gameplay Tuning:
• Second Chance – players that put an enemy into Second Chance are now credited for a full kill once that enemy dies. If another player kills the enemy while the enemy is in Second Chance, they will get assist credit.
• Adjustments to the PSG1 with attachments.
• AK74U adjustments.
• RCXD adjustments.
• Silenced sniper rifle adjustments.
• Removed hit markers when shooting friendly equipment.

Länk

Redigerat av Bizhop, 25 January 2011 - 15:04.

Postad 25 January 2011 - 15:07

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Länk

...men jag ser inget om den groteskt overpower´d second chance, det räcker ju för den som hammnat i 2nd chance att blänga lite ilsket på den som träffade honom för att man ska dö själv....

Redigerat av what17ever, 25 January 2011 - 15:07.

Postad 25 January 2011 - 15:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Fix timing specific issue where the game can be put into slow motion.

Fan, synd! ;)

Undrar exakt vilka fixar dom har gjort med AK74 och RCXD...

Postad 25 January 2011 - 15:26

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
Själv så avslutade man kvällen med den vakraste balisticknife killen jag sett eller vad säger du birka?

Postad 25 January 2011 - 15:42

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

...men jag ser inget om den groteskt overpower´d second chance, det räcker ju för den som hammnat i 2nd chance att blänga lite ilsket på den som träffade honom för att man ska dö själv....

E de här bara om man har pro då ?
• Fixed issue where players get primary weapons in Second Chance.

Inte för ja vet om de e bättre iofs!

Såg nu att de antagligen bara va min engelska som va dålig!! ;)

Redigerat av FederalMano, 25 January 2011 - 15:44.

Postad 25 January 2011 - 16:04

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Själv så avslutade man kvällen med den vakraste balisticknife killen jag sett eller vad säger du birka?

Faktiskt något av det coolaste jag sett ;)

Postad 25 January 2011 - 16:06

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Trevligt!
Mkt uppdateringar som förhoppningsvis bara förbättrar upplevelsen!
;)

Postad 25 January 2011 - 16:10

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Bara det blir bättre med connections lost och allt vad det heter... får jag om jag har tur en halvtimme och spela per dag, vill jag inte sitta i lobby i 25min av 30 min! ;)

Postad 25 January 2011 - 16:39

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

AK74U adjustments

Undrar vad detta var för ändringar. Mitt favvovapen jueee! Antar att det blivit nerfat.

Postad 25 January 2011 - 16:53

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Undrar vad detta var för ändringar. Mitt favvovapen jueee! Antar att det blivit nerfat.

Jag tror 75% av communityt har den som sin favvo.. kanske dom har har trimmat ner den lite eftersom den e rätt OP..

Postad 25 January 2011 - 16:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Gamer's Voice* Seeking Legal Action Against Activision Over CoD BO.

Independent U.K. gaming pressure group GamersVoice are to report Activision to the Office of Fair Trading regarding what they describe as the ‘buggy and unfinished’ PlayStation 3 and PC versions of Black Ops.

* Gamers’ Voice is a consumer advice and lobbyist group that represents the video game consumer in the UK

Googla så hittar ni mer.

Applåderar deras initiativ. Kanske bara är ett slag i luften men väl värt ett försök. Activision har kommit alldeles för lätt undan med tanke på alla PROBLEM BO lider av.

Länk till brevet till Activision: The full letter of complaint to Activision

Postad 25 January 2011 - 16:58

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
På vilken level är det man låser upp commando?

Postad 25 January 2011 - 18:39

rico90
  • rico90
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0
Lvl 44.

2-sekunders Googling ;)

http://callofduty.wi...mmando_(weapon)

På vilken level är det man låser upp commando?

Redigerat av rico90, 25 January 2011 - 18:40.

Postad 25 January 2011 - 19:06

Christian_Andersson
  • Christian_Andersson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Man kanske skulle prova BO igen nu när de släppt en ny patch.

Jag har spelat MW2 några dagar istället, men där är varannan lobby hackad numera ;)

Postad 25 January 2011 - 19:20

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Verkar gå mycket bättre att köra ground war nu efter patchen. Verkar som de fixat en del nätkod. Servrarna krachar väldigt sällan numera.

Postad 26 January 2011 - 10:16

Unregistered2f447144
  • Unregistered2f447144
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Apploderar alla beta testare som varit så snälla att hjälpa Activision! Postad bild

Postad 26 January 2011 - 11:38

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Apploderar alla beta testare som varit så snälla att hjälpa Activision! Postad bild

;)

Tack för kul lir igår kerren, ekaa, högberg/forsberg och inzane t.o.m vilket var en mycket trevlig överraskning. Blev en del intensiva matcher igår så att säga. Fast snart ska jag börja scanna IP-adresser på alla som träffar mig med tomahawken på Sticks and stones och spotta på deras dörr samt skita i deras brevlåda.

Fast de mest störiga var nog iaf ett Gun game där det var 3 st som bara knivade. T.o.m kerren slängde ur sig en och annan förbannelse :P

Postad 26 January 2011 - 12:52

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Btw ett tips som jag såg i en youtube-rulle om man vill prestigea och ha 30000 codpoints på level 1:

När du är på level 50 och kan prestigea gå in i en Pro gambler wager match och när kartan är "låst" så gå in i menyn och tryck prestige. Sen kommer den svåra delen dvs att vinna, men man har inget att förlora precis. Och även om man kommer 3:a så blir det ju en del pengar :P

Postad 26 January 2011 - 15:34

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

;)

Tack för kul lir igår kerren, ekaa, högberg/forsberg och inzane t.o.m vilket var en mycket trevlig överraskning. Blev en del intensiva matcher igår så att säga. Fast snart ska jag börja scanna IP-adresser på alla som träffar mig med tomahawken på Sticks and stones och spotta på deras dörr samt skita i deras brevlåda.

Fast de mest störiga var nog iaf ett Gun game där det var 3 st som bara knivade. T.o.m kerren slängde ur sig en och annan förbannelse :P

Jisses vad stressande det där var!
Hakar lätt på ikväll igen, men måste nog lugna nerverna med lite Hardcore HQ innan sängdags!
;)

Var kul att att fajtas med er!

Postad 26 January 2011 - 16:38

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
First Strike

Postad 26 January 2011 - 18:57

sajmon85
  • sajmon85
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Roligt med nya banor. Även om det känns förjävligt att sponsra Treyarch med mer pengar när det har gjort ett av d sämsta call of duty spelen! Hade man varit amerikan hade man stämt dem :P

Postad 26 January 2011 - 19:02

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Roligt med nya banor. Även om det känns förjävligt att sponsra Treyarch med mer pengar när det har gjort ett av d sämsta call of duty spelen! Hade man varit amerikan hade man stämt dem :P

Sämsta är att ta i lite tycker jag. Stabiliteten är väl i princip det enda som är sämre imo.

Postad 26 January 2011 - 19:56

sajmon85
  • sajmon85
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Kanske inte sämsta, men frustrationen flödar på gott ibland, som gör att man blir tokig. Sen kan jag tycka att d e väldigt dåligt av dem att inte släppa patch så stabiliteten blir bättre, istället för att skylla bort sig.

Postad 27 January 2011 - 06:39

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Kanske inte sämsta, men frustrationen flödar på gott ibland, som gör att man blir tokig. Sen kan jag tycka att d e väldigt dåligt av dem att inte släppa patch så stabiliteten blir bättre, istället för att skylla bort sig.

Tycker det varit ganska stabilt sen patchen. Inte en enda frysning än iaf.

Postad 27 January 2011 - 08:36

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Tycker det varit ganska stabilt sen patchen. Inte en enda frysning än iaf.

Nu lirade jag inte så länge igår men samma här, inte en enda frysning.
Å andra sidan är väl både du och jag 2 av dom som upplevt minst problem med detta spel.

Postad 27 January 2011 - 08:41

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Spelet flyter på bra nu tycker jag, spelade 2 timmar igår, fick 1 connection error mitt i en match o en match som det laggade
fruktanasvärt i.. men annars funkar det bra, dom är på god väg med patcharna.

Postad 27 January 2011 - 10:50

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Gött att man numera kan ställa in att spelet startar upp i multiplayer-mode!

Postad 27 January 2011 - 13:37

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Gött att man numera kan ställa in att spelet startar upp i multiplayer-mode!

Hur gör man då ?? :blink:

Postad 27 January 2011 - 13:47

Roar_90
  • Roar_90
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Hur gör man då ?? :blink:

Gå in på "Multiplayer-mode", sen in på "Options" där ändrar du "Load multiplayer by default" till "enabled" sen är det klart! B)

Postad 27 January 2011 - 14:37

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Gå in på "Multiplayer-mode", sen in på "Options" där ändrar du "Load multiplayer by default" till "enabled" sen är det klart! :blink:

Tackar!!

Ska ja göra med en gång då!! Hinner säkert spela 30 sekunder till på de här viset B)

Postad 27 January 2011 - 14:50

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Tackar!!

Ska ja göra med en gång då!! Hinner säkert spela 30 sekunder till på de här viset :blink:

Det sparar faktiskt en hel massa tid. Dock så är det inte nåt som kom i senaste patchen, utan det har funnits ett bra tag

Postad 27 January 2011 - 15:06

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Nu har ja skambudat på CoD 4 o Battlefield 2 så man kan leka med er andra pojkar när ni inte lirar BLOPS!! :blink:

Postad 27 January 2011 - 16:03

Unregistered8344c668
  • Unregistered8344c668
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Nu har ja skambudat på CoD 4 o Battlefield 2 så man kan leka med er andra pojkar när ni inte lirar BLOPS!! :blink:

Annars har Siba BF2 för 199,- så slipper du skambuda B))

Postad 28 January 2011 - 05:14

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Vem f*n sa att ak47u är OP? Varenda vapen (inkl ak47u) är så in i h. vete UP.

Förutom kastvapen som är instant kill vid träff i lilltån.

/G

Postad 28 January 2011 - 05:27

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0

Vem f*n sa att ak47u är OP? Varenda vapen (inkl ak47u) är så in i h. vete UP.

Förutom kastvapen som är instant kill vid träff i lilltån.

/G

Om du med UP menar underbart pissOP så ja, UP vapen e endast snipers som är i detta spel.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.