PSN+ (Playstation Plus)
Postad 26 March 2015 - 10:59
Hoppas det är ok med en "basic" fråga här. Tycker Sonys playstationsidor på nätet sugen gällande relevant information.
Vi har tillsvidare haft en PS3:a som främst grabben spelat på. Således inga problem med game saves som alla hamnat på den maskinen.
Nu ska jag och sambon separera, och vi kommer då att ha en PS3:a i vardera hem. Då uppstår ju problemet med framstegen gjorda i spelen.
Löser PSN+ detta problem, så att grabbens framsteg synas mellan maskinerna?
/GC
Har själv inte fått det att funka bra mellan två PS3'or, man kan bara ha automatisk update från en maskin åt gången nämligen.
Så det har hänt att jag manuellt måste tanka ner en sparfil för att få senaste framstegen.
Kanske finns det något trick för att få till det, som jag inte testat..
/Z!
Torsdag idag, då borde vi få lite smaskig IGC-info
Verkar inte så.
http://www.gamepur.c...k-eu-vs-na.html
Postad 26 March 2015 - 15:21
Skumt.Verkar inte så.
http://www.gamepur.c...k-eu-vs-na.html
Enligt vanlig ordning borde de ju komma på Onsdag nästa vecka...
Postad 26 March 2015 - 17:49
Skumt.
Enligt vanlig ordning borde de ju komma på Onsdag nästa vecka...
Konspirationsteoretikern inom mig säger att det är för att det är ett av spelen på rean fast de kanske bara förhandlar med tredje part igen.
Postad 26 March 2015 - 18:02
Den som lever går seKonspirationsteoretikern inom mig säger att det är för att det är ett av spelen på rean fast de kanske bara förhandlar med tredje part igen.
Postad 29 March 2015 - 12:47
Suck, mitt PayPal strular
De verkar ha lagt in nya funktioner. Tidigare blev jag l vid köp änkad till PayPal där jag sedan tidigare har ett konto, men nu kan jag inte längre skicka pengar över kontot. Vet inte om det beror på att jag har MasterCard.
Det blir ett jäkla meck där jag får ta fram bankdosan bara för at fylla på mitt PSN konto.
Redigerat av Glidtassen, 29 March 2015 - 12:49.
Postad 29 March 2015 - 14:39
Va? Hur fyller du på PSN egentligen? Har aldrig behövt bankdosa för att föra över pengar till PSN.
Postad 29 March 2015 - 15:52
Woah Dave och dishonored.
Redigerat av Zartok, 29 March 2015 - 15:54.
Postad 29 March 2015 - 22:46
Woah Dave
Jo men:
It’s not an official Plus game, but it is free for Plus members.
![]()
http://www.playstati...lus-april-2015/
Postad 30 March 2015 - 06:55
Så spelen blir en vecka sena i april, rätt förståeligt när första Onsdagen i April infaller på den första dagen i April...
Då borde spellistan publiceras 2/4 då...
Postad 30 March 2015 - 08:49
Spelen kommer första Onsdagen varje månad, spellistan kommer 6 dagar innan på Torsdagen.Fast skulle spelen inte komma den första torsdagen varje månad?
Det var vad de sa i Juni iaf.
Postad 30 March 2015 - 09:02
Postad 30 March 2015 - 11:05
Ok. Så det har blivit en smärre framskjutning då den första är på onsdagen? Då får vi reda på spelen på torsdag mao. Såvida det inte blir som förra månaden ^^
Precis, det är min teori iaf ![]()
Postad 31 March 2015 - 16:46
http://blog.us.plays...for-april-2015/
Redigerat av WarpGuN, 31 March 2015 - 16:46.
Postad 31 March 2015 - 16:53
Never Alone kan nog vara intressant men det känns som en medioker månad.
Postad 31 March 2015 - 17:07
Jo, känns som att det skiftat nu och ms levererar bättre titlar de senaste månaderna. De har ju dock ej något handhållet men ändå....Never Alone kan nog vara intressant men det känns som en medioker månad.
Edit, var tvungen att kolla vad de fick denna månad,
360:
Gears of War: Judgment
Terraria
Assassin’s Creed IV: Black Flag
Army of Two: The Devil's Cartel
One:
Child of Light
Pool Nation:FX
Förra månaden var det Rayman legends till one.
Redigerat av Johan_i_burken, 31 March 2015 - 17:15.
Postad 31 March 2015 - 17:13
Förra månaden tyckte jag var bra, även den dessförinnan. Denna är märkbart sämre än tidigare.
Postad 31 March 2015 - 17:18
Förra månaden tyckte jag var bra, även den dessförinnan. Denna är märkbart sämre än tidigare.
Kanske den var, har inte hunnit testa spelen. Blev lite besviken på att inte det blev helldivers. Läste rykten om det (självklart inget jag är sur på Sony för)
Postad 01 April 2015 - 07:50
Postad 01 April 2015 - 11:29
Killzone till vita är ju grymt, bytte bort mitt mot overhypade skräpet gravity rush för ett tag sen.
Gravity Rush var rätt skumt, men tyckte ändå det var klart spelbart.
Postad 01 April 2015 - 12:29
Postad 01 April 2015 - 14:20
..försökte tycka om det, men det gick inte för mig.
That´s what she said!
Postad 02 April 2015 - 11:51
onsdag nästa vecka. den här veckan ville dom inte släppa med kommentaren att dom inte kunde släppa dom den första då det fortfarande var en annan månad i andra regioner. jag tror att dom varit lite packade med arbete och därför kom upp med förklaringen. det eftersom spelen skulle släppas den första onsdagen varje månad, vilket dom nu bestämt sig för att ändra på lite granna, med motiveringen att det fortfarande inte skulle ha varit den första överallt.
aja, det är en vecka extra, så det är inte hela världen. jag tror att dom nästkommande månad definitivt kommer att hålla tiden så att säga, dom har köpt sig extra tid att jobba med backloggen och lär inte sätta sig i samma sits som förra månaden då spelen blev announcade bara någon dag innan dom släpptes.
Postad 02 April 2015 - 15:17
Dags för något racingspel till ps4 snart?
Redigerat av lajbanson, 02 April 2015 - 15:19.
Postad 02 April 2015 - 15:38
onsdag nästa vecka. den här veckan ville dom inte släppa med kommentaren att dom inte kunde släppa dom den första då det fortfarande var en annan månad i andra regioner. jag tror att dom varit lite packade med arbete och därför kom upp med förklaringen. det eftersom spelen skulle släppas den första onsdagen varje månad, vilket dom nu bestämt sig för att ändra på lite granna, med motiveringen att det fortfarande inte skulle ha varit den första överallt.
aja, det är en vecka extra, så det är inte hela världen. jag tror att dom nästkommande månad definitivt kommer att hålla tiden så att säga, dom har köpt sig extra tid att jobba med backloggen och lär inte sätta sig i samma sits som förra månaden då spelen blev announcade bara någon dag innan dom släpptes.
tack för infon ![]()
Postad 02 April 2015 - 22:38
Ja, driveclub sitter vi fortfarande och väntar påDags för något racingspel till ps4 snart?
Postad 02 April 2015 - 22:41
Ja, driveclub sitter vi fortfarande och väntar på
Den skiten sluta man vänta på för längesedan😊 Project Cars har tagit över den väntan!
Postad 06 April 2015 - 13:28
jag tror att killzone och tower of guns kan vara värda att tanka hem och testa. eventuellt. det är ju dock så att man inte tankar hem något i onödan med tanke på lagringsutrymmet
på onsdag smäller det! jäääh!
Postad 06 April 2015 - 21:51
Den skiten sluta man vänta på för längesedan Project Cars har tagit över den väntan!
Yes sir!
Redigerat av lajbanson, 06 April 2015 - 21:52.
Postad 08 April 2015 - 11:44
Tyvärr såg tower of guns kasst ut
Postad 10 April 2015 - 18:05
Tänkte skaffa plus igen nu och undrar vilket som är det billigaste sättet att skaffa det på?
Det verkar ju vara dyrare med 12 månader på Webhallen än att köpa det direkt på PS Store, men går det att få det billigare?
Postad 10 April 2015 - 18:21
Tänkte skaffa plus igen nu och undrar vilket som är det billigaste sättet att skaffa det på?
Det verkar ju vara dyrare med 12 månader på Webhallen än att köpa det direkt på PS Store, men går det att få det billigare?
Denna fungerar bra:
http://www.psncodes.se/psnplus.php
Redigerat av frollic, 11 April 2015 - 07:00.
Postad 13 April 2015 - 18:23
Killzone till vita är ju grymt, bytte bort mitt mot overhypade skräpet gravity rush för ett tag sen.
Exakt, grymt är det faktiskt! Borde gett 9/10 i min recension.
Postad 13 April 2015 - 21:44
Postad 14 April 2015 - 08:48
Never Alone var riktigt mysigt och bra
Spelade igenom på en sittning, var som en liten film
Postad 14 April 2015 - 22:44
Mjo, bra spel. Men fel plattform. Kontrollerna på vita är helt kefft IMO, speciellt spakarna...
Största bristen är att det inte finns någon Elite svårighetsgrad tycker jag.
Postad 14 April 2015 - 22:52
Mjo, bra spel. Men fel plattform. Kontrollerna på vita är helt kefft IMO, speciellt spakarna...
Men de kan väl inte vara sämre än på PSP?
Postad 15 April 2015 - 13:56
Postad 16 April 2015 - 14:35
Dom är ju skit jämför med fullsizespakar
Och grymt bra jämfört med handhållna spelplattformar.
Postad 17 April 2015 - 10:06
Postad 22 April 2015 - 06:41
För de som gillar småkluriga spel kan jag rekommendera LIMBO, och även LIMBO 2 som skall vara på gång.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?